PDA

View Full Version : удачно ли е да се сложи газова уредба на 1,7 16в боксер



alfista
29-08-2005, 15:23
интерсува ме ако си сложа газ дали няма да прецакам не6то по двигателя,например дали може да гръмне дебитомера или филтъра ако върне.

рали
29-08-2005, 16:28
не те съветвам при здрава ръчка моята харчи 9 извън градско навремето имах един дръглив форд брадата ми побеля от тая газ бях сложил хубава BRC

Kostadin
29-08-2005, 17:18
не, не е удачно :wink:

aserrr
29-08-2005, 22:56
По принцип нищо не можеш да прецакаш на мотора със газта. А за дебитомера се слага клапа която го пази когато има детонации :) така че споко. Аз съм със същия мотор 1.7 16V boxer и до сега съм нямал никакви проблеми. Плюс това няма разлика във вървенето между газ и бензин ( или е толкова малка че не я усещам ) . На газ ми върви със 180 :D и ми е напълно достатъчно .

Crusader
29-08-2005, 23:48
Не се притеснявай колега, предишната ми беше 33-ка 1.3 ie boxer с газова уредба Landi Renco-електрическа /е имало е детонации 2-3 пъти за 20 К/ но това не е проблем.Пък и харчеше 8/100 газ при смесен режим . А и ако това не е евтиния. Е ако исках да върви като на бензин я "потварях" 10-11/100, но пак беше тънко. Слагай си спокойно газовата уредба, а и не забравай за "кихалките" :boost:

virusalfa
30-08-2005, 13:09
Имало е детонации,понеже ти я е регулирал някой "Сульо",затова.Един приятел има 75 1.8 IE,изпарителя е Ланди Хартог-кабелите не са му в ред и няма детонации,гори 10,5л газ градско. :idea:Имам бус - VW LT28,2.0 ,коефициента на възд.съпротивление е колко на Камаз-бетоновоз и гори 12л газ,ама газовата е регулирана от "кой си требе" :idea:

alfista
31-08-2005, 01:27
има ли някои с 16в перманент да ми каже колко му гори

рали
31-08-2005, 09:09
ходих до силистра на здрава ръчка колкото може и ми даде разход 11л. на връщане към софия повече от 130-140 не съм вдигал 3500 - 4000 об.мин свлих разхода на 9 л.

ARomeo
09-09-2005, 21:46
Слагай газ, но сложи симулатор на дюзите. Bosh-Motronic ML4.1 качва грешки и минава в авариен режим, ако нямаш симулатор и то хубав. Само едно реле работа не върши. И я регулирай като хората при някой добър майстор 8)

75 2.0 turbo
10-09-2005, 20:08
Слагай газ, но сложи симулатор на дюзите. Bosh-Motronic ML4.1 качва грешки и минава в авариен режим, ако нямаш симулатор и то хубав. Само едно реле работа не върши. И я регулирай като хората при някой добър майстор 8)и защо мислиш 4е има проблеми само с едно реле на мотроник мл 4.1 :?: аз имах кола с такъв мотроник и я карах 60-70 хиляди и нямаше никакъв проблем :idea: не мисля 4е колегата е нужно да слага нещо ненужно а и скъпо на колата си :!: ама все пак аз не разбирам от газови уредби пък и от инжекциони теи 4е нека някои по квалифициран да си каже думата :wink:

ARomeo
10-09-2005, 21:18
Слагай газ, но сложи симулатор на дюзите. Bosh-Motronic ML4.1 качва грешки и минава в авариен режим, ако нямаш симулатор и то хубав. Само едно реле работа не върши. И я регулирай като хората при някой добър майстор 8)и защо мислиш 4е има проблеми само с едно реле на мотроник мл 4.1 :?: аз имах кола с такъв мотроник и я карах 60-70 хиляди и нямаше никакъв проблем :idea: не мисля 4е колегата е нужно да слага нещо ненужно а и скъпо на колата си :!: ама все пак аз не разбирам от газови уредби пък и от инжекциони теи 4е нека някои по квалифициран да си каже думата :wink:
ML4.1 e "интелигентна" централа. По-добре е с четири релета и резистори, отколкото с едно реле и един резистор. А резисторът е задължителен за да излъжеш централата. Това се отнася и за ламбда сондата, само че там е малко по-различно. А защо четири, а не едно реле - сами си отговорете

Crusader
11-09-2005, 11:03
В интерес на истината това за "Сульото" :crazy: е вярно и точно тогава ми правеше детонации. След третото ходене при него се отказах от услугите му и почнах сам да си я тестсвам при различни режими как се държи, и така на принципа "проба-грешка" стигнах до оптималните, за моя тип карене, настройки на газовата уредба /но това е минало - вече съм със 146-ца :coolio: /. А за километрите които със минал с нея всичките детонации са били само по моя вина /щото зимата затрупана с лед се опитвах да я паля на газ :please: / а и ключа за прехвърляне "газ-бензин"не беше какъвто трябва /пак по вина на горепосочения "Сульо"/. После си сложих ключ с който колата винаги палеше на бензин и към 2000 оборота прехвърляше на газ - от тогава детонации не съм имал :D. Така че прави спокойно каквото си намислил братле, и си намери свестен майстор де. Поздрави на всички Alfa-фенове и :cheers: !

bongo
12-09-2005, 00:58
сега май е момента да попитам къде мога да отида да ми я регулират наистина хубаво (не Сульо а някой който наистина си разбира от алфи) щото след доста ремонти му дойде времето

Bobo
12-09-2005, 13:46
сега май е момента да попитам къде мога да отида да ми я регулират наистина хубаво (не Сульо а някой който наистина си разбира от алфи) щото след доста ремонти му дойде времето

Е са ще видиш що не трябва да слагаш газ щото сичките са сульовци :evil: (знам един ама е чак в русе иначе за него гарантирам)

ARomeo
12-09-2005, 16:47
сега май е момента да попитам къде мога да отида да ми я регулират наистина хубаво (не Сульо а някой който наистина си разбира от алфи) щото след доста ремонти му дойде времето
1) Трябва да е перфектно настроена на бензин!!! Не работи ли добре на бензин - не слагай газ
2) Едва след 1) мини на газ и я настрой някъде където имат нов газоанализатор, с поне 6 параметъра едновременно следящ СО и λ
Настрои на 3000 оборота СО да е 0.5 с външния регулатор (на маркуча след изпарителя), след което настрой празния ход на СО да е 2.5% ако си без катализатор. Имаш ли λ-сонда трябва да е шунтираш в режим "газ"Този празен ход не важи за коли като Опел и др., където трябва да е 5%

bongo
12-09-2005, 19:03
само че вече сложих газ
та за настройката на газта - те като я слгаха мерихаа разни неща с газ анализатора но алфата нали е с два двойни карбуратора и то практически на четирите отделни маркучета (по 1 за всеки цилиндър) си има регулатор, а той човека просто гледаше данните от анализатора и ги въртеше всички еднакво. Отделно си има и още едно регулаторче за четирите. Та сега като работи като че ли и липсва един цилиндър на празен ход. Къде да отида да я нагласят хубаво. (Той и аванса трябва също да се пипне малко по принцип а на алфата това е забутано между едни кабели и не е много лесна работа)
Абе не си е работа на карбуратор да се слага газ защото превключването става по-трудно защото трябва да изчакаш бензина от карбуратора да свърши и чак тогава, а тръгнеш ли да палиш на бензин ако си бил преди това на газ са едни мъки докато качи...
Та въпроса ми е къде да отида да ги оправят тези две неща
Извинявам се че питам в тази тема ама нова няма смисъл да правя
пс няма катализатор

MrX
12-09-2005, 19:16
кранчето за регулиране на газта едно ли е или са две

ARomeo
12-09-2005, 20:37
само че вече сложих газ
та за настройката на газта - те като я слгаха мерихаа разни неща с газ анализатора но алфата нали е с два двойни карбуратора и то практически на четирите отделни маркучета (по 1 за всеки цилиндър) си има регулатор, а той човека просто гледаше данните от анализатора и ги въртеше всички еднакво. Отделно си има и още едно регулаторче за четирите. Та сега като работи като че ли и липсва един цилиндър на празен ход. Къде да отида да я нагласят хубаво. (Той и аванса трябва също да се пипне малко по принцип а на алфата това е забутано между едни кабели и не е много лесна работа)
Абе не си е работа на карбуратор да се слага газ защото превключването става по-трудно защото трябва да изчакаш бензина от карбуратора да свърши и чак тогава, а тръгнеш ли да палиш на бензин ако си бил преди това на газ са едни мъки докато качи...
Та въпроса ми е къде да отида да ги оправят тези две неща
Извинявам се че питам в тази тема ама нова няма смисъл да правя
пс няма катализатор
Ако са пипали карбураторите - МНОГО ЛОШО! Те не участват в газта изобщо! И ми е интересно ако изпарителят не е електронен а с вакуум, откъде са взели вакуума. Я ми се обади да видя какво са направили 0888369082. И запомни - ако не си с LPG с-ма по двигателя нищо не се настройва на газ!

bongo
13-09-2005, 01:20
към края на седмицата може да се обадя защото колата не е в софия в момента. а аз май не се изразих много правилно - по карбураторите нищо не са пипали но нали газта върви по маркучи и на всяко от 4-те разклонения на маркуча има "кранче" и отделно едно преди всичките. пс. с електронен изпарител е.