View Full Version : weber или dellorto
pe6kata212
24-12-2007, 16:11
аз си имам своите впечатления,но моля споделете и вашите.
За или против,кои е по добрия за вас.
Благодаря
75TwinSpark
24-12-2007, 17:27
dellorto
аз немам впечатления
dellorto
аз немам впечатления
Пешка баце .. делорто :)
Поздрави
75 2.0 turbo
24-12-2007, 23:16
..................
Пешка ,знаеш че на яките машини се слагат само WEBER -45, ито не само на Алфа ромео . Аз имах ДЖУЛИЕТА 2.0ТС с два WEBER -45 и то от най старият модел с бутална ускорителна ,а не мембранна помпа и алфата вървеше като бясна и много по мощтна отколкото с инжекцията . WEBER-a e по елементарен , по лесен за регулировка и по ефективен докато DELORTTO-то е малко по сложно и от там по сложно за реглаж, за SOLEX- са той може да е добър за вертикални изработки но от конкуренцията е далече и затова го слагат предимно на малките кубатури . По принцип и трите вида карбуратори са добри ,просто с оглед годините и всичко като подръжка си мисля че WEBER е едно рамо напред и на запад това се знае много добре само като се погледнат цените и веднага ти става ясно !!!ЛИЧНО МНЕНИЕ ,НЕАНГАЖИРАЩО НИКОГО. :D
Между другото ,сложи ги тези с буталната помпа нищо че са 40-ки и ще усетиш веднага разликата в твоят звяр!!! :evil:
Преди време, когато бях с карбуратори и аз бях пред тази дилема, защото имах и двата вида и разпитвах и тук и в чуждестранните алфа форуми и навсякъде отговора беше един " абе и двата са добри ама Вебера е по-добър", но аз си останах с ДелОрто-то щот сами прецакани Веберите
pe6kata212
25-12-2007, 17:20
в тоя ред на мисли,ето ви как се почиства weber 40
pe6kata212
25-12-2007, 17:25
и на финала трябва да се получи това
Дотук направо всичко е перфектно ,остава само да ги монтираш и да сподилиш какъв е резултатът :D
RUSEV-BGR
26-12-2007, 18:09
едно въпросче.със какво почистихте карбураторите тц какъв препарат.
pe6kata212
26-12-2007, 18:56
с корселин и четка за зъби
Аз по принцип твърдо съм за Делорто, според мен е в пъти по-фин като изработка и като качество на изработката. Вебера е по-масов, което не значи задължително по-добър.
На мотоциклети съм виждал Делорто, докато Вибер не.
Аз по принцип твърдо съм за Делорто, според мен е в пъти по-фин като изработка и като качество на изработката. Вебера е по-масов, което не значи задължително по-добър.
На мотоциклети съм виждал Делорто, докато Вибер не.Колега , никой не казва че DELORTO- е лош карбуратор и разбира се всеки си има право на лично мнение,но аз се чудя защо точно ти който се занимаваш доста в тази област имаш предпочитания за DELORTO.Визираш моделите като цяло или само вертикалните за боксера , защото точно този модел който Пешката е показъл с буталната ускорителна помпа е в пъти по добър и елементарен от DELORTO ,а от там и по малко притенциозен и лесен за реглаж и поддръжка .И накрая се чудя защо на запад навсякъде слагат WEBER а не DELORTO при положение че WEBERA е доста по скъп и само като сравним моделната гама и всичко е ясно :D :D
Аз по принцип твърдо съм за Делорто, според мен е в пъти по-фин като изработка и като качество на изработката. Вебера е по-масов, което не значи задължително по-добър.
На мотоциклети съм виждал Делорто, докато Вибер не.Колега , никой не казва че DELORTO- е лош карбуратор и разбира се всеки си има право на лично мнение,но аз се чудя защо точно ти който се занимаваш доста в тази област имаш предпочитания за DELORTO.Визираш моделите като цяло или само вертикалните за боксера , защото точно този модел който Пешката е показъл с буталната ускорителна помпа е в пъти по добър и елементарен от DELORTO ,а от там и по малко притенциозен и лесен за реглаж и поддръжка .И накрая се чудя защо на запад навсякъде слагат WEBER а не DELORTO при положение че WEBERA е доста по скъп и само като сравним моделната гама и всичко е ясно :D :D
Влез в сайта на Делорто и ще ме разбереш. Делорто никога не работят с който и да е.
Боби ,ти казваш че DELORTO не работят със случайни производители и се сещам че FERRARI,MAZERATTI,LOTUS,JAGUAR,BMV и други "НЕИЗВЕСТНИ "на никого марки автомобили доста често са ползвали услугите на WEBER , а що се отнася до ALFA ROMEO всички модели на ZAGATO са оборудвани с WEBER !!!! :D
Ако правилно съм разбрал става дума за сравнение между “Dell’Orto DHLA” и “Weber DCOE”. Освен, че и двата карбуратора са хоризонтални сдвоени, вътре може да се открие наличието на еднакви главни и спомагателни системи.
При Вебер и при Делорто има пускови карбуратори работещи по еднакъв принцип с разликата, че при Вебер са две отделни системи (за всяка камера по една), докато при Делорто е една пускова система за двете камери.
И двата карбуратора имат еднакви системи за празен ход и преходни режими (не регулируеми въздушни и горивни жигльори, регулиране чрез количеството гориво-въздушна емулсия, невъзможност за регулиране на системата за преходни режими).
При Вебер има бутална ускорителна помпа, докато при Делорто тя е мембранна.
При двата карбуратора главните дозиращи системи са практически еднакви, наличие на компенсационен кладенец, емулсионни тръбички, не регулируеми жигльори и по два дуфузора на камера.
Трябва да се добави, че при Делорто има отвор (запушен с винт в нормално положение) за измерване на вакуума под дроселовата клапа и регулируем въздушен жигльор за допълнително количество въздух под дроселовата клапа.
По надолу няколко извадки от книга посветена на въпросните два карбуратора написана от Des Hammill.
Карбуратора на Делорто е базиран на основата на Вебер с идея този дизайн на бъде развит, като също да се използват по-модерни технологии при производството, и това е постигнато в някой насоки.
- конструкцията на горивния филтър (по-ефективен от месинговата мрежичка при Вебер и по “дуракоустойчив” от аналогичния пластмасов на Вебер)
- по-надеждно уплътнение на вентила на пусковия карбуратор. При Вебер има случай на блокирали вентили на въпросната система и последващо "задавяне" на двигателя при опит да се запали топъл.
Споменати са още разлики в захващането на дифузорите.
От друга страна лостовата система на ускорителната помпа при Вебер е по-компактна. Някой от детайлите на Делорто при невнимателно боравене се повреждат по-лесно.
Обобщено разликите в двете конструкции са не съществени и двата карбуратора са се доказали, като много добри и имат еднакво добри възможности за настройване (тунинг). Избора се свежда основно до състоянието на конкретните карбуратори и до лични предпочитания.
Много изчерпателна информация и БЛАГОДАРЯ на колегата JJJ, ще е от полза за всички НИ ,виждаш ми се ГРАМОТЕН човек и информация която имаш ще е добре дошла за всички !!! УСПЕХ :D :D :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.