View Full Version : МЕГАСЕКУРИТ-СПРИНТ 1,716V и има ли почва у нас
колеги ,в началото на март месец започна ЪП-грейдването на мегата върху боксер мотора,с помоща на лисан,алфиста,мариан,disc и аз естествено
както следва ,преработка на инсталацията(мариан ,алфиста и аз),монтиране на широколентова ланда(иновейт с котролера,lc-1),инсталиране и първоначални настройки(аз,лисан,и най вече disc),oт там на 8 март патуване до провинцията( димитровград),от там на малево,по най бързият начин доработка на настройките
15.2 по гтк,една кола зад ситроена,терминална скорост 158км/ч
и след малево ,веднага при бай тенио ситроена,двамата с найден направиха елементарни сметки и се оказа че оригиналните дюзи идват много малки(187сс),трябвало да са минимум 240сс
след известно пренастройване и максимално напъване на дюзите(3,5-3,7 бара),горе долу закрепихме нещата до смянатана дюзите
тест-мазда мх5 1,8 v6 vs спринт 1,7 16v 2 коли и малко за спринта-14,9 по гтк,първото засичане беше без настроен лънч контрол
скоро и снимков материал и малко клипчета
DJraceman
25-03-2008, 16:12
Браво Добри само така давай снимки да гледаме браво ,че си намерил Мегаскуърт трябва да се види браво :D
Браво Добри само така давай снимки да гледаме браво ,че си намерил Мегаскуърт трябва да се види браво :D
Абе аз що си мислех, че Дригата се казва Драго??? :oops:
А иначе ще ми е интересно да видя клипчетата.
WhitePower
25-03-2008, 17:32
едно питане , ламбдата към мегаскуирта ли върза или си с външен уред
направо на мегата,а по усмотрение може да се сложи и външен уред за афр
Най-накрая нещо наистина ИНТРИГУВАЩО !!! Успех ;)
DJ_STIVAN
25-03-2008, 21:02
Защо реши точно мегаскуирт да сложиш? И аз имах такъв мерак по едно време, но доста хора, които разбират повече от мен ме разубедиха, като ми казваха че не ми трябва, и че един добре направен чип може да свърши доста по-добра работа. Освен това Мегаскурта мисля че по-подхожда за турбинирани двигатели? Успех все пак в начинанието и дано докажеш че "разбирачите" са сбъркали :)
аре че имам бас с Боби 33 ;)...... тва 15.2 много сериозно..... дали е истина ?
Успех!
WhitePower
26-03-2008, 10:09
Защо реши точно мегаскуирт да сложиш? И аз имах такъв мерак по едно време, но доста хора, които разбират повече от мен ме разубедиха, като ми казваха че не ми трябва, и че един добре направен чип може да свърши доста по-добра работа. Освен това Мегаскурта мисля че по-подхожда за турбинирани двигатели? Успех все пак в начинанието и дано докажеш че "разбирачите" са сбъркали :)
имаше един виц за една жаби където трябвало да качат един много висок връх
и единсвено глухата се качила на върха ,защото не чувала тълпата как и викат да се откажат че било много трудно :wink:
НЕО,това е по гтк,и нали знаеш че времената на божура и гтк-ка се разминават ,но сменям дюзите,нови настройки и ще видим на божура колко ще даде
а облога за какво е????????????????
сега двг-то е с паяка и airbox bmc и над 5000об сместа обеднява,а ддюзите са на 109 процента,нали ме разбираш
а що се отнася до разбирачите които плюят по адрес на мегата явно не е тяхна работа
според теб кое по добре,да си сложиш чип и да си оставиш бъгавия клапанов дебитомер който ти ограничава постъпването на въздух в мотора или да поставиш мека електроника която използва само три датчика(темп.вода,въздух и тпс) и ти позволява да си поиграеш с сместс и предварението както на теб ти харесва
щом оригиналните дюзи идват малки това означава че в двигателя постъпва много повече свеж въздух,а от там можеш да вкараш повече гориво ,ИЗГАРЯНЕТО НА ПОВЕЧЕ ГОРИВО ЗА ЕДЕНИЦА ВРЕМЕ ПОВЕЧЕ ОТДЕЛЕНА ТОПЛИНА И ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ И КПД НА МОТОРА
WhitePower
26-03-2008, 14:20
НЕО,това е по гтк,и нали знаеш че времената на божура и гтк-ка се разминават ,но сменям дюзите,нови настройки и ще видим на божура колко ще даде
а облога за какво е????????????????
сега двг-то е с паяка и airbox bmc и над 5000об сместа обеднява,а ддюзите са на 109 процента,нали ме разбираш
а що се отнася до разбирачите които плюят по адрес на мегата явно не е тяхна работа
според теб кое по добре,да си сложиш чип и да си оставиш бъгавия клапанов дебитомер който ти ограничава постъпването на въздух в мотора или да поставиш мека електроника която използва само три датчика(темп.вода,въздух и тпс) и ти позволява да си поиграеш с сместс и предварението както на теб ти харесва
щом оригиналните дюзи идват малки това означава че в двигателя постъпва много повече свеж въздух,а от там можеш да вкараш повече гориво ,ИЗГАРЯНЕТО НА ПОВЕЧЕ ГОРИВО ЗА ЕДЕНИЦА ВРЕМЕ ПОВЕЧЕ ОТДЕЛЕНА ТОПЛИНА И ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ И КПД НА МОТОРА
ако искаш мога да ти дам мойте дюзи да покараш с тях да видиш как е пък като си купиш ще ми ги върнеш
да те питам слагал ли си регулатор на горивото , щото ако си е хубаво да сложиш да вдигнеш малко налягането ако може помпата да смогне разбира се
колега,става,но ме интерисува дали са високоомни
а за регулатора :th_up: ,мисля че някъде по горе съм писал ,че сегашните работят на 3,5 ,а помпата е от мерцедес 2,3 16v,има адският дебит и налягане
трябват ми дюзи 315 или 330сс но да са високоомни,купувам
WhitePower
26-03-2008, 16:02
колега,става,но ме интерисува дали са високоомни
а за регулатора :th_up: ,мисля че някъде по горе съм писал ,че сегашните работят на 3,5 ,а помпата е от мерцедес 2,3 16v,има адският дебит и налягане
трябват ми дюзи 315 или 330сс но да са високоомни,купувам
тука само за високоомни говорим де
за расови италянки :wink:
аз намерих,от ланчата обаче се оказа че са нискоомни
утре снимки и малко клипчета
и аз бях го намислил ама ми искаха към 500кинта само за прекарването отделно 400 за мегаск.
аз минах доста по евтино ,но инсталацията си я правих аз
DJ_STIVAN
26-03-2008, 19:25
А какво смени освен ламда сондата. Мисля, че ми казаха нещо за бобината, че трябва да се смени? Аз също мисля, че тези 15,2 са доста сериозни! Със сгъстен двигател ли си? Ако да... на какво съотношение ? Сега се сетих,че гледах едни клипчета за мега на 33..... доста сложно изглежда, незнам как си се оправил сам!
http://www.youtube.com/watch?v=iOKXIImyFvU
http://www.youtube.com/watch?v=c3rJqZQe ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=c3rJqZQeT_w&feature=related)
http://www.youtube.com/watch?v=Vhbv4XYg ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=Vhbv4XYg3dM&feature=related)
да колега сменят се ;тпс температурен датчик на въздуха ламбда и се преправя инсталацията или се сменя с нова,сменя се и датчика на хол
мотора е сгъстен на 11,2/1,портвани глави,олекотен маховик
ами какво да ти кажа,как съм се справил,ами аз това работя,завършил съм електротехника и електроника
сложно е но не е невъзможно,поне за мен невъзможо е само да се върнеш от там където си излезнал,всичко друго е постижимо
абе Добри спорно е дали стендалона е по хубашо за атмосферка. Шот примерно моята смес и аванс са си направени (БОБО) за колата а и компа се дойбучава. Верно мегаскуирта е ок, за турбо е супер, за атмосферка -не, ама ако ме питаш за ралайабилите хич го нема. Доно да сте постигнали нещо. Надявам се знаете какво значи 14 сек кола...
За двигателя и въздуха - не вярвам че не може да изчислиш постъпващия при дадени обороти..... и колко гориво ти трябва и кога ;).... тива и ЦПУ сток го прави.
Успех! ша са видим на пистата ама аз май ще играя с дизела тоя път за пробата...
колега,ще ти го обясня по най простият начин,при мен управлението на мегата е по тпс защото съм с 4 дросела и няма ненужни пресмятания като на ецу-то ,времето за реакция е много по голямо,другото за което искам да ти намекна е че в мегата има формули които ти дават точно колко големи дюзи да сложиш,как си обясняваш че стандартните дюзи идват маки (само от един дебитомер)
а и не съм на твоето мнение за атмосферка и стендалоун-али,бай тенио ситроена ,корсата и много други
така е ама тия ти коли са бая далеч от стандартните и да се пишат нови карти..................................
че кой е казал че мойта ще е стандартна :?
ето ви малко клипчета ,но предварително се извинявам за качетвото,вината е на викоалфа
клипчето на което се чуват двете коли а не се виждат е по вина на оператора(снима с капачката на камерата,тъпчо,колите са мойта и ситроена,мойта е с по ясният и силен звук http://www.vbox7.com/play:f47cfe56 http://www.vbox7.com/play:94b275bb
vikoalfa
29-03-2008, 22:46
:offtopic: Сори.Дайте няква читава програма за конвертиране на Vob формат от ДВД камера,че наистина има много интересни клипове.
DivX Converter - има си го в последните версии на DivX codec.
и след малево ,веднага при бай тенио ситроена,двамата с найден направиха елементарни сметки и се оказа че оригиналните дюзи идват много малки(187сс),трябвало да са минимум 240сс
и как сметнахте че 187 кубика дюзи са много малки като карат на 90%ДЦ на стандартно налягане 3-3.2бара 160 коня ? или спринта е над 200 :lol:
в сайта http://megasquirt.info/
http://www.vbox7.com/play:5be09f6b
eто още снимчици http://www.snimka.bg/album.php?album_id=232893
vikoalfa
31-03-2008, 22:02
Ухаааа чакаме развитие с новите дюзи :twisted: Тоя Дрига бил пълен с изненади :wink:
колеги,минават ми някакви :devil2: мисли;
имам един охлюв(гарет т3 42трим на студената част)подходящ за 1,7 16v боксер,та мисълта ми е ,дали да не направя,неправеното в бг.,да турбинирам боксера си,питам за мнения,ако има естествено
ще съм благодарен на мнения и прочие,без офтопик ако може :D
WhitePower
01-04-2008, 17:38
Аз съм за , в смисъл винаги има първи път
ката като гледам вече имаш Мегата , всичко е въпрос на механика
DJ_STIVAN
01-04-2008, 18:30
Дам... гледам, че си маниак.. имаш електрониката... имаш турбото... имаш и желанието... остава само някой доста добър заварчик да ти направи тръбите :) Имам няколко въпроса обаче: След като вече си сгъстил двигателя... как смяташ да го разредиш? С нормалните бутала ли ще го правиш, ако да на колко бара смяташ да надуваш? И мислиш ли, че примерно с надув на 0.8 бара примерно (щото смятам че тва е макса, на който може да се надуе без последствия) ще изкараш мощноста, към която се стремиш? И заслужава ли си според теб труда ако колата няма да подминава 1бар?А иначе, верно ще си първия в бг с този моксер, ако считаме,че бургазлии са направили неуспешен опит, щото нищо не казаха кво е станало :? Та засега тва са ми въпросите, имам и още ама неща да ставам нахален :oops:
колега,колекторите,си ги смятам ,и правя сам,имам готови
а за мощноста,при 0,4 бара ще има около 160кс,това е по калколатор,а стремежа е 200 или около
аз лично пък си мисля, че няма да е готино на боксера.
Но пък хората сме различни и твоите виждания не пречи да са различни от моите. Както ти дойде на сърце ;-)
aко искаш да е бърза в права линия - турбо. само ще е жалко за индивидуалните дросели
WhitePower
02-04-2008, 11:05
аз пък бих казал - Я си виж аватара има един кулер от отпред
първо аватара после и колата
аз пък бих казал - Я си виж аватара има един кулер от отпред
първо аватара после и колата
има една истина превърнала се в правило Ду нот пут торк он ди фронт уиелс ;) .... тва с бързите коли с предно е мит :) .... на драг може и да стават...
mitaka_cs
02-04-2008, 22:37
Дрига дай някоя снимка ако имаш :wink:
какво точно те интерисува
WhitePower
03-04-2008, 10:09
аз пък бих казал - Я си виж аватара има един кулер от отпред
първо аватара после и колата
има една истина превърнала се в правило Ду нот пут торк он ди фронт уиелс ;) .... тва с бързите коли с предно е мит :) .... на драг може и да стават...
според мене няма лоша кола или кола която не може да бъде бърза
все пак колата е само купето :) а какво има под капака :wink: това е друга бира
аз знам една друга истина ( за задното по точно за БМВ)
ако искаш бърза кола не си купуваш БМВ, а ако искаш бързо БМВ си къпуваш такова и го правиш бързо
аз знам една друга истина ( за задното по точно за БМВ)
ако искаш бърза кола не си купуваш БМВ, а ако искаш бързо БМВ си къпуваш такова и го правиш бързо
Това и за алфа важи май :)
от всяка резачка,винаги има по голяма и по голяма резачка
въпроса не е колко бърза трябва да стане а колко може да понесе,в частност боксера,и най вече боксер с охлюв,какво може да се измъкне от сток мотора или от 137кс на.........примерно
mitaka_cs
03-04-2008, 18:46
Дай снимки на двигателя ако може :)
DJ_STIVAN
03-04-2008, 19:17
от всяка резачка,винаги има по голяма и по голяма резачка
въпроса не е колко бърза трябва да стане а колко може да понесе,в частност боксера,и най вече боксер с охлюв,какво може да се измъкне от сток мотора или от 137кс на.........примерно
Аз мисля , че с улекотения маховик, по-големите дюзи и надуване на 0.8бар, ще може да стигнеш 190..200 к.с. Но друг в въпроса... дали скоростната кутия и ходовата част на спринта ще издържат! Също ми е доста любопитно как ще се представи и толкова страдащия колянов вал при тези двигатели( поне при мен де :oops: )
колега,от както съм го зглобил този двигател се развърта на 8к и няма проблем с вала,но аз съм си внедрил и манометър за налягането на маслото :?
и това дето го говориш за буст 0,8бара и 190-200кс,нещо си в грешка,ако разработвам атмосферния мотор ще ги изкарам тия коне,но по принцип не гоня повече,просто въртящият момент ще литне стремглаво на горе(с турбото)
а пък дали ще издържи трансмисията и прочие ...........ще видим :lol:
нищо колега,смених дюзите иска да се направи една регулировка на старта и е ок.,най вероятно тази неделя ще съм на божура
В неделя ще има мероприятие на Калояново! Още не сме се организирали алфистите, но предстои!!! Ако докараш спринта няма да имаш равен. :lol:
кде е това,да не би да имаш предвид пловдив
Писта Дракон, трябва да я знаеш. Тя е в Калояново всъщност. ФВ-тата май се събират тая неделя там :wink:
jblmusic
09-04-2008, 13:52
и към 17ч като се наиграят вагените и почваме ние :)
ей на тва му викам резачка http://www.youtube.com/watch?v=CVEwWbtcIOo
75TwinSpark
10-04-2008, 15:55
:Yeeeehaaa: :rotfl: :th_up:
:headbang: :headbang: :headbang:
а,а ,ко ш каиш,ба те бързи опелиииииии
charmario
11-04-2008, 12:22
ей на тва му викам резачка http://www.youtube.com/watch?v=CVEwWbtcIOo
Гааааааахахаха! :rotfl: Тоя, ако дойде на Божура, директно влиза в клас "самолети" 8)
vikoalfa
13-04-2008, 16:52
Ексклузивни кадри от Божура днес.Дригата срещу 1.8турбо,но трябва си настройки гадната електроника :twisted:
http://zazz.bg/play:41070649
http://zazz.bg/play:acd651fd
DJraceman
13-04-2008, 19:39
На Drigata колата върви много яко :twisted: само така още малко настройки и съвсем ще е самолет. А днес трябва да изкажа специална благодарности на Lisan & Drigata момчетата са страхотни и днес отвориха сервиза само за да ми оправят колата супер са Добри и Сашо страшно им благодаря и защото цяла Неделя се занимаваха с мен :D
времената бяха адски лоши за сметка на горенето,10-12 старта с 1,5 -2литра бенс,оказа се че е запушен горивният филтър,но пак не се даваме на VAG групата
бате от къде поръча мегаскуирта ако не е тайна :)
от колегата disc,ако те интерисува мога да го питам дали мога да ти дам телефона му да ти обясни някои нещица
ами лошо няма
то аз няма да правя бегачка но принципът е същия
или ако има скайп айсикю още по добре
мерси :)
а ти какъв сложи - МС І или МС ІІ ?
ms 2 верссия 2,5 или по точно подобрената весия на мега 1 която е само горивен контролер ,а подобрената е с същия процесор но с много по добър софт,и имаш много повече опции и екстри
горивната(VE) таблица и таблицата за запалването са 12/12 а не като на старата версия 8/8
ако ме разбираш
имаш допълнителни ексти-лънч контрол,тракшън контол,анти лаг и буст контрол за турбо бегачките,шифт лампа,две горивни таблици за две различни горива(газ,бензин)(безин с нитро) и прочие
абе разбирам те 8)
а що не зехте 3.0 ?
поне на западните сайтове гледам че цената е общо взето еднаква
аз съм го планирал за една карбураторна кола тва нещо де
само тотално да ме захапе лудия и зимам и турбинирам :shock:
hondoman
16-04-2008, 22:14
времената бяха адски лоши за сметка на горенето,10-12 старта с 1,5 -2литра бенс,оказа се че е запушен горивният филтър,но пак не се даваме на VAG групатаКолега евала колата ти варви супер яко :wink:
--------------------------------------------------------------------------------
абе разбирам те
а що не зехте 3.0 ?
поне на западните сайтове гледам че цената е общо взето еднаква
колега,обясниха ми че софтоера на 3,0 още не е доразвит бг. а и трудно достъпен
разликата е в процесорите 8мгх,12мгх и има 32мгх която е на най новата версия,но екстрите са почти еднакви
колега,hondoman,това не беше най доброто и представяне,смятам да си поиграя с dual setings-а и да сменя горивният филтър и тогава ще видим дали ще даде всичко от себе си
hondoman
17-04-2008, 13:40
Евала колега пожелавам ти успех, иначе си подминал 138-си коня предполагам :D
не съм я мерил и нямам намерение да меря тази разработка,като направя новият ъпгрейд на мотора тогава може да я кача на дино
скоро,ъпгрейд на мегата,смяна процесор,минавам от 12мегабитов на 16мегабитов
промяна на таблиците от 12/12 на 16/16
финно нагласяне на оборотите-700,1000,1500,2000,2500,3000,3500,4000,4500,5000,5 500,6000,6500,7000,7500,8000,било то за горивна таблица или за запалване
както се изрази колегата DISC на малолитражен мотор може да му сложиш 500сс дюзи и да ги управляваш супер финно в всички режими на работа
http://www.vbox7.com/play:346cdbb0 i http://www.vbox7.com/play:a1 http://www.vbox7.com/play:5cad31d3d2740d http://www.vbox7.com/play:60b90b4a
иначе,грътските спортни валове хич не ги бива,аааа
ситроена е с стокова електроника с два чипа и леко подминава 160 кс,а времената му за 400м са 14,3сек
тия сутиени са доста злобни във варна се пробвах с един АХ 1.4 май с 2 карбуратора и ме разцепи :lol:
...абе driga, как успяваш въобще да стигнеш до пистата в Малево. Пътя до там е просто ужасен. Веднъж бяхме решили и ние да дойдем с нашите алфи и нито едната неможа да прескочи онзи ужасен ръб в началото на пътя. Имаше само един голф в групата и само той успя да го прекрачи и да стигне до пистатата.
като имаш предвид ,че генерацията ми е на 10см
минава се но трябва малко заход да се направи
тия сутиени са доста злобни във варна се пробвах с един АХ 1.4 май с 2 карбуратора и ме разцепи :lol:
Бял ?
тия сутиени са доста злобни във варна се пробвах с един АХ 1.4 май с 2 карбуратора и ме разцепи :lol:
Бял ?
хаха май май бял доло на КРЗ на къси разтояния си е баси резнята бягя колкото 2-ка мотор :twisted: :twisted: :twisted:
предстои нов ъп грейд на 156 2,0 тс с мега
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.