View Full Version : Ремонти по 164
По пример на другите два раздела и Аз да си кажа може пък на някой да му свърши работа :wink:
Колата е 164 2.0 Twin Spark
1. Кабели и свещи Champion - 120 лв. (доставка и монтаж Alfamaniak :notworthy: )
2. Семеринги на делката + монтажа - 30 лв. ( D&S Motors )
3. Палци за делката - 10 лв.
4. Жило за ръчната - 20 лв. (ТиН)
5. Шарнири 2 бр. - 32 лв. монтаж с отстъпка 20 лв. (Джемини 4)
6. Лагер предна лява главина ?23 лв.? монтаж с отстъпка 20 лв. (Джемини 4)
7. Масло LIQUI MOLY MoS2 10 W-40 - 50лв.
8. Маслен филтър Champion - 6лв. (не ви препоръчвам точно тази марка за маслен филтър :frown: цитат Virusalfa :notworthy: )
9. Въздушен филтър Champion - 22лв
10. Смяна на меки връзки и резонаторно гърне - 155 лв. (ЕмКомплект 33 на околовръсното)
11. Гумени преходни тръби смукателен колектор - 36 лв. (ТиН)
12. Диагностика на инжекциона + студени спойки по ПЦ-то - 60 лв. (D&S Motors)
13. Смяна на 2-рото резонаторно гърне с тръба ;-) - 20 лв. (ЕмКомплект 33 на околовръсното)
14. Нов изпарител Satargas - 135 лв. (Вескони)
15. Кабели и свещи Beru - 180 лв. (Вескони)
16. Комплект съединител "CO-ME" + ремъци "DAYCO" - 140 лв. (с клубна отстъпка) Т&Н кар
17. Монтаж съединител + ремъци - 90 лв. + 20 лв. ( D&S Motors )
18. Накладки предни и задни Permafuse - 67 лв. (с клубна отстъпка) Т&Н кар.
19. Бензинова помпа 100 лв. с гумения пръстен от ТиН. Филтър бензинов 20 лв. пак ТиН.
virusalfa
05-08-2005, 21:14
1.риза оригинална,О-пръстени и бронзов пръстен-комплект-70лв от "СЕмЕрДЖИЕВ"ЕООД-Пловдив
2.Гарнитури 4брХ28лв-Payen-Italy("София Експорт")
3.Сегменти 60лв-Дружба-разград
4.ремък 7рК2050-Goodyear-Александър Ауто-38лв
5.Обтяжно амортисьорче-64лв-немско от Аутохелп от братската нам фирма бмВ :wink:
В момента тече процедура по монтаж на турбина Гарет от Ауди 1,9 ТДи,тя е "гешенк" :lol:
6.масло SELENIA Turbodiesel 10W40
manolito
03-11-2006, 13:01
1. За предницата-втулки на носачите-4бр.+ 2бр. шарнири-80лв.
2. Задни спирачни маркучета -2бр.-20лв.
3. Спирачна течност 0,5л.-20лв. + смяна -20лв.=40лв.
4. Диагностика на компа-20лв.
5. Масло Motul 10W40-15лв./л.
6. Регулировка преден мост-25лв.
7. Ремонт на стартера: бендикс-25лв. , втулки + четки-27лв. (BOSCH) , + труд с монтаж и демонтаж-36лв.=88лв.
Къде да го нося моя стартер защо не пише?Дайте тел. плс ето моята поща mishena_@abv.bg
virusalfa
01-04-2007, 19:30
Амортисьори Монро Оригинал-2х210лв=420лв
Спирачни дискове Метели .... 2х57лв=114лв
Накладки Бореал -комплетаменте - 52лв
Тампони макферсон................2х70лв=140лв
Комплект плашник и прот.тампон 2х30лв=60лв
Лагери за макферсон 2х18лв=36лв
.................................................. ..........................
Сметайте :wink: Това е цени за клиент
На един голфаджия му настръхна косата като му казах кое колко струва :wink: Само,че тук се сменя на неколкостотин иляди,примерно,а тия що си купуват по 60-70лв амортисьорите,си ги сменят малко по-често,да речем сека година
Above&Beyond
09-04-2007, 20:56
Изпускателни колектори (италиянеца) - 100лв.
Рейка (италиянеца) - 80лв.
manolito
26-05-2007, 20:06
Кабели за свещите "Тесла"-120лв.
Свещи-"Денсо"-5лв./бр.
Above&Beyond
09-12-2007, 00:56
Кабели и свещи BOSCH - 280лв.
Термостат BEHR - 78лв.
Tова са клиентските цени! :D
MiRaCuLiX
29-02-2008, 13:36
Пълнене на климатроник 800гр. х 0.06лв./грам =48 + 42 диагностика Bosch сервиз до сервиз дружба
Втукли за реактивна щанга 4бр. 40лв
Denso свещи 32лв.
Датчик за налягането на маслото Ладов 9лв + 2лв стругар за резба = 11лв
Датчик за лампата на малсото 5лв.
От началото на годината:
1.Задни тампони на предните носачи - 2бр.- 35лв
2.Втулка на преден носач - 1бр. - 15лв
3.Тампони биалетка - 4бр./ - 6.22лв
4.Маншони предни амортисьори - 2бр. - 23лв
5.Ограничител преден амортисьор - 2бр. - 7.77лв
6.Термостат - 34.45лв
7.Въздушен филтър - 14.21лв
8.Маслен филтър - 8.12лв
9.Масло двигателно - 5л. - 51лв
10.Тампони макферсон - 2бр. - 17.32лв.
11.Лагери макферсон - 2бр - 24.54лв.
12.Зареждане климатик - 30лв.
13.Гуми 205/60/15 Марангони - 2бр. - 171.77
14.Регулиране геометрия - 60лв.
15.Тампон двигател - 20лв.
16.Шарнир - 1бр. - 23лв.
17.Маншон рейка - 1бр - free
18.Кормилни щанги - 2бр - free
Това са цени без ДДС - 543лв с ДДС - 651лв. :hmm:
блок - 550лв
гарнитури за глави - 4бр.х28лв = 106лв
масло - 91лв
маслен филтър - 12лв
горивен филтър - 15лв
въздушен филтър - 22лв
демферна шайба - 250лв
реглаж преден мост - 20лв
водно съединение - 20лв
и там още някви сегменти семеринги и пу*ки майни 1130лв
Риза - 50лв
Бутало - 50лв - втора употреба
Сегменти - 30лв - нови
Гарнитура за 1 глава - 25лв
Маслен филтър - 12лв
Масло Селения - 5л - 50лв
Хидравлично масло Лики Моли - 700мл. - 9лв.:Suicide:
:hmm:
Хидравлично масло Мобил - 11лв.:Suicide:
Хидравлично масло Тутела - 12лв.:thumbup:
Работно цилиндърче за съединителя -44лв.
Спирачна течност - 8лв.
:goodnight:
1. Челно стъкло- около 150 лв. в 'Кобра'
2. Цилиндър за съединител- 30 лв., 'ТиН'
3. Свещи Беру- по 8 лв. парчето
4. Ремонт на газовата дотук- 550 лв. (майстора ми приспадна 100 лв., понеже е точен)
5. Гуми- 4 зимни по 100 лв., 2 летни по 150 лв.
6. Филтри и масло- 3 смени дотук
7. 2 или 3 допълвания на климатика- по 15- 20 лева всяко.
8. Тампони макферсон- 2 по 55 лв. май
9. Лагери аксиални за амортисьорите- 2 по 18 лв.
10. Накрайник десен вътрешен- 25 лв.
11. Термостат- 70 лв. BEHR
12. Средно и задно гърне WALKER- 280 лв. двете.
13. 2 регулирания на геометрия- 30 лв. (по приятелски)
14. Механизъм дясно ел. стъкло- 30 лв., 'Италианеца'
15. Датчик налягане масло- 35 лв. от Стамболийски
16. Датчик задна- 15- 18 лв., ТиН
17. Датчик температура охл. течност- 20 лв.
18. Гарнитура капак клапани- 23 лв., Тин
19. Ремъци- 30- 35 лв. двата, ТиН
20. Ролка за единия ремък- 35 лв. SKF
21. Крушки Осрам- 8 по 8 лв. средно
22. Капачка за масло оригинална- 45 лв., Ауто Италия
23. Помпа съединител- 64 лв., ТиН
24. Маслен сепаратор картерни газове- 48 лв., Ауто Италия.
25. Стелки за пода (с екстри)- 87 лв.- Мариян от форума.
26. Чистачки Шампион- 42 лв. Руди 96 (с отстъпка)
27. Масло AGIP SINT 2000 10W40- 6 л. за 83 лв., от колегата VFTI
28. Болтове за джанти- 8 бр., 32 лв.
29. Реле мигачи- 5лв., 'Италианеца'; (наложи се ремонт после)
30. Маслен и въздушен филтри MANN- 46 лв., 'Станкофф'
----------------------------------------------------------------------------
31.
.
челно стъкло ако си застрахован в "бул инс" (както съм аз ) след огледа те пращат в фирма "мустанг" от там ти казват че стъклото ти струва 140лв с монтажа, ако си искам лепенката за год преглед и застраховката ще трябва да им дам още 10лв на ръка!
ето им я и "невероятната" страница http://autoglass.hit.bg/bg/ на фирмата дето ме пратиха от "бул инс" а да и във фирмата "незнаят" или поне несчетоха за нужно да ми кажат от къде са внос стъклата!
дано все пак дано уцеля някое читаво стъкло :(
1.Предни накладки Перма...нещо си - 49лв.
2. Зимни гуми Сава Ескимо - 2бр. - 183лв.
Съединител комплект Valeo 278 лв (Автоцентър Варна) +80 засмяна
Въздушен филтър Filtron -15лв (Косер)
Жило за ръчната -32лв - БаксКар Варна
Водна помпа Behr 75 лв +20 смяна (антифриза бонус) - (Автоцентър Варна)
Предни спирачни дискове -Оптимал 2 броя - 150лв - (Автоцентър Варна)
Предни накладки Пермафус 49лв - Италянеца Варна негуата мама и мушенник :shutup:
Свещи - NGK 8 броя -40лв
4 броя зимни гуми "BFGoodrich 195/65 R15 g-Force winter" 124лв броя -15% - Булавто Варна - с любезното съдействие на колегата pininfarina ;)
Термостат BEHR - 55лв (Автоцентър Варна)
(http://www.span.si/slike_gum/g-force_winter.jpg)
virusalfa
04-11-2008, 09:41
Подмяна на прегоряла гарнитура на трети цилиндър с металокерамична за всички цилиндри с любезното съдействие на белгийската баба Ванга от Попово-Бончо-Гьотце от София Експорт:105лв(-15%)
въздушен филтър-9лв, -13лв. -13лв
бензинов филтър-15лв
маслен филтер-7лв
масло за двигател 6л-64лв-
ремъци за алтернатор и хидравлика-10лв и 13лв
гарнитура капак клапани-24лв,нестава хайде още една -24лв
зимни гуми(втора употреба) dunlop 215-55-16 -324лв с монтаж
летни гуми(втора употреба) Мишелин пилот примаси 215-55-16 -240лв, изправяне на джанти-80лв, общо-320лв
монтаж на зимни думи-24лв
комплект аптечка, пожарогасител, жилетка-32лв
филтър на купето-18лв
маншон на външно каре-6лв
термостат-75лв
табло на климатроника-70лв с доставката
пластмаси по интериора-55лв
седалки- подарък-20лв за бензин
ремонт на стартер: (общо 52лв)
-бендикс-19лв
-втулки-3бр по 2 лв=6лв
-четки-12 лв
-работа-15лв
газов клапан на агу BRC-30лв
външно каре-70лв ,смяна-30лв
масло скорости-20лв, смяна-10лв
дюзи 4бр и бензинова помпа втора употреба-80лв
втулки за задни носачи-32лв, 4 бр
втулки за предни носачи-40лв, 4 бр
шарнири-2бр, биалетки(с тампоните)-2бр, маншони за предните макферсони-2бр -общо 75лв
цилиндърче за съединителя (при педалите)-32лв
чистачки valeo-20лв
"шокови"(буфери) тампони на задните макверсони-2бр-24лв
маншони на задните макверсони-2бр-12лв
акумулатор Varta 74ah -187лв
задни стопове-2бр(единия се оказа различен за това взех друг) -40лв
задни накладки-23лв
крушки за фаривете-2бр-10лв
задни дискове-2бр-72лв
задни спирачни маркучи-2бр-24лв
предно външно каре-88лв -са смяна-30лв
изпрявяне на джанти -2бр-38лв
тампони за задни макферсони-2бр-52лв
лагери за предни макферсони-2бр-56лв
предни накладки-39лв
лети джанти "STIL AUTO" 16' -380лв
смяна на гуми-25лв
крик-20лв
свещи Denso -8бр-40лв
кабели за свещите-85лв
долна помпа на съединителя-32лв
---------------------------------------
общо:2880лв
масло Selenia Gold 7л. - 93.50лв
горивен филътър - 7лв
маслен филтър - 17лв
бендикс + втулка и още някви чарколяци - 80лв
смяна антифрийз - 35лв
-Термостат-42лв т&н кар
-Масло мотул 6100 10В40-110лв с масления филтър
-Брояч за километража-15лв от колегата алфарацер,стария го оправих ако на някой му требе да свирка ;)
-Хидравлична течност тутела-12лв май беше
Каре външно ляво - 90лв
Смяна - 12лв.
Мека връзка-70лв със смяната :)
Подгревни Свещи мисля че бяха Pimex -4x14 лева (бр.) = 56 лева :headbang:
nachkata
23-01-2009, 17:36
Цилиндърче на съединителя 38лева с отстъпката.
virusalfa
26-01-2009, 14:56
Подгревни Свещи мисля че бяха Pimex -4x14 лева (бр.) = 56 лева :headbang:
PIMAX е марката.Но са пълни дървета,чак фърчат трици и спици от тях.Вземи поне Искра,тия от Бош са се побъркали-комплекта към 60-ина лева с отстъпката.
Въздушен филтър-22лв
Предни накладки Permafuse-45лв
life style
31-01-2009, 18:37
ремък - 31лв
селенови втулки 2бр. -14лв
накладки-предни - 65лв
за 2.5ТД
Каре външно дясно - 89лв
Смяна - 15лв
Roterdamski
07-02-2009, 17:55
VM84A - 2008
водна помпа Магнети Марели - 70лв
реле регулатор - 12лв
подгревни свещи Магнети Марели - 40лв
накладки предни + задни марели - 75лв
долна помпа саединител Делфи - 38лв
жило на гнп - 2лв(от магазин за велосипеди) + стругар 2лв = 4лв
2009
2.0тс + всичко около него (компютар,дебитомер,цялата ел.с-ма,скорусна кутия... и т.н.) - 300лв
свещи НЖК 8х4.50лв = 36лв
притискателен диск ТСТ - 65лв
феродов диск ТСТ - 40лв
лагер за съединителя СКФ - 33лв
кабели Ортакс - 65лв
Горивен филтър - 12лв
1.Регулиране геометрия преден мост - 18лв
2.Гарнитура капак клапани - 9лв
3.Гарнитури смукателен колектор 4х2лв - 8лв.
Изминати километри/по километраж/ - 239000
1.Гуми летни Фулда Карат Прогресо - 200лв - 2бр.
2.Масло Селения ТД - 6 литра - 40лв
3.Филтър маслен - 12лв
4.Филтър маслен - 8лв
5.Филтър горивен - 10лв
6.Филтър въздушен - 12лв
7.Филтър климатик - 15лв
8.Пружина преден макферсон - 60лв
9.Лагери макферсони - 20лв - 2бр.
10.Фреон + масло за компресора - 10лв
Бобини втора ръка от Никола Николов (от форума) - 40,00 лв.
Ремонт на алтернатор - реле и ротор - 198 лв.
Свещи Шампион с 10% отстъпка - 47,00 лв. (магазина на Стамболийски)
Ремонт климатроник (опита да се запали) - 70,00 лв.
anton.mudev
26-04-2009, 21:33
шлаиф на вал 150 лв.
бор щанга на блок 160 лв
сегменти 240 лв
гарнитури 210 лв
бутало+биела+риза 100 лв
пасване на клапани + шлаиф на глави 150 лв
обтегач маслен 640 лв
рамък ангренажен 40 лв.
масло 6 литра 80 лв
саединител комплект валео 480 лв.
маслен филтър 10 лв.
парички за клапаните 5 по 3 лв.
бензинова помпа цената и варира между 73лв и 180лв в зависимост от марката (на стамболийски)
помпа на съединителя :36лв на Стамболийски смених я сам, като после с един приятел я обезвъздушихме(добре че Дидо каза, че пробката е при малкото цилиндърче че щяхме да обезвъздушаваме 3 дни и 3 нощи от помпата :dance: ) ВАЖНО! за неправилите и незнаещите след процедурата първоначално всичко е ОК, но остава малко въздух в системата, който след 10 тина км каране се затопля и се разширява, следва до обезвъздушаване и вече педала е вдигнат и всичко е наред.
virusalfa
07-05-2009, 12:39
Накладките се делят на два вида:Феродо и други!Това ми прилича на това как се делели автомобилите-Мерцедес и всички останали.:falos2: Накладките се делят не на марки,а на качества.Доколкото знам,на Феродо качествата са Премиер,Таргет и Рейсинг.Не съм сигурен дали съм ги подредил във възходящ ред,но цените са за най-евтините 15-30лв;следват цени 40-100лв и накрая 120-350лв според модела на колата.Аз съм доволен от Ремса средно качество.Цена с отстъпка 50лв.
-Масло Q8-10w40 8л и въздушен филтър-79,40лв;
-Маслен филтър Технокар-10лв
-Филтър купе-16лв
Километраж 240802
Масло двигателно - Приста 15W50 - 7л. - 30лв.:punk:
life style
21-06-2009, 18:30
гарнитура глави 4бр - 93.33лв
гарнитура капак клапани 1бр 8.50лв
гарнитура всмукателен колектор 4бр - 4.33лв
гарнитура изпускателен колектор 4бр - 7.00лв
гумички за клапани 8бр - 16.67лв
дифтунги за дюзи 4бв - 6.67лв
разпрасквачи за дюзи 4бр - 146.67лв
изпускателен клапан 1бр - 9.17лв
ремонт цилиндрова глава - 100лв
регулиране и ремонт на дюзи 4бр - 33.33
труд - 100лв
общо - 630лв !
и ако човека дето ми праи ремонта чете, да знаеш че едната гарнитура на главата е преебана, и пак изпуска масло, така че не очакваи да ти дам останалите пари, мизерници !
Кабели за свещи EPS - 160 пари
Дистрибуторни капачки + палци Bosch - 52 пари
Бобина 1 бр. - студена бира за Kris
Датчик температура на инжекциона - 20лв
Следва да я водим на диагностика и евентуално дебиломер ако не може да се регулира в граници .
Километраж: 244000
1.Тампони задни регулиращи щанги - 2бр. - 10лв.
2.Тампони задни шенкели - 2бр. - 12лв.
3.Комплвкт маншони за рейката - 16лв.
4.Контактен ключ - 20лв от Тошко.:static:
5.Рейка - Free/специални благодарности на Милен_76:dance:/
1. Лагери аксиални FAG (в кутия SKF) за амортисьорите - 41 лв., Технотрейд
2. Предни накладки JURID - 54 лв., D&N.
3. Задни накладки BENDIX - 29 лв., Kanex
4. Комплект маншони заден спирачен апарат - 24 лв., селския магазин :)
Накладки RAICAM и дискове MINTEX предни - общо 172лв.
Накладки PERMAFUSE и дискове STEINHOF задни общо -100лв.
Горивен филтър - 15лв
Масло за ск. кутия ТУТкЕЛА 2л - 14лв.
Смяна дискове, накладки, филтър, масло, проверка окачване и дребни (вкл. няколко заварчички с телоподаващото) - 130лв. С частите къде 500лв. Наложително си беше деба.
Дебелини на дискове - предни 17мм (ужас), задни 7мм.
Установена бе причината за кркането при завъртане на волана - амортисьор на кормилната рейка. Някой ако има преебана рейка с читав хамортесьор - да дзвъни.
1. Клапа за вентилация на багажника - около 47 лв., АутоИталия.
2. Масло AGIP SYNT 2000 - 8 л./ 106 лв., колегата VFTI; 196xxx км., 23.09.
3. Тампон макферсон + лагер аксиален преден амортисьор к-кт - 2 бр. - 134 лв, 'Тех-Ко', 196500 км., 30.09.
4. Датчик ниско налягане масло - 6 лв., селския магазин, 196550., 1.10.
5. Ламбда сонда Bosch - 130 лв., 'Нелас авточасти', 196750, 7.10.09
6. Свещи BERU UXT5 - 45.32 лв., ВиД АВТО, 200065 км., 1.12.09
7. Гумичка за педала на съединителя - 9 лв., ор'гинална, със съдействието на Иво от ТиН, 10.12.09
8. Ластици за ауспусите - 10 лв., ТиН, 200378, 10.12.09
9. Добавка ATF - 15 лв., Сенакс, 201800, 13.01.2010.
10. Емблема предна рикамби оригинали - 57 лв., АлександърАуто, 201863, 14.01.2010
11.
1.Масло Приста 10В40 - 6 литра - 60лв.
2.Маслен филтър - 6лв
3.Биалетка - 8лв.
4.Маншон външно каре - 8лв.
virusalfa
02-10-2009, 08:53
1.Масло Приста 10В40 - 6 литра - 60лв.
2.Маслен филтър - 6лв
3.Биалетка - 8лв.
4.Маншон външно каре - 8лв.
Ебахти Пристата,аз като ми направят отстъпка си взимам Q8 по около 8лв литъра бутилирано.А за трактора взех варел 60л 15w40 с помпата ми се върза 4,30лв за литър.И от него слагам на колите.
---------- Post added at 05:53 ---------- Previous post was at 05:51 ----------
Бош-проблем 150лв/демонтаж,смяна на уплътнителки и монтаж с центроване/-теч на ГНП.....и при положение,че аз си нося приспособлението за центроване на зъбното колело на помпата.....
1.Мека еръзка + средни гърнета - 90лв
2.Ремонт задно гърне - 15лв
3.Феродов диск съединител - 50лв
4.Въздушен филтър - 15лв.
Днес на електронен кантар-1450 кила по 0,22 лева-319 лева!Пара е кво.Още преди да вляза на кантара човека ми каза давам ти 350 лева без да я тегля!
Бях пред дилема дали да си пускам кочинката на части или цяла кой както си хареса или да я стягам обаче...сърце не ми даде а и мисля че има още доста хляб в нея :D
амортисьори предни 2 бр. - 300 лв.
тампони 2 бр. -150 лв.
маншони 2 бр. -12 лв.
труд - 50 лв /общо: 512 лв. /
смених и преден ляв лагер, масло, съответно бензинов и маслен филтър, и свещите -270 лева
Доста по пъргава стана колата, но пак ми се срува, че не върви. Управителя ми се изсмя като я пробва и ме обяви за луд ( той кара 166 ). Явно съм и свикнал и си плача за нещо по- :D. BTW сложих масло 15 W нещо си пълна синтетика MOBILE, свещите бяха ок. 13 лв пърчето. Трябва и кабели да смяня обаче просто фалирах за момента :)
Защо ти се изсмя?
И колко пари чини това масло?
в смисъл че бая си върви според него а се оплаквам
---------- Post added at 03:50 ---------- Previous post was at 03:35 ----------
а да...маслото ми дойде леко гратис....трябваше между тексако и приста да си избера и реших с тексакото да е.. но човека каза че има от това и че за стара кола ще е мн по добре ... не ми взе над цената на тексакото защото каза че почти непродаваемо било 27 лв/л и му останало малко ( ползвал го и за неговата 166 ) дори от едната тубичка остана и ми го остави :)
1.Радиатор парно Нисенс - 42лв.
2.Боядисване преден капак - 200лв.:pimp:
1. Клапа за вентилация на багажника - около 47 лв., АутоИталия.
2. Масло AGIP SYNT 2000 - 8 л./ 106 лв., колегата VFTI; 196xxx км., 23.09.
3. Тампон макферсон + лагер аксиален преден амортисьор к-кт - 2 бр. - 134 лв, 'Тех-Ко', 196500 км., 30.09.
4. Датчик ниско налягане масло - 6 лв., селския магазин, 196550., 1.10.
5. Ламбда сонда Bosch - 130 лв., 'Нелас авточасти', 196750, 7.10.09
6. Свещи BERU UXT5 - 45.32 лв., ВиД АВТО, 200065 км., 1.12.09
7. Гумичка за педала на съединителя - 9 лв., ор'гинална, със съдействието на Иво от ТиН, 10.12.09
8. Ластици за ауспусите - 10 лв., ТиН, 200378, 10.12.09
9.
каква е тая клапа за вентилация, каде се намира ?
Акумулатора знаеш къде стои. Огледално отдясно под тапицериите е клапата. Всъщност се пада зад бронята, гледано отвън. А откъм акумулатора е капачка, не клапа.
Дръжте се да не паднете - чашката за пружината на предния макферсон - 15 лв. втора ръка. НОВИ НИКОГА НЕ СА СЕ ПРОДАВАЛИ!!!
Zdraveite kolegi.
Otskoro sum sobstvenik na alfa 164,i se okaza dosta trudno namiraneto na rezervni 4asti za neq.Kolata e ot 1992g. 3000cc benzin,V6 motor s 12 klapana.Trqbvat mi miga4i 2 br ili stukla za tqh,amortisiori 4br,rolki za agrenajniq remuk i tamponi za dvigatelq.Kogato q vkarah v serviza zapo4naha edni seriozni cifri da se obqvqvat 4ak mi se zavi svqt,:new_Eyecrazy:
Moje li nqkoi da mi kaje kade da namerq ponosimi ceni i saotvetno da sa si ka4estveni.
Добре си дошъл, но
1. Пиши на кирилица
2. Кажи откъде си
3. Разгледай форума, има отделени теми за магазини
Извинявам се!От София съм.:thumbup:Ще погледна пак но ще съм ВИ благодарен ако някои има по нова информацйа.
Челно стъкло ново с монтаж - 150 лева плюс 10 за уплътнения.....много кофти се получи...сребристата лайсна около стъклото се оказа, че е хваната за него от двете страни и нямаше как да оцелее...сега съм с гумено уплътнение на нейно място. Не стана като цяло много добре, дано поне е добре хванато и да няма проблеми като протичане :) Ако някой реши да сваля стъклото да забрави че ще успее да го свали здраво...голям зор видяха с тая лайсна
Моята си я монтираха, ама иначе си оставиха ръцете...
И при слямата на мойто стъкло махнаха оригиналната лайсна и сложиха гумено уплътнение.Сега всичко е черно около стъклото и също ми харесва как изглежда.Единствения проблем е, че е много дебело уплътнението под стъклото и скърца гадно раното на лявата чистачка.:upsidedwnsmiley:
Едното оправя друго се разваля, направо ми писна на к... вече. Сутринта излязах на кафе и дотам....на връшане просто не запали. Изобщо не съм видял, че няма антифриз и като нищо е станало голяма беля. Последните 2 дни като паля, палеше веднага почти, но не е истина какво виене се чуваше ( след запалването като леко бълбукане), после утихваше. Пробвахме да я закачим да не би да е от акумулатора, защото пък и таблото ми като завърти почти изгасва. Отделно алармата ми нещо е полудяла от известно време и се пуска когато си реши и точи като не я карам по 2 дена от акумулатора. Гадния звук изчезна след няколко опита, но си върти и не пали....Налях и антифриз де, но говорих с няколко души и ме вкараха във филма, че може и да съм прецакал двигателя (но пък преди това запали и я карах в квартала). Другия вариант е от 100-те опита да запаля да съм я задавил. Няма да споменавам всеобщия ни проблем с механизма на вратата. Моята пък не се затваря отвътре, а само отвън с ключа и става въпрос за шофьорската врата....нали се сещате вече как влизам в колата....цирка е пълен...Отидах на сервиз да я погледнат и като тръгнах да показвам как не се затваря си работеше...(нещо ми има зъб тая кола :D и то при цялата ми любов)...явно нещо замръзва и бачка когато си реши. Просто вече не знам какво да я правя, почвам да съжалявам, че реших да я стегна :-|
Едното оправя друго се разваля, направо ми писна на к... вече. Сутринта излязах на кафе и дотам....на връшане просто не запали. Изобщо не съм видял, че няма антифриз и като нищо е станало голяма беля. Последните 2 дни като паля, палеше веднага почти, но не е истина какво виене се чуваше ( след запалването като леко бълбукане), после утихваше. Пробвахме да я закачим да не би да е от акумулатора, защото пък и таблото ми като завърти почти изгасва. Отделно алармата ми нещо е полудяла от известно време и се пуска когато си реши и точи като не я карам по 2 дена от акумулатора. Гадния звук изчезна след няколко опита, но си върти и не пали....Налях и антифриз де, но говорих с няколко души и ме вкараха във филма, че може и да съм прецакал двигателя (но пък преди това запали и я карах в квартала). Другия вариант е от 100-те опита да запаля да съм я задавил. Няма да споменавам всеобщия ни проблем с механизма на вратата. Моята пък не се затваря отвътре, а само отвън с ключа и става въпрос за шофьорската врата....нали се сещате вече как влизам в колата....цирка е пълен...Отидах на сервиз да я погледнат и като тръгнах да показвам как не се затваря си работеше...(нещо ми има зъб тая кола :D и то при цялата ми любов)...явно нещо замръзва и бачка когато си реши. Просто вече не знам какво да я правя, почвам да съжалявам, че реших да я стегна :-|
Не се коси, сички са такива - своенравни. Само дано наистина не си я оставич ич без антифиз, че....
Виенете и бълбукането вероятно е хидравликата...
Тя е май да....сега като се сетя преди да си сменя рейката предишния път пак беше така, но сега освен това самото въртене при паленето издава брутален триещ звук. А за антифриза....направо без капка като налях глътна над литър и половина :big_whoops:
Отивам сега да видя какво става с един колега. Ако не става пак....не знам...на пролет :D
Нищо не става...същата работа. Утре сигурно ще мисля как да я дърпам до сервиз да видим на топло какво става :(
Нито с дърпане ще стане защото има голямо заледено нагорнище до сервиза, а на място няма как да се оправи. Казаха, че най-вероятно имам замръзнало място по тръбопровода и не стига бензин или стартера заминава и сега от студа се е спекъл тотално. Може горивен филтър да е замръзнал ...абе общо взето всичко може да е. А скоро няма да се оправи времето :( Поне тоя лед да падне веднъж само до сервиза да стигне.
:upsidedwnsmiley:И аз я зазимих мойта в събота.Замръзна ми нафтата и няма палене.Ще чакам пролет да дойде и тогава ще паля.
Оправи се бабето, всичко е ок вече, сега се заемам да и намеря очила нови :D - предна броня с халогените сива (като колата под текста ( прикачените 2 снимки). Ако някой знае приблизителни цени или е чул някаква оферта да пише. Предлагаха ми, но нито една не беше такъв цвят...
Алфа Ромео 164 фейслифт 1993 12 месец
Гофриран маркуч 2-ра ръка от Краси Рангелов - 30 лв - перфектен!!!
Дебитомер перфектен от Краси РАнгелов - 50 лв.
Тампон уплътняващ бензиновата помпа - 16 лв. от ПИТ с доставка до Козлодуй !!!
Масло Селения Голд 9 лв литъра - 6 литра - 54 лв
Маслен филтър - 12 лв.
Въздушен филтър - 25 лв.
Горивен филтър - 27 лв.
Филтър Климатик - 32 лв.
Свещи 8 броя по 4.50 на "Саджем" - 36 лв.
Температурен датчик на инжекциона - 12 лв.
Резултата е УМУПОМРАЧАВАЩ след демонтажа на газовото и връщането на колата към стария добър бензин!!!
@ivo 164
Я разкажи малко по подробно за тях ... от къде и как . :grandpa:
правени са на струг, от полиеуретанова прьчка.порьчах ги при стугар който ги прави, 80лв двата . кораба стана по стабилен особенно в завой:smile: с тия от по 15 лв постоянно леко намествах кораба в пьтя.
Супер е че си се заиграл ма без повърхност която да държи грестта много бързо ще умрат тия тампончета ;)
Супер е че си се заиграл ма без повърхност която да държи грестта много бързо ще умрат тия тампончета ;)
Мдааа... бате ви Бобо е прав, мойте на задника на бабата имаха някаква накатка (ако помня добре - все пак беше преди близо 3 години) на контактната повърхност с металната втулка. И май в комплекта имаше тубичка с грес - за мацанье. Предполагам обаче, че не е добре да я нарязваш, а по скоро достатъчно нагорещен накатен прът го отъркаляй там където искаш да е накатено... Няма да е като хоригиналната, ма ще е по-добре от стругована повърхност.
сьщите мисли и мен ме тормозат.между двете части има разтояние около 1мм ,там сложих грес пьк колкото издьржи.после пак ще се мисли.
1.Масло двиателно Приста 15W50 - 30лв
2.Маслен филтър - 8лв.
3.Масло хидравлика - Тутела - 12лв.
4.Масло ск. кутия - Free
Мека връзка 2бр - 80лв
Труд 20лв .
Тишина в купето - безценна
Най-накрая монтирах прословутите ми пружини отзад, които отлежаваха близо две години в нас + нови втулки на шенкелите пак отзад - 100лв.
п.п. Не усещам колата да вози по-твърдо с новите пружини.
Ново средно гърне - 40 лв. с монтаж.
Рециклиране на алтернатора + монтаж и демонтаж - 120 лв.
Ново средно гърне - 40 лв. с монтаж.
Киде го докопа тва средното гърне? И от "по-триъгълните" ли е?
Много близо до теб. Караш по "Сребърна" към "хладилника", малко след еко-то в самия завой има пряка. Ако не се лъжа имаше жълта табела "ремонт на ауспуси", караш около 200 м. на първото кръстовище отляво в един двор работят момчетата. Гърнето е ново (на Крафт според мен) не е триъгълно. На нашите кочини са си кръгли.
п.п. И на старата ги сменях там и нямах ядове, иначе е малко странно и мизерно, но момчетата работят добре.
virusalfa
27-04-2010, 17:14
Без меката връзка и щуцера накрая,цялата ауспухова система е като на Крома.Това е когато средното гърне е изпълнение ала фиат.В Петрич за цялата ауспухова система барабар с меката връзка ми искат 240лв.
Много близо до теб. Караш по "Сребърна" към "хладилника", малко след еко-то в самия завой има пряка. Ако не се лъжа имаше жълта табела "ремонт на ауспуси", караш около 200 м. на първото кръстовище отляво в един двор работят момчетата. Гърнето е ново (на Крафт според мен) не е триъгълно. На нашите кочини са си кръгли.
п.п. И на старата ги сменях там и нямах ядове, иначе е малко странно и мизерно, но момчетата работят добре.
Мое да ги пробвам скоро. Само дето требе да е от по-ръмбестите. Както казва Вируса, може би е по-правилно да търсим за Крома.
Иди да те погледнат и ще ти кажат имат, нямат, могат да доставят, не могат и т.н.
235 000
Шарнир 1бр - Делфи - 36лв
Преди това на 200 000 ги смених и двата но този издържа "само" 35000 Км повечето от тях градско на варненските дупки другия не е мръднал още . :magic:
Добре е бих казал като цяло .
1. Мaсло двигател Selenia Touring 5W-50 - 5л., 50 лв., 06.06.10, Чефин
2. Филтър маслен MANN - 9.9 лв., 06.06.10, Станкофф
3. Въздушен филтър Tecneco - 14.8 лв., 06.06.10, ТиН
След скъсване на вентил на задна дясна гума, на магистралата - около 211500 км. -
1. 2 нови гуми CONTINENTAL Premium Contact 2 205/60/15 - 330 лв. - Медина Мед, Ст. Загора
2. Труд по Д/М на другите 2, нови вентили и баланс - 32 лв.
1.масло селениа голд 10w40 турбо дизел - 6 литра - 92лв
2.горивен филътр - 8лв
3.въздушен филтър - 21.50лв
4.маслен филтър - 12лв
1.Шарнири Делфи - 2бр - 21лв/бр.
2.Задни спирачни апарати - Free
П.П. sunny2006 май яко са те натоварили с цената на шарнира!:notify:
Тампон на заден ляв амортесьор - 42 лв.
Не миряса тая мойта задница и това е.
Тампон на заден ляв амортесьор - 42 лв.
Не миряса тая мойта задница и това е.
Твойта, па и мойта... Са не врти гъзо, че смених и двата, ама скрца на гума на поразия.
акумулатор Gigavate 100ah - 226лв !
1.Масло двигателно - Валволин 10В40 - 40лв
2.Маслен филтър - 7лв
3.Филтър климатик - 18лв
Антифриз Валволин 5л. - 21.60 лв.;
Маркучи водни - без пари;
Помощ от Боби - безценна - :)
1. Пулт климатроник (с дисплей работещ на 100%) - 250 лв.
2. Шарнири Delphi - 2 х 22 лв.
3. Филтър горивен - 32 лв.
4. Филтър маслен - 10.30 лв.
5. Филтър климатик - 38 лв.
6. Масло Selenia Touring 7л. - 70 лв.
7. Филтър въздушен Фиам - 16 лв.
3. Филтър горивен - 32 лв.
4. Филтър маслен - 10.30 лв.
5. Филтър климатик - 38 лв.
Бамамата! Златни ли ги купуваш, или ние сме на конгоански?
Ми... MANN Filter са всичките. Това е цена без ДДС и с отстъпка.
Май нашите са от северния бряг на Конго...
1. Жило ръчна спирачка - 27 лв., ТиН Кар
2. Ремонт на поразиите от предишни майстори - неоценимо :surrender:
3. Работеща ръчна (за пръв път от 3 години) - безценно :holiday2:
1. Жило ръчна спирачка - 27 лв., ТиН Кар
2. Ремонт на поразиите от предишни майстори - неоценимо :surrender:
3. Работеща ръчна (за пръв път от 3 години) - безценно :holiday2:
Ооооо, винаги съм имал работеща ръчна. Еле па колко е полезна преди всяко палене по наклон - щото мойта спирачка преди да е запалена не лови грам... Не знам при вас така ли е?
Подгряващи свещи BERU - 2бр. -24лв
Тампони задни шенкели ОРИГИНАЛНИ от Ау. Ит. - 30лв
Г.О. 2011 - 250 лв.:wazuuup::sick::ranting::???::moon::Silent: :sniper: :brickwall::shoot::shock::mf_Flush::noooo: :wallbash: :Suicide::stumm::guns::Topic-is-closed-bg::butt:
ГО-199
Както всичкото направено от нашите блестящи парламентаристи и управници така и изчисленията за ГО са нашлякани по дефолт. И конете на твойта не са повече от тези на мойта, и като тегло не си по-тежък, и като шофьор сигур не си по-зле :scherzkeks:... Не мога да разбера защо шибаната ГО се смята само на база на кубатура на моторот. Кубатурата от доста отдавна не е достатъчен критерий за това какви бели може да направи една купчина тенекия с един олигофрен вътре. Да не говорим, че най-важния фактор не се взема под внимание - задкормилното устройство. Не е правилно примерно шофьори с дълъг стаж зад волана и малко прегрешения да плащат същото като някоя блондинка с черен джиБ и осем хиляди катастрофи... или пък колкото бай мангал с купената книжка, който дори не може да прочете въпросите от листовката, камо ли до отговори правилно на тях. Може да звучи смешно, но циганин в учебна кола още не съм виждал... А половината таксита в София са блек... Ужас господа другари.
до някаде сьм сьгласен с цените на гражданските, но за даньците направо се ядосвам като се сета.как човек да си купи 166 с в6 мотор примерно , после да отиде да остави 300-400 лв на даньчните и накрая да криви джанти всяка седмица.
1. Предни спирачни маркучи - ТиН, 12 лв.
2. Спирачна течност - около 300 мл.
3. 2 часа играчка да си ги сменя и вече уникално поведение при спиране - направо ще си изям топките от яд, че по-рано не съм се сетил да диагностирам проблема.
MILEN 76
06-05-2011, 10:56
ГНП-то взе да взима въздух и резултата е:
Ремонт и ремонтен комплект на ГНП-то 120 лв
Армотисьорче на обтяжната ролка 10 лв(далавера)
Ремък динамо,климатик и т.н. 37 лв :shutup:
Закачане на компютъра 30 лв
Гориво и тестове 80 лв (трябваше да се пробва колко бяга):flirt:
Труд 100 лв
Резултат: Не ми харесва...:smackbum:
1. Радиатор парно Nissens (чакаше в склада от декември) - 47 лв, Арела Сървисис;
2 дни туткане, докато се оправя. Смяна механизъм чистачки и преработка, 2 пълнения на климатика;
2. Добавка двигател Liqui Moly Motor Protect (ще почака до следваща смяна на масло) - 37.58 лв., Сенакс
mgamishev
25-05-2011, 09:29
1. Съединител Valeo - 440 лв
2. Термостат Behr - 120 лв
3. Работа - 150 лв
-----------------------------------
Тотал : 710 лв
1.Масло двигателно - Валволин 10В40 - 40лв
2.Маслен филтър - 7лв
3.Филтър климатик - 18лв
1.Масло двигателно - Валволин 10В40 - 40лв,е такова един път бях сложил и след 2500 км беше станало на вода.
1.Масло двигателно - Приста 15W50 - 7л. - 29лв
2.Маслен филтър - 7лв
3.Горивен филтър - 8лв
4.Въздушен филтър - 13,5лв
5.Филтър климатик - 29лв
6.Тампони задни макферсони -2бр - 50лв
7.Водна помпа -48лв
8.Тампони задни надлъжни щанги -2бр - 16лв
9.Тампони ПСЩ -2бр - 8лв
10.Лагер макферсон(Феби няма такова менте!!!) - 1бр. - 28лв
11.Тампони предни макферсони - старите от Дидо с моя преработка :upsidedwnsmiley:
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:01 ----------
1.Масло двигателно - Валволин 10В40 - 40лв,е такова един път бях сложил и след 2500 км беше станало на вода.
Маслото не е предназначено за високооборотни двигатели, както и за двигатели работещи при високи темпеатури.Аз не мога да кажа нито една лоша дума за маслото.:thumbup:
-4. Демонтаж и монтаж на картер и генерация, разпробиване на скъсани болтове и нарязване на резби по генерация - 40лв.
-3. Заваряване на спукан картер - 70лв. + репатрак - ХХлв.
-2. Смяна на предни амортисьори - 40лв. + тампони горни с лагери, прашници, лагери и тампони ударни ~200лв.
-1. Масло Agip + маслен филтър - 70лв.
0. Ремонт на педераста на съединителя и смяна на спирачна течност - 45лв.
1. Амортисьори задни - MONROE ORIGINAL с 2 години гаранция- 2х160лв. (преди отстъпката - то отстъпка и нямаше) - Венци
2. Спирачни маркучи задни "Семперит" (ТиН) ~ 20лв. (оригиналните бяха Pirelli, ама десния беше пресукан поради...)
3. Тампони задни "пеперуди" на предни носачи (1 от ТиН и 1 от Венци) - 2х20-тиналв.
4. Монтаж на всичко това + още 1000 други дребни и по-дребни неща - 150лв.
1. 'Амортисьори' преден капак - 52 лв., ТиН Кар;
Бате Дидо, това комплекта или бройката, че и моите са за смяна?
1.Глави 4бр. к-кт с дюзи,клапани,капак, свещи,кобилици - 120лв
2.Шлайфане глави -60лв
3.Проверка херметичност - 40лв
4.Гарнитура капак клапани - 18лв Елринг
5.Гарнитура цилиндрови глави - обща метална - 62лв - Пайен
6.Разни консумативи - 5-10лв.
7.Гарнитури изпускателни колектори - 10лв
8.Маркуч високо налягане към турбото - 8лв
9.Маркуч обратно масло масло от турбото - 12лв
virusalfa
10-08-2011, 00:01
1.Глави 4бр. к-кт с дюзи,клапани,капак, свещи,кобилици - 120лв
2.Шлайфане глави -60лв
3.Проверка херметичност - 40лв
4.Гарнитура капак клапани - 18лв Елринг
5.Гарнитура цилиндрови глави - обща метална - 62лв - Пайен
6.Разни консумативи - 5-10лв.
7.Гарнитури изпускателни колектори - 10лв
8.Маркуч високо налягане към турбото - 8лв
9.Маркуч обратно масло масло от турбото - 12лв
1.Гарнитурата за тая цена е тояга он Е..07
2.Не е било нужно да шлайфаш главите
3.Проверката за херметичност не винаги е гаранция за безпроблемна работа на мотора.Питай патил
всичко е с 20% отстъпка
1.маслен филтър - 4.80лв
2.въздушен филтър - 12.78лв
3.масло MOBIL SUPER 10W40 6.5л - 53.42лв
4.подгревна свещ - 16лв
5.проверка и смяна на свещи - 12лв
6.работа - 6лв
чертата - 105лв
MILEN 76
20-08-2011, 12:05
Интеркулер - 50 лева ... да им се ненавиди на тея тротоари :tooth:
Труд аз
1.Масло 10W40 Мобил - 6л. - 42лв
2.Маслен филтър - 10лв
3.Антифриз - 8лв
4.Дестилирана вода - 1,50
1.Термостат от Рено клио на 83 градуса - 20 лв.
(Пъха се направо в маркуча) :super:
за сравнение,"оригиналния" е около 80 лв. и не го намерихме никъде
2.Антифриз 1.5 лтр. + работа - 25 лв.
3. Въздушен филтър -20 лв.
4. Филтър купе -15 лв.
Общо : 80 лв.
1. Масло 5 л. (Selenia Touring), маслен филтър, въздушен филтър. Сложих и добавката най-после. :)
Откакто разхода на масло намаля, дотук 5000 км. и даже е над средата на пръчката...
2.
1.Предни накладки Делфи - 58лв.
gocktherock
03-12-2011, 00:36
Да се включа и аз в темата :)
Хидравлично масло, антифриз, течност за чистачки - 10лв.
Рязане на скоба, изправяне и работа - 10лв.
Лайсна, емблема, плафон, номер - 20лв.
Хидравлична рейка + работа - 160лв
Лепене на картер, масло, работа + смяна на гуми - 125лв.
Нов картер плюс работа - 100лв.
Нови задни спирачни дискове плюс накладки Ferodo и лепене на гърне плюс работа - 150лв.
Долна помпа съединител Magneti Marelli и термостат Behr плюс работа - 100лв.
Спирачни маркучи задни - 22лв. Жило за ръчната - 28лв., раздвижване на апарати + работа 40лв = 90лв.
Горна помпа на съединител плюс работа = 80лв.
Смяна на изпускателни тръби плюс мека връзка плюс работа = 90лв.
Нови свещи NGK = 32лв.
Спирачни маркучи плюс работа = 140лв.
Общо: 1107лв.
Гарнитура на капака на клапаните
Ляв външен маншон
Пренавиване на нова резба на ляво каре с нова гайка
Общо всичко(части с работата) - 68 лева
П.П. Не слагам 30 лева за реглаж :calc:
1. Смяна на 7-ма свещ.
2. Смяна на предни спирачни маркучи.
3. Смяна на масло и филтър със смяна на картер и преглед на лагери на матора (лагерите са добре, но мисля отсега да си потърся нови за резерв).
4. Смяна на датчици за ниво и налягане на масло (този за налягането показва 2 - каквото и да значи за него или за нещо друго).
5. Преглед на ходова част с гресиране и корекция на една от полиуретановите втулки от задното окачване.
6. Монтаж на заден пепелник.
7. Преглед на тампоните на мотора - ще се наложи да се търсят скоро.
8. Нещо дребно дето съм го забравил :smile:
Общо 120 леви.
Датчик налягане масло FACET - 53 лв., Косер. Стария FAE се предаде след 4 години работа и показваше 2 като на Владо. :)
ГТП - 55лв.
Гражданска за 6м - 120лв
1. Масло 5 л. Селения Рацинг (иде лято, да пробвам как е), маслен (Coopers Fiamm), горивен (Coopers Fiamm), въздушен (Filtron) филтри - 129 лв. Труд - аз.
1. Водно съединение от термостат до радиатор - 14.4 лв., втора употреба. Старото беше нацепено отвътре и раздуто много. Малко вода и антифриз, труд - аз.
1. Масло скоростна кутия - около 1,8 л. /около 20 лв./- профилактично
Хидравлична помпа(втора ръка) - 50лв.
Работа по смяната -40 лв. + 5 лв. бира за майсторите
Хидравлична течност - 12 лв.
1. Помпа хидравлика - 150 лв., седи в шкафа от повече от година;
2. Хидравлично 'Тутела' - 1л. около, 7 лв.
3. Ремъци пистови - 22 лв.
4. Ролка пистов ремък - SKF с лагер KOYO 27 лв.
5. Труд без пари
Дидо, на колко к.км препоръчват смяната на двата ремъка? Нещо за ролки и водни помпи също...
Казано честно не знам. Моите бяха на около 80000 и понеже единият се омаслява от едни течове, рекох да ги сменя вече. Ролката не беше разбита още, но е започнала да шуми.
Изведнъж (от вчера вечерта) мойта баба вече не е на 240.000, а на 300.000км.
Таблото ли смени ве? :) :prescription:
Мдааа. И меката връзка преди сондата с ламбите. И бабата въри на юруш.
1. Свещи запалителни 8 бр. - 41 лв. - BERU UXT5
Фреон - 300гр. - 5лв:mrgreen:
Боби, хитър си ти, хитър ...
Пази тайна като комунист на разпит :-)
Ако всъщност питаш къде си пълним климатиците - при нас в сервиза. :) И всъщност кило R134А е 33 лева без ДДС.
А колко масло слагате. Щото мойта уж я допълваха некви самозванци и уж смениха маслото, но почна да грее много и да не изключва по 10 минути вентилатора след каране на климатик...
Ако е жега и моята е така. Случвало се е по няколко часа да стои угасена и после пак да тръгва вентилатора - просто налягането не пада в системата. Масло - колкото източи машинката, най-много да добавя по 10-на мл.
1. Съединител к-кт - 169 лв. , Валео
2. Семеринг К.В. заден - 21 лв., Кортеко
3. Труд - ден и половина, аз и тук-там Боби. :)
1. Гумички за педалите - 16 лв., ТиН Кар. Пак уцелих куцата доставка - около 3 месеца... :)
1. Гумички за педалите - 16 лв., ТиН Кар. Пак уцелих куцата доставка - около 3 месеца... :)
да беше казал, щях да ти подаря 2 за газ и спирачка
1. Зимни гуми 4 бр. - Continental ContiWinterContact TS830 - 368 лв.
2. Монтаж на джанти и баланс - 20 лв.
1. Акумулатор Bosch Silver S4 74 Ah - 151 лв.
Scrapera
19-12-2012, 12:43
3.0 12V 184hp
Шарнири Teknorot 2бр. - 37лв
Противоударни тампони предни 2бр. - 20лв
Лагери за предни макферсони SNR 2бр. - 40лв
Тампони за стабилизираща щанга 6бр. - 17лв
Маншони за предни амортисьори 2бр. - 9лв
Тампони за носачи MALO предни 2бр. - 19лв
Тампони за носачи MALO задни 2бр. - 25лв
Пясъкоструене и боядисване на ходовата част, материали, труд - 132лв
Температурен датчик за уреда на таблото - 21лв
Термо датчик за вентилатора KW - 11лв
Въздушен филтър Tecneco - 16лв
Термостат BEHR - 46лв
Акумулатор Monbat Premium 75Ah - 138лв
Гуми Michelin 205/60R15 4бр. - 306лв
Масло Selenia 20K for Alfa Romeo 10W40 - 124лв
Средно гърне Walker, тампони - 69лв
Работа по генерацията - 45лв
---
1079лв
virusalfa
26-12-2012, 21:02
Абе колеги,това смяната на филтри,ремъци,накладки не знаех,че спада към ремонтите.
1. TPS (сензор положение дросел) - Тех-Ко, 39.8 лв. Темпомата сега бачка 'по-мазно'. :)
2. 11.02.13 - 259600 км. - ремонт преден десен спирачен апарат - 10 лв. за гумички от AXM.
RUNNING WILD
15-03-2013, 19:26
днес тръгнах да сменям ляво външно каре че ми почуква а от как оправих ауспуха пък го чувам съвсем,отидех до алекс ауто и ми дават едно,викам екстра аз съм,отивам в мото експерт и не става това е скосено некво,обикалях като луд,моето е с 25 зъба некви си и некви 27 вътрешни външни и 90 милиметра обиколка,и отивам сменям го и тоя ми казва абе ти да не си с каре от 3.0 литра?викам не знам ей го на телефона,и се оказва че май на 166 карето е за мене защото май е същтото,тая моята кола е много странна,не ми излиза вин-а поръчана е от завода с 5 дупки е излязла по номер а аз я карам с 4,няма надписи от зад Супер и 164 т.спарк,тампоните са и странни предните и прашниците,ремонтни комплекти не стават за спирачни апарати, некой си я е поръчвал много странна или са слагали кво има у завода.
На 166 каретата не са с гривна за АБС-а
RUNNING WILD
16-03-2013, 17:08
нямам представа е това го дават май и моето е такова
http://www.store.emk-33.com/category/325/kareta-i-poluoski.html/alfa-romeo-166-1998?ProductAttributesFilter[carMake]=1&ProductAttributesFilter[carModel]=5053
Я го дай този вин дето не излиза...
RUNNING WILD
16-03-2013, 18:38
ZAR 164 0000 6321 111
Излиза си. Номера на карето е 60606340.
RUNNING WILD
16-03-2013, 20:16
колега като тръгна по магазините ще ги пращам при тебе за консултация :) е малко по надолу в друга съм ти приготвил друга гатанка за халогените :) аз съм стошейсеичетворка бързо ме разгадай ти и в миг халогените запали...
Между другото при нашите коли носачи, шарнири, карета и т.н. отпред са уеднаквени с тези от 3.0 версия. Това си го пише в програмата.
1. Смяна гуми с летни
2. Рециклиране стартер - четки, втулки, бендикс - Топ Уест
3. Нов воден радиатор - Косер
4. Термостат и маркучи водни
5. Пълнене климатик
6. Фугирано челно стъкло (но пак тече отнякъде) -
Общо около 225 лв.
starata alfa
02-07-2013, 22:10
между другото и аз като смених мойто течеше от лявата страна но само на ляв завой и проливен дъжд.така и не разбрах защо
1. Филтър купе - 16 лв., ТиН
Незнайно как не съм го сменял от лятото на 2011-та...
Иначе теча е от разлепено челно стъкло в средата баш.
Да изтупам малко прахта :yes:
Баба е Super-ка TS 144 к.с.
Бензинова помпа - 182лв.
Кабели и свещи - 230лв.
Ламбда сонда - 185лв.
Бобини - 140лв.
Комутатори - 140лв.
:bounce8:
https://www.dailymotion.com/video/x6zppf1
Сменят ангренажен ремък без да свалят голямата 31мм гайка на ролкатa коляновия вал .
35мин. 18 сек. на видеото. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ?
:bounce8:
https://www.dailymotion.com/video/x6zppf1
Сменят ангренажен ремък без да свалят голямата 31мм гайка на ролкатa коляновия вал .
35мин. 18 сек. на видеото. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ?
Но защо всичко е на обратно във видеото-като започнеш от надписите АЛФА РОМЕО 164,здрависват се с лява ръка, и разположенито на филтърната кутия заедно с дебитомера -също са в ляво.....че даже като завива болтовете на маховика-пак наляво ,сякаш са с обратна резба,и всички болтове като че ли?!
kirekchiev
18-02-2019, 12:06
Но защо всичко е на обратно във видеото-като започнеш от надписите АЛФА РОМЕО 164,здрависват се с лява ръка, и разположенито на филтърната кутия заедно с дебитомера -също са в ляво.....че даже като завива болтовете на маховика-пак наляво ,сякаш са с обратна резба,и всички болтове като че ли?!
Заради авторски права е направено така.
Scrapera
18-02-2019, 21:03
Те и хидравличния компенсатор на ангренажа смениха с обикновен механичен обтегач от по-късна версия.
Явно са проучили за този тунинг.
:oops::oops:Момчета имам такъв въпрос-какво се случва ако на мястото на преден десен амортисьор се монтира ляв?Променя ли се нещо в геометрията на предницата,и възможно ли е да се кара така 164-та?
Scrapera
25-06-2019, 21:55
Ако се монтира само амортисьора няма проблем. Ако се монтира целият макферсон има проблем. Долната опорна чаша на пружината е различна. Не можеш да караш с два леви или два десни макферсона. Трябва да са точните!
ОК съгласен съм,то се вижда и с просто око.Но аз исках да разбера какво може да се случи ако се кара с два леви амортисьора-предполагам ,че само може само леко да дърпа в ляво или дясно,или какво още?
Scrapera
26-06-2019, 13:55
От страната с грешният макферсон колата ще стане значително по-висока и ще изглежда доста комично. :)
:on_da_beach:
От страната с грешният макферсон колата ще стане значително по-висока и ще изглежда доста комично. :)
Значи,не става по-висока-само леко се усеща дърпане в ляво.И така без да се усетя минах около 500км.,докато не пристигна правилния(десния) амортисьор и всичко си дойде на мястото! Нищо комично нямаше,даже и в износването на гумите.
Предни тампони на предните носачи.
Задните тампони на предните носачи.
Биалетки.
Шарнири.
Накрайници.
Маншони на кормилната рейка.
Прахоуловители на предните амортисьори.
Прахоуловители на задните амортисьори.
Шок тампони на предните амортисьори.
Шок тампони на задните амортисьори.
Предни накладки.
Задни накладки.
Гарнитурите на изпускателният колектор.
Реглаж.
Обслужване на климатика.
+ работа - 900 лв.
Ясно,дал си едни пари,но дай цени ако може и поотделно кое колко струва-ако не те затруднява.
Някой има ли идея къде може да се купи или ремонтира дебитомер за 164-ка 3.0 V6 12V 184 коня?
Нямам никаква идея, странно, но имам доверие на моят майстор и не го питам кое, колко .....
..... ще го питам, ако помни де.
Тонирано предно стъкло (Pilkington) с лента - 303 лв.
.... това е с монтажа.
Scrapera
31-08-2019, 18:44
Къде това
GGG - Гласс голд груп ЕУ на ул. Гео Милев 171, но съм разочарован от монтажа или от това което ми се наложи да оправям след тях.
Предни лагери и маншони на външните карета - 296 лв.
Масо и ремъци, маслен, въздушен, горивен и филтър купе - 290 лв.
Термостат и разширителен съд (казанче) - 210 лв.
Три поредни дни в сервиза, като за частите разбрах, че лагерите са Френски и то от приказка на приказка с майстора, който и ми е добър познат, та си говорим глупости докато той бачка, а за другите неща не съм и питал какви са и кое колко струва.
ivopifeca
05-10-2019, 16:33
Респект,и евала за грижите.
Респект,и евала за грижите.
Няма начин, ако искаме да ни слушат бабите, ще трябва да се грижим за тях подобаващо, а с годините и грижите стават все повече и повече.
Малко по малко и частите стават кът, доста от нещата ги няма на повечето места или се чака доставка за тях, но явно е така с "ветераните", а като се има предвид че не е била и толкова масов автомобил и като нова, съвсем не прави нещата по-лесни, но се старая да я поддържам с "качествени" и "оригинални" части, колкото и да е невъзможно.
ivopifeca
05-10-2019, 18:06
Заслужава си.Има доста коли,които не бяха масови,беха недооценени...Нека има все повече такива коли,като твоята,доколкото ги има де:)А и все пак следващия модел на твоята,не е,като твоята.Продължавай все така.
Водна помпа - 100 лв.
Радиатор на парното - 50 лв.
Нямам идея каква марка са частите :unsure:
Антифриз, доста нови скоби, няколко маркуча и работа - 150 лв.
Воден радиатор - 160 лв.
Предни тампони на задни носачи - 20 лв.
Задните тампони на задни носачи - 20 лв.
Края на другата седмица, ще знам и колко за работа.
........
Смяна на радиатор + датчика за перката - 70 лв.
Семеринг колянов вал - 20.31лв
Семеринг полуоска - 4.76лв
Семеринг полуоска - 4.73лв
Маншон рейка ляв - 4.55лв
Маншон рейка десен - 14.27лв
Ремонтен комплект турбо - 63.40лв
Помпа съединител - още се издирва
Пиши каква ти е точно колата да ти намеря помпа.
Пиши каква ти е точно колата да ти намеря помпа.
Колата е 164 V6 Turbo. 92-ра година е. VIN: ZAR16400006264171.
Казаха ми, че е за смяна, защото педала на съединителят е твърд. Това се случва след смяна на съединителят от същият майстор. А аз няма как да го натисна и да го съпоставя примерно с моята 166-ца, защото още не съм видял колата на живо. Пратих баща ми да я купи от Търговище и директно я закара в сервиз в друг град. Аз само поръчвам части и плащам за момента. Чакам сега да смъкнат помпата и да я прегледат дали е наред, откъм гумички.
Оказа се, че старата помпа на съединителят вътре е все едно са я обстрелвали с картечница, цялата е начукана и поръждясала. Така, че днес взех нови:
Помпа съединител - 54лв
Бутало съединител(Долна помпа) - 34лв
Долна помпа на съединител Sachs с работата - 100 лв.
Лагер за хидравличен обтегач на ангренажен ремък - 12.40лв
Баланс турбокомпресор - 50лв
Кабели за свещи NGK - 250лв
Кабели Magneti Marelli - 110 лв.
Хидравлична помпа - 330 лв. с работата.
.... бях толкова щастлив, че изобщо намериха такава и то в рамките на два дни, че даже не съм питал каква е :D
Вътрешни накрайници 56 лв.
Външни накрайници 28 лв.
Шарнири 64 лв.
Биалетки 42 лв.
Лагери за предни амортисьори 56 лв.
Маншони на каретата 36 лв.
Тампони за предни носачи 74 лв.
Тампони за задни носачи 48 лв.
Прахоуловители за предни и задни амортисьори 72 лв.
Задни амортисьори 240 лв.
Пружини за задни амортисьори 184 лв.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.