PDA

View Full Version : Старата песен на нов глас !!! или 50.000км с Алфа 156



156 m-jet
15-09-2005, 13:09
Здравеите !

Обестах ви , це като стане колата на 50.000 сте ви писа пак.
В момента е тоцно на 49995км и 11месеца и 9дена

Първо хубавото :
Никакви проблеми с електрониката или с Мотора, харци малко и варви много :D без проблем са и спирацките и скоростите

Сега негативното :
Предницата отпред в дйасно поцна леко да поскарцва и да потропва, и то по немските автобани :evil:
Таблото отпред в лйаво и багазното отделение в дйасно скарцат при всеки по остар завои :evil:
Вратата на водаца и тйа несто ватре в нейа потропва :evil:

Е, това е на 50.000км, само мога да си представа какво сте баде на 200.000км :twisted:
Тоест всицко при Алфа си е по старому. Хубав мотор, красиво купе и изработка пална трагедиа :cry:

И това е FACELIFT модела, дето уз трйабва да е наи-добриа

lazy
15-09-2005, 13:50
Тук 6-годишните са по на 100 000км и са "без забеуежки" :)

Kostadin
15-09-2005, 14:18
и изработка пална трагедиа :cry:

ееее колега мисля, че тук вече грешиш......определено не съм съгласен се теб......при старите модели 155,145/6 има неща за критикуване от страна на материалите и изработката на интериора, но при новите модели нещата се изчистиха......пък и като се замисли човек то ние се разтропахме и разкърцахме та колите няма да се разтропат :twisted:

KGB
15-09-2005, 16:24
Здравеите !

Вратата на водаца и тйа несто ватре в нейа потропва :evil:

Това се оправя по гаранция за 5мин...отиваш в сервиза и им казваш...

това скърцане идва от пластмасата която е на заключалката(това чудо дето седи на сама кола на гредата между предната и задната врата) там има една черна кръгла пластмаса тя се изяжда от отваряне и затваря и за това почва да не оплътнява добре...о там и потропването на вратата.

За поскръцването отпред....това е най-вероятно от тампоните...каучука се втърдява с течение на времето и за това почва да скърца...например рано сутрин е най-зле постоянно през деня изчезва...Така ли е при теб или е друго???

Ако е така има две лекарства:

1.Това се сменя по гаранциа и ти сменят целия носач...поне така съм чувал

2.Сам си купуваш силиконова греес и пръскаш в самия тампон и това чудо изчезва за около месец след това пак се появава и при второто пръскане изчезва почти завинаги.

Скръцането вътре на пластмасите се проявава при темперетурни разлики. Ако е нещо друго в сервиза трябва да го оправят.

Колега това си леки забележки...я сега си представи, че караш Мерцедес е-Класа по аутобана и спирачките ти откажат...случеи такива колкото искаш...виж това вече е сериозен проблем.
За Ауди какво да ти каза...30 000км по родните БГски пътища и честито ново окачване...За БМВ не знам дали си запознат с тяхното задно окачване и как се сменят там тампони и носачи.

Абре ти музика в колата нямаш ли си 8)

156 m-jet
15-09-2005, 17:14
Скръцането вътре на пластмасите се проявава при темперетурни разлики. Ако е нещо друго в сервиза трябва да го оправят.


Тоцно така е :D Ти от каде zнаес?
Когато е топло иzцеzва стане ли под 18 градуса се пойавйава, и после иzцеzва като стане под 5грдуса :evil:

А zа предницата естествено сте посета сервиzа, ама все пак е само на 50.000км срамота да ти се раzтропа толкова барzо

alf
15-09-2005, 17:26
Тоцно така е :D Ти от каде zнаес?
Когато е топло иzцеzва стане ли под 18 градуса се пойавйава, и после иzцеzва като стане под 5грдуса :evil:


физика братче - иди го разбери :gruebel:

BatVas
15-09-2005, 17:27
A, срамота- нали френските се разтропват на 20-30 хил.км. То в БГ и мерцедесите се разтропват на толкова - макар че ти караш по хубави пътища.

KGB
15-09-2005, 23:49
Скръцането вътре на пластмасите се проявава при темперетурни разлики. Ако е нещо друго в сервиза трябва да го оправят.


Тоцно така е :D Ти от каде zнаес?
Когато е топло иzцеzва стане ли под 18 градуса се пойавйава, и после иzцеzва като стане под 5грдуса :evil:

А zа предницата естествено сте посета сервиzа, ама все пак е само на 50.000км срамота да ти се раzтропа толкова барzо

Ми чел съм доста книги и знам и моята как е...и другите коли които съм имал...всичките почти са така. Че то климатика в нас пука като работи...дето не се движи никъде...така че колега го е написал точно...чиста физика.

За окачването аз силно се съмнявам, че се е разтропало...Ако е само скърцането е от каучка на тампоните...ако имаш други съмнения в сервиза ще ти оправят.

Има един лек за всички скърцание и т.н. а то е силната музиката в колата 8)

156 m-jet
16-09-2005, 16:42
Днес се zанесох в Алфа барабар с колата.
Валесе даzд като е пробваха и по предницата нисто не се цувасе.
Като е вдигнаха пак нисто не откриха :(

Обаце цуха поскарцването :D и каzаха, це сте го оправат като напраскат с несто си сглобките. Обестаха да иzцеzне след това.
За вратата , бил кабела на ел.стаклото, които се бил отхлабил. Оправиха го. Кациха и уреда zа диагностика, които както и оцаквах не покаzа никакви грески

alf
16-09-2005, 16:47
баси боклука... е как мое бе - чисто нова кола да и се разхлаби кабела на джама пуууу :tongue:

KGB
16-09-2005, 18:50
Да както ти казах, ще ги напръскат със силиконова грес 8)

За да изчезне напълно обаче трябва малко разглобяване...като ми остане време ще кача и снимки да видиш за какво говоря.

Hristo_156
18-09-2005, 19:53
Не се обиждай М-джет, ама нещо май..."плуват ли корабчета в очото ми...". Тия дето ги разправяш... не ми се ВЕРВА да са 100%. И то по германски аутобани :roll: . Ти ни взе за съвсем аджамии.

Мойта е от 1998-ма. 5 години е вървяла по немски пътища и една по нашенските - ВИНЕТНИ пътища. Е да ти кажа аз нямам такива потропвания, скърцания, почуквания и т.н. когато съм на хубав път. Е, като мина по моста на 4-ти километър в София, например, не само колата тропа ами то и кокалите ми почват да тропат, сухожилията да скърцат и да падат камъни от бъбреците по такива пътища.

В тази връзка още нещо. Приятелче има най-новата Е класа с кожа, чистак нова. Ми, че тя кожата непрекъснато поскръцва. Като си преместваш задните части, трябва да обясняваш на спътничките си в колата, че не си пръднал. А тя колата струва някъде към над 100бона.

Мисля, че доста пресилваш нещата.
П.С. Трябва да кандидатстваш за Гинес - 50 000 за една година[/quote]

Alfoso
18-09-2005, 22:15
баси боклука... е как мое бе - чисто нова кола да и се разхлаби кабела на джама пуууу :tongue:
В защита ще изразя моето становище по въпроса,а именно не всички коли излизат еднакво прецизно сглобени от конвейра.Всеки модел има опеделен процент на дефектност,която се проявява или в скърцащи пластмаси(дефект в последствие),или някакав по-хардкор дефект :wink:
Това е,което съм събрал като информация,надявам се има поддръжници на моята теза :P

koolio
19-09-2005, 00:06
баси боклука... е как мое бе - чисто нова кола да и се разхлаби кабела на джама пуууу :tongue:
В защита ще изразя моето становище по въпроса,а именно не всички коли излизат еднакво прецизно сглобени от конвейра.Всеки модел има опеделен процент на дефектност,която се проявява или в скърцащи пластмаси(дефект в последствие),или някакав по-хардкор дефект :wink:
Това е,което съм събрал като информация,надявам се има поддръжници на моята теза :P В тази връзка ако не сте го чели, прочетете романа "Колела" на Артър Хейли. :book: . Там се разказва, че има в голямо значение в кой ден от седмицата е произведена една кола. В понеделнк излизат най-некачествените бройки, защото гояма част от работниците са се запили през уикенда и не идват на работа и трябва да се правят големи реорганизации.

gigi
19-09-2005, 00:24
Ами и аз да се включа но мойта както е на 130к и е 97г и на павета върви като на асфалт абсолютно нищо не тропа и скърца вътре. Верно че смених части по окачването но това за оригиналните компоненти мисля че е нормално. Тъй че не ми е ясно как кола на 1 год ще се разхлопа едвали не.

KGB
19-09-2005, 00:50
Не знам ама на съседа който кара чисто нова Е-класа 270ЦДИ колата му счупи скоростна кутия на 42000км :roll:преди два дни

georgyg
21-09-2005, 16:36
Абе то и мой приятел кара Е270 ЦДИ и след като ме вози 15- км. и като слезнах от колата и видях надписа че е дизел и щях да припадна, върви като бензин и не се чува изобщо, а си е самолет и разход около 9 на 100, а и неговата е автомат и каза че е супер доволен, само че подръжката била ЗЛАТНА, но това си е нормално колата не е от най евтините.
Но без да се обеждате на Е-класата си е пного дабра кола, а това че всички дефектират еднакво е ясно.

KGB
21-09-2005, 19:34
Абе то и мой приятел кара Е270 ЦДИ и след като ме вози 15- км. и като слезнах от колата и видях надписа че е дизел и щях да припадна, върви като бензин и не се чува изобщо, а си е самолет и разход около 9 на 100, а и неговата е автомат и каза че е супер доволен, само че подръжката била ЗЛАТНА, но това си е нормално колата не е от най евтините.
Но без да се обеждате на Е-класата си е пного дабра кола, а това че всички дефектират еднакво е ясно.

Е-класата е по-горен клас от 156...а за разликата в цената да не говорим.

Плюс това ами разлика във вида дефекти...

При алфата почва нещо да скърца...

При мерцедеса отказват спирачки, колите им влизат в сервизен режим за щяло и не щяло...

От двете коли винаге ще продпочета нещо да ми скърца и колата да върви от колкото да се утрепя или да се влача от Италия до БГрия случвало се е на баща ми...чуството дали ще стигнеш или не до БГрия или най-вече до сервиз и там :wink: :laser: :big_money: е много неприятно, ама страшно особено когата си в непозната страна.

иначе 270СДИ не върти много, трябва да те повозиме в италянски дизели новички 8) а и твоя приятел винаги може да го докараш да му развалиме настроените ако нещо те дразни на тема коли :wink:

156 m-jet
28-09-2005, 15:49
Ами и аз да се включа но мойта както е на 130к и е 97г и на павета върви като на асфалт абсолютно нищо не тропа и скърца вътре. Верно че смених части по окачването но това за оригиналните компоненти мисля че е нормално. Тъй че не ми е ясно как кола на 1 год ще се разхлопа едвали не.

Не каzвам, це хлопа но поскарzва

156 m-jet
28-09-2005, 15:55
Не се обиждай М-джет, ама нещо май..."плуват ли корабчета в очото ми...". Тия дето ги разправяш... не ми се ВЕРВА да са 100%. И то по германски аутобани :roll: . Ти ни взе за съвсем аджамии.

Мойта е от 1998-ма. 5 години е вървяла по немски пътища и една по нашенските - ВИНЕТНИ пътища. Е да ти кажа аз нямам такива потропвания, скърцания, почуквания и т.н. когато съм на хубав път. Е, като мина по моста на 4-ти километър в София, например, не само колата тропа ами то и кокалите ми почват да тропат, сухожилията да скърцат и да падат камъни от бъбреците по такива пътища.

В тази връзка още нещо. Приятелче има най-новата Е класа с кожа, чистак нова. Ми, че тя кожата непрекъснато поскръцва. Като си преместваш задните части, трябва да обясняваш на спътничките си в колата, че не си пръднал. А тя колата струва някъде към над 100бона.

Мисля, че доста пресилваш нещата.
П.С. Трябва да кандидатстваш за Гинес - 50 000 за една година[/quote]

50.000км са МАЛКО дори, моите колеги вартат по 90.000км
Предисната ми кола бесе А6 и и навартйах 315.000км zа 5години, сега е в БГ и предполагам, це новиа собственик йа е купил на 80.000км :evil:

Тук никои нормален цовек не кара дисел освен ако не му се налага да кара много
Данака е поцти троен а zастраховката поцти двоина
:!:

georgyg
28-09-2005, 20:10
Значи в този аспект мой познат вкарва коли от Германия и думите му бяха НИКОЙ НЕ ПРОДАВА ЗДРАВ ДИЗЕЛ В ГЕРМАНИЯ, ако търсиш дизел (за какъвто аз бях тръгнал със сигурност) гледай колата да е с удар :shock:
Та от него знам, че повечето са на по над 300к км.

А можеш ли да кажеш какви са цените на горивата в Германия към днешна дата че ми е интересно.

Hristo_156
28-09-2005, 20:29
50.000км са МАЛКО дори, моите колеги вартат по 90.000км
Предисната ми кола бесе А6 и и навартйах 315.000км zа 5години, сега е в БГ и предполагам, це новиа собственик йа е купил на 80.000км :evil:

Тук никои нормален цовек не кара дисел освен ако не му се налага да кара много
Данака е поцти троен а zастраховката поцти двоина
:!:

Моята я купих на 64К по километраж от Мюнхен, възможно ли е да е била поне на 200. Макар, че, като си гледам ауспуха отвътре е както отвън - чист метал. Няма никакви сажди /както се вижда от подписа ми моята не е дизел/. Гледал съм други 1,8 ТС като моята, всички са почернели отвътре. Чудя се дали това е показателно?
Извинете ме за офф-топика!!!

156 m-jet
29-09-2005, 19:05
Значи в този аспект мой познат вкарва коли от Германия и думите му бяха НИКОЙ НЕ ПРОДАВА ЗДРАВ ДИЗЕЛ В ГЕРМАНИЯ, ако търсиш дизел (за какъвто аз бях тръгнал със сигурност) гледай колата да е с удар :shock:
Та от него знам, че повечето са на по над 300к км.

А можеш ли да кажеш какви са цените на горивата в Германия към днешна дата че ми е интересно.

Цени на Горива кам 17.50 цаса:
Дизел 1.15евро
Нормал 1.33евро(само много стари коли го зарездат)
Супер 1.35евро(за коли до 2003година)
Супер Плус 1.45евро(поцти всицки след 2003)
Дизел Плус 1.25евро(кацва уз 5% мостноста)


Твойа познат е напално прав, тук здрав дисел на НОРМАЛНА цена никои луд не продава, евтин ли е знаци е за Експорт, тоест за НАРЕЗДАНЕ на нйакои балак в Изтоцна Европа :!:

Нормално е диселова кола да минава около 30.000 до 90.000км на година , според класа, по-малките се карат по малко
Ама да ти разправа нйакои, це Е-класата му 2000година е на 100.000км , знаци или е нареден или лазе :?

156 m-jet
29-09-2005, 19:13
[quote="156 m-jet":2y9ecjvo]
50.000км са МАЛКО дори, моите колеги вартат по 90.000км
Предисната ми кола бесе А6 и и навартйах 315.000км zа 5години, сега е в БГ и предполагам, це новиа собственик йа е купил на 80.000км :evil:

Тук никои нормален цовек не кара дисел освен ако не му се налага да кара много
Данака е поцти троен а zастраховката поцти двоина
:!:

Моята я купих на 64К по километраж от Мюнхен, възможно ли е да е била поне на 200. Макар, че, като си гледам ауспуха отвътре е както отвън - чист метал. Няма никакви сажди /както се вижда от подписа ми моята не е дизел/. Гледал съм други 1,8 ТС като моята, всички са почернели отвътре. Чудя се дали това е показателно?
Извинете ме за офф-топика!!![/quote:2y9ecjvo]

Зависи , колега от каде си йа купил :D

Ако си е купил от Турцин или Арабин, санса да е варнат километраза е около 100%
Ако е от немец, ама цист :) , санса е само 20 % да са варнати километрите
Ако е от представителство на Алфа е 100% сигурно , це всицко по колата е ОК

Алфа 156 тук се тарси и цените са на састото ниво като на А4( от састата година ), така, це има интерес да се враста километраза, за да се пецели повеце :evil: