PDA

View Full Version : знаете ли за какжо се използва това? на 75 става вупрос



alfonso_90
09-10-2007, 13:40
това се намира при въздушния филтур ,ако може да ми обясните как деиства и дали има някакво зна4ение как ще стои там ето снимки ,мисля че е да се определя от къде да влиза въздух но не сум сигурен обяснете ми? :D какво предназна4ение има :?:

alfonso_90
09-10-2007, 13:44
:?: защо не мога да качА снимки :?: както и да е това представлява не6то като капа4е с пружина която насо4ва въздуха . имате ли идеи :idea:

madboy
09-10-2007, 22:16
Аз си мисля че става въпрос за клапана за топъл и студен въздух на въздушният филтър, който е на реостатен принцип . Ако греша, моля да ме поправите! :lol:

alfonso_90
09-10-2007, 22:57
за това става вупрос някакъв савет как трябва да стои при полужение 4е трабата за топля въздъх я няма а от другата за студения не влиза много за6тото този клапан е завартян по този на4ин и влиза само от дупката за топлия въздух

madboy
09-10-2007, 23:44
за това става вупрос някакъв савет как трябва да стои при полужение 4е трабата за топля въздъх я няма а от другата за студения не влиза много за6тото този клапан е завартян по този на4ин и влиза само от дупката за топлия въздух
Колега, най-вероятно не ти работи реостата, които движи клапата и не знам защо са я поставили точно в това положение. На моята Алфа тази клапа е застопорена с една пластина, най-вероятно за да осигурява постоянен поток на въздух за газовата инсталация, която е монтирана в Италия. Ако нямаш работещ реостатен клапан, то по-добре го нагласи така че да осигурява постоянен поток на въздуха. Този клапан става от Ланча Y или от Fiat Uno 1.

75 2.0 turbo
10-10-2007, 20:20
според мен е термостат за въздуха които има за цел при студен старт да осигури топъл въздух а съответно при загряване на мотора да смени позицията и да осигури студен въздух :wink: като по тоя начин све оптимизира качеството на сместа и се осигурява по плавен ход на мотора във всички диапазони :idea: аз лично много мразя всякакви такива системи и много бързо ги оформям :lol:

alfonso_90
11-10-2007, 13:54
е някакви препоръки как да го наглася защото тои маи не мърда въопще и както го сложа :roll: кое е по добре студен или топул вуздух да влиза :?:

75 2.0 turbo
11-10-2007, 20:00
затапи входа на кутията за топъл въздух махни всички тея клапи и термощуротии така или инак не живеем в сибир че да е важен топлия въздух и ако нямаш газова уредба с една тръба си пусни студен въздух от бронята или решетката ако има газ обаче недеи щото ще ти гасне като исключиш от скорост :idea:

pe6kata212
11-10-2007, 20:10
затапи входа на кутията за топъл въздух махни всички тея клапи и термощуротии :idea:


И аз съмна това мнение.Студен въздух=Повдече кислород=По-хубаво изгаряне и по добро КПД

alfonso_90
11-10-2007, 21:15
значи клапанна го махам и да влиза дирекно през тръбата за студения а топлата да се запуши .ок мерси много ако има нещо пак ще питам благодарря колеги :D :th_up:

PEPI-2ALFA
12-10-2007, 04:02
...при студен старт да осигури топъл въздух а съответно при загряване на мотора да смени позицията и да осигури студен въздух ..
Е тук точно имам 1 въпрос : при студен старт от къде ще осигури топъл въздух като и изпускатерните тръби са студени? Ако те са топли когава двигателя е даже по-топъл и няма смисъл. Аз заради тия ми разсъждения на старата ми Жулиета махнах и ламарината ,която "събираше" топлия въздух и тръбата дето го доставяше до филтъра - ако правилно си спомням картинката.

Venci
12-10-2007, 04:15
Аз лично на всичките алфи до сега съм изхвърлял тази клапа за топъл въздух. Отвора от към топлото съм запушвал и не съм имал проблеми. Може би защото не съм се вкарвал в излишни разсъждения. Колите палят вървят и се движат нормално. Всичките без една. Ала там проблема е друг :lol:

kolioto
13-10-2007, 20:36
Това което знам аз за засмукването на топлия въздух(чел съм го някъде но ме мързи да го търся за да го цитирам точно) е че при много ниски температури зимно време има опасност от "вледеняване" на областа около дифузиорите(на карбураторите) и проблем с изпаряването на бензина което е една от най-големите бели за двигатела - да попадне бензин в течна фаза.Но това е за изключително ниски температури.Моита 75 се движи в сандански и тука минус температури рядко и аз сам го махнал.Също ми пречи и на газовата уредба.

alfonso_90
14-10-2007, 19:17
не се караите а ми помогнетеее значи трабата за топлия въздухя изкарах отпред има една дупка и там я пъхнах и сега през двете дупки влиза студен въздух, а вътре клапата я махнах това добре ли е :?: или 6те стане някое мазало следмоита намеса :?: :cry: а то4но преди да преместя тръбата пук спря да пали не върти стартера защо ли акумолатора е нов още в гаранция (лятото пак не палище но то беше заради акумолатора) сега ли какв 6те е :?: :?: :?: :?:

alfonso_90
14-10-2007, 22:45
:shock:

alfonso_90
18-10-2007, 19:38
забраихте меееееее :D ама аз пак си питам дали така е доббре както съм напраил

pe6kata212
18-10-2007, 23:13
най вероятно са ти заминали четките или както стана при мен,бяха ми нагоряли контакторите на шалтера.Колкото до твоята намеса по вздуховодите е станало много добре и няма от какво да се притесняваш на колата щи и е густо да диша чист въздух

GOR
28-10-2007, 18:06
забраихте меееееее :D ама аз пак си питам дали така е доббре както съм напраил
идеално е

Venci
30-10-2007, 02:27
забраихте меееееее :D ама аз пак си питам дали така е доббре както съм напраил

Айде да те видим как даваш газ на мръсницата! Само и се чудиш дали диша добре. :P

75TwinSpark
30-10-2007, 09:42
о той със сигурност и дава мн гас :twisted: :twisted: :twisted:

mikizh
15-11-2007, 23:12
Вече е ясно че това е за топъл и студен въздух! Обаче ако си на LPG нещата се променят и те съветвам да затвориш широкия отвор и тогава да си регулираш газовата. За разхода винаги ще е голям! А ако искаш ALFA 75 и да върви пропорцията е " бензин" и само големия отвор с тръба задължително :twisted: за ада може при по висока скорост въздуха да влиза под динамично налягане!!! И И И :lol: :lol: :lol:

А за червеното... Що ли Ферари е червено?

alfonso_90
17-11-2007, 22:51
Вече е ясно че това е за топъл и студен въздух! Обаче ако си на LPG нещата се променят и те съветвам да затвориш широкия отвор и тогава да си регулираш газовата. За разхода винаги ще е голям! А ако искаш ALFA 75 и да върви пропорцията е " бензин" и само големия отвор с тръба задължително :twisted: за ада може при по висока скорост въздуха да влиза под динамично налягане!!! И И И :lol: :lol: :lol:

А за червеното... Що ли Ферари е червено?ама приятел тя не е на газ, тя е бензин :D

alfonso_90
17-11-2007, 22:56
а сега като запуших и дупката в колекторните й траби (и мога да си чувам мислите докато съм в колата) ,започна да лети още повече щот и давам повече газ и вече не взривява целия квартал :twisted: дори имам чувството че злото бръмчене на тигрицата под капака , се превърна в обикновенно мъркане на коте което ич не ме кефи :shock: