PDA

View Full Version : газова уредба на 1550TS 2.0 8V



krasyb
05-04-2005, 11:26
Не знам дали е коментирано преди, ама някой може ли да сподели как стоят нещата за газова уредба на 1550TS 2.0 8V, някакви проблеми или от сорта. Разхода как е??? Дилемата е да си купя дизел или да слагам газ на мойта :wallbash:

Bobo
05-04-2005, 16:55
Тука биричеда да се изкаже :tongue:

Според мен единствения проблем който може да имаш е майстора :whistle:

Az4o
05-04-2005, 18:22
Нашта Алфа (155TS 1.8) е на газ и досега не сме имали някакви голями проблеми. Като я взехме преди година и половина само баща ми я закара на някакъв да я прегледа там и беше сменил нещо дребно само ... Иначе динамиката на колата не отива на вятъра с газовата уредба :) Лично аз (като все още неопитен шофьор :oops: ) виждам слаба разлика между вървежа на бензин и газ ... Разхода е около 9.5-10 без и 11 с климатроник .. което си е доста по-евтино отколкото като се кара на бензин :tongue:
Поздрави!

75 2.0 turbo
05-04-2005, 21:52
Тука биричеда да се изкаже :tongue:

Според мен единствения проблем който може да имаш е майстора :whistle:хммм ми освен мастора може и с уредбата да имаш грижи също така и с запалването (кабели свещи бобини)а като изклю4м вси4ки тея рискове може :wow: да се кара на газ аз съм карал такъв мотор с газ вървеше си :yes:

Dodo 155
06-04-2005, 08:38
Мойта си я карам на ГАЗ :whistle: Няма динамиката като на бензин, но за сметка на това си ме вози евтино :whistle: Когато искам да я пържа си я включвам на бензин и излитам :tongue: :wow:
Като разход ми дава 12-13,5/100км градско (с климатик), а извънградско 7,5-8,5/100км зависи колко я настъпвам :yes: Казаха ми, че можело да се регулира така че да ти върви като на бензин, но тогава щяла да бъде ламя и няма да има смисъл от ГАЗ :wink:
Вземи си нова уредба и да ти я сложат в добър сервиз. Ще я избиеш за около 20хил.км., ако пък имаш пари си сложи газов-инжекцион :wink: При него няма разлика във вървежа и разхода е съвсем малко по-висок, но той струва повече парички - 1800лв. :wow: WhitePower е с такава уредба и бил много доволен :D

Kostadin
06-04-2005, 09:33
ако пък имаш пари си сложи газов-инжекцион :wink: При него няма разлика във вървежа и разхода е съвсем малко по-висок, но той струва повече парички - 1800лв. :wow: WhitePower е с такава уредба и бил много доволен :D
не знам да ли си заслужава да се слага такова чудо за 2000лв. на кола която струва 4000-4500 :? нещо ми се струва нереантабилно......а иначе цените на бензина почват да ме плашат сериозно :evil:

krasyb
06-04-2005, 11:48
Майстора ми е огън, общо взето е най-добрия в Бс, слага ми газовото на предната кола (Сиера'92 2,0 DOHC) и да ти кажа нямаше проблеми, говорих с него и каза че тия Алфи нямали проблеми, газовото е със симулатор и няква електроника и струва 800-900 лв с бутилката, криво-ляво търпи се, за Газов инжекцион не мисля че си струва тази кола според мене.
Идеята ми беше дали ще ми реши проблема, щот другия вариант - дизел, нещо с цената на нафтата колкото и да е икономичен нещо не се връзва??? Пък с газта е най-бързото решение, после пак моа да я лашна.

hf hpe
06-04-2005, 15:17
ako си след '93г. и си с пластмасови колектори може да береш ядове :wink:

WhitePower
06-04-2005, 16:24
а и с газовата инжекция си я свалям като я продам и колата я продавам без нея и на следващата я слагам пак
така че избирай те но знам само кабели свещи всички трябва да е добро за да върви
аз съм доволен 12 на 100 с мойто каране
иначе газовата инжекция е отворен чип
ако изкаш да върви опа с компютъра и върви ако утре не изкаш щак и не върви
естесвено всичко зависи и от разхода
моята харчеше 14 и вървеше като луда
сега харчи 12 и върви но не като на бензин но пак за сметка на това 0.77 е цената
за извън градско разлигта е по голяма 9 на 100 с скорост 160
и към 13 с скорост 220

virusalfa
06-04-2005, 20:43
ako си след '93г. и си с пластмасови колектори може да береш ядове :wink:само 1,7 са с пластмасови колекторни тръби

hf hpe
06-04-2005, 22:32
ako си след '93г. и си с пластмасови колектори може да береш ядове :wink:само 1,7 са с пластмасови колекторни тръби
те ти един силвърстоун който както знаем се произвежда само '95г.
http://mobile.de/SIDFHf6R6IOhfCngvNiOxkLvQ-t-vaN%E3DexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgi%81%7D-t-vAUCaCiCoMkMoPESeTUZiaDkWkmrD~BCDA1G2005-08A1IEislingenADC900R155%FF%A01.8%FF%A0Twin%FF%A0S parkC600CCarG2005-08E73054A1B93F165000G1995-04J1112822810A1Iinde

trustworthy
07-04-2005, 07:26
A как стои въпросът с метановите устройства и колко струват, ако въобще са пригодни?

WhitePower
07-04-2005, 13:56
недей много тежат ботилките щото са дебелостенни и ще ти клекне ще натежи много колата

08-04-2005, 00:02
А няма ли опасност да грумне дебитомера с АГУ?

ALFAcholik
08-04-2005, 00:22
:? начи започвам и аз да рева продадах си лилавата 145ца и сиа зех една 155 1.8 е 8в много се притесниавам на истина ще стане ли добре на гас ще доведе ли тва до ниакакав наистина голям проблем? дали ще гарми много или ако гарми какво ще прецакам ? смукателните са ми метални .на бензин не се издаржа :wallbash:

WhitePower
08-04-2005, 10:01
ми аз карам на gas вече година и половина
ако имате предвид да си пазите колата и да е ваша по добре 2000лв за gas от колкот да спестите и после да сажелявате
иначе по принцип от какво се получава гърмежа :

голям укателен колектор с формата на охлюв .когато си с изпарител той си пусла саг постоянно пак колкото смъкнете вие
когато се запълни този колектор с gas и свещите центровката или кабелите не са в час и запали не когато трябва през отворения клапан пали и сместа в колекторите и има едно голямо буммм
което носи след себеси харчене на пари
така 900 gas слестихме 900
маркуча ако гръмне е към 200
дебитомер map и дриселна клапа 500-600 в най ефтиният вариант всеки
teglim chertata
------------------------------:
и къде излиза сметката да спестя тези 900 лева ???

09-04-2005, 10:41
Мисалта ми беше такава че точно в момента купих 155-цата и съм се поохарчил доста а патувам постоянно та савета ви е като нямам излишни 2000лв да си карам на бензин така ли?

ALFAcholik
09-04-2005, 15:24
стига бе бадете реалисти стига глъпости циалата кола струва 3500 ????? кви 900лв. кви 2000лв за газово ???? :wallbash: циал двигател рециклиран в гарциа с година гаранциа смени ба6тата за 1000евро [/b]

net_scooter
09-04-2005, 21:35
Здрасти Филипе, вчера пробвах една 155 1.8 16v, с газов инжекцион трябва да ти кажа че доста добре се представи, върви си доста добре и човека каза че няма никакви проблеми с карането на газ. А при обикновените газови уредби проблема е, че ако караш само на газ, има вероятност да ти се прецакат дюзите на инжекцията или горивната помпа. :lol: :yes: :D

Dodo 155
10-04-2005, 00:37
Здрасти Филипе, вчера пробвах една 155 1.8 16v, с газов инжекцион трябва да ти кажа че доста добре се представи, върви си доста добре и човека каза че няма никакви проблеми с карането на газ. А при обикновените газови уредби проблема е, че ако караш само на газ, има вероятност да ти се прецакат дюзите на инжекцията или горивната помпа. :lol: :yes: :D
Спор няма, че газовият-инжекцион е хубав, но не всеки може да си го позволи :wink: Колегата е прав, че при 3500лв. кола и за ГАЗ да даваш още 2000лв. е малко странно :yes: ама всичко зависи от това каква ще ти е равносметката :wink: Ако караш 10-15 хил.км. на година не си заслужава, при 20-25 хил.км. една ГАЗ ще ти разреши проблема, ама ако въртиш по 40-50хил.км. си заслужава газовият-инжекцион, защото ще си го избиеш за 1 година :D Първоначалната инвестиция е доста стряскаща :wow: ама както каза WhitePower, като продаде колата ще си свали уредбата и после хоп на следващата :tongue: Аз също карам на ГАЗ, но съм с изпарител. Случвало се е да гърми, ама това става и от бедна смес. Аз до сега съм си я избил тази уредба и сега си карам евтино :wink: Когато реша да и продухам гърнета преминавам на бензин :wink:
Колкото до дюзите, те могат да ти се прецакат и при газовия инжекцион. Даже там е по-вероятно, защото можеш да палиш без проблем на ГАЗ, а и на студено също и без да се усетиш дюзите са спекли. При изпарителя запалването е на бензин, трябва да вдигне малко температура и тогава на ГАЗ. В противен случай не може да се изпарява ГАЗ-та както трябва и ще ти дава голям разход. Аз за 3 год. все още не съм запушвал дюза :wink:

10-04-2005, 03:02
ей това ми трябваше да разбера.Филипе мисля че слагаме газовите без да му мислим много много :D

WhitePower
11-04-2005, 10:04
малко грешиш в паленето
значи аз паля на бензин , при 40 градуса на редуктора колата сама си минава на га и разбираш единсвено кога е минала на gas по светодиотчето
но под 40 градуса не минава на gas

Dodo 155
11-04-2005, 10:28
малко грешиш в паленето
значи аз паля на бензин , при 40 градуса на редуктора колата сама си минава на га и разбираш единсвено кога е минала на gas по светодиотчето
но под 40 градуса не минава на gas
Ами не греша, защото твоята АГУ е такава, ама повечето са директно палене и преминава при определени обороти или направо пали на ГАЗ. Особени тези с двойните дюзи (при тях няма проблем от запушване) и бензина се явява едва ли не резервно гориво :D
А и всичко зависи от това как ще е настроена :wink:

WhitePower
11-04-2005, 11:13
тука си прав но смятам че е полезно поне веднъш на ден да минава малко бензинец през дюзите
а знам за какво говориш
с дублираните дюзи - Ланди Лоренцо 4500 лева
и е с газова инжекционна помпа която все още не са я измислили като гората и често дава ядове

krasyb
12-04-2005, 18:26
Филипе аз говорих с със Станимир-газовите до стадион Нефтохим и човека ми каза че немам грижи, човека е мноо пекан и говори от опит не наизуст, аверите ми карат подобни коли с такова газово за около 900 лв и няма проблеми. Запушването на дюзите се оправя срещу 60лв+филтъра

Кога ще се скиваме бе човек, то и аз бях доста зает :(

Dodo 155
12-04-2005, 21:37
Филипе аз говорих с със Станимир-газовите до стадион Нефтохим и човека ми каза че немам грижи, човека е мноо пекан и говори от опит не наизуст, аверите ми карат подобни коли с такова газово за около 900 лв и няма проблеми.
Ти говориш за АГУ с ламбда контрол :yes: При тази система имаш ЕКУ и за газта, което черпи информация от ЕКУ-то на колата и от сондата. Ама тогава трябва сондата да ти работи на 6, защото ако слъже ЕКУ-то на газта ще стане бум :wow: А бум има понякога и при АГУ за 500лв. Повечето коли, които се карат тук са с прецакани ламбди :yes: За мое голямо учудване доста от колегите тук са ги сменили и има такива на които им предстои това :tongue:
Иначе тази система не е лоша, а и хич не е евтина. 900лв. + 150лв. ламбда = 1100лв. (приблизително, защото винаги може да излезе нещо извънредно) и така се доближихме до газовия инжекцион, който може да намериш и за 1500-1600лв., но пък там нещата стоят съвсем различно :wink:

ALFAcholik
13-04-2005, 02:17
Това е момчета сложих обикновенно газово 500лв излезе сичко ловато е има ниакав симулатор има и предпазна клапа лиатапреди дебитомера неска ми е 3-ти ден още не е грамнало няма никакав проблем за сега пали си на бензин и обраща само на гас секи пат 5-лв 68км минах така ще е :wow: :wow: :wow: за сега сам доволен пак ще видим по нататьк варви малко кат вектра 1и6 :oops: ама поне е евтино :tongue:

WhitePower
13-04-2005, 09:20
дето му се вика да си я ползваш с здраве
по принцип ако гръмне ние първи ще разбереме щото ще питаш за разни нещица
но да не се случва с здраве да си я ползваш

Dodo 155
13-04-2005, 10:07
Това е момчета сложих обикновенно газово 500лв излезе сичко ловато е има ниакав симулатор има и предпазна клапа лиатапреди дебитомера неска ми е 3-ти ден още не е грамнало няма никакав проблем за сега пали си на бензин и обраща само на гас секи пат 5-лв 68км минах така ще е :wow: :wow: :wow: за сега сам доволен пак ще видим по нататьк варви малко кат вектра 1и6 :oops: ама поне е евтино :tongue:
Добре дошъл в "ГАЗПРОМ" :tongue: :lol: :lol: :lol:
Да си караш колата със здраве :wink: Ако гръмне, няма да ти цъфне дебитомера, имаш клапа :yes: най-много да изплюе колекторите :whistle: ама не се плаши, рядко става.
Какъв ти е мотора, че вървяла като Орел 1,6 :? :unsure: Мойта има малка разлика, ама не е спъната :unsure: а и не върви като никой от орлите :tongue: :lol: :lol: :lol:

hammar
14-04-2005, 09:29
Здравейте момчета, абе много скъп стана този бензин, четох някъде прогнозни цени - 80 долара за барел ??? представяте ли си кво ще стане... и аз съм решил да слагам газова уредба , даже съм харесал един руски инжекцион на цена около 1400 лв. с монтажа . при него предимството е това че става и за метан ,само се сменя бутилката и се слага допълнително един редуктор.

Dodo 155
14-04-2005, 10:11
Ако цената на барел стане 80$ и газта ще се вдигне :yes:
Къде са ти казали цена за руския газов инжекцион 1400лв. :? :unsure:
Ако говориш за GIG цената е 750$ (~1100лв.), аз се поинтересувах преди време, защото на страницата им пише, че били 2-3 пъти по-евтини от другите, ама като се обадих друго ми казаха. Чух че системата не е хич лоша и няколко човека с такава уредба са доволни. Ако искаш мога да ти дам координатите им :wink:

arieca155
19-04-2005, 20:46
момчета ,един приятел ми подари газово "марини".казаха ми че е не е хубаво но нема пари и ще го слагам .искам да знам симулатора задължителен ли е за мойта кола. :wallbash:

Dodo 155
19-04-2005, 22:52
момчета ,един приятел ми подари газово "марини".казаха ми че е не е хубаво но нема пари и ще го слагам .искам да знам симулатора задължителен ли е за мойта кола. :wallbash:
Симулатор на дюзите задължително, иначе няма как да ги спреш. Все едно е обаче, дали ще сложиш ламбда-контрол или не. Въпросната екстра е около 400лв. и не си заслужава парите :yes: разликата е минимална. Много е важно да монтираш предпазна клапа след дебитомера, че ако гръмне да не ти цъфне кутията на филтъра :wink: и не на последно място - свещи и кабели да са на 100%, защото :wallbash: ще гърми и ще ти скъса нервите. Погледни изпарителя да е електрически и дали ще може да храни колата, защото ще имаш чувство че караш Орел-че :tongue: :lol: :lol: :lol: :lol:

ALFAcholik
21-04-2005, 14:16
мом4ета пушка е колата ниама грешка нацепих се от каране 63лв 960км мина ниама проблем :D да триава да са нови свещаците и кабелтията и да сместа да не е нито много бедна нито много богата и клапата иа земи вазможно наи хубава моита е лиата с едни големи дупки от страни да излизат гармежите от там и симулатор триабва

75 2.0 turbo
22-04-2005, 23:39
момчета ,един приятел ми подари газово "марини".казаха ми че е не е хубаво но нема пари и ще го слагам .искам да знам симулатора задължителен ли е за мойта кола. :wallbash:
Симулатор на дюзите задължително, иначе няма как да ги спреш. Все едно е обаче, дали ще сложиш ламбда-контрол или не. Въпросната екстра е около 400лв. и не си заслужава парите :yes: разликата е минимална. Много е важно да монтираш предпазна клапа след дебитомера, че ако гръмне да не ти цъфне кутията на филтъра :wink: и не на последно място - свещи и кабели да са на 100%, защото :wallbash: ще гърми и ще ти скъса нервите. Погледни изпарителя да е електрически и дали ще може да храни колата, защото ще имаш чувство че караш Орел-че :tongue: :lol: :lol: :lol: :lol:додо 155 аз мисля 4е за тая кола не е задължителен симулатор(понеже е скъп) тои може да бъде заместен с едно реле за 5 лева

Dodo 155
23-04-2005, 10:36
Абе не че ме бият парите по главата :tongue: :lol: :lol: , ама като монтирах моята уредба, се оказа, че не може да се прекъснат дюзите с реле :unsure: :unsure: Ако ти знаеш как става на 155, можеш да ни светнеш :wink: :yes: :yes: Не, че аз ще махна симулатора, ама други няма да дават пари за това :wink: :D

75 2.0 turbo
24-04-2005, 02:01
Абе не че ме бият парите по главата :tongue: :lol: :lol: , ама като монтирах моята уредба, се оказа, че не може да се прекъснат дюзите с реле :unsure: :unsure: Ако ти знаеш как става на 155, можеш да ни светнеш :wink: :yes: :yes: Не, че аз ще махна симулатора, ама други няма да дават пари за това :wink: :Dами 4е знам, знам ама ако някои има питане да пита на ли4ни :yes: