PDA

View Full Version : Е много ме дразни м/у 2000 и 3000 оборота



MONI
15-04-2005, 11:48
Абе много е спъната моята 145 м/у 2 и 3000 оборота :( едно мудно дигане на оборотите леко придърпване.....Не може ли да се оправи това нещо :wallbash: , иначе като мине 3000 об. излита ама до тогава???

Bobo
15-04-2005, 11:53
Ако си сложиш в подписа модела и двг-то така наречените ТТ данни на колата няма а има нужда сега да те питам къв ти е мотора :whistle:

П.С. Тва важи за всички иначе няма аз лично да ви отговарям на въпросите :yawn:

MONI
15-04-2005, 12:15
:whistle:

valjo
15-04-2005, 12:30
вариатора трака ли ти ? щото ако трака, в ниските още по-няма да имаш мощност....

Bobo
15-04-2005, 12:32
Да има го това на този двигател има дупка м/у 1500 и 3000 оборота където въртящия момент и мощността не достигат за да изтеглят тежкото купе. Затова просто карай на по високи обороти :wink: И още нещо колкото по близо караш до максималния въртящ момент на двигателя толкова по икономична ще е колата (става дума за диапазона на оборотите). :yes:

MONI
15-04-2005, 12:38
Абе лошото е, че почти нищо не разбирам :oops: и да ти кажа незнам какво е вариатор и от каде трябва да трака, иначе теб май те видях :yes: на Витошка преди 2-3 дни и ти се загледа и аз се загледах....мисля че това се получава при всички влюбени в марката :love: - гледам всяка Алфа с която се разминавам.

MONI
15-04-2005, 15:21
Абе лошото е, че почти нищо не разбирам :oops: и да ти кажа незнам какво е вариатор и от каде трябва да трака, иначе теб май те видях :yes: на Витошка преди 2-3 дни и ти се загледа и аз се загледах....мисля че това се получава при всички влюбени в марката :love: - гледам всяка Алфа с която се разминавам.

Това беше за Valjo ама Бобо ме е изпреварил.

А колкото за оборотите .......то си стана ясно, че Алфата си е за яко каране :yes: не че я карам бавно ама понякога се опитвам и.......... не става.

alfamilano
17-04-2005, 15:26
Е тва не означава че трябва да караш душманската,просто почувствай колата кога и е най добре!А именно при по високи обороти!

п.с. То ако зависи от Бобо от червеното не трябва да излизаш ама :lol: :wink:,а между другото е много прав за въртящия момент и икономичноста!

Bobo
17-04-2005, 22:23
Е тва не означава че трябва да караш душманската,просто почувствай колата кога и е най добре!А именно при по високи обороти!

п.с. То ако зависи от Бобо от червеното не трябва да излизаш ама :lol: :wink:,а между другото е много прав за въртящия момент и икономичноста!

Абе нали е Cuore Sportivo то си е червено, мисла че трябва да се уважи цвета и върху оборотомера :lol: :lol: :wink:

Mury
18-04-2005, 02:48
Е тва не означава че трябва да караш душманската,просто почувствай колата кога и е най добре!А именно при по високи обороти!

п.с. То ако зависи от Бобо от червеното не трябва да излизаш ама :lol: :wink:,а между другото е много прав за въртящия момент и икономичноста!

Абе нали е Cuore Sportivo то си е червено, мисла че трябва да се уважи цвета и върху оборотомера :lol: :lol: :wink:Аре аре не се надувай ти са с тая твойта 4исто нова кола :lol: :lol: :lol: :lol:

MONI
18-04-2005, 10:47
Е тва не означава че трябва да караш душманската,просто почувствай колата кога и е най добре!А именно при по високи обороти!

п.с. То ако зависи от Бобо от червеното не трябва да излизаш ама :lol: :wink:,а между другото е много прав за въртящия момент и икономичноста!

А не не я карам душманската, просто избягвам да е м/у 2 и 3000 оборота, пък взех та маханах катализатора и тая дупка понамаля. :yes:

Иначе както каза Бобо тя си е за червенето на оборотомера пък тя мойта си е червена....... естетично е :whistle: :D

alfamilano
20-04-2005, 21:22
И оборотомера и колекторите! :lol: No coment!