PDA

View Full Version : Плюсове и минуси за 166-цата



poznai
23-05-2007, 15:24
Не видях подобна тема, в която да прочета, та направо лепнах нова.
Да оставим външния вид, ясно е че е яка, само да питам има ли вариант 166-ца със спойлер на багажника, само да видя на кво прилича, не че и без не ми харесва, ма съм свикнал на някак си по-голямото дупе на 155-цата :)
Също да питам, на стандартния модел, на колко см от земята е най-ниската част, и това картера ли е? Също, картера има ли нещо което да го предпазва?
Собствениците на 166-ци, нека кажат с ръка на сърцето, от какво не са доволни, кое ги е карало да се ядосват с тази кола? Как се държи в обороти под 3000 и как се кара по баирите, в планината? Аз със 155-цата 2.0 нагоре и по принцип карам с една предавка по-ниско отколкото с други коли.., особено нагоре.., там а падне под 3000 оборота и забрави.
За година консумативите колко идват средно?
За цената, че в класа си е добра, също няма смисъл да говорим. Как стои въпроса с маневреността, колко завиват гумите, на 3 платна мога ли да направя обратен завой? :) Като караш с 200 без музика, кво се чува? Като караш по павета какво е усещането?
Нямам възможност да се кача на 166-ца и затова така питам. Може би темата трябваше да я озаглавя, съпоставка на 166-цата с останали алфи :) Ако се сетя още нещо, ще допълвам с въпроси, надявам се да има отговори :)

TaNo
24-05-2007, 18:24
За спойлера не мога нищо да ти кажа но за това че е ниска наистина е доста ниска иначе отдоло има предпазни кори и тен подобни.С ръка на сърцето казвам че много гори иначе поне за сига всичко друго е на шес!С манервноста е нормално като всяка кола нищо не и пречи това че е по дълга в трилентно платно разбирасе може да се обърне :wink: Със 200 като караш незнам но със около 160-170 се чува "Моцарт" :D , като караш по пъветата няма грешка като във всяка лимозина.Надявам се да съм помогнал с краткия си опит и с това което съм осещал при возене и което съм чел квото мога ще продължавам да помагам!

aMoHuaK
31-05-2007, 21:56
За спойлера не мога нищо да ти кажа но за това че е ниска наистина е доста ниска иначе отдоло има предпазни кори и тен подобни.С ръка на сърцето казвам че много гори иначе поне за сига всичко друго е на шес!С манервноста е нормално като всяка кола нищо не и пречи това че е по дълга в трилентно платно разбирасе може да се обърне :wink: Със 200 като караш незнам но със около 160-170 се чува "Моцарт" :D , като караш по пъветата няма грешка като във всяка лимозина.Надявам се да съм помогнал с краткия си опит и с това което съм осещал при возене и което съм чел квото мога ще продължавам да помагам!


за маневреноста не си прав.. волана прави само един оборот и гумите едва се мърдат... въобще не е маневрена.. 156цата е същата работа.. много са неманеврени.. карал съм и много други коли и на тая тема мога да поспоря;))

emil georgiev
01-06-2007, 08:37
Не видях подобна тема, в която да прочета, та направо лепнах нова.
Да оставим външния вид, ясно е че е яка, само да питам има ли вариант 166-ца със спойлер на багажника, само да видя на кво прилича, не че и без не ми харесва, ма съм свикнал на някак си по-голямото дупе на 155-цата :)
Също да питам, на стандартния модел, на колко см от земята е най-ниската част, и това картера ли е? Също, картера има ли нещо което да го предпазва?
Собствениците на 166-ци, нека кажат с ръка на сърцето, от какво не са доволни, кое ги е карало да се ядосват с тази кола? Как се държи в обороти под 3000 и как се кара по баирите, в планината? Аз със 155-цата 2.0 нагоре и по принцип карам с една предавка по-ниско отколкото с други коли.., особено нагоре.., там а падне под 3000 оборота и забрави.
За година консумативите колко идват средно?
За цената, че в класа си е добра, също няма смисъл да говорим. Как стои въпроса с маневреността, колко завиват гумите, на 3 платна мога ли да направя обратен завой? :) Като караш с 200 без музика, кво се чува? Като караш по павета какво е усещането?
Нямам възможност да се кача на 166-ца и затова така питам. Може би темата трябваше да я озаглавя, съпоставка на 166-цата с останали алфи :) Ако се сетя още нещо, ще допълвам с въпроси, надявам се да има отговори :)ела да покараш моята

Oderus
01-06-2007, 11:15
Колеги манияци, дайте по същество. По сериозните въпроси още си стоят неотговорени. Много плахо отговарят собствениците на 166 - това притеснява. Аз съм също кандидат собственик и естествено ми е интересно кои са +/- на 166. Let's talk money! Колко струват основните "слаби" места и консумативите? Когато купувах Сааб-а бях наясно, че купувам бутикова стока и няма мърдане от оригиналните части. Знаех, че ще е супер - и е супер, но се молиш нещо да не се счупи :)!

angel1974
01-06-2007, 13:36
Колега, 166-цата си е супер кола от всякъде. Не е от евтините, ама не може да караш S класа и да искаш да минеш с 5 лева.

Лично аз засега нямам големи проблеми с нея и се надявам да нямам :D :D Карам я вече 2 месеца.
Това, което имам досега констатирано е:
Ламбда сонда - 160лв
Задни горни носачи - по 160лв единия.

Все пак тези две неща са в рамките на нормалното и нищо по различно от всяка друга кола. За окачването пък, зависи как караш, защото по тия нашите пътища няма кола, която да издържи. Като консумативи не мога да ти кажа колко е, защото я взех обслужена. Тук колегите може да се изкажат повече.

На пътя се държи перфектно и стабилно. Двигателя е гъвкав, например от тук до Самоков съм карал само на 5-та и не е почувствала колебания. При пълен завой е малко трудно на три платна, ама става :D

Плюсовете са безброй - добър двигател, дизайн, екстри, комфорт, возия и т.н.
Минуси - ами като всяка кола си има минуси, но не мисля, че има нещо кой знае какво специфично и различно.

Gecata
07-06-2007, 14:54
Не видях подобна тема, в която да прочета, та направо лепнах нова.
Да оставим външния вид, ясно е че е яка, само да питам има ли вариант 166-ца със спойлер на багажника, само да видя на кво прилича, не че и без не ми харесва, ма съм свикнал на някак си по-голямото дупе на 155-цата :)
Също да питам, на стандартния модел, на колко см от земята е най-ниската част, и това картера ли е? Също, картера има ли нещо което да го предпазва?
Собствениците на 166-ци, нека кажат с ръка на сърцето, от какво не са доволни, кое ги е карало да се ядосват с тази кола? Как се държи в обороти под 3000 и как се кара по баирите, в планината? Аз със 155-цата 2.0 нагоре и по принцип карам с една предавка по-ниско отколкото с други коли.., особено нагоре.., там а падне под 3000 оборота и забрави.
За година консумативите колко идват средно?
За цената, че в класа си е добра, също няма смисъл да говорим. Как стои въпроса с маневреността, колко завиват гумите, на 3 платна мога ли да направя обратен завой? :) Като караш с 200 без музика, кво се чува? Като караш по павета какво е усещането?
Нямам възможност да се кача на 166-ца и затова така питам. Може би темата трябваше да я озаглавя, съпоставка на 166-цата с останали алфи :) Ако се сетя още нещо, ще допълвам с въпроси, надявам се да има отговори :)

Хора айде някои конкретно да отговори на това!
И мен ме интересува.

emil georgiev
08-06-2007, 09:05
Колеги манияци, дайте по същество. По сериозните въпроси още си стоят неотговорени. Много плахо отговарят собствениците на 166 - това притеснява. Аз съм също кандидат собственик и естествено ми е интересно кои са +/- на 166. Let's talk money! Колко струват основните "слаби" места и консумативите? Когато купувах Сааб-а бях наясно, че купувам бутикова стока и няма мърдане от оригиналните части. Знаех, че ще е супер - и е супер, но се молиш нещо да не се счупи :)! голям смях с този Сааб Няма по тромава и по консумираща гориво кола С алфата ще си като в ниско летящ самолет Никой не иска да ти пише за алфа 166 защото собствениците са богати и не им пука за обслужването и разходите Въпросите ти са като да питаш" тази жена как е в секса " но да се окаже че ти си зле

rodeff
04-07-2007, 20:42
Колата е адски маневрена не говорете глупости. А особенно като се вземе под внимание факта колко е дълга тогава вече няма за какво да говорим




За спойлера не мога нищо да ти кажа но за това че е ниска наистина е доста ниска иначе отдоло има предпазни кори и тен подобни.С ръка на сърцето казвам че много гори иначе поне за сига всичко друго е на шес!С манервноста е нормално като всяка кола нищо не и пречи това че е по дълга в трилентно платно разбирасе може да се обърне :wink: Със 200 като караш незнам но със около 160-170 се чува "Моцарт" :D , като караш по пъветата няма грешка като във всяка лимозина.Надявам се да съм помогнал с краткия си опит и с това което съм осещал при возене и което съм чел квото мога ще продължавам да помагам!


за маневреноста не си прав.. волана прави само един оборот и гумите едва се мърдат... въобще не е маневрена.. 156цата е същата работа.. много са неманеврени.. карал съм и много други коли и на тая тема мога да поспоря;))

skino
05-07-2007, 15:24
За спойлера не мога нищо да ти кажа но за това че е ниска наистина е доста ниска иначе отдоло има предпазни кори и тен подобни.С ръка на сърцето казвам че много гори иначе поне за сига всичко друго е на шес!С манервноста е нормално като всяка кола нищо не и пречи това че е по дълга в трилентно платно разбирасе може да се обърне :wink: Със 200 като караш незнам но със около 160-170 се чува "Моцарт" :D , като караш по пъветата няма грешка като във всяка лимозина.Надявам се да съм помогнал с краткия си опит и с това което съм осещал при возене и което съм чел квото мога ще продължавам да помагам!
Е добре де колко много гори да речем 2.0
моята харчи в града около 12 а извън него 8-9

RoMeO_156_GTA
08-07-2007, 15:51
Да оставим външния вид, ясно е че е яка, само да питам има ли вариант 166-ца със спойлер на багажника
:wink:
Голяма рядкост е :? даже на живо не съм виждал :roll:
Но ако отидеш при тунинг фирма ,ще измислят нещо 8)

valjo
09-07-2007, 17:20
аз съм вижлдал ей тоя, на една която спира на Симеон
много добре стои според мен:)
http://shop.alfisti.net/images/product_images/info_images/tuning/msd166hl.jpg

gigi
09-07-2007, 18:10
аз съм вижлдал ей тоя, на една която спира на Симеон
много добре стои според мен:)
http://shop.alfisti.net/images/product_images/info_images/tuning/msd166hl.jpg
да но мислия скоро да има о6те една

Marilyn
09-07-2007, 23:50
аз също съм на мнение че е маневрена особено предвид габаритите

code
18-09-2007, 13:26
166-цата е маневрена като магаре на мост :D каквито и коли да съм карал завиват с по-малък радиус, в това число и някои микробуси :!:

netsurfer
18-09-2007, 20:34
отзад немогат да се возят хора по-високи от 180 см :shock:

MaVrUt
18-09-2007, 21:03
е какво ти пука за тея оцаде, гледаш на тебе да ти е добре и удобно, пък другите ще се оправят все някакси :D

gigi
19-09-2007, 02:56
166-цата е маневрена като магаре на мост :D каквито и коли да съм карал завиват с по-малък радиус, в това число и някои микробуси :!:
Значи не си карал 156 или 145 с големите мотори :D след това 166 е като най маневрената кола 8)

code
19-09-2007, 18:41
Не съм карал :D Сега за други + и -
+
супер окачване - просто БМВ!
големи джанти серийно
як интериор с всевъзможни глезотии, кожи, ел.сед, прибиране на огледалата, супер озвучаване и т.н.
яки мотори - карал съм и дизеловата пак е добре, но първа е само за отлепяне като на микробус не може да те изтегли от светофара например
много хром по екстериора и интериора - оттам и аристократичното излъчване
акумулатор в багажника - по-добро разпределение на масите между предна и задна ос
лостчетата за чистачките и мигача са ниско долу, което лично на мен ми е супер удобно - не знам някой да кара със ръцете горе на геврека, поне не и аз :D
-
Маневреността е зле
Лош обзор назад
Много къси скорости - бензина ускорява зверски но на 3000об е със 100км/ч направо плаче за 6-та - оттам и висок разход при високи скорости, повече шум в купето и т.н.
за друго като се сетя :D

bate.vi.dido
24-09-2007, 16:45
Еи имало и тунинговани 166 ци бре колеги 8)

Kuku
24-09-2007, 17:05
Да, има всякакви грозотии на този свят :roll:

code
24-09-2007, 18:56
И на мен нещо ми натъртват тия тунинги . . . :?

valjo
24-09-2007, 21:05
ужасни са :horror:

nasty
24-09-2007, 22:59
Е само 2та аспуха седят добре без спойлера иначе на тия италянски колици с тунинга трябва се внимава те са си красиви и без тва и мн леко трябва се пипа по тях :wink:

MONI
25-09-2007, 10:26
мен тва ми допада повече ....

nasty
26-09-2007, 23:14
мен тва ми допада повече ....

Тая е трепач..леко е пипната бронята прагче и хубави джантарки и е станала хишник ;)

aMoHuaK
27-09-2007, 01:17
:shock: Ааааа.. е тая черната е убииствена.. Супер е ! ! ! :wink:

А кво ше кажете за това.. Според мен е Монтаж...

aMoHuaK
27-09-2007, 01:22
Или пък това..

katastrofiral
05-10-2007, 21:04
166-цата е маневрена като магаре на мост :D каквито и коли да съм карал завиват с по-малък радиус, в това число и някои микробуси :!:
тоя задник на снимката-..ъъ твой ли е?, а колко струва на час да го взема на лизинг (Б)

duran
05-10-2007, 22:22
Колегите с 166 да не се обиждат, ама според мен това е най-грозната.. ама най-, най- грозната алфа.. :shock: Нема такава грозна.. Отпред е с 2-3 десетилетия "назад" в годините :D :lol: Какъв тунинг.. Нема връзка да стане красива тая кола! Срамота.. Виж тия по новичките са ги оправили отпред и много важат.. Ама всеки с предпочитанията си.. :idea:

TaNo
06-10-2007, 06:59
Колегите с 166 да не се обиждат, ама според мен това е най-грозната.. ама най-, най- грозната алфа.. :shock: Нема такава грозна.. Отпред е с 2-3 десетилетия "назад" в годините :D :lol: Какъв тунинг.. Нема връзка да стане красива тая кола! Срамота.. Виж тия по новичките са ги оправили отпред и много важат.. Ама всеки с предпочитанията си.. :idea:

Обиден съм :twisted:

aMoHuaK
07-10-2007, 19:52
Колегите с 166 да не се обиждат, ама според мен това е най-грозната.. ама най-, най- грозната алфа.. :shock: Нема такава грозна.. Отпред е с 2-3 десетилетия "назад" в годините :D :lol: Какъв тунинг.. Нема връзка да стане красива тая кола! Срамота.. Виж тия по новичките са ги оправили отпред и много важат.. Ама всеки с предпочитанията си.. :idea:


:!: Ееееее КОЛЕГА, ВСЕКИ ИМА ПРАВО ДА НЯМА ВКУС :!: 8) 8) :twisted:

gurumxx
01-11-2007, 09:34
А какво да кажем за хора над 190см...те и отпред немогат да се возят...и аз също много я харесах...но като влезах в няколко по автокъщите...бързо се отказах...азък че е толкова голяма кола...проста нестава за големи хора....Ланча Капа е далеч по удобна...

То Алфа 146 е по висока и по удобна...не искам никой да обиждам но това е истината....



отзад немогат да се возят хора по-високи от 180 см :shock:

Sraaaaa
01-11-2007, 10:22
отзад немогат да се возят хора по-високи от 180 см :shock:

Абсолютно си прав! Това е абсолютна консервена кутия що се отнася до интериора. Всеки божи път който и да се качи в тази кола ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нашутва таблото, корите на колоните, предните седалки (като седи отзад), и почти всеки си протърква краката по лайсната на прага. Евала голяма фаца има отвън, но вътре е дръвце. За разлика от Thesis седалките на 166 са доста по-удобни както и подлакътника. Като динамика сега спорим дали Lybra 2,4JTD 140к.с. е по-динамична от 166 2,4JTD 136к.с., ама днес като пристигне новaта Progression 150к.с. (http://www.mobile.de/SIDcwpJ-CWeB1mkXaLDyuBcfA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11939086 96A1LsearchPublicD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1A1B20C109%81Z-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yetrdsO~BSRA6D1100B12C900BGN CPKWA0HinPublicA2A0A0A0FDieselD2004A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=7&id=11111111283877400&) ще видим кой кого... На дълъг път е супер кеф. Лепваш на 6та и се наслаждаваш на 200км/ч без грам шум или вибрации. На павета е пъти по-тиха да кажем от Lybra-та. За разлика от Lancia Kappa волана е по-дървен що се отнася до серво.

Абе готино дръвце. Проблеми и дефекти колкото искаш, ама поне няма да скучаете и ще се научите да псувате и да не се стискате. :lol:


А какво да кажем за хора над 190см...те и отпред немогат да се возят...и аз също много я харесах...но като влезах в няколко по автокъщите...бързо се отказах...азък че е толкова голяма кола...проста нестава за големи хора....Ланча Капа е далеч по удобна...

То Алфа 146 е по висока и по удобна...не искам никой да обиждам но това е истината....


101% съм сългасен с теб!!!

Sraaaaa
01-11-2007, 10:30
Това е някакъв знак! :lol: Май ще наследявам старата 166ца. :lol:
http://img232.imageshack.us/img232/7761/79257343ju9.th.jpg (http://img232.imageshack.us/my.php?image=79257343ju9.jpg)

reptli
02-11-2007, 00:48
:shock: :shock: малееее от вътре била дървена :shock: :shock: интериора и е по-готин от на 159....."консерва"била. ужас явно сте имали проблеми с вашите и нещо гледате косури да намирате twa e pulen absurt "1и80 човек не може да се побере" прятел тая кола не е мислена от тебе и мене...аз кат сам сядал отэад как па не ми е правило впечатление че не мога да влезна :shock: :)

valjo
02-11-2007, 04:12
мдаа 166цата има _САМО_ минуси, не си купувайте този модел

и без това станаахме твърде много

code
02-11-2007, 09:06
Аз съм 183см и над главата ми има една педя разстояние до тавана, но всеки си е в правото да говори колкото да не заспи . . . Флагмана си е флагман - по луксозна Алфа няма пък малките да подскачат колкото си искат :)

Sraaaaa
02-11-2007, 11:09
мдаа 166цата има _САМО_ минуси, не си купувайте този модел

и без това станаахме твърде много

Тарикат! :wink: Сменяй за новата. :) В Ямбол вече станаха 4тири от старите и бащата не издържа, макар че новата е по-грозна. :lol:

Абе не е лоша колата, ама вътре е мислена с гъза си и явно за китайския пазар. :lol: Като глезотии наистина бие всички други алфи, но който е карал Kappa и след това се е качил на 166 ще му се стори тесничка а и возията е по-дървена. И най-тъпото... даже в новия модел няма поставка за чашка. :lol: Ей таз' тиникя! Thesis-а поне това има. :wink: Отвън е страшна спор няма. Даже стария модел е по-красив от фейслифта поне за мен. Ама вътре...стига бе хора...


Аз съм 183см и над главата ми има една педя разстояние до тавана, но всеки си е в правото да говори колкото да не заспи . . . Флагмана си е флагман - по луксозна Алфа няма пък малките да подскачат колкото си искат :)

Ей така на майтап се качи в 146 или 145 и ще видиш какво значи кола за високи хора. Отзад 166 е широка, ама отпред... особено дясната страна...манее мане... :(

Лошо от колата не сме видяли, на пътя никой не е оставила. Реално я предпочитам пред Thesis-а поради по-удобните седалки, ама защо съм расъл толкова... Очаквайте скоро един добър екземпляр за продан, така че който иска да заповяда. :)

nicks1
02-11-2007, 13:11
166 не е лоша кола. Мен много ми харесва. Но да я сравняваш с Тезиса и просто смешно.

gigi
02-11-2007, 14:26
Баси не знаех как съм се набутал :roll:
Само да вметна че след 2001г отпред отдясно махат капака при краката и има значително повече място. 8)
Уфф дали да не я продам и да си взема един нов Шавролет

aMoHuaK
03-11-2007, 02:27
ауу само глупости дрънкате.. подкрепям valjo, alfista146 и isoiso

code
09-11-2007, 19:55
166 не е лоша кола. Мен много ми харесва. Но да я сравняваш с Тезиса и просто смешно.
Не знам кое точно е смешно ама външно все едно да сравняваш самолет с кифла :roll2: иначе, че Тесиса е много готин и тежкарски - добре, но за мен е преди всичко странен. И си е Ланча! Малко ми бие на тия корейските мерцедеси :) Не сериозно това е кола да ходиш с нея на опера, като седнеш вътре с анцунга и гуменките мале, мале . .
http://www.autoweek.nl/images/Articles/675/48thesis1.jpg
http://www.basehead.org/files/shots/1-Alfa_166_025.jpg

mll
10-11-2007, 22:47
Колеги манияци, дайте по същество. По сериозните въпроси още си стоят неотговорени. Много плахо отговарят собствениците на 166 - това притеснява. Аз съм също кандидат собственик и естествено ми е интересно кои са +/- на 166. Let's talk money! Колко струват основните "слаби" места и консумативите? Когато купувах Сааб-а бях наясно, че купувам бутикова стока и няма мърдане от оригиналните части. Знаех, че ще е супер - и е супер, но се молиш нещо да не се счупи :)!...за сааб-отатък в 156/... писах...аз съм изтъркал 2 сааба/900i/ е.. му ма...не знам кво е консуматив,па туй дебитомери...стари сааби-по стари от наще лимки-алфичките, на пари-наполовина...но ,една дума ми идва само..ДЪРЖИ! ...Алфетите идват малко нежни коли...а и италиано са..там е тръпка...

mll
10-11-2007, 22:50
Колата е адски маневрена не говорете глупости. А особенно като се вземе под внимание факта колко е дълга тогава вече няма за какво да говорим




За спойлера не мога нищо да ти кажа но за това че е ниска наистина е доста ниска иначе отдоло има предпазни кори и тен подобни.С ръка на сърцето казвам че много гори иначе поне за сига всичко друго е на шес!С манервноста е нормално като всяка кола нищо не и пречи това че е по дълга в трилентно платно разбирасе може да се обърне :wink: Със 200 като караш незнам но със около 160-170 се чува "Моцарт" :D , като караш по пъветата няма грешка като във всяка лимозина.Надявам се да съм помогнал с краткия си опит и с това което съм осещал при возене и което съм чел квото мога ще продължавам да помагам!


за маневреноста не си прав.. волана прави само един оборот и гумите едва се мърдат... въобще не е маневрена.. 156цата е същата работа.. много са неманеврени.. карал съм и много други коли и на тая тема мога да поспоря;))...колега, мисля,че определено 156 е спъната откъм повратливост...това пази каретата разбира се...при алфи почити не съм чувал за счупени карета, докато на други марки и аз съм чупил.../просто -мнение/

mll
10-11-2007, 23:02
ауу само глупости дрънкате.. подкрепям valjo, alfista146 и isoiso...и аз..

mll
11-11-2007, 09:10
Колеги манияци, дайте по същество. По сериозните въпроси още си стоят неотговорени. Много плахо отговарят собствениците на 166 - това притеснява. Аз съм също кандидат собственик и естествено ми е интересно кои са +/- на 166. Let's talk money! Колко струват основните "слаби" места и консумативите? Когато купувах Сааб-а бях наясно, че купувам бутикова стока и няма мърдане от оригиналните части. Знаех, че ще е супер - и е супер, но се молиш нещо да не се счупи :)! голям смях с този Сааб Няма по тромава и по консумираща гориво кола С алфата ще си като в ниско летящ самолет Никой не иска да ти пише за алфа 166 защото собствениците са богати и не им пука за обслужването и разходите Въпросите ти са като да питаш" тази жена как е в секса " но да се окаже че ти си зле....голям смях с този изказ за Сааб...
"...когато другите се учели да правят коли...Сааб е правел самолети..."-рекламно изречение на сааб.....!
...а и за богатите и бедните.. едва ли в този сайт ще се намерят комплексари, та някой да се върже да си мерите пишките.....напротив...гледам все млади момчета-мъже...които наистина не им пука, а и кви коли карат...че и ги карат...

valjo
11-11-2007, 11:10
ние тука с Гиги, от доста време си говорим за 166 преди ФЛ-а :)
защо какво как

изводите са:

166 преди фейслифта е единствената алфа в клас лимузина, с всички подразбиращи се екстри, толкова технологична, комфортна и прочие.... която все оше можеш да си я караш сам и да си на 25 години като Гиги или малко повече - като мен:) и да се режеш по светофарите, и да я караш като картинг :)
зашото точно заради малките фарове и предница прилича на спортна кола, а не на лимузина пенсионерски тип "Е класа" или подобна

Ланча Тезис сравнението е направо безумно, аз имах възможност да взема и такава, и въобще не ми се върза картинката! в този автомобил или ще се возя на задната седалка, и ще ме кара шофьор, но още не съм станал на 50 за това:) или ако си я карам сам ще си сложа една фуражка, да не срамувам:)

та така, не спорим че 166 има най много екстри, очевидно в Тезис са повече (2003 година с/у 1998ма), но просто 166 е с много по младежко и спортно излъчване :)
това не значи, че немога да се увържа с всичките вратовръзки и да ида на среща с шефа на Петрол холдинг да му продавам МС за .5м евра и пак да ида с нея без да се чувствам неудобно ;)

размисли и страсти неделя сутрин, ужас;) един да ме прати да си доспивам :)

nicks1
12-11-2007, 09:16
Напълно съм съгласен с Вальо. Тезиса е страхотен автомобил, но не е с младежки дух като 166. Аз също не мога де си се представя да карам сам Тезис. Просто няма да ми отива.

nicks1
12-11-2007, 09:19
166 не е лоша кола. Мен много ми харесва. Но да я сравняваш с Тезиса и просто смешно.
Не знам кое точно е смешно ама външно все едно да сравняваш самолет с кифла :roll2: иначе, че Тесиса е много готин и тежкарски - добре, но за мен е преди всичко странен. И си е Ланча! Малко ми бие на тия корейските мерцедеси :) Не сериозно това е кола да ходиш с нея на опера, като седнеш вътре с анцунга и гуменките мале, мале . .
http://www.autoweek.nl/images/Articles/675/48thesis1.jpg
http://www.basehead.org/files/shots/1-Alfa_166_025.jpg
Това ми беше идеята. Много различни автомобили са, за да се сравняват.

reptli
12-11-2007, 18:12
valjo не успях да разбера както трябва :roll:

защо казваш че единствената алфа в клас лимозина е 166 ПРЕДИ фейслифта :roll: ....на тази след фейслифта какво и е :)

прости невежествоto :lol: :oops:

поэдрави :P

pinko
12-11-2007, 18:16
Абе след фейслифта колата си е същата, ама вече може да се сбърка я с Нюндай Соната, я с Киа Магентис и тям подобни

Докато 166 преди фейслифта си е уникална :D

valjo
12-11-2007, 20:37
valjo не успях да разбера както трябва :roll:

защо казваш че единствената алфа в клас лимозина е 166 ПРЕДИ фейслифта :roll: ....на тази след фейслифта какво и е :)

прости невежествоto :lol: :oops:

поэдрави :P
съжалявам за сложния си изказ;) следете сложното изречение

която все оше можеш да си я караш сам и да си на 25 години като Гиги или малко повече - като мен:)

като добавиш това и картинката става по пълна, тая след ФЛ-а е много по "Е-клас тип" .... със съпътсващите обяснения;)

code
12-11-2007, 20:41
Абе някой интересувал ли се е колко ще струва да си направи 166-цата с новата предница :?: След като всичко друго е едно и също . .

pinko
12-11-2007, 21:15
Абе някой интересувал ли се е колко ще струва да си направи 166-цата с новата предница :?: След като всичко друго е едно и също . .

Грубо около 5000 -6000 лева - това включва нова броня, нови калници, нов преден капак, нови фарове (основни и за мъгла).

Това е цена само на частите, труда и боядисването отделно.

При читав застраховател може да стане и напълно безплатно след як удар отпред :lol: :lol: :lol:

Sraaaaa
13-11-2007, 22:14
Аз сега така и не разбрах тази кола гадна ли е или да... :metal: (Май скоро ще ме търсите на адрес да ме тупате... :lol: )

Иначе най-тъпото в ФЛ-а е предната емблема... Хипер смешно измислено! Ако някой тръгне да си поръчва предна емблема за 166 да се уточнява за кой модел става дума, че има бая голяма разлика и някои хора вече се набутаха... :lol: А и предните фаровете са супер гадост - евтина пластмаса...

gigi
13-11-2007, 23:53
ние тука с Гиги, от доста време си говорим за 166 преди ФЛ-а :)
защо какво как

изводите са:

166 преди фейслифта е единствената алфа в клас лимузина, с всички подразбиращи се екстри, толкова технологична, комфортна и прочие.... която все оше можеш да си я караш сам и да си на 25 години като Гиги или малко повече - като мен:) и да се режеш по светофарите, и да я караш като картинг :)
зашото точно заради малките фарове и предница прилича на спортна кола, а не на лимузина пенсионерски тип "Е класа" или подобна

Ланча Тезис сравнението е направо безумно, аз имах възможност да взема и такава, и въобще не ми се върза картинката! в този автомобил или ще се возя на задната седалка, и ще ме кара шофьор, но още не съм станал на 50 за това:) или ако си я карам сам ще си сложа една фуражка, да не срамувам:)

та така, не спорим че 166 има най много екстри, очевидно в Тезис са повече (2003 година с/у 1998ма), но просто 166 е с много по младежко и спортно излъчване :)
това не значи, че немога да се увържа с всичките вратовръзки и да ида на среща с шефа на Петрол холдинг да му продавам МС за .5м евра и пак да ида с нея без да се чувствам неудобно ;)

размисли и страсти неделя сутрин, ужас;) един да ме прати да си доспивам :)
:th_up: :th_up: :th_up:

code
14-11-2007, 17:50
При читав застраховател може да стане и напълно безплатно след як удар отпред :lol: :lol: :lol:

:rotfl: обаче според мен калниците и капака могат да станат и без смяна! Малко ще играе флекса на капака, и закопчалката ще е зор. Абе да го направи някой да видим и ако не е много селско . . . :) Освен това старите си фарове брони и т.н. може да ги продадеш и да се вържат нещата с 2-3хил. лв. и караш новия модел :wink: Мнения?

Sraaaaa
04-12-2007, 20:26
Еее Курника има поне едно предимство пред Оперната карета - багажника! Кухия Thesis не можа да събере 5 джанти 17", а Курника успя. Даже малката лимонка 146 ги събра, и дори не се наложи да махам кората или да пускам седалките. :lol:
Но за жалост този уикенд отново се убедих, че 166цата си е пълно дръвце пред Thesis-а... Където ми ревете за спортния дух, абе я си вземете един Thesis 2,4JTD Sportiva и пак ще си говорим. :wink:

nasty
04-12-2007, 23:27
166 2.4жтд Ti ? с/у тая спортива ?

Sraaaaa
05-12-2007, 00:48
166 2.4жтд Ti ? с/у тая спортива ?
Ти май не следиш разговора...

По-горе ако погледнеш се сравнява Thesis Emblema Classic VS. 166 2.5 V6 май и се говори за класическия вид на едната и спортния вид на другата. Ако лепнеш на Thesis-а 18ките от Bi-Colore и убийствения червен кожен салон, който го има също и при 166 (ей мечта ми е да видя на живо червена 166ца с червена кожа и червен мукет), вече става съвсем друг на вид. Абе вкус...

nasty
06-12-2007, 06:24
Май да... :roll: сори

valjo
08-12-2007, 23:57
166 2.4жтд Ti ? с/у тая спортива ?
Ти май не следиш разговора...

По-горе ако погледнеш се сравнява Thesis Emblema Classic VS. 166 2.5 V6 май и се говори за класическия вид на едната и спортния вид на другата. Ако лепнеш на Thesis-а 18ките от Bi-Colore и убийствения червен кожен салон, който го има също и при 166 (ей мечта ми е да видя на живо червена 166ца с червена кожа и червен мукет), вече става съвсем друг на вид. Абе вкус...
абе ти съвсем се размечта, а си младо момче, по-младо от мен ;)

начи "Спортен ДУХ" означава именно ДУХ, а не за колко дига 100км/ч или друга простотия:)

червена с червен кожен салон мисля че не се предлага, никаква алфа!:) познай защо?:) познай каква ли цигания е :)

а гиги има 166 с червен момо салон, червен мокет, и червена пластмасова дръжка на ръчната спирачка;))) с Нено коментирахме че май вътре е леко като в бардак :lol: :lol: :lol:

Sraaaaa
09-12-2007, 01:30
Не ми разваляй душевния оргазъм! Направо като гледам тая снимка ми идва да си посегна... :lol: Тая 166ца си е само за сводници и курвари, ама е просто уникална. 8)
http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_8/car_photo_4216_7.jpg

aMoHuaK
15-12-2007, 04:54
Моята е червена ама вътре е черна :)

ov4arq
26-12-2007, 04:06
При мене лично 166цата когато я зех не беше в много добро техническо састояние ,така че мога да коментирам цените доста конкретно!За сега си пооправих глава,сегменти,носачи,бензинова помпа,картер също саомях да проверя дали се пука лесно :cry: и още някои по дребни работки!И по мое мнение цените не са ниски защото повечето части трябва да се зимат оригинални(или поне на мене така ми казаха в сервиза)!Возия има много добра.След като си я ремонтирах на висока скорост двигателя мърка и на павета не трака.От вътре по мое мнение си е широка и с доста добър интериор.За маневреноста мога да кажа ,че не е да е много маневрена според мене!Като минус мога да посоча това че е нисичка(и лесно се пука картер :) ).Отпред е доста скосена и много често задира ако като паркира6 има бордиур(дори и нисак) пред тебе!

Дано да съм бил от помощ въпреки,че май нищо не казано до момента не споменах!

ov4arq
26-12-2007, 04:15
А и като съм се разписал поне да зема и аз да задам един вапрос!Извинявам се ако не му е тука мястото,но доста рядко пиша по форуми и съм невежа :) !
Та значи като запаля сутрин докато колата още е студена се движи страшно спънато!А хем я чакам 2-3 минути да се поразгре!Не че ми е зор да я бримча,но ми е интересно нормално ли това,при вас така ли е,и ако не на какво може да се далжи?Единственото което ми иде на ум е дебитомера,но и него го почистваха в сервиза(по друга причина) и доколкото разбрах си е добре!

Мерси предварително!

code
26-12-2007, 09:47
Така е сутрин е много стегната, туинспарковете студени не се форсират, слагаш и първа и се придвижваш така 3-4мин на 2000об все едно си показваш колата из квартала и си готов :) Пиши в раздела с ремонтите може да е полезно на някой. Поздрави!