View Full Version : Диагностика на грешки при Крома
Колеги, помагайте. Кромата ми умря внезапно. Стартера върти, ремъка е здрав , а колата не ще да запали. Не идва ток към свещите и към дюзите. Двигателя е 2,5 шест цилиндров от Алфа Ромео с компютър BOSCH MOTRONIC. Има ли начин да се диагностицира грешка, както при Типото, с кламер в диагностичния куплунг на компютъра и съответния код за грешка на всеки датчик.
Не мога и да я тегля до сервиз, защото броните и са тунинговани и са до земята, а дупки за теглич няма.
Предварително благодаря за всяка помощ.
Novachev
12-11-2007, 21:36
Мога да ти дам някаква информация но нещо в датата не мога да намеря алфа двигател с мотроник система има само с L-JETRONIC а ако са му пресадили по някакъв начин система мотроник кажи от кой тип е тука в този раздел бях пуснал една тема и има описанието на няколко системи това е темата http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... hlight=bos (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10231&highlight=bos)
Здравей колега, значи колата е 93 година 2,5 V6 до колкото знам двигателите са на Алфа Ромео, на компютъра пише следното:
BOSCH MOTRONIC
0 261 200 660 000
078
Друго незнам, колата не е правила никакви проблеми до сега.
Novachev
13-11-2007, 14:46
Съжелявам но не мога да ти помогна имам описание на някой мотроници виж снимката http://clubalfaromeo.com/forum/download.php?id=1869
но трябва да ми кажеш от кой тип е
А как да разбера от кой тип е?
Novachev
13-11-2007, 15:11
Малко ме затрудняваш виж по какъв начин отчита количеството въздух MAP MAF или е с клапа механичен ако занаеш ламбда сондата с колко кабела е запалването дали е дистрибуторно (с капачка и палец) или е бездистрибуторно с бубини . По късно вечерта ще ти кача нещо подобно на описанието което ми дадеш . По принцип ще гледам и да е за същия вид двидател 2,5 В6 мисля че там вариантите на са много.
Има дебитомер бош с клапа която се движи от засмуквания въздух, запалването е с шест бубини бездистрибуторно, за ламбдата нямам идея.
Novachev
13-11-2007, 18:02
Сега разглеждам книгата и виждам че има пуснато това което ти търсиш във линка на по предния пост има описание на MOTRONIC ML4.1 която трябва да е моного подобна или като твоята и има функция за четене на грешките ако не знаеш кой код какво трябва да значи ще ти пусна само тях и стъпките за диагностициране при проблем с паленето
А как да разбера от кой тип е?
Това намерих ->
FIAT CROMA 2.5 V6
engine: 834 G.000
Bosch Motronic M1.7
В този линк има обяснение как се "вадят" кодове за Алфа 164 с М1.7
http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/94motron.htm
Много Ви благодаря колеги, довечера ще пробвам. Само не ми стана много ясна процедурата. Значи давам на контакт и натискам газта 5 пъти и тук нещо превода ми куца.
А можете ли да ми кажете как мога да замеря датчика на "Хол" който се оказа на шайбата на коляновия вал. Самия датчик е с три извода/кабела/, и какво трябва да показва?
Приятен ден
Novachev
14-11-2007, 14:44
Нали ти писах ще прочетеш тук http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... hlight=bos (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10231&highlight=bos)за montronic ML 4.1 motronic 1.6 e доразвитие на тази система
Здравейте колеги, значи снощи пробвах тази схема с примигванията която ми прати колегата JJJ, обаче нищо не стана. Както е описано по-долу това трябва да означава, че няма захранване към компютъра. Системата е наистина BOSCH MOTRONIC 1.7. Ако можете да ми кажете и от къде се захранва компютъра или някаква ел. схема ще съм много благодарен.
Лек и успешен ден на всички.
+ на 26
- на 6, 28, 34, 55
+ през контакт 54 или 62
Здравейте колеги, проблема е решен. Оказа се че главното реле което захранва дюзите и помпата, и свещите е сдало багажа. Сменихме го и сега всичко е наред.
Хиляди благодарности на всички които се отзоваха и ми помогнаха.
А ако не ставам нахален, може ли да ми кажете как се регулират клапаните на този мотор 2,5 V6 с 12 клапана. Изпускателните се регулират с контра гайки, но смукателните са или с хидравлични повдигачи или с пулове, ама не се вижда. Проблема е че много щракат клапаните.
Предварително благодаря и пожелавам лек и успешен ден на всички любители на италианските автомобили.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.