PDA

View Full Version : Ланча Дедра Интеграле - инфо?



krasyb
07-02-2006, 14:58
Колеги някой може ли да сподели впечатления за Ланча Дедра Интеграле???

Ще бъда благодарен!

grale
07-02-2006, 17:17
Като цени за части си е леко скъпича един съединител ти е 650лв във вантотрайд.За разхода зависи колко ти е тежак кракът и на колко бара ти е турбото иначе от 12 до 20 газ за извън градско с 160км/ч 9 на 100км Като здравина от както я имаме близо 4 години само един път сме правили предницата.Доста стабилна е по завойте. Недостатак й е че е ниска и трудно се качва по бордюрите.

krasyb
07-02-2006, 18:13
газовото вие ли го слагахте или е заводско, щот газово с турбина е малко по-сложна работа. Някакви ядове поради тая причина?

grale
07-02-2006, 18:16
баща ми я слагали преди 3 години само знам че е без изпарител и излеза към 1000лв някъде

Mury
07-02-2006, 18:17
Е ква е тая газ без изпарител :shock: :shock: :shock:

grale
07-02-2006, 18:20
ми не я знам някъква Руска е. Преди това беше тази която е на Алфата ми но като изкючише от скорост гаснеше

grale
07-02-2006, 18:24
ето снимка да видиш че няма
http://www.fiat-bg.com/forum/files/133-3336_img_150.jpg

Crusader
07-02-2006, 21:24
Това е ГИГ 3 DL ако не се лъжа, действително няма изпарител а някаква електрически отопляема тръбичка, системата обаче се регулира само с компютър, мисля че намаше начин за настройка само с газанализатор, другото което знам за системата е че е малко като комън рейл - обща рейка под налягане а електронния блок решава кой инжектор да пръсне.
Колега къде са монтирани инжекторите, щото съм вижадал такива завити направо на смукателния колектор на 2 см. от главата

Dodo 155
07-02-2006, 21:32
Е ква е тая газ без изпарител :shock: :shock: :shock:
Това е ГИГ 3 - руски газов инжекцион :wink:

Dodo 155
07-02-2006, 21:35
Това е ГИГ 3 DL ако не се лъжа, действително няма изпарител а някаква електрически отопляема тръбичка, системата обаче се регулира само с компютър, мисля че намаше начин за настройка само с газанализатор, другото което знам за системата е че е малко като комън рейл - обща рейка под налягане а електронния блок решава кой инжектор да пръсне.
Колега къде са монтирани инжекторите, щото съм вижадал такива завити направо на смукателния колектор на 2 см. от главата
Специално този модел, може да се дорегулира в малки граници от ключа за превключване. Има две малки врътки от които се прави някаква настройка, но същинската е на РС :wink:

Инжекторите на всички газови инжекциони се монтират на интейка, максимално близо да цилиндъра :idea:

Монтажа го прави само един човек в БГ (за сега) и се намира в кв.Орландовци в София :wink:

Crusader
07-02-2006, 21:39
Аха и се казва инж. Дойновски, но вече ги слагат и в Горна Оряховица и Стара Загора

pinko
07-02-2006, 23:18
Това е ГИГ 3 DL ако не се лъжа, действително няма изпарител а някаква електрически отопляема тръбичка, системата обаче се регулира само с компютър, мисля че намаше начин за настройка само с газанализатор, другото което знам за системата е че е малко като комън рейл - обща рейка под налягане а електронния блок решава кой инжектор да пръсне.
Колега къде са монтирани инжекторите, щото съм вижадал такива завити направо на смукателния колектор на 2 см. от главата
Специално този модел, може да се дорегулира в малки граници от ключа за превключване. Има две малки врътки от които се прави някаква настройка, но същинската е на РС :wink:

Инжекторите на всички газови инжекциони се монтират на интейка, максимално близо да цилиндъра :idea:

Монтажа го прави само един човек в БГ (за сега) и се намира в кв.Орландовци в София :wink:

Мда, така е, на Капата, дето ще я взимам газовия инжекцион е същия, ама заради 5-те цилиндра е била по-скъпа уредбата, около 1400 лв.

Прилича на комън-рейл, една дълга и дебела месингова тръба с некви вентили, от нея излизат 5 тънки маркучета, който са завинтени на смукателния колектор близо до бензиновите инжектори.

Капата върви като щура с тва руско изобретение, направо не е истина, изобщо не се усеща, че работи на газ, според предишния собственик, пилот и борден инженер, горяла даже около 0,5-1 л по-малко отколкото на бензин.

Има си некъв компютър самата уредба, има две малки врътки, с които сместа се регулира, когато се свърже с РС.

Без да е свързана с РС тия врътки не са активни, А и В пише на тях.

Dodo 155
08-02-2006, 09:10
Аха и се казва инж. Дойновски, но вече ги слагат и в Горна Оряховица и Стара Загора
Не знаех, че вече монтират ГИГ-ове и в други градове :roll:
Много добре, сега ще има паднат цените и ще си ги позволяват повече хора :wink:

Crusader
08-02-2006, 19:13
Аха и се казва инж. Дойновски, но вече ги слагат и в Горна Оряховица и Стара Загора
Не знаех, че вече монтират ГИГ-ове и в други градове :roll:
Много добре, сега ще има паднат цените и ще си ги позволяват повече хора :wink:

Тцъ, още си искат илядо и двесте :wink:

Yon
09-02-2006, 12:00
Вижте тук

http://www.gigbg.com/

bass
09-02-2006, 12:07
off:
Не е ли малко подозрително специалисти по двг да използват израза "изгорели газове" в официален текст...?