PDA

View Full Version : изпускателна система на 33 1,7 16в



Boxer
03-01-2006, 19:08
имам следният въпрос към по - знаещите,
защо има разлика между "изпускателната систма" на 33 17 16в и на 145 17 16в
не говоря за катализатори и други щуротии, а за следното

на 145 когато тръбите излезнат от главите влизат 1-ви в 2-ри и 3-ти в 4-ти и после останалите само две тръби влизат в една и тръгват по етапния ред.

на 33-то влизат 1-ви в 3-ти и 2-ри в 4-ти и после в една тръба.

http://alfasud.alfisti.net/indexe.htm
гледам, че и тук така са я преправили /като 145/

с какво варянта като на 145 е по добър и защо разбира се

джуджанка
04-01-2006, 13:13
Какъв е реда на запалване при двете коли ?

Boxer
04-01-2006, 13:44
и при двете е 1-3-2-4

джуджанка
04-01-2006, 13:53
На 145-ката е по-свестен от гледна точка пулсации на газовете в колектора (поради реда на палене и сдвояването на тръбите).

Boxer
04-01-2006, 14:00
а когато става въпрос за мощност кое е по добре /и аз си мисля 4е на 145 е по хубаво направена, също така незнам до колко може да се умеличи диаметъра на тръбите / така 4е да се получи ефект не дефект/

джуджанка
04-01-2006, 14:14
За каквото и да става въпрос - в случая 145 типа е по-добре от този на 33.
Относно диаметри - изясни си целта - колко мощност при какви обороти от каква кубатура - после сметки и приблизителни преценки - и така.
По принцип подмяната на колекторите с тръбни се прави с цел еднакви дължини и гладки стени най-вече, диаметъра е второстепенен.

MrX
04-01-2006, 14:38
По принцип подмяната на колекторите с тръбни се прави с цел еднакви дължини и гладки стени най-вече, диаметъра е второстепенен.
ми то на 33 колекторите са тръбни