PDA

View Full Version : задни накладки



WhitePower
27-04-2005, 17:47
някой да ми даде ориентир как се сменят задните накладки на 155 , щото нали има ръчна
а до сега сам го правил само на барабанни спирачни системи

търтей
27-04-2005, 17:53
трудно :lol:
трябва ти или специалната глава или добри гарги и яко натискане
иначе жилото на ръчната е от долу - държи са на скобичка, откачаш, развиваш болта който държи накладките, вдигаш нагоре вадиш старите - почва мъката с връщането на цилиндъра - натискаш и въртиш и по едно време - хоп и готово
аре успех :wink:

Nikiboy
27-04-2005, 18:08
Не е толкова мъка, проблема е само връщането на цилиндърчетата. Яки стиски:))

Bobo
27-04-2005, 18:19
Развиваш апарата и докато още не си свалил старите накладки прибираш цилиндърчето с яка отверка :wink: и нема ти трбва херкулес и стиски писки :wow:

WhitePower
27-04-2005, 18:25
ясно не е като предните
като си купя накладки ще говоря с някои фен да ми помогне за смяната
пак аз ще се платя

търтей
27-04-2005, 18:26
Развиваш апарата и докато още не си свалил старите накладки прибираш цилиндърчето с яка отверка
даа само че се разваля апаратчето така
:tongue: 8)

Bobo
27-04-2005, 18:26
Е как да не е като е същото :tongue:

virusalfa
27-04-2005, 19:39
Действително се сменят с интрумент,аз имам такъв,ако нямате ето една :idea: :ключ от обикновена перална машина,тип "рига 13"-колегата Костадин си похвали,че на 155 ги сменял за 10 минути в темата за въздушниа филтър,питай него :lol: :lol:

Kostadin
28-04-2005, 08:40
значи първо откачаш жилото на ръчната спирачка по горе споменатия от колегата търтей начин след това сваляш спирачния апарат който се държи на два болта развиваш и маркуча за спирачната течност и след като апарата се озове в ръцете ти накладките ги искарваш със каквото ти е кеф а след това връщането на цилиндърчето е лесна работа щото е доста по-удобно за работа когато апарата ти е в ръцете, с натискане бате не става от опит го казвам само с въртене щото самото бутало е завито на винт със усилена(резба с няколко начала в случая четири) трапецовидна резба, има специялни ключове за това, но ако нямаш такъв с гарга също става след това слагаш новите накладки сглобяваш всичко и си готов.по време на смяната ще ти изтече малко спирачна течност, но това да не те притеснява доливаш 50-100гр. и си готов обезвъздушаванета става от едно малко винтче което се намира в горния край на апарата отвиваш го и някои помпи на спирачката докато не започне да изхвърга само течност след като това стане го затягаш регулираш си и ръчната спирачка ако има нужда и готово.

virusalfa
28-04-2005, 08:49
значи първо откачаш жилото на ръчната спирачка по горе споменатия от колегата търтей начин след това сваляш спирачния апарат който се държи на два болта развиваш и маркуча за спирачната течност и след като апарата се озове в ръцете ти накладките ги искарваш със каквото ти е кеф а след това връщането на цилиндърчето е лесна работа щото е доста по-удобно за работа когато апарата ти е в ръцете, с натискане бате не става от опит го казвам само с въртене щото самото бутало е завито на винт със усилена(резба с няколко начала в случая четири) трапецовидна резба, има специялни ключове за това, но ако нямаш такъв с гарга също става след това слагаш новите накладки сглобяваш всичко и си готов.по време на смяната ще ти изтече малко спирачна течност, но това да не те притеснява доливаш 50-100гр. и си готов обезвъздушаванета става от едно малко винтче което се намира в горния край на апарата отвиваш го и някои помпи на спирачката докато не започне да изхвърга само течност след като това стане го затягаш регулираш си и ръчната спирачка ако има нужда и готово.Хехе,това не става за 10 минути май? :tongue:

Venci
28-04-2005, 10:09
..... обезвъздушаванета става от едно малко винтче което се намира в горния край на апарата отвиваш го и някои помпи на спирачката докато не започне да изхвърга само течност след като това стане го затягаш регулираш си и ръчната спирачка ако има нужда и готово.

Колега според мен обезвъздушаването не си го обяснил съвсем правилно. Поправете ме ако греша, но аз винаги като съм обезвъздушавал карам този, който ми помага първо да напомпа на педала няколко пъти. После задържа, аз отварям щуцера, от там изтича течност докато педала опре в пода.Стягам леко щуцера и чак тогава помощника пуска педала и почва пак да помпа. И пак, и пак докато почне само течност да излиза. Или докато не ме намразят всичките ми приятели :wow: :lol:

Kostadin
28-04-2005, 10:13
..... обезвъздушаванета става от едно малко винтче което се намира в горния край на апарата отвиваш го и някои помпи на спирачката докато не започне да изхвърга само течност след като това стане го затягаш регулираш си и ръчната спирачка ако има нужда и готово.

Колега според мен обезвъздушаването не си го обяснил съвсем правилно. Поправете ме ако греша, но аз винаги като съм обезвъздушавал карам този, който ми помага първо да напомпа на педала няколко пъти. После задържа, аз отварям щуцера, от там изтича течност докато педала опре в пода.Стягам леко щуцера и чак тогава помощника пуска педала и почва пак да помпа. И пак, и пак докато почне само течност да излиза. Или докато не ме намразят всичките ми приятели :wow: :lol:
да прав си така се прави, просто тоя абзац го претупах на бързо :wink:

търтей
28-04-2005, 10:15
само да вметна че няма нужда от сваляне на апарата 0 така според мен само се усложнява процедурата

WhitePower
28-04-2005, 10:21
ее не ме мислете за идиот знам как се обезвудушава
просто не ми беше ясно цилиндърчето как се прибира ама явно се вирти,
ама що се върти то да не е на резба и ако е как въобще след това ще оплатно в накладките ?/
това с въртенето е много странно
аз на предните леко натиснах и цилиндърчето само се прибра а на задните що трябва да го въртя

Venci
28-04-2005, 10:22
ако ти е по-удобно и щуцерите ти не са като моите защо не? аз лично като правя нещо свалям всичко което ми пречи :lol:

Kostadin
28-04-2005, 10:22
само да вметна че няма нужда от сваляне на апарата 0 така според мен само се усложнява процедурата
да ама като се свали буталото се връща по-лесно :wink: а за пропоръчване така и така ще разглобява ако не ги е почиствал никога апаратите с едното да направи и тази процедура зада не му се случи това което се случи на мен клеясъл апарат и следствие от това задържане на спирачката и следствие от това пък мирис на феродо и почервенял диск :wink:

търтей
28-04-2005, 10:23
а на задните що трябва да го въртя

щото така пише в дебелите книги :wink:

Kostadin
28-04-2005, 14:03
ама що се върти то да не е на резба и ако е как въобще след това ще оплатно в накладките ?/
това с въртенето е много странно
аз на предните леко натиснах и цилиндърчето само се прибра а на задните що трябва да го въртя
Отговор:

самото бутало е завито на винт със усилена(резба с няколко начала в случая четири) трапецовидна резба, има специялни ключове за това, но ако нямаш такъв с гарга също става

virusalfa
28-04-2005, 15:09
задните спирачни цилиндри на спирачните системи "Лукас-Гърлинг" се прибират винтово,с въртене :yes:

Bobo
28-04-2005, 16:45
ее не ме мислете за идиот знам как се обезвудушава
просто не ми беше ясно цилиндърчето как се прибира ама явно се вирти,
ама що се върти то да не е на резба и ако е как въобще след това ще оплатно в накладките ?/
това с въртенето е много странно
аз на предните леко натиснах и цилиндърчето само се прибра а на задните що трябва да го въртя

Ще го въртиш щото е на едно като резба което се движи посредством въртене и както ти казах - ако забиеш една отверка и напъваш с нея а с друга въртиш основата коиато натиска накладката няма да имаш нужда от специални инструменти :wink: . Ко напраихте с тая тема се едно сменяте сегменти без да сваляте картера :wow:

virusalfa
28-04-2005, 20:39
Чивия му е майката! Направете си инструмент,ние с един колега със 75-ца вече имаме такъв за сваляне на горна помпа на съединител :tongue: