View Full Version : Тегло на гумите и джантите
Колкото по-леки са колелата на автомобила, толкова са по-добри и динамичните му характеристики, като ускорение и спиране.
Въпроса ми е - Дали е удачно да се слагат по-големи джанти с по-ниски гуми? Или иначе казано кое по-тежко - един цол гума или един цол джанта. Като се запазва разбира се ширината на гумата.
WhitePower
17-09-2005, 10:38
ми аз бях на 15 с нископрофилни и многго ускоряваше но сега са с 16 цола 205 50 16 гуми и ускорението падна но пак стабилноста в завоите е доста по голяма
сега са с 16 цола 205 50 16
Фен си ти :clapping: Ходиш ли по срещите? Да видя как изглежда колата, ако се откъсна да дойда най-после и аз...
WhitePower
17-09-2005, 10:52
ходя
сега са с 16 цола 205 50 16
Фен си ти :clapping: Ходиш ли по срещите? Да видя как изглежда колата, ако се откъсна да дойда най-после и аз...Виж я, гумите наистина са ебати чудовищата :shock: !
ми аз бях на 15 с нископрофилни и многго ускоряваше но сега са с 16 цола 205 50 16 гуми и ускорението падна но пак стабилноста в завоите е доста по голяма
ако старите са били 205 на 50 на 15, то те са били с 25 мм по-ниски или 4% отколонение от скоростта и ........ намаление на силата.
Оргиналните лети джанти 15ки с гуми фирестон фирехолк 195/60 на 15
тегло 16кг.
Лети джанти Фондметал 17ки с гуми Пирели ПЗеро Неро 215/45/17
тегло 20кг.
мерил съм ги с обикновен кантар...така, че може да е грешно
Как ти се отразява това на ускорението?
Колкото са ти по-леки "колелетата :tooth: ", толкова по-малки са ти подресорните маси - тези с които работят пружините и амортисьорите. Защо мислите конструкторите от Алфа Ромео са набутали тоя к*р на мойта бабичка със спирачните апарати, че са на кожуха на диференциала, а не на главините.
Отлично го знам това, за това питам каква е разликата.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.