PDA

View Full Version : за ключовете на 156



Hristo_156
28-05-2004, 17:07
Питане към знаещите:
Кодовия ключ на 156-цата /имам предвид третия по-особения ключ/ може ли да отключва вратите и да пали колата?

hf hpe
28-05-2004, 17:18
за първи път чувам 156-ца да има 3 ключа, но може и аз да греша
но ако е така задължително трябва да може да пали
за вратите не съм сигурен

Bobo
28-05-2004, 18:57
Има 3 ключа задължително! 2 за обща употреба и един мастер който се ползва за "разкодиране" ако се случи нещо не дай си боже :wink: А мастер ключа трябва да е същия като другите два и да отключва всичко. На всички алфи е така след 04.1995 - доколкото знам

Hristo_156
28-05-2004, 23:05
Така и предполагах. Благодаря за компетентния отговор.

hf hpe
28-05-2004, 23:24
на христо мисля че е 1.6 и за това казвам че не знам

1.8 и 2.0 са с два ключа като става дума за 156-ца

Hristo_156
31-05-2004, 09:47
на христо мисля че е 1.6 и за това казвам че не знам

1.8 и 2.0 са с два ключа като става дума за 156-ца

Моята е 1,8. Проверих в събота във В.Трейд - те също ми казаха, че има по три ключа.

Kuku
01-06-2004, 12:51
Tretia kluch mai e "prazen", t.e. niama kod i e podgotven za kodirane, ako se sluchi neshto s drugite dva ili s komputroto :!:

P.S.
Zashto ne mi izliza "KREDOR"-a :evil:

Hristo_156
01-06-2004, 13:43
Tretia kluch mai e "prazen", t.e. niama kod i e podgotven za kodirane, ako se sluchi neshto s drugite dva ili s komputroto :!:


Твоето "Браво" с празен трети ключ ли е или при тебе няма такъв въобще? Това, което знам само е, че и фиатите са с електронна кодировка на ключовете.

За кредора не съм наясно. Сигурно администратора на сайта ще ти отговори.

Kuku
02-06-2004, 14:06
Tretia kluch mai e "prazen", t.e. niama kod i e podgotven za kodirane, ako se sluchi neshto s drugite dva ili s komputroto :!:


Твоето "Браво" с празен трети ключ ли е или при тебе няма такъв въобще? Това, което знам само е, че и фиатите са с електронна кодировка на ключовете.

Az imam samo edin kluch za "Bravo"-to, no tochno poradi tazi prichina sum pital za drugite kluchove i sa mi kazali, che triabva da ima dva kodirani i edin prazen kluch + karta s kodovete :!:

Hristo_156
02-06-2004, 14:28
Значи и ти си в същата ситуация.
Проблем бихме имали, ако си загубим ключовете за обща употреба. Питах във В.Трейд - казаха, че в този случай от Италия се изписват /на солена ценичка/:
1.нова централка за колата;
2.кодова карта
3.мастер ключ
4.два празни ключа за обща употреба.
Изводът е - пази ключа като очите си!
Освен това можело да се случи и друга мизерия. Понякога просто кода в ключа не сработва с този в колата - не го прочита. В този случай спасението е в кодовата карта. Да, ама ако я нямаш!?. Този вариант не зависи от нас в случая. Там вече да ни пази Бог!

valjo
02-06-2004, 14:51
аз преди да купя моята съм говорил с един приятел, ключар, и той ми каза, че тукашните БГ умници, естествено, са му хванали цаката
и имали някакви устройства, с който може да се изкопира...

е взимат ти там 120лв или нещо такова, но на фона на 2 бона за централа и етц... ;)

за момента май до 2001ва нямало ядове, след това вече имало проблем ;)

тоя "проблем", както се сещате, ще му хванат цаката рано или късно;)

абе най-добре да не се стига до там ... :)

Bobo
02-06-2004, 17:28
А м/у другото трябва да имате и две кодови карти :wink:

valjo
02-06-2004, 18:36
от всички нас, май само Петко си е купил Алфата от магазина, той да каже колко код карти има... :D

;)

щото две код карти ми се струва много съмнителна работата, за какво биха служили ???
:roll:

Бобо, твоите с различни кодове ли са на тях или с еднакви
ако са еднакви, ебаси redundancy-to, ако не са, да не са от две различни коли :D :D :D

Hristo_156
02-06-2004, 21:43
А м/у другото трябва да имате и две кодови карти :wink:

Егати колата?!. Абе тия Италянци да не са ги правили за Москва тези алфи?!
Сега сериозно:
Аз поне си имам една карта - тази за оригиналното Алфа-радио. Какво ли щях да правя без нея - да карам жена ми да ми пее. Така, че ако се съберат картата за радиото и онази дето я нямам стават две. Това ли имаш предвид?

KGB
03-06-2004, 02:27
Кодовите карти са две; една за кода на ключа на колата и една за радиото :wink:

Има разлика между АЛФА КОДЕ I и АЛФА КОДЕ II

Сега, значи това за новата централа и т.н. са пълни глупости; Един колаге алфист от Англия искаше да си традне колата тия дни и дилъра му казал че иска и втория ключ който той нямал....та му казал същото нещо за централата и т.н. НО след като запита форума бързо получи следния отговор; отиваш при еди кой си дилър...там се купува нов празен ключ и се вкарва в ключалката на волана...след това с помоща на диагностичното РС ключа се програмира с кода от картата...в случей че нямаш картата, се прави запитване от дилъра до италия с ВИН (шасито) номера на колата и си готов....НО Това може да направи само официален дилър....за БГ това е само Ауто Италия. В англия процедурата му е излезнала около 100лира...тоест за БГ трябва да е към 100-200лева.

Успех....и като стане готова твоята красавица ела на среща да я видим.

п.с: И на 147 колата му е от магазина.....

valjo
03-06-2004, 08:57
е значи аз имам само 1 код карта щото нямам радииооо, супер :lol:

по отношение на официалниа дилър, аз лично съм тествал при тях едно FIAT Bravo HGT, което нямаше ни код карта, ни ключ, ни дай боже :?
и ги питах, ок де, по сервизен канал няма ли как алабала ...
те ми казаха че италианците не го правели дори за коли, внесени официално през тях, за които е 100% сигурно, че не са крадени и етц...
за да избегнат такива конфузни ситуации, поне с новите си коли, Ауто Италия преди да ти предадат автомобила, си записват кода от картата в база данни с останалата информация за автомобила, за да могат да ти помогнат ако нещо стане ...

ама за 2нд хенд ...

п.с. а да, на 147 колата му си е направо бутикова, какъв магазин :D :D :D

Bobo
03-06-2004, 10:46
Благодаря на Петко че ми спести толкова обяснения :lol:

hf hpe
03-06-2004, 11:19
само да ви светна че все пак ние българите сме си умно племе и има едно момче което успява да оправи комуникациите между централите без да има каквито и да е код карти.
на типото което правихме успя да го запали с произволен ключ(тъй като нямахме такъв-дори ключът е от пунто) и централа пак от друга кола.
лошото е че понеже е единственият в българия и държи монополна цена от 500 кинта(но все пак за доста хора е приемливо на цената от 2000-3000 лева споменавана от аутоиталия за централи)

а сега един съвет зада не попадате в такава ситуация никога не се мъчете да палите колата с кабели или бустер устрийство когато ви е паднал акумулатора - това е в 90 % причината за нарушена комуникация централата на имобилайзера.
при този случай дори и да имаш код карта пак не може да се оправи положението виждал съм го с очите си

Hristo_156
03-06-2004, 11:25
Успех....и като стане готова твоята красавица ела на среща да я видим.


Живот и здраве, нека само излезе от сервиза. Вече два месеца е там. Докато купя 19 броя части направо ми се "отели вола". Разбрах къде са срещите ви и ще дойда. Дано като я напълнят с антифриз и я тестват окончателно да няма проблем с двигателя защото не знам след удара някой бунак дали е карал колата без антифриз.
Между другото мериха ми компресията. Показанията бяха 13,6 атмосфери за първи и четвърти цилиндър и 12,1 атмосфери за втори и трети - тази разлика ме смущава. Като я тестваха акумулаторът беше отслабнал и въртеше бавно.

WhitePower
03-06-2004, 11:38
v mosiu brikolaz mi kazaha che vtori kluch se pravi za 70 leva ben nikakvi grizi i savsem legalno
ako izkate hodete i probvaite

inache na drugi mesta na seminarijata pravjat
zam ot chovek che i v vanto trade sa im hvanali cakata i njama grizi veche

hf hpe
03-06-2004, 15:37
да но навсякъде могат да правят дубликати само на fiat code I, на code II(след 99г.) не могат да се правят

WhitePower
03-06-2004, 15:39
mogat no cenata e razlichna

te za S8 , na S klasata na mercedes pravjat , pak na alfa , vupreki che mai nemcite zapochnaha da kupuvat italjaskite chetci