PDA

View Full Version : Фиат Типо турбо



Pages : [1] 2

1912
30-01-2009, 22:31
та след многото спам по другите теми викам да пусна най накрая и аз една тема
http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=213731
и
http://photo-zona.net/index.php?APP_ACTION=DISPLAY_IMAGE_BIG&IMAGE_ID=213843
това е въпросната машина та викам да и сложа моторче от кучка а именно 2.0 16 турбо по мотора има всмук вал от типо портвана глава и керамика съединител взех всмукател колектор от ланча каппа той е прав без чупки дузи ша вида оргиналните 380 ?н.з,точно колко кубика са ама трябва да сколасат кулер и пътища ще бъдат от неръж,с колена и заварки на 63мм генерацията ми е на 63 с едно крайно гърне изп колектор за сега ще е сток но нищо не се знае турбината след дълго издирване е поръчана смятам че е най добрата на пазара http://www.hksusa.com/products/?id=704за това което мисля а именно 260-300 коня таван в смисъл 1бар
скоростна кутия взех от турбо мотор с шпер и така проекта ще се почва сигурно февруари и така горе долу тва е

Dodo 155
30-01-2009, 22:45
Ами успех колега и дано скоро да му чуеш звука ;)

Ma7e4k0
30-01-2009, 22:47
С предно ли ше го остаиш?

1912
30-01-2009, 22:57
мда

DJ_STIVAN
30-01-2009, 23:06
Айде успех с проекта.. и после ще возиш...

А ти сигорен ли си, че искаш да я караш само до 1 бар?До колкото знам тез карантийки по двигателя могат и повечко!

diapper
30-01-2009, 23:07
Колега истинска ли е тая цена на турбото 2200 $ ?

Успех с проекта и ни дръж в течение :)

1912
30-01-2009, 23:09
Колега истинска ли е тая цена на турбото 2200 $ ?

Успех с проекта и ни дръж в течение :)
ти как мислиш?

WhitePower
30-01-2009, 23:59
еии най накрая
така по съсщесво
не мислиш ли че студената част на турбината е леко мъничка ???за толкова коне , сподед мене ще имаш пад във високите обороти

ето и снимки на колектори колекторите който се изработват в момента в асеноград при моя човек ако не издържат оригиналните дълго време ша измислим други ;))


http://s202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/punto%20GT%20sasho/

1912
31-01-2009, 16:31
що? турбината макс е 320 коня мисля с оргиналния колектор 260 коня требва да нямам никъв проблем ..от 2500 -7000 . иначе ще се напраи един октопод:go:

BillyBoy`
31-01-2009, 17:10
що? турбината макс е 320 коня мисля с оргиналния колектор 260 коня требва да нямам никъв проблем ..от 2500 -7000 . иначе ще се напраи един октопод:go:
ти пък сега за един октопод се притесняваш ко требва и моряшки възел от тръби ше напраи Добри само и само да върви звера както трябва :)

1912
31-01-2009, 23:23
днес докато рових се натъкнах на една доста стара снимка
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4195515

MainaCore
01-02-2009, 01:26
днес докато рових се натъкнах на една доста стара снимка
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4195515

култовата баба алфа :) много яка кола беше :) много ми е кофти, че вече я няма :)

ПС: Аз надъхвам Станко да сложи мотора на 146-цата ама Добрито вече ше дигнат ръце от нас :)

BillyBoy`
01-02-2009, 10:24
култовата баба алфа :) много яка кола беше :) много ми е кофти, че вече я няма :)

ПС: Аз надъхвам Станко да сложи мотора на 146-цата ама Добрито вече ше дигнат ръце от нас :)
аре де то добрито и без това е дигнал ръце от нас само николаичо да каже какво търси на неговите карантии намираш ми хора дето да купят моите дето аз съм ги купил ако можеш и нищо да изкараш за теб си няма проблеми плюс две генерации едната на 59мм другата на 63мм неръждавеика плюс два картера единия алуминиев другия обикновенния за 146-ца:sister3:и кат доиде време и аз до ода при добри и тогава наистина ше трябва да се грамне

MainaCore
01-02-2009, 15:02
Ами пускай да продаваш всичко и тва е първо карантийте от 2.0 после перфектен 1.4 мотор и действайте :)

1912
01-02-2009, 16:33
ако питаш за 2.0 т.с. мотора требва питаш vgz той да ти казва цени :mobile:ама цените са народни ако искаш пък 2.0 16в знаеш цената.....требват кинти моито момче ...без пари нищо не става

BillyBoy`
01-02-2009, 19:17
ако питаш за 2.0 т.с. мотора требва питаш vgz той да ти казва цени :mobile:ама цените са народни ако искаш пък 2.0 16в знаеш цената.....требват кинти моито момче ...без пари нищо не става
значи си остава на старото положение ше си правя каквото съм решил:flowers:стига сте ме разубеждавали:sister3:викторе управяи твоя курник че чакам едно кръкче да направя

1912
01-02-2009, 22:59
малко по моита тема забравих да кажа че и моя маховик е олекотен . имам тук и едно бофче читаво
http://www.aitechinstruments.com/downloads/gallery/products/AIT%20B-DEB-KS%20(SUBARU'S%20TURBO%20DUMP%20VALVE%20FOR%20RECY RCLE%20CLOSED%20.jpg

DJ_STIVAN
02-02-2009, 23:57
Кога се почва проекта и.... има ли крайна дата? :drinking::go:

MainaCore
03-02-2009, 00:10
крайна дата хх.хх.09 :)

1912
05-02-2009, 20:39
имах много проблеми на главата а и още ги имам там където бях не пожелавам на никой да ходи ..но за сега съм на свобода дано така да е и за в бъдеще

1912
11-02-2009, 13:10
един въпрос какви дузи е по добре 440 или 630 високоомни

Mury
11-02-2009, 14:33
един въпрос какви дузи е по добре 440 или 630 високоомни

Повече от 440 не титрябват,доколкото си спомням,на Бобо колата е с такива:crazy::crazy::crazy:

голямата риба
11-02-2009, 22:33
взимай 630-ките
от много глава не боли
винаги можеш да ги скопиш
докато 440-ките ще ти омалеят много бързо
и трябва да си играеш евентуално с налягането което не е на добре

1912
11-02-2009, 23:11
май ще са 440 ките

1912
15-02-2009, 12:37
не сорри за мен съм го взимал

75 turbodelta
15-02-2009, 23:14
бе земи сложи едни 750-ки за да е сигурно :Tease:
не знам какво очакваш от тая кола ама 440сс дюзи
на 3 бара ако ги изтаваниш тоя предняк....не мое стъпи
на пътя :wink:

1912
16-02-2009, 00:51
знам:party:

1912
16-09-2009, 22:28
днес говорихме с господата .. та имам уверението че ще я подкараме до края на октомври
хахаха ще видим :firstprize:

MainaCore
23-09-2009, 22:09
До нашия скрап стои една бегачка, която заслужава внимание и скоро ще кърти асфалта.

1912
23-09-2009, 22:13
дам благодарим за снимковия матрял

MainaCore
26-09-2009, 21:24
Днес работата започна :)

1912
05-10-2009, 19:56
още не сме почнали и се почна с пеоблемите
тъй като взех скоростна за този мотор с обратен съединител ,,,,сега ми трябва и цялата лостова система с скоростния лост и помпата

1912
06-10-2009, 12:49
готово всичко е намерено :clapping:

1912
09-10-2009, 18:31
ебаси тъшака
неска взех частите и уж всичко беше точно ама ..
тъпия колектор изпускателен от каппа уж трябваше да бъде Т25 а той пак Т3 да го ....
ся имам два колектора и нито един не става :bash:
и конзолата с жилата и тя не става бати ....

acko88
11-10-2009, 23:10
Защо неси направи веднага къстъм колектор,ами се занимаваш със съмнителни неща

MainaCore
11-10-2009, 23:24
За тоя мотор колектора се прави много шибано и е минимум 600 лева :)

MainaCore
24-10-2009, 21:27
Ъпдиейт :) Мотора е вън от коша. Намериха се жила и скоро работата започва.

ПС: Качвам снимки по молба на Никито :)

1912
24-10-2009, 21:32
да иначе взех жила от фиат купе турбо заедно с лоста за скоростите ... остава само колектор ама се спрях неска на варианта да се направи някъф простичък обаче няква алфа ме е прередила и ся трябва нея да чакам
:punk:

MainaCore
01-12-2009, 21:11
По молба на Никито качвам снимки от мотора на 164-ката, която преди да сгомняса глапаните даваше 7,6 сек до сто и ниски 15-ки на 400м. Моторът е с портната глава, смукателен колектор и малко е взето от буталата - нарезите за клапаните.

1912
01-12-2009, 21:38
бе високи 15 ки си беше иначе беше и с олекотен маховик и с чип сгъстена с яка генерация отпред до отзад ся проблема и са 4 ри клапана

1912
16-12-2009, 17:37
момци ударих на камък някой ако има решение да казва ето за ко стаа въпрос
имам две кутийй една е оригин . а другата от фиат купе 16 волта с шпер
мислих да слагам тази с шпера ама ........
уж трябва да си намеря и полуоски от купе турбо и работата щяла да стане ама май май няма да стане
кажете някоя идея да слагам оргиналната ли ?

acko88
17-12-2009, 13:31
А нестава ли да преместиш шпера на оригиналната?Ако са сходни ще е оферта,или неви се отваря кутията?

1912
17-12-2009, 13:35
не става хавата ....некви тъпи виско муфи работии
ш го мислим някакси иначе краен вариант ако нищо не стане е да сменим после кутийте да сожа тая късата и да има яко пилене на гуми и страшемн не вървеж с макс скорост от 200км/ч и 5та2000 60км/ч

Da_Fuse
17-12-2009, 14:37
Мерене му е майката и пробване с различни видове полуоски, ако трябва проба на различни външни карета, ако да речем полуоскинамериш някакви дето стават като размер, ама шлиците на каретата не стават на твойте шенкели и т.н. :paddle:

голямата риба
17-12-2009, 23:21
драма с полуоските няма
проблема на Ники, е че му липсват части:)

1912
17-12-2009, 23:26
хмм
ако имаш липсващите части от пъзела ще съм благодарен хехе:innocent:
поздрави:)

Bobo
18-12-2009, 00:03
драма с полуоските няма
проблема на Ники, е че му липсват части:)

Ми айде дай му ги :P и без тва ще изгният в гаража :wow:

---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:03 ----------


хмм
ако имаш липсващите части от пъзела ще съм благодарен хехе:innocent:
поздрави:)

Абе той ги има ма не ги дава цицията ;)

1912
18-12-2009, 00:05
еее плийййззззз
дайте гииии :baby_bringin::love::love:
:love::love::love::big_love:

голямата риба
18-12-2009, 00:16
дайте да не спамим темата
най-добре Добри да ми се обади да се разберем какво точно ти липсва.
И ще го намерим.

Bobo
18-12-2009, 00:17
еее плийййззззз
дайте гииии :baby_bringin::love::love:
:love::love::love::big_love:

опа

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:17 ----------

Съгласи се имаш да черпиш брат :wow:


дайте да не спамим темата
най-добре Добри да ми се обади да се разберем какво точно ти липсва.
И ще го намерим.

1912
18-12-2009, 01:05
супер ще почерпа значи само да вкараме мотора в коша и веднага казваме ко е положението:bg:

MainaCore
16-01-2010, 21:53
Неска се свъши малко работа по типока: има ново задно окачване :)

ПС: Междувременно в сервиза дойде един 3.0 V6 от 164, който ще влиза в едно Е30 :big_bow_down::big_bow_down::big_bow_down:

ПС: Човечета!

1912
16-01-2010, 22:22
пак де горе доло добре от 5 до 7 и 30
махнах старото окачване отзад и сложих
новото айбах пружини с би;щайн б8 амортисиори
махнах и централната конзола с скоростния лост и лостов механизъм..нали тряаа го прая с жила да превклучва...
махнах и маховика да мое да сложим мотора с скоростите
ама се оказа че лагера заминал и ся тряаа лагера първо да дойде ,,,иначе съм с 4 лъчева керамика и доста олекотен маховик...утре смятам да сложа нови носачи с амортисиори с пружини отпред и да направим жилата за превклучване ...

голямата риба
16-01-2010, 23:47
ако ще сменяш носачи отпред
защо не помислиш за по дългите носачи
също и големите шенкели и амортесьори
особено ако ще сменяш амортесьори и отпред
шенкелите вече се намират по 30-тина лева

1912
17-01-2010, 00:02
щото още от преди съм ги взел тея носачи и така ....
тоя гаден лагер прецака всичко аа и тия жила скапани
:nuke:

голямата риба
17-01-2010, 00:39
помисли сериозно за по дългите носачи
разликата в широчината на стъпката в носача и шенкела е около 2 сантиметра на страна

pininfarina
18-01-2010, 20:58
помисли сериозно за по дългите носачи
разликата в широчината на стъпката в носача и шенкела е около 2 сантиметра на страна

А няма ли опасност от ислизане на каретата ( вътрешните )? Имах преди време такъв проблем с едно Ритмо Абарт.
А трябва и да се разпробиват ушите на амортисьорите за да се докара страничния наклон на предните колела ( това по принцип не е проблем).

голямата риба
18-01-2010, 22:47
за каретата няма проблем
ако се направи културно, няма нужда от разпробиване на нищо

pininfarina
18-01-2010, 23:49
за каретата няма проблем
ако се направи културно, няма нужда от разпробиване на нищо

И как става? Сподели ако не е проблем, може и на лично.

голямата риба
19-01-2010, 00:32
ако прочетеш внимателно аз съм написал това което те интересува

pininfarina
19-01-2010, 07:44
ако прочетеш внимателно аз съм написал това което те интересува

Значи остава по-големият шенкел да е с друг ъгъл на наклона.

1912
20-01-2010, 14:23
пфф неска цял ден обикалям за лагер за съеднителя
и не моа да намеря все пак най накрая намерих валео
с отстъпка 100 лева иначе нова придобивка по типото
освен новото окачване билщайн Б8 и айбах пружини са
нови 17" oz racing белички спици technomagnasium с 205 40 гуми

1912
24-01-2010, 13:21
малко напредък по трошката
след толкова време спънки и нещастие
вчера за няколко часа забодахме матора
учудващо всичко заспа по местата
тампоните паснаха без проблем .....
благодарности на Добри vgz и Dj stivan
с които стояхме до 23 30 заради тая трошка
само малко ме притеснява
двойно усилиния притискател няма натискане тва чудо
дано да не ми счупи мноо педали :drunk::drunk::drunk:

Bobo
24-01-2010, 16:06
Браво пичове ;)

Не се плаши за съединиеля само усили планката дето държи долната помпа ;)

ICI
24-01-2010, 20:41
само малко ме притеснява
двойно усилиния притискател няма натискане тва чудо
дано да не ми счупи мноо педали :drunk::drunk::drunk:

както се казва добре дошъл в клуба :mrgreen:
примерно след един тракден на Калояново, имам чувството че ще изтърва съединителя накрая при паркирането пред хотела.Трябва да се кара с доста твърда подметка че иначе е кофти за възглавничката, аз се бъзикам че ще карам с кубинка на левия крак :mrgreen:

1912
24-01-2010, 22:08
бъзикаха се че крака ми щял да стане доста по голям от другия хеехе
чуда се ся за колектор харесах си този
кажете нещо за колектора де

MainaCore
30-01-2010, 20:45
Днес сменихме и предното окачване, утре вероятно работата продължава :)

1912
30-01-2010, 20:46
неска всичко вече се нагласи та вече нямам работа по окачването приключих с него ....
нещо моя съветник "гадната уста" добри не одобри моята идея с тоя нисанския колектор та сега ш го мислим

1912
01-02-2010, 16:42
хмм
следващия проблем е на лице то не е проблем де ама все пак :
обадиха ми за цена на лазерно рязане около 100 лв ще дойде от неръждавейка нужните фланци за колектора и за турбината
а те са
фланеца към главата
фланец към турбината т25
фланец към далн пайпа гт
фланец от турбото към кулера
фланец от перката на турбината
само че нямам размери ... някой дали му се намират?
става въпрос за HKS GT2530 турбина
някой ако има и предложение за изпускателен колектор сега е времето давайте момчета предлагайте нещо...

drigata
01-02-2010, 17:51
Само не разбрах каква е мисълта в горенаписаното??

Формулирай си по правилно въпросите за да може да ти се помага.

1912
01-02-2010, 18:27
значи нямам размери на нужните фланци за тази турбина
някой ако е рязал да ми ги прати или някой ако има останали такива фланци......
ПРИЕМАМ И ОФЕРТИ ЗА ИЗПУСКАТЕЛЕН КОЛЕКТОР

MainaCore
01-02-2010, 20:31
Ей ги ве пишеш в гуугле t25 flange и ги вади :)

ПС: Вчера Теньо даде идея: дали може да се направи преходен фланец от Т3 към Т25?

1912
01-02-2010, 20:41
да но това е само Т25/28 фланеца
остават още 4 ри броя...
може и с преходен фланец и да ползвам тоя умрялия колектор ама пък турбината пада мноо ниско което ич не е убаво

голямата риба
01-02-2010, 21:54
Ми вие в Пловдив си имате един пич дето освен, че ги реже дори ги чертае.


И аз да съм малко полезен на форума.
предлагам лазерно рязане на черна стомана до 25 мм, неръждавейка до към 20 мм, алуминий до 12 мм.
също така и вискоточно огъване.

разполагаме с лазерен комплекс с мощност 4400w, и 60 тоннен CNC абкант и двете Bystronic.

процедурата е максимално опростена, пускате ми чертеж ето тук

andrei.nenkov@gmail.com

аз ви връщам цена., ако ви хареса режем.

разполагаме с материали, но ако искате можете да докарате и ваши.
ако имате въпроси звънете смело на
телефон 0884 44 63 04

адрес: Пловдив, кукленско шосе 17,
работим с еконт, спиди и всички други така наречени куриери

Андрей.

ПС. темата я пускам тъй като мернах колегата Анастас да си реже гарнитури при нас.

1912
01-02-2010, 22:05
да но сега имал мноо работа каза ми ако мога да му дам размерите.....
мерси все пак

1912
04-02-2010, 19:40
Бат Енио помагай понеже си повече в тези неща
коя от тия сичките чудесий ми трябва на мен
ако въобще нещо става от тия полуоски

Bobo
04-02-2010, 21:08
Бат Енио помагай понеже си повече в тези неща
коя от тия сичките чудесий ми трябва на мен
ако въобще нещо става от тия полуоски

Абе аз съм го правил по скоро ма да ти кажа по снимките няма ориентиране - майката му е на място мерене и наставяне кое с кое и как ше пасне и накрая пак ще трябва някъде фланец най-вероятно ;)

b_angelov
04-02-2010, 21:24
да но сега имал мноо работа каза ми ако мога да му дам размерите.....
мерси все пак

Я ми ги дай и на мен ако желаеш, да пробвам да ти направя цена. Имам нещо на ум и мисля, че ако стане ще излезе много ефтино ;)

1912
04-02-2010, 21:30
Я ми ги дай и на мен ако желаеш, да пробвам да ти направя цена. Имам нещо на ум и мисля, че ако стане ще излезе много ефтино ;)

брат работата е че по шаблон тряаа да се правят тея фланци
щото не мога да намеря никъде тея тъпи размери....
за тая утрепана HKS GT2530

голямата риба
04-02-2010, 22:34
Ники за шаблона пиши им на ХКС предполагам ще ти го пратят в цифров формат. Все пак са фирма с име не трябва да са толкова боси.

За полуоските
http://hfhpe.clubalfaromeo.com/pictures/naread.png
трябват ти 1,2,3 и 4 от картинката

това което си снимал си го имаш и ти

1912
04-02-2010, 22:45
аха щото това ми го предлага един пич с турбо купе ..
вика ще ти ги снимам само кажи кво ти трябва
но явно,.....
ти нали каза че някой можел да ги има тези части ?
или от някъде да се поръча

голямата риба
04-02-2010, 23:30
тези ги има само на купе турбо
ако купето му е турбо прати му тази картинка за да се ориентира
може и на него да не му е ясно за какво става на въпрос
между другото виж в ланча форума дали нямаше някоя дедра турбо на части, тя също има самоблокиращ диференциал

b_angelov
06-02-2010, 09:26
брат работата е че по шаблон тряаа да се правят тея фланци
щото не мога да намеря никъде тея тъпи размери....
за тая утрепана HKS GT2530


Голямата риба е прав, че може да ги имат на векторни файлове и е напълно възможно да ги предостъпят. Ако не - шублера не върши ли работа?

stenli
06-02-2010, 21:33
аха щото това ми го предлага един пич с турбо купе ..
вика ще ти ги снимам само кажи кво ти трябва
но явно,.....
ти нали каза че някой можел да ги има тези части ?
или от някъде да се поръча

Колега колата я разпилявахме в моя сервиз и тези работи по полуоската които ти трябват ги имаше на колата. Ще обясня на момчето какво трябва да смъкне понеже частите вече не са при нас като се разберете нещо. Ако нещо друго те интересува по турбо купето няма проблем да ти съдействам. Успех с проекта.

1912
06-02-2010, 22:12
мерси то момчето каза че ся като вземе частите ще ми ги снима ,,,

1912
08-02-2010, 20:47
май открих най накрая топлата вода
остава само момчето да се навие да
ми я продаде
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs121.snc3/16879_1238116471254_1179532948_30564068_4847658_n. jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs121.snc3/16879_1238116511255_1179532948_30564069_3222701_n. jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs141.snc3/16879_1238116551256_1179532948_30564070_4256138_n. jpg

1912
13-02-2010, 20:37
пфф неска сигурно имах по 2 литра
вода в тея кубинки умряли
ужас разкичих цялата предница
брони фарове радиатор ,,
ето го и гадната уста..
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs148.snc3/17546_306519312765_757702765_3385605_6676268_n.jpg

Bobo
13-02-2010, 21:33
пфф неска сигурно имах по 2 литра
вода в тея кубинки умряли
ужас разкичих цялата предница
брони фарове радиатор ,,
ето го и гадната уста..
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs148.snc3/17546_306519312765_757702765_3385605_6676268_n.jpg

Хехе гледам зад вас един истински 16В дизел дето гадната уста се изтормози с него :mrgreen:

1912
15-02-2010, 00:53
пфф тая къса полуоска и конзолата тама за опорния лагер
тежат сиг 15 кила ....баси мамата

1912
19-02-2010, 00:57
понеделник ще пътува и крилце насам
междуврененно се сетих че имам
помпа бош 909...в кюпа някъде
върти ми се из главата един колектор
ама има време ....

1912
20-02-2010, 22:09
неска беше доста каръшки ден
ударухме с добри най голямата
греда до сега а именно:
свалихме старата електроника
с мисълта че имам новата
от кучка но какво да видим с добри
гледам комутаторите
мап сензора
буст конттролера
фазовия датчик добре но
отварям уж кашона с електрониката
и какво да видим с добрито ужассссс
ужассссс
пича ми пратил електрониката само че
която стои в купето и скоято се управлява парно марно
и такива хави
а така важния сноп който влиза в компа там на 35 пина
и продължава към мотора го нямам................
...................
и така давайте сега идей какво да правя
дали от купе ша стане или някой ако има от кучка??
помагайте момци

V_A_N_K_A_T_A
20-02-2010, 22:41
Имаш предвид,че ти липсва ЕКУ-то,нали?!Би трябвало компютъра да е като на купе 16V Turbo.Те са с Магнети Марели.Със сигурност Никола Николов имаше такова до преди време...
Успех!

1912
20-02-2010, 22:50
еку то го имам
но нямам снопа който влиза
в него и отива към мотора
бат Енио ти си ми надеждата

kocta
21-02-2010, 11:54
Варянт 2 ... направи като мен.
Вземи си един ostrich 2 и просто някакво ЕКУ като платформа.Провери в аутодатата wiring diagram-ата

1912
21-02-2010, 15:21
след цял ден мъчение в схеми и каталози
направих схема на екуто за алфа 155 ку4
та ако не се намери сноп от кучка
или от фиат купе мисля или аз или някой
друг да направи нова инст, по схемата..
това е крайния вариант

1912
22-02-2010, 01:18
рекох малко да си посера в темата и без тва не съм на себе си вече втори ден :
тъй както знаете оказа се че мотора ми няма
моторна инсталация ,,,,,,сега ще обясня какво става
въпрос ето това е темата http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28944
от това момче закупих мотора мислех го за точен
сега обаче вече не ми дига телефона и не ми отговаря на лс тата
даниеле пратил си ми инсталацията за в купето
която стои под таблото не си ми пращал на мен
нищо друго ..може да ме подкрепат добрито киро
и още бая хора в сервиза виж моля ти се
намери къде е снопа който влиза в екуто
и отива към мотора(моторната инсталация )
или ако си я продал поне ми кажи ....
щото така се чувствам как да кажа измамен

stenli
22-02-2010, 01:29
мисля че запазиха инсталацията на търновското Купе дето го разпиляхме липсваше оригиналното ЕКУ и момчето си купи ЕКУ с имо блок и ключ само че инсталацията не е предвидена за имобилайзер. Обади му се може да се разберете нещо.

Active
22-02-2010, 15:07
рекох малко да си посера в темата и без тва не съм на себе си вече втори ден :
тъй както знаете оказа се че мотора ми няма
моторна инсталация ,,,,,,сега ще обясня какво става
въпрос ето това е темата http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28944
от това момче закупих мотора мислех го за точен
сега обаче вече не ми дига телефона и не ми отговаря на лс тата
даниеле пратил си ми инсталацията за в купето
която стои под таблото не си ми пращал на мен
нищо друго ..може да ме подкрепат добрито киро
и още бая хора в сервиза виж моля ти се
намери къде е снопа който влиза в екуто
и отива към мотора(моторната инсталация )
или ако си я продал поне ми кажи ....
щото така се чувствам как да кажа измамен

Ех в събота нали се чухме по телефона и се разбрахме нещо, обясних ти какво е положението при мен.

1912
15-03-2010, 00:20
опа малко напредък
нарязахе се фланците
взех и нужните размери тръби и колена
за пътищата
тряаа зимам и щуцери
и холеандри ли там както му е името
не го вдявам .....
и така ето как застана кулера
не я гледайте че е малко джип
има още 50 ина кила да влизат в коша
а па и тряаа да олегне малко
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs477.snc3/26133_1267207118502_1179532948_30620425_8206242_n. jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs457.snc3/26133_1267207158503_1179532948_30620426_307723_n.j pg

kocta
15-03-2010, 02:27
Тоя кулер до какво налягане и коне мислиш да го мъчиш? Гледам добре се събира под гредата я кажи размери на питата. За 1.5 бара на 8в 2.0 дали ще стигне според теб?

1912
15-03-2010, 12:09
кулера мисля е перфектен за тва където ми тряаа
именно 1.25 бара за коне нз сиг над 250 ще искара
за питата тряаа да го измера и щи кажа
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=32658&d=1256405207

1912
17-03-2010, 20:26
дойде време за 2 уредчета
тъй като имам сичко
мисля да взема буст метър
и за смесите на фк
дайте ако имате предложения ..

kocta
17-03-2010, 20:55
Налягане и температура на маслото ако нямаш.

Ivo Skoklev
18-03-2010, 10:56
дойде време за 2 уредчета
тъй като имам сичко
мисля да взема буст метър
и за смесите на фк
дайте ако имате предложения ..
Аз съм много доволен от моите-ЕQUES...вече близо година колата е с тях и няма никакви проблеми,ти самия знаеш.....като ги видиш другата седмица.....,ще ти харесат изчистени са :Topic-is-closed-bg:

1912
20-03-2010, 23:24
no comment:joly:

1912
30-03-2010, 00:55
малко ъпдейт
пътищата са готови сложихме
и алтарнатор динамо и хидравликата
паразитната полуоска
и маркучите за водите
дойде ми от чужбина и новото окабеляване за ку4
което моментално влезна в коша ,,

drigata
30-03-2010, 11:32
Kога ще палим????????

1912
30-03-2010, 12:06
охх остават още няколко работи да се направят и мисля април да е палим
тряаа сменим ремъка че стоя така година и половина
маслото също да се качат полуоските да се навърже инсталацията и да направя с армирани маркуч високото налягане на турбото общо взето и некви дреболийки и сме готови
а ако и тръгне .... ще съм много доволен дано да повърви няколко месеца деба кочината

1912
03-04-2010, 00:31
някой ако има буксата която отива от комутаторите към бубините
влиза в друга букса на 4 пина и излиза за двете бубини

1912
03-04-2010, 21:09
дали от 155 2.0 т.с с двете бубини няма да е същия ?

1912
12-04-2010, 00:34
днеска беше най каръшкия ден откакто почнахме да прайм тая скапана таратайка
просто адски много ме е яд :devil:
накичих колектора смук закичих и инсталацията
вдигнахме я на подемника да сложа полуоскитв и ..
кур
идват с около 3 санта най малко по къси ..
ужас сега ми тряаат полуоски от купе турбо заедно с каренцата че външното е различно ...
другото шибано неска е:
че мотора не запали :devil:
та
гледахме около 3,4 часа да го измислим
ама ...
та не идваше напрежение до компа
а именно самата инсталация от кучка
има 3 кабела две маси на фазовия датик
и 3 ия уж пак тряаа да е маса ама?
шото друг кабел няма просвирихме го с мултицеда
и излиза че е плюс обаче като се даде и на първо краче което го дават маса пак свири?
другото за което не идва волтажа е
че при кучката сигнала за обортомера е заедно с контакт 12 в на едно което след 3 часа разбрахме и тряаа му се даде 12в на контакт ...............
в оградените едното са двете маси на фазовия датчик
а другото оградено е....
мултицеда пилка и на 1 во краче т,е маса
и на плюс също пилка като се земе от релето
а ся де ?

1912
12-04-2010, 17:09
поръчах си полуоски с каренца от купе турбо

дано вече да имам и аз малко късмет
че само нещастие покрай тая смотана трошката
единственото което стана в целия проект беше мотора
че си влиза бес проблем и си пасват сичките тампони от там насам нищо друго не стана само спънки ама аз нали съм тъп и съм мазохист не се предавам

drigata
12-04-2010, 17:33
днеска беше най каръшкия ден откакто почнахме да прайм тая скапана таратайка
просто адски много ме е яд :devil:
накичих колектора смук закичих и инсталацията
вдигнахме я на подемника да сложа полуоскитв и ..
кур
идват с около 3 санта най малко по къси ..
ужас сега ми тряаат полуоски от купе турбо заедно с каренцата че външното е различно ...
другото шибано неска е:
че мотора не запали :devil:
та
гледахме около 3,4 часа да го измислим
ама ...
та не идваше напрежение до компа
а именно самата инсталация от кучка
има 3 кабела две маси на фазовия датик
и 3 ия уж пак тряаа да е маса ама?
шото друг кабел няма просвирихме го с мултицеда
и излиза че е плюс обаче като се даде и на първо краче което го дават маса пак свири?
другото за което не идва волтажа е
че при кучката сигнала за обортомера е заедно с контакт 12 в на едно което след 3 часа разбрахме и тряаа му се даде 12в на контакт ...............
в оградените едното са двете маси на фазовия датчик
а другото оградено е....
мултицеда пилка и на 1 во краче т,е маса
и на плюс също пилка като се земе от релето
а ся де ?


Добре де само аз ли не виждам главният + за екуто.С един + нема да стане,това дето сте го дали е игнишън суича.

От релетата трябва да излиза един дебел червен кабел с обувка,е те тва ти трябва.

1912
12-04-2010, 17:48
и ние не го видяхме тоя плус но би трябвало да е ония единичния с обувката щото ония двете са масите на фазовия датчик само че като го проверихме тоя плус
уреда пилка като е на 1 краче т.е маса
и пилка и като за плус като се даде на бушона...
мисля си че нещо релето затваря през маса и като се пусне плус 12 на контакт би трябвало постоянния плус да стане
...знам ли ще го пробваме ..
иначе др кабели няма 2 маси на фазовия датчик и една при компа
плус 12 на контакт е в една букса с обортомера ....

1912
26-04-2010, 14:37
малко да ъпна темата:
оправих инсталацията даже и събота трошката взе че запали :clap:да не повярваш
http://www.youtube.com/watch?v=5PuBkjl-btU&feature=player_embedded
ето клипче с един болт на исп колектор
и направо от даун пайпа бес генерация
това беше единственото което стана да запали трошката
после се почна с гредите:respect:нали при мен нищо не става лесно....
бях взел полуоски решихме да ги сложим ама кур..
не стават на шенкелите и носачите ми идват по къси
та ся ще взимам носачи и шенкели от купе
с тази си последна стъпка би трябвало най накрая да станат тия шибани полуоски тряаа и да се преправи генерацията че има разлика в картерите на моторите
друго интересно явление е че турбината не се въртеше
на празен ход....
сфалих я и с компресора я надухме и се върти бес проблем и на ръка се върти:upsidedwnsmiley:
та сложих я пак и след малко форсаши стана работата
др греда че дузите ми не пускаха явно са запекли та за сега съм с ориг от типото...

nonamecrew
27-04-2010, 00:48
А шенкела ще стане ли на амортесьора? Да не му дойде дебеличЪк..

1912
27-04-2010, 01:16
и аз точно това се чудя

hristiqn
27-04-2010, 10:22
и аз точно това се чудя

Търси си и предни амортисьори от купе ;)

acko88
27-04-2010, 10:40
малко да ъпна темата:
оправих инсталацията даже и събота трошката взе че запали :clap:да не повярваш
http://www.youtube.com/watch?v=5PuBkjl-btU&feature=player_embedded
ето клипче с един болт на исп колектор
и направо от даун пайпа бес генерация
това беше единственото което стана да запали трошката
после се почна с гредите:respect:нали при мен нищо не става лесно....
бях взел полуоски решихме да ги сложим ама кур..
не стават на шенкелите и носачите ми идват по къси
та ся ще взимам носачи и шенкели от купе
с тази си последна стъпка би трябвало най накрая да станат тия шибани полуоски тряаа и да се преправи генерацията че има разлика в картерите на моторите
друго интересно явление е че турбината не се въртеше
на празен ход....
сфалих я и с компресора я надухме и се върти бес проблем и на ръка се върти:upsidedwnsmiley:
та сложих я пак и след малко форсаши стана работата
др греда че дузите ми не пускаха явно са запекли та за сега съм с ориг от типото...

Ники турбината по-принцип по трудно се развърта на едно место,трябва да я подържиш в обороти не е като на скорост,дюзите ги карай на ултразвук и газ.Радвам се че най-сетне си я запали.

1912
27-04-2010, 10:47
опрай са някви аномалий имаше
ся си се върти на празен ход доста
доволно даже като се загаси мотора
остава да се върти малко
а иначе за тия шенкели тряаа да
проверя тама дебелината дали
ша ми стане амортесиора и дали ша паснат дупките
че не ми се сменят яките Б8 ци
краен случай карето на някой стругар и
тва е..... (постоянно греди,,)

vegatta
27-04-2010, 15:14
твойте амортисьори нема да станат на другите шенкели

1912
27-04-2010, 21:01
ясно значи даваме на бай стругар каретата да видим кво ша измисли

1912
28-04-2010, 00:03
иска да споделя нещо че ми е още мноо смешно и не моа спра да се смея:rotfl: та:
гледам колега от фиат форума иска да взима кутия с шпер
и да я слага на типото си та му викам ще ти трябва:
!)скоростния лост с тунела и жилата за превключ.
2)всичките полуоски с муфата и каретата
3)шенкели и носачи
4)амортесиори
и неска пича ми пише лично
аа те не ми трябват:rotfl:

toki4a
28-04-2010, 08:02
иска да споделя нещо че ми е още мноо смешно и не моа спра да се смея:rotfl: та:
гледам колега от фиат форума иска да взима кутия с шпер
и да я слага на типото си та му викам ще ти трябва:
!)скоростния лост с тунела и жилата за превключ.
2)всичките полуоски с муфата и каретата
3)шенкели и носачи
4)амортесиори
и неска пича ми пише лично
аа те не ми трябват:rotfl:

значи е упорит бре ,или ги има:beer:

pablo_pz
30-04-2010, 02:37
иска да споделя нещо че ми е още мноо смешно и не моа спра да се смея:rotfl: та:
гледам колега от фиат форума иска да взима кутия с шпер
и да я слага на типото си та му викам ще ти трябва:
!)скоростния лост с тунела и жилата за превключ.
2)всичките полуоски с муфата и каретата
3)шенкели и носачи
4)амортесиори
и неска пича ми пише лично
аа те не ми трябват:rotfl:

В тоя форум половината са ТНТМ специалисти,аз имам едно твърдение:на човек дето не познава тресчотката не бива да се дава достъп до раздела "Млад техник",че много ще станем майсторите.Поздрави от мен и успех напред в проекта :big_bow_down:

1912
03-05-2010, 00:13
и днес филма с полуоските приключи
беше последния епизод:metal:
след като сложих новите полуоски с карета
и по дългите носачи също и бай стругар мина каретата
на струга за да станат като ориг типовски
сагата приключи...
също така е готова и новата стара генерация
че тоя мотор кучковия трябваше да прай завой генерацията
около картера:metal:

tokata_pz_flex
03-05-2010, 09:46
Супер :) Хайде сега да стъпва на пътя и да събере асфалта :)

1912
12-05-2010, 23:29
и неска пак огромна греда ударих напрао не съм на себе си ........май съм най големия карък в форума
след като един колега ми погуби мапа взе че изрови отнякъде неска мап та го сложих и я запалих
на място бива ама малко богата ....
в движение пълен леш тъкмо да надуе и фууу кур
няма никой се едно караш 1,4 нз за кво така някой некви идей?

Bobo
12-05-2010, 23:36
Че тя едвам запали ти искаш и да надува :tooth: Оправи ли ония неща или даже забрави кво съм ти приказвал и кво съм направил?

1912
12-05-2010, 23:41
сложихме мап ама ......
на място бива ама в движение
е пълен леш не иска да тръгне да върви
както тряааа
някви идеи

голямата риба
13-05-2010, 01:14
мап-а пътува

обаче и ти си оптимист
бориш го повече от година и искаш с запалването да раздаваш пълна газ:)

1912
14-05-2010, 00:29
и днес си докарах таратайката от асеновград пред блока в пловдив
малко карах на магия че нямам гражданска преглед и винетка ама ,,,,
поне бях атракцията на квартала с тоя звук хеххехе
пиуууу мания голяма ама поне да можеже и да върви да го е,,,,
работи страшно богато чак един ме пита с кво работи с нафта ли......
и като дам цялата газ умира иначе постепенно биа ама пак умира

DJ_STIVAN
14-05-2010, 23:49
Казах ти ... вземи смени свещи за проба... тея са отлежали... може да са пробили... утре след трак дей-а, ще сложим моите за проба :boxing:

1912
15-05-2010, 00:16
и ако вземе стане нещо ша напрая бърн аут пред районното:torch:

1912
17-05-2010, 23:34
СЛЕД ТОЛКОВА ПРЕПЯТСТВИЯ КОЛАТА НЕСКА
ЛИТНАААА МАМА И Д.... ЖАБАРСКА
мнооо съм щастлив ...
просто нямам думи колата върви доста добре
много съм доволен:cheers:

Furious 155
17-05-2010, 23:59
СЛЕД ТОЛКОВА ПРЕПЯТСТВИЯ КОЛАТА НЕСКА
ЛИТНАААА МАМА И Д.... ЖАБАРСКА
мнооо съм щастлив ...
просто нямам думи колата върви доста добре
много съм доволен:cheers:Супер! А къде беше проблема, че преди това не вървеше?

1912
18-05-2010, 00:04
след 40 мин на диагностика гледам тва онова
и накрая тъпия колектор където взима вакум мапа
щуцера запушен та сложих тетка и зехме вакум от друго място и сега колата летиииииии
мноооо съм щастлив струва ми се че върви доста доволно:cheers:и съска яко

Sunny
18-05-2010, 00:06
Под каква причина литна дзверо - дай малко повечко ифо ;)

П.С. Упс докато пиша ти си отгорил с инфото .

1912
18-05-2010, 14:00
първата гонка с фиата вече е факт
току що ходихме с един нисан 350 зет
да се дърпаме и го напуках доволно
:band:

VFTI
18-05-2010, 17:55
Айдееее честито :):)

Чакаме клип и времена от г-теци..
А после те чакаме и на Сепарева баня на драг дея:drunk:

Tie
18-05-2010, 18:48
Честито Колега!!! От тук нататък само яко газ и наказание с жабарската бегачка!!! Ако можеш качи и клипче как се развърта!!!:go:

Ma7e4k0
18-05-2010, 21:22
Най-после! От тук нататак ти пожелавам само безавариини километри и чакаме клипове на бегачката да пуснеш. ;)

kongogo
18-05-2010, 22:22
Най-накрая, евалата колега и следващата ти победа да не е над 350з ама над ГТ-р:pokey:

BillyBoy`
18-05-2010, 22:53
честито и от мен :flowers::-D:headbang: и преди Типото като си беше атмосферно ги разпукваше яко въпреки напук на завистливите форумни езици които викаха че не било възможно еди какво си :-D Сега остава и във този му вариант да жънеш победи:-Dама то вече се почнало:headbang:Абе ще си поискам едно кръгче че последния път когато го прибирахме от Асеновград Тъпото се опита да ме контузи:-Dглавата още ме боли :-D

tokata_pz_flex
19-05-2010, 10:38
Браво ! Жалко , че не стана готова миналата седмица по това време , за да не те гледаме като зрител на Трак Дей ... а да покараш :)
Само масло да сменяш и да си съскаш :)

1912
19-05-2010, 10:45
ее добре че ми напомни за маслото....
бъзик.....:strong:
остава ся едно клипче да направя иначе съм доволен от вървежа колкото толкова за кола над 200 коня си върви добре съска доволно :pirate:хората отдалече се чудат ко става ...ченгетата също та в тоя ред на мисли тряаа ся да и напрая гражданска и един преглед да мине :ph34r:

Jivko7777
19-05-2010, 11:26
Браво и от мен...след доста мъки бих казал, мисля че успя да си сбъднеш мечтата :) Та сега задължително видео и снимки и то колкото се може по-бързо :) че да се накефим и ние :)

luboni_91
19-05-2010, 18:29
Ники,найстина доста се чува,но звука е уникален.Поздравления за труда и търпението,пожелавам ти от сърце много безаварийни километри и да си съскаш много дълги години и чакаме клипчето скоро

1912
19-05-2010, 21:08
аз карах 10 минути цялата махала ме разбраха хехехехе
най вече районното тъй като се намира на 10 метра от нас
:super:

Bobo
19-05-2010, 22:35
аз карах 10 минути цялата махала ме разбраха хехехехе
най вече районното тъй като се намира на 10 метра от нас
:super:

Ми супер си кво ти дреме после в най-лошия случей ше си на 10м от вас :grin:
И колата ще ти е до вас ;)

oem
19-05-2010, 23:32
Ми супер си кво ти дреме после в най-лошия случей ше си на 10м от вас :grin:
И колата ще ти е до вас ;)

Хаххаахах, това ме напълни ;)

1912
20-05-2010, 15:18
стана ми интересно на колко надува турбина че тоя буст соленоид нещо май се ебе и буксите само изкачат ..
мойте приятели викаха че надува над 1 бар
и меря одеве и хоп 0.7 мухаххахахаха
ся ша опрая кабеляците да мое си надува на 1.2
пък ще видим как ще върви

миро
21-05-2010, 01:34
Браво, евала! И сега какво следва - дино, графики, настройки или всичко е готово>?

DJ_STIVAN
22-05-2010, 00:41
Предстои му много работа по дребни нещица и като има повее кешовица вече и графики и настройки... Иначе,като най-наложащо ще трябва да си мнонтира новата бензинова помпа, щото май беднее :lupe:

1912
24-05-2010, 00:55
малко да ъпна
покарах малко колата
ама поне и сипах доволно яко на цялата газ
та се скъса жилото че беше само закърпено и не отваряше дросела на 100 процента ми на 70
като се опрай се оказа че пука при мотора при цялата газ явно не стига гориво и сместа беднее на 1,25 с ориг помпа
та смених свещите с по студени та поне да не пука
да няма детонаций,,,
днеска направихме и кече танк за външната помпа и тая седмица ша я монтирам
почна обаче и друг дерт ,,,,
от време на време не иска да се форсира
и умира та ша гледам за кво така кой датчик са ебе,,,
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs521.ash1/30685_1330790388044_1179532948_30747885_4761620_n. jpg

1912
25-05-2010, 15:35
ходих одеве да замервам кочината
кво ще даде на 400м и от 0-100
само че
без обортомер ,,
на 0,7 налягане
и с не пълна газ че тая ориг помпа изнемогва
и с кофти старт
0-100 за 5.8 с няколко прекъсвача
и близо 180 терминална скорост
ся слагам яката помпа надувам на 1,25
тряаа сложа и един обортомер пък ще видим кво ще стане
много съм доволен:pimp:

diapper
25-05-2010, 23:55
А защо е без оборотомер ?

kocta
26-05-2010, 02:13
Различни електроники и различни сигнали за таблото :)
Предпоалгам :)

ivanko_rs
26-05-2010, 10:21
Различни електроники и различни сигнали за таблото :)
Предпоалгам :)

Не би трябвало да има проблеми с ЕКУ-то от кучката понеже е IAW,а също така колата оригинално е пак с такова ЕКУ.Просто трябва някой да пусне един кабел от ЕКУ-то към оборотомера,т.к. на Типо-то оригинално го взема сигнала от бобината ;-)

1912
26-05-2010, 11:21
сигнала го имам ама дали е в час тоя сигнал....
сложих един водомер ама не отчита,,,,
търсих от таблото обортомера ама нещо се отказах...
това ми е проблема някой ако има схема
на типото на таблото кой кабел е обортомера ще е добре
иначе вчера сложих новата помпа с отделно захранване
с реле и бушон и кабел 4мм и всичко както трябва да си бъде ,,, и какво да ви кажа все едно се качих на друга кола
преди се едно съм карал бати утрепаната сега литна ,,,
мнооо съм щастлив чак направих една дръпка с един мотор
250 кубика ама не беше интересно:choice:

acko88
26-05-2010, 23:48
Обаче,хората се счупиха да слагат фиатски мотори в алфите си,а пък ти вкара алфов в фиата си:headbang:

BillyBoy`
27-05-2010, 00:11
Нещо си се объркал:flowers:

ivanko_rs
27-05-2010, 00:15
Обаче,хората се счупиха да слагат фиатски мотори в алфите си,а пък ти вкара алфов в фиата си:headbang:


Хм,колега в грешка си.Това че на капачката за масло пише Алфа не значи че е такав,а той си чист Фиат-ски мотор който се слага и във Фиат Купе и в Ланча Делта Интеграле ЕВО и в Делта HF HPE ;-)


Ники,не помня точно,но мисля че Ици го имаше записано това точно кой кабел от буксата на бобината е за оборотомера.Много по-лесно е да си пуснеш един кабел от ЕКУ-то до мястото на оригиналната бобина,т.е. до буксата и,и там да го свържеш с кабела който отива към оборотомера.Поне така сме направили двамата с Ици.

П.П.Мисля че беше единия кафяв ,ама.......... :dunno:

1912
27-05-2010, 11:11
знам тва беше първото което напрайх ама нещо нямаше резултат,,,
а уж преди си работеше обортомера
освен нещо от компа да се е прецакала хавата....

acko88
27-05-2010, 11:17
Хм,колега в грешка си.Това че на капачката за масло пише Алфа не значи че е такав,а той си чист Фиат-ски мотор който се слага и във Фиат Купе и в Ланча Делта Интеграле ЕВО и в Делта HF HPE ;-)


Ники,не помня точно,но мисля че Ици го имаше записано това точно кой кабел от буксата на бобината е за оборотомера.Много по-лесно е да си пуснеш един кабел от ЕКУ-то до мястото на оригиналната бобина,т.е. до буксата и,и там да го свържеш с кабела който отива към оборотомера.Поне така сме направили двамата с Ици.

П.П.Мисля че беше единия кафяв ,ама.......... :dunno:

Знам че си е фиатски мотор но е изваден от алфа,това имах предвид обаче несе изразих както трябва :)

VET
30-05-2010, 09:13
Интересно, и аз като си закачих буст метърчето, показа че надува 0,7. А кое е правилното 1,2 или 0,8, защото някъде бях чел че май е 0,8. Аз пък имам проблеми с ниските обороти. Като запаля сутрин все едно работи на два цилиндъра, а самото палене е от петия път. Паля вдига обороти и гасне и така 4-5 пъти докато закрепи, но после си прекъсва и няма управия. А съм сменил всичко вече по три пъти. Още малко и Надин, че ми скъса нервите вече тоя италиянски боклук.

hristiqn
30-05-2010, 13:28
Интересно, и аз като си закачих буст метърчето, показа че надува 0,7. А кое е правилното 1,2 или 0,8, защото някъде бях чел че май е 0,8. Аз пък имам проблеми с ниските обороти. Като запаля сутрин все едно работи на два цилиндъра, а самото палене е от петия път. Паля вдига обороти и гасне и така 4-5 пъти докато закрепи, но после си прекъсва и няма управия. А съм сменил всичко вече по три пъти. Още малко и Надин, че ми скъса нервите вече тоя италиянски боклук.

Какво бустметърче сложи ? , нали знаеш че ако е китайско неможеш да му вярваш много ;) С какви свещи я караш колата , ако е наред този мотор е много спокоен дори ако е без балансиращите валове ;

1912
30-05-2010, 16:00
аз съм на 1,25 заради чипа
иначе бях с отвързан соленоид
и надуваше на 0.7
хммм тва прекъсване странна работа къде викаш..
да не си объркал някой кабел нещо

VET
31-05-2010, 00:15
Значи бустметърчето е VDO, засичах го и с китайски бустметър и пак е същото. Смених три ЕКУ-та, 6 бубини, 6-7 ламда сонди, 5-6 датчика за температурата, 5-6 датчика за темп на въздуха, 4-5 ТПС-а, 3 пъти комутатори, 2-3 датчика на коляновия вал, чисто нови свещи НЖК иридиеви BKR8IX/несъм много сигурен за точния модел, но е 8-нещо си/, кабели Магнекор, чисто нова ламда сонда НЖК-точно за този двигател, бензинова помпа на 200 литра, регулируем клапан Вебер на горивото, нови маншони на смукателния колектор, генерация от неръждавейка на 60мм, един Ремус накрая, Турбото е от Дедра с по-голяма студена перка. И всичко съм правил с мерак и пак неще и неще. Във високите върви доста, но като спра на сфетофар, все едно работи на 2-3 цилиндъра. А, и баланс валове няма. Следваща стъпка:jason2:, и масло му сипах уж хубаво - YACCO Galaxy Competition 15W50, пълна синтетика-138лв -6 литра и пак неще. Кажете какво още да сменя преди да го нарежа.

ICI
31-05-2010, 00:34
Отиди при някой който има широколентова сонда да ти измери смесите когато работи по този странен начин.

hristiqn
31-05-2010, 02:05
Отиди при някой който има широколентова сонда да ти измери смесите когато работи по този странен начин.

Аз още си мисля ,че трябва да има проблем с тоците , някакви настройки правени ли са по колата след като си сменял турбото ? Колега пусни си и една друга тема не е мястото тук да го обсъждаме , модератори ако може да поизчистят темата на Николай .

VET
31-05-2010, 10:24
Прав си колега, извинявам се просто се чудех дали няма да изскочи някой съвет.

Още веднъж се извинявам и желая на всички успешна седмица

drigata
31-05-2010, 11:21
Тоя магнекор е за боклука,задължителна проверка на дюзи и мап сензор и задължително диагностика.

Mury
05-06-2010, 10:40
A колата с какви валове е :upsidedwnsmiley::upsidedwnsmiley::upsidedwnsmiley :

1912
05-06-2010, 13:06
викам чакай да направя един разбор за парите по колата за да не ме пита всеки колко пари съм дал и колко излиза едно турбиниране..
1)гол матор 1200 лева
2)турбина 1500 лева
3)всмукател с дюзи 400 лв
4)електроники и боф 300 кинта
5)генерация и пътища и колена 500
6)скорости с шпер 400
7)полуоски жила карета носачи 400
8)окачване и джанти 1500
9)довършителни дейности бях заделил 2500 и заминаха за дреболий....
има още сиг бая ама ся не ми се мисли кво що общо взето това да си го имам написано тука след време да се сещам
аа да не забравим колата я купих за още 2500
значи до тука грубо над 11 бона идва(цени само за части без работа)

1912
18-06-2010, 23:35
карък ли съм или просто съм прокълнат?
неска щастлив че се обух в сликчета ,,
отидах да си меря колата
напрайх 1 замерване после още едно на което ...
турбината сдаде багажа отначало докато карах викам
аа то са се отакчили маркучите от надува но уви
не бяха:(...
интересно че болтчето на перката се разви на ръка,,,
странна раота някой ако чатка от лагерници да дава предположения
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs035.snc4/34112_1354058369729_1179532948_30803154_2670440_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs015.snc4/34112_1354058449731_1179532948_30803155_3213904_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs035.snc4/34112_1354058489732_1179532948_30803156_33449_n.jp g

drigata
19-06-2010, 10:43
Абе баце,вземете да го калибрирате тоз г-тек,че нещо много му бегат данните по тъча.

Това 13.11 и 198км/ч е нещо афиф.

При терминал 198км/ч си някъде около средни 12.


Засичахте ли го ГПС??

А ти тази турбина нова ли я купи или втора ръка??

1912
19-06-2010, 11:11
хмм..г-тека е калибриран и е доста точен
а колата можеже да смъкне и още..
ама ся дерта ми е турбината
защо и се е развила гайката която държи перката
и кво ли се е случило ....
иначе за терминалната скорост може дълго да се спори
но сега не ми е това най важното
Павел Димитров Дзъ мазда 323 -13,205 / 192,25
Павел Димитров Дзъ мазда 323 - 14,054 / 197,92

hristiqn
19-06-2010, 15:49
Общите рекорди на коли с предно има времена от Божурище , Сливен и Лесново . За пример Астрата на тст беше над 500 коня на мотора и даде 12.5 , при колите с предно има много висока терминална скорост ясно е защо ;)
клас "FWD"


1.Фиат Пунто(Рошауди)......................12.159 сек. (19.04.2008г.)
2. Опел Астра2.0 турбо(В6714)(TST-Racing).................12.514 сек. (19.04.2008г.)
3. Фолксваген Корадо 1.8 турбо(Rocket MotorSport)......12.520 / 198.14 / 2.155 (07.09.2008г.)
4. Ауди А3 ( Петър Василев).......................................13. 069 / 177.32 / 2.229 (16.05.2010г.)
5. Рено Клио ( Георги Костовски)................................13.164 / 183.88 / 2.406 (16.05.2010г.)
6. Сеат Ибиза (Madness Motorsport)(РВ3227).................13.177 сек. (25.05.2008г.)
7. Сеат Ибиза ( Росен Петров)....................................13.184 / 179.01 / 2.183 (16.05.2010г.)
8. Опел Вектра ( Ивайло Колев)..................................13.309 / 178.48 / 2.308 (16.05.2010г.)
9. Хонда Сивик ( Иван Панайотов)...............................13.391 / 187.61 / 2.400 (16.05.2010г.)
10. Фолксваген Голф 1 (Drag Power).............................13.446 сек. (19.04.2008г.)

1912
20-06-2010, 01:48
неска свалих турбината и я раскостихме
и гледката беше кофти,,,
пръднала от към топлата част лагера напрао на сол...
ужас няма и ребилт китове,, така че :laser:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs047.snc3/13465_1354918471231_1179532948_30805058_4561053_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs047.snc3/13465_1354918471231_1179532948_30805058_4561053_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs067.snc3/13465_1354918591234_1179532948_30805060_3573364_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs067.snc3/13465_1354918631235_1179532948_30805061_6072272_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs067.snc3/13465_1354918671236_1179532948_30805062_2846120_n. jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs067.snc3/13465_1354918711237_1179532948_30805063_349318_n.j pg

alfonco147GTA
20-06-2010, 05:04
2)турбина 1500 лева

колега ако турбото е новичко дали няма гаранция?ако има такава търси си я :furious: другия варянт 2в1 хибрид.....иф ит посибле

1912
20-06-2010, 12:00
лошото е че е лагерна турбината и няма праене ,,,
не мое се намери и ремонтен комплект просто ...
на части май ще заминава в ибея или некъде другаде

1912
20-06-2010, 21:12
отворен съм за всякакви предложения за турбина

Bobo
21-06-2010, 23:34
отворен съм за всякакви предложения за турбина

Имам няколко Т3-ки ;) Ако те интересува звънкай :)

1912
01-07-2010, 00:20
новата турбина пътува насам след няколко дни или седмици я чакам .. междувременно се чудя за един колектор изпускателен че само тва не остана да напрая по тая кочина,,,

Da_Fuse
01-07-2010, 01:51
Ами ако имаш възможност, не се чуди, че след парите, които си вкарал по тази кола..., няма да е честно спрямо теб самия да не доиспипаш тази част от цялостният сетъп. :)

1912
04-07-2010, 00:37
та това ще е новия ъпдейт по типото
по голяма турбина ..
изпускателен колектор..
и мисля други дузи евентуално че тия 385 ци май май няма да сколасат

1912
04-07-2010, 13:33
върти ми се нещо из главата за метанол инжекция и нитро
някой некви наблюдения ?

голямата риба
04-07-2010, 13:54
много скачаш от една на друга идея
направи колата първо да работи стабилно с някакъв сетъп
след което почвай да надграждаш отгоре
иначе ще имаш проблем след проблем и то доста силно изразени финансово

1912
04-07-2010, 19:43
нищо не скачам батко,.,,,,
имам ясни планове
турбината пътува насам
ще се направи и изпускателен колектор
ще се сложат 630 кубика дузи,,,
колата ще се мапва на дино...
а се чуда сега за метанолова инжекция и за
нитро,,,,
а ако мислиш че не е работила стабилно с тва време където го дава
и с тия коли които отпаднаха от нея,,
целта ми е 12 секундна кола че нещо 13 секундна ми идва слаба.......

голямата риба
04-07-2010, 19:48
май имаме разминаване на понятията стабилно

поне за мен не е стабилна, кола която хвърля турбината на 10-тото даване на газ

изкарай поне един ден на Калояново примерно

1912
04-07-2010, 19:51
проблема не е в колата .....и не е след 10 то даване на газ,,,
ясно?
хващаш ма на градуус,,,,
:duel:

голямата риба
04-07-2010, 20:07
пак ще си говорим

ShoxXx
05-07-2010, 17:36
За разни дръпки с мотори слушам...
Иначе съм често в Пловдив...

WhitePower
07-07-2010, 00:21
за 12 секундна първо трябва и ти да отслаблеш не само колата :smoke:

1912
07-07-2010, 00:47
отлсбнах как от 120 на 114 кила как да не отслабнеш
мъка мъкааа....
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs035.snc4/34099_1370698105712_1179532948_30842678_5897655_n. jpg
значи ще си правя водно метанолова инжексия
реших сега се чуда за нитро ама нещо ..
май няма да го бъде...

WhitePower
09-07-2010, 12:00
Което значи ,че аз ако се кача ще счупя рекорда поне от13:00 на 12:50 ще сваля , което веднага олеснява твоята задача че трябва само 0,50 десети свалиш , а то става като понадуеш сешоара още манинко и си готов:grandpa::static:

DJ_STIVAN
09-07-2010, 13:43
Което значи ,че аз ако се кача ще счупя рекорда поне от13:00 на 12:50 ще сваля , което веднага олеснява твоята задача че трябва само 0,50 десети свалиш , а то става като понадуеш сешоара още манинко и си готов:grandpa::static:

1912 може да е малко по-тежък... ама компенсира с каране... няма кола на която да се е качил и да не е дал по-добро време от собственика и.... кат гледам ще тряя се мисли и за зацепването че тея сликове зор ще видят... :)

WhitePower
12-07-2010, 15:01
1912 може да е малко по-тежък... ама компенсира с каране... няма кола на която да се е качил и да не е дал по-добро време от собственика и.... кат гледам ще тряя се мисли и за зацепването че тея сликове зор ще видят... :)
чуждата жена кокали няма
килата са си кила , и аз няма кола на която да съм се качил и разликата между мене и собсвеника да е 50 кила и да не съм подобрил времето му

1912
17-07-2010, 20:04
трябва ми малко инфо за
td05h 16g ot subaru wrx sti
турбината е с 90 градуса коляно
някой в бг да кара с такава турбина ?

голямата риба
18-07-2010, 02:25
Орлин е с Mitsubishi, но по малко.
Ако питаш мен турбото е много истинско.
Особено сравнено с последните комерсиални Garrett-и.

Неприятното е, фланеца.

А какво точно имаш предвид под 90градуса коляно

1912
18-07-2010, 09:57
на входа на турбото е с коляно 90 градуса
явно така са тия субарута иначе
има и водно охлаждане
гледам го на таблици дава 550 cfm въздух
фланеца наистина е вгз но ще направим колектор
http://www.boostplanet.com/images/TD05-16G.JPG

WhitePower
19-07-2010, 10:48
трябва ми малко инфо за
td05h 16g ot subaru wrx sti
турбината е с 90 градуса коляно
някой в бг да кара с такава турбина ?

моя френд е с такова , вкарахме му една 16Г
турбото е с Т3 фланец и стандартния 3 точков за даунпайпа
погледни тука , не е като твоята на снимката
http://forum.fiat-bg.org/files/dsc00070_142.jpg

DJ_STIVAN
19-07-2010, 13:12
Това е 16г от някоя друга кола според мен . От 1 месец търсим с 1912 турбината и на доста места гледахме. 16г ги слагат на Субару и Митцубиши. Единия е с фланец както на 1912 (Субаруто) http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-WRX-STI-TD05-16G-TURBO-CHARGER-BOLT-2002-06-/230498457471?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35aac7577f . А другата от Митцубиши е с обърнат Т3 фланец като този http://cgi.ebay.co.uk/Mitsubishi-TD05-BIG-16G-Turbo-/120585666856?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c13774128 . И двата са с друг тип downpipe от турбината която си посочил.

WhitePower
19-07-2010, 14:40
Грешката е моя не догледах , тази е ТД04 16 а вие търсите ТД05

1912
07-09-2010, 23:39
мнение
td05 16g или
ihi vf34

drigata
07-09-2010, 23:53
Ако не се лъжа 16г е туинскроол,а вф-а е лагерна от субаро.

Бих предпочел лагерното ихи.

ЗМЕЯ!
08-09-2010, 01:17
Ако не се лъжа 16г е туинскроол,а вф-а е лагерна от субаро.

Бих предпочел лагерното ихи.

Да при всички случаи е по-добре, но лагерните не подлежат на ремонт, а Никито точно от тва се опари...

MainaCore
08-09-2010, 11:57
Да при всички случаи е по-добре, но лагерните не подлежат на ремонт, а Никито точно от тва се опари...

Не подлежи на ремонт "компетентният" ти мозък ;)

ЗМЕЯ!
08-09-2010, 14:13
Не подлежи на ремонт "компетентният" ти мозък ;)

На бай Ганьовски спамаджии като теб тряя да им се забрани достъп до форума, до интернет и до свободното пространство като цяло! :priest:

1912
08-09-2010, 20:50
май няма да го бъде с тая 34 защото не се знае дали е
таква в десйтвителност
а вече не вярвам на никой..
след като не се вижда нищо може само да гадаем..
слагам тая умрялата от сти пък да видим дали мое
да искара 300 коня
студ перка 48/60
топла 49/56
0.7 чугун

1912
08-10-2010, 21:22
малко ъпдейт
докато чакам да ми стане изпускателния
колектор си пазарих малко
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/CarAudioVideo/In-Dash/CD-Players/DEH-P9400MP?tab=D

kocta
08-10-2010, 22:18
Не се здържа а?! :) Където е текло пак ще тече ... :smile:

ЗМЕЯ!
09-10-2010, 11:52
малко ъпдейт
докато чакам да ми стане изпускателния
колектор си пазарих малко
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/CarAudioVideo/In-Dash/CD-Players/DEH-P9400MP?tab=D

Заеби тия "неотложни" интервенции ми земи си направи колата бай хОй... :tooth:

1912
14-10-2010, 23:21
http://www.sonicelectronix.com/item_145_Audiobahn+AWT15X+15-+Linear+Compression+-AWT+15X-.html
пътува насам......:oops:

S_G_M
14-10-2010, 23:28
Ти от силата на звука ли ще се движиш ....

ЗМЕЯ!
14-10-2010, 23:38
Ти от силата на звука ли ще се движиш ....

Шеметна работа баце, колата му на трупчета той музика за цифра пари купува нашия... :clap2:

S_G_M
14-10-2010, 23:49
Евала ! Щом има желание и възможност за двете . Като го гледам си личи , че е сериозен ... значи скоро ще свали колата от трупчетата.

ЗМЕЯ!
16-10-2010, 17:03
Евала ! Щом има желание и възможност за двете . Като го гледам си личи , че е сериозен ... значи скоро ще свали колата от трупчетата.

Ми дай Боже, щот колата е смразяващо брутална и у Филибето я чакаме кат топъл ляб... :tooth:

1912
21-10-2010, 23:18
докато продължавам да чакам колектора :)
още няколко нещица
почвам да тествам няколко вида кутий
за сега ще пробвам
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs136.snc4/37121_1480318526154_1179532948_31085291_5116138_n. jpg
докато измисля усилвателя че нещо мноо зор
да намеря читав 3 киловата рмс усилител
се спрях на 2 компнентни та ще вида коя ша зема
ето ги и тях
1 вариант
високи
http://caraudio-bg.com/carspeakers/GroundZero/gznt25s.html
мидове
http://caraudio-bg.com/carspeakers/GroundZero/gztc-2165t.html
2 рия вариант
http://www.bigdogaudio.de/audio-system-bestseller/audio-system-x-ion-165-4.html

toki4a
21-10-2010, 23:57
айди бе човек ибез това точно модела винаги ми е бил слабост , .щото тръгнах от него,. пък твоята си беше красив екземпляр тааааааа кога ще я видим на живо ????????

1912
22-10-2010, 00:08
когато стане колектора :)
до тогава събирам музика :):clapping:

The_Game
26-10-2010, 19:46
докато продължавам да чакам колектора :)
още няколко нещица
почвам да тествам няколко вида кутий
за сега ще пробвам
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs136.snc4/37121_1480318526154_1179532948_31085291_5116138_n. jpg
докато измисля усилвателя че нещо мноо зор
да намеря читав 3 киловата рмс усилител
се спрях на 2 компнентни та ще вида коя ша зема
ето ги и тях
1 вариант
високи
http://caraudio-bg.com/carspeakers/GroundZero/gznt25s.html
мидове
http://caraudio-bg.com/carspeakers/GroundZero/gztc-2165t.html
2 рия вариант
http://www.bigdogaudio.de/audio-system-bestseller/audio-system-x-ion-165-4.html


Ами този усилвател http://www.sonicelectronix.com/item_22704_Hifonics+HFi2500D.html

1912
27-10-2010, 18:28
този усилвател продаваш ли го или само
ми го показваш?
щото от щатите е голяма мъка ....
иначе ще взимам сиг един power acoustik
около 2.5 киловата на 1 ом

1912
27-10-2010, 21:42
вече е късно
тва чудо идва насам
http://www.sonicelectronix.com/item_6191_Power+Acoustik+A3000DB.html
:kicking:
мамата си ебало

JAMAL
27-10-2010, 22:42
Мога единствено да ти пожелая успех с този усилвател:jumping:.

1912
02-11-2010, 21:14
момци искам да ви питам нещо :
как трябва да тече мазането на турбото
говоря за маслото ?

drigata
02-11-2010, 21:19
3 литра в минута,горе долу толкова има и други фактори които влиаят на отичането!!!!!!!!!!!!

1912
02-11-2010, 21:26
мда и аз така знаех ..
че нещо ма плашат че тряаало да шурти яко
....

drigata
02-11-2010, 21:33
Ами то 3 литра в минута си шурти яко бре!!!!??

1912
02-11-2010, 21:35
ай сиктир....
при мен не шурти яко...:lol_sign:
май открих проблема за заминалото турбо,,,,
сега обаче тряаа решение .. къде е проблема
дали не е от това че оставих стария маслен филтър
....

kocta
02-11-2010, 22:50
Ей музика за хиляди си купи а един масен филтър неможа :) :) :) Иначе не би трябвало да е от там проблема освен ако не се е запушило нещо. Погледни по маркуча кво става. Измери с една чашка/съд колко ще направи за 10 сек. За една секунда трябва да е приблизително 50милилитра.

1912
02-11-2010, 23:36
секи ми вика че тряаало да шурти
а при мен не шурти,,,
маркуча е ок ..
ша измеря като стане време дано да е тая година
че както се движат нещата с тоя колектор ,,,,
ако не е от тъпия филтър който е ръждясал,,,,
ша я мислим,,,,,

1912
03-11-2010, 19:16
пфф неска испуших и си купих и една 12"

1912
08-11-2010, 19:03
пуснаха ми ся мухата за едно уно 1,3 турбо
дано да излети по бързо от главата ми:):Lkingsmiley:

eskaliburg
08-11-2010, 20:26
пуснаха ми ся мухата за едно уно 1,3 турбо
дано да излети по бързо от главата ми:):Lkingsmiley:

каква е тази оферта колега ? пусни мухата и на нас ??

alfaracer
09-11-2010, 00:09
Извинявай 1912 , че пиша тук.Но нали ти написах ЛС моля те отговори ми.

WhitePower
09-11-2010, 15:02
по добре пунто че има части за него а за уното няма нищо

1912
21-11-2010, 20:33
отново малка промяна в замисъла
правя малка смяна на турбината
с малко по голяма :)

ЗМЕЯ!
21-11-2010, 20:55
отново малка промяна в замисъла
правя малка смяна на турбината
с малко по голяма :)

Ай отидоха още 2-3 години с тия твойте смени... :tooth:

kocta
21-11-2010, 21:27
Да не стане като при мен... половината права на Калояново прекарвам в чакане на бооста :)

1912
21-11-2010, 21:30
ем ша чакаме ко да прайм:)
капацитета е макс 420 коня

kocta
22-11-2010, 01:17
Ша чакаме ама атмосферките не се съобразяват и не ни чакат :)

1912
23-11-2010, 20:44
момци може ли да съберем един комплект
от 6 инжектора бош тип високоомни около
300 кубика за един проект ?

1912
29-11-2010, 19:22
турбната от сти си замина отстъпи място на една друга малко по голяма
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1208.snc4/156009_1537950446916_1179532948_31182676_7892371_n .jpg
момци някой ако има 3076 3071 2876 или гтк
да казва

Tie
02-12-2010, 16:57
Ето тука се продава една 3076: http://www.performance-bg.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=4658

1912
02-12-2010, 18:33
баце тая цена избива рибата,,,,
при положение че отвънка ми идва на 2 бона...

1912
07-12-2010, 19:55
момчета нуждая се от вашето мнение
доста е важно тъй като съм пред кръстопът и то доста голям става въпрос за следното нещо
вече си взех турбина има Тна нея и е полирана
с Т3 фланец твин скрол
с външен гейт и перки мисля на 76 бяха ,,,
ето я
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs568.ash2/149010_1538012368464_1179532948_31182820_7640491_n .jpg
като тъкмо да почнем изпускателния колектор и в
главата ми се роди още една идея
а именно дали да не продам тая и да си взема напрао ето тази
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=186293&p=1981375#p1981375
само че по кода на турбото излиза че е от ево6
кажете вие как бихте постъпили
че вече не издържам

1912
08-12-2010, 21:09
мерси че помогнахте:gangstah:

kocta
08-12-2010, 22:26
От разказите на ИЦИ знам,че се развърта по-раничко и са и по-леки перките.Примерно е пъти по-добра от обикновенна втулкова т3/т4 от гледна точка лаг.