PDA

View Full Version : отново проблеми с кихането



evro82
15-06-2007, 09:37
Колеги,
Пак проблеми с "кихането". Вчера беше значително по-леко(не изскочиха колекторите;-)), но пак си беше кихане. Смених свещите преди около 2 седмици - Денсо Иридиум. Кабелите не съм ги пипал, но ми казаха да не ги сменям. Остава само да е сместта.
Заблелязах обаче, че във всичките случаи, когато се получава детонация, е при изгасване на колата " на скорост", когато остане на ниски обороти. Има ли някаква зависимост?
Как ще ме посъветвате - дали да не сменя и кабелите? И ако някои знае добър газанализтор в София - моля да сподели

Crusader
15-06-2007, 12:59
А бе що винаги се хващате да правите нещата от края към началото :!:
Колега ПЪРВО се настройва сместа на газанализатор и тогава почват да се сменят скъпоструващи части, щото може да се окаже че тия 200+ кинта за Денсо да са абсолютно безсмислено дадени.
Иди първо да ти оправят сместа, и да я оставят малко бедна /нещо като 15.5:1/
После пиши пак има ли детонации, ако има ще мислим пак!

evro82
15-06-2007, 14:06
Kолега,
Благодаря за съвета. Те, свещите си бяха за смяна, защото са оригиналните - NJK, a колата е на 138 000 км.(по километраж, де). Така, че с Денсото не съм прибързал.
Искам обаче друго да ти кажа- ходих тук, в София, в 2 сервиза -оторизирани. В първия, като им казах за сместта, ми викат: "само от смес не може да киха". Във втория - BRC - сервиза, ми викат: "Много ти е богата сместта на бензин. Първо си я оправи нея и тогава ела". Ходих при БОБО и той ми каза да отида и да го набия тоя.
Та питам, някой знае е ли газ-сервиз, където могат да ми проверят сместта на газ?

JORDI
15-06-2007, 15:09
Колега ,ако си близо до Търново щях да те насоча на драго сърце!
Не може в столицата да има само некадърни майстори,защото това ми мяза на супер некадърност!!!

Crusader
15-06-2007, 17:47
Виж във Фиат форума, има един колега Янис, мисля че е от Пазарджик /не е кой знае колко далеч от Сф./
Сместа на бензин няма нищо общо със сместа на газ /освен ако нямаш ламбда контрол и ти е прецакана ламбдата, в тоя случай сместа на бенз ще е богата, щото колата ще е в сервизен режим, а на газ бог знае, може да е бедна или богата - но станаха много ако-та/
А и 138 К за вощениците не е много /но е над предписаните 100 К/

qnis3
24-06-2007, 02:10
Колега qnisZ е и тук във вашия форум но много рятко влиза.
Та колега какво стана с детонацийте успяли да ги спреш?

evro82
25-06-2007, 10:29
Засега, поукротихме работата. Като че ли, новите свещи си казаха думата. Въпреки това, още търся добър газ-сервиз, за да я качат на стенда и да кажат каке сместта.Ако гръмне пак силно, сменям кабелите. Но най -странното е, че винаги когата е гърмяла, е било при изгасване на скорост (на ниски обороти).

BillyBoy`
25-06-2007, 19:02
абе да се похваля и аз и моита снощи изгармя яко карах я на газ във процес на увеличаване на скороста мисля че беше някъде във помеждутъка 85-90 километра а също ми се е случвало да грамне във момент на палене гледам след снощния гърмеж кутията на въздушния филтър се е спукала това го прави само когато е на газ какво трябва да направя за да отстраня този проблем???

Crusader
25-06-2007, 20:11
100% в твоят случай е от бедна смес, недейте да "удушавате" АГУ-то че после идват проблемите, за 1 литър по-малък разход си докарвате доста проблеми на главата

BillyBoy`
25-06-2007, 23:31
благодаря за отговора :D жалко само че не знам къде да си закарам колицата във пловдив да ми я оправят а пък вече съм страдал от маистори разбирачи :( ако някои може да ми помогне да ми пише едно ЛС или да сподели тука не е задължително да е от пловдив може и да е от по големите градове близки до пловдив цената няма значение важното е да стане както трябва :D

Crusader
26-06-2007, 08:02
Пазарджик - колегата Янис! Потърси го във Фиат форума.

qnis3
27-06-2007, 07:13
Колеги не успях да прочетя цялата тема но това с бедната смес се решава лесно с отвиване на тройника на газта или със смяна на неподходящия дефузьор на плочката *аз го правя опитно подменям няколко диеметри до постигане на желаната от мен смес*. Та за гърмежите от бедна смес обикноведно се появяват при подаване ряско на газ и в режим от 1000/2000об. в които най много си личи че сместа е бедна и се получава тези неприятни старанични ефекти.

JJJ
27-06-2007, 18:59
Колеги не успях да прочетя цялата тема но това с бедната смес се решава лесно с отвиване на тройника на газта или със смяна на неподходящия дефузьор на плочката *аз го правя опитно подменям няколко диеметри до постигане на желаната от мен смес*. Та за гърмежите от бедна смес обикноведно се появяват при подаване ряско на газ и в режим от 1000/2000об. в които най много си личи че сместа е бедна и се получава тези неприятни старанични ефекти.

:shock: :shock: :shock: Защо така си играеш с тези смени на дифузори, правилно си го написал че тройника е "главен горивен жигльор" и сместа в голяма част от режимите на работа се регулира от него?

WhitePower
27-06-2007, 23:29
ей за това хората дават по 2000 лева газови

недостатъка на алфите за да се сложи обикновенна газова е огромния смукателен колектор , и като се напълни с гас и гръмне си ебава мамата

qnis3
28-06-2007, 14:24
:shock: :shock: :shock: Защо така си играеш с тези смени на дифузори, правилно си го написал че тройника е "главен горивен жигльор" и сместа в голяма част от режимите на работа се регулира от него?
Защото всеки изпарител има различна чуствителнос и по някой път трябва да се подмени с по малък или с по голям за да може да се докара сместа в нормите в различните обороти на двигателя. Независимо дали си отвил тройника или не :idea:

evro82
28-06-2007, 16:37
колега,
при мен никога не се е получавала детонация м/у 1000 и 2000 оборота, а винаги под 800 оборотам когата колата загуби мощност и угасне. Това ме кара да мисля, че май не е бедна сместта. то май само кабелите останаха :shock:

Crusader
28-06-2007, 21:25
Проблема на 90% от Вас се решава със 150 кинта - толкова струва един ламбда контрол, тъй нареченото кихане се избягва в голяма степен, както и се подобрява динамиката, икономията на газ след време ще избие цената на ламбда контрола :!:

JJJ
28-06-2007, 21:41
:shock: :shock: :shock: Защо така си играеш с тези смени на дифузори, правилно си го написал че тройника е "главен горивен жигльор" и сместа в голяма част от режимите на работа се регулира от него?
Защото всеки изпарител има различна чуствителнос и по някой път трябва да се подмени с по малък или с по голям за да може да се докара сместа в нормите в различните обороти на двигателя. Независимо дали си отвил тройника или не :idea:

Абсолютно, но според мен чувствителността на РИ има отношение към преходните режими, а влиянието и в/у статичните режими е минимална. :idea:

evro82
29-06-2007, 10:32
Проблема на 90% от Вас се решава със 150 кинта - толкова струва един ламбда контрол, тъй нареченото кихане се избягва в голяма степен, както и се подобрява динамиката, икономията на газ след време ще избие цената на ламбда контрола :!:
Koлега, мойта кола има ламбда контрол и въпреки това гърми

nikolaaaay
01-07-2007, 14:27
Пич, ти караш TwinSpark, но не видях да пишеш каква ти е газовата уредба. Аз също мисля да слагам АГУ, но още не съм се спрял на модела газов инжекцион. Има ли някой впечатления от газов инжекцион на Алфа 156?! Може ли да има кихане или някакви други типични проблеми за газта дори и с ГИ?! Или кой модел ГИ не работи добре на TwinSpark?!

evro82
02-07-2007, 11:29
Колега, газовата е BRC, монтирана в Италия. За газовите инжекционни пишат добри неща, но доколкото съм чувал от Бобо (малко е противник на газта) - също са възможни проблеми и не си заслужава парите.
Около 80 % от колите, които идват от Италия са с газови BRC.Колкото до ТС - много е чувствителен към газта. Боксера по - я понася

JORDI
02-07-2007, 19:52
Колега, газовата е BRC, монтирана в Италия. За газовите инжекционни пишат добри неща, но доколкото съм чувал от Бобо (малко е противник на газта) - също са възможни проблеми и не си заслужава парите.
Около 80 % от колите, които идват от Италия са с газови BRC.Колкото до ТС - много е чувствителен към газта. Боксера по - я понася
Както има кадърни майстори за много неща така има и кадърни специалисти и за газовите уредби,просто не си попаднал на такива :!:
А мнения по въпроса може всеки да ти даде :!:, както и безплатни съвети :!:

nikolaaaay
02-07-2007, 20:26
Колега, газовата е BRC, монтирана в Италия. За газовите инжекционни пишат добри неща, но доколкото съм чувал от Бобо (малко е противник на газта) - също са възможни проблеми и не си заслужава парите.
Около 80 % от колите, които идват от Италия са с газови BRC.Колкото до ТС - много е чувствителен към газта. Боксера по - я понася
Както има кадърни майстори за много неща така има и кадърни специалисти и за газовите уредби,просто не си попаднал на такива :!:
А мнения по въпроса може всеки да ти даде :!:, както и безплатни съвети :!:
Колега, твоята Алфа с какъв ГИ е? В БГ ли си я слагал? Какви проблеми си имал? Спъната ли е много на газ? Доволен ли си? Моята е 1.8, но с клима е доста спъната на бенз. и се чудя с ГИ дали ще върви, като Алфа.

JORDI
03-07-2007, 16:51
Малко по надолу колегата Стенли е отворил една тема ГИ - BSM Car Gaz . Това е инжекциона прочети и ще разбереш , а иначе включа ли климата се усеща спъване и разхода с литърче нагоре! :roll: Иначе до сега уредбата е безгрешна! :D

Marilyn
09-07-2007, 15:57
Момчета гурмиат ли колите на гас се ослушваите за комутаторите,аз имам 155-ца и ми гурмеше много здраво,смених свещи,кабели,но пак си продулйи и накраиа отидох в Дунев-сервиза и за 30 мин. иа оправиха,оттогава ниамам проблем :D

Kamen666
15-07-2007, 19:58
Дойде време и аз да се оплача за съжаление..... :(
Тук от два три дни е ужас с алфичката,на метан съм,газовото е BRC 51 Elegant,и започна страшно много да гърми.
Направо хората се плашат по улиците :frown:
Смених свещи а и кабелите ми са на 20к,но пак същия ужас,забелязах че ми го прави само на ниски обороти (м/у 900 и 1800) и то когато не е на скорост.А като подам малко по-рязко газ и гръмва веднага и угасва.Дайте съвет какво да правя,че сега си я карам на бензинец и ми излиза доста соленичко (все пак бях свикнал на метан- 6.5лв. / 100км. градско)
Трябва ли и аз да си монтирам някъде "кихалки" и ако да,къде?

Marilyn
18-07-2007, 16:50
Диагностика прави ли и?

Kamen666
19-07-2007, 10:47
Направих диагностика - резултат - бедна смес.
Сега всичко е наред,надявам се за по дълго :)

ivoshaklev
29-07-2007, 17:45
От една седмица и моята 155 ts почна да гърми яко.Имам си кихалка и колекторите са ми метални ама не ми е приатно. Къде да я закарам на диагностика? Препоръчайте ми газаджия. Имам и друг проблем. Не иска да работи нормално и на бензин. Казаха ми че бил скапан емулатора и от там идвало всичко. Работи като на 3 цилиндъра и няма мощност.Иначе на газ с 4 души и пуснат лиматик 200км/ч без никакви проблеми.

PEPI-2ALFA
29-07-2007, 18:51
Щом и на бензин ти работи като на 3-може наистина да работи на 3 цилиндъра. Според мен първо си провери токовете - я кабели , я свещи- да се оправи работата на бензин и тогава при газаджия.
П.П. И аз съм с газ та за това давам акъл :) . Успех.

Dodo 155
29-07-2007, 20:25
Колите гърмят от бедна смес или отечка в запалителната система :idea:
Сега е лято, въздуха е топъл, филтъра се запушва по-лесно от прахта ... следва бедна смес и БУМ :!:
Въздушен филтър се сменя на 3-4 000 км, за да нямате ядове. Ако не спазвате това ще Ви кихат колите на поразия :wink:

п.с. Към колегата с боксера - сложи си кихалка, за да ти пази дебитомера :!:

MIK
14-08-2007, 22:43
На мен ми гърмеше доста даже веднъж един приятел я кара и се запали капака на въздушния филтър .Смених го заедно с въздушният филтър и четох тук някъде за свещите смених и тях и Алфата се оправи.