PDA

View Full Version : сенсора на масленото налягане



Bulgarian_Stallion
05-03-2005, 21:34
Вчера смених сенсора на масленото налягане, и от тогава почна да ми свети един знак дето прилича на лейка с капка падаща от нея...тя ми свети само като дам на 1рви контакт..ако я запаля изгасва...сега според мене тя никога преди не светише, освен като си сменях маслото..тоест някой може ли да ми каже дали може нещо да съм прецакал...а и така някой може ли да ми каже кои знаци би трябвало да светат като се даде контакт?тоест знам че знака на АБС и на акумулатора би трябвало да светата ама нормално ли е лейката?мерси..аах колата е 155 95год 2.0 8 клапана..мерси предварително

Bobo
06-03-2005, 02:05
Така трябва да е колега преди не е била в час :wink: :wink:

Bulgarian_Stallion
06-03-2005, 02:38
супер...значи съм оправил проблем а не създал..но все пак ако някой с 155 може да го подвърди ще съм благодарен..без обида бобо :D :D

Dodo 155
06-03-2005, 10:34
Бобо е прав :yes: :yes: :yes:
Че той кара Алфа бе колега :tongue: :wink:
"Лейката" е лампата за масло, която ако свети докато работи колата става :wallbash: Нормалната му работа е като запалиш и вдигне налягане да изгасне :wink: Тази лампа светва когато налягането падне под 0,3 (ако греша ме поправете), манометъра тогава ще се е забил долу отдавна и няма да разбереш каква салата се готви вътре :tongue: :wink: Преди не ти е бил в ред датчика :wink:
При моята още докато въртя на стартер изгасва :yes: В този дух се сещам следното: Винаги ми върти стартера 3-4 оборота преди да запали, без значение дали е топло или студено, дали мотора е работил или не :unsure: :unsure: :unsure:
Незнам дали това е нормално :unsure:
Как е при Вас :idea:

Bulgarian_Stallion
06-03-2005, 12:28
и на мене е така..като я запаля я качва до 2000-3000 и след това слиза до 800, мерси пак за инфото, значи преди ми е бил прецакан сенсора и затова лампата не е светила..а друг въпрос дето ме интересува..колко градуса трябва да е маслото?на мене ми седи на 60 и не се качва това нормално ли е?а пак се извинявам на Бобо, знам че кара алфа ама все пак съм малко скептичен с алфите...всяка свети различно като коледни светлини :whistle: :whistle:

Dodo 155
06-03-2005, 15:35
Маслото много трудно се качва до 80-90 градуса, поне при мен е така. Обиковено си седи на 60, както е при теб и ако я сръчкам го качва до 80. Лятото като ходих на море и я карах 130-140 km/h с включен климатик, багаж, още 3-ма в колата и ми качваше около 90-100 градуса, но само на баирите, тогава водата спадаше :whistle: Все пак и маслото на колата я охлажда, макар и по-малко от водата. Така, че не се притеснявай, температурата на маслото, особено сега в зимни условия, рядко надхвърля 70 :yes: Само като се сетя колко е "топло" при теб сега и замръзвам :tongue:
Колкото до оборотите, аз имах предвид, че като тръгна да въртя ключа, двигателя прави 3-4 оборота преди да запали, не е да го чукнеш стартера и да заработи :unsure: Това, че като запали отива на 1500-1600 и после пада до 850 е така :whistle:

Bulgarian_Stallion
06-03-2005, 17:47
аааххх това го правеше старата ми 33ка...и маиче беше нещо много малко,тоест нещо електроно..ама се оправи..затова не знам как е при тебе..ама съмнявам се да е нещо много много опасно

Bobo
06-03-2005, 22:57
Колега и Алфата е кола бре не е самолет а пък аз бая коли съм строшил :wink: А и като казвам нещо без да пиша че "не съм сигурен" значи съм сигурен :tongue:

arieca155
08-03-2005, 18:53
за щеката със капката колегите са прави,изакм да кажа само че мойта красавица на -15 чукам и пали.само една сутрин ми направи номер въртеше 2-3 оборота и тогава запали и имам съмнения за бензина.баща ми се е хващал за главата в какви температури пали от ряз. :whistle:

soldix
08-03-2005, 23:34
И при мен когато въртя на стартер при стартиране на двигателя има завъртане 3-4 оборота и тогава пали. Сменил съм свещи и кабели за високо напрежение. Това не се промени и считам че е нормално. Слушал съм японки като палят - също е така. А за маслото, където пита колегата от Финландия...нормално е да свети лампата на таблото и когато двигателя стартира, да изгасне /алфа 155 1,7 ТС 93г./

Nikiboy
09-03-2005, 10:06
По отношение на датчиците са възможни много аномалии, които са присъщи за 155-те с 8В особено преди 94.

Тъй като на моято сме и изучили голяма част от токовете открихме и доста фабрични аномалии като например релета под постоянно напрежение, обърнати полюси и тнт.

Няма да се изненадам ако датчика на маслото на едни модели свети на контакт, а на други не:) На моята лично не свети и съм решил да го проверя като се стопли.

Bobo
09-03-2005, 11:01
Няма да се изненадам ако датчика на маслото на едни модели свети на контакт, а на други не:) На моята лично не свети и съм решил да го проверя като се стопли.

Да ама аз ще се изненадам :yes: А сигурно и самите Алфа инженери ще се изненадат :lol:

Nikiboy
09-03-2005, 14:58
Като цяло добре са се справили :D

soldix
09-03-2005, 22:41
Изкефи ме последния отговор на Бобо... :lol: Това е истински алфист и с чувство за хумор :lol: Дано изненадите /лошите/ по нашите автомобили се случват колкото се може по-рядко! :lol:

Kostadin
11-03-2005, 12:55
моита пък такава лампа със леика за маслото въобще нама, а на мен лампата за маслото ми е при самия мамометър за маслото едно мъничко червеничко :tongue:

street_fighter
19-07-2005, 19:20
на моята като я запаля отива до 7-8(различно)като е студена и като загрее постепенно спада на 6,5,4 до2 бар-а- това добре ли е??????

hf hpe
20-07-2005, 01:03
на моята като я запаля отива до 7-8(различно)като е студена и като загрее постепенно спада на 6,5,4 до2 бар-а- това добре ли е??????
7-8 на студено е много
иначе като загрее на 2 бара на празен ход е добре, но над 2000 оборота трябва да е над 4 бара

Kostadin
20-07-2005, 09:37
при температура на маслото 100 градуса по Целзии :
4000обор.-5 бара
на празен ход-1бар
това са заводски данни по книжка.

Bobo
20-07-2005, 15:30
Хмм при мойта са както следва:

4000 об.м - 4.5 бара
празен ход - 1.5 бара

търтей
20-07-2005, 15:33
такаа
само за инфо
този датчик като знаем от опит обаче дава фира така че при съмнение сложи манометър и провери колко е наистина налягането

Bobo
20-07-2005, 15:34
такаа
само за инфо
този датчик като знаем от опит обаче дава фира така че при съмнение сложи манометър и провери колко е наистина налягането

:th_up:

street_fighter
20-07-2005, 18:17
такаа
само за инфо
този датчик като знаем от опит обаче дава фира така че при съмнение сложи манометър и провери колко е наистина налягането

аз моя го смених чисто нов още преди да я купя за да видя какво показва и чак тозова я взех :wink:

търтей
20-07-2005, 18:18
...
от това не следва че показва вярно - просто НЕ Е диагностичен уред
тъй че ако има някакви съмнения иди в сервиз да ти го премерят както трябва

Dodo 155
22-07-2005, 13:31
Може да не е от датчика :wink:
Проверете го с манометър както казват колегите и ако има разминаване с действителноста, проверете и уреда на таблото. Той също може да даде фира :wink:
Мойта като я запаля зимата скача на 5. Като подам газ отива на 6 и толкова. Лятото запалвам е 4-4,5 и пак при подаване на газ отива до 6. Загрее ли в нормални стойности (90* вода и 80* масло) седи малко под 2, което е около 1-1,5 или иначе казано нормално :wink: