търтей
21-07-2005, 15:16
Популярният немски автомобилен клуб ADAC обяви, че според направените от тях проучвания за разход на гориво между няколко европейски модела от сегмент А, КIA Picanto е най-икономичният автомобил. Проучването е направено на база 5500 нови автомобила и потвърждава лидерската позиция на Picanto 1.1 LX.
Общият годишен разход за модела е 4537 евро, или едва 30,2 евроцента на километър, което характеризира Picanto като най-икономичен в класа си.
Според проучването, направено през април 2005 г., общата годишна сума за управление на един автомобила се калкулира за период от 4 години или 60 000 км, продажна цена, амортизация, сервиз и поддръжка, гориво, гуми, спирачки, застраховка, данъци и ДДС.
Според г-н Йонг-Хван Ким, вицепрезидент на KIA Motors Corporation:„КIA Picanto пожъна зашеметяващ успех на европейския пазар, като продажбите на модела за 2004 г. надхвърлиха 70 800 броя. Тази година Picanto се превърна в най-продавания модел на марката с регистрирани 56 530 броя за първото шестмесечие на 2005 г.”
Г-н Жан-Чарлз Ливенс, вицепрезидент на КIA Европа, заяви: „Моделът Picanto е създаден за европейския потребител. Забележителният дизайн на Picanto е насочен към младото поколение с изискан вкус и модерно мислене. Компактните размери, просторният интериор и голямото разнообразие от цветове привлякоха хиляди клиенти. Нещо повече, икономичните двигатели и ниското ниво на вредни емисии (118 г/км) определят автомобила като изключително екологичен.
Към всичко това сега можем да добавим и резултатите от проучванията на ADAC, които определят Picanto като най-икономичния модел. Базирайки се на огромния интерес към най-популярния модел на КIA, очакваме до края на годината продажбите значително да се увеличат”, каза в заключение г-н Ливенс.
Конкурирайки се с още 10 автомобила от сегмент А, КIA Picanto зае челна позиция, като изпревари добре познатите на европейския пазар модели като Renault (Twingo 1.2, 32,0 евроцента), Ford (Ka 1.3, 32,1 цента), Opel (Agila 1.0, 32,4 цента), Volkswagen (Lupo 3L TDI, 33,6 цента) и Smart (Roadster 0.7, 38,8 цента).
Класацията според проучването на немската асоциация е:
Модел, евроцент/километър
1. Kia Picanto 1.1 LX, 5 врати - 30,2
2. Daihatsu Cuore 1.0 Plus, 3 врати - 30,4
3. Diahatu Cuore 1.0 Plus, 5 врати - 30,8
4. Suzuki Alto 1.1 Club, 5 врати - 31,0
5. Hyundai Atos 1.1, 5 врати - 31,1
6. Fiat Seicento 1.1, 3 врати - 31,3
7. Citroen C2 1.1, 3 врати Advance - 31,6
8. Diahatsu Cuore 1.0 Top, 3 door - 31,8
9. Citroen C2 1.1, 3 врати Style - 31,9
10. Suzuki Alto 1.1 Comfort - 32,0
Общият годишен разход за модела е 4537 евро, или едва 30,2 евроцента на километър, което характеризира Picanto като най-икономичен в класа си.
Според проучването, направено през април 2005 г., общата годишна сума за управление на един автомобила се калкулира за период от 4 години или 60 000 км, продажна цена, амортизация, сервиз и поддръжка, гориво, гуми, спирачки, застраховка, данъци и ДДС.
Според г-н Йонг-Хван Ким, вицепрезидент на KIA Motors Corporation:„КIA Picanto пожъна зашеметяващ успех на европейския пазар, като продажбите на модела за 2004 г. надхвърлиха 70 800 броя. Тази година Picanto се превърна в най-продавания модел на марката с регистрирани 56 530 броя за първото шестмесечие на 2005 г.”
Г-н Жан-Чарлз Ливенс, вицепрезидент на КIA Европа, заяви: „Моделът Picanto е създаден за европейския потребител. Забележителният дизайн на Picanto е насочен към младото поколение с изискан вкус и модерно мислене. Компактните размери, просторният интериор и голямото разнообразие от цветове привлякоха хиляди клиенти. Нещо повече, икономичните двигатели и ниското ниво на вредни емисии (118 г/км) определят автомобила като изключително екологичен.
Към всичко това сега можем да добавим и резултатите от проучванията на ADAC, които определят Picanto като най-икономичния модел. Базирайки се на огромния интерес към най-популярния модел на КIA, очакваме до края на годината продажбите значително да се увеличат”, каза в заключение г-н Ливенс.
Конкурирайки се с още 10 автомобила от сегмент А, КIA Picanto зае челна позиция, като изпревари добре познатите на европейския пазар модели като Renault (Twingo 1.2, 32,0 евроцента), Ford (Ka 1.3, 32,1 цента), Opel (Agila 1.0, 32,4 цента), Volkswagen (Lupo 3L TDI, 33,6 цента) и Smart (Roadster 0.7, 38,8 цента).
Класацията според проучването на немската асоциация е:
Модел, евроцент/километър
1. Kia Picanto 1.1 LX, 5 врати - 30,2
2. Daihatsu Cuore 1.0 Plus, 3 врати - 30,4
3. Diahatu Cuore 1.0 Plus, 5 врати - 30,8
4. Suzuki Alto 1.1 Club, 5 врати - 31,0
5. Hyundai Atos 1.1, 5 врати - 31,1
6. Fiat Seicento 1.1, 3 врати - 31,3
7. Citroen C2 1.1, 3 врати Advance - 31,6
8. Diahatsu Cuore 1.0 Top, 3 door - 31,8
9. Citroen C2 1.1, 3 врати Style - 31,9
10. Suzuki Alto 1.1 Comfort - 32,0