View Full Version : Alfa Romeo 75 2.5 V6- Нови надежди
http://images25.snimka.bg/005506949.jpg (http://images25.snimka.bg/005506948.jpg) http://images25.snimka.bg/005506951.jpg (http://images25.snimka.bg/005506950.jpg)
http://images25.snimka.bg/005506967.jpg (http://images25.snimka.bg/005506966.jpg) http://images25.snimka.bg/005506989.jpg (http://images25.snimka.bg/005506988.jpg)
http://images25.snimka.bg/005506991.jpg (http://images25.snimka.bg/005506990.jpg)
:shock:
а това дето се вижда в ъгъла резервоара ли е? май не е била в6 по рождение
The_Shadow
01-04-2008, 09:30
Ще използвам момента, за да изразя благодарността си
към Краси и всички колеги от неговият екип.
:bowdown:
С уважение,
The_Shadow
:shock:
а това дето се вижда в ъгъла резервоара ли е? май не е била в6 по рождениеНе ,НИКИ на европейските варианти 2,5 в6 резервуара се намира на пода на багажника :D :D :D
Аз имам въпрос :oops:
Полуоските променят ли си по някакъв начин дължината ?
:roll:
НИКОЙ ДА НЕ МЪРДА!!! Уе-уееее! Евала на собственика, че е решил да инвестира не просто в ремонт! Madboy ти си човека!
Bodom, полуоските си променят дължината от каретата. Те имат свойството сърцевината им където са шлиците да се движи аксиално в ограничен диапазон.
MainaCore
02-04-2008, 13:17
красота....
нищо не разбирам, но изгледжа ново и готино :D браво!
нищо не разбирам, но изгледжа ново и готино :D браво!
:oops: И аз така :shock:
Евала супер :shock: :shock: :shock:
75TwinSpark
03-04-2008, 21:19
:D екстра е,браво,и аз съм го замислил за некой ......ден
Това е класика.... :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Автомомилът е интересен КОЛЕГИ ,поднася ни по някои малки изненади но смятам ще се справим ,удоволствие е да се занимаваш с част от историята на МАРКАТА и особенно когато отново вдъхваш ЖИВОТ , чувството е неописуемо .......следва снимков материал :D :D :D
http://images25.snimka.bg/005535831.jpg (http://images25.snimka.bg/005535825.jpg) http://images25.snimka.bg/005535837.jpg (http://images25.snimka.bg/005535835.jpg)
http://images25.snimka.bg/005535875.jpg (http://images25.snimka.bg/005535874.jpg) http://images25.snimka.bg/005535877.jpg (http://images25.snimka.bg/005535876.jpg)
http://images25.snimka.bg/005535910.jpg (http://images25.snimka.bg/005535906.jpg) http://images25.snimka.bg/005535914.jpg (http://images25.snimka.bg/005535912.jpg)
http://images25.snimka.bg/005536002.jpg (http://images25.snimka.bg/005536001.jpg) http://images25.snimka.bg/005536004.jpg (http://images25.snimka.bg/005536003.jpg)
http://images25.snimka.bg/005536023.jpg (http://images25.snimka.bg/005536022.jpg) http://images25.snimka.bg/005536036.jpg (http://images25.snimka.bg/005536034.jpg)
The_Shadow
05-04-2008, 12:26
Страхотно е... :th_up:
Еее..не...това оригинално ли е с такава конструкция??
За пръв път виждам кола,на която спирачнтите апарати са хванати за...диференциала трябва да е това...
alfonso_90
06-04-2008, 15:11
Еее..не...това оригинално ли е с такава конструкция??
За пръв път виждам кола,на която спирачнтите апарати са хванати за...диференциала трябва да е това... това колега уникално за времето си , а и мноого добро :twisted:
само жулиета и 75 маи са с вътрешни спирачни дискове
само жулиета и 75 маи са с вътрешни спирачни дисковеПървият автомобил с окачване и трансмисия от този тип е АЛФЕТТА 1972г,след това на нейната база БЕРТОНЕ прави ГТ,ГТВ АЛФЕТТА ,следва 1976г ДЖУЛИЕТТА ,1982 АЛФА 90 ,която е на базата на АЛФЕТТА 2, после 1985 почва производството на последният ТРАНЗАКСИАЛ АЛФА 75 и в1992 г. всичко приключва :cry:
SZ :twisted:
полуоските са :shock:
alfonso_90
07-04-2008, 11:15
само жулиета и 75 маи са с вътрешни спирачни дисковеПървият автомобил с окачване и трансмисия от този тип е АЛФЕТТА 1972г,след това на нейната база БЕРТОНЕ прави ГТ,ГТВ АЛФЕТТА ,следва 1976г ДЖУЛИЕТТА ,1982 АЛФА 90 ,която е на базата на АЛФЕТТА 2, после 1985 почва производството на последният ТРАНЗАКСИАЛ АЛФА 75 и в1992 г. всичко приключва :cry: мойе да се кайе че караме последен модел алфа и ся като излезе 169 ми е много интересно какво йивотно ще е :twisted:
Не се отклонявайте от темета! Аз я видях на живо тази 75. Дъхът спира при тази гледка.
mladej_it
07-04-2008, 20:00
:bravo:
SZ :twisted:
полуоските са :shock: :D :D :D Ники ,ама как можах да забравя SZ,най спортно развитите от всички ТРАНЗАКСИАЛИ, Благодаря че ме потсети :D ,полуоските са втора ръка но са рециклирани ,за оригиналните вече нямаше живот прекалено дълго време е била с скъсани маншони :D :D :D
MainaCore
08-04-2008, 01:13
Каква е разликата в трансаксалите в SZ и 75-цата ?
Е.... имаше и леки козметични операции:
http://images25.snimka.bg/005564864.jpg (http://images25.snimka.bg/005564862.jpg) http://images25.snimka.bg/005564871.jpg (http://images25.snimka.bg/005564870.jpg) http://images25.snimka.bg/005564873.jpg (http://images25.snimka.bg/005564872.jpg)
http://images25.snimka.bg/005564875.jpg (http://images25.snimka.bg/005564874.jpg) http://images25.snimka.bg/005564877.jpg (http://images25.snimka.bg/005564876.jpg) http://images25.snimka.bg/005564879.jpg (http://images25.snimka.bg/005564878.jpg)
http://images25.snimka.bg/005564867.jpg (http://images25.snimka.bg/005564865.jpg)
Показваме тези снимки защото хора, които видяха готовия резултат преди боядисването, ни сравниха с Лоренцо Бернини http://www.foxes2.be/smilies/555.gif (известен скулптор и архитект през ХVII век)
:wink:
The_Shadow
09-04-2008, 03:13
На хората, които не са имали възможност да наблюдават от близо ремонта и не са видяли
крайният резултат мога да кажа, че възстановяването на веждата e повече от сполучливо.
Заслугата за това е изцяло на Краси. Благодаря ти :bowdown:
75TwinSpark
09-04-2008, 18:19
:D Ех тия вежди са голема проблемация на всички 75-ци за съжаление,иначе съгласен съм добре се е получило,бая игра е имало,евалата.Ще се получи една много добра 75-ца 2.5V6,която ще радва не само собственика :)
alfonso_90
09-04-2008, 19:58
:D Ех тия вежди са голема проблемация на всички 75-ци за съжаление,иначе съгласен съм добре се е получило,бая игра е имало,евалата.Ще се получи една много добра 75-ца 2.5V6,която ще радва не само собственика :) :cry: :cry: :cry:
Ако ми разрешите, бих споделил наблюденията ми. Като за начало АЛФА 75 е изградена на базата на ДЖУЛИЕТТА сер 2 1984 г.вратите, праговете и коша са от ДЖУЛИЕТТА,като се има в предвид че багажното пространство на ДЖУЛИЕТТА е ограничено, то на ГЕНИИТЕ от АЛФА начело с шеф -дизайнера ЕРМАНО КРЕСОНИ ( създателят на 75) им идва гениалната идея да вградят пода на багажника ,отвора за резервната гума и резервоара от АЛФА 90 (който пък от своя страна е заимстван от първообраза си АЛФЕТТА) и така КОЛЕГИ се е получил уникалният дизайн на АЛФА 75 с променлива линия в АЕРОДИНАМИКАТА, ПРИМЕР и до днес за всички дизайнери в следващите години, а също силно влияещ върху следващите модели на марката ...НО...
...за да се закрепи, огромният по обем за времето си багажник, без да се променя като цяло конструкцията, се налага вграждането на един осилващ елемент, който е имлантиран от края на праговете през средата на веждата (централен усилител, служи за оякчаване страничните панели, без да се налага вграждането на допълнителни греди на пода на багажника) и същевременно нарушаващи КРАШ -пространството при удар. Та въпросните усилители са предпоставка за гниенето на веждите (липсващо при ДЖУЛИЕТТА и АЛФЕТТА) или на прост език казано- КОГАТО ИМА МНОГО ЛАМАРИНИ ЕДНА ВЪРХУ ДРУГА, НЕИЗБЕЖНО СЛЕД ВРЕМЕ, ВСЛЕДСТВИЕ МАЛКОТО ПРОСТРАНСТВО ЗА ВЕНТИЛАЦИЯ СЕ ЗАФОРМЯ ПРОЦЕСА РАЖДЯСВАНЕ (ГНИЕНЕ НА СЪРЦЕВИНАТА ). И все пак да не забравяме, че тези проблеми възникват не по рано от 15 -та година , което важи само за КЛАСИКИ :D :D :D
да земете и мене да ма нучите така да ги права ша да бъдъ на върхана щастието
за веждите стаа на въпрос
Каква е разликата в трансаксалите в SZ и 75-цата ? базово няма разлика от 75 3.0 мотроник ... има леки разлики като задния мост е малко по защото различен няма отделни пружини и аморт. а е с коиловери..големия тампона на дедиона е заместен с унибал..задните дискове са вентилирани ако не се лъжа има и радиатор за маслото на кутията, отпред шенкелите са различни :)
Ето и крайният резултат:
http://images26.snimka.bg/005871045.jpg (http://images26.snimka.bg/005871043.jpg)
Дойде ред и на предното окачване:
http://images26.snimka.bg/005871049.jpg (http://images26.snimka.bg/005871046.jpg) http://images26.snimka.bg/005871072.jpg (http://images26.snimka.bg/005871069.jpg)
http://images26.snimka.bg/005871076.jpg (http://images26.snimka.bg/005871074.jpg)http://images26.snimka.bg/005871083.jpg (http://images26.snimka.bg/005871082.jpg)
Тц-Тц :clap2: - настава красотия направо :wink: . Евалата. Може да щракнеш и моя мод по колата, да се запиша и аз с нещо при класиките :D .
БТВ. Утре следобяд (ако смогна с моята) или Неделя мисля да се разходя до Вас :cheers:
The_Shadow
17-05-2008, 09:06
:wow: Гледката е впечатляваща.
Ставри , ТИ се грижиш подобаващо за автомобилът който притежаваш и бъди сигурен че инвестицията в него си ЗАСЛУЖАВА!!!
The_Shadow
19-05-2008, 10:03
Краси, благодаря ТИ за добрите думи.:cheers:
Бих искал да отбележа за посетителите на форума и в
частност пред хората, посещаващи раздел "Класически модели",
че заслугата за "съживяването" на автомобила е най-вече твоя.
С уважение,
The_Shadow
The_Shadow, ЕВАЛА за ентусиазма! Малко са хората, които биха дали пари за съживяването на такава кола вместо да си купят една Астра и да си се возят. Колата става много хубава, а с теб трябва да се запознаем на живо.
The_Shadow
20-05-2008, 12:42
Благодаря и на теб, Венци за насърчителните думи.:)
Между другото аз и Trendi вече имахме удоволствието да се запознаем
с теб преди известно време, за което разбира се спомогна и Краси. ;)
Ще ми бъде приятно в някои удобен за всички ни ден
да организираме среща и да се видим на живо - Краси, Ти, аз, Trendi,
както и други приятели от форума. :th_up:
С уважение,
The_Shadow
Тази тема не я бях и виждал!.!!.! Вие хора сте.... незнам....няма такава диагноза .... ЕВАЛА ЗА ТРУДА И ЗА ЕНТУСИАЗМА!!!!:big_bow_down:
Jivko7777
23-07-2009, 03:57
Когато я завършете нацяло искам една голяма фотосесия да направите на красавицата :handshake:
alfonco147GTA
23-07-2009, 04:56
А снимки на маторя има ли? :unsure:
---------- Post added at 04:56 ---------- Previous post was at 04:53 ----------
базово няма разлика от 75 3.0 мотроник ... има леки разлики като задния мост е малко по защото различен няма отделни пружини и аморт. а е с коиловери..големия тампона на дедиона е заместен с унибал..задните дискове са вентилирани ако не се лъжа има и радиатор за маслото на кутията, отпред шенкелите са различни :)
Аз съм виждал една 3.0 Америка в София, намира се в Младост до блок 313, има и климатик, и страхотни 16"-ки :hitbycupid:
niksonjr
23-07-2009, 07:33
А снимки на маторя има ли? :unsure:
---------- Post added at 04:56 ---------- Previous post was at 04:53 ----------
Аз съм виждал една 3.0 Америка в София, намира се в Младост до блок 313, има и климатик, и страхотни 16"-ки :hitbycupid:
Тази червената 75-ца с 3.0 V6 и аз я виждам често. Много е красива особено с въпросните бели джанти. Някой път, ако имам възможност ще направя снимки!
Tова е АМЕРИКАТА 75 на Юли от младост
мога да отворя отделна тема със повече снимки и информация за този автомобил
Разбира се ако ми разрешат МОДЕРАТОРИТЕ
http://media.snimka.bg/2649/011553778-big.jpg
http://media.snimka.bg/2649/011553780-big.jpg
http://media.snimka.bg/2649/011553784-big.jpg
:super::super:
Давай Краси,
Отварай темата! Да се порадваме малко
и на Америка-та:wow:
Тя и климатик ли има тази красива 75 :)
The_Shadow
24-07-2009, 00:08
Здравейте.
Поради повишение интерес към модела Алфа Ромео 75,
в частност към този с двигател 2.5 i V6,
по-надолу имате въжможност да видите
снимки от личния ми албум,
на които е снимам целия автомобил :)
Ще използвам случая да поздравя
приятелите ми madboy (Краси) и TRENDI (Митко),
които изключително много допринесоха
за това автомобилът ми да бъде "изправен" на крака.
Благодаря ви, приятели за неоценимата помощ.
С уважение,
The_Shadow
Ставри ,истински се радвам че те чувам и отново ме радва твоят автомобил пак ще направим срещите както бяха преди и ще си искарваме готино
това което съм творил върху твоят автомобил засега е ЕДИНСТВЕННО в-у него и още една 75 която в момента е в Гърция :super::super:
The_Shadow
24-07-2009, 12:36
:th_up:
pecata80
24-07-2009, 12:48
Едно голямо браво на хората заели се да възтановят този прекрасен автомобил.
И малко предистория - автомобила се появи 1996- 1998г. в гр.Тръстеник Плевенска област но в много по добър външен вид, просто тогавашния собственик бъркаше поятията бус-кола.Всички автомобили във форума взети заедно немогат да се конкурират с него по пренесен товар, абе направо му е.а мамата.През 2006г. отидох да го видя беше още с жълти номера и сринат лагер на съединителя и беше обявена на 600лв. но тогава не се престраших просто ми трябваше някаква част.
Така че поздрави на човека нагърбил се да я ремонтира и една малка молба от мен да махне тая бяла жица, която е вързана за маркуча да не търка в ангренажа, просто си я спомням от тогава и разваля гледката на прекрасния двигател.:super:
The_Shadow
24-07-2009, 15:15
Здравейте.
Благодаря за отправените поздрави и препоръки.
Лично аз като собственик на автомобила смятам,
че част от поздравленията са насочени към madboy,
тъй като основно негова е заслугата за успешно
приключилия ремонт.
Относно молбата ви, ще видя какво може да се направи по въпроса :spiteful:
Най-вероятно бялата жица ще бъде :jason2:
Поздрави,
The_Shadow
pacho_kardana
24-07-2009, 15:39
:bravo:Само така момчента!Трябва да има повече хора като вас!
ivopifeca
24-07-2009, 21:40
Евала за колата,евала и за маисторите
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.