PDA

View Full Version : Молба до колегите с 33-ки 16в.



Mury
09-10-2005, 18:31
Искам да помоля ако някой има размерите на главата на 33 16в. да ми ги даде ако не по-то4но ми трябва разстоянието от края на единия клапан до края на другия и на широ4ина и на висо4ина ако се сещате какво имам предвид.Искам да слага 16в. глави на моята ама има разлика в диаметъра на буталата около 3-4 мм мисля и да провера дали няма да се удрят клапаните в блока

MrX
09-10-2005, 18:37
абе Мъро не се занимавай с глупости дай да видиме какво ще направиме за онова дето си говорихме вчера

Boxer
09-10-2005, 18:46
имам две свалени глави в момента, ако искаш може да се разберем да ги разгледаш

75 2.0 turbo
09-10-2005, 19:59
мъри заеби тая конверсия батка пусни обява на твоя мотор и си купи цял 1.7 16v ще стане и по бързо :wink:

ALFA33S16V
09-10-2005, 20:23
Хубаво е да си манияк, ама чак пък толкова!!! И все пак, двигателите на 1.7хх са еднакви, буталата също, ходът им също, само главите са различни. Слагай! Но ако двигателят ти не е 1.7 - забрави! По-добре си купи нов двигател, ако намериш де. Инжекцията имаш ли? Щото с карбуратори няма да стане - те не са оразмерени за бързо пълнене при високи обороти

Mury
10-10-2005, 21:18
абе Мъро не се занимавай с глупости дай да видиме какво ще направиме за онова дето си говорихме вчераДа де ама май единия мотор нема електроника за ко ми е иначе съм навит бате ше си поговориме и ке измислиме нещо ти поне си сериозен а и офертата е доста добра бате.Незнам още не съм решил ко да правя ама и да взема мотор 1.7 ще го слагам на пролет сигурно ще видиме каквото сабя покаже :wink: :wink: :wink:

Venci
11-10-2005, 09:46
Нека аз споделя моят опит с проби за заменяне на глави от еднакви мотори с различен обем и диаметър на буталото. Значи моят мАтор е 1600 кубика с бутало 78 мм. Лятото докато още не бях му сложил главата както си седеше на тезгяфа в гаража ми изпадна една глава от Алфета 2000 кубика 84 мм бутало. Направих сравнение и се оказа, че бих могъл да захлупя голямата глава на моя блок. Така и направих. Сложих и валовете. Закачих веригата и започнах да въртя коляновия вал. Ами оказа се, че клапаните опират в буталата. Вероятно защото са по-големи на диаметър от моите. Наистина като се замисля сега. Тогава не сложих гарнитура, но пък и клапана не можа много да слезе надолу та да кажем, че за малко не е минал.

alf
11-10-2005, 15:25
клапана не можа много да слезе надолу та да кажем, че за малко не е минал.
тури фланец :Tease:

Venci
11-10-2005, 16:54
:offtopic: :offtopic: :offtopic:


Ще сложа ама от тия дето са комплект с главата турбото и колекторите и направо с динамометричния ключ го инсталираш :hehe:

75 2.0 turbo
11-10-2005, 20:10
:offtopic: :offtopic: :offtopic:


Ще сложа ама от тия дето са комплект с главата турбото и колекторите и направо с динамометричния ключ го инсталираш :hehe:
ако искаш мога да помагам за на4инанието! а колкото до 1.6 на 2.0 знаеш 4е има вси4ко само да ти се кара 2.0 :wink: