PDA

View Full Version : Alfa 159 на 3 място за “Автомобил на 2006 г.”



търтей
17-10-2005, 17:20
хайде стискаме палци на нашите!



Седем модела ще се борят за най-престижната автомобилна награда в Европа. В предстоящия вот ще бъде избран един от тях и резултатите ще бъдат обявени на 14 ноември.

58-членното жури на конкурса "Автомобил на годината" избра седем автомобила, които ще участват във финалния кръг за кола на 2006 година. Окончателните резултати ще станат известни на 14 ноември.
Седемте финалиста са Alfa Romeo 159, BMW 3-series, Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo, Mazda 5, Renault Clio, Toyota Yaris и Volkswagen Passat. Всъщност тази година за първи път има 9 финалиста, тъй като общите модели на PSA и Toyota се броят за един модел.
Финалистите бяха избрани от общо 28 претендента за престижната награда. В последния кръг на конкурса членовете на журито трябва да разпределят 25 точки между най-малко 5 от седемте финалиста, като всеки се обоснове писмено за вота си.

Dodo 155
17-10-2005, 20:21
Е как може да се сравняват различен клас автомобили :?: :roll:
Че то Алфата и MBW-то няма да смогнат на разхода на един мъник ... примерно :idea: А пък една 159 е доста по-широка или комфортна от Ситроен С1 :idea:
Какви са точно критериите за 1-во място все пак :?: :roll:

търтей
17-10-2005, 20:47
@dodo
чети тук 0 http://www.caroftheyear.org/pages/cars_ ... ta2006.htm (http://www.caroftheyear.org/pages/cars_candidates06/Lista2006.htm)
но не виждам какво те учудва - така е от както има тази награда - сравняват се всички коли от годината



The object of Car of the Year is to find a single, decisive winner. The voting process is designed for that purpose, and not to provide a scale of merit of all competing cars. There are no categories, sub-divisions or class winners.

Obviously this requires the Jury to assess cars of very different types and price, which means assessing them against their market rivals. The 58 members of the Car of the Year Jury all test cars as part of their journalistic work. In selecting the car of the year they use the following criteria: design, comfort, safety, economy, handling, performance, functionality, environmental requirements, driver satisfaction, and price. Technical innovation and value for money are particularly important factors.

In September, the Jury Committee draws up a list of eligible cars from all the newcomers presented over the previous 12 months. Eligible cars must be essentially new models, not simply changed cosmetically or by the installation of new engine or a transmission. They are considered irrespective of their country of origin but must be available in at least five European countries at the time of voting and have an expected sales volume of 5,000 a year.

The Jury then elects a short list of seven cars in a simple vote. For the second stage, each Jury member has 25 points to apportion to at least five cars, with a maximum of 10 points for any one of them, and produces a statement of justification for the vote, which is published at the time of the award presentation.

KGB
14-11-2005, 03:55
Алфа Ромео 159 взе 3то място в класацията за автомибил на годината в Европа. Вечният съперник БМВ-3серия остана на 4то място.


Грозното Рено Клио спечели таз годишния приз...явно журналистите са сърдите на света...след като втора поредна година ни пробутват грозен и по нищо отличаващ се автомобил. След като миналата година приза бе грабнат от Тойота Приус.

търтей
14-11-2005, 13:11
Френският автомобил събра общо 256 точи, с което успя да изпревари само с 5 точки VW Passat. Трети с 212 точки остана Alfa Romeo 159, а четвърти е BMW 3-Series с 203 т.

След тях останаха останалите финалисти Mazda5 (198 т.), Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo (187 т.) и Toyota Yaris (143 т.).

alf
14-11-2005, 13:13
отивам да си зема 1-2 пасатора и ено клито за жената

pooh
14-11-2005, 13:35
...

търтей
14-11-2005, 13:39
Важно е ,че БМВ е след нас. :D

:offtopic: В тая връзка се сещам за вица
"Състояло се надбягване м/у руснак и американец. Американеца победил.
Как е отразено в американската преса:
"Ние сме първи , руснаците - последни"
в руската преса:
"Ние сме 2-ри, американците - предпоследни"

пухи поне разказвай нещата верно - да не споменавам че дори не е виц - това е от комюнике на тасс за игрите на добра воля в москва през 1986 ;)

а бмв след нас ама пасатора далеч напред ...
мдааа

pooh
14-11-2005, 15:03
...

търтей
14-11-2005, 15:10
ми не знаех :wink:
е вече знаеш - руснаците са били на почетното второ място :roll2: американците предпоследни
а участват само те :roll2:

а иначе по повод кола на годината - обикновено печелят евтини компактни коли - алфата просто немаше шанс

bass
14-11-2005, 15:19
обикновено печелат евтини компактни коли

Тва е щото пускат много женоря да гласуват :D
Не знам дали сте гледали по дискавъри едно филмче за създаването на поредното поколение Корвет (пред-пред-последното май) - решават преди окончателно да одобрят прототипа да поискат и мнението на жени (ей тъй, да няма дискриминация). Резултатът беше тотално убийство на концепцията, разкараха всичко, което носеше характера на колата (понеже в началния вариант имала много брутални форми :frown: )

търтей
14-11-2005, 15:22
Тва е щото пускат много женоря да гласуват :D

ще те разочаровам - нема киорава жена :Tease:

Direct initial coordination among colleague journalists to gather a Jury for Car of the Year, gave soon place to a more formal structure with the backing of magazines. Firstly six and more recently seven publications belonging to different European countries, undertook organization of Car of the Year award. From the initial founders, AutoVisie, Stern and ViBilдgare still remain, while Spanish magazine Autopista was invited into the group in the '80s, and some sponsor changes took place in UK, Italy and France.

====

A representation of the seven sponsoring publications meets periodically in the Organizing Committee of Car of the Year. Each year, by turn, one publication takes care of gathering the final vote, publicize the result and hold the prizegiving ceremony. Its representative is the President of Committee.
The persons currently seating in this committee are:

Roberto Marazzi
Auto, Italy
(President for Car of the Year 2006)

Richard Storrs
Autocar, UK

Alicia Martнnez-Pereda
Autopista, Spain

Michele Kukler
AutoVisie, Holland

Christophe Veyrin-Forrer
L’Automobile Magazine, France

Alexander Schwerin
Stern, Germany

Peter Fogelberg
Vi Bilдgare, Sweden

=====

и самото гласуване (http://www.caroftheyear.org/pages/Voting06.htm)

bass
14-11-2005, 15:34
Е тогава отиваме на варианта "Божке, накъде отива светът" :D

Dexer
14-11-2005, 15:59
Alicia Martнnez-Pereda
Autopista, Spain


е тва муж ли е бре тьртей???

търтей
14-11-2005, 16:01
Alicia Martнnez-Pereda
Autopista, Spain


е тва муж ли е бре тьртей???
хехе - таз да си я видел да е гласувала? ;)

KGB
14-11-2005, 18:18
В Германия сме първи 8)

Aquila
15-11-2005, 02:55
Айде честито за третото място и от мен ,а за тези които това не е достатъчно да знаят,че сме втори по най-много спечелени точки - Алфа 156 през 1998 с 454 точки. Първи са пак французите :twisted: с Пежо 405 през 1988г и 464 то4ки :D

virusalfa
15-11-2005, 11:22
Щом най-грозните коли ги избират за кола на годината,явно гласуването е било в Англия(най-гадния вкус имат) или Франция-те са националисти.Поне да беше Пежоята Пининфарина да изпъкне,а то.....

Hristo_156
15-11-2005, 23:52
Проблемът е, че пак сме в енергийна криза. Журито се е повлияло до голяма степен от кризата с горивата и от цените на колите. "Клитото" се нанася три пъти в цената на алфата - туй то. Другото е шикалкавене в обясненията на журито.

Само едно не мога да си обясня защо пасата е преди алфата. Това е много тъпо.

Gorgizario
17-11-2005, 00:10
Щом най-грозните коли ги избират за кола на годината,явно гласуването е било в Англия(най-гадния вкус имат) или Франция-те са националисти.Поне да беше Пежоята Пининфарина да изпъкне,а то.....
Пропусна и германците... общо взето няма кой да ни подкрепя :frown: Е все пак южните нации сме по либерални :roll:

pooh
17-11-2005, 12:20
...

Kostadin
17-11-2005, 13:01
Алфа 159 е получила най-много гласове от германските журналисти, а италианските са гласували за пасатора.



точно това забелязах и аз :wink:

Gorgizario
17-11-2005, 13:15
Пропусна и германците... общо взето няма кой да ни подкрепя :frown: Е все пак южните нации сме по либерални :roll:

Малко наизуст си говорите ми се струва!

Алфа 159 е получила най-много гласове от германските журналисти, а италианските са гласували за пасатора.

http://www.caroftheyear.org/pages/Voting06.htm
Не ги е срам :evil: Предатели :death:

Dodo 155
07-01-2006, 23:36
... Алфа 159 е получила най-много гласове от германските журналисти ...
Това е много показателно :idea: Алфа 159 ще стане мечтата на немеца :wink:
А тия жабари дето са гласували за пасатора са мелез м/у евреин и немец :lol: :lol: :lol: