View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
миналата зима махнах катализатора и сложих права тръба с едно приятелче,но вече ми писна дасе наслаждавам на звука на двигателя и искам да съм малко по тих,така,че искам заместител,интересува ме някой слагал ли е и колко се е изръсил за него? :rosso_spider:
Аз я правих тази процедура миналата година. По спомен беше някъде около 70 лв резонаторното гърне с някаква дюза, която така и не разбрах точно каква работа върши. Всичко с труда ми излезна чист бартер за запушения катализатор.
my_power88
09-01-2013, 11:52
аз моя го продадох и му изядох и изпих паричките и ся ще плащам :-D,а при теб колега когато си бил с тръбата имаше ли бръмчене и леки вибрации?
Към пичовете с дизели: Имахте ли проблем с паленето днес сутринта?
Аз имах:cussing:
Вече съм с чисто нов акумулатор - доста силно върти, обаче не иска да запали.
Има ли вероятност нафтата да ми е замръзнала(сипвам нафта от ОМВ -тази по-скъпата) и как мога да се разбера дали е замръзнала?:hmm:
Не съм слагал тръба. Тази грешка съм я правил на предишната ми кола и шумът беше ужасен. Когато сменихме катализатора най-важното ми условие към майстора беше да не се увеличава шума и смея да твърдя, че няма разлика в нивото му с това гърне.
badmadafaka
09-01-2013, 12:40
Най-голямата простотия е да се слага просто тръба на мястото на катализатора, но това си е мое мнение, няма нужда да ми скачат 20 човека да ми обясняват, че техните коли са така и нямат проблеми... :gives[1]:
digitalundgrd
09-01-2013, 21:50
Към пичовете с дизели: Имахте ли проблем с паленето днес сутринта?
Аз имах:cussing:
Вече съм с чисто нов акумулатор - доста силно върти, обаче не иска да запали.
Има ли вероятност нафтата да ми е замръзнала(сипвам нафта от ОМВ -тази по-скъпата) и как мога да се разбера дали е замръзнала?:hmm:
Не знам дали е съвпадение, но мой близък зареди за първи път преди седмица на ОМВ от точно тази скъпата нафта ДО ГОРЕ...Резервоара е над 60л (джип) :wierdo:
От тогава му започнаха проблемите...Колата гасне, трудно пали итн...Преди това никога не е зареждал на ОМВ, а само на ЕКО. Колата е чисто нова :hehe: Какви ли не добавки не сипва и пак и пак проблем...Днес се качи на репатрак и до официалния сервиз....Най-вероятно ще източват всичко от резервоара, промивка, смяна на горивен филтър и НИКОГА повече на ОМВ :cheers:
Пак аз,пак с питане :D
Днес свалих радиатора (водния),като свалих маркучите изтече ебати гнусотията.Свалих казанчето да го изчистя и него,защото по незнайни причини,цялото беше в някакви черни налепи и пяна по капачката.Колата прегря лятото и се направи основен ремонт и малко след това омаза казанчето.Не съм забелязал повишаване на нивото на антифриз или масло.Затова мисля,че не ги е смесила,просто не е направена промивка на системата след всичките ремонти.Та в тоя ред на мисли,искам да промия охладителната система.
Четох,че не е препоръчително да ползвам разни химии,защото има вероятност да протече като "лейка".
Мислих си за проста промивка с вода,която да отмие ръждата и другите мизерии.
Как бихте ме посъветвали да го направя,ако някой има желание да го напише стъпка,по стъпка.Ще ми бъде от голяма полза.Тъй като си нямам никаква идея.
Как да я обезвъздуша,едни казват twin spark-a сам се обезвъздушава,други твърдят обратното ? Видях на радиатора от дясната страна,че има нещо като винтилче предполагам,че от там става.
Всякакви съвети относно "Охладителна Система" ще са ми от полза,дори и какъв антифриз да взема.
Благодаря предварително !
...НИКОГА повече на ОМВ :cheers:
Отлично решение! Откакто имам кола два пъти съм зареждал на ОМВ - единия път в Горна Оряховица ми заредиха 27литра в 25 литрова бутилка газ. Втория път в София ми заредиха 30литра в същата 25 литрова бутилка. :humpx:
Пак аз,пак с питане :D
Днес свалих радиатора (водния),като свалих маркучите изтече ебати гнусотията.Свалих казанчето да го изчистя и него,защото по незнайни причини,цялото беше в някакви черни налепи и пяна по капачката.Колата прегря лятото и се направи основен ремонт и малко след това омаза казанчето.Не съм забелязал повишаване на нивото на антифриз или масло.Затова мисля,че не ги е смесила,просто не е направена промивка на системата след всичките ремонти.Та в тоя ред на мисли,искам да промия охладителната система.
Четох,че не е препоръчително да ползвам разни химии,защото има вероятност да протече като "лейка".
Мислих си за проста промивка с вода,която да отмие ръждата и другите мизерии.
Как бихте ме посъветвали да го направя,ако някой има желание да го напише стъпка,по стъпка.Ще ми бъде от голяма полза.Тъй като си нямам никаква идея.
Как да я обезвъздуша,едни казват twin spark-a сам се обезвъздушава,други твърдят обратното ? Видях на радиатора от дясната страна,че има нещо като винтилче предполагам,че от там става.
Всякакви съвети относно "Охладителна Система" ще са ми от полза,дори и какъв антифриз да взема.
Благодаря предварително !
пълниш вода, загряваш колата и после източваш. правиш процедурата докато почне да излиза чиста вода. можеш и по едно шише оцет да сипваш, но последната промивка само с вода.
отделно има теми как да си почистиш казанчето от налепи, но щом веднъж охладителната система е била замърсена, пак ще се зацапа казанчето.
обезвъздушаването - логично е че щом има пробка, трябва да обезвъздушиш системата. палиш колата с отвита капачка на казанчето /бъди готов да доливаш/ и чакаш да загрее и отвори термостата. парното вътре да е на макс. като загрее, отвиваш леко пробката /докато работи колата/ и чакаш да почне да излиза само течност без въздух и после стягаш. може да форсираш няколко пъти. антифриза го разреждай, да не вземеш да сложиш концентрат. също внимавай с изпаренията че не са много полезни :D
Не знам дали е съвпадение, но мой близък зареди за първи път преди седмица на ОМВ от точно тази скъпата нафта ДО ГОРЕ...Резервоара е над 60л (джип) :wierdo:
От тогава му започнаха проблемите...Колата гасне, трудно пали итн...Преди това никога не е зареждал на ОМВ, а само на ЕКО. Колата е чисто нова :hehe: Какви ли не добавки не сипва и пак и пак проблем...Днес се качи на репатрак и до официалния сервиз....Най-вероятно ще източват всичко от резервоара, промивка, смяна на горивен филтър и НИКОГА повече на ОМВ :cheers:
Не че им правя реклама, но две години зареждам на една и съща колонка в Шел от бързата нафта и ядове нямам. Brazen, още зетко, :) чукни ми тия дни да ти дам малко Redex за прочистване и като заредиш ще сложим Castrol TDA.
digitalundgrd
10-01-2013, 21:44
Както казва един мой познат : "На ОМВ спирам само и единствено, ако ми се дос*ре или допи*ае" :)
badmadafaka
11-01-2013, 08:33
Тая верига дори и в "родната" им страна не я зачитат особено, тук естествено има имидж на една от топ-веригите (смятайте другите какви са)... :pokey:
Кафето им обаче е супер... :D
Кафето им обаче е супер... :D
За 3лв остава и да не е супер :)
Иначе веднъж съм зареждал газ там и разходът ми беше с 3-4 литра отгоре над обичайното.
Да спамна и аз пак с една питанка.
Някой имал ли е подобна ситуация?
А ситуацията е следната, значи карам си аз леко-леко, в един момент нещо ми прищраква и и сипвам всичката газ... Така, до тук добре...
Но... От 1-2 месеца ми се е случвало няколко пъти, при по-горе обяснената ситуация, както раздавам всичката газ и колата да угасне докато сменям скоростите (разбирайте при 5-6хил. оборота). Карам на газ, с газов инжекцион съм (Томасето) приблизително на около 2000км. Нямам грешки по газовата, всички друго по колата е изрядно. Случката се случва избирателно, да не кажа рядко и досега само на газ.
Възможно ли е да е от това, че изпарителя е обърнат перпендикулярно на посоката на движение и от самата инерция (баси бързата алфа) мембраната на изпарителя да затваря и да спира притока на газ? :wierdo:
П.П. Двигателя е 1.6 Свин спарк :sniper:
ivan dimitrov
11-01-2013, 17:33
---
Взех антифриз MOTOX,обаче после четох за него в интернет ,мненията са 50/50 вие какво ще кажете ?
не знам за антифриза, обаче течността за чистачките е супер.
ODPleven
12-01-2013, 17:43
Аз съм доволен от всички техни продукти които съм ползвал...
Ползвал съм:
-За гуми
-За уплътнения
-за табло
-шампоан за водоструйка
-течност за чистачки
Ами ще го налея тия дни,като взема радиатор и ще видим :)
Благодаря за мненията !
AgentStormbringer
13-01-2013, 06:35
Някой има ли идея/наблюдения, кои салони са взаимнозаменяеми с този на 145? Дори да е нужно преправяне?
Питам, защото имам бъдещи мераци за нов салон и трябва да знам, кое ще ми излезе по резонно като цена- готов салон или тепърва претапициране.
Взех антифриз MOTOX,обаче после четох за него в интернет ,мненията са 50/50 вие какво ще кажете ?
аз не бих го сложил или поне бих го пробвал във фризера разреден в определеното съотношение. то като ще е мотокс, по-добре приста.
Някой има ли идея/наблюдения, кои салони са взаимнозаменяеми с този на 145? Дори да е нужно преправяне?
Питам, защото имам бъдещи мераци за нов салон и трябва да знам, кое ще ми излезе по резонно като цена- готов салон или тепърва претапициране.
не виждам смисъл да го правиш това нещо след като салони за 145 има колкото си искаш и вървят доволно евтино. иначе от браво би трябвало да пасне директно.
my_power88
13-01-2013, 15:26
както виждате на снимката,липсва ми един бушон и така си е от както я купих,някой да знае за какво е и дали дасиго взема да го сложа?
мерси :beer:
ivan dimitrov
13-01-2013, 16:05
---
my_power88
13-01-2013, 16:20
и на мен така ми казаха,че щом всичко ми си работи по добре да него пипам и аз така си карам вече 5г.и несъм забелязал нещо да неми работи!
А относно шибидах-а-нямам!
мерси колега за инфото
Не че им правя реклама, но две години зареждам на една и съща колонка в Шел от бързата нафта и ядове нямам. Brazen, още зетко, :) чукни ми тия дни да ти дам малко Redex за прочистване и като заредиш ще сложим Castrol TDA.
Спешъл Тенкс!!
От както е с добавка - си пали и работи доста "по-мазно".
П.П. Никога не казвай "Никога", но все пак: Никога повече ОМВ!!!!
колеги някой може ли да ме насочи към Румен, трябва да ми смени части по колата?
thecleaner
14-01-2013, 23:13
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43434 Ето колега.
Благодаря Колега и за много години.
Здраствуйте! Днеска влезнах в една по-голяма дупка и задния плафон ми се откачи от щипките, като взех да го прибера излезнаха някакви изкри и сега нямам осветление вътре... предните плафони отказаха, отделно ми светна и индикацията, че багажника е отворен. Някой може ли да даде съветче... какво да оправям?
D-I-V-A-K-A
17-01-2013, 17:20
Здраствуйте! Днеска влезнах в една по-голяма дупка и задния плафон ми се откачи от щипките, като взех да го прибера излезнаха някакви изкри и сега нямам осветление вътре... предните плафони отказаха, отделно ми светна и индикацията, че багажника е отворен. Някой може ли да даде съветче... какво да оправям?
Виж си бушоните, сигурно е изгорял някой ;)
Makarona
18-01-2013, 09:37
Имам една молба ако някой има кори с здрава тапицерия за 145 нека да пише на лс
Виж си бушоните, сигурно е изгорял някой ;)
Благодаря за съвета, бушон беше изгорял! Смених го и сега всичко е окей!
Колеги,
Дайте някакъв съвет как по-лесно да си сменя маркучите за обратната нафта. Старите ги изкубвам без проблем и нанизвам, но новите не искат да влезнат. Мъчих ги с клещи - наранява се маркуча и успявам само до средата да ги надена. От 3 един успях да го направя що годе, вторият и от двете страни само до средата успях, третият го оставих за друг ден.
Сега се чудя този дето е до средата ще държи ли и как ще сменя третия, който е на най-гадното място.
Капвах по малко масълце уж по-лесно да се нахлузват, но като че ли ефект никакъв :hi_temerature:
badmadafaka
20-01-2013, 18:03
Е нещо явно размера им не е както трябва... Старите като се свалят знам, че после е почти невъзможно да се монтират без драми, но за чисто нови за първи път чувам...
Защо не пробваш с малко нагряване с пистолет за горещ въздух или пък с едни малки клещи от тези дето са с издължени конусни щипки като пинсети да вкараш в маркуча и да разчекваш... :unsure:
С клещите се наранява маркуча, даже тоя дето е наполивана сложен външата му част е доста наранена. Сигурно пак ще го сменям, но не ми се вярва толкова да е трудна тази процедура. Чудя се да го намажа с нещо, ама не знам с какво.
Пистолет с горещ въздух е сложно за пред блока.
soldier81
20-01-2013, 20:06
Гореща вода!:cheers:
ivan dimitrov
21-01-2013, 22:53
---
psyclon9
26-01-2013, 22:53
Здравейте!
Имам проблеми със заключването на колата (145). При отваряне на врата ключалките започват да прищракват и ако оставя вратата отворена достатъчно дълго, после не може да се заключи. Трябва да я отворя отново и да затворя, преди да спре прищракването. Някой може ли да ми препоръча сервиз, в който да ми помогнат? Или евентуално сервиз, в който да ми направят заключване с дистанционно (без аларма).
Здравейте!
Имам проблеми със заключването на колата (145). При отваряне на врата ключалките започват да прищракват и ако оставя вратата отворена достатъчно дълго, после не може да се заключи. Трябва да я отворя отново и да затворя, преди да спре прищракването. Някой може ли да ми препоръча сервиз, в който да ми помогнат? Или евентуално сервиз, в който да ми направят заключване с дистанционно (без аларма).
Дам ,и аз имам същия скапан и досаден проблем ! И то предимно при минусови температури.......до преди няколко дена ,когато тотално се прецака патрона на шоф. врата .
Та се наложи да си купя няква аларма ,която да ми командва централното. Тъй като не съм свързвал такова чудо приемам всякаква помощ.....като например,къде да търся кабели за централното,захранване и т.н......
Makarona
30-01-2013, 10:57
Дам ,и аз имам същия скапан и досаден проблем ! И то предимно при минусови температури.......до преди няколко дена ,когато тотално се прецака патрона на шоф. врата .
Та се наложи да си купя няква аларма ,която да ми командва централното. Тъй като не съм свързвал такова чудо приемам всякаква помощ.....като например,къде да търся кабели за централното,захранване и т.н......
Мисля че в комплекта има всичко освен ако не е някакво китайче и ако не разбираш от електроника недей бара а е закарай при човек който разбира защото и да почна да ти убеснявам нищо нема да направиш монтажа в сервиз ти е 35-40 лева
То нали за това е форума? Да си обясняваме един на друг, а не да се пращаме по сервизи.
Makarona
30-01-2013, 12:09
То нали за това е форума? Да си обясняваме един на друг, а не да се пращаме по сервизи.
Разбирам ама ако не се справи не мисля че с 35 40 лева ще си оправи живота
Да, ама ако не сигурен че ще се справи - тогава ще се откаже сам.
И за да не съм пълем спамер: Колеги, относно замръзването на ключалките, най-елементарната превенция е спрейче против замръзване - има ги навсякъде и не са скъпи. Хубаво е да има и мазителни свойства. Аз всяка зима си купувам по едно флаконче и след всяка мивка впръсквам по малко в ключалките(визирам главно тази на 3-тата врата) и най-вече в бравите.
Спрей мрей...пълен та*ак са всичките,и антифриз пръсках вътре. Явно му е дошло времето на патрона от толкова ръчкане.
Ясно е,че няма да е за 5 мин свързването,идеята беше къде да търся кабели за централното,мигачи,цвят примерно.....намерих един авер дето се е занимавал с поставяне на аларми преди време.В алармата има инстроукции, едва ли ще е кой знае каква философия :hmm:
Ще се оправям,нп
tuning_vn
30-01-2013, 14:03
Колега на мен ми сложиха едно реле към централното и сега не използвам ключ.Даже от дистанционното си отварям багажника.Ако те интересува майстора ми е до неделя в Русе,мога да ти дам номер.Даже можеш да си откачиш ключалките-против разбиване
Да попитам и аз нещо, ако позволите.
От скоро забелязах един проблем с колата /колата от подписа/ .
Проблема се изразява в следното:
Спирам на някое надолнище , навивам пълен ляв или пълен десен / без значение/ пускам педала на спирачката и колата не помръдва !!!
Изправям волана и колата тръгва, навивам пак и спира !!?!?
Гумите не опират никъде и не мога да разбера от какво и къде идва този проблем !?!? Някой да има предложение ?
Да попитам и аз нещо, ако позволите.
От скоро забелязах един проблем с колата /колата от подписа/ .
Проблема се изразява в следното:
Спирам на някое надолнище , навивам пълен ляв или пълен десен / без значение/ пускам педала на спирачката и колата не помръдва !!!
Изправям волана и колата тръгва, навивам пак и спира !!?!?
Гумите не опират никъде и не мога да разбера от какво и къде идва този проблем !?!? Някой да има предложение ?
Като за начало може да си смениш спирачните маркучи, твърде вероятно е да са още оригиналните и да са се разложили отвътре.
Makarona
30-01-2013, 22:16
Спрей мрей...пълен та*ак са всичките,и антифриз пръсках вътре. Явно му е дошло времето на патрона от толкова ръчкане.
Ясно е,че няма да е за 5 мин свързването,идеята беше къде да търся кабели за централното,мигачи,цвят примерно.....намерих един авер дето се е занимавал с поставяне на аларми преди време.В алармата има инстроукции, едва ли ще е кой знае каква философия :hmm:
Ще се оправям,нп
Търсиш кабелите който утиват към вратата шофьорската мисля че са 8 кабела за връзване към алармата но немога да ти кажа кой са трябва да се замерят и задължително ако направиш нещо пусни кабели 1 кабел от бушона на централното към алармата
Във всички обяви описания на лед лампи пише, че P21 и PY21 са взаимнозаменяеми.
Някой знае ли каква е истината. Гледам схемите на двата цокъла и не ми изглеждат много-много еднакви.
Ето ги двете как изглеждат (http://new.volvocars.com/ownersdocs/2006/2006_v50/06v50_10b.htm). Освен, че дават едната пъпка изместена е и по-нагоре от другата.
Не мога да намеря еднозначна информация. Всичко тръгна от там, че трябваше да разбера 1156 кой точно цокъл е.
edit:
PY21W (http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1732) P21/4W (http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1734) P21/5W (http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1733) P21W (http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1731) .... баси :brickwall:
Y-то логично означава yellow и пъпките са така направени именно за да не можеш да размениш P с PY . разбирасе с повече усилие можеш да заклещиш крушката въпреки пъпките. те китайците на това разчитат.
при двойните лампи е същата работа.
Y-то логично означава yellow и пъпките са така направени именно за да не можеш да размениш P с PY . разбирасе с повече усилие можеш да заклещиш крушката въпреки пъпките. те китайците на това разчитат.
при двойните лампи е същата работа.
Но на последните линкове се вижда, че има Р21 със симетрични пъпки и с несиметрични пак Р21 ?
от тия които си показал
PY21W - жълта крушка 21 вата - несиметрични пъпки на ЕДНА височина
P21/4W - бяла крушка с 2 жички - 21вата и 4вата - несиметрични пъпки на РАЗЛИЧНА височина
P21/5W - бяла крушка с 2 жички - 21вата и 5вата - симетрични пъпки на РАЗЛИЧНА височина
P21W - най-простата - бяла крушка с 1 жичка 21вата- две симетрични пъпки на ЕДНА височина.
във 145/146 се ползват всички от тези без P21/4W. пъпките са нарочно разместени именно за да не могат да се объркат крушките.
Да, то се вижда от картинките, но ме учуди, че уж едно име Р21 пък се различават цоклите по това дали е /4W /5W или само W.
Като си купиш лампа E27/20W, E27/45W, E27/60W, E27/100W и т.н. цокъла все си е един.
Мерси, за отговора, явно нещата просто са такива.
Поздрави.
то всичко тръгна от това да разбера на какво отговаря този конектор - 1156 (http://dx.com/p/1156-3-5w-68-smd-led-310-lumen-6500k-brake-backup-white-light-bulbs-pair-dc-12v-48999)
нещо не можем да се разберем. W означава ват
P21W - крушка с една жичка 21вата и една пъпка на гъза
P21/5W - крушка с 2 жички - едната 21вата /ползва се за стоп светлина/ и другата 5 вата /ползва се за габарит/ - две пъпки на гъза. P21/4W - по същия начин.
фактически имаш 2 крушки в един балон и затова цокъла е направен така че там да не влиза P21W /която е една крушка в един балон/ или обратното.
разликата в цоклите на P21W и PY21W е направена заради цвета на балона.
Да, да разбираме се. :)
Просто се учудвам на следното - виж, имаш E27/20W, E27/45W, E27/60W, където цокъла е Е27 (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3a/Gluehlampe_01_KMJ.jpg/180px-Gluehlampe_01_KMJ.jpg)/(ватовете) цокъла на всички е еднакъв, нищо, че са различни ватове.
А тук - едно и също име на цокъл, различни ватове и хоп - цоклите се различават. :big_whoops:
Затова ми стана интересно.
да, така е защото при обикновените лампи тая резба се нарича цокъл тип едисон /а е27 означава че деаметъра му е 27мм/ и дава възможност да се ползва само една жичка.
другия цокъл /тоя с пъпките/ се нарича байонет и точно той дава възможност да се ползват 2 жички като пъпките предотвратяват възможността да се постави грешна лампа в цокъла. името на цоклите е от рода на ba,b,bu,bas....
също е широкоразпространен в битовото осветление. просто при нас се е наложил едисоновия цокъл.
между другото и луничките които са с цокъл gu10 примерно също се водят байонет.
Ясно, сега вече схванах. Благодаря ;)
Здравейте!
Имам проблеми със заключването на колата (145). При отваряне на врата ключалките започват да прищракват и ако оставя вратата отворена достатъчно дълго, после не може да се заключи. Трябва да я отворя отново и да затворя, преди да спре прищракването. Някой може ли да ми препоръча сервиз, в който да ми помогнат? Или евентуално сервиз, в който да ми направят заключване с дистанционно (без аларма).
колега, преди да се хвърляш по сервизи и дистанционни, ти предлагам да си огледаш добре езичетата на бравите. Може да ги пръснеш с нещо и да ги раздвижиш добре. Когато отвориш едната врата, а другата остава заключена, понеже е блокирало езичето, централното почва да щрака така. Същото е и при заключване, ако езичето е блокирало отворено. Особено зимата се случва доста, най - вече ако е мокрена колата
същото става и ако се повреди някоя от предните машинки (управляваща). цената и мисля е 5-6лв.
ivan dimitrov
03-02-2013, 22:16
---
Тогава няма да се влияе от температурата. За замрьзването най голяма роля има патроньт на ключалката. По точно лостовата система между него и бравата. При последното застудяване ми изкара нервите и изкарах патроните както са замрьзнали. Установих че замрьзва пластмасовата джаджа(не зная как да я нарека)чрез която патроньт избутва лостчето. Патроньт се вьрти а тая гадост - не. Засяда или в средно полужебие, или в някое от крайните. Вьрнах ги без да закачам лостчетата. Край на цькането и мурафетите. Ако остана без акомулатор ще влизам през багажникьт, но няма да ги закачам пак тия лостове.
Влизането през багажника вече ми е специалитет. Един път го правих след автомивка и внезапно застудяване навън. Другият път беше в мола, след като някъв кухавлек беше паркирал така, че нямаше как да си вляза в колата през вратите.
:ph34r:
soldier81
04-02-2013, 19:37
Някой може ли да ми каже къде да търся модула на алармата и кой бушон е за нея.
Имам две дистанционни но не мога да намеря алармата(сигурен съм че има).
Колата е Боксера от подписа.
Благодаря предварително!
ivan dimitrov
05-02-2013, 17:16
---
ivailo rachev
05-02-2013, 17:28
Моята е оригинална и е от дясната страна в багажника.
ivan dimitrov
05-02-2013, 18:26
---
soldier81
05-02-2013, 19:23
Благодаря на всички!
Там е последното място за което бих се сетил да търся.Завирах се къде ли не,под капака,под таблото,но за багажника не се бях сетил.
Отивам да я търся......
Поздрави!
ODPleven
05-02-2013, 19:43
Здравейте колеги...
От няколко дни като карам по инерция и като натисна спирачка се чува някъкво странно тропане отзад-отдясно(туп-туп-туп)...Все едно съм спукал гума...Но е само когато натисна спирачка...
Имате ли идея какво може да е?!?
Според бащата било лагер о.О
:calc:Крива джанта най-вероятно. Ако е лагер на главина също може, ама би трябвало да вие и лагера в движение.
Не съм специалист и моето мнение е по-скоро на лайк. По-компетентните технически могат да хвърлят повече светлина
soldier81
05-02-2013, 20:57
Имах същия проблем.
Оказа се въжето на ръчната,беше се откачило от едната скоба дето го държи за носача и при спиране тупкаше и при мен.
Може и крива гума да е,но ако е от нея ще тупка постоянно или при определена скорост.
ODPleven
06-02-2013, 12:37
Личния лекар на колата каза че диагнозата може да е и отлепена накладка или някакъв луфт на целия заден мост..Утре сутринта сме и записали час...Ще пиша какво е станало... :)
Личния лекар на колата каза че диагнозата може да е и отлепена накладка или някакъв луфт на целия заден мост..Утре сутринта сме и записали час...Ще пиша какво е станало... :)
Принципно може и крив диск да е, ама тва е много малко вероятно, а и не знам 1,4 ТС с дискове ли беше отзад...Като цяло един оглед ще си каже
ODPleven
06-02-2013, 17:21
Принципно може и крив диск да е, ама тва е много малко вероятно, а и не знам 1,4 ТС с дискове ли беше отзад...Като цяло еди оглед ще си каже
С дискове е..
С дискове е..
Доколкото знам, задните дискове са доста проблемни на нашите колици. Възможно е да не са износени правилно и оттам да идват вибрациите. Има случаи, когато контактува с диска само едната накладка и т.н.
ivailo rachev
07-02-2013, 08:23
Както са казали на колегата може да е от някоя накладка,а може и проблема да е по апаратите.Ако са криви дисковете ще тресе педала като натисне спирачката.
А може да е просто лед и кал
my_power88
11-02-2013, 11:05
http://prodavalnik.com/ksenon---xenon-xid-35-lv-v-nalichnost-i16950669 какво ви е мнението за това?
http://prodavalnik.com/ksenon---xenon-xid-35-lv-v-nalichnost-i16950669
вземи си 4300k. 6000k са твърде сини.
4300 си е почти като халогенна ламБа.
Най-добрия ксенон за мен е 5000к (въпреки че съм с 6000к)- осветява най-добре и на мокър асфалт.
my_power88
11-02-2013, 11:46
колега имаш ли някоя снимка на 145-цата да видя как свети ксенона на лупите,мс.
ми нормално свети.в нета има снимки.
http://img5.imageshack.us/img5/5254/s4021004.jpg
халогенните крушки са около 3200к. колкото по-нагоре се качват келвините, толкова повече синьо има в светлината и толкова по-лошо се вижда на черен асфалт, на дъжд и в мъгла.
my_power88
11-02-2013, 12:14
ms.колега?:big_bow_down:
колега имаш ли някоя снимка на 145-цата да видя как свети ксенона на лупите,мс.
6000к на облачно време. Първата снимка в този пост:
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1069569&postcount=122 (http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1069569&postcount=122)
my_power88
11-02-2013, 12:36
супер са колега,айде и аз прежалих някой лев за по добри светлини и визия,мерси много.:Yeeeehaaa:
digitalundgrd
11-02-2013, 20:31
Аз бях 4 години с 6000к, а от 2 месеца съм с 5000к и определено сега съм по-доволен, когато карам на мокро и по тъмно...
Тъй като мисля да боядисвам,се чудя броните дали да ги правя цветни целите,или наполовина както са си оригинално.....става дума за стария фейс :unsure:
Ами то е въпрос на личен избор, направи ги както ти харесва на теб.
Ами то е въпрос на личен избор, направи ги както ти харесва на теб.
Със сигурност така ще стане ;)
Твоята не беше ли с целите цветни......дай някоя снимка да видя как стои,и да решавам :)
Тва ми беше идеята
Ще кача тези дни, че нямам в момента снимки.
Момчета буксата за връзка с ecu къде се намира? Зад дросела ли?
ivailo rachev
24-02-2013, 18:59
Ако питаш за тази дето е за диагностика,намира се като застанеш оптред по-вляво закачена на коша,точно пред филтъра на купето.
Ярко жълта, ако не се лъжа
Gattuso8
02-03-2013, 16:27
Аз искам да попитам имам проблем с паленето и ми казаха ,че релето ми е заминало.Някой може ли да ми каже откъде мога да си намеря и какви пари е от София съм и Алфата е 145 1.9 тд
За да не пускам нова тема ще пиша тука :) мисля да си напръскам фаровете с черен спрей въпроса ми е дали става с обикновен черен или да е термоустойчив? Да допълня че съм със ксенон :)
Става и с обикновен, но трябва да подготвиш добре основата.
За да не пускам нова тема ще пиша тука :) мисля да си напръскам фаровете с черен спрей въпроса ми е дали става с обикновен черен или да е термоустойчив? Да допълня че съм със ксенон :)
Има един колега DIVAKA с едно червено ТИ. Мисля с фолио ги беше правил неговите.разгледай темата Интересни снимки на вашите 145/146 и ще видиш как стои.
Пичове нещо свисти изпод колектора сякъш. Май след като позагрее.. Да няма някой мъркуч от охладителната система там?
Да виждал съм как е направена. Аз напръсках фаровете ама малко оплесках положението... :( става въпрос за сребристото около дългите и около лупите леко се изтри мога ли да го напръсках със някакъв сребърен лак или няма да се отразява ...?
D-I-V-A-K-A
10-03-2013, 17:45
Пичове нещо свисти изпод колектора сякъш. Май след като позагрее.. Да няма някой мъркуч от охладителната система там?
Волана стана ли ти по-твърд?
Има един колега DIVAKA с едно червено ТИ. Мисля с фолио ги беше правил неговите.разгледай темата Интересни снимки на вашите 145/146 и ще видиш как стои.
На мен лично фолиото ми харесва повече като вариант, защото е по-издръжливо и седи по хубаво, но всичко е въпрос на вкус ;)
Не е ли много зор с това фолио?
D-I-V-A-K-A
10-03-2013, 18:59
Не е ли много зор с това фолио?
Еми стига да му знаеш чалъма е относително лесно, просто е много пипкаво ;)
Волана стана ли ти по-твърд?
Съвсем леко ама може и да си въобразявам.. То свири като чайник тва нещо и не варира с оборотите. М/у другото това фолио за което говорите не намалява ли светимостта, че аз се канех да слагам ама не ми светят фаровете като хората :D
D-I-V-A-K-A
10-03-2013, 19:52
Съвсем леко ама може и да си въобразявам.. То свири като чайник тва нещо и не варира с оборотите. М/у другото това фолио за което говорите не намалява ли светимостта, че аз се канех да слагам ама не ми светят фаровете като хората :D
Значи най-вероятно ти се е извадил или скъсал маркуча за сервото, той се намира малко след дросела от толната страна на колектора, напипай го първо и после го проследи ;) Лесно ще го напипаш, защото дори да се е извадил трябва да стърчи един щуцер от колектора.
П.П. Фолиото ще ти намали от светлината, но ако си с обикновенни крушки, аз на ксенона, хванах много малка разлика след като го залепих ;) А и ефектна лично на мен много ми харесва, ако ти се рови назад в темата за снимките ще го видиш, седи като оригинална черна Hella ;)
е ква разлика? почти няма, нали ги сверихме с мойта (с просто око!!! спамерите - ШЪТ!!!!!!!!!)
Васил Петров
10-03-2013, 22:42
е ква разлика? почти няма, нали ги сверихме с мойта (с просто око!!! спамерите - ШЪТ!!!!!!!!!)
Може и така да е!!!
Ама трябва да са ти наред фаровете (водачите) ,защото на 145/6 е мъка.
относно моето питане №2599 :info:
Да виждал съм как е направена. Аз напръсках фаровете ама малко оплесках положението... :( става въпрос за сребристото около дългите и около лупите леко се изтри мога ли да го напръсках със някакъв сребърен лак или няма да се отразява ...?
Няма да отразява добре.
Около лупите е без значение, но на дългите ще пречи.
Няма да отразява добре.
Около лупите е без значение, но на дългите ще пречи.
Ясно около дългите е добре но около лупите малко стана гафа :cussing:
Абе пичови някой да знае колко е размера на изпускателните тръби на 145QV . Става въпрос където трабата става единична
Васил Петров
12-03-2013, 11:26
Абе пичови някой да знае колко е размера на изпускателните тръби на 145QV . Става въпрос където трабата става единична
50mm външен размер.
Ъ ! Чи то много малко бре аз си мислех , че вътрешния ще е около 53 нещо такова :(
Васил Петров
12-03-2013, 20:51
Ъ ! Чи то много малко бре аз си мислех , че вътрешния ще е около 53 нещо такова :(
Да ама не. Барабар ако си с оригиналната мека връзка (малката) тя вътрешно е страшно малка.
Мамка му :/ ш са прай генерация .
Васил Петров
14-03-2013, 01:12
Мамка му :/ ш са прай генерация .
Редно е!
Като ще правиш генерация на сток мотор таван 60мм и задължително смяна мека връзка.
ами щом казваш , че заводски е 50 мисля да я направя на 53-55 ще видим какви тръби ще намеря щото не искам да са менташки . И крайно гърне искам да си намеря и ще оставя заглушителното ... другото ще е тръба
ами щом казваш , че заводски е 50 мисля да я направя на 53-55 ще видим какви тръби ще намеря щото не искам да са менташки . И крайно гърне искам да си намеря и ще оставя заглушителното ... другото ще е тръба
Ако ще е гарга да е рошава,давай я право на 60мм доволен ще останеш :)
60 мм за атмосверен кенеф не е ли много бре :D
Привет банда,
само за протокола... в Пазарджик счупих скоростите... след като колата най-достойно ни върна във Варна и умря пред бокса, последва разглобяване за да видим какво се е слуичило и... абе няма значение, един чупен зъб заради синхронизатора на 4-та, който се е разпилял навсякъде сред колелетата. След ревизиране и обмисляне на идеята ми си сглобих една кастъм хибридна кутия от фиат типо 2.0 и темпра 1,7ТД, благодарности на Вальо/TIPO1960 и Иво/Pininfarina. Колата върви просто перфектно... Има много хубава дълга 1-ва и мноооого дълга 5-та. На 3000 оборота съм на 120, и колата не се налага да я мачкам много над 3000оборота като цяло. Върви с лекота и при по-ниски обороти.
Та това беше предизвестието... искам да попитам иска ли някой да описвам как се сваля и качва кутията, докато ми е прясно в главата? Също така и ако имам време може би бих качил и някакви снимки но по време на качването и свалянето нямам така че евентоално от някакви други коли от форума кой какво е правил и от гугъл евентоално да изнамеря снимки с кои болтове и какво що в каква поредност. Та да се занимавам ли или няма смисъл.
На някои други атмосферни кенефи със същата грозна емблема и същия смотан и трошлив боклук-мотор, но с друго име на модела, фабричната генерация е на 60мм...
Но пък от друга страна те са най-известни с това, че са хептем спрели (даже в сравнение с другите кърпели от въпросната марка със същите мотори-трошляци) и хептем не вървят, а в добавка на това дори и за скрап не стават буквално (защото няма да ги приемат на "вторични") и на всичкото отгоре са и грозни.
ПС: Моето бившо QV беше с генерация на 45мм фабрично (както може би някои от пишещите си спомнят), не е зле да я премериш твоята според мен.
Тя моята си е*ало мамата . Сигурно има 4 различни Фи-та по цялата генерация и именно за това искам да я пооправя и се чудя дали да не е както си е заводски на 50
Привет банда,
само за протокола... в Пазарджик счупих скоростите... след като колата най-достойно ни върна във Варна и умря пред бокса, последва разглобяване за да видим какво се е слуичило и... абе няма значение, един чупен зъб заради синхронизатора на 4-та, който се е разпилял навсякъде сред колелетата. След ревизиране и обмисляне на идеята ми си сглобих една кастъм хибридна кутия от фиат типо 2.0 и темпра 1,7ТД, благодарности на Вальо/TIPO1960 и Иво/Pininfarina. Колата върви просто перфектно... Има много хубава дълга 1-ва и мноооого дълга 5-та. На 3000 оборота съм на 120, и колата не се налага да я мачкам много над 3000оборота като цяло. Върви с лекота и при по-ниски обороти.
Та това беше предизвестието... искам да попитам иска ли някой да описвам как се сваля и качва кутията, докато ми е прясно в главата? Също така и ако имам време може би бих качил и някакви снимки но по време на качването и свалянето нямам така че евентоално от някакви други коли от форума кой какво е правил и от гугъл евентоално да изнамеря снимки с кои болтове и какво що в каква поредност. Та да се занимавам ли или няма смисъл.
Мараба ! Аз искам 1-во да ме повозиш и после ще реша :biggrin1: . Ам ти ко реши бре . На хижата ще идваш ли :drunk:
На някои други атмосферни кенефи със същата грозна емблема и същия смотан и трошлив боклук-мотор, но с друго име на модела, фабричната генерация е на 60мм...
Но пък от друга страна те са най-известни с това, че са хептем спрели (даже в сравнение с другите кърпели от въпросната марка със същите мотори-трошляци) и хептем не вървят, а в добавка на това дори и за скрап не стават буквално (защото няма да ги приемат на "вторични") и на всичкото отгоре са и грозни.
ПС: Моето бившо QV беше с генерация на 45мм фабрично (както може би някои от пишещите си спомнят), не е зле да я премериш твоята според мен.
Това не го разбрах за кои модел точно става въпрос?
В тоя ред на мисли предлагам да си правите генерации от водопроводни тръби,нещо половин или един цол ще е идеално :)
digitalundgrd
14-03-2013, 21:50
Предполагам за ГТВ иде реч ?
Предполагам за ГТВ иде реч ?
Ако иде реч за GTV там килата вече са други не , като 145-цата (Въпреки , че и тя не е лека )
Някой има ли идея кви седалки пасват на наще коли ?
Преди малко разбрах,че седалките от делта2/дедра коренно се различавали от тия на Алфата...а мислех да вземам Рекаро като не вярвах да има разлика в захвата.
Или пък в краен случай тия от ГТВ....а дали ще влезнат и те обаче :shocking:
ivan dimitrov
20-03-2013, 17:22
---
в еврото има четки. може да видиш и в косер и фуго. трябва да свалиш обаче от стартера и с тях в магазина.
ivan dimitrov
21-03-2013, 18:59
---
то ако става въпрос, евро07 работят и в събота и неделя и със сигурност ще намериш четки там. проблема е че те са на точкова заварка към четкодържача. тоест трябва да намериш и човек да ти ги прецърка.
иначе за да купиш направо, някой трябва да е записал размерите като е сменял и да ти каже. на 33-ка мога да ти кажа, но е много вероятно да са различни. иначе не са скъпи. комплект 4 броя са към 2-3лв мисля.
ivan dimitrov
22-03-2013, 15:54
---
не, тя е точкова заварка. мустаците на четките са медни, със сигурност ще намериш някой да ги щракне.
Няколко въпросчета в едно:
- какво е това от картинката?
- при много ниски обороти въпросното започва да чука сериозно, а иначе грам не се чува. На какво е признак това?
- от тая мандракука ли са следните неща - липса на мощност, ниски обороти в покой, тресене, иска да гасне като е студена... :Suicide:
D-I-V-A-K-A
22-03-2013, 21:50
Няколко въпросчета в едно:
- какво е това от картинката?
- при много ниски обороти въпросното започва да чука сериозно, а иначе грам не се чува. На какво е признак това?
- от тая мандракука ли са следните неща - липса на мощност, ниски обороти в покой, тресене, иска да гасне като е студена... :Suicide:
Това е моторчето за празният ход, възможно е повечето симптоми да са ти от него, свали го и го накисни хубаво в кореселин, има голяма вероятност да се оправи проблема. Просто може да се е задръстило ;-)
Тази сутрин беше студено. При палене колата аха-аха да гасне. Хълца, тресе се, мени оборотите. Като паднат много и това започва яко да чука (поне от него ми се стори, че е ). Може ли то да чука или да се ослушвам за друго?
D-I-V-A-K-A
22-03-2013, 22:00
Тази сутрин беше студено. При палене колата аха-аха да гасне. Хълца, тресе се, мени оборотите. Като паднат много и това започва яко да чука (поне от него ми се стори, че е ). Може ли то да чука или да се ослушвам за друго?
Най-вероятно е точно това, то обикновенно така чука, като нещо не му е наред. Първо почва да жужи, после вече чука. Казах ти, свали го, ще видиш, че цялото е в гадурий от маслените пари и прахта, натопи го в кореселин и го почисти хубаво, след това го качи обратно и виж дали ще има промяна. ;)
ок. Мерси ;)
Още сутринта ще пробвам и ще пиша.
BillyBoy`
23-03-2013, 07:50
От тази хуиня може дори да ти запише и грешка на дебитомера,ама толкова трябва да е нахакано със боклуци че чак да е блокирало.!.:).
Изчистих днес МПХ-то, паднаха 100 кила боклуци, а е чистено преди около 5-10к км. Та така.. колата стана друга, мерси за насоките. Бях изключил акумулатора за няколко часа с надеждата ако е натрупало грешка да я зачисти ама после се сетих, че май нашите не могат да се нулират така. Мислех да почистя и дроселовата клапа, че предполагам също е зле, но вятъра направо ме уби днес на обяд и го отложих. Нали няма проблем да я почистя без да я свалям?
D-I-V-A-K-A
23-03-2013, 21:05
Изчистих днес МПХ-то, паднаха 100 кила боклуци, а е чистено преди около 5-10к км. Та така.. колата стана друга, мерси за насоките. Бях изключил акумулатора за няколко часа с надеждата ако е натрупало грешка да я зачисти ама после се сетих, че май нашите не могат да се нулират така. Мислех да почистя и дроселовата клапа, че предполагам също е зле, но вятъра направо ме уби днес на обяд и го отложих. Нали няма проблем да я почистя без да я свалям?
Стига да не изпуснеш нещо вътре, нямаш проблем ;)
Някакво инфо от къде мога да си намеря странични мигачи различни от оранжево,че ми бъркат в......очите
Бели или черни примерно
http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=46&modif=191&cat=33&subcat=98&prod=3998&numenkl=1&show=1
Тук например - аз купувах преди година, но съм традиционалист :-)
P.S. Между другото жълтия не се различаваше от оригиналния - пълен близнак, за белите не знам ка ще изглеждат.
D-I-V-A-K-A
01-04-2013, 02:19
Някакво инфо от къде мога да си намеря странични мигачи различни от оранжево,че ми бъркат в......очите
Бели или черни примерно
http://bktuning.bg/categories.php?ProductSort=1&CategoryID=2
Ето тук също има, ако си харесаш нещо може да го взема и да ти го пратя ;)
Колеги да не пускам тема ще питам тука: къде могат да ми пастират колата и какви са цените говоря за София.
какъв е размера на говорителите за вратите на 146? 17 см ли е?
предните мисля ги водят 165мм, а задните май са по-малки.
16,5 отпед 13 от зад поне при 145 а си мисля че трябва да са същите и при 146 :]
какъв е размера на говорителите за вратите на 146? 17 см ли е?
предните мисля ги водят 165мм, а задните май са по-малки.
16,5 отпед 13 от зад поне при 145 а си мисля че трябва да са същите и при 146 :]
На 146 са еднакви отзад и отпред - 165 мм. Само дето отпред са с отделна пищялка.
Колеги, как да си натегна ръчната спирачка някъде от лоста ли е или е от друго място. :)
Колеги, как да си натегна ръчната спирачка някъде от лоста ли е или е от друго място. :)
Под лоста има гайка на въжето, 13 по спомен.
Под лоста има гайка на въжето, 13 по спомен.
Благодаря ти колега! :)
Поздрви
Колеги предните седалки от 146 пасват ли на 145 ?
Васил Петров
23-04-2013, 16:16
Колеги предните седалки от 146 пасват ли на 145 ?
Не. На 146 облегалките(гърбовете) не се местят.
Не. На 146 облегалките(гърбовете) не се местят.
Дам, обратната интервенция е някакси по-приемлива:grandpa:
vankata_ll
24-04-2013, 11:30
Някой знае ли наизуст какъв е размера на медната дифтунга на пробката на картера?
thecleaner
24-04-2013, 13:01
Някой знае ли наизуст какъв е размера на медната дифтунга на пробката на картера?
18мм.
vankata_ll
24-04-2013, 17:20
Данке много
Здравейте колеги,
интересува ме дали на 146-цата от подписа ми 1.9ЖТД мога да сложа кормилна рейка от Брава 1.6 или Фиат Купе 2.0 20в? Моета рейка е тази с малкото обороти на волана, мисля че се водеше 2.1. И ако сложа такава с нормален брой оботори на волана ще стане ли? и колата ще бъде ли по маневрена? извинявам ако нещо не съм попитал както трябва:) :notworthy:
Здравейте колеги,
интересува ме дали на 146-цата от подписа ми 1.9ЖТД мога да сложа кормилна рейка от Брава 1.6 или Фиат Купе 2.0 20в? Моета рейка е тази с малкото обороти на волана, мисля че се водеше 2.1. И ако сложа такава с нормален брой оботори на волана ще стане ли? и колата ще бъде ли по маневрена? извинявам ако нещо не съм попитал както трябва:) :notworthy:
не виждам причина да не стане. Но трябва добре да подбереш правилните накрайниците (външните) и да отидеш при добър стенд.
не виждам причина да не стане. Но трябва добре да подбереш правилните накрайниците (външните) и да отидеш при добър стенд.
аз като цяло за донор предпочитам Фиат Купе поне има шанс рейката да е такава:) като моета с малкото обороти:)
malkia_jiraf
04-05-2013, 13:28
Здравеите имам проблем с скоростите трудно влиза 3-ра почти винаги хърка и иска двойно амбрииране.
Някакви идей от какво може да е .
D-I-V-A-K-A
04-05-2013, 17:19
Здравеите имам проблем с скоростите трудно влиза 3-ра почти винаги хърка и иска двойно амбрииране.
Някакви идей от какво може да е .
Най-вероятно синхронизатора си е заминал и за това ти хърка.
malkia_jiraf
04-05-2013, 17:56
А това, че нехърка секи път
D-I-V-A-K-A
04-05-2013, 18:44
А това, че нехърка секи път
Еми ако превключваш по-бавно като я изчакваш може и да не изхуркат, но ако я вкараш малко по-бързо и хърка си е синхронизаторче ;)
malkia_jiraf
04-05-2013, 18:55
мерси сега след празниците ще я сваля и ще я огледам
magiosnik
06-05-2013, 01:24
А някой знае ли по какъв начин е направено изключването на пистолета? Налягането ли се качва повече, ако например гърловината и тръбите на резервоара идват тесни :shutup: И защо изобщо си правите труда да заключвате капачката :baby:
мисля че,като се намокри над 5 милиметра върха на пистолета, изключва помпата.
Пичове, по книжка за 146 2.0ТС дават 195/55, но няма проблем да сложа 205/50 или 205/55, нали? Става въпрос за 15ки
vankata_ll
07-05-2013, 20:59
Пичове, по книжка за 146 2.0ТС дават 195/55, но няма проблем да сложа 205/50 или 205/55, нали? Става въпрос за 15ки
Ако те притеснява диаметъра можеш да погледнеш някой от калкулаторите в нет-а, но и наизуст ти казвам, че разликите ще са минимални. На колко J джанта искаш да сложиш 205-ца?
ivailo rachev
07-05-2013, 21:23
205/50 да,но 205/55 мисля,че ще опират.Сега аз лично съм със 205/45/16 и на по-голяма неравност опират.
205/50 да,но 205/55 мисля,че ще опират.Сега аз лично съм със 205/45/16 и на по-голяма неравност опират.
Според калкулаторите по сайтовете и двата варианта стават. Джантите са оригиналните за ТИ 15ки мисля 6J. Разликата между 195/55 и 205/50 е минус 9 мм в диаметър а с 205/55 е +11мм. За справка, зимата съм със 185/60, което е +8мм и нямам проблеми да опират никъде...
ivailo rachev
08-05-2013, 08:13
Щом е 6j мисля,че няма да имаш проблем.На мен ми опират в калниците,но джантите ми са 7.5j.
Щом е 6j мисля,че няма да имаш проблем.На мен ми опират в калниците,но джантите ми са 7.5j. 6j ама едни казват, че 205 е много широка гума за тая джанта. Но аз четох някъде, че 205 е макс. което пасва на тоя размер джанта. Мурджев също каза, че е карал с такива...някой слагал ли е 205 на 6j джанта?
vankata_ll
08-05-2013, 20:37
На 6J и 195 им е широка, камо ли 205. Потърси снимки в нет-а, има и разни теми. Не знам дали визуално ще ти хареса как седи гумата.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Ecsta-XS-KU36.htm
Тази я има в размер 205/50 R15 ;–)
На 6J и 195 им е широка, камо ли 205. Потърси снимки в нет-а, има и разни теми. Не знам дали визуално ще ти хареса как седи гумата.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Ecsta-XS-KU36.htm
Тази я има в размер 205/50 R15 ;–)
Принципно би трябвало да пасне, но доколкото четох в английския форум на Алфа, няма много смисъл от операцията, понеже гумите седят грозно, а и се оплакват от проблеми при завиване. Така че остава да намеря нещо читаво 195/55:wallbash:, което да не струва майка си и баща си
1. Мога ли да диагностицирам състоянието на ламбда сондата или става само с проба с нова?
2. Ако махна катализатора ще има ли някакви драми с датчици и т.н.?
D-I-V-A-K-A
10-05-2013, 12:30
1. Мога ли да диагностицирам състоянието на ламбда сондата или става само с проба с нова?
2. Ако махна катализатора ще има ли някакви драми с датчици и т.н.?
През компютър може да се диагностицира, няма никакви грижи. А относно катализатора, аз на всичките ми коли ги махам почти веднага и до сега не съм имал проблеми ;)
През компютър може да се диагностицира, няма никакви грижи. А относно катализатора, аз на всичките ми коли ги махам почти веднага и до сега не съм имал проблеми ;)
За CF1 няма никви драми. Сваляш катализатора и бухаш резонатор на негово място
За CF1 няма никви драми. Сваляш катализатора и бухаш резонатор на негово място
Извинявай, какво е CF1 ?
badmadafaka
10-05-2013, 17:35
Не те засяга щом си с 1.8 (в случая за твое съжаление)... :mrgreen: Това е версията на двигателя.
Не те засяга щом си с 1.8 (в случая за твое съжаление)... :mrgreen: Това е версията на двигателя.
Това значи, че не мога безпроблемно да махна катализатора, така ли?:pig:
Принципно би трябвало да пасне, но доколкото четох в английския форум на Алфа, няма много смисъл от операцията, понеже гумите седят грозно, а и се оплакват от проблеми при завиване. Така че остава да намеря нещо читаво 195/55:wallbash:, което да не струва майка си и баща си
Точно. За протокола съм виждал 145 QV с 205/55R15 гуми как стоят и въобще не ми хареса. Ако си намериш 205/50 ще заспи, но и 195/55 е вариант.
По-назад стана въпрос за широчината на джантите и подходящите гуми, та ето и една табличка:
http://www.classiccar-bg.com/index.php?PHPSESSID=q33brh108tq77j6u0l7aik7331&action=dlattach;topic=966.0;attach=5109;image
Не те засяга щом си с 1.8 (в случая за твое съжаление)... :mrgreen: Това е версията на двигателя.
Това значи, че не мога безпроблемно да махна катализатора, така ли?:pig:
:BBQ:
принципа е следния независимо от автомобила
- ако имаш само ламбда сонда която стои преди катализатора, няма проблем да го махнеш
-ако имаш и 2-ра ламбда сонда след катализатора, ще има изненади.
ПП
махай катализатора само ако вече се е запушил.
badmadafaka
14-05-2013, 16:12
Можеш да го махнеш безпроблемно, НО не и за без пари (както е в другия случай), защото ако искаш всичко да е както трябва, трябва да "шунтираш" сондата, която е след него, а това става софтуерно. Иначе на 15-годишна кола ако ще да е стояла само в гаража ти давам гаранция, че катализатора е заминал.
по принцип катализатора се скапва само ако е имало проблем с двигателя- горял е масло, мешил е антифриз, работил е с много бедна или много богата смес. иначе друго няма какво да му се случи. няма смисъл да се маха ако питите му са здрави и пропуска свободно газовете. хубаво е отвреме на време да се кара на дълго за да загрее -само тогава работи и си чисти отлаганията.
при нас може лесно да се свали само той и да се види в какво състояние е. от едната страна е на 2 винта, от другата -3.
В тоя ред на мисли, някой може ли да препоръча добър майстор за гърнета, понеже съм за смяна на крайното. Засега мисля да не махам катализатора...
всичко след катализатора е един цял модул. това цялото полско е около 150лв. прецени си има ли смисъл да режат и заваряват само крайното.
всичко след катализатора е един цял модул. това цялото полско е около 150лв. прецени си има ли смисъл да режат и заваряват само крайното.
Аз преди около година смених цялото за около 150-60лв.
Иначе за майстор аз го сменявах при един арабин до Италянеца в Овча купел и съм доволен от него.
И да попитам чисто информативно дали става на 145-ца да се сложи салон от 147 или 156 без да се преправя? Или ако се препрява да не е много драма ?
Явно, най-добре наистина да се види конкретно какво е състоянието му. Докато е при мен колата не е горила масло, антифриз и т.н. проблеми, но все пак...
Иначе това с шунтирането надеждно ли е или не си струва да си вкарвам таралеж в гащите.
badmadafaka
15-05-2013, 10:45
Какво значи "надеждно"..? Ако не го направиш и махнеш катализатора, най-вероятно ще караш предимно в авариен режим...
Какво значи "надеждно"..? Ако не го направиш и махнеш катализатора, най-вероятно ще караш предимно в авариен режим...
Имах предвид дали това "шунтиране" е ясно как става или има вероятност за проблеми след операцията... в смисъл дали е конкретно софтуерно решение или е въпрос на нагаждане и настройване във времето...
Ебаси, не знам как да го обясня :) Да не се вкарам в някакви предположения и донастройки, че това шунтиране малко ми звучи като настройването на АГУ на карбураторна кола - "тука да чуя, тука да врътна - айде карай сега малко да видим как е" :smile:
единствената задача на сондата която е след катализатора е да следи неговото състояние. ако тя види че катализатора не е ок, свети ти лампата на таблото. значи ако лампата ти не свети, не усещаш странна миризма от газовете и колата не е като запушена, не се чува дрънчене от катализатора - значи е наред.
софтуерното премахване на втората сонда ясно какво прави в случай когато е махнат катализатора. има и други евтини варианти, но няма гаранция за успех. това са поставяне на електронна схема на сигнала на сондата или поставяне на удължаваща тръбичка на самата сонда.
badmadafaka
15-05-2013, 18:19
Няма никакво настройване и нагаждане, известните "форумни" ремапери знаят със сигурност как се прави... ;)
Ясно, мерси много за инфото ;)
махай го смело и забоди 1 резонатор ;) :jason2:
Аз не можах да открия втора ламбда обаче...
Тая стърчащаша мандракука преди катализатора би трябвало да е ламбдата, но след това няма нищо повече.
thecleaner
18-05-2013, 07:27
Аз не можах да открия втора ламбда обаче...
Тая стърчащаша мандракука преди катализатора би трябвало да е ламбдата, но след това няма нищо повече.
То и няма.
badmadafaka
18-05-2013, 08:09
Значи игнорираш всичко, което съм написал - то явно не засяга твоя мотор, и действаш смело с махането и замяната с резонатор... :shutup:
:Yeeeehaaa: супер.
Поздрави :)
vankata_ll
18-05-2013, 17:16
:Yeeeehaaa: супер.
Поздрави :)
Колега, като свалиш катализатора може ли да нахвърляш някакви размери на планката в предната му част?
ако говориш за триъгълната планка, на нея там има гарнитура. кода по bosal e 256-625. купуваш си една такава гарнитурка и по нея си търсиш гърне или каквото ще правиш. изхода на катализатора мисля е ф54.
ПП
и не си продавайте катализаторите без нужда. за тези които ги изкупуват няма значение.
Колега, като свалиш катализатора може ли да нахвърляш някакви размери на планката в предната му част?
Няма проблем, но няма да е скоро. Сега май ще се борим с ламбдата...
vankata_ll
18-05-2013, 21:40
ако говориш за триъгълната планка, на нея там има гарнитура. кода по bosal e 256-625. купуваш си една такава гарнитурка и по нея си търсиш гърне или каквото ще правиш. изхода на катализатора мисля е ф54.
ПП
и не си продавайте катализаторите без нужда. за тези които ги изкупуват няма значение.
Благодарско. Точно това ми е идеята. Да е plug & play"", а не "cut & weld".
Няма проблем, но няма да е скоро. Сега май ще се борим с ламбдата...
Няма грижи. Ще го намеря по гарнитурата, както предложи kolev
Един познат продава Алфа 146 1.6 тс. 1999. за 1000 лв.Искаше да ми я дава,но моя вкус е друг(33,75,Жулиета)
Днес я покарах,има климатик,който шуми като работи,предполагам перката опира някъде.Други забележки няма,хубава е.
Ако някой има интерес,да ми пише.
наскоро колата ме остави на пътя в Русе, поради пръснат генератор от разпилян лагер. Дисекцията показа, че лагерите са се "взривили" от високите обороти. Жалкото е, че 99 о/о от лагерите на пазара са китйски и карат на експлоатация, но не и на високи /над 5000/ оборота. Моите бяха сменени преди 1 година и все пак се пръснаха.
е как така от развален лагер ти се пръснал генератора и какви са тия лагери които си сложил и от къде си ги купил. в специализираните магазини за лагери продават скф,тимкен,снр,фаг и така нататък, като никои от тях не са китайски.
Изпедепцаха се вече производителите (а може-би вносителите) - и аз за една година батисах лагери. Поне е добре, че не се пръснаха, ами почна да свири, и за 3 дена свиренето доста увеличи децибелите. Та се разминах само с лагери, но ако не им обърне човек внимание (при постоянно каране на силна музика например) - тогава ясно...
но ако не им обърне човек внимание (при постоянно каране на силна музика например) - тогава ясно...
Да. Такъв ми е случая. А лагерите са купени от верига за авто части, уж "маркови".
Колеги, можете ли да препоръчате къде в София да ми напълнят климатика с фреон? Досега не съм имал проблеми с него 5 години, ама тва лято ми се струва, че не духа толкова студено, колкото преди. Преди направо за 1 мин. ставаше фризер в колата. Горе долу какви пари струва едно пълнене?
my_power88
27-05-2013, 19:59
привет колеги,предстои ми смяна на съединител и искам да знам как вървят цените за майсторлък,аз съм от провинцията и цените са различни но да знам ориентировъчно
ivailo rachev
27-05-2013, 22:32
Нормалните цени са около 100лв. за труд.От къде си и кажи каква марка съединител мислиш да слагаш.
Колеги, можете ли да препоръчате къде в София да ми напълнят климатика с фреон? Досега не съм имал проблеми с него 5 години, ама тва лято ми се струва, че не духа толкова студено, колкото преди. Преди направо за 1 мин. ставаше фризер в колата. Горе долу какви пари струва едно пълнене?
Върви при колегата Kuker, аз съм на 200% доволен от него ;)
Върви при колегата Kuker, аз съм на 200% доволен от него ;)
Колега, моляте прати ми на лс кординати.
Отделно искам да питам страничните прагове освен с щипки имат ли друго захващане? И колко щипки има на праг?
Върви при колегата Kuker, аз съм на 200% доволен от него ;)
:handshake:
Мерси колега, ще го потърся да се разберем нещо, че идат морета, едно-друго. Поздрави!
vankata_ll
29-05-2013, 20:30
Колега, моляте прати ми на лс кординати.
Отделно искам да питам страничните прагове освен с щипки имат ли друго захващане? И колко щипки има на праг?
Имат по 5 видии, които се развиват отдолу. Първите две (откъм предните гуми) са по-корозирали, така че внимавай да не им заоблиш каналчетата за отверката. Моите ги напръсках за всеки случай всичките с WD-40 и имах 90% успеваемост. Щипките си ги оставих за утре. Успех.
П.П. Почваш с щипките от към предните колела и освобождаваш назад. Долу-горе на нивото на Б-колонката има две щипки, които са по-близо една до друга. Откачиш ли ги тях само буташ прага към задните гуми и последните две щипки се изхлузват от леглата си. После само ги измъкваш с клещите ;-)
Колега, моляте прати ми на лс кординати.
Отделно искам да питам страничните прагове освен с щипки имат ли друго захващане? И колко щипки има на праг?
Както колегата по горе е споделил има 5 видии(рапидки) и 7 щипки, това на Алфа 146 но праговете са 1 към 1, Преди 1 месец смених моите с такива от QV/Junior и от там знам :)
AgentStormbringer
31-05-2013, 12:59
Препоръчайте ми, моля някакви накладки и вентилирани дискове. Смятам да сменя предните.
Отзиви от тези, които сте доволни. Марки, цени?
Дискове Брембо макс и накладки ATE ... около 250 лв. накладките + дисковете . За 1.4 даже ще са по-евтини
AgentStormbringer
03-06-2013, 23:53
Така и ще направя. Мерси :handshake:
ferrariman91
04-06-2013, 23:32
Проблема ми е следния на моята Alfa 145 1,6 Twin Spark (не е Boxer двигател) се получи проблем с оборотите глъхнене тресене гърмене през гърнето та отидох на диагностика и ми казаха че свещите са за смяна но комплекта бил кам 500 лева ангренажа ми бил 300 лева та въпроса ми е някой колега може ли да ми помогне и да ми каже дали наистина е така и са такива космически цените ? :surrender:
DerMeister
04-06-2013, 23:34
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=26
Най-отгоре са клубните сервизи. Звъниш и питаш.
malkia_jiraf
05-06-2013, 20:04
Някой за знае каде олекотявам и балансират маховици
nikolchoni
12-06-2013, 14:33
Колеги имам 2 въпросчета.
1. На колко атмосфери трябва да е напомпана резервната гума(петарица)?
2. Ако бензиновата помпа изгори и не повдига бензин, има ли начин да запаля колата, като например с бутане или някакви други хитрини?
1-на нея има маркировка. мисля беше 3,5 бара
2-НЕ, освен ако нямаш газова уредба.
nikolchoni
12-06-2013, 18:12
2-НЕ, освен ако нямаш газова уредба.
Имам, ама е ГИ. Нали уж 1-во на бенз трябва да запали?
Имам, ама е ГИ. Нали уж 1-во на бенз трябва да запали?
Трябва да имаш авариен режим за палене на газ/метан обикновено се активира чрез натискане и задържане на бутончето газ/бензин и чакаш 30 секунди до като се чуе как отваря газовия клапан след това въртиш и палиш :]
nikolchoni
12-06-2013, 20:42
Трябва да имаш авариен режим за палене на газ/метан обикновено се активира чрез натискане и задържане на бутончето газ/бензин и чакаш 30 секунди до като се чуе как отваря газовия клапан след това въртиш и палиш :]
Това, ако го знаех по-рано колко главоболия щях да си спестя, а не насред НДК да сменям помпа...
Благодаря!
Това, ако го знаех по-рано колко главоболия щях да си спестя, а не насред НДК да сменям помпа...
Благодаря!
За нищо пробвай първо че не е сигурно дали точно така се активира при теб :]
Здравейте колеги, имам следния въпрос някой от вас карал ли е на 146 след 99 година гуми 185/60/15, ако да джантите с какво ЕТ са били и колко J?Опират ли отзад? Идеята ми е за зимните ми гуми да мина на 15-цола и на по високи гуми, сега съм 175/65/14 и колата ужасно ниска което зимата си е гадна работа:)
Мерси предварително!
ПП: Колата е 146ЖТД с нормално окачване
Здравейте колеги, имам следния въпрос някой от вас карал ли е на 146 след 99 година гуми 185/60/15, ако да джантите с какво ЕТ са били и колко J?Опират ли отзад? Идеята ми е за зимните ми гуми да мина на 15-цола и на по високи гуми, сега съм 175/65/14 и колата ужасно ниска което зимата си е гадна работа:)
Мерси предварително!
ПП: Колата е 146ЖТД с нормално окачване
Карл съм на ti-ката навремето, на оригиналните 15-ки джанти (ЕТ 40,5, мисля са 6,5J) Никъде не е опирало, хем тя е с ниско окачване.
Карл съм на ti-ката навремето, на оригиналните 15-ки джанти (ЕТ 40,5, мисля са 6,5J) Никъде не е опирало, хем тя е с ниско окачване.
Aз сега я карам моята със 185/60 15-ки лeтни Firestone и е екстра. Вчера ги сложих, че предишните ми летни Пирели П6000 195/55 не става нищо от тях и на мокро си е таковало мамето. Карах от София до морето и всичко си е ток и жица. Много съм доволен. Зимата пак съм с тоя размер. Разликата с 195/55 15 е 8мм в диаметър, така че няма как да опира. Даже по-добре вози от 195/55. Джантите са оригиналните Спийдлайн на 6,5 j
Карл съм на ti-ката навремето, на оригиналните 15-ки джанти (ЕТ 40,5, мисля са 6,5J) Никъде не е опирало, хем тя е с ниско окачване.
Радвам се че точно ти отговаряш:) аз се замислян дали да не сложа такива гуми за зимата 185/60/15 на джанти оригиналните за Ланча ЕТ37 6Ж, а ме е страх да не опира защото с 205/45/16 опираше при почти всяка неравност при джанти ЕТ40(с фланци 5мм) 7Ж. Та за настоящите Ланча джанти ме притеснява това ЕТ37 спрямо твоето което е било ЕТ40,5 но пък 6.5Ж уф много сложно
Aз сега я карам моята със 185/60 15-ки лeтни Firestone и е екстра. Вчера ги сложих, че предишните ми летни Пирели П6000 195/55 не става нищо от тях и на мокро си е таковало мамето. Карах от София до морето и всичко си е ток и жица. Много съм доволен. Зимата пак съм с тоя размер. Разликата с 195/55 15 е 8мм в диаметър, така че няма как да опира. Даже по-добре вози от 195/55. Джантите са оригиналните Спийдлайн на 6,5 j
Колега благодаря за отговора. Пирели П6000 е една от най-гадните гуми които съществуват:) карал съм такива с дот 10(бяха на няма 2 години) свежи и меки и пързаляха и на мокро и на сухо:) нема такива боклуци:)
ПП: Лятото колата се кара на 195/55/15 ЕТ35 7Ж ;)
ПП2: Знаете ли някой да продава хубави зимни гуми 185/60/15? :)
AgentStormbringer
03-07-2013, 21:13
Днес докато чистих седалките, дигнах задните, за да видя какви мезета се крият под тях и за мое учудване намерих това. Кабела минава по протежението на цялата задна седалка и се скрива при останалите, които се намират зад шофьорската седалка, в колонката.
Идея си нямам каква е тая букса...
Въпроса ми е, има ли някой от вас такова животно и знаете ли за какво иде реч?
не е ли за нивомера на бензина.
AgentStormbringer
03-07-2013, 21:31
Буксата седеше разкачена. А проблем с нивомера нямам.
bios_rage
05-07-2013, 13:01
Това е буксата за катапулта на шофьорската седалка... Бонд стайл :go:
Аз май всяка година питам ама - на колко градуса трябва да се включи първата степен на перката? До сега температурата ми стоеше една милимунда под 80 и все съм си мислел, че някъде там се включва. Откак станаха жегите се загледах и температурата стига до 90 и тогава се включва първата степен.
Е баш тогава, всичко ти е наред.
Е баш тогава, всичко ти е наред.
Идеално тогава. Мерсаж :drunk:
mihail_mladenov
11-07-2013, 15:27
Имам едно въпросче, което не е свързано със 145, но днеска към обяд имах малко работа в града и бях взел на баща ми служебният бус (Мерцедес Вито С110 СДИ, 2007-2008 г.). Нормално го карам, но в близост до Кауфланд Враца, турбото спря да се обажда. Някой може ли да каже какъв може да му е проблема?
ПП: По принцип е трябвало да посети сервиз на МБ преди 53 000 км, според компютъра на таблото. Паркирах на работа на паркинга и пробвах да вида до колко оборота ще вдигне буса. Резултата е около 2700 об/мин, повече не иска. Да не би да е влязъл в някакъв сервизен режим двигателя на този бус.
soldier81
11-07-2013, 16:08
Имам едно въпросче, което не е свързано със 145, но днеска към обяд имах малко работа в града и бях взел на баща ми служебният бус (Мерцедес Вито С110 СДИ, 2007-2008 г.). Нормално го карам, но в близост до Кауфланд Враца, турбото спря да се обажда. Някой може ли да каже какъв може да му е проблема?
ПП: По принцип е трябвало да посети сервиз на МБ преди 53 000 км, според компютъра на таблото. Паркирах на работа на паркинга и пробвах да вида до колко оборота ще вдигне буса. Резултата е около 2700 об/мин, повече не иска. Да не би да е влязъл в някакъв сервизен режим двигателя на този бус.
Влязъл е в сервизен режим.Това е някакъв проблем в електрониката.
Имаме същия служебен 2012г.,и има абсолютно същия проблем.Пробвай като тръгнеш го изгаси в движение и го запали на ново без да е на скорост,би трябвало да се оправи.Дръж го в по високи обороти.
Ние го карахме в Балкан стар и поръчаха някаква платка,която чакам да доставят за да я сменят.
mihail_mladenov
11-07-2013, 16:27
Сега по палих отново и го завъртях веднъж на паркинга и пак го форсирах и този път взе та си напълни оборотомера догоре. Да се надявам да се го оправил засега.
Мерси все пак за отговора.
my_power88
12-07-2013, 13:23
здравейте колеги,такмо се бях оспокоил вече,сварших доста ремонти от миналата година(смених предни носачи и кормилни накрайници ноември 2012г,акомулатор март-2013,комплект съединител юни-2013)и такмо си викам малко да заделя парички за ремонт вкъщи и нещо започна да ми чука от кам шофьорската страна,когато варви колата не тропа да кажеш,че е носач,а пак аз познавам добре тропване на носач,когато маневрирам на място се чува пак,когато набия плавно спирачка в движение с нормална скорост пак тропне.Какво ще кажите вие,някой имал ли е такав проблем,мисля че е нещо малко но ме дразни,защото предницата ми е супер в момента.Ще се съветвам и с майстора ми,но разбирасе първо вас исках да питам.
Мерси,леко и без аварийно каране на всички.
смених предни носачи и кормилни накрайници ноември 2012г
Кормилни накрайници вътрешни и външни ли си сменял или само външни?
my_power88
14-07-2013, 21:15
мисля че са външните....само ми свалиха гумата и ги развартяха на мн.удобно место са...ако тва са те.,!!!!!:oops:
нещо такова беше???
my_power88
14-07-2013, 21:23
да не става въпрос за този накрайник колега???
да не става въпрос за този накрайник колега???
Да. Като се обслужва кормилната рейка, хубаво е да се сменят и двата накрайника , не само този на шенкела.
Трябва да се види на канал или подемник. Дали е хлабав накрайника. Ако е хлабав, значи най вероятно от него ти почуква.
ScuderiaAlfaCorse
17-07-2013, 21:51
Колеги имам изгорял ляв халоген отскоро и вчера го разглобих да сменя крушката, но тя не е изгоряла.Въпреки това сложих нова да пробвам, но ефекта е нулев пак не свети ! Погледнах буксата дето влизат кабелите добре е сложена.Бушона проверих нищо, че едниния свети и друго незнам какво може да е... някакви идеи ?
my_power88
18-07-2013, 09:28
според мен най-вероятно да се е прекъснал кабела някаде,требва да го погледне жичкаджия,щом си проверил основните неща?
invinceble
21-07-2013, 11:13
Здравейте колеги. Искам да попитам, дали може ли стария интериор да се смени с новия:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.