View Full Version : Градусите на таблото?
Някой знае ли как са разчертани градусите на 164-ката? Оня ден като карах със 180 с ТД-то нещо много взе да ми загрява колата, стрелката отиде 2 чертички след 90 градуса. Уплаших се и намалих, защото мислех че е качила около 110 градуса. След като се замислех после, се сетих, че всъщност може и да не са 110 а 100 градусите, защото до 120 градуса има 4 чертички а не 3. Значи логично е някъде да са индикирани междинни 5 градуса. Дано да са след 90 :? че иначе верно е качила 110 градуса. Същото е и до 90 градуса. Има 1 чертичка в повече :?: Мисля че е логично преди 90 чертичката да показва 85 а след 90 да показва 95 градуса, но дали е така... и на идея си нямам. Всичко може да се очаква от жабарите. Помагайте, дали е така или бях на път да я прегрея? И също така, нормално ли е да дигне 100 градуса дизеляка при 180-190 км/ч. (това са около 3500 оборота, ако не греша, може и да са малко повече) И колко е максимума, преди да прегрея?
Споко на мен ми е светкала и лампичката,а стрелката закова 120*.Нищо няма да и стане за едно прегряване за 1-2 минути. 3500 оборота са към 160км 190 бяха към 4000.Със 190 съм карал няколко километра и температурата си седеше на 85*.Мисля,че до 100* е позволено от 100 нагоре става лошо. :roll:
Ти си като мен.
Дебела - 80
Малка - 85
Център - 90
После - 95
Дебела - 100
МАлка 110
Финал - 120
А на мен дори ми показва и грешни температури при сменени всички датчици /3 на брой :-0/. С между 3 и 6 градуса повече е натаблото спрямо екзаминера...
Мерси Григоре, и аз мислех че са така градусите. Но за по-сигурно реших да попитам. Много странно че има коли на които в средата им е 70 градуса... да не са стари табла? Даже май някой ми каза че мойто табло е сменяно, щом в средата е 90 градуса, а не 70. На снимката на таблото на дизела в книжката, 70 -те градуса са в средата. :gruebel: Някой с по нови дизеляци (след 94) да сподели как са му градусите. Дали в средата са 90 или 70
Споко, старите са с други градуси. 164 2.0 Т.С. 90 година центъра е 80... за дизелите не знам.
И на старите дизели в средата е 80.
virusalfa
12-07-2007, 14:05
На мен на средата ми е 70Перките се вклучват на първи режим малко след следващата по-тънка линия,демек около 81-83 градуса,а на втори режим-една идея преди следващата по-дебела линия,демек 87-88 градусаТова ми е тавана на температуратаКато я взех,имаше проблем с едната глава и ми светка лампата на 110 градуса,но без последствия
На мен на средата ми е 70Перките се вклучват на първи режим малко след следващата по-тънка линия,демек около 81-83 градуса,а на втори режим-една идея преди следващата по-дебела линия,демек 87-88 градусаТова ми е тавана на температуратаКато я взех,имаше проблем с едната глава и ми светка лампата на 110 градуса,но без последствия
Вирусе, аз съм с бензинов мотор и при мен таблото е същото. Средната ми цифра е 70, най-ниската 30, най-високата ми е 110. Примен също там някъде включва вентилаторите и доста хора я гледат така :shock: като видят че температурния датчик ми е на 70 градуса нормална раотна температура и малко след това включва перка. Ето че не съм единствения и вече съм много по-спокоен. Мерси :wink:
Странно :!: На черната в средата е 90* и перката се включва към 85* :roll: Явно през годините таблата са различни.
За другите модели незнам, но на 164 уреда за температура на водата е мноооооого неточен! +- 6 градуса...
virusalfa
26-07-2007, 13:05
За другите модели незнам, но на 164 уреда за температура на водата е мноооооого неточен! +- 6 градуса...Абе дали е неточен не знам,не съм го карал в Метрология :wink: Яма от на Фолкговнаген нема по-неточен уред!По Питагоровата теорема явно ги сметат работните температурите,показваше на буса леко над средата,но много далеч от орагжевата зона(разбирай червената).Добре,че съм си монтирал допълнително един спиртен термометър,който е турски,но показва вернно.Извря антифриза(нещо нормално за марката),а оригиналниа термометър си стоеше в нормални граници.Такива екстри като контролни лампи-забрави!Ебати боклуците
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.