PDA

View Full Version : Проблем с задния десен габарит



DeX
06-12-2005, 15:14
Заначи имам следния проблем със задния десен габарит:

Когато включа габаритите той не свети, но светва само след като махна крушката и я сложа пак. Ако след това изгася габаритите и ги включа отново тя пак не свети. Смених крушката проверих окабеляването до таблото - няма отечки или къси съединения. Дайте някаква идея от какво може да е?

pr_00f
06-12-2005, 15:28
Бях преместил темата в раздел 155 поради недоглеждане.
Допуснах грешка за което се извинявам :oops: :oops: :oops:

DeX
06-12-2005, 15:29
И все пак отностно проблема ?

KGB
06-12-2005, 15:40
Изчисти "фасунката" на самата крушка.

DeX
06-12-2005, 18:30
Дам .. и това пробвах не помага. А и какво общо може да има при положение че крушката мъжди дори при угасен двигател и не на контакт.

EvgeniiM
06-12-2005, 18:47
Вальо наскоро имаше подобен проблем само че светеше постоянно и при изключен двигател. При проверка по окабеляването са стигнали до чек контрола - платки които стоят зад оборотомера , и една от тях се оказва че е сдала багажа. Май са шунтирали чека и всичко е наред, иначе нов - комплект с обротомер

DeX
07-12-2005, 15:02
Ми .. ъъъъ как са стига до там цялто табло ли треа да са свали ? Или има някакъв по лесен начин?

valjo
08-12-2005, 13:58
Ми .. ъъъъ как са стига до там цялто табло ли треа да са свали ? Или има някакъв по лесен начин?
опс, няколко дни не см влизал и ето ...

това явно е някъв проблем на 156ците 2001ва така като гледам.
фактите са следните:
на мойта колежка Алфа 156 1.8 2001ва задния габарит светеше леко при угасена кола, и пр. същите симптоми като при теб

заведохме колата при Велин, който я беше разчастил до подлуда :wallbash:

накрая се оказа, че чека за крушките (който се намира зад оборотомера) е започнал да заминава, и оттам идва паразитния ток

вариантите за ремонт:
1. поръчваш си нов оборотомер - то е комплкект - и чакаш доставка
2. шунтират ти тоя чек, и няма да ти работи за никакви крушки - и се оправя

Велин взе 200лв за труд за тая манипулация, оборотомера не см гледал колко пари струва и колко взимат за монтаж,
ако решиш мога да те пратя при него

DeX
09-12-2005, 23:22
Ами предпочитам да си ми работи всичко ама ми е любопитно чека дали не може да се отремонтира някак си. Едно такова ми се струва безсмислено да сменям целия оборотомер заради един ш***н чек. Ама пък от друга страна ми е некфо неандерталско такова да го шунтирам... Дали някой е пробвал да го отремонтира? И все пак ако ти е удобно можеш ли да провериш какви пари е оборотомера заедно с монтажа?

valjo
10-12-2005, 12:51
Ами предпочитам да си ми работи всичко ама ми е любопитно чека дали не може да се отремонтира някак си. Едно такова ми се струва безсмислено да сменям целия оборотомер заради един ш***н чек. Ама пък от друга страна ми е некфо неандерталско такова да го шунтирам... Дали някой е пробвал да го отремонтира? И все пак ако ти е удобно можеш ли да провериш какви пари е оборотомера заедно с монтажа?
така, значи тоя "чек" се състои от 6 интегрални схеми, за всеки кръг крушки и са капсуловани за гърба на оборотомера....
ремонт незнам дали е възможен, според Велин, изгорялата е 1 и тя може да се смени, но според него след нея ще почнат да горят и останалите и ще се видиш в едно вечно прикючение
другото, той е от малкото, които могат да я сменят (несм сигурен) и ше те одере жив за това :))

варианта да си купиш целия оборотомер не е толкова скъп - трябва да питаш във Вантотрейд колко пари е, според еПер е около 150евро
300лв да е, Ванто ше ти земат към 30-40лв за смяната....

са остава в последна сметка риска , да не е точно това проблема при теб :) и ако стане така ше си сума пари назад, и ше ме псуваш много :)

ние тогава избрахме "шунтирането" защото той за да установи причината беше разглобил половината кола, и ние ВЕЧЕ бяхме с пари назад :)))

та така, избирай си, аз говорих вчера с Велин, ако искаш да те пратя , той ше ти каже най точно ... или си виж дали нямаш по евтин "жичкаджия" но... е много тънка работа това ...

DeX
11-12-2005, 23:18
Ам аз днеска след около 20 паления на двигателя открих, че след като запаля мотора габарита си светва ... обаче само ако фаровете са били преди това включени .. ама определено си е от чек контрола. Ще видя кога ще имам повече време да го разглобя щото имам тука един доста добър жичкаджия под ръка ама трябва и 2-мата да сме свободни щото и той каза, че е деликатна работа и изисква време. Ще видим вероятно ще стане когато имам пари за нов щото дори да го прецакаме да може да си го купя :) а момента със шунтирането ще го пробваме за да видим дали е от него ама мисля, че е от него защото когато са изгасени фаровете ламбичката свети, а като ги пугна и угасва .. май не е нормално да е така:Р

valjo
11-12-2005, 23:35
Ам аз днеска след около 20 паления на двигателя открих, че след като запаля мотора габарита си светва ... обаче само ако фаровете са били преди това включени .. ама определено си е от чек контрола. Ще видя кога ще имам повече време да го разглобя щото имам тука един доста добър жичкаджия под ръка ама трябва и 2-мата да сме свободни щото и той каза, че е деликатна работа и изисква време. Ще видим вероятно ще стане когато имам пари за нов щото дори да го прецакаме да може да си го купя :) а момента със шунтирането ще го пробваме за да видим дали е от него ама мисля, че е от него защото когато са изгасени фаровете ламбичката свети, а като ги пугна и угасва .. май не е нормално да е така:Р
то изначале трябваше да разбера че не живееш в София :)
щом имаш жичкаджия, поне ше си спестиш сума ти разглабяне... :)
а оборотомер, дали има на склад някой :unsure: ...