PDA

View Full Version : изля ми се антифриз(вода) в краката???



street_fighter
26-09-2005, 23:47
колеги какво да правя?водата беше вряла,интересува ме дали е просто скъсан маркуч или съм прецакал нещо??? :frown: :frown: скъп ли е ремонта?моля някои да обясни как може да се оправи- след като я оправя тотално се отказвам от тая кола.много съм и ядосан,ще се продава...

EvgeniiM
27-09-2005, 00:16
Еее, братле, от такава дреболия ще се ядосваш. На мен в Ягуар ми тече вода върху краката, дет струва 20 бона, сега за един маркуч

valjo
27-09-2005, 00:57
да бе , верно, ти па мно лесно се отказваш :)

е виж мойте перипетии и си мисли кво ти е на теб
един маркуч божеее ;)

Mury
27-09-2005, 10:33
Сигурно е радиатор4ето на парното бре хора къв марку4 през купето вътре на минават никакви марку4и само радиатор4ето е вътре :wink: :wink: :wink: то не е скъпо бре колега м/у60и 100 лева е и за смяна 30-40 ша са опраиш ама наш кво парно 4е имаш после лелеле смрът :wink: :wink:

street_fighter
27-09-2005, 18:21
Сигурно е радиатор4ето на парното бре хора къв марку4 през купето вътре на минават никакви марку4и само радиатор4ето е вътре :wink: :wink: :wink: то не е скъпо бре колега м/у60и 100 лева е и за смяна 30-40 ша са опраиш ама наш кво парно 4е имаш после лелеле смрът :wink: :wink:
абре има маркучи как да няма,до педалите има една черна кутия и вътре има един маркуч и може да е от него ама не съм сигурен!!!въпросът ми е,ако е от радиатора,каде се намира той и трябва ли да свалям цялото табло или само барчето? :offtopic: а иначе да ви кажа не съм доволен нещо от колата,дразни ме стоиката вътре,никаква видимост- същевременно неудобни седалки и все едно карам джип,с тя пусти габарити и тея брони(задницата особенно).карал съм много коли но маи тая не е за мен,нещо ми е голяма.Яд ме е само че се загуби онова чувство когато я взимахме......стойката,предницата,задницата ама като се качих да я карам и малко ми се промени мнението

alf
27-09-2005, 18:28
:offtopic: сори ма не се сдържам
единствено от избреоното от теб с което съм съгласен е за видимостта и то само назад. обаче пък имаш добри ел огледала пък и да ти кажа се свиква. но за неудобните седалки ше ме прощаваш ама ако на 155цата са ти неудобни купи си линкълн....

bass
27-09-2005, 18:28
Яд ме е само че се загуби онова чувство когато я взимахме......стойката,предницата,задницата ама като се качих да я карам и малко ми се промени мнението

Нищо страшно :-) То женорята се сърдят, като правим аналогии с тях и колите, но подобни аналогии са много удачни според мен - различните хора ценят различни неща в жената/колата и голяма част от тях откриват впоследствие. Бракът след любов от пръв поглед не е често явление :-)

Mury
27-09-2005, 18:32
[quote="Mury_alfata":1xuxgf37]Сигурно е радиатор4ето на парното бре хора къв марку4 през купето вътре на минават никакви марку4и само радиатор4ето е вътре :wink: :wink: :wink: то не е скъпо бре колега м/у60и 100 лева е и за смяна 30-40 ша са опраиш ама наш кво парно 4е имаш после лелеле смрът :wink: :wink:
абре има маркучи как да няма,до педалите има една черна кутия и вътре има един маркуч и може да е от него ама не съм сигурен!!!въпросът ми е,ако е от радиатора,каде се намира той и трябва ли да свалям цялото табло или само барчето? :offtopic: а иначе да ви кажа не съм доволен нещо от колата,дразни ме стоиката вътре,никаква видимост- същевременно неудобни седалки и все едно карам джип,с тя пусти габарити и тея брони(задницата особенно).карал съм много коли но маи тая не е за мен,нещо ми е голяма.Яд ме е само че се загуби онова чувство когато я взимахме......стойката,предницата,задницата ама като се качих да я карам и малко ми се промени мнението[/quote:1xuxgf37]Е те тея марку4и отиват в радиатор4ето на парното но е малко вероятно да са се спукали по-възможно е да е радиатор4ето :wink: :wink:

street_fighter
28-09-2005, 11:54
оказа се че кранчето се е спукало,свалих го(сваля се доста лесно без да се маха табло и така на татък)някой има ли представа колко струва горе долу ново?

WhitePower
28-09-2005, 12:20
26 лева в алксандар ауто - и аз сам го сменил ;)
ако това те успокоява

Dodo 155
28-09-2005, 17:28
оказа се че кранчето се е спукало,свалих го(сваля се доста лесно без да се маха табло и така на татък)някой има ли представа колко струва горе долу ново?
Малеее, ти ако спукаш гума да не вземеш да се гръмнеш :!:
Карай го по-спокойно, все пак си купил кола на 11-12г., не си я взел нова от магазина, за да и търсиш кусури :wink:

И да ти призная честно, че до сега в каквато кола съм се качвал по-удобна седалка от тази на 155 има само в американските коли понеже там слагат фотьойли :D :lol: :lol: :lol:

koolio
28-09-2005, 18:16
[quote="street_fighter":2806gzq9]оказа се че кранчето се е спукало,свалих го(сваля се доста лесно без да се маха табло и така на татък)някой има ли представа колко струва горе долу ново?
Малеее, ти ако спукаш гума да не вземеш да се гръмнеш :!:
Карай го по-спокойно, все пак си купил кола на 11-12г., не си я взел нова от магазина, за да и търсиш кусури :wink:

И да ти призная честно, че до сега в каквато кола съм се качвал по-удобна седалка от тази на 155 има само в американските коли понеже там слагат фотьойли :D :lol: :lol: :lol:[/quote:2806gzq9] Абсолютно съм съгласен! :thumbup: Всеки път като седна в 155 изживявам душевен оргазъм- тая кола все едно е правена по мярка за мен! А като чувам отзиви и от други хора- не само аз го усещам. Какъв е изводът- тази кола има перфектна ергономия. :smile: В това отношение Алфите пък и италианските коли по принцип абсолютно превъзхождат всички останали, според мен дори американските. Колкото до Стрийт-файтъра- човече, може просто да не си улучил на кола. Никой не е казал, че всички Алфи, които се вкарват в България са перфектни. затова, ако имаш по-малко пари за кола, по-добре си вземи запазен Фиат, отколкото издухана Алфа, та после да плюеш по марката.

street_fighter
28-09-2005, 20:32
а верно ли на алфите моторите им държали пробег само до 200 000 км само!?щото били форсирани въпреки че аз на 1л8 цата не виждам да се форсира особенно много,иска още 8 винтила тва е истината?извинете за оффтопика

street_fighter
28-09-2005, 20:36
[ Колкото до Стрийт-файтъра- човече, може просто да не си улучил на кола. Никой не е казал, че всички Алфи, които се вкарват в България са перфектни. затова, ако имаш по-малко пари за кола, по-добре си вземи запазен Фиат, отколкото издухана Алфа, та после да плюеш по марката.

колега!,моята Алфа наилоните още и седят по тапицерията и проговете- тва достатъчно ли е?имам предвид че е перфекна от всякаде,именно за тва негодувам как може да се случи?не се обиждай

gigi
29-09-2005, 01:42
Колега без да се обиждаш ама земи я шитни тая алфа и си земи едно венто и повече не се занимавай. Те са удобни като ролс , 1.8 мотора им е недостижимите от алфа 90кс и се форсират като ферари а пробег от 2 000 000 000 не им влияе като нови са.
Ся сериозно туй за моторите на алфите някой "фен" много сериозно те е метнал ако я караш с хубаво масло карат и по 500 000км без проблеми. Аз съм виждал на "здравите" мерцедеси блок с ръб 1 милиметър а колата беше по километраж на 140 000км. Бобо може да ти каже неговият блок в какво състояние беше след като кората му е на около 200 000км и с чипа влизаше на 8000оборота, ми хонинга даже си седеше. Тъй че зарежи ти тая работа с наште разбирачи.
Алфите тва алфите онова ми да си карат ония кенефи и да не обсъждат другите марки за мене който обсъжда и плюе значи го е яд че неговата кола е по скапана ама е разбрал късно. А тебе като не те кефи алфата шитни я и си вземи някоя кола която няма да те дразни и ще ти прави кеф да я караш.

virusalfa
30-09-2005, 20:58
Понеже не ми се говори за форсажи и фолксвагени(две несъвместими неща),по въпроса за теч на антифриза,мога само да предположа(не знам дали ми е ден за врачуване),че проблема може да е от кранчето на парното-ала Типо,ала Темпр и Дедра-ако го смениш и пак го спука-гарнитура на мотора :frown:

bass
12-07-2007, 09:56
Днес загледах, че ми е мокра стелката на шофьорското място. Една мазна течност такава, на антифриз ми заприлича и погледнах казанчето - нивото беше поспаднало.
Понеже от писаното дотук май съм за кранче, някакви хинтове за намиране/сваляне/ремонт да дадете? Аз надникнах бегло под таблото, ма не видях да капе отнякъде. Довечера по-обстойно ще прегледам.

Z:)m
12-07-2007, 11:36
Днес загледах, че ми е мокра стелката на шофьорското място. Една мазна течност такава, на антифриз ми заприлича и погледнах казанчето - нивото беше поспаднало.
Понеже от писаното дотук май съм за кранче, някакви хинтове за намиране/сваляне/ремонт да дадете? Аз надникнах бегло под таблото, ма не видях да капе отнякъде. Довечера по-обстойно ще прегледам.

И аз имах подобен проблем преди време, но при мен тогава се оказа, че цилиндърчето/помпичката на съединителя изпуска/сълзи. Провери, да не би при теб да е това...

bass
12-07-2007, 13:25
Тва за съединителя беше първата ми мисъл (и шаш) :-) Не е от него, огледах внимателно - мокри стелката в дясната част, точно до средната конзола. Течността е безцветна. А парно имам зверско, бтв - днес една колежка беше примряла от студ като я зех от спирката и го надух. Като се замисля, може точно тогава да е протекло...

virusalfa
12-07-2007, 13:43
оказа се че кранчето се е спукало,свалих го(сваля се доста лесно без да се маха табло и така на татък)някой има ли представа колко струва горе долу ново?Ако пак ти спука кранчето-главата долу!Гарнитура!

bouncer
12-07-2007, 13:56
а аз го изживях това с антифриза върху краката преди няколко месеца! при мен се беше преебало кранчето и се беше запушило и при едно изръчкване ми гръмна радиаторчето. бая пари се изръсих тогава. ама то нали ГТВ каво видят и вадят големите секири.......

bass
18-07-2007, 13:01
Къде по дяволите е тоя кран бре :-) Врях се като хлебарка под таблото между педалите, ма не виждам ни тръби, ни кран, ни нищо :shock: Трябва ли да се разглабя нещо там?
BTW дебна всеки ден от една седмица и няма ни теч, ни загуба на антифириз - кво беше тва наводнение, не знам...

pr_00f
18-07-2007, 15:08
http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304882.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304882.JPG)

Виж тук. Над педала на газта има изваден маркуч, а над него 2 палстмасови тръби - едната е от изваденият маркуч, другата все още си има маркуч - това е радиатора на парното и там на тези тръби е кранчето ( до колкото знам) Та трябва да махнеш предпазната пластмасовая кора до педала на газта за да го видиш.

bass
18-07-2007, 15:53
Благодаря! Ще пробвам довечера кво ще стане.

bass
18-07-2007, 22:29
16 лева и 20 минута работа - решението на проблема :-)

kris11
19-07-2007, 00:23
Днес загледах, че ми е мокра стелката на шофьорското място. Една мазна течност такава, на антифриз ми заприлича и погледнах казанчето - нивото беше поспаднало.
Понеже от писаното дотук май съм за кранче, някакви хинтове за намиране/сваляне/ремонт да дадете? Аз надникнах бегло под таблото, ма не видях да капе отнякъде. Довечера по-обстойно ще прегледам.


Лелей имаш ли ABS ??? Голямо приключение ще има.
Скапва се работната помпа и протича в сервото.Мембраната му изгнива и се пробива и няма спирачки.
4 часа ми отне демонтажа -ABS , помпа и накрая серво.
Сервото става от Фиат - плоско е и е 40-50 лв 2 ра младост. Обаче , ако нямаш ABS е тумбесто като на ЗИЛ , трудно за намиране и е над 70лв . Но ти си с кола 85г значи си с тънкото серво.
Сглобяването и то ми отне около 4 часа и после обезвъздушаване.Последното не стана като хората и отидох след 3 опита на машина за смяна на течност.

Но съм се зарекъл никога повече на 155 ца няма да сменям серво и спирачна помпа.

Щом има следи по стелкото почти на 80% съм сигурен че имаш спирачна течност и в сервото - няма къде другаде да се събира.
въобше много неприятна работа.

bass
19-07-2007, 09:32
Кранчето на парното беше бе човек, стига с тия апокалиптични сценарии :-)
При мен беше зад 2 пластмаси - като ги свалихме веднага се видя откъде капе. Пластмасата на кранчето беше корозирала (или какъвто е правилният термин) на едно-две места и се ронеше с нокът дори (в смисъл, не се е сцепило от зор, в контекста на казаното от Вирусалфа).

Z:)m
20-07-2007, 11:07
Кранчето на парното беше бе човек, стига с тия апокалиптични сценарии :-)
При мен беше зад 2 пластмаси - като ги свалихме веднага се видя откъде капе. Пластмасата на кранчето беше корозирала (или какъвто е правилният термин) на едно-две места и се ронеше с нокът дори (в смисъл, не се е сцепило от зор, в контекста на казаното от Вирусалфа).
...пластмасата старее :) и става много чуплива и ронлива.