PDA

View Full Version : смяна на накладки



MrX
20-08-2004, 10:15
някой има ли представа как се сменят предните накладки на SPRINT '85 ,дисковете са на скоростната кутия и нямам никаква представа как става

Bobo
20-08-2004, 17:14
На мойта деветдесятка (Алфа 90) се сменяха като откачиш полуоските иначе нямаш шанс разтоянието е около 1.5см така че яко разглобяване :) успех

MrX
20-08-2004, 18:50
абе то при мен разстояние бол ама незнам на какво се държат тея накладки,не са като на 33-ката на два щифта,иначе място има отвсякъде

MrX
27-08-2004, 09:49
ХОРААААААААААААААА
ПОМОГНЕТЕ С ТИЯ НАКЛАДКИ ЧЕ СЕ ВИДЯХ В ЧУДО
днес ще е 4-ти ден откато ги сменям
проблема е с вътрешните буталца,те как се прибират

hf hpe
27-08-2004, 11:03
ako са клеясали предполагам много трудно
виж да нямаш проблеми с спирачните маркучи(ако имаш такива де, че нали са ти на скоростите)
за по лесно можеш да развъртиш пробката за обезвъздушаване, а и може първо да натиснеш малко на педала на спирачката да излезе първо навън цилиндърчето и да се раздвижи

MrX
27-08-2004, 11:18
значи ситуацията е следната:
не са клеасали както си мислех в началото на моето приключение защото навън си излизат без проблеми.трябжа да има нещо,някаяв болт ли какво ли което да ги освобождава за да могат да се приберат,поне така е на на тези които се падат от вънщната страна на диска но тези вътрешните здравето ми взеха,едното онзиден незнам как го иглъгах но влезе но второто не ще

hf hpe
27-08-2004, 11:20
пробвай ако можеш и леко да го завъртиш

ако не и не е много трудно направи си го свали на земята и го прибери пък после колко му е едно обезвъздушаване, а тамън може и да си смениш спирачната течност(предполагам че е на повече от 2 години)

MrX
27-08-2004, 11:29
трябва да сваля скоростната кутия за да сваля и челюстта а за въртене на цилиндъра и дума неможе да става , няма място а спирачната течност ще е нова че тази която беше в системата изтече

Joro
28-08-2004, 00:24
Наистина опитай с въртене. Това е саморегулирането на самите наклатки. Цилингърчетата отдолу имат резба като винт по средата. като го въртиш наляво или надясно (не съм сигурен за посоката) трябва да се приберат. В интерес на истината тоеа съм го виждал само на задни дискови спирачки, но може и при теб да е така. До сега съм правил три коли на които им се пребърат с въртене цилиндърчетата на задните дискови спирачки - моята темпра, ауди B4, и форд сиера. Но това е саморегулиране заради ръчните спирачки. А ти казваш че при теб е отпред. За това просто ти го казвам като идея.