PDA

View Full Version : Спортен филтър



poznai
19-04-2005, 08:52
Тук едно момче продава ето такива спортни филтри за по 40 лв. :
http://grosmaster.hit.bg/Sport%20Filter%2001.JPG
http://grosmaster.hit.bg/Sport%20Filter%2002.jpg
Понеже досега не съм ползвал такива, искам да попитам ок ли са тези и за парите как са, и въобще другите спортни филтри на кви пари са, да си направя и аз някаква сметка >)

Dodo 155
19-04-2005, 09:33
Абе тия ми приличат на тези от Илиянци :tongue: :lol: Незнам дали някой е вложил компетентност като ги е разработвал или само пластика :wink: Струва ми се, че е второто :yes: Истинските спортни филтри започват от 80-100лв. за бройка :wink: Аз за моята си търсех такъв с формата на оригинален и намерих на K&N за 108лв., което хич не е малко :yes: От друга страна пък този филтър издържа около 50000км с няколко пранета и като сравнявам с цената на хубав хартиен, който ще сменя наколко пъти за тези 50К км, разликата не е много голяма, а ефекта не е потресаващ :wink: При K&N се гарантирали 3%, което прави около 4кс. Като се замисля, не си заслужава много освен ако не си маняк :wow: :D

valjo
19-04-2005, 09:35
аз карам повче от година със конус филтър и не съм убеден че е много добра идея по нашите пътища и особено градове
и особено лятото
с тия облаци прах на всеки 2000км трябва да го чистиш , а той се чисти със спрей, който струва пари

така че ако си имаш всички кутии на нормалния филтър ....
по-добре май да си ползваш него, като може да си купиш replacement на К&N който е с претенции да е по-спортен ;)

моя е конус K&N и струваше 115лв ... кита за почистване е 40лв и май стига за 4 пранета, там Бобо ше каже ;)

MONI
19-04-2005, 09:36
Колега понеже и аз се интересувах и според мен може би не е много качествен защото K&N за кутия са около 120-30 лв., а конусите са до 200лв. Незнам все пак да каже някой който повече разбира иначе ако си вземеш пиши дали става.

MONI
19-04-2005, 09:40
аз карам повче от година със конус филтър и не съм убеден че е много добра идея по нашите пътища и особено градове
и особено лятото
с тия облаци прах на всеки 2000км трябва да го чистиш , а той се чисти със спрей, който струва пари

така че ако си имаш всички кутии на нормалния филтър ....
по добре май даси ползваш него, катоможе да си купиш replacement на К&N който е с претенции да е по-спортен ;)

Абе аза не съм го гледал моя филтър как е та питането ако е за смяна къв да взема??? Щото аз бях решил да слагам K&N ама ти почти ме разубеди.

Kostadin
19-04-2005, 11:15
въпроса със филтрите ме вълнува и мен от доста време :yes: ето това е филтър K&N за кутия за Алфа 155 2.0 http://www.knfilter.com/search/product. ... od=33-2689 (http://www.knfilter.com/search/product.aspx?Prod=33-2689)
във импас 56 струва 120лв и единственото което ме спира да го купя е финансовия въпрос на страната, но надявам се не задълго :wink:
а относно конуса за горепосочения автомобил той е по-евтин от този за кутия, но със разните му там джаджи пак ляга толкова....аз лично предпочитам варианта за кутия :wink:

MONI
19-04-2005, 11:22
въпроса със филтрите ме вълнува и мен от доста време :yes: ето това е филтър K&N за кутия за Алфа 155 2.0 http://www.knfilter.com/search/product. ... od=33-2689 (http://www.knfilter.com/search/product.aspx?Prod=33-2689)
във импас 56 струва 120лв и единственото което ме спира да го купя е финансовия въпрос на страната, но надявам се не задълго :wink:
а относно конуса за горепосочения автомобил той е по-евтин от този за кутия, но със разните му там джаджи пак ляга толкова....аз лично предпочитам варианта за кутия :wink:

А бе аз им писах мейл на тия от Импас и ми обясниха че за кутия вдига м/у 1,5 и 2 коня, а конуса вдига поне 3коня ама за конус на место за да видел какъв модел става и за монтажа да се предцени, но в общи линии от 100-200лв. ама и аз се чудя ако трябва да го чистя постоянно .......... не ми се дават 100-200 лв.

valjo
19-04-2005, 11:26
ами ако искаш мога да ти демонстрирам моя за 3 месеца зимата
каране почти само в София на кво е заприличал ... :wc:

чистен е два пъти откакто е купен ....
дали качва коне незнам, знам че като си изтърбушиш пластмасите на оригиналната кутия ще ти РЪМЖИ много повече, което в началото кефи ама после.....

и ще ти трябва тръба за студен въздух, за да взима въздух извън двигателния отсек
....
абе не се връзвай според мен на тия щуротии

Nikiboy
19-04-2005, 14:16
Аз много се чудих, ама си взех К& еН реплейс и да си кажа много отпуши колата, въпреки, че преди това бях с почти нов филтър.

Звука се промени малко, но реалкцията е супер. За разхода не знам:((

По отношение на свтините филтри, аз не бих рискувал да си напълня мотора с боклуци.

MONI
19-04-2005, 14:22
Аз много се чудих, ама си взех К& еН реплейс и да си кажа много отпуши колата, въпреки, че преди това бях с почти нов филтър.

Звука се промени малко, но реалкцията е супер. За разхода не знам:((

По отношение на свтините филтри, аз не бих рискувал да си напълня мотора с боклуци.

Колега ти си сложил такъв направо в кутията ли?? Интересува ме по шумна ли е колата и колко често го чистиш, щото колегата Вальо направо мв разубеди. :wallbash:

valjo
19-04-2005, 15:03
Аз много се чудих, ама си взех К& еН реплейс и да си кажа много отпуши колата, въпреки, че преди това бях с почти нов филтър.

Звука се промени малко, но реалкцията е супер. За разхода не знам:((

По отношение на свтините филтри, аз не бих рискувал да си напълня мотора с боклуци.

Колега ти си сложил такъв направо в кутията ли?? Интересува ме по шумна ли е колата и колко често го чистиш, щото колегата Вальо направо мв разубеди. :wallbash:
тоз в кутята според мен се маца колкото секи друг
то няма как да е друго яче, но конусите се мажат адски

Nikiboy
19-04-2005, 15:37
Аз много се чудих, ама си взех К& еН реплейс и да си кажа много отпуши колата, въпреки, че преди това бях с почти нов филтър.

Звука се промени малко, но реалкцията е супер. За разхода не знам:((

По отношение на свтините филтри, аз не бих рискувал да си напълня мотора с боклуци.

Колега ти си сложил такъв направо в кутията ли?? Интересува ме по шумна ли е колата и колко често го чистиш, щото колегата Вальо направо мв разубеди. :wallbash:

Да и определено съм доволен. На 155 само и отворих да и вклиза въздуха директно в кутията, а не през дългите тръби.

Шума е много приятно буботене на ниски. На високи не правя разлика.

KGB
20-04-2005, 03:22
Аз дълго време се чудех дали да си сложа "спортен" филтър на мястото на оргиналния и след дълго проучване стигнах до извода, че е безмислено.

hf hpe
20-04-2005, 11:06
Никибой
добре е да уточниш това кога е станало защото, доколкото знаем ти си сложи и чип.

Та въпроса е дали си сложил филтъра преди чипа и усет разликата, сложи чипа после смени и филтъра и усети разлика, или смени и двете зедно и усети разликата.
Защото спортните филтри бяха дискутирани доста из форума и имаше мнение че особенно за дебитомерите които са със клапа(като твоят) консуните са безмисленни.

И аз също съм си мислил за реплейсмън КиН, но все още се двуумя. Пък и твоят опит ще е полезен за всички ни.

Nikiboy
20-04-2005, 11:09
Филтъра го смених една седмица след като сложих чипа. Така, че усетих разликата след чипа. Аз лично не мислех, че ще има полза освен от по-рядката смяна на филтър. Затова си купих и реплейс вместо конус.

Конус не исках и поради сложното слагане.

Хубавото е, че усетих разлика дори след като смених по4ти нов филтър. :wow: Така, че Петко не е много прав. Не знам за неговата кола, но при 155 1.8 8в си има ефект.

MONI
20-04-2005, 11:26
Май станахме доста хората които се чудят дали да сложат спортен филтер :wallbash:

nikicar
20-04-2005, 11:31
Има си полза определено от тези филтри но гледайте да не се набутвате със китайски и т.н. защото ефекта от филтъра ще е обратен .Но ако си вземете филтър от някоя добра марка си струва определено ако пък искате да знаете цена или имате въпрос относно поставянето ,ефекта и други може да ми пишете на имейла

75 2.0 turbo
21-04-2005, 00:44
И аз също съм си мислил за реплейсмън КиНа аз си мисля 4е какъвто и да е(от спортните де)не е подходящ за кола с ежедневно предназна4ение! Тъи като имах възможността да изпробвам на две три коли стигнах до извода 4е единственния шанс да предпазиш мотора от финния прах е да переш като луд тоз филтър и яко да го пръскаш с спрея! Ина4е тежко и ти горко първо дебитомера после стъпковото мотор4е после дроселовата клапа а за турбо колите сбогом турбина след 50к!!! Така 4е извода е:тея филтри са за коли с под4ертан спортен характер и не се използват ежедневно само тогава си мисля е добре да има ! Конусен задължително тея за кутията са евтини търговски трикове! Та зна4и слагаш си филтъра изолираш от топлината и с въздуховод си докарваш свеж въздух до филтър4ето :yes:

Nikiboy
21-04-2005, 09:05
Конусен задължително тея за кутията са евтини търговски трикове!

Не мисля, че реплейс филтъра е евтина търговска хитрина. Все пак 140 лв. не са много малка сума. Изводите които правиш са все едно си правил по 100-тина хиляди на всяка от тези 2-3 коли за които говориш. Което мене малко ме съмнява :?

По-скоро мисля, че приказките са тип "от пазара" :wink:

А не мисля, че ние тука във форума сме по-големи капацитети от Момо, К и Н, Ф и К и тнт.

75 2.0 turbo
22-04-2005, 23:36
ами аз не знам дали сме капацитети :tongue: ама исках да кажа 4е тея спортни филтри са за спортни коли :whistle: а на всекидневните коли рано или късно довеждат до проблеми това ти го казвам от опит :yes:
.........е евтина търговска хитрина. Все пак 140 лв. не са а цената батка е според будалата :wow:

Nikiboy
23-04-2005, 14:54
Ама ти пак ала бала каза, кажи си конкретно опита - километри, проблеми, автомобил. Всеки може да си говори просто ала-бала.

А по отношение на цените и будалите, зависи от много неща. Аз лично не си правя експерименти с евтини боклуци. Опита ми показва, че евтиното по4ти винаги граничи с мизерията. Ако ти си от хората, които биха си сложили мизерия в колата, аз за момента не.

И моля те сподели си конкретния опит, който имаш за спортните филтри, а не просто приказките от пазара. Все пак темата е доста интересна и от нея се интересуват много от посетителите на форума, така че нека си споделим реалния, а не предполагаемия опит.

75 2.0 turbo
24-04-2005, 02:13
ами след 15к пробег на опел гси 16в с филтър ФК се наложи да му сменям клапана за празен ход след като го свалих установих 4е клапана които беше в отли4но състояние ве4е беше тотално унищожен :wallbash: на един дизел преебахме дебитомера тъи като собственика му не ме послуша и сложи филтър К&Н сещам се и за още 2-3 слу4ая ама няма смисъл да ги описвам :idea:
та моето мнение го написах по горе става за коли които не са ежедневки и дишат яко пепел а за по спортни и редовно по4истване и мазане инак.........
п.с. ала-бала на пазара колега тук не е такъв нищо ли4но ! просто това ми е мнението за филтрите а на твоята кола ако искаш без филтър я караи тя си е твоя :yes: