PDA

View Full Version : каква температура ви държи 156цата ?



valjo
25-01-2006, 06:35
Говоря за бензиновите...
че гледам на двамата колеги не стигат до 90 градуса почти никога в движение, което според мен си е за термостат?
а колегата го сменя преди 1 година неговия във ванто ? дали може да е "запеклъл" полуотворен?

DeX
25-01-2006, 09:22
Ми мойта нещо не е в ред и тя понеже като запаля бръмча там 5-10 мин докато дигне 90 и после падне на 75 и така седи м/у 75 и 90 като постоянно мърда нагоре надолу никога не седи на 1 място стабилно, ама обикновенно извънградско мърда в диапазона (ако може да се определи по положението на стрелката) 83-90 градуса.

156 m-jet
26-01-2006, 14:40
Моита седи винаги на 75 градуса, като я настапвам яко стига до 85/90 с климатик и в горещо време

Така си е от чисто нова :D

.

pumukle
26-01-2006, 15:16
До миналата седмица мойта в движение не можеше да вдигне над 70 и разхода ми стигна 16,5 :shock:
В понеделник смених термостата и сега не помръдва от 90 /след като загрее разбира се/, без значение на място или със160.....и парното е убиец, а разхода ми падна с 3 литра.....

santo_traficante
26-01-2006, 15:24
????? ????? ????? ?????? ?? 70 ??????? ? ?? ????? :D
________
Depression Advice (http://www.health-forums.org/depression/)

lazy
26-01-2006, 16:41
На мойта печка стрелката си стои на 75, но реално си е 87-90 щото датчика не показва вярно. Сега загрява малко по-бавно, но пък като загрее си стои там, нищо че вентилаторът на парното е на 2 :)

kekc
26-01-2006, 16:56
мойта печка държи някъде на 70 градуса и не мърда :D

Екстра. И мойта тъй :!:
Само дето не е печка :twisted:

pumukle
26-01-2006, 17:48
При дизелите работната температура е по-ниска. При бензинките под 80 градуса колата харчи повече, щото се подава по-богата смес...

Bobo
27-01-2006, 03:07
При дизелите работната температура е по-ниска. При бензинките под 80 градуса колата харчи повече, щото се подава по-богата смес...

И при двете ти коли "по-богатата смес" се подава под 60 градуса :wink: Така че не заблуждавай хората :wink:

pumukle
27-01-2006, 09:54
Бобо, при мен като беше развален термостата държеше 70 градуса и разхода ми беше над 16!!!....смених го и всичко си е ОК
А тва, че под 80 градуса е по-богата сместа ми го каза във Ванто оня с брадата- диагностика....не съм си го измислил....такач че ако съм подвел някой, моля да бъда извинен!

valjo
27-01-2006, 13:19
много е възможно да има разлика при мотроник 2.10.Х който има предвид Бобо, и 1.5.5 който е при пумукъл и всички 156ци
аз неслучайно питам тук :)

Bobo
27-01-2006, 15:04
много е възможно да има разлика при мотроник 2.10.Х който има предвид Бобо, и 1.5.5 който е при пумукъл и всички 156ци
аз неслучайно питам тук :)

Да има разлика ма не и в тази част на софтуера :wink: Корекцията м/у 60 градуса и 90 градуса е в рамките на 7% което е пренебрежимо малко :wink:

gigi
28-01-2006, 01:27
В повечето случай урдчетата на таблото дават грешни данни поради няколко причини. И тъй като не ми се пише сега само ще ви кажа слушайте Бобо.

Quadrifoglio
28-01-2006, 10:48
Е тогава защо на pumukle му е паднал разхода? Как си го обяснявате или сигурно е случайно :D

lazy
28-01-2006, 11:50
Паднал е щото сега двигателя си бачка при оптимална темп.
90 град е много по-добре от 70. И не знам какви са тия мотори, които работят добре на 70 градуса :roll:

pumukle
28-01-2006, 12:42
В повечето случай урдчетата на таблото дават грешни данни поради няколко причини. И тъй като не ми се пише сега само ще ви кажа слушайте Бобо.
Уреда на таблото на моя автомобил си показва съвсем коректно....направихме тест във Ванто с включен Екзаминер в движение...аз карах, а до мене диагностика с компютъра следеше показанията на темп....и те бяха 1 към 1 с тези от уреда....колата в движение поддържаше 72-73 градуса, а стрелката на таблото сочеше точно чертичката между 50 и 90....тогава той ми каза:
"термостата е за смяна...смени го и разхода ще падне!"
Е, аз го смених...и той наистина падна!