PDA

View Full Version : Ами купих я !



lazy
20-09-2005, 16:07
156 1.9JTD, произведена октомври 1998, първа регистрация 02.1999, на 165000км / така казаха във Ванто, иначе по табло е на 80000 :) /, без някакви забележки пак според Ванто, със спортен филтър и чип. Утре трябва да я оправя в КАТ и мога да черпя на следващата среща :) . Искам да питам и две неща :
1. Имам само един червен ключ и карта, която е поръчвана допълнително . Къде мога да си извадя още един ключ и евентуално възможно ли е да се направи нещо така, че останалите оригинални ключове да не работят ?
2. Стрелката на температурата е малко под чертичката преди 90 градуса ? Нормално ли е, че ми се струва малко ?

valjo
20-09-2005, 16:53
156 1.9JTD, произведена октомври 1998, първа регистрация 02.1999, на 165000км / така казаха във Ванто, иначе по табло е на 80000 :) /, без някакви забележки пак според Ванто, със спортен филтър и чип. Утре трябва да я оправя в КАТ и мога да черпя на следващата среща :) . Искам да питам и две неща :
1. Имам само един червен ключ и карта, която е поръчвана допълнително . Къде мога да си извадя още един ключ и евентуално възможно ли е да се направи нещо така, че останалите оригинални ключове да не работят ?
2. Стрелката на температурата е малко под чертичката преди 90 градуса ? Нормално ли е, че ми се струва малко ?
а честито честито , много радост да ти носи :)
Ключ може да си поръчаш неоригинален ...
ключарите ги копират тез за 70лв, но ключа е доста гадничък на вид, ако не ти пука - може да потърсиш Alexius от ФИАТ Форума
ако искаш да е на червена бланка, тогава вече си я купуваш от ванто :)
а за да не ти познава други ключове колата, трябва да се препрограмира имобилайзера, където бате Еньо е експерта ;) ( але але)

BatVas
20-09-2005, 16:54
Ами от мен - честито. Пожелавам ти много безавариини километри и да ти носи много радост!!! :D :D :D :bravo:

156 m-jet
20-09-2005, 22:30
Колега, цестито и от мен. И добре досал в браството на 156 диzел феновете !!! :D

KGB
21-09-2005, 00:16
Честито, със здраве да си я караш 8) и само хубави мадами да возиш :oops:


За ключа ако е Алфа Коде 2 забрави да могат да ти го направят някъде другъде освен в АутоИталия или Ванто...той се прави с поръчка до италия в БГ не става. Към 140лв мисля беше (не помня)

Но щом е червен май си алфа коде 1 и си лесен. За препрограмиране мисля, че пак само в Ванто и АутоИталия.

Quadrifoglio
21-09-2005, 01:36
Да за ключа ги попитай дали може да си поръчаш такъв и колко струва!! А за температурата при 2.4 седи точно там на чертата преди 90 градуса все едно на 1/4. Карал няколко 2.4 които всичките са били така а лятото в задрустванията стига до чертата след 90 иначе казано на 3/4 и тогава пуска 2ората степен на перката. 1вите няколко пъти се стреснах как си мени температурата и дали няма да прегрее но като отидох в сервиза разбрах че това са нормалните режими на работа на този мотор. А също и при скорост над 160 пак започва леко да вдига температурата и на 200 е някъде около 90.

KGB
21-09-2005, 01:48
Колегата е с 1.9 :wink:

моята темперетура е около 2градуса под 90 и седи там и не мърда

Quadrifoglio
21-09-2005, 02:01
знам че е с 1.9 ама и на 166 2.4 не мърда от 90!
Но и това че при теб не мърда от 90 стрелката не значи че реално температурата не се променя напротив сигурен съм че се мени на всяка кола е така

Alfamaniak
21-09-2005, 02:32
При новите модели компютъра променя отчетената темперетура в по-голям времеви диапазон и по този начин уреда се отклонява съвсем малко от постоянната си работна температура :!: Ако колата загре за по дълго време тогава ще отчете и по високата стойност. :!:

KGB
21-09-2005, 04:27
Това да не ви е форд фиеста 1.8Дизел бре...

За да решиме спора взимаме диагностичния комп от Ванто и гледаме какво става до като си движим...там си показва темпа нон-стоп...или пък до като си напрява куплонг за моята кола.

valjo
21-09-2005, 09:14
Честито, със здраве да си я караш 8) и само хубави мадами да возиш :oops:


За ключа ако е Алфа Коде 2 забрави да могат да ти го направят някъде другъде освен в АутоИталия или Ванто...той се прави с поръчка до италия в БГ не става. Към 140лв мисля беше (не помня)

Алфа Коде 2 се слага след 2001ва година, а човека е казал 98ма ;)
що го вкарвате там дето не требе :)

интересно ако има код карта, може ли да се поръча мастер ключа ?
ама за целта да пита във Вантотрейд


а под препрограмиране имах предвид цялостно флашване на ЕПРОМА на имобилайзера, за да разпознава ДРУГ мастер кл. - което по легалните способи не може да стане, справка Еньо и неговата Брава. Но хубавото е че има проверен метод за "другия начин" ;)

lazy
21-09-2005, 09:25
Благодаря на всички за отговорите ! И ако не ви досаждам, още малко "тъпи" въпроси : вчера в задръстванията температурата стигна до 90 и тогава чух, че включи перка. Но иначе пак стои малко преди чертичката между 50 и 90 . Леко ме притеснява и ще отида следващата седмица до Ванто да проверят термостата, въпреки че продавача ми каза, че е сменян в Аутоиталия.
Тази кола има ли подгряващи свещи - някой ми беше казал, че няма, а на таблото има индикатор, който светва за 2 сек и гасне, аз паля, но пали с няколко завъртания и леко "тресе". Нормално ли е ?
Усещам и някакво "замисляне" след 2000 оборота, примерно Толедо-то ми 1,9ТД там е "пушка " просто. Във Ванто казаха, че дебитомера е "тръгнал", но момчето ми каза, че го е сменял преди 20к, даже ми остави стария с оригинална кутийка на новия ? Май ще трябва да я дам на някой "дизелджия" от вас, за да я изпъне малко и да каже как се държи :) Понеже агренажния ремък е сменян не в оторизиран сервиз, възможно ли е да не е зацепен като хората и от там да идва това тресене при палене и лекото "заспиване" при ускорение ? Май ще трябва да измисля още 500лв и да сменя ремъците и ролките отново ...

BatVas
21-09-2005, 10:38
Не знам за дизелите - ама не пести от смяна на ангренажи и ролки (за справка Гиги-спестил си малко ролки и после майка плаче) Аз смених всичко във Ванто и съм много доволен (да чукна на дърво) 8)

KGB
21-09-2005, 13:54
със спортен филтър и чип

Тук се крие "истината" за дебитомера...не знам какъв е спортния филтър, но той може да ти скапе дебитомера много бързо.

Какъв е чип-а???

Дизелите нямат за сега случей на скъсан агренажен ремък, но за да си спокоен е най-добре да ти го сменат в Ванто или Аутоиталия...там до колкото знам и гаранция дават...а и при дизела не е толкова скъпо като при бензините.

Щом имаш стария дебитомер има ли някакъв начин да ни го дадеш да го разгледаме 8)

пс: и наистина май ще е най-добре да дойдеш на срещата в неделя и да я видим колата.

156 m-jet
21-09-2005, 14:43
Тресенето, на 5цилиндровиа двигател е нормално, при парвите години на проиzводство , като мине 100.000 и го прави тойа номер, от лицен опит ти го каzвам... несто по помпата е но нисто фатално :D

valjo
21-09-2005, 14:58
Тресенето, на 5цилиндровиа двигател е нормално, при парвите години на проиzводство , като мине 100.000 и го прави тойа номер, от лицен опит ти го каzвам... несто по помпата е но нисто фатално :D
да де ама 1.9 е 4 цилиндров....

lazy
21-09-2005, 15:39
Филтърът е K&N, а чипът P-Box или нещо такова. А за неделя няма проблем, само дано не съм в провинцията :oops: Ако случайно пропусна, на следващата среща бирата е от мен :)
А, и още един "тъп" въпрос, обещавам да е последен - кога да паля, като изгасне лампичката за подгряване или като изгаснат и останалите индикатори ? :oops:

Crusader
21-09-2005, 16:29
Като изгасне лампичката за подгряване 8) .

KGB
22-09-2005, 01:06
Като изгасне лампичката за подгряване 8) .

Точно така...не се притясняваи питай колкото си искаш нали за това е създаден този форум.

Щом си с П-бох то това е външен модел (на които аз не съм привърженик)...и предполагам, че човека си го е свалил. Много лесно може да се провери.