PDA

View Full Version : ГТВ-та разни, разнообразни



DJ
30-01-2008, 00:54
ето я въпросната Жулиета,нека бат Венцо се изкаже :roll:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details (http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11201458908095277&f1=details)

Abarth
30-01-2008, 11:39
Дано попадне в ръцете на някой маниак :please:

75TwinSpark
30-01-2008, 12:15
олеле милата,мислим че не съм толко луд

madboy
30-01-2008, 21:56
ето я въпросната Жулиета,нека бат Венцо се изкаже :roll:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details (http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11201458908095277&f1=details) Колега , това не е ДЖУЛИЕТТА аДЖУЛИА ТИ 1750 и първата ДЖУЛИЕТТА серия 116 като на бате ВЕНЦИ и моята излиза чак 1977 г и този модел на ДЖУЛИА е със задно предаване но не е трансаксиална :D :D :D

търтей
30-01-2008, 22:02
Колега , това не е ДЖУЛИЕТТА аДЖУЛИА ТИ 1750

е как ше е 1750 ти като е 1.3 :wink: :P

madboy
30-01-2008, 22:12
Колега , това не е ДЖУЛИЕТТА аДЖУЛИА ТИ 1750

е как ше е 1750 ти като е 1.3 :wink: :PМодела с единият голям фар се казва ДЖУЛИЯ ТИ1750 , а двигателя може да е 1300,1600,1750 ,2000и дизел на ПЕРКИНС :D :D :D

търтей
30-01-2008, 22:37
ми аз знам друго:
1962-1972:

Giulia Ti 105.14 - 1570 cc 69 kW при 6500 оборота
Giulia Ti Super 105.16 - 1570 сс 84 kW при 6500 об.
Giulia 1300 105.06 - 1290 cc 58 kW при 6000 об.
Giulia Super 105.26 - 1290 cc 73 kW при 5500 об
Giulia 1300 Ti 105.39 - 1290 cc 61 kW при 6000 об
Giulia 1600 S 105.85 - 1570 cc 71 kW при 5500 об
Giulia Super 1300 115.09

и т.н.

и пносле и втора серия ма ме мързи :wink:

търтей
30-01-2008, 22:39
всъщност на жулия интересно е коеф на челно съпротивление
0.33 :shock: :shock: :shock:

търтей
30-01-2008, 22:41
2,0 доколкот знам на жулия няма а пък перкинса е голямо недоразумение :lol: :lol: :lol:

2,0 има на спринт велоче 105.21 разбра се ма то е леко по-различно
да видим кога ще си купя таково 8)

madboy
30-01-2008, 22:58
2,0 доколкот знам на жулия няма а пък перкинса е голямо недоразумение :lol: :lol: :lol:

2,0 има на спринт велоче 105.21 разбра се ма то е леко по-различно
да видим кога ще си купя таково 8)БРАВОколега ТЪРТЕЙ ,много се радвам че се интересуваш.Естественно че не може да е 1.3 и да е1750 ,просто ми стана интересно колко хора ще ме опровергаят ,а това действително е 1300 ТИ пише го на жабката на таблото това е много хубав двигател с 80мм бутала и много малък ход ,има един карбуратор СОЛЕКС и е много пъргава , а големите мотори се слагат на удължената база на ДЖУЛИЯ която се казва БЕРЛИНА и носи моторите 1750 и 2000,които се поставят също и на купето серия 105 ГТ ,ГТВ на БЕРТОНЕ . На базата на ДЖУЛИЯ за АМЕРИКАНСКИЯТ пазар е направен и МОНТРЕАЛ с 2600в8 мотор :D :D :D

madboy
30-01-2008, 23:05
Само ако може да добавя че си пропусналпоследната ДЖУЛИЯ която се казва 1600СУПЕР НОВА и след 1976 г като неин заместител е пусната ДЖУЛИЕТТА серия116 и като първоначално се вграждат малките мотори 1300,1600 иТРАНСАКСИАЛА прехвърлен от АЛФЕТТА

JJJ
30-01-2008, 23:12
2,0 доколкот знам на жулия няма а пък перкинса е голямо недоразумение :lol: :lol: :lol:

2,0 има на спринт велоче 105.21 разбра се ма то е леко по-различно
да видим кога ще си купя таково 8)

За истинския или нашата версия на Перкинс говориш :crazy:

Като стана дума за Giulia и 2.0л двигател, аз за това по-долу на снимката си мисля :wow: :wow: :wow: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

търтей
30-01-2008, 23:17
е за това чудо на техниката дето го слагат на жилуя
цели 55 кс и макс скорост 138 км/ч - мега бързо :lol: :lol: :lol:

madboy
30-01-2008, 23:28
Много ми стана приятно че се разровихме в миналото и бих споделил с вас че от1952 г до 1976 година марката АЛФА РОМЕО изживява най големият си възход.В тези години за АЛФА са работили най големите светила на дизайна , техническите иновации и голямата моделна гама са доказателство за това.Гениални конструктори като ОРАЦИО САТА и ИВО СКОЛУЧИ са само малка част от италианският тихнически гений в тези години , за жалост първите проблеми на фирмата се явяват когато се сменя ръководството и се взима решение да се правят евтини масови автомобили като АЛФА СУД за да се конкурира ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ1 и ФОРД ФИЕСТА мк1.

madboy
30-01-2008, 23:35
е за това чудо на техниката дето го слагат на жилуя
цели 55 кс и макс скорост 138 км/ч - мега бързо :lol: :lol: :lol:Този мотор е пълен провал,ПЕРКИНС го създават като стационарен агрегат и просто се чудя защо от АЛФА са решили да го вземат,и както в последствие се оказва ПРОВАЛ много бързо се отказват от него : :(

madboy
31-01-2008, 00:02
всъщност на жулия интересно е коеф на челно съпротивление
0.33 :shock: :shock: :shock: ДЖУЛИЯ е дело на ОРАЦИО САТА и за онези години в които няма компютри и моделите са се правели от пластелин , глина и дървена конструкция а и като и гледа човек формите е трудно да се повярва че има коеф на челно съпротивление 0.33. На задният мост върху тампоните са поставени ограничаващи наклона встрани колани , които ограничават прекаленото накланяне на автомобила при резки завои . :D :D :D

madboy
31-01-2008, 01:10
И сега като говориме за ДЖУЛИА и неиното спортно купе 105 GTAm 1985cc се пуска състезателна версия със система от две запалителни свещи ТУИН СПАРК ПЛУГС ,а през периода 1970-73 година от АУТОДЕЛТА разработват специално за АЛФА РОМЕО 2.0 литра 16 винтила мотор с 240 к.с. при 8000о.м. който впоследствие е монтиран в състезателна АЛФЕТТА с четири врати,мотора има степен на сгъстяване11.8:1 и два х45DCOE карбуратора WEBER и испускателна система 4-2-1 и автомобилът е оборудван с LSD на фирмата ZF :D :D :D

alfonso_90
31-01-2008, 19:57
горедея се много с тази марка "ALFA ROMEO" великаа ее ...... :thumbup: :D

DJ
01-02-2008, 01:01
Супер!!! Благодаря на всички отзовалис е колеги особено на колегата Madboy, който разказва много увлекателно :)
А между другото колеги според вас има ли шанс тази колица да се възстанови? Не говоря за себе си не бих се наел с това.....просто ми е интересно :oops:

RoMeO_156_GTA
01-02-2008, 09:32
тя тая антика по моя край била :shock: много ми е интересно къде ли се намира, че да я видя :roll: Дано някой я съживи

Slide
01-02-2008, 10:28
Много добра тема!
Колата заслужава да бъде върната към живот, но това ще е много трудно. Ако някой сектант се захване с това, да знае че ще получи подкрепа.

RaIDeR
01-02-2008, 12:13
А защо Алфа Ромео е пред фалит когато пуска на пазара Алфа Суд и Трента Тре , нали са били за масова продажба пък и ефтини , по - пътя на логиката трябва да е обратното , да са ударили джакпота с тази постъпка ? Вярно ,че са били некачествени и бързогниеща руска ламарина ама пък и са били доста ефтини !? Пък и колко да са некачествени едва ли са по- некачествени от ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ1 и ФОРД ФИЕСТА !? Също защо когато си стъпват на краката решяват да влагат доста пари в последните модели на Трента Тре , за да я направят добра кола ?
Поздрави !

Venci
01-02-2008, 13:00
Малко в страни от темата, ала ако имаше повече такива дискусии... Ле ле мед ми капе на сърцето.
Тази кола от обявата. Струва ми се, че може да има проблем с документите. Иначе, честно казано. Започвам да се замислям за нещо преди трансаксиалната ера. :screwy:

DJ
01-02-2008, 20:55
Малко в страни от темата, ала ако имаше повече такива дискусии... Ле ле мед ми капе на сърцето.
Тази кола от обявата. Струва ми се, че може да има проблем с документите. Иначе, честно казано. Започвам да се замислям за нещо преди трансаксиалната ера. :screwy:
Много ме кефиш :gayfight:
Сега сериозно според теб има ли шанс тази колица?Да приемем че документите и са в ред :roll:

madboy
01-02-2008, 22:18
Колеги, от това което се вижда на снимките ми се струва че автомобилът подлежи на реставрация , с две думи има стойка и общ външен вид но когато човек отиде на място ИСТИНАТА излиза на яве .От личен опит знам че цялостна реставрация по начина по който се прави по света изисква като ПЪРВО автомобилът да няма сериозни удари и да не е тотално загнил , затова добре реставрираните автомобили се подбират ВНИМАТЕЛНО,като ВТОРО агрегатът и трансмисията трябва да са в общо добро състояние ,което ще рече да не е претърпяла ПЕТДЕСЕТИНА ремонта от НЕКОМПЕТЕНТНИ майстори, за ламарината се изисква да няма кръпки и лепки по врати , калници ,капаци ,стига автомобилът да не е прекалено рядка лимитирана версия -тогава се допускат заварки и там но МНОГО КОМПЕТЕНТНО като се има в предвид че ДЕбелината на кита се мери с микрометър ..........

zmg
01-02-2008, 22:36
колата изглежда е добра за реставрация,но колегата е прав.тези коли карани у нас са много побългарени поради ред причини което ги прави много трудни за работа.иначе модела е просто едно от най добрите произведения на алфа и един от най продаваните модели.това е един от първите автомобили в серийно производство с 5 скорости,дискови спирачки отзад и какво ли още не.а този мотор 1.3 е бил еталон за надеждност и добро вървене.въобще за времето си колата е била просто номер 1

madboy
01-02-2008, 22:40
иВ следващият етап на самата реставрация участват два екипа .Единият ,който се занимава с демонтажа и сортирането на всички АГРЕГАТ,МЕХАНИЗМИ И СИСТЕМИ след което другият екип ТЕНИКИДЖИИ И БОЯДЖИИ се заемът със напълно оголеното купе ,трябва да се има в предвид и че повечето детайли за ремонта на агрегата и другите системи и механизми се набавят предварително ,след като се установи какво точно ще е необходимо за ремонта на двигателя ходовата част , спирачната ,охладителната и електрическата система.След като купето е готово БОЯДИСАНО и всичко се боядисва ПООТДЕЛНО и след това е важно автомобилът ДА СЕ КОНСЕРВИРА (нещо което не се прави винаги ЗА СЪЖАЛЕНИЕ) преди да се монтират вратите и капаците се поставя ел. инсталацията и след това тапицерията на тавана и челното изадно стъкло ,след това автомобилът се сваля от подвижната платформа и последователно се монтират сп.система и окачването.......

alfonso_90
01-02-2008, 22:49
иВ следващият етап на самата реставрация участват два екипа .Единият ,който се занимава с демонтажа и сортирането на всички АГРЕГАТ,МЕХАНИЗМИ И СИСТЕМИ след което другият екип ТЕНИКИДЖИИ И БОЯДЖИИ се заемът със напълно оголеното купе ,трябва да се има в предвид и че повечето детайли за ремонта на агрегата и другите системи и механизми се набавят предварително ,след като се установи какво точно ще е необходимо за ремонта на двигателя ходовата част , спирачната ,охладителната и електрическата система.След като купето е готово БОЯДИСАНО и всичко се боядисва ПООТДЕЛНО и след това е важно автомобилът ДА СЕ КОНСЕРВИРА (нещо което не се прави винаги ЗА СЪЖАЛЕНИЕ) преди да се монтират вратите и капаците се поставя ел. инсталацията и след това тапицерията на тавана и челното изадно стъкло ,след това автомобилът се сваля от подвижната платформа и последователно се монтират сп.система и окачването....... колко красиво звучи ,и аз искам да подложа моята алфа на такава реставрация :cry: ама сигурно чак катоо станачовек :)

zmg
01-02-2008, 22:55
не е хич лесно , дори е много изнервящо,обаче на финала е кеф и после идва големия кеф.важното е да се почне отнякъде и да не се спира.пешката го доказа

madboy
01-02-2008, 23:01
След това идва реда на самият агрегат ,който е отремонтиран и почистен и излъскан външно (все пак това е АЛФА РОМЕО иСЪРЦЕТО МУ Е НАЙ ВАЖНОТО НЕЩО) после следват скоростите и цялата трансмисия след това идва ред на вратите и капаците ,които са облепени по ръбовете за да несе наранят при напасването ,после арматурното табло ,мокета ,седалките и тапицериите на вратите.И накрая фарове , мигачи стопове и брони и един куп дребни неща които отнемат цели седмици .Е това отнема доста време при положение че се работи вЕКИП , а за България като се знае колко сме организирани и всяка една подробност е ходене по мъките се изискват ГОДИНИ и СРЕДСТВА разбирасе. Това е от мен ако нещо пропускам МОЛЯ да ме допълните :D :D :D

madboy
01-02-2008, 23:13
Гледам че колегата Звезди пише и той може по точно да обясни ,защото е ПРЕЖИВЯЛ реставрацията на три НЕВЕРОЯТНИ :shock: красавици и може съвсем спокойно да се похвали че за момента той е единственният притежател натакива БИЖУТА и само той си знае колко нерви и бессънни нощи му е коствало това :D :D :D

Venci
01-02-2008, 23:54
Аз да споделя от личен опит. Madboy говори наистина много красиво. За всички колеги, които не са се сблъсквали с цялостна реставрация желая да направя едно уточнение. Това е принципно положение, до което аз сам стигнах в борбата си с времето, което безмилостно бе оставило отпечатък върху колите, които съм правил. Двигател, диференциал, скоростна кутия - свалят се от колата. Поставят се на масата и се правят. Стига да има правилните части и умения. Правят се и точка по въпроса. Ел. инсталацията - тя е малко по капризна, но смея да твърдя, че и тя не ми се опира толкова.
НО ... работата по каросерията. Възстановяването на рогове и панели е изключително тежка и отговорна. Става въпрос за изчегъртване на всякакви стари бои и изолации, а това е безкрайно трудно. В последствие трябва да се изрежат изгнилите части, да се скроят нови и да се заварят така, че да не си личи интервенцията. В последствие трябва да се обработи всичко против корозия, да се консервира, да се подготви за боя и да се боядиса качествено.
Та идеята ми беше, че реставрацията на ламарините е много трудна и е далеч от бързото скърпване на 2 на 3.
Горещо съветвам всички желаещи да се занимават със стари коли да предпочитат в избора си екземпляри със здраво купе и счупен мотор, вместо такива които дори вървят, но нямат рогове.

madboy
02-02-2008, 00:02
А защо Алфа Ромео е пред фалит когато пуска на пазара Алфа Суд и Трента Тре , нали са били за масова продажба пък и ефтини , по - пътя на логиката трябва да е обратното , да са ударили джакпота с тази постъпка ? Вярно ,че са били некачествени и бързогниеща руска ламарина ама пък и са били доста ефтини !? Пък и колко да са некачествени едва ли са по- некачествени от ФОЛКСВАГЕН ГОЛФ1 и ФОРД ФИЕСТА !? Също защо когато си стъпват на краката решяват да влагат доста пари в последните модели на Трента Тре , за да я направят добра кола ?
Поздрави !За жалост колега след АЛФА СУД фирмата никога ,няма да си върне старата слава и за това не е виновна само СУД и33 просто всичко се променя във времето , но според мен а и много други почитатели на АЛФА по света , АЛФА РОМЕО е СЛОЖЕН технически и уникален по дизайн автомобил и това само по себеси не го прави ЕВТИН МАСОВ АВТОМОБИЛ !!! :D :D :D

madboy
02-02-2008, 00:14
Между другото ГОЛФ 1 и старата ФИЕСТА са много здрави ,елементарни и добре изпитани в годините автомобили но те за ЖАЛОСТ нямат нищо общо с марката АЛФА РОМЕО . В рекламният проспект на ГОЛФ1 пише - автомобилът е създаден да удовлетворява нуждите на масовият потребител, а в проспекта на ДЖУЛИЯ пище - за вас ДАМИ и ГОСПОДА ЦЕНИТЕЛИ С ПОДЧЕРТАНО СПОРТЕН ДУХ!!! :D :D :D

RaIDeR
02-02-2008, 11:21
:D :D :D Еее браво това :
- За вас ДАМИ и ГОСПОДА ЦЕНИТЕЛИ С ПОДЧЕРТАНО СПОРТЕН ДУХ!!!
Ме изкефи на макс !
Ако знаете такива фрази дето ги пишат производителите в книжките ще се радваме да ги споделите !
Много ми е любопитно на 33-ито какво са писали ?

Nikoror
02-02-2008, 18:05
пак се ядосвам, че все забравям да снимам giulia sprint speciale...
:?
а 1.3 май е единствената giulia дето е 4-скоростна кутия

madboy
02-02-2008, 22:11
пак се ядосвам, че все забравям да снимам giulia sprint speciale...
:?
а 1.3 май е единствената giulia дето е 4-скоростна кутияДа ,Ники но това са само първите екзеимпляри след 1962г които са с лостова система за превключване на скоростите разположена отстрани на волана и на задният мост все още първите версии са с барабан на задните колела . ВРЕМЕ Е ДА СЕ ВКЛЮЧИШ ПО АКТИВНО!!! :D :D :D

zmg
02-02-2008, 23:39
колеги, понякога може да се обърка и як фен,все пак този модел е произвеждан без прекъсване от 1962 до 1977 и е преживял какви ли не модификации.като тираж за времето си е било голям успех.

Nikoror
26-02-2008, 01:21
най-после няколко снимки... разбира се в последния момент и с телефона.... пак по-добре от нищо :lol:
и едно гтв6 дето трябва да стане като от завода :shock:

75TwinSpark
26-02-2008, 09:55
:shock: :shock: :shock:

Abarth
26-02-2008, 12:28
:| :bowdown: :priest:

madboy
27-02-2008, 00:19
ЛЕЕЕЕЕ,майкоо това ме привлича изцяло :shock: :shock: :shock: ,като видя такава стара техника и почвам да треперя .............ох ..........имам нужда от успокоителни !!!

Venci
27-02-2008, 04:05
Смених заглавието на темата, вече не отговаряше на съдържанието иначе трябваше да я разделям.
Иначе снимките от щатите.... :metal: