PDA

View Full Version : Прецакано парно на 33



LRN
11-12-2003, 18:35
Здравейте! Някой има схема на панела на врътките на парното за 33-92г. (естествено отзад)? Лятото като се рових да си сменя лампичките на същия панел имаше едно откачено жило към врътката за топлия въздух (предполагам), защото другото жило си беше закачено. Обаче, като пробвах да го закача не удисваще никъде. Естествено беше лято и аз го отсвирих. Но сега зъзна като куче, защото грее слабо. Много ще съм ви благодарен ако някой ме упъти!

twin spark
12-12-2003, 00:23
за кой модел Алфа33 става въпрос

Bobo
12-12-2003, 12:57
като разглобиш таблото свирни да ти помогна с жилото просто се слага доста трудно и затова не си му намерил мястото

LRN
12-12-2003, 18:25
Алфата е 33 1.4I, последната модификация на купето с климатик. Освен двете жила има доста клапи, кото се движат с моторчета. Благодаря колега за отзивчивостта, но не съм от София. Искам да те питам само какво е положението на жилото когато ключа е завъртян към топлото - навънка или навътре? Това доста ще ми помогне да разбера към кой край да го вържа, а да не прилагам метода на пробите и грешките.

LRN
13-12-2003, 13:27
Такааа, проблема е бил точно в това жило. максимално издърпано-духа студено, съответно максимално набутано-топло. При мен е било някъде по средата. Обаче как се закача? Жилото завършва с само с Г-е, а ключа има широк отвор. Да не би да има някакъв специален щифт?

alfamilano
14-12-2003, 11:10
Oт къде си?(33 1.4ie 94g)Между другото каква ти е версията на мотора 907...???колко? Ходих да си търся бензинов филтър,но в каталога имаше 3_ 33-ки след 90г едната мисля че беше 907а53 за която мислех че е мойта,но капака ми пише 907A3B

LRN
14-12-2003, 17:34
Първо за парното-крачето на ключа е счупено, но по-големия проблем, е че жилото движи трудно (явно затова е се е и счупило). Така, че не ми остана друга възможност освен да изкарам жилото извън таблото. Ще му измисля някакво лостче и смятам да приключа одисеята. Все пак се имах идеи да продължа с разглобяването, но при цялата тая механика - лостове, моторчета..., а и без насъщната инструкция по екплоатация ме достраша. Ако все пак някой е имал кураж да се занимава нека сподели.
Иначе съм от Смолян. С бензиновия филтър не мога да ти помогна по простата причина, че не съм го сменял.Правих сметка като сменям маслото пролетта да го видя и него в някой добър сервиз (естествено не в Смолян). Версията на двигателя е абсолютно същата 30753 / 907А3B.

Bobo
15-12-2003, 09:35
Колегата е прав най навътре е на топло а най-издърпано е на студено проблема не е ж трудното движение на жилото а в самата клапа вътре в парното триабва да се смажат лостчетата в двата края и да се поизправи жилото там където прави остри завой. Такива места са на самото парно отстрани при мен също беше счупено зъбчето но след като направих S образен завой на самото жило и го забих където му е мястото заспа :wink:

alfamilano
15-12-2003, 09:43
Благодаря за версията значи е тази 90753!Твоята 33 нее ли една тъмно синя?

LRN
15-12-2003, 10:17
Благодаря на Bobo за информацията. Ако ме обземе музата ще го разглобя наново. Макар, че жилото се движи така, че все едно има заседнали боклуци. Ти го набутваш, то се връща, независимо дали духа въздух или не.

twin spark
15-12-2003, 11:22
проблема ти е десетина лева, смени го това жило или го откачи напълно и го раздвижи и всичко ще ти е наред