PDA

View Full Version : Записване за ДРАГ състезание Италфест 2008



ne0
08-10-2008, 12:06
Регламент за драг състезание – Италфест 2008

Състезанието по „Драг” ще се проведе в два класа „А” и „Б”.

Клас А
Автомобили без принудително пълнене до 2000 сс и с принудително до 1200 сс.

Клас Б
Автомобили без принудително пълнене над 2000 сс и с принудително пълнене над 1200 сс.

Състезанието се провежда на два етапа:

1. Етап: Клалификации.
Записалите се участници стартират за време. Състезателите постигнали първите осем времена образуват четвъртфинална стартова решетка според постигнатото време.

2. Етап. Състезание.
Състезанието ще започне от клас „А” и ще завърши с клас „Б”. Буква ще отговаря за стартова двойка от решетката: А / 1-5, Б / 2-6, В / 3-7, Г / 4-8. – директни елиминации. Победителите се определят от една директна гонка. Победителите се класират за полуфинал – А-В, Б-Г. Победителите в полуфинала се класират за финал. Полуфиналът и финалът се решават след две победи на даден състезател.

Състезателите се задължават да предоставят валидно свидетелство за провоуправление категория „Б” и валиден ГТП на МПС-то, което управляват на състезанието. Състезателите се задължават да стартират с предпазен шлем/каска и сложен предпазен/и колан/и във всяка гонка. Състезателите се задължават да не надвишават скорост повече от 30 км/ч извън рамките на състезателното трасе. Състезателите стартират сами, забранява се возенето на пасажери.

В състезанието вземат участие желаещи попълнили формуляр и декларация (декларациите ще се раздават на пистата) за участие.

ЗАЯВКИ ЗА СЪСТЕЗАНИЕТО СЕ ПРИЕМАТ ЕДИНСТВЕНО И САМО НА EMAIL:
drag@clubalfaromeo.com ДО 18:00 часа, Петък, 10.10.2008

ЗАЯВКА - 2961

ДЕКЛАРАЦИЯ - 2960

MrX
08-10-2008, 14:22
Това означава ли, че хората, които по някакъв начин са научили за събитието, но не посещават форума, а изявят желание да участват няма да бъдат допуснати?!?

ne0
08-10-2008, 14:34
Да.

Бобби
08-10-2008, 16:20
Да.
..ограничено някак си....познавам едно момче което ще ходи, но не е помирисвало форума...а бензин всеки ден:-|

odisey
08-10-2008, 16:55
Ако записването става на място едва ли ще е проблем, фестът започва в 10ч, ако двама човека седнат спокойно сичко може да е готово за драга със записване декларации и т.н. за 1 час. Каските също са хубаво нещо, нека има 2 бр. оборотни за който си няма и сичко е ОК.

ne0
08-10-2008, 16:55
..ограничено някак си....познавам едно момче което ще ходи, но не е помирисвало форума...а бензин всеки ден:-|

ами обясни мо... помогни му... къде Ви е ентусиазма...

ne0
08-10-2008, 16:56
Първите заявки заваляха.....

odisey
08-10-2008, 17:01
ами обясни мо... помогни му... къде Ви е ентусиазма...

А хилядите дето ше научат от листовките по чистачките? Не може да се обвързва това с форума, нека има възможност всеки да се запише, но да има пресявка.

WhitePower
08-10-2008, 17:13
Регламент за драг състезание – Италфест 2008

Състезанието по „Драг” ще се проведе в два класа „А” и „Б”.

Клас А
Автомобили без принудително пълнене до 2000 сс и с принудително до 1200 сс.

Клас Б
Автомобили без принудително пълнене над 2000 сс и с принудително пълнене над 1200 сс.

Състезанието се провежда на два етапа:

1. Етап: Клалификации.
Записалите се участници стартират за време. Състезателите постигнали първите осем времена образуват четвъртфинална стартова решетка според постигнатото време.

2. Етап. Състезание.
Състезанието ще започне от клас „А” и ще завърши с клас „Б”. Буква ще отговаря за стартова двойка от решетката: А / 1-5, Б / 2-6, В / 3-7, Г / 4-8. – директни елиминации. Победителите се определят от една директна гонка. Победителите се класират за полуфинал – А-В, Б-Г. Победителите в полуфинала се класират за финал. Полуфиналът и финалът се решават след две победи на даден състезател.

Състезателите се задължават да предоставят валидно свидетелство за провоуправление категория „Б” и валиден ГТП на МПС-то, което управляват на състезанието. Състезателите се задължават да стартират с предпазен шлем/каска и сложен предпазен/и колан/и във всяка гонка. Състезателите се задължават да не надвишават скорост повече от 30 км/ч извън рамките на състезателното трасе. Състезателите стартират сами, забранява се возенето на пасажери.

В състезанието вземат участие желаещи попълнили формуляр и декларация (декларациите ще се раздават на пистата) за участие.

ЗАЯВКИ ЗА СЪСТЕЗАНИЕТО СЕ ПРИЕМАТ ЕДИНСТВЕНО И САМО НА EMAIL:
drag@clubalfaromeo.com ДО 18:00 часа, Петък, 10.10.2008

2961
2960

това как го измислихте като една стокова алфа е колтото едно стоково пунто
по добре го напрвете до 1.4 пък всеки да си прецени къде ще се мери

щото така излиза че 1.3турбо е в класа до 6.0 турбо

SFINKS
08-10-2008, 17:19
нали не си мислиш че случайно е направено така :tooth:

ne0
08-10-2008, 17:19
това как го измислихте като една стокова алфа е колтото едно стоково пунто
по добре го напрвете до 1.4 пък всеки да си прецени къде ще се мери

щото така излиза че 1.3турбо е в класа до 6.0 турбо


ти ела с 6.0 турбо италианка па аз ще те бием с 1.4 турбо.....

това са правилата.... винаги има недоволни... сега ще се види на кой колко му върви колата

Бобби
08-10-2008, 17:38
ами обясни мо... помогни му... къде Ви е ентусиазма...
..довечера на по бира..ще го информирам:th_up:

ne0
08-10-2008, 18:47
пускай заявка...

Dexer
08-10-2008, 18:50
Бат Вас и Нено са абсолютно прави!

Просто се записвайте и не умувайте много много, за да не останат колите ви само на паркинга...:th_up:

drigata
08-10-2008, 19:01
a в петък ще има ли публикация на записалите се

SFINKS
08-10-2008, 19:06
Ако ще е драг за кеф направо премахнете всякакви класове и всички да се пускат с всички и да се гледат само времената а ....

ne0
08-10-2008, 19:25
a в петък ще има ли публикация на записалите се


да!

Mury
08-10-2008, 20:11
да!

А ти мацко ше участваш ли а,да видим дали ти въри колата:tooth::tooth:

ne0
08-10-2008, 20:13
А ти мацко ше участваш ли а,да видим дали ти въри колата:tooth::tooth:

да... а като гледам заявките и ти ще участваш...

ne0
08-10-2008, 21:54
тая година е редно да взема цял ксенон а не само части от него

моля те да попълниш заявка защото си изпратил и-мейл бе прикрепена заявка

lulin racing
09-10-2008, 00:49
Нено на мейла трябва да се прати само "Order drag" ?!?! А декларацията се дава на пистата? Така ли е ако не е сори но неможах да разбера :tooth:

ne0
09-10-2008, 01:47
Нено на мейла трябва да се прати само "Order drag" ?!?! А декларацията се дава на пистата? Така ли е ако не е сори но неможах да разбера :tooth:

Може и декларацията да дадеш така ще спестиш писане на ръка, само подпис...
за сега са важни заявките, на пистата декларациите

lulin racing
09-10-2008, 04:19
ОК мерси ;)

WhitePower
09-10-2008, 11:38
ти ела с 6.0 турбо италианка па аз ще те бием с 1.4 турбо.....

това са правилата.... винаги има недоволни... сега ще се види на кой колко му върви колата

еии тоя отговор много ми ареса направо ма заби

Кой ги е създал тези правила ?? и ги е одобрил ???

За справка

- Клас "В"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели от 2051 куб.см до 3500куб.см. и такива с принудително пълнене до 1850 куб.см включително.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!


което значи че си нагаждате нещата по ваш си вкус а не по правила който са одобрени от много хора и са от години
както и да е няма да соря с вас
Тука вече е комунизъм !!!


и още нещо , ще има хора където ще дойдат там щото са научили от други хора, а те как да се запишат ??? като не знаят за сайта и интернета ???
ейй вземете помислете малко преди да изсерете нещо

търтей
09-10-2008, 12:07
а къде е общото между самолетна писта и здп и ппздп?
хихи

FreeStyler
09-10-2008, 12:08
еии тоя отговор много ми ареса направо ма заби

Кой ги е създал тези правила ?? и ги е одобрил ???

За справка

- Клас "В"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели от 2051 куб.см до 3500куб.см. и такива с принудително пълнене до 1850 куб.см включително.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!


което значи че си нагаждате нещата по ваш си вкус а не по правила който са одобрени от много хора и са от години
както и да е няма да соря с вас
Тука вече е комунизъм !!!


и още нещо , ще има хора където ще дойдат там щото са научили от други хора, а те как да се запишат ??? като не знаят за сайта и интернета ???
ейй вземете помислете малко преди да изсерете нещо
Братко WhitePower 100% съм съгласен с теб ... регламента е направен както им харесва на 2-3 човека :pain:

WhitePower
09-10-2008, 12:18
Аз не се мъча да ги мисля , той е измислен от други хора който се занимават с това професионално - Бат ГоГО и компания ама се чудя кой се опитва да измисля топлата вода
Целта явно на този вид драг е да люпим семки на феста

WhitePower
09-10-2008, 12:19
а къде е общото между самолетна писта и здп и ппздп?
хихи

Ми няма , за това там можеш да се състезаваш. взместо да напраим един зрелищен драг-фест , ще стане семкарска история
Иначе за какво плащаме за самолетна писта , ??? да люпом семки в барчето

Grigor
09-10-2008, 14:05
При недостигане на квотата + чисто техническа възможност ще могат да стават записвания и на място за драг-а и за майсторското.

acko88
09-10-2008, 14:11
Ми няма , за това там можеш да се състезаваш. взместо да напраим един зрелищен драг-фест , ще стане семкарска история
Иначе за какво плащаме за самолетна писта , ??? да люпом семки в барчето

Бате нали се сещаш че тези 2 класа който са направени устройват точно 2 автомобила :) нека всеки сам се сети за кои точно говоря :D:D:D

Grigor
09-10-2008, 14:28
Пичове,
Не се нервете излишно - все пак феста е за кеф.

Според мен ще има леки промени в регламените в последния момент, но това също няма значение - купи няма, звезди няма - всичко си го правим за кеф :-)

Каквото и да се направи ще има и доволни и недоволни - това е ясно.

GT
09-10-2008, 14:46
А отгоре на всичко ще има и замерване (не с яйца, а на автомобили) :-)

FreeStyler
09-10-2008, 14:59
Бате нали се сещаш че тези 2 класа който са направени устройват точно 2 автомобила :) нека всеки сам се сети за кои точно говоря :D:D:D
Брат сички стигнахме до тоя извод :headbang: евала на организацията :bowdown:

ne0
09-10-2008, 15:08
та кой са тези две коли, за да не ги караме да докараме други, дай примерно предложение за класове, ти и ОРЛИН и Кирил, защото говорите с недомлъвки като ученички. Помогне с предложение.

Pinky
09-10-2008, 15:13
какво им имаше на миналогодишните класове?

ne0
09-10-2008, 15:14
какво им имаше на миналогодишните класове?

примерно ... ТИ ли ще определиш коя кола е пипана и коя не...

пример моето браво..... всичко си е като оригиала ама 15,5....

FreeStyler
09-10-2008, 15:23
примерно ... ТИ ли ще определиш коя кола е пипана и коя не...

пример моето браво..... всичко си е като оригиала ама 15,5....
А ти с бравото или с 145-цата ще бягаш?

didiod
09-10-2008, 16:02
добре де айде с колелото ще се пусна :wow:

WhitePower
09-10-2008, 16:16
РЕГЛАМЕНТ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЯ ПО “DRAG-RACING”
ПИСТА „БОЖУРИЩЕ”

1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1.1 Дължина на трасето е 402.33 метра, разделено на два състезателни коридора, и маркирани с бяла непрекъсната линия старт и финал.
1.2 В състезанието могат да участвуват серийни и модифицирани автомобили без ограничение на марка, модел или година на производство.
1.3 Автомобилите стартират по двойки, съобразно стартовите си номера определени чрез жребий и групирани съгласно стартовата схема / приложение 1/ .
1.4 Съдиите на старта осигуряват правилната стартова позиция на участниците.
1.5 Всички автомобили се придвижват и заемат мястото си на старта на собствен ход, без странична помощ.
1.6 Участник не заел мястото си до 2/две/ минути след обявяването на предстоящия старт се обявява за загубил.
1.7 За старт сигнал се използува зелена светофарна светлина. Времеизмерването е без включено време за реакция и за двата коридора.
1.8 Участник останал на старта след подаден сигнал се счита за стартирал.
1.9 „Фалстарт” има при пресичане на стартовата линия преди запалването на зелената светлина.
1.10 „Фалстарт” отсъждат съдийте на старта, отчетен от съответната апаратура. Участник направил повече от един фалстарт в съответната гонка се обявява за загубил.
1.11 След старта автомобилите се движат само в права посока без да пресичат коридора на съперника. Нарушение в този смисъл се наказва с присъждане на загуба.
1.12 За победител се обявява участника чийто автомобил е пресякъл финала пръв.
1.13 В случай че поради технически причини нито един от двата автомобила не е пресякъл финалната линия , за победител се обявява изминалия по-голямо разстояние измерено от старта. Максималното разрешено време за завършване на старта е 5 мин.
1.14 Помощ от страна на публиката не се разрешава. Получилият такава се обявява за загубил .
1.15 Финалът ( от последните двама участници)и в петте класа се провежда в три старта, като за победител се обявява спечелилият два. Допустимото време между стартовете във финала е 20 минути.


2. УСЛОВИЯ ЗА ДОПУСКАНЕ ДО УЧАСТИЕ
2.1 До участие се допускат лица навършили 18 години притежаващи свидетелство за управление на МПС.
2.2 Желаещите да участвуват са длъжни да попълнят и подадат заявление за участие до организаторите в рамките на определения за това срок.
2.3 Автомобилите е желателно да имат валидна застраховка гражданска отговорност.
2.4 Всички състезаващи се автомобили БЕЗ интериор или подменени стъкла ( направени от друг материал) , трябва да имат вътрешен ролбар /приложение 2/. Минималните изисквания към ролбара са показани на схемата.Тръбата е минимум Ф40мм с дебелина на стената 2мм и Ф45мм с дебелина на стената 1.5мм, желателно е да е безшевна ! Не трябва да бъде от алуминий! Така направената клетка , трябва да е стабилно закрепена в долния си край към купето , посредством планки с болтове (минимум Ф 13мм , якост 8.8 ) или заварка! Това са минималните изисквания , като всички ролбари съставени от повече и по-дебели тръби ще бъдат приети!
Всички хомологирани ролбари, предназначени за автомобили от пистов или рали шампионат , притежаващи необходимата документация за това , ще бъдат допускани за участие, независимо от размера и вида им!
2.5 Задължително е автомобилите да бъдат оборудвани с предпазни колани, пожарогасители и аптечки за първа помощ. Използуването на коланите по време на състезанието е задължително. За коли без интериор и с ролбар , са задължителни спортните презраменни колани , с минимум 3 точки на закрепване!
2.6 Използуването на предпазни ШЛЕМОВЕ е задължително за класове „А” , „В” , „FWD” и „С” изключая участници от „Стрийт” записали се и в „С” .
2.7 Всички участници подали заявление до организаторите , преминават през задължителен технически преглед в сервизната зона. Нередности застрашаващи безопасноста на участниците и зрителите (В това число и липсата на кой да е компонент от спирачната система), неотстранени преди края на техническия контрол водят до недопускане до участие.
2.8 Наличието на маслени маркучи ПОД НАЛЯГАНЕ в купето е забранено , както и уреди работещи на принцип различен от електрическия (показания за масло и бензин)!Ако има минаващи бензинови маркучи в купето , те задължително трябва да са с армировка, подходящи скоби и добре укрепени! В този случай е необходим ключ маса , който да изключва директно бензиновата помпа!
2.9 Допускат се само напълно окомплектовани автомобили откъм врати, капаци, калници, фарове и стъкла( независимо от материала от който са направени)
2.10 Преминалите технически преглед и одобрени за участие попълват задължително декларация /приложение 3/ за отказ от каквито и да било претенции спрямо организаторите на състезанието, свързани с имуществени или телесни повреди причинени им по време на участието им.
2.11 Право на участие в даден клас имат, само един пилот с един автомобил, т.е. един автомобил неможе да участва с двама пилоти ( да се сменят м/у стартовете) , както и един пилот неможе да управлява 2 автомобила в един клас!



3. ОРГАНИЗАЦИЯ И РЕД НА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
3.1 Участниците не могат да бъдат повече от 32 в един клас. При повече на брой желаещи, удовлетворяващи всички изисквания за участие, организаторите определят начина на подбор на 32-та ( вида на квалификацията).
3.2 Всички участници получават стартови номера, които трябва да се поставят на предното стъкло на автомобила в горния ляв ъгъл.
3.3 Времена валидни за квалификация могат да се дават в предишния ден на състезанието без ограничение и в деня на самото състезание при следните ограничения : 2 старта за града домакин и 5 старта за състезатели извън него!
3.4 Автомобилите на участниците нямат право да напускат сервизната зона без разрешение на съдийте. Напускането става само след подаден от съдията сигнал.
3.5 След приключване на всеки старт автомобилите отново по най-бързия начин заемат мястото си в сервизната зона и остават там до следващото си участие.
3.6 Разрешено е използуването на всички видове гуми, както и замяната им в рамките на сервизната зона. Разрешава се дозареждането с гориво по време на състезанието. Разрешава се подмяната на бутилки с N2O.
3.7 Техническа помощ или обслужване извън сервизната зона не се разрешава , нарушителите се дисквалифицират.
3.8 Състезателната част включва 1/16, 1/8, 1/4 , полуфинал и финал за всеки клас.
3.9 Всеки автомобил има право на минимално време за обслужване в рамките на 10 минути считано от момента на влизане в сервизната зона.


4. КЛАСОВЕ ЗА УЧАСТИЕ
4.1

- Клас "А"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 2050 куб.см. включително.
БЕЗ нитро , БЕЗ участието на изцяло или частично тръбни конструкций!

- Клас "В"
Клас за автомобили с атмосферни двигатели от 2051 куб.см до 3500куб.см. и такива с принудително пълнене до 1850 куб.см включително.
Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).
Разрешено е използуването на нитро системи!

- Клас "FWD"
Клас за автомобили с предно предаване , без ограничения на кубатурата на двигателя.
Разрешено е използуването на нитро системи

- Клас "Стрийт"
Клас за модифицирани автомобили , годни да се движат по улиците.
Наличието на интериор, брони , стъкла( оригинални) ,врати и капаци е задължително .
БЕЗ нитро системи.

- Клас"С"
Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя .
Разрешено е използуването на нитро системи.
Разрешено е участието на частично или изцяло тръбни конструкций като за целта записването трябва да бъде преди състезанието, за да може комисията да се запознае подробно с промените и да бъде прегледана документацията на закупилите ГОТОВИ изцяло тръбни конструкций.
4.2 Под частични тръбни конструкций ( допускани в клас "В" и "С") се разбират такива на които не са подменяни носещи части от конструкцията на автомобила.
4.3 Използуването на „нитро” е разрешено в класове „В” и „С”, но при условие, че участника е заявил предварително употребата му в заявката си за участие.
4.4 Участниците използуващи „нитро” задължително поставят стикер “N2O” на средата на задното стъкло на автомобилите си. Стикерът се предоставя от организаторите.
4.5 На немаркиран автомобил използуващ „нитро” се налага наказание.
4.6 Участието в по-горен ( подредбата е в т4.1) клас е разрешена , при положение , че автомобилът отговаря на условията на класа , като бутилките с нитро ще бъдат демонтирани на старта при необходимост( условие на класа).
4.7 Използуването на специални гуми ( сликове, полусликове, сликове за драг) е разрешено във всички класове!
4.8 Класиралите се в отделните класове получават точки както следва:
1 място - 10 точки
2 място - 6 точки
3 място - 4 точки
4 място – 2 точки
Като 1 точка получава състезателя, дал най-добро време в квалификацията на съответния клас!
За национален първенец в съответния клас се обявява състезателят събрал най-много точки. При равен брой точки се взимат в предвид броя на първите места, а ако и те са равни се гледат резултатите от преките двубой . При ново равенство се отчитат времената.


5. УСЛОВИЯ ЗА ПОДАВАНЕ НА КОНТЕСТАЦИИ
5.1 Подаването на контестация става посредством представянето и в писмен вид пред главния съдия на състезанието.
5.2 Контестаций за отваряне на двигател ( мерене на кубатура) имат право да подават срещу състезател , само преки съперници на даден етап от състезанието , в рамките на самото състезание , като таксите са :
клас "А" – 400 лв. + до 200 лв. от БФДР ( при необходимост)
клас "В" – 500 лв. + до 200 лв. от БФДР ( при необходимост).
Мотора се отваря на пистата веднага след състезанието от посочен от собственика на автомобила присъстващ човек или от член на комисията!

5.3 Разглеждането на контестация става само след депозит в размер на 100 лева (изключая точка 5.2) от подаващия молбата. В случай че е основателна депозита се връща в пълен размер, а нарушителя се наказва. При установяване на неоснователност, депозита се прибавя към общия награден фонд. За други нередности( липсващи части от колата примерно), пропуснати от комисията , могат да се подават контестаций от всички състезатели или да се обръща внимание на комисарите за вземане на своевременни мерки! Наказанията за поставяне на тежести , парични глоби постъпващи в наградния фонд и други ,се налагат от комисята след одобрение от наблюдаващия член на БФДР.
5.4 Главния съдия заедно с техническата комисия вземат окончателно решение по контестациите. Присъствието на двете страни по спора е разрешено по време на огледа.



6. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ
6.1 Организаторите не носят каквато и да било материална, юридическа или морална отговорност пред участниците или трети лица , за щети причинени по време на състезанието.
6.2 Всички присъстващи са длъжни да изпълняват указанията на лицата отговарящи за сигурноста , както и да се грижат за собствената си безопасност.
6.3 Забранено е присъствието на зрители на състезателното трасе, в сервизаната зона и на пътеките за подход към старта и тази от финала до сервизната зона.
6.4 Забранено е движението в обратна посока по пистата.
6.5 В случай на нарушение на мерките за безопасност организаторите имат право да отсранят нарушителя от района на състезанието.

7. ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В СЪСТЕЗАНИЕТО „DRAG RACING – БОЖУРИЩЕ 2008”
/ приложение 4/
Забележка: Организаторите си запазват правото за промяна на провеждане на състезанието съобразно метеорологичните условия.

WhitePower
09-10-2008, 16:18
подбери само най важното за италфеста
и си на 6
това искат хората

Така или иначе ,ако има майсторко там ша са пусна иначе нема се хабя нервите за глупости с хората тука , просто се убедих че няма смисъл
аре със здраве

ne0
09-10-2008, 17:08
Нашия правилник е от прафилника на фиа важащ за всички автосъстезация с автомобили серийно прозводство ;) appendix J ама кво да ти откривам топлата вода...

WhitePower
09-10-2008, 17:57
кажи коя група се класирате с сериините автомобили без подобрения по двигателя
и стига сме се обждали а дай да свършим работата

http://www.fia.com/sport/Regulations/appjregs.html

ne0
09-10-2008, 18:33
нещо с английския ли имаш проблеми

252.3.1

deadairplane
09-10-2008, 18:34
Абе за какво се акрате бе нали всичко е за спорта няма купи и тн. Какво значение има. Всичко е за кеф. Да не би попедителите да вземат по някоя точка за световния шампионат та така се карате?

Подкрепям бат Вас от всякаде. И престане да се карате безсмислено е. Само съсипани нерви.

didiod
09-10-2008, 18:46
Абе за какво се акрате бе нали всичко е за спорта няма купи и тн. Какво значение има. Всичко е за кеф. Да не би попедителите да вземат по някоя точка за световния шампионат та така се карате?

Подкрепям бат Вас от всякаде. И престане да се карате безсмислено е. Само съсипани нерви.

хмммм не може да няма някоя награда от спонсорите ако няма поне да се упомене тука нали за тва се прави дискусия:smoke:

Furious 155
09-10-2008, 18:47
от цялата работа ми се струва че бих се записал на майсторското, ако има записване на пистата...
иначе :bg: и със здраве!
Искрено се надявам да има свободно пускане след официланото драг състезание!!!

PEPI-2ALFA
09-10-2008, 18:56
от цялата работа ми се струва че бих се записал на майсторското, ако има записване на пистата...
И аз така.

acko88
09-10-2008, 18:59
та кой са тези две коли, за да не ги караме да докараме други, дай примерно предложение за класове, ти и ОРЛИН и Кирил, защото говорите с недомлъвки като ученички. Помогне с предложение.

Аз казах че спирам спора от моя страна!Да бъде това което сте казали и да видим какво ще се получи.За другия фест да си знаете обаче че тези неща несе решават 5 дни преди феста ;)

traiko_89
09-10-2008, 19:08
искам да участвам в клас А .

ne0
09-10-2008, 19:28
искам да участвам в клас А .
Чети регламента... пускай заявка...

WhitePower
09-10-2008, 19:32
В спора се ражда истината
така като гледам значи нито един автомобил няма да участа в драга ако спазим правилата който Нео е посочил , тъй като всички коли трябва да се замерят преди да се пускат
замерват се за ефективна кубатура и така ще се определи в кой клас попадат ;)и така прочети Фнимателно точката (както и тези по долу за пресмятането на цялата къбатура при турбините) която си посочил и пресметни с формулата , и ша установиш че в зависимост само от модела турбина и налягането си в различните класове :))
И да споменем само че драг рейсинга няма общо с фиа. Все пак едни се състезават на писта а не на 400 ми са 2 отделни федерации ......

и ако искаш можем да продължим спора , как се организират нешата


ARTICLE 3 : ENGINE
3.1 Supercharging
In case of supercharging, the nominal cylinder-capacity will be
multiplied by 1.7 for petrol engines and by 1,5 for diesel engine,
and the car will pass into the class corresponding to the fictive
volume thus obtained.
The car will be treated in all respects as if its cylinder-capacity thus
increased were its real capacity.
This shall particularly be the case for assigning the car to its
cylinder-capacity class, its interior dimensions, its minimum
number of places, its minimum weight, etc.
3.2 Equivalence formula between reciprocating piston and
rotary engines (of the type covered by the NSU Wankel
patents)
The equivalent cubic capacity is equal to the volume determined
by the difference between the maximum and minimum capacities
of the combustion chamber.
3.3 Equivalence formula between reciprocating piston and
turbine engines
The formula is the following:
C =S(3.10 x R) - 7.63/ 0.09625
S = High pressure nozzle area - expressed in square centimetres
by which is meant the area of the airflow at the exit from the stator
blades (or at the exit from the first stage if the stator has several
stages).
Measurement is done by taking the area between the fixed blades
of the high-pressure turbine first stage.
In cases where the first stage turbine stator blades are adjustable,
they must be opened to their greatest extent.
The area of the high-pressure nozzle is thus the product of the
height (expressed in cm) by the width (expressed in cm) and by
the number of blades.
R = The pressure ratio is the ratio of the compressor of the turbine
engine.
It is obtained by multiplying together the value for each stage of
the compressor, as indicated hereafter:
Subsonic axial compressor: 1.15 per stage
Trans-sonic axial compressor: 1.5 per stage
Radial compressor: 4.25 per stage.
Thus a compressor with one radial and six axial subsonic stages
will be designated to have a pressure ratio of:
4.25 x 1.15 x 1.15 x 1.15 x 1.15 x 1.15 x 1.15 or 4.25 x (1.15)6.
:headbang:

ne0
09-10-2008, 19:39
Ти си едно отчаяно и изтормозено същество престани да занимаваш хората с комплексите си... накрая няма да видим и една от колите ти. И 10 класа да имаше пак щеше да си като ученичка. Искам да си помислеш какво и дали ще пишеш защото ме ядосваш повече от колкото мога да си позволя да се сдържам. Искам много, ама много правилно да ме разбереш. Случвати се за втори път, благодарения на общи познати ти се размина. Не ми се занимава с глупости, не занимавай и хората с твоите простотии ако имаш нещо против моята личност те каня да ми се обясниш лично. Мисля че съм чсен. Постовете са ми от лицето на КАРБ не от Мое, нито от Екстрийм Тунинг, които пък нямат нищо общо.

jorko
09-10-2008, 21:08
Кротко , ве момчета ! Баси ... няа са де си мачкаме потниците я !

Grigor
09-10-2008, 21:11
Добре де,
Помолих да не се спори излишно в тази тема!

1. Каквито и да са правилата - който иска да участва ще участва ! Няма какво да спечели или загуби

2. Днес и утре винаги може да се промени нещо ако има нужда от това - не сме ФИА и можем да си измисляме каквито искаме правила за ФЪН състезанието което ще има.

3. За пореден път казвам - каквото и да се направи винаги ще има недоволни.

4. Има една криказка - който не играе.. не печели... Винаги можеш да си намериш повод или извинение или оправдание. Тука поне не се иска нищо освен желание... А който го има... няма какво да го спре.


Нео, ти ме подведе /знаеш за кое/.

vegatta
09-10-2008, 23:54
А дизелите къде ще са примерно моя.......

trustworthy
10-10-2008, 00:09
А дизелите къде ще са примерно моя.......

В челото на класациите някъде 8)

vegatta
10-10-2008, 00:11
В челото на класациите някъде 8)
Не бре аз питам сериозно

WhitePower
10-10-2008, 12:24
Ти си едно отчаяно и изтормозено същество престани да занимаваш хората с комплексите си... накрая няма да видим и една от колите ти. И 10 класа да имаше пак щеше да си като ученичка. Искам да си помислеш какво и дали ще пишеш защото ме ядосваш повече от колкото мога да си позволя да се сдържам. Искам много, ама много правилно да ме разбереш. Случвати се за втори път, благодарения на общи познати ти се размина. Не ми се занимава с глупости, не занимавай и хората с твоите простотии ако имаш нещо против моята личност те каня да ми се обясниш лично. Мисля че съм чсен. Постовете са ми от лицето на КАРБ не от Мое, нито от Екстрийм Тунинг, които пък нямат нищо общо.

Ето тука не ти прави чест да заплашваш когото и да било
Най малкото като член на клуба се дръж прилично
пич ако са ти слаби нервите не си за тука :stretcher:

И пак си ме разбрал погрешно
НЯМАМ НИЩО ПРОТИВ ТЕБЕ !!!! А ПРОТИВ КЛАСОВЕТЕ
АМА ТИ И ГРАМ НЕ ОТСТЪПВАШ И НЕ ИСКАШ ДА ПРИЗНАЕШ ЧЕ НЕ СИ ПРАВ.

Темата доведе да се кажат много неща , и против екстим тунинг нямам против , имам единсвено против как се взимат решенията.

WhitePower
10-10-2008, 12:26
Не бре аз питам сериозно

Ми сериозно си в челото щото си с турбо !!
нали за тва е целия спор

BatVas
10-10-2008, 18:22
Ми сериозно си в челото щото си с турбо !!
нали за тва е целия спор

какво те бъркат класовете. Както каза Гринго - няма какво да се спечели или загуби ако се участва. Или ей така да си мърморим.

Кво ми цитирате регламенти - Още малко ще искате техническата комисия на ФИА да проверява колите щото мощни спонсори са вложили милиони във вас и ще загубите или спечелите десетки милиони.

БатВас: Ало Бърни, БатВАС е?
Бърни Екълстоун: Кажи БатВас!
БатВас: Уреди 5 комисаря от ФИА за 11.10.2008 на писта Лесново
Бърни Екълстоун: Къде е това бре, лицензирана ли е?
БатВас: Абе щом съм казал пращай или кажи че не можеш, кво увърташ?
Бърни Екълстоун:Абе честно да ти кажа и при нас има едни дето само жалби и оплаквания пускат и много работа се събра на техническите комисари, та няма как:
БатВас: Карай здраве да е!

Както виждате от проведения разговор, нищо не можах да направя така че състезаниято няма да отговаря на никакви изисквания - МОЛЯ УЧАСТНИЦИТЕ просто да се забавляват - ония 10 млн награден фонд и още 10% от телевизионните права отпадат. :)

Pinky
10-10-2008, 18:36
Това, че победата не е обвързана с награда, не прави регламента по-умен.
А опита за сарказъм е толкова несполучлив и не на място, че нямам думи.

WhitePower
10-10-2008, 19:12
какво те бъркат класовете. Както каза Гринго - няма какво да се спечели или загуби ако се участва. Или ей така да си мърморим.

Кво ми цитирате регламенти - Още малко ще искате техническата комисия на ФИА да проверява колите щото мощни спонсори са вложили милиони във вас и ще загубите или спечелите десетки милиони.

БатВас: Ало Бърни, БатВАС е?
Бърни Екълстоун: Кажи БатВас!
БатВас: Уреди 5 комисаря от ФИА за 11.10.2008 на писта Лесново
Бърни Екълстоун: Къде е това бре, лицензирана ли е?
БатВас: Абе щом съм казал пращай или кажи че не можеш, кво увърташ?
Бърни Екълстоун:Абе честно да ти кажа и при нас има едни дето само жалби и оплаквания пускат и много работа се събра на техническите комисари, та няма как:
БатВас: Карай здраве да е!

Както виждате от проведения разговор, нищо не можах да направя така че състезаниято няма да отговаря на никакви изисквания - МОЛЯ УЧАСТНИЦИТЕ просто да се забавляват - ония 10 млн награден фонд и още 10% от телевизионните права отпадат. :)



ХАХАХАХАХ много си прав - са ходи го обясни на НЕНО щото той каза че всичко ще е по ФИА
А не аз , аз само успорих решението
браво васе чата ми хареса
аз предложих да запазим класовете от божира ;)) чисто ясно и изпитано


както и да е вече е късно за каквото и да било

dido76bg
10-10-2008, 21:14
Кога ще е готов списъка със състезателите??

LiopaR
10-10-2008, 21:24
ами за тези които сега разбират че е трябвало да се записват ......:cry:
а наистина искат да тестват новата си кола....
дано да става и на място.....

миро
10-10-2008, 21:43
....чак сега прочетох внимателно първия пост....

ne0
10-10-2008, 22:08
ами за тези които сега разбират че е трябвало да се записват ......:cry:
а наистина искат да тестват новата си кола....
дано да става и на място.....

пускай молба по маила....