View Full Version : Парно
Как е парното колеги ?????
Като дойдат изравнителните сметки ще знам :?: :lol: :D :D :D
Серйозно колега - посочи за каква кола става въпрос - явно 164 ама все си мисля че има разлика в парното между дизел и бензин най-малкото :wink:
при мен като стане кам 90 грагуса е най добре ,нап раво е АФРИКА :lol: :lol: ,ама ако не ти е в час термостата майна е много трудно да стане90 :evil:
При мен много бързо почва да повява топло, но наистина топлото, досадно топлото идва след 75-80 градуса.
virusalfa
12-02-2006, 19:09
при мен като стане кам 90 грагуса е най добре ,нап раво е АФРИКА :lol: :lol: ,ама ако не ти е в час термостата майна е много трудно да стане90 :evil:;Майна,при минус 20 градуса ми се трува,4е колата трйабва да загрее и да минеш няколко километра,за да загрее цялото купе достатъ4но.Същото е лятото с климатика-палиш,вклю4ваш климатика,минаваш 15км и ве4е е хладно в купето(става дума,когато колата е седяла на слънце)
:idea:
Мда,
при -20С определено не е толкова "податлива" първите 2-3-4-5км.
Аз затова паля, и 4-5мин. я зачиствам - да не е ептен студена при самото тръгване.
Мда,
при -20С определено не е толкова "податлива" първите 2-3-4-5км.
Аз затова паля, и 4-5мин. я зачиствам - да не е ептен студена при самото тръгване.
Е то тва си е задължително и мноо полезно за колата......нещо като да стане човек сутрин и да направи една хубава разгрявка...после се чуства по-добре(само дето аз не загрявам ама поне на колата го правя :lol: )
П.С. За дизелите некой беше писал че не е мноо добре да загрява на място
При -18 едвам дигаше 60* нормално е парнота да е слабо първите 2-3км.
Аз лично не виждам разлика дали колата ще загрява на место или в движение,ако се кара бавно с 1200-1500 оборота.Бензин/дизел все тая.
Аз лично не виждам разлика дали колата ще загрява на место или в движение,ако се кара бавно с 1200-1500 оборота.Бензин/дизел все тая.
Аз нямам предвид да загрее на място а просто да поработи поради някой фактори от физиката.
Иначе за дизела някой каза, че за ЖТДто пишело в книжката да се тръгва почти веднага след палене на студено ама това е спомен от друга тема
virusalfa
13-02-2006, 11:18
Аз лично не виждам разлика дали колата ще загрява на место или в движение,ако се кара бавно с 1200-1500 оборота.Бензин/дизел все тая.
Аз нямам предвид да загрее на място а просто да поработи поради някой фактори от физиката.
Иначе за дизела някой каза, че за ЖТДто пишело в книжката да се тръгва почти веднага след палене на студено ама това е спомен от друга темакойто си мрази колата,нека тръгва веднага,негова си работа :idea:
Е не да загрява.Докато се чисти от снега, стържът се стъкла 1-2 минути си е хубаво да поработи. :roll:
Здравейте моята е 164ТС и имам голям проблем с това парно.Перката духа много силно, но няма топлина.Пробвах се да сваля малкото табло с врътките, но не се справих Моля дайте съвет.
Здравейте моята е 164ТС и имам голям проблем с това парно.Перката духа много силно, но няма топлина.Пробвах се да сваля малкото табло с врътките, но не се справих Моля дайте съвет.
Махни кората м/у двигателя и стъклото.Под нея от лявата страна от купето стърчи едно жило което е захванато за пластмасово лостче което е на кожуха на вентилатора за въздуха в купето.Като променяш температурата трябва това жило с лостчето да се движат.Провери дали се местят и ще мислим нататък. :wink:
manolito
16-02-2007, 21:33
Отваряш жабката , в ляво има едно пластмасово капаче което се маха. След това светиш с едно малко фенерче и търсиш жилото което отваря клапата за топлото. Започваш да регулираш температурата (от клавишите + и -) на таблото , и гледаш дали се движи жилото. Предполагам не... :frown: . Ако не се движи... много лошо (при мен беше така преди няколко дни).Вариантите са два , демонтаж и монтаж на цялото табло (2 дни) или дръпване на жилото с дълга пинсета (отверка) принудително до отваряне на клапата. Лично аз съм пробвал и двата варианта тази зима :evil: . Последно при мен проработи (не се знае за колко време) , след като помогнах на редукторчето което движи жилото с една отверка. И после естествено не барам градусите докато не мине зимата... щото ще ми духа пак студено :D :D :D Пробвай и пиши. Успех!
Манолито така както го обясняваш имаш проблем в самия климатроник.Ако ти работи климатроника и всичко останало не може клапата да застане в едно положение.При всяко даване на контакт клапата ходи от единия край до другия а при 0* да речен външна температура, а на климатроника си избрал да е 20* докато загрее двигателя и не станат 20* в купето клапата седи максимално отворена и след това се връща в положение при 20*.Ако не ти работи климатроника клапата няма да се помръдва,а ако ти е разбит редуктора моторчето ще се чува.
И още нещо: ЗА СМЯНА НА РЕДУКТОРА,МОТОРЧЕТО И ВСИЧКО СВЪРЗАНО С КЛАПАТА ЗА ТОПЛО/СТУДЕНО ТАБЛОТО НЕ СЕ СВАЛЯ.Освен ако си нямате излишно време,нерви и не сте ентусиасти. :!:
Това което му казах да направи е същото каквото и ти си му казал.Само,че аз му казах да провери направо при клапата.
manolito
17-02-2007, 15:12
При моята 164-ка , ако не съм изключил климатроника от бутона OFF , клапите си остават където са били и не се движат при положение "на контакт". За предното редукторче , което е за "топло-студено" не съм казал че трябва да се сваля таблото , но за задното.... :frown: Аз за това свалях табло. Предното се вижда и долу-горе стига , но едва ли може да се извади без демонтаж на таблото. Ако може , ще съм много благодарен и ще почерпя този който ме светне как става! :wink: Защото сега не барам градусите , за да не ми остане пак на студено. :evil:
Ами мойта въобще няма бутон Офф :lol: за да излюча климатроника и клапата си се движи всеки път независимо от избраната температура,от температурата в купето и външната.Просто си е закон да отиде от единия край до другия и после се връща,сравнява температурите и се намества клапата.Втори редуктор няма,а за първия аз съм го свалял и слагал и жилото съм закачвал без да свалям таблото.След първия следва жилото което е хванато дирентно за клапата и това е.Вярно,че 2 седмици в буквалния смисъл бях полудял с тоя климатроник но накрая го разгадах. :lol: Ако имаш някакви проблеми казвай,ще помагам. :wink:
virusalfa
17-02-2007, 18:10
Ами мойта въобще няма бутон Офф :lol: за да излюча климатроника и клапата си се движи всеки път независимо от избраната температура,от температурата в купето и външната.Просто си е закон да отиде от единия край до другия и после се връща,сравнява температурите и се намества клапата.Втори редуктор няма,а за първия аз съм го свалял и слагал и жилото съм закачвал без да свалям таблото.След първия следва жилото което е хванато дирентно за клапата и това е.Вярно,че 2 седмици в буквалния смисъл бях полудял с тоя климатроник но накрая го разгадах. :lol: Ако имаш някакви проблеми казвай,ще помагам. :wink: :wink: Ученото си е учено :idea:
Момчета много ви благодаря за информацията.Утре ми е почивен ден и смятам да се занимая с колата си.Ще реша проблема с това парно независимо дали ще има зима тази зима :lol: :lol: :lol: Ще ви пиша когато го оправя, за да знаете на какво съм се натъкнал. Сега: ако някой знае къде ще ми оправят стартера като го сваля нека сподели, ще почерпя :wink:Май ми е заминал бендиксът. Почукваше много силно като палех- сега не мога да запаля :cry: :cry: :cry:
На Сливница и Раковска има работилници за ремонт на стартери и алтернатори.Не е кой знае каква работа.Имаш да развиеш 2 болта и 1 гайка,да се омажеш малко с грес и ще си го смениш сам.Проблема е че са дизела бендикса струваше към 120лв.Смени си и втулката,лагерчето и четките щом ще го сваляш.Те поне не са скъпи.
Успех!
Благодаря! Но за болтовете не съм съгласен :lol: Малко повече са. :wink: :wink: :wink:
Благодаря! Но за болтовете не съм съгласен :lol: Малко повече са. :wink: :wink: :wink:
:D Аз говорех за болторете за разглобяване на стартера. :wink:
Вече го изядох стартера сега минавам на парното.Но много се измъчих- трябваше да сваля и смукателните к.Сега ще я зглобя и ....
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.