PDA

View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16

brazen
21-07-2013, 12:28
Здравейте колеги. Искам да попитам, дали може ли стария интериор да се смени с новия:

Би трябвало да може.
тука има една тема, но линковете в нея не работят:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43476

bobi_kz
22-07-2013, 23:42
Колеги върти ми се една идея в главата, но не ми се пуска тема, та каква ми е идеята гледам на по-новите коли като отключиш колата и светват вътре в купето лампите и съответно габаритите, възможно ли е да се направи и на нашите коли и трудно ли става.. някакви идеи?
Поздрави :)

acko88
23-07-2013, 09:06
Здравейте колеги. Искам да попитам, дали може ли стария интериор да се смени с новия:

Може,правил съм го преди 3 години

my_power88
26-07-2013, 21:46
и аз съм се замислял иначе за тази глезотийка,само че искам даго свържа към халогените,а кажете нещо по-точно по въпроса,ако не е много скъпо може да се отиде при некой жичкаджия???
:go:

tonov
27-07-2013, 09:51
Колеги върти ми се една идея в главата, но не ми се пуска тема, та каква ми е идеята гледам на по-новите коли като отключиш колата и светват вътре в купето лампите и съответно габаритите, възможно ли е да се направи и на нашите коли и трудно ли става.. някакви идеи?
Поздрави :)


и аз съм се замислял иначе за тази глезотийка,само че искам даго свържа към халогените,а кажете нещо по-точно по въпроса,ако не е много скъпо може да се отиде при некой жичкаджия???
:go:

Няма невъзможни неща ;) Не е кой знае колко сложно да се направи, но трябват определени познания по електротехника. Ако ги нямате, идете при специалист.

Примерно на 156 модулът за плафона е така направен - интериорното осветление пали при отключване и при гасене на мотора. Може да се помисли в тази посока, да речем да си инсталирате модул от 156 (просто идея).

Но при всички случаи без преправяне няма да се мине, а това не става по описание във форума.

bobi_kz
01-08-2013, 19:55
Няма невъзможни неща ;) Не е кой знае колко сложно да се направи, но трябват определени познания по електротехника. Ако ги нямате, идете при специалист.

Примерно на 156 модулът за плафона е така направен - интериорното осветление пали при отключване и при гасене на мотора. Може да се помисли в тази посока, да речем да си инсталирате модул от 156 (просто идея).

колега, ако намеря въпросния модул лесно ли става замяната с тоя от 146? или има преправяния :)

tonov
02-08-2013, 00:15
Eee не знам, трябва да се сравнят двете схеми на свързване. На-малко буксите са различни и ще трябва да се снаждат кабели.

nikolchoni
02-08-2013, 10:44
Колеги, в момента съм с масло полусинтетика 15W50, ако го сменя с пълна синтетика 10W40 добре ли ще е? Мотора е след основен ремонт, 1-те 10к ги минах с по-гъстичко... Марки не ме интересуват!

D-I-V-A-K-A
04-08-2013, 17:28
Колеги, в момента съм с масло полусинтетика 15W50, ако го сменя с пълна синтетика 10W40 добре ли ще е? Мотора е след основен ремонт, 1-те 10к ги минах с по-гъстичко... Марки не ме интересуват!

Попринцип с такова масло е предписана от завода да се кара, така че нямаш проблеми. Но според мен точно марките са това което трябва да те интересува, защото аз моята съм я карал доста километри с 5W30 но хубава марка и не съм имал никакви грижи. Гледай просто да е качествено маслото вискозитета е точно такъв какъвто го дават ;)

clockmaster
06-08-2013, 13:47
Колеги,
не знам дали съм в правилната тема, но ме мъчи един въпрос: Възможно ли е вариатора дотолкова да се разбие, че да почне да прави и по-големи мизерии от неприятното озвучаване и лекия спад на мощността?
Например, да не се затварят и отварят навреме клапаните, оттам да се получават оттечки на горивна смес в смукателния колектор и той да вземе да гръмне?

ivo_red
06-08-2013, 23:55
Колеги,
не знам дали съм в правилната тема, но ме мъчи един въпрос: Възможно ли е вариатора дотолкова да се разбие, че да почне да прави и по-големи мизерии от неприятното озвучаване и лекия спад на мощността?
Например, да не се затварят и отварят навреме клапаните, оттам да се получават оттечки на горивна смес в смукателния колектор и той да вземе да гръмне?

Газ имаш ли?
http://clubalfaromeo.com/forum/archive/index.php/t-62343.html

clockmaster
07-08-2013, 09:14
Газ имаш ли?
http://clubalfaromeo.com/forum/archive/index.php/t-62343.html
Отскоро имам ГИ.
И бях чувал за проблеми от свещи, бобини,кабели и т.н. Но вчера за пръв път чух теорията за вариатора. Надявам се някой да ме просвети ;)

my_power88
10-08-2013, 10:22
здравейте колеги,от няколко дни започна дами свети една лампичка на таблото по време на движение,когато запаля колата лампичката загасва и като трагна пак светне,колата си работи нормално,няма промяна?
Извинявам се за лошото качество на снимката.

pyle
10-08-2013, 15:05
Колеги има ли проблем ако се махне резонаторната кутия отпред в бронята на 145 2.0 16в и не се сложи нищо на нейно място ??

tonov
10-08-2013, 20:56
здравейте колеги,от няколко дни започна дами свети една лампичка на таблото по време на движение,когато запаля колата лампичката загасва и като трагна пак светне,колата си работи нормално,няма промяна?
Извинявам се за лошото качество на снимката.

Дискутирано е хиляди пъти - за диагностика си.


Колеги има ли проблем ако се махне резонаторната кутия отпред в бронята на 145 2.0 16в и не се сложи нищо на нейно място ??

Няма проблем, първите 145/6 заводски са без тая кутия, само с една гофрирана тръба до кутията с филтъра. Звукът без резонатора е доста "по-спортен" ;)

nikolchoni
10-08-2013, 22:41
Колеги, случи се нещо неприятно... по моя вина. Връщам се от моренцето и реших да карам малко по-бързичко за по-дългичко и задържах алфичката със 170 за повече време(около 50 км.) Резултата е здраво синьо изпушване отзад и чупене на ролката на хидравличната помпа, съответно пистовия ремък изхвърча като тапа. Пушенето бързо спря и колата си вървеше отлично, но алтернатора спря да зарежда акумулатора. 1-вия най-близък град беше Нова Загора, веднага отбих и потърсих най-близкия сервиз. Там хорицата се хванаха за главата и това което можаха да направят е да сложат един по-къс ремък, който обаче беше ангренажен за да мога да продължа. Е да ама малко преди Пловдив този ангренаж спря да върти щот там не му е мястото и отново останах голичък по акумулатор. Преди Пазарджик всичко спря и използвах жокерче "обади се на приятел". Докараха ми 2 акумулатора да мога да се прибера до Софето. Сега след цялата улялия треа да си потърся хидравлична помпа. За края на цялата тази лудница имам въпрос, стават ли хидравличните помпи от 1.6, 1.8 и 2.0 на 1.4? Благодаря ви!

tonov
11-08-2013, 11:24
...стават ли хидравличните помпи от 1.6, 1.8 и 2.0 на 1.4? Благодаря ви!

Според мен ще станат. Но гледай да са от същата година. На новите казанчето за хидравличната течност е отгоре на помпата и вероятно самата помпа е различна, но може да бъркам.

my_power88
11-08-2013, 11:53
привет,някой знаели точния ампераж за всеки един бушон в това табло,за всяко отделно гнездо по предназначение

kolev
11-08-2013, 12:43
тия вертикалните бушони в средата са резерва. няма нищо там. за другите си пише кой за какво е.

my_power88
11-08-2013, 13:49
цялата работа е заради едната светлина на касите ми не работи,снощи като се пребирах работеше,сутринта неще(с ксенон съм),но видях че единия бушон за светлините е леко разтопен,купих парво бушони да неби да е от него,защото е по ефтино отколкото да взема крушка която е 15лв.и да се окаже че е от бушона и така и стана такмо излизам сега от гаража,смених бушона и и някои други размърдах,по едно време се изгубиха напално късите светлини,но изведнаж като се бях вече отказал и утре да я карам на майстор,паля да я вкарам в гаража и пак щракам светлините и чудо-светнаха и двете.
да неби да требва да сложа по голям номер на бушон заради ксенона???

kolev
11-08-2013, 14:22
пробвай да смениш релето. бушон по-голям не ти трябва.

my_power88
13-08-2013, 09:38
някой да каже каде ми се намира горивния филтар(146 ти,96г.декември),рових се из темите и така и не разбрах някой имали,други нямали,??? :please:

kolev
13-08-2013, 10:02
пред задна дясна гума.

ivailo rachev
13-08-2013, 10:06
пред задна дясна гума.

+1 качи я на канал и погледни пред задна дясна гума малко към средата на купето и ще го видиш.

my_power88
13-08-2013, 10:20
а лесно ли се сменя,мога ли сам да си го сменя,видях го този пластмасов капак каде е?мерси колеги?
точка!!!

ivailo rachev
13-08-2013, 18:23
Ами за мен лично смяната не е трудна.Филтъра е на бързи връзки и е хванат с една планка за купето.

nikolchoni
13-08-2013, 18:37
Според мен ще станат. Но гледай да са от същата година. На новите казанчето за хидравличната течност е отгоре на помпата и вероятно самата помпа е различна, но може да бъркам.

Оказа се, че стават от всички ТС, Румбата сложи от 156-ца. Благодаря за съвета! :)

Kostadin`
16-08-2013, 19:30
За какво служи тази букса която се намира зад облегалката на задната седалка в левия й край?

ivailo rachev
18-08-2013, 10:13
Здравейте,някой може ли да ми каже на 145-цата къде мога да погледна номера на боята.Търсих го и в багажника и по вратите,но нищо не намерих.

Mario_95
18-08-2013, 11:15
На моята има стикер отляво на капака на багажника... по-точно не мога да се изкажа :grin: Ето такова трябва да представлява:
http://www.alfa-models.com/images/stories/PRODUCT/LOGOS/stickers/alfa-romeo-color-code-sticker-501-rosso-ar.jpg

ivailo rachev
18-08-2013, 11:48
Благодаря колега.

ivo_red
20-08-2013, 10:06
Колеги, тези дни съм намислил смяна на свещи и се чудех няколко неща. Първо дали има смисъл да слагам НГК, които на теория би трябвало да държат по 100 хил., ама не е ясно колата дали ще издържи толкова :) Намерих комплект големи и малки за 150 долара Денсо по-добри ли са като пърформънс. Тях ги има за 108 долара комплекта. Как ви се виждат тези цени? Има ли смисъл да се сменят и малките свещи, след като тук форумни корифеи поддържат тезата, че едва ли не функцията на малките клони към нула в актуалните конфигурации на Туин Спарк. Има ли проблем да се сменят поетапно-първо големите и после малките. Или малките да са бюджетни.:pokey: Най-вече бих се радвал на препоръки за марки и модели. Колата е от подписа 146 2ка бензин без газ.

digitalundgrd
20-08-2013, 10:49
Смени си само големите с хубави (денсо иридиум).

RahzeL
20-08-2013, 11:05
Моля ви някой да ми каже какъв е фреона на климатика на 145 98 1.4 тс

ivailo rachev
20-08-2013, 12:28
Колеги, тези дни съм намислил смяна на свещи и се чудех няколко неща. Първо дали има смисъл да слагам НГК, които на теория би трябвало да държат по 100 хил., ама не е ясно колата дали ще издържи толкова :) Намерих комплект големи и малки за 150 долара Денсо по-добри ли са като пърформънс. Тях ги има за 108 долара комплекта. Как ви се виждат тези цени? Има ли смисъл да се сменят и малките свещи, след като тук форумни корифеи поддържат тезата, че едва ли не функцията на малките клони към нула в актуалните конфигурации на Туин Спарк. Има ли проблем да се сменят поетапно-първо големите и после малките. Или малките да са бюджетни.:pokey: Най-вече бих се радвал на препоръки за марки и модели. Колата е от подписа 146 2ка бензин без газ.
Здравей,смени само големите,както каза дигиталния.Вземи си Денсо иридиум IK20 или VK20Y,аз съм със втория модел и им дават пробег 120 хил км.,но са малко скъпички.


Моля ви някой да ми каже какъв е фреона на климатика на 145 98 1.4 тс
R134a

D-I-V-A-K-A
20-08-2013, 12:34
Колеги, тези дни съм намислил смяна на свещи и се чудех няколко неща. Първо дали има смисъл да слагам НГК, които на теория би трябвало да държат по 100 хил., ама не е ясно колата дали ще издържи толкова :) Намерих комплект големи и малки за 150 долара Денсо по-добри ли са като пърформънс. Тях ги има за 108 долара комплекта. Как ви се виждат тези цени? Има ли смисъл да се сменят и малките свещи, след като тук форумни корифеи поддържат тезата, че едва ли не функцията на малките клони към нула в актуалните конфигурации на Туин Спарк. Има ли проблем да се сменят поетапно-първо големите и после малките. Или малките да са бюджетни.:pokey: Най-вече бих се радвал на препоръки за марки и модели. Колата е от подписа 146 2ка бензин без газ.

Имаш и друг вариант, продават се свещи NGK, които са с пробег 50хил. и струват 90лв.

RahzeL
20-08-2013, 18:09
а количеството което събира ?

ivo_red
20-08-2013, 18:20
Смени си само големите с хубави (денсо иридиум).

И аз така мислех да направя :th_up:


Здравей,смени само големите,както каза дигиталния.Вземи си Денсо иридиум IK20 или VK20Y,аз съм със втория модел и им дават пробег 120 хил км.,но са малко скъпички.


IK20 ми ги предложиха на прилична цена и сигурно ще са те:pimp:


Имаш и друг вариант, продават се свещи NGK, които са с пробег 50хил. и струват 90лв.
Това за целия комплект, или само големите? Къде е тази цена, колега?

D-I-V-A-K-A
20-08-2013, 21:53
Цената е за целият комплект колега (големи + малки). Такава е цената в магазина за италянки на Ал. Стамболийски, точно до реката.

spellmaste
20-08-2013, 22:50
а количеството което събира ?
700g по спомен за цф1, после има някакви промени, защото дават по 500-550г примерно на 156-ците

BillyBoy`
21-08-2013, 10:25
Сменят се и големи и малки.Които ти каже че малките не се сменят говори глупости.Ако имаш възможност вземи си NJK,по добри са,това е на базата на личен опит и със двете марки.

CHILIEV
21-08-2013, 10:29
Когато се даде контакт и се задържи бутона за нулиране на дневния километраж излизат тези три екрана.
Някой има ли представа за какво са?

likesake
21-08-2013, 11:57
почна да ми преплъзва съеденителя
може ли това да е от помпата щото като натискам педала има свободен ход около 2 санта и при натискането издава скърцащ и свирещ звук

kolev
21-08-2013, 19:38
Когато се даде контакт и се задържи бутона за нулиране на дневния километраж излизат тези три екрана.
Някой има ли представа за какво са?
чек на дисплея.


почна да ми преплъзва съеденителя
може ли това да е от помпата щото като натискам педала има свободен ход около 2 санта и при натискането издава скърцащ и свирещ звук

не може, управлението на съединителя е хидравлично и не се регулира.

CHILIEV
21-08-2013, 20:01
Мерси, Колев.

soldier81
21-08-2013, 22:32
Здравейте,някой може ли да каже кой бушон/реле или нещо друго управлява бензиновата помпа?
Не идва ток до буксата на сондата,на долу(в резервоара) всичко си е ок(при подаване на напрежение помпата работи).
Чакам някакви идеи.
Благодаря предварително!
Става въпрос за 146,1.6 боксер

kolev
22-08-2013, 07:01
в коша при акумулатора, от лявата му страна (към шоф. врата) има един капак черен като правоъгълна кутия не много голям. дърпаш го нагоре и там са главните релета и бушони.

ivan dimitrov
24-08-2013, 23:24
---

bobi_kz
25-08-2013, 12:55
Колеги, "голям филм" ли е да си сложа климатик на моята кола от подписа понеже няма, а в тия жеги направо не се трае всеки ден съм в колата и направо понякога е сауна, а не е работа с отворени прозорци по "магистралата" :)
наскоро имаше една АР в моргата мисля, че беше 1,6 ТС с работещ климатик и всичко по него и много се зачудих дали може да стане на моята.. :)

Majed_146
01-09-2013, 20:51
аз ли не виждам темата за италфеста или всчки???

roshaf
02-09-2013, 15:38
Пичове много ми бяга предницата наляво-надясно като я настъпя повечко. Най много се усеща когато пътя има лека чупка (аспарухов мост). Все едно имат някакъв луфт колелата, който се променя заедно с натоварването на двг-то. От носач може ли да се получи така?

ivo_red
02-09-2013, 15:43
Пичове много ми бяга предницата наляво-надясно като я настъпя повечко. Най много се усеща когато пътя има лека чупка (аспарухов мост). Все едно имат някакъв луфт колелата, който се променя заедно с натоварването на двг-то. От носач може ли да се получи така?

Препоръчвам ти веднага един реглаж и ако там всичко е на 6, виж гумите да не са криви. На реглажа ще ти кажат, ако имаш проблеми по окачването.

tonov
02-09-2013, 18:53
Пичове много ми бяга предницата наляво-надясно като я настъпя повечко. Най много се усеща когато пътя има лека чупка (аспарухов мост). Все едно имат някакъв луфт колелата, който се променя заедно с натоварването на двг-то. От носач може ли да се получи така?

Аз имах такъв проблем навремето и се оказа скъсан тампон на носача. А не клопаше ... Иди на преглед на предницата, може и някой болт да се е разхлабил.

nikolchoni
02-09-2013, 19:59
Неприятностите нямат край!:angry1::angry1::angry1:
Колеги, изгубих си ключа на колата, а ми беше само 1. Към кой да се обърна за друг ключ и колко ще струва според вас(нов ключ + чипа и обучението на ключа)?

roshaf
03-09-2013, 14:34
Неприятностите нямат край!:angry1::angry1::angry1:
Колеги, изгубих си ключа на колата, а ми беше само 1. Към кой да се обърна за друг ключ и колко ще струва според вас(нов ключ + чипа и обучението на ключа)?

Тук във Варна навремето ми казаха 120 лв ключ+чип мисля и копче за аларма.

Относно моя проблем мисля, че е от носачите понеже се вижда луфт даже с просто око. А днес пък яко стържене отдолу откъм задната част. Помислих, че гърнето се влачи. Спирам гледам няма нищо, като тръгнах и изчезна. Луда работа..

kolev
04-09-2013, 17:52
момчета, някой знае ли размерите на маншоните на външен кормилен накрайник и шарнир на носача - боксер.

RahzeL
11-09-2013, 14:49
Стъклото ма шофьорското огледало ми е напукано явно от някой майстор по паркиране и като го намествам се чува как върти машинката и от време на време и стъклото. По някой път и просто каточели дава на късо и осветлението по купето намалява до минимум. Та въпросът ми е дали мога да си изрежа само огледалото или трябва да си търся цало огледало с механизъма?

kolev
11-09-2013, 15:26
по принцип може да ти изрежат , НО няма да имаш подгрев. освен това оригиналните стъкла /ляво и дясно/ са с различно увеличение и са тонирани в синьо.
мисля че се продават и само стъкла но цената май е 20-30лв.
другия вариант е втора употреба.

brazen
11-09-2013, 15:37
Стъклото ма шофьорското огледало ми е напукано явно от някой майстор по паркиране и като го намествам се чува как върти машинката и от време на време и стъклото. По някой път и просто каточели дава на късо и осветлението по купето намалява до минимум. Та въпросът ми е дали мога да си изрежа само огледалото или трябва да си търся цало огледало с механизъма?


провери тук: http://www.avto.bim.bg/

Mario_95
11-09-2013, 16:05
Абе на някой дали му се занимава да ми каже какъв е диаметъра на волана на 145-цата? Че съм си наумил да си взема от кожените калъфи за волани които се зашиват че нещо не ми е гот да въртя пластмасов геврек :D Може да попитате "но защо ти не си го измериш?" еми по простата причина че ме мързи да правя 2 курса до гаража :baby:

Ако някой се чуди за такова нещо става дума:

http://media.snimka.bg/s1/1056/028355571.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1056/028355557.jpg?r=0

RahzeL
11-09-2013, 20:09
Някой може ли да ми обясни как да отделя стъклото от основана. прилагам снимки

DMS
11-09-2013, 20:54
На щипки е - сецай смело

soldier
11-09-2013, 22:32
Някой може ли да ми обясни как да отделя стъклото от основана. прилагам снимки

4 броя са.

В моргите само стъкло 10лв.

my_power88
18-09-2013, 11:10
привет на всички,преди 3 дни заредих бензин на една бензиностанция на която и се носи слава за некачественно гориво и от тогава ми светна тази лампа.Добре,че сложих само за 10лв.изчаках да ми светне лампата,да се по сварши тая гадост и заредих от друга бензиностанция,но пак си ми свети,когато запаля колата и след няма и минутка и светва,какво да правя колеги?

ivailo rachev
19-09-2013, 08:18
Трябва ти диагностика.Тази лампа светва когато има проблем по електрониката и може да са много работи.Така не може да се гадае.Закачи я на компютър и ще си покаже.Иначе има ли някаква промяна в работата на мотора?

my_power88
19-09-2013, 10:51
не усещам промяна в работата на мотора,колега......проблема вече е решен,закачихме я на компа и се оказа неква грешка на датчик на дюза,грешката беше изтрита и сега всичко е ок.и дано да няма повече ядове,и на майстора казах,че сам зареждал некачествен бензин и той каза,че може и да е от него?
точка.

ivailo rachev
19-09-2013, 14:21
Може,въпреки че ме съмнява от некачествен бензин да даде грешка,но важното е,че проблема е решен.

ivo_red
21-09-2013, 11:41
Може,въпреки че ме съмнява от некачествен бензин да даде грешка,но важното е,че проблема е решен.
Много приятели пропищяха така. Напълно е възможно.

Някой знае ли как се демонтира щракалката за закопчаване на колана отзад. Едната нещо не работи и ще трябва да я сменям. Вчера гледах, май е хваната под седалката с едни болтове за купето, или се лъжа?:hmm:

b_angelov
21-09-2013, 13:21
Много приятели пропищяха така. Напълно е възможно.

Някой знае ли как се демонтира щракалката за закопчаване на колана отзад. Едната нещо не работи и ще трябва да я сменям. Вчера гледах, май е хваната под седалката с едни болтове за купето, или се лъжа?:hmm:

Точно така е Иво. Сваля се само долната част на седалката и ти се откриват болтовете.
Тази схема е за 145, но предполагам ще е аналогично и при теб.

RahzeL
21-09-2013, 17:54
Тука от едно известно време имам проблем с парното. Значи пуска си се и се спира само когато си иска и си мени силата пак когато си иска. Трябва да натискам врътките или да ги местя, че да спре, което е много дразнещо. Също така незнам дали има общо, но като е пуснато на някоя степен и от време на време не мога да местя шоф огледало на ляво а само ми намаля светлината на километража се едно дава накъсо някаде. Някой сблъсквал ли се е с нещо такова да ме насочи или да бегам на токаджия да ме одере жив :) ?

ivo_red
25-09-2013, 00:05
Имаш и друг вариант, продават се свещи NGK, които са с пробег 50хил. и струват 90лв.
Колега минах и ги взех въпросното NGK. Даже нямаше и 90 кинта за комплекта. Колата вече си тръгна както си му е реда :go: Поздрави! :cheers:

ivan dimitrov
29-09-2013, 17:02
---

kolev
30-09-2013, 10:26
момчета, някой знае ли размерите на маншоните на външен кормилен накрайник и шарнир на носача - боксер.
вече съм с полиуретанови маншончета дурафлекс. сменихме и тампони биалетки. колата хапе завоите.


В последно време, след като го понастьпя, боксера започва да понамирисва на сероводорд. За катализатор ли плаче?
сигурно е това.

BillyBoy`
01-10-2013, 09:45
Колеги,преди около месец взех седалки за моята Алфа само че има един проблем.Понеже седалките дълго време са стояли във едно мазе си миришат яко на мухъл,те си бяха мухлясали.След двукратно изпиране и стоене по 10-12 дена на слънце и течение миризмата си остава.Има ли оправяне със този проблем или да се примиря?

kolev
01-10-2013, 10:21
можеш да пробваш с някои от следните вещества като ги сипеш в пулверизатор и пръскаш - белина, салицилов спирт/силно горим!/, лизол/токсичен!/, перхидрол.
преди това, пробвай на някое скрито място как ще го понесе тапицерията.
може и да ги озонираш, но как ще стане това....

BillyBoy`
01-10-2013, 11:17
Мислех си направо да действам яко със дезодорантите ама незнам дали това ще ме избави от проблема!

kolev
01-10-2013, 11:32
ми те спорите си живуркат дълбоко в дунапрена. трябва да дезинфекцираш. иначе само с дезодоранта ще замирише в колата на потен циганин продаващ порфюмчета /за ден два,а после само на потен циганин/. пробвай първо със салициловия спирт - евтин е, има го във всяка аптека и можеби няма да повреди плата.

ivan dimitrov
02-10-2013, 15:16
---

BillyBoy`
03-10-2013, 11:06
Текстил.

likesake
03-10-2013, 19:47
какви части трябват за да се мине на предни спирачки от ку ве

thecleaner
04-10-2013, 00:35
какви части трябват за да се мине на предни спирачки от ку ве

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1255888#post1255888 заповядай.

likesake
04-10-2013, 09:30
благодаря

soldier81
14-10-2013, 21:52
Някой знае ли за какво е това "реле" ли е какво е,не знам.
Беше ми се извадила малката букса,днес я вкарах,но не усетих промяна в нищо?

121432

121433

121434

Намира се под кората на волана,на третата снимка точно над жълтите релета.

tonov
14-10-2013, 23:05
Някой знае ли за какво е това "реле" ли е какво е,не знам.
Беше ми се извадила малката букса,днес я вкарах,но не усетих промяна в нищо?

....

Намира се под кората на волана,на третата снимка точно над жълтите релета.

Това е комфорт-модулът на лявото стъкло.

soldier81
17-10-2013, 05:51
А каква му е функцията,не усетих никаква разлика дори и в отварянето(затварянето)на стъклата.
Когато свалих пластмасите около волана,малката буква(дясната) беше извадена.

Благодаря на Тонов за бързия отговор!

DMS
17-10-2013, 09:50
Комфорт модула сваля стъклото докрай без да се налага да държиш копчето непрекъснато, както на пасажерското.

brazen
17-10-2013, 10:25
Комфорт модула сваля стъклото докрай без да се налага да държиш копчето непрекъснато, както на пасажерското.

...и го вдига...:strong:

tonov
17-10-2013, 18:18
Знам ли, може да ти е повреден и затова да е изключен? Макар че трябва в този случай да е "пипано" и по инсталацията.

my_power88
12-11-2013, 11:23
привет колеги,предстои ми купуване на 2 зимни гуми и се чудя далили да сменя размера от 195.55.15 на 195.60.15,ще се дигне ли малко колата и ще се промени ли возията към по меко(и дали ще стане размера,на предните ще ги слагам)

vankata_ll
12-11-2013, 20:13
Според калкулаторите разликата в радиуса ще е 1 см. За по-мекото, ще можеш да ги караш с малко по-ниско налягане. Но ще изглеждат и малко по-"балонести" :-)

DerMeister
14-11-2013, 10:48
Кажете проверен и читав майстор/сервиз за лепене на брони в София.
Намерих няколко в интернет, но не знам дали са свестни.
Предната ще я оправям за последно. Искам да ги накарам и да намалят от долната лайсна и ако пак я счупя ще карам без броня!

brazen
14-11-2013, 10:57
Като намалиш от бронята направо ще удряш картера...

DerMeister
14-11-2013, 11:21
Като намалиш от бронята направо ще удряш картера...
Ще гледам да е малко под нивото на картера, но преди да я счупя тотално беше много дразнещо. Налага ми се да карам по разбити улици и е ужас.

brazen
14-11-2013, 11:44
Напълно те разбирам, но имай едно на ум все пак, за да не се вкараш в по-големи разходи.

П.П. Не ти отговарям на конкретния въпрос - за това сорри за оффа и успех!

nikolchoni
14-11-2013, 16:26
Кажете проверен и читав майстор/сервиз за лепене на брони в София.
Намерих няколко в интернет, но не знам дали са свестни.
Предната ще я оправям за последно. Искам да ги накарам и да намалят от долната лайсна и ако пак я счупя ще карам без броня!

Сервиз Изток в ж.к. Дружба 2. Всичките служебни коли ги карам там и съм много доволен. Изправят, китосват, боядисват.

ivo_red
16-11-2013, 21:18
привет колеги,предстои ми купуване на 2 зимни гуми и се чудя далили да сменя размера от 195.55.15 на 195.60.15,ще се дигне ли малко колата и ще се промени ли возията към по меко(и дали ще стане размера,на предните ще ги слагам)


Можеш да сложиш 185/60. Разликата в диаметър е 8мм. Иначе ако идеята ти е да оставиш отзад 195/55 а отпред 195/60, разликата е 20ина мм, което е доста. Ще имаш големи ядове и турболенции при по-високи скорости . Аз със 185/60 отпред и 195/55 отзад имах вибрации над 150, а в твоя случай ще е нещо много по-фрапиращо и аз лично не ти препоръчвам. Най-добре е предни и задни да са си един размер

______________________________

М/удругото някой може ли да даде схема на ремъците и ролките на 2ка ТС 16в, особено ме интересува пистовият с водни помпи и прочее

ivailo rachev
16-11-2013, 21:55
Какво точно те интересува за ремъците,в смисъл,че ги знам наизуст и мога да помогна.Иначе утре ще ти направя две снимки от аутодатата и ще ги пусна тук.

ivo_red
16-11-2013, 23:13
Какво точно те интересува за ремъците,в смисъл,че ги знам наизуст и мога да помогна.Иначе утре ще ти направя две снимки от аутодатата и ще ги пусна тук.

Имам свирене от някоя ролка и съм на 90% сигурен откъде точно идва.. някъде на 1 педя от пробката за нивото на маслото, най-предната от пистовия ремък, та ми се искаше да придобия точна представа за схемата, че не успях да я намеря в нета нещо. Съмнява ме да не е ролката на водната помпа и там ли се намира точно...

ivailo rachev
16-11-2013, 23:35
Там където казваш,че го чуваш е паразитната ролка на ангренажа и наблизо е ролката на баланс валовете.Водната помпа се намира горе в главата.

ivo_red
17-11-2013, 13:47
Там където казваш,че го чуваш е паразитната ролка на ангренажа и наблизо е ролката на баланс валовете.Водната помпа се намира горе в главата. Баланс валовете са откачени. Свалих им ремъка и ролките. Шумът за мен идва то някъде там където е стрелката, макар че аз съм с CF1

ivailo rachev
17-11-2013, 20:28
Здравей колега,пускам ти малко снимки.На едната където съм отбелязвал нещата са както следва,с червената стрелка е водната помпа,със зелената стрелка е обтяжната ролка,а синята стрелка е паразитната ролка.Тази снимка е от 1.8 CF2 ,но нямат никаква разлика освен липсата на баланс валове.Там където ти си отбелязал освен компресор на климатика друго няма.

ivo_red
18-11-2013, 13:21
Да разбирам ли, че това е ролката на климатика на пистовия ремък, което съм снимал, защото за мен от там идва свиренето

ivailo rachev
18-11-2013, 16:18
Ами няма друго,само компресора е там.

D-I-V-A-K-A
18-11-2013, 18:32
Да разбирам ли, че това е ролката на климатика на пистовия ремък, което съм снимал, защото за мен от там идва свиренето

Ливни малко вода върху ремъка, ако спре да свири, просто си вземи един нов ремък, почисти каналите на шайбите, ако са мръсни и си готов ;-)

ivo_red
19-11-2013, 11:46
Ливни малко вода върху ремъка, ако спре да свири, просто си вземи един нов ремък, почисти каналите на шайбите, ако са мръсни и си готов ;-)

Мерси за инфото, ще пробвам довечера, че сега съм с на жената Пунтото

bobi_kz
19-11-2013, 20:14
колеги, днес ми изгоря 1-та крушка на фара с ксенон съм кажете ми откъде да си взема качествена нова някъде в района на младост магазин??

ivo_red
20-11-2013, 08:44
Ливни малко вода върху ремъка, ако спре да свири, просто си вземи един нов ремък, почисти каналите на шайбите, ако са мръсни и си готов ;-)

Последвах съвета и полях с малко водица пистовия ремък и моментално спря свиренето...

D-I-V-A-K-A
20-11-2013, 09:54
Последвах съвета и полях с малко водица пистовия ремък и моментално спря свиренето...

Еми вземи си един нов ремък, като свалиш стария само завърти паразитната ролка и обтегача за всеки случай, ако няма шум в лагерите им, качвай новия и си готов ;-)

pyle
22-11-2013, 14:21
Много преправяне ли е нужно за да влезе 8в верижен мотор в коша на 145/146 и какво е нужно, по силовото предаване да бъде променено?

ivo_63
24-11-2013, 13:24
здравейте, колеги
имам един въпрос - задните стопове различни ли са за годините, че десния ми е пукнат и ме дразни, а в продавалника има за 15 лева парчето - има ли фейсливтове по тях или няма никакво значение за коя година са - 146 1999 г. е колата

rosica
24-11-2013, 17:02
здравейте колеги,въпросът ми май не е за този раздел но ще ме извините от скоро съм във форума. Проблема с моята алфа 145 дизел е следния има масло в казанчето за водата,отидох при един майстор каза ми че е спукана главата, мисля да се посъветвам и с друг преди да реша да я ремонтирам , някои имал ли е подобен проблем?

spellmaste
24-11-2013, 19:09
здравейте, колеги
имам един въпрос - задните стопове различни ли са за годините, че десния ми е пукнат и ме дразни, а в продавалника има за 15 лева парчето - има ли фейсливтове по тях или няма никакво значение за коя година са - 146 1999 г. е колата

Еднакви са. И като взимаш втора ръка внимавай, защото те се чупят от старост, плстмасата става ронлива. И тези 2ра ръка които ще вземеш надали ще издържат много. Аз лично си реших проблема с поксипол и силикон, счупените ми стопове вече 3-та година са наред.
От опит ти ги казвам тези неща, имам още 2 комплекта "ронещи се" стопове...

D-I-V-A-K-A
25-11-2013, 03:24
здравейте колеги,въпросът ми май не е за този раздел но ще ме извините от скоро съм във форума. Проблема с моята алфа 145 дизел е следния има масло в казанчето за водата,отидох при един майстор каза ми че е спукана главата, мисля да се посъветвам и с друг преди да реша да я ремонтирам , някои имал ли е подобен проблем?

Може просто да е от гарнитурата на главата, а не да е сцепена ;-)

bobi_kz
26-11-2013, 20:55
Да не пускам нова тема ще пиша тука: Днес като се прибирах от работа педала на съединителя потъваше на няколко пъти и в един момент напълно отказа натисках натисках но си беше потънал до край и съединителя си беше зацепел не можех да мръдна... продължих да натискам и след доста натискане взе че се оправи и ся все едно нищо не е ставало.. Преди 3 4 год. сменях помпа горна ся си мисля че долната е заминала.. дали може да се рецеклира или трябва нова..?

kolev
27-11-2013, 06:20
виж дали ти е паднало нивото на спирачната течност. дръпни и маншона на долната помпа (то се казва работен цилиндър) и ако има течност там - за смяна е. по принцип има ремонтни комплекти но зависи в какво състояние е.

nikolchoni
27-11-2013, 10:24
Да не пускам нова тема ще пиша тука: Днес като се прибирах от работа педала на съединителя потъваше на няколко пъти и в един момент напълно отказа натисках натисках но си беше потънал до край и съединителя си беше зацепел не можех да мръдна... продължих да натискам и след доста натискане взе че се оправи и ся все едно нищо не е ставало.. Преди 3 4 год. сменях помпа горна ся си мисля че долната е заминала.. дали може да се рецеклира или трябва нова..?

Колега скоро го ядох доста голям. 1-во смених едната помпа, после и другата и пак същия проблем, докато Румбата не видя, че проблема е в един маркуч който ако не ме лъже паметта съединява 2-те помпи. Маркуча има и някаква тръбичка посредата или нещо такова, беше се усукал и спукал и заради него нямах съединител.

Bobskito
27-11-2013, 10:50
По разказ на потърпевш - жена ми, при тръгване колата се движела бавно, все едно на ръчна и лампата на АБС-а е светела, докато колата не е спряла съвсем. Двигатела си е работел, но не е искала да помръдне! Съвета ми беше да натисне няколко пъти по-силно педала на спирачката и по незнайни причини колата е поела по някое време. След няколко часа взимам колата за тест и всичко е ок...АБС работи на лед, лампи не светят...1 месец я карам тая кола и съм малко в небрано лозе по отношение на проблемите. Та въпроса ми е - каква е причината за тази случка? Благодаря ви предварително за помощта!
:wallbash:

nikolchoni
27-11-2013, 11:41
По разказ на потърпевш - жена ми, при тръгване колата се движела бавно, все едно на ръчна и лампата на АБС-а е светела, докато колата не е спряла съвсем. Двигатела си е работел, но не е искала да помръдне! Съвета ми беше да натисне няколко пъти по-силно педала на спирачката и по незнайни причини колата е поела по някое време. След няколко часа взимам колата за тест и всичко е ок...АБС работи на лед, лампи не светят...1 месец я карам тая кола и съм малко в небрано лозе по отношение на проблемите. Та въпроса ми е - каква е причината за тази случка? Благодаря ви предварително за помощта!
:wallbash:

Да не е избоксувал съединителя? Вдигала ли е обороти при подаване на газ? Ако е вдигала и не е вървяла, съединителя е заминал.

Bobskito
27-11-2013, 11:53
Първоначално е избуксувала в преспа сняг и след това е направила проблема. При следващото каране, което и направих, нарочно и аз забуксувах за да видя дали не е съединителя, но всичко беше ок. Съединителя отделя нормално - поне според мен. Ако има някакви други признаци за заминал съединител, моля да споделиш, защото за мен след тази случка, колата си вървеше нормално.
Благодаря за съвета! Ще видя и този вариант!

kolev
27-11-2013, 12:02
не е съединител. зимата колата не се оставя на ръчна спирачка. замръзнала е, задните колелета са блокирали и абс-а е записал грешка.

Bobskito
27-11-2013, 12:21
Значи за ръчната...всяка зима едно и също...не я дърпай, не я дърпай! , но мерси kolev за успокоението, а питането ми е дали нещо ще произтече от този запис на грешка и дали да очаквам за вбъдеще някакви проблеми!
Благодаря!

kolev
27-11-2013, 12:37
когато светне лампата за грешка на абс на таблото, всички функции на абс са изключени, което е опасно.
при следващото палене, ако причината за грешката е отпаднала, няма никакъв проблем и лампата си гасне.

Bobskito
27-11-2013, 12:44
Благодаря ви!

DerMeister
27-11-2013, 15:21
Смени си жилата. "Не я дърпай" не е решение.

bobi_kz
27-11-2013, 17:10
Колега скоро го ядох доста голям. 1-во смених едната помпа, после и другата и пак същия проблем, докато Румбата не видя, че проблема е в един маркуч който ако не ме лъже паметта съединява 2-те помпи. Маркуча има и някаква тръбичка посредата или нещо такова, беше се усукал и спукал и заради него нямах съединител.

Вижда ли се този маркуч или трябва канал?
Интересното е, че вече ми се случва за 2ри път и то все през зимата...

nikolchoni
28-11-2013, 08:11
Вижда ли се този маркуч или трябва канал?
Интересното е, че вече ми се случва за 2ри път и то все през зимата...

Не знам колега, не го правих аз, но мога да те пратя при човек който ще ти го направи.

brazen
28-11-2013, 16:45
Смени си жилата. "Не я дърпай" не е решение.

Първоначално 2 пъти ми се случи да лежа под резервоара в снега и леда. Смених жилата с хубави, предполагам - с TRW, но изхождайки от първото ми изречение, въпреки новите жила и аз вече не я дърпам.
Така като гледам са се закъсали гумените маншончета, които се намират на края на жилото - там където влиза в апарата (говоря за жилата TRW, монтирани преди 2 години). Може би там влиза вода и замръзва. Та за това не смея.

М/у другото когато ги сменях, монтьора ми остави ръчната една идея по-хлабава (хваща с два зъба повече), защото по неговите думи така било по-добре за зимата.

Bobskito
28-11-2013, 18:07
Не съм имал досега кола, на която поне веднъж да не и е замръзвала ръчната. И с нови жила съм бил... и пак! Въпрос на късмет и монтаж!

spellmaste
28-11-2013, 18:38
Въпрос на късмет и монтаж!
И топъл гараж :D

roshaf
29-11-2013, 18:39
Момчета, трябва да семням релето за нагревателя на задното стъкло, но не разбирам много. Та взех релето обиколих 3-4 магазина и единственото което ми предложиха е на цена 22лв. Тази цена реална ли е? Понеже гледах разни каталози с релета онлайн и бяха по 3 4 лева. Само ампеража и волтажа ли се гледат?
Edit: Това намерих в един английски форум
The relay is just a standard 4-pin 12-volt 30-amp NO (Normally Open) automotive relay so you don't need to get a proper Alfa supplied one. демек стандартно реле. Това означава ли, че ще ми се размине с тея евтинките :D

tonov
29-11-2013, 22:40
Има два вида релета. На старите 145-ци като натиснеш копченцето за нагревателя, то потъва навътре и самият нагревател работи докато е натиснато. Там може да минеш с обикновено реле за 2 лв. На по-новите копчето е само бутонче, не се задържа навътре. При тях релето е с вграден таймер за 20 мин. Може би са ти предлагали такова.

kolev
30-11-2013, 06:45
мисля че управлението е еднакво и релето с таймер може да бъде заменено с обикновено за 2лв.
ако релето ти е електронно можеш да го свалиш, разглобиш и припоиш всички спойки. най-вероятно за това не работи.

roshaf
30-11-2013, 08:09
С бутонче е. Колата е с вътрешния фейслифт ако има значение. Значи като отида в магазина казвам, че искам автореле с еди къф си ампераж и волтаж? С обикновенното значи просто няма да се изключва само (което за мен не е проблем:) )? Иначе едно комшийче ми го прави преди две години, но вече му дойде времето за смяна.

tonov
30-11-2013, 10:41
Ако е само бутонче без задръжка, с обикновено реле няма да остава включено, а ще работи само докато си натиснал бутончето. Това е проблема.

kolev
30-11-2013, 11:17
имам спомен че ставаше с обикновено реле. вземи с 4 крака 40 или 50 ампера. ако не стане ще си имаш резерва.
дори за пробата можеш да свалиш някое друго от таблото и да го забодеш на подгрева. не рискуваш нищо.

roshaf
30-11-2013, 11:26
Ааа схванах най-сетне. Мерси за информацията колеги :)

roshaf
03-12-2013, 17:42
Отново проблем :( . На предната лява гума 3те болта са с развалена резба. Мисля, че и отвътре е развалена резбата. Главината ли трябва да сменя освен болтовете?

spellmaste
03-12-2013, 20:09
Отново проблем :( . На предната лява гума 3те болта са с развалена резба. Мисля, че и отвътре е развалена резбата. Главината ли трябва да сменя освен болтовете?
ако си наистина сигурен ,че е прецакана резбата на 3 болта ( как стават тея неща?!?!?! ) 1вото нещо след следващото ти потегляне с колата е да смениш главина !

Оптави ли нещата с релето ?
Стана ли с обикновено ?

roshaf
03-12-2013, 22:34
ако си наистина сигурен ,че е прецакана резбата на 3 болта ( как стават тея неща?!?!?! ) 1вото нещо след следващото ти потегляне с колата е да смениш главина !

Оптави ли нещата с релето ?
Стана ли с обикновено ?

Нямах време да стигна до релето.
Гумата беше спаднала и реших да сложа резервната. Три от болтовете развих адски
трудно. След като ги свалих видях, че резбата на единият е развалена почти до средата, а на другите два в началото. До колкото видях в тъмното с фенера, ми се стори така!
Това най-вероятно е станало след интервенцията с пистолета на гумаджиите последният път.
Утре посветло ще огледам какво е положението и ще пиша пак.
Заслужава ли си да правя резбата и нови болтове, или направо трябва да купувам нова главина ? Трябва ли да сменям и лагера ?

tonov
03-12-2013, 23:51
Нямах време да стигна до релето.
Гумата беше спаднала и реших да сложа резервната. Три от болтовете развих адски
трудно. След като ги свалих видях, че резбата на единият е развалена почти до средата, а на другите два в началото. До колкото видях в тъмното с фенера, ми се стори така!
Това най-вероятно е станало след интервенцията с пистолета на гумаджиите последният път.
Утре посветло ще огледам какво е положението и ще пиша пак.
Заслужава ли си да правя резбата и нови болтове, или направо трябва да купувам нова главина ? Трябва ли да сменям и лагера ?

Вземи си първо нови болтове и пробвай как ще се навият. Има вероятност резбата на главината да не е пострадала много и да минеш метър.

BillyBoy`
04-12-2013, 09:26
Така е,и нека някой които има подходящия медчик да мине първо резбата и след това ако не нови болтове то поне здрави и след това внимателно завиване всеки път.А относно случката ти това е станало именно при гумаджията защото никои от тях или поне голяма част не захващат лекичко болтовете на ръка няколко врътки а направо ръгат със пистолета болтовете,а пък после ние им берем пишман гумаджийската работа.Аз го имах същия случаи само че със предно дясно колело,и затова сега като ходя на гумаджия преди да почне да твори предупреждавам.

DJ
04-12-2013, 09:41
Здравейте колеги, искам да попитам някой има ли идея съединител комплект от Фиат Стило 1.9 16В - 140 коня, дали може да стане на моета кола от подписа 1.9ЖТД? Съединителя е Валео-оригинал с номер 791298, опитах се да намеря инфо но не успях , благодаря ви предварително!

thecleaner
04-12-2013, 10:48
Здравейте колеги, искам да попитам някой има ли идея съединител комплект от Фиат Стило 1.9 16В - 140 коня, дали може да стане на моета кола от подписа 1.9ЖТД? Съединителя е Валео-оригинал с номер 791298, опитах се да намеря инфо но не успях , благодаря ви предварително!

Такъв номер не намирам, но ако питаш за тоя съединител, не няма да стане за твоята кола ;)
http://prodavalnik.com/ferodov-pritiskatelen-disk-fiat-stilo-142ks-2004-05g-i28561681

DJ
04-12-2013, 10:55
Такъв номер не намирам, но ако питаш за тоя съединител, не няма да стане за твоята кола ;)
http://prodavalnik.com/ferodov-pritiskatelen-disk-fiat-stilo-142ks-2004-05g-i28561681

Благодаря за инфото, иначе на някой ако му върши работа, съединителя бил читав(според собственика) просто някакъв семеринг бил изпуснал и омаслил съединителя в следствие на това той започнал да приплъзва, сега е почистен и според някакъв майстор имал доста хляб в него!
:)
ПП: Колега ти имаш ЛС :)

roshaf
04-12-2013, 12:13
И четирите болта са пострадали. Как може да има такова нехайство при положение, че от това което правят зависи живота на човек, нищо че не е толкова сложно поставянето на джанта :new_Eyecrazy: . Таа личи си че има останала някаква резба. В смисал затъпена е ( а в една от дупките в началото почти няма никой). Ще я мина с медчик с размера на болта и ще пробвам със здрав да видим кво ще стане.
Edit: В английски форум четох, че дори и да се прокара старата резба, при следващото сваляне на джантата ще падне. Вярно ли е?

BillyBoy`
04-12-2013, 17:19
Проблем,не идва антифриз до казанчето по мъркуча който идва от дросела.Някои имал ли е подобен проблем и ако да проблема,запушването във дросела ли да го търся?

kolev
04-12-2013, 17:47
сигурен ли си че водната помпа върти.
иначе за да се запуши, трябва някой голям боклук да заседне.
при всички положения, от отоплението на дросела няма никакъв смисъл и можеш да му направиш байпас.

BillyBoy`
04-12-2013, 17:50
Да,нали ако не върти помпата колата ще загрява повече от колкото трябва,даже ще прегрее.!

pyle
04-12-2013, 20:15
С какъв диференциал излиза фабрично 145/6 с 1.8 16v мотор? На едно място дават 3.73 на друго 3.56. :question:

kolev
04-12-2013, 20:21
Да,нали ако не върти помпата колата ще загрява повече от колкото трябва,даже ще прегрее.!

ако почне да превърта турбината на водната помпа, обикновено на празен ход се вижда че не тече от маркучето на дроселовата. при по-високи обороти тръгва.
така е на повечето коли, на тс сигурно е същото.

bobi_kz
05-12-2013, 09:07
Колеги, с ксенон съм и преди 2 дена си смених крушките сега с новите и 2те трептят и не спират.. баластите са ок понеже слагам старите крушки и няма трептене. Баластите са АС (мисля) като купувах крушките ме питаха за какъв тип баласти и им казах. Възможно ли е ако баластите да DC за това да трептят- или ако са DC въобще няма да запалят крушките.??

kolev
05-12-2013, 10:16
мисля че има такъв вариант. върни тези и пробвай с другия тип.

spellmaste
06-12-2013, 18:40
И четирите болта са пострадали. Как може да има такова нехайство при положение, че от това което правят зависи живота на човек, нищо че не е толкова сложно поставянето на джанта :new_Eyecrazy: . Таа личи си че има останала някаква резба. В смисал затъпена е ( а в една от дупките в началото почти няма никой). Ще я мина с медчик с размера на болта и ще пробвам със здрав да видим кво ще стане.
Edit: В английски форум четох, че дори и да се прокара старата резба, при следващото сваляне на джантата ще падне. Вярно ли е?

Виж сега, главина за 1.4 с все шенкела ще си намериш за по 20лв бройката, направо им слагаш едни нови лагери ако си перфекционист и си караш спокойно. Няма нужда да се чудиш "Ами ако..", пък недай си боже стане... Не си играй на късметчета с резбичка "тука има,тука нема" ! ! !

миро
08-12-2013, 18:20
С какъв диференциал излиза фабрично 145/6 с 1.8 16v мотор? На едно място дават 3.73 на друго 3.56. :question:

1.8 е с 3.733

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=6074&d=1228731569

BillyBoy`
09-12-2013, 19:15
Така по моя проблем за който питах по горе се оказа че има запушване във термостата точно във тая част от която излиза охладителна течност посока по мъркучлето към дроселовата клапа,отстраняването на проблема стана със парче тел и кръщаване на някои Италиански роднини :).Проблема според мен се получи вследствие на използване на добавка за спиране на течове по радиатора и охладителната система.E ефект имаше но и впоследващ друг проблем.Извода е не ползвайте никога такива добавки защото са нож със две остриета.:).

haljscho
10-12-2013, 07:16
Така по моя проблем за който питах по горе се оказа че има запушване във термостата точно във тая част от която излиза охладителна течност посока по мъркучлето към дроселовата клапа,отстраняването на проблема стана със парче тел и кръщаване на някои Италиански роднини :).Проблема според мен се получи вследствие на използване на добавка за спиране на течове по радиатора и охладителната система.E ефект имаше но и впоследващ друг проблем.Извода е не ползвайте никога такива добавки защото са нож със две остриета.:).
Каква беше добавката която ползва?

kolev
10-12-2013, 10:11
е, щом си слагал добавка, нормално е да се случат такива неща.

BillyBoy`
11-12-2013, 14:30
Като се видим ще ти я покажа остана само шишенцето.

DJ
15-12-2013, 19:23
Здравейте колеги, случайно някой да е свалял ECU-то на 146 JTD, та да ме ориентира къде се намира?

thecleaner
16-12-2013, 01:57
Здравейте колеги, случайно някой да е свалял ECU-то на 146 JTD, та да ме ориентира къде се намира?

На пасажера в краката.

DJ
16-12-2013, 09:18
На пасажера в краката.

Под мокета ли понеже под жабката не го видях? Иначе аз се оправих, но поне да знам ако друг път мис е наложи къде да го търся :prescription:

kolev
16-12-2013, 10:08
като надигнеш мокета ще видиш един пластмасов капак. там седи еку-то на всички 145/146.

DJ
16-12-2013, 10:40
като надигнеш мокета ще видиш един пластмасов капак. там седи еку-то на всички 145/146.

благодаря колега! :)

tonov
16-12-2013, 21:51
като надигнеш мокета ще видиш един пластмасов капак. там седи еку-то на всички 145/146.

Малко уточнение - на фейслифтовите 145/6 ТС (ЦФ2 мотора) ЕКУ-то е върху дросела

Bobskito
16-12-2013, 23:05
Здравейте!
Искам да си сменя оригиналния касетофон с нещо, което свири на 20 песни:big_heat:. Имам mp3, ама този целия панел ми се вижда страшната работа за смяна. Какво трябва да направя? Някаква маска ли се взима? Как се прави?
Благодаря предварително!

brazen
17-12-2013, 10:57
Предполагам, че става въпрос за алфа 145/146, след като питаш в тази тема.
Такъв ли е касетофона?(виж първата прикачена снимка)
Ако да, то:
1. Трябва да го демонтираш. Има 4 малки отвора (пак виж първата прикачена снимка - с червени стрелки съм ги показал). Трябва да пънеш нещо тънко и дълго, за да освободиш щипките и тогава да го издърпаш напред.
2. Не знам с кави букси е оригинално този касетофон, също и mp3-ката ти с какво е.
Може да се наложи да си намериш преход към т.нар. евро-букса
3. Монтираш си преходната конзола на mp3-ката. Щракваш буксите + антената, монтираш mp3-ката.
4. Намираш си една пластмасария, нзм как да я нарека - джобче или чекмедже примерно - монтира се под новия плейър.(виж втората снимка)Просто я поставяш в отвора.
5. Черпиш по кафе :grin:

П.П. Друг път давай малко повече инфо.

Bobskito
18-12-2013, 21:37
Оооо...мерси много за изчерпателния материал :-) Касетофончето е почти същото и май само ще трябва да си намеря пластмасарията. Пак мерси и като стане отивам да търся кафе ;-)

D-I-V-A-K-A
18-12-2013, 22:01
Оооо...мерси много за изчерпателния материал :-) Касетофончето е почти същото и май само ще трябва да си намеря пластмасарията. Пак мерси и като стане отивам да търся кафе ;-)

Аз мисля, че ми остана от моята, направо ще ти я подаря ;-)

Bobskito
19-12-2013, 18:11
Подаръци всякакви приемам ;-) Мерси!

malkia_jiraf
19-12-2013, 23:55
Да попитам за Алфа ромео 145QV от кой друг модел става хидравличната рейка

thecleaner
20-12-2013, 09:30
Да попитам за Алфа ромео 145QV от кой друг модел става хидравличната рейка

155 2.0 16в, 145/146 1.8ТС

invinceble
27-12-2013, 19:31
AR 146 FL, от някъде регулира ли се силата на светене на таблото??

kolev
28-12-2013, 06:37
не.

Alfoнso
28-12-2013, 14:10
Здравейте Колеги Алфисти,Ако някой се интересува,имам Алфа 146 1.4 Т.С. на части,имам всичко за нея без горивна помпа и радиатора и е с теч,стоповете са затъмнени,всичко друго е идеално :)

tonov
28-12-2013, 14:21
Здравей колега, има специален раздел за обяви от типа:
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=69
Моля, прегледай правилата за публикуване и си пусни тема там.

nikolchoni
02-01-2014, 16:46
Здравейте Колеги и ЧНГ, да сте живи и здрави и много по-успешни през 2014 г. Имам едно питане - Крушките на късите и дългите еднакви ли са, че при мен и 2-те са H1 55W, а ми казаха, че трябвало да бъдат различни.

tonov
02-01-2014, 17:37
Еднакви са :)

brazen
03-01-2014, 10:34
Здравейте Колеги и ЧНГ, да сте живи и здрави и много по-успешни през 2014 г. Имам едно питане - Крушките на късите и дългите еднакви ли са, че при мен и 2-те са H1 55W, а ми казаха, че трябвало да бъдат различни.

При феис-лифта даже и на фаровете за мъгла са H1, но не си спомням колко вата.

D-I-V-A-K-A
04-01-2014, 18:15
При феис-лифта даже и на фаровете за мъгла са H1, но не си спомням колко вата.

В халогените се водят Н3, приличат на Н1, но имат една жичка допълнително ;-)

brazen
07-01-2014, 23:57
:lupe: Като се замисля си прав за жичката, но бях убеден, че е Н1. Леле колко време съм живял в заблуда...

ivan dimitrov
20-01-2014, 22:47
---

D-I-V-A-K-A
21-01-2014, 00:41
Някой знае ли кьде се мьндахерца тоя заден сервизен щекер? Под таблото в ляво има 2 подобия но не е там. за G73 става вьпрос.

Изглежда ми като да е зад подкалника ;-)

ivan dimitrov
21-01-2014, 01:57
---

AgentStormbringer
23-01-2014, 11:18
Някой има ли представа, дали ще има разлика в отчитането на показанията, ако се смени таблото от старото разграфяване, без ринговете с това, с ринговете и новото разграфяване?

ivailo rachev
23-01-2014, 12:47
Стига новото да не е от 1.8 или КуВе,понеже са до 260,няма да има разлика в показанията.

acko88
24-01-2014, 09:03
Стига новото да не е от 1.8 или КуВе,понеже са до 260,няма да има разлика в показанията.

Аз пък мисля че само от ЖТД ако сложи ще има разлика ;)

ivailo rachev
24-01-2014, 10:11
Е добре де,прав си,малко позабравих за ЖТД-то.

acko88
24-01-2014, 20:42
:lupe: Като се замисля си прав за жичката, но бях убеден, че е Н1. Леле колко време съм живял в заблуда...
Не си в заблуда,точно Н1 са.

D-I-V-A-K-A
25-01-2014, 14:02
Не си в заблуда,точно Н1 са.

На фейс-а, обикновени Н1 ли са бе Кире? Защото на старият не са, както и на 56-та, 55-та и т. н.

tonov
25-01-2014, 14:26
Просто е - на фейса са Н1, на старата броня са Н3.

D-I-V-A-K-A
27-01-2014, 10:34
Явно нещо съм се заблудил, съжалявам за объркването. ;-)

acko88
27-01-2014, 18:35
На фейс-а, обикновени Н1 ли са бе Кире? Защото на старият не са, както и на 56-та, 55-та и т. н.

Да на фейса са Н1 както и на 156,на 155 са Н3

Furious 155
29-01-2014, 15:44
Да на фейса са Н1 както и на 156,на 155 са Н3На 155 и късата и дългата са H1. ;)

mimouzunov
29-01-2014, 16:51
На 155 и късата и дългата са H1. ;)

Фури... Тука говорят за халогените в бронята... Там ние сме Н3

Furious 155
29-01-2014, 16:58
Фури... Тука говорят за халогените в бронята... Там ние сме Н3е не съм ли прав? :)

kolev
30-01-2014, 07:18
и на 145 имаш по една H1 за къси и дълги.
H3 са крушки специално за халогени, но това не значи че всички халогени са с H3. познават се по това че имат кабелче.
лампите с 2 жички (за къси и дълги) са H4 и H7. проста работа.

pyle
02-02-2014, 19:31
На колко оборота са 140км/ч при 1.8 ТС с оригинални гуми и скоростна кутия на последна предавка?

---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:30 ----------

Скорости от боксер стават ли на 16в ТС ?

tonov
02-02-2014, 19:37
Скорости от боксер стават ли на 16в ТС ?

нищо общо нямат

pyle
02-02-2014, 19:46
нищо общо нямат

А карантията може ли да се прехвърля ?

tonov
02-02-2014, 20:30
не мисля

pyle
02-02-2014, 20:50
Хмм ясно, а отностно обротите и скоростта ?

tonov
02-02-2014, 21:01
На двойката беше към 4000. Нямам идея за 1,8 :( Там би трябвало да са повече, понеже 5-а е по-къса

виж предавателните числа:
http://www.alfa145.co.uk/specs.html

pyle
02-02-2014, 21:19
Хмм странно, в този сайт пише, че крайното предавателно е еднакво на 1.8 и 2.0 а по-нагоре в темата и на други места пише, че е с по-къс.

tonov
02-02-2014, 22:10
Еднакви са дифовете, 5-а е по-къса. Значи сумарно крайното предавателно число при 1,8 е по-малко.

pyle
02-02-2014, 23:24
1.6 е със същите предавателни числа като 1.8, тогава защо излиза със по-дълго крайно предавателно число, гумите са с почти еднакъв диаметър.

миро
03-02-2014, 01:06
1.8 e с 3.733
Аз преди бях с такъв.
После сложих 4.07 и заспа :)

pyle
03-02-2014, 09:57
Не стават ли много къси предавките ? Особено 5-са извън градско. :unsure:

миро
03-02-2014, 18:54
Да, но нали върви повече...
А и се продава дизелова пета, ако толкова караш извънградско..

pyle
03-02-2014, 19:08
Като гледам предавателните числа, ми изглежда, че ще стане добре със скорости от пунто хгт. С 3.87 диф., би трябвало да стават.

pyle
04-02-2014, 13:13
Осезаема ли е разликата между 145 и 146 с еднакви мотори?

DerMeister
04-02-2014, 13:45
25 кг разлика...

pyle
04-02-2014, 14:09
Теглото ясно, въпроса ми е в цялостното поведение на двете коли.

ivan dimitrov
04-02-2014, 17:32
---

tonov
04-02-2014, 20:01
В завой е осезаема. За мен 145 има по-добро поведение.

ivan dimitrov
04-02-2014, 21:24
В завой е осезаема. За мен 145 има по-добро поведение.

Вьзможно е. 145 сьм карал само ведньж..

acko88
06-02-2014, 21:31
В завой е осезаема. За мен 145 има по-добро поведение.

Не съм съгласен,в 145 усещам по голяма лекота в задницата по къса е и по-лесно тръгва,146 е по-стабилна за мен.

pyle
07-02-2014, 00:27
А при ускорение много ли се усещат 20-те и няколко кила отгоре ?

ivo_red
07-02-2014, 19:55
Също толкова, колкото се усеща, ако си с наднормено тегло. - Демек на писта може да ти даде някоя стотна разлика

pyle
07-02-2014, 22:22
Да разбирам, че за автомобил на тая възраст, разликата би зависила повече от състоянието, отколкото разликата в теглото.

VLADius
08-02-2014, 22:00
Банда 145/146 - вижте това и ако искате - помогнете!

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=83486

ivo_63
08-02-2014, 22:27
Осезаема ли е разликата между 145 и 146 с еднакви мотори?

мога да говоря само за jtd - 145 е като смарт, 146 е по-кола, но и двете са ташак - много магарета , малко стоене на асфалта, по-тежките коли са по сигурни, имам 146 - не смея да я настъпя - върви ама не знам къде ще излети в канавката, над 110 е страшно вътре , а съм карал доста коли с над 200 без притеснение

ivan dimitrov
08-02-2014, 22:39
---

tonov
09-02-2014, 10:27
Ами вижте си амортисорите и окачването. Колкото и да е различен боксера, на дали разликата е чак такава.
Ако говорите за комфорт - нещата са други, но да казвате че по тежьк автомобил е по сигурен...

Повярвай ми - голяма е разликата. Има опит и с двете.

ivan dimitrov
09-02-2014, 11:04
---

salih84
10-02-2014, 21:03
Здравейте колеги, искам да попитам понеже ми се е изпотило стъклото на единия халоген, как да го отворя за да го подсуша? Пробвах с продължително светене, но не изсъхна напълно и много ме дразни.
Благодаря!

Sm0k
13-02-2014, 12:33
мога да говоря само за jtd - 145 е като смарт, 146 е по-кола, но и двете са ташак - много магарета , малко стоене на асфалта, по-тежките коли са по сигурни, имам 146 - не смея да я настъпя - върви ама не знам къде ще излети в канавката, над 110 е страшно вътре , а съм карал доста коли с над 200 без притеснение
Е чак пък малко стоене на асфалта. Двете коли са сравнително тежки за класа си и годините, си ако гледаме примерно първото браво, голф 3, астра и т.н. и стоят добре за размерите си.

Сега, ако ги сравняваме с автомобили от по-горни класове да, там не може да има сравнение, но спрямо коли от същия клас и същия период според мен 145/6 са много приятни за каране и с добро пътно поведение...

roshaf
14-02-2014, 19:44
Момчета има ли нещо отдолу на предницата което може да се откачи и да ми чука по пода? :D
По точно все едно чука по средата под таблото.
EDIT: Май е от окачването отляво и по-точно май е от лагера :X

tonov
15-02-2014, 15:26
Момчета има ли нещо отдолу на предницата което може да се откачи и да ми чука по пода? :D
По точно все едно чука по средата под таблото.
EDIT: Май е от окачването отляво и по-точно май е от лагера :X

Прегледай си гърнетата

juliano155
17-02-2014, 19:30
Колеги може ли някой да измери каква е дължината на прага на 145-ца.Идеята ми е да се измери от метал до метал без пластмасовия праг.Горе долу на сантиметър под вратата.Мислех да пообиколя в квартала и да намеря някоя и да извадя ролетката но съдейки по себе си ако хвана някой да е клекнал до колата ми и да пипоти нещо,първо ще го сритам после ще го питам какво върши.Ще бъда благодарен за тзи помощ.

ivo_63
17-02-2014, 20:23
Е чак пък малко стоене на асфалта. Двете коли са сравнително тежки за класа си и годините, си ако гледаме примерно първото браво, голф 3, астра и т.н. и стоят добре за размерите си.

Сега, ако ги сравняваме с автомобили от по-горни класове да, там не може да има сравнение, но спрямо коли от същия клас и същия период според мен 145/6 са много приятни за каране и с добро пътно поведение...

е колега ти едни коли си изброил - те същите 1100 кг средно, а съм се засилил , а съм се метнал някъде , далеч по-добре е да са 1500кг със 205+ гуми, иначе да - приятна е за каране, особено от жени

ivo_red
19-02-2014, 10:37
мога да говоря само за jtd - 145 е като смарт, 146 е по-кола, но и двете са ташак - много магарета , малко стоене на асфалта, по-тежките коли са по сигурни, имам 146 - не смея да я настъпя - върви ама не знам къде ще излети в канавката, над 110 е страшно вътре , а съм карал доста коли с над 200 без притеснение


е колега ти едни коли си изброил - те същите 1100 кг средно, а съм се засилил , а съм се метнал някъде , далеч по-добре е да са 1500кг със 205+ гуми, иначе да - приятна е за каране, особено от жени

ТИ-то не е 1500 кг не е с 205+ гуми и определено не е кола за жени. Моята поне не смее да я кара. Определено няма никакви проблеми над 100-110 в стабилността. Прегледай амортисьорите отпред и отзад, че като заминат и става като лодка.

donMirkoni
20-02-2014, 22:41
здравейте един бърз въпрос,става ли окачването от 1.8 тс на 1.9 жтд,става въпрос за макферсоните отпред ,носачите,и всички други детайли

D-I-V-A-K-A
21-02-2014, 01:12
здравейте един бърз въпрос,става ли окачването от 1.8 тс на 1.9 жтд,става въпрос за макферсоните отпред ,носачите,и всички други детайли

Да колега, стават, само боксера се различава ;)

acko88
21-02-2014, 08:46
здравейте един бърз въпрос,става ли окачването от 1.8 тс на 1.9 жтд,става въпрос за макферсоните отпред ,носачите,и всички други детайли

Амортесьорите не стават,носачите биаледките и евентуално кормилните накрайници стават ако 1.8 е с бърза рейка като на жтд.

D-I-V-A-K-A
21-02-2014, 10:59
Амортесьорите не стават,носачите биаледките и евентуално кормилните накрайници стават ако 1.8 е с бърза рейка като на жтд.

Мисля, че накрайниците бяха еднакви, ако не се лъжа. А найстина макферсоните са различни, в бързината не прочетох, че и за тях става въпрос ;-)

infernus
21-02-2014, 11:07
ТИ-то не е 1500 кг не е с 205+ гуми и определено не е кола за жени. Моята поне не смее да я кара. Определено няма никакви проблеми над 100-110 в стабилността. Прегледай амортисьорите отпред и отзад, че като заминат и става като лодка.

Еми представи си, моята какъв страх има от карането на 145-цата, като предпочита да ката Еспейс... За времето си колите обаче наистина са били доста тежки сравнени с гУфове и козАстри. Но на писта винаги е било ясно коя кола е по добра.

А някой може ли да ми каже за боксер да си е слагал спортни амортисьори отпред, впечатления, цифри, марка и т.н. Че мойте се разбиха доволно вече.

stelt
21-02-2014, 22:37
Да, използват се пълнители само, които се вкарват в ботушите на твоите амортисьори. Аз и други хора сме карали с КОНИ, но за цени в момента не мога да ти кажа нищо.

ivan dimitrov
22-02-2014, 13:53
---

donMirkoni
22-02-2014, 14:23
благодаря за отговорите

pyle
22-02-2014, 21:20
Колко са дълги биелите от център до център на 1.8 16в ? Еднакви ли са със тези на 2.0?

infernus
24-02-2014, 09:06
Да, използват се пълнители само, които се вкарват в ботушите на твоите амортисьори. Аз и други хора сме карали с КОНИ, но за цени в момента не мога да ти кажа нищо.

Втвърдяват ли возията, че все това гоня главно. Модел на пълнитела на Кони, би ми бил мноооого полезен.
Благодаря предварително. :cheers: :cheers: :cheers:

stelt
25-02-2014, 21:16
А подробности? Как се вкарва "пьлнителят"? Заварка, резба, скоба някаква?


Има шлосерска намеса, но не знам точно как се процедира, тъй като моите ги взех готови.
Със сигурност стария ботуш се срязва, после мисля за пълнителя се прави капачка на резба. Отдолу също се подсигурява с болт.
Возията определено става доста ''вдървена''.

ivan dimitrov
25-02-2014, 22:11
---

Sm0k
26-02-2014, 02:01
е колега ти едни коли си изброил - те същите 1100 кг средно...
Ми какви коли да избера - някак си не ми се стори сериозно да сравняваме 145-цата от 94-та с S-класа от 2013 :) Тия коли са от същите години и от същия клас и е факт 145-цата е най-тежката от 4-те. Освен това лично според мен, окачването е настроено по-добре и спирачките й са по добре, пак казвам в сравнение с други коли в тоя клас и тия години. Така че, аз лично се чувствам много по-комфортно в 145-ца отколкото в Гоуф 3 и не бих казал че са един дол дренки като пътно поведение :)
Понеже гледам, че става дума и за скорости от над 200, аз лично до 150 на първокласен път (хубав, не такъв без асфалт ) и до 180-190 на магистрала не чувствам притеснение да си карам 145-цата. Ако не правиш глупости, преценяваш си маневрите и не лашкаш волана като на сватба, колата си държи идеално. Естествено около 200 вече в такава кола, човек се замисля, ама смятам е нормално се пак не е нито лимузина нито спортна кола :) Пък и все пак най-мощните коли от тоя модел са 150 коня, не са чак толкова много за шасито й :)

Колегата ivo_red e прав - ако смяташ че 145-цата ти не държи добре пътя, погледни й все пак амортисьорите - като изпуснат почва да те изненадва при маневри които иначе не са проблем за нея - казвам го от опит на моята един комплект вече съм изхвърлил ;)

infernus
26-02-2014, 18:27
Има шлосерска намеса, но не знам точно как се процедира, тъй като моите ги взех готови.
Със сигурност стария ботуш се срязва, после мисля за пълнителя се прави капачка на резба. Отдолу също се подсигурява с болт.
Возията определено става доста ''вдървена''.

Само да вметна че боксера и TS-a са с различни амортисьори, защото закачването на рейката е различно..

Няма ли някой спомен точно кое KONI се слага?

ivalin93
26-02-2014, 20:27
съштия проблем и на тди то имам със зареждането самоче аз сипвам от туби че я карам на масло :D като почна да сипвам и не спирам от време на време галгочи и прелива :Д

roshaf
27-02-2014, 21:59
Здрасти. Някой знае ли как се казват тея болтове дето държат дисковете за главината (с конусните глави) и дали ги има по магазините? И още нещо - колко волта са батерийте на дистанционните за аларма по принцип? Мисля, че е заводската. Пише metasystem.
Поздрави.

bobi_kz
28-02-2014, 11:07
Колеги, търся тема за ремонт на вариатор поетапни стъпки дали има такава че аз нещо не я намирам...

roshaf
28-02-2014, 12:14
Колеги, търся тема за ремонт на вариатор поетапни стъпки дали има такава че аз нещо не я намирам...

http:// www.alfaworkshop.co.uk/cambelt_change_16_18.shtml (http://www.alfaworkshop.co.uk/cambelt_change_16_18.shtml)
Тук има гайд ако това търсиш, но е на английски и май не е много детайлно. Но има картинки :D

kolev
28-02-2014, 13:43
Здрасти. Някой знае ли как се казват тея болтове дето държат дисковете за главината (с конусните глави) и дали ги има по магазините? И още нещо - колко волта са батерийте на дистанционните за аларма по принцип? Мисля, че е заводската. Пише metasystem.
Поздрави.

с болта отиваш в магазин за крепежни елементи. примерно итт или вюрт, там ще ти дадат същите.
за батериите- ако е цилиндрична, обикновено са 12волта, иначе 3в. на нея пише.