PDA

View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16

bobi_kz
28-02-2014, 13:57
http:// www.alfaworkshop.co.uk/cambelt_change_16_18.shtml (http://www.alfaworkshop.co.uk/cambelt_change_16_18.shtml)
Тук има гайд ако това търсиш, но е на английски и май не е много детайлно. Но има картинки :D

Благодаря колега, мислех че е по лесна тая работа ама си трябват прибори които нямам за съжаление а явно без тях няма да стане..

bobi_kz
01-03-2014, 10:12
Без петите и тоя часовник мога ли да го ремонтирам тоя вариатор? Или си трябват тези пети..?

roshaf
01-03-2014, 10:31
Без петите и тоя часовник мога ли да го ремонтирам тоя вариатор? Или си трябват тези пети..?

Емм после много трудно ще стане зацепването и има много голяма вероятност, да стане беля, особено ако ти е за първи път. Най добре на сервиз..
Edit: В тоя сайт е даден и специялен камък за развиване на вариатор от вала, което също било доста трудно. Там има опасност да повредиш и самия вал (поне така съм чувал).

ivailo rachev
01-03-2014, 11:08
Аз часовник съм ползвал само един път,а съм зацепвал ТС поне 50 пъти,но пети винаги ползвам.Без пети също мога да зацепвам,но трябва да съм сигурен,че преди това е направена както трябва,но пак си предпочитам с петите.Часовника го заменям със дълга отвертка в първи цилиндър и намирам ГМТ.Иначе не е задължително да се ползва тоя ремък за вариатора,аз ги развивам с тръбен ключ.Малко е сложно,понеже освен на резба е сложено и лепило на вариатора към вала.Aко ти е за първи път по-добре да го направи някой,на който не му е за първи път.

pyle
01-03-2014, 13:42
Може ли в туин спарк скоростна кутия да се сложат предавки от боксер и дизел ?

ivailo rachev
01-03-2014, 13:45
От дизел да,но за боксер не съм сигурен.

stelt
03-03-2014, 19:22
Може ли в туин спарк скоростна кутия да се сложат предавки от боксер и дизел ?


От боксер - не могат.

bobi_kz
04-03-2014, 12:36
имам едни ветробрани за 146 да не пускам тема в раздел продава някой интересували го ?

RahzeL
05-03-2014, 18:29
Здравейте. Искак да попитам онзи ден на дъжда дадох малко повече газ и ми светна лампата на акумолатора и почна нещо отпред да вие. Някой има ли представа от какво е така? И още един въпрос имам и той е следния. От време на време като запаля колата притреперва (мисля че пали на 3 цилиндъра) и след малко се оправя, но понякога не може и да запали веднага. Трябва да върна ключа и да запала пак като задържам повече така че да запали. Рядко го прави но е дразнещо. Моля помогнете ми.

DerMeister
05-03-2014, 19:16
По първия въпрос предполагам си намокрил ремъка и може да е превъртал или нещо такова. Ако вече не свети лампата си ок. Аз по същия начин зимата спуках алтернатора и се наложи да го сменя.

За другото има всеобщ проблем с първото палене при TS.
Аз поне не знам някой да е установил точно от какво е. При мен ту се появява ту изчезва. Палиш първи път, гасне, палиш втори и всичко е ок. Възможно е обаче да имаш проблем с нещо друго - дебитомер и т.н.

infernus
06-03-2014, 20:02
Здравейте. Искак да попитам онзи ден на дъжда дадох малко повече газ и ми светна лампата на акумолатора и почна нещо отпред да вие. Някой има ли представа от какво е така? И още един въпрос имам и той е следния. От време на време като запаля колата притреперва (мисля че пали на 3 цилиндъра) и след малко се оправя, но понякога не може и да запали веднага. Трябва да върна ключа и да запала пак като задържам повече така че да запали. Рядко го прави но е дразнещо. Моля помогнете ми.

1. Вкарал си колата в локва и си намокрил шайбата на коляновия вал и ремъка алтернатора е започнал да преплъзва и от там и виенето. Провери дали не е хлабав ама надали, случва се на почти всяка кола като намокри шайбата.

2. Това изглежда доста комплексно, по добре кажи кога става дали на студен мотор само или на топъл или винаги. Пък ит Твин Скрапове не разбирам, нече и от боксери толкова рабирам ама...

ivailo rachev
07-03-2014, 09:56
По първия въпрос предполагам си намокрил ремъка и може да е превъртал или нещо такова. Ако вече не свети лампата си ок. Аз по същия начин зимата спуках алтернатора и се наложи да го сменя.


Ей тая процедура я правих тази неделя,след като и на мен зимата в снега малко ми се сцепи генератора.

bobi_kz
07-03-2014, 22:56
харесал съм си едни джанти 17 '' обаче междуболтовото разстояние е 4х100, с някакви раздвижни болтове ще станат ли или трябват фланци?

D-I-V-A-K-A
08-03-2014, 02:30
Става с раздвижни болтове, стига централният отвор да е същият, ако не е, ти трябват втулки ;-)

ivailo rachev
08-03-2014, 09:13
Аз карах мойта със 16-ки 4х100 със нейните си болтове,не съм ползвал раздвижни болтове.По принцип има възможност когато не са раздвижни болтовете да се развиват,но при мен със 200 нямаше проблем :D

tonov
08-03-2014, 15:09
Аз карах мойта със 16-ки 4х100 със нейните си болтове,не съм ползвал раздвижни болтове.По принцип има възможност когато не са раздвижни болтовете да се развиват,но при мен със 200 нямаше проблем :D

То за ставане ше стане, ама е силно НЕпрепоръчително. Аз не бих карал така, особено пък с 200 :)

mino
12-03-2014, 13:47
Пичове, имам един проблем. Надявам се да можете да помогнете ...
Имам 145, 1.3 боксер и не съм го палил от 6-7 месеца. Днес запали от раз, но педала на съединителя го няма никакъв (а си беше нормален). Казаха ми съседи на налея спирачна течност и че спирачки и съединител я ползват заедно. Налях, и то не малко. Педала на спирачката е чук (той и не беше много зле), но съединителя не се променя. Някакви идеи ...?

П.С.
Да, знам. Трябваше да я припалвам:)

kolev
12-03-2014, 13:53
не е от припалването. горен или долен цилиндър съединител. виж къде е теча щом се е наложило да доливаш.

roshaf
14-03-2014, 18:16
От няколко дена усещам, че трудно пали колата в смисъл че трудно върти. С един комшия мерихме - без включени консуматори и двг държи 12.45v. Като завърти стартера пада до към 8 волта, изключва се газовото и радиото губи станции настройки тн. Има и някво пиукане в купето като върти ама може и от радиото да е :-) . Та дали стартера нещо или аку-то? За 1.6 двг г/д колко ah е препоръчително? Забравих да кажа зарежда нормално 14.3-.4v.

ivo_red
14-03-2014, 19:04
Аларма имаш ли? Провери да не идват от нея ядовете особено ако е афтърмаркет, щото се случва често, най-вече ако е стара.

spellmaste
14-03-2014, 19:13
Здравейте,
Насочил съм се към джанти 17" с гуми 205/40/17. Колата е 145 qv с ниско окачване.
Какво е максималното ЕТ и J към което мога да се насоча ?

Благодаря :)

acko88
17-03-2014, 20:52
Здравейте,
Насочил съм се към джанти 17" с гуми 205/40/17. Колата е 145 qv с ниско окачване.
Какво е максималното ЕТ и J към което мога да се насоча ?

Благодаря :)

На тоя размер гуми съм карал с 7.5ж и ет35,както и същата ширина само че с ет26 на едни Борбетки обаче отзад с хора опираха малко

DMS
17-03-2014, 21:18
;) :)

brazen
19-03-2014, 12:53
Пичове, днес си продадох Алфичката.
Мерси на всички за помощта през последните 4 години!

Специални благодарности на колегите: acko88, D-I-V-A-K-A и DMS!!! Те си знаят защо!:notworthy:

infernus
19-03-2014, 15:43
Пичове, днес си продадох Алфичката.
Мерси на всички за помощта през последните 4 години!

Специални благодарности на колегите: acko88, D-I-V-A-K-A и DMS!!! Те си знаят защо!:notworthy:

И сега какво, немски навес ? VW Polo-вер? :hehe:

brazen
19-03-2014, 16:58
Ако ще е немско ще е пасатор. Иначе се оглеждам за Вагонче JTD.

abart_
22-03-2014, 19:21
Здравейте,
Насочил съм се към джанти 17" с гуми 205/40/17. Колата е 145 qv с ниско окачване.
Какво е максималното ЕТ и J към което мога да се насоча ?

Благодаря :)

Като външен диаметър 205/40 ще ги събереш.Принципно и 8J джанта влиза с ЕТ 35...но след Калояново пластмасовите подкалници си взеха . При по-неагресивно каране с твърдо окачване не вярвам да е проблем.
Инъче мойте жанти са 4х100 с раздвижни болтове и доооста често се развъртат до и над 200 , виждали са трак дей-ве...без проблеми досега, да чукна на дърво

Друг интересен факт е , че ми се наложи да пътувам 300 км със скорости 90-100 , не повече от 120 и до 3к об......и о, чудо-даде разход 7/100. За пръв път ми се случи това от над 6г и над 80 000 км. с тоя кош

stoqn borisov
23-03-2014, 14:30
здравейте колеги Имам alfa 145 има си централно На ключа светва но не работи можете ли да ми помогните от къде може да идва проблема благодаря предварително

invinceble
23-03-2014, 15:51
Колеги, препоръчайте добър майстор за тоците на 146ца в Пловдив. Имах проблем с чистачиките, разбъзиках релетата под кормилото и сега не ми работи километража и фаровете..... :(

malkia_jiraf
25-03-2014, 13:47
Здравейте имам един въпрос .Скоростна кутия от 156 1.8 дали ще стане на 145 QV

ivan dimitrov
25-03-2014, 20:32
---

tonov
25-03-2014, 21:05
Здравейте имам един въпрос .Скоростна кутия от 156 1.8 дали ще стане на 145 QV

Като кутия трябва да стане, но е с други предавателни числа.
По-добре си търси от 145/6.

ivailo rachev
26-03-2014, 09:24
Малко трудно ще се преправи,понеже КуВе-то ти е с помпи и аксиален лагер,отделно скоростите са със щангички(знаеш за кои говоря),а 156-цата е с лагер помпа и жила.

joro922
11-04-2014, 18:45
Колеги Търся цялата долна част на двигателя 145 2.0 16в ако някой има предложения ще съм много благодарен цяла Варна обиколих и няма никъде

ivan dimitrov
12-04-2014, 00:23
---

roshaf
12-04-2014, 15:50
Някой знае ли къде се намира заводската аларма на 145. 97 година е, а на диода на стъклото пише meta system

ivailo rachev
14-04-2014, 23:33
Отваряш багажника,където е механизъма за вратата(на баажника) малко в дясно под пластмасовата кора се намира.

bobi_kz
15-04-2014, 08:56
Колеги, главата на 1,8 ТS съвместима ли е с тази на quadrifoglio verde и при една евентуална смяна на моята с такава какви са необходимите неща освен главата, сиг. комп., смукателен и изпускателн колектор. друго има ли и ако някой го е правил да сподели как се държи колата каква е мощността им и за какви пари става въпрос.

П.С. с колата от подписа съм всичко и е сток.
Поздрави и Весели празници!

ivailo rachev
15-04-2014, 12:31
Здравей колега,погледни ми подписа и се вгледай в 156-цата :) Аз и приятелката ми правихме интервенцията,очаквай ЛС.

145selespeed
15-04-2014, 13:11
Колеги, здравейте!

Имам следният проблем:
Колата ми е 145 КуВе и е с проблем в средното триъгълното гърне под задните седалки. Искам да го елиминирам и заменя с тръба, но колата ми е в чужбина, а искам тук да им направят тръбата и да си я занеса там.

Трябва ми някой от Варна с половин час свободно време, да се срещнем някъде където правят ауспуси и да се сложи неговата 145 на канала. Без да се демонтира нищо, просто се извива една тръба и се гледа за мостра истинското гърне. Това е! Който се навие черпя го една ФААААНТАААА! Тел. ми е 0988.983.889 (Явор).

П.С. Стават всякакви 145/146 Туин Спарк. Средното им гърне е еднакво.

145selespeed
15-04-2014, 21:12
Намерих!

acko88
16-04-2014, 18:51
Колеги, главата на 1,8 ТS съвместима ли е с тази на quadrifoglio verde и при една евентуална смяна на моята с такава какви са необходимите неща освен главата, сиг. комп., смукателен и изпускателн колектор. друго има ли и ако някой го е правил да сподели как се държи колата каква е мощността им и за какви пари става въпрос.

П.С. с колата от подписа съм всичко и е сток.
Поздрави и Весели празници!

Аз мисля че главите са еднакви,разликата е в валовете.Иначе ако искаш да го направиш вече да има и ВИС ти трябва инсталация колектор и комп. Ако се решиш да го правиш имам тези неща.

thecleaner
16-04-2014, 19:08
Аз мисля че главите са еднакви,разликата е в валовете.Иначе ако искаш да го направиш вече да има и ВИС ти трябва инсталация колектор и комп. Ако се решиш да го правиш имам тези неща.

1,8 и 2,0 от еднакви поколения след гарнитурата на главата нагоре, всичко е еднакво ;) Колегата ако иска да ъпгрейтва му требе дъно от 2.0, а не глава.

ivailo rachev
16-04-2014, 19:09
Валовете са еднакви,там няма разлика.Променлива геометрия е хубаво да има,но там хамалогията е голяма,докато при мен мотора си е ЦФ2 и си го има и работата е значително по-малка.

bobi_kz
16-04-2014, 19:30
хора почвате да ме карате да се съмнявам какво да правя.. :D

DMS
16-04-2014, 19:56
Ти сам го каза, като пастира колата в един клубен сервиз ;) Отказа ли се...

bobi_kz
17-04-2014, 09:01
Ами не съм, но ако е така както казва колегата thecleaner че всичко от гарнитурата на горе е еднакво не виждам смисъла да си давам парите все още не съм се отказал защото обичам да човъркам :D. Цялата ми идея дойде от там, че 1 приятел с хонда сивик 95 г. ще го прави това колата му е 1,5 90 к.с. и сега ще слага глава от 1,6 в-тек, но заедно с нея деоко, колектори, комп. инсталация. Това е често срещано при тях и колицата от 90 кончета отива на 130 някъде на колелата.. с това малко купе ще реже много :D

DMS
17-04-2014, 10:32
Смени горивото :gayfight:

bobi_kz
17-04-2014, 15:38
Карам и със 100 октана и наистина има разлика и във вървенето и в разхода. ;)

quadrifoglioverde
17-04-2014, 21:16
Карам и със 100 октана и наистина има разлика и във вървенето и в разхода. ;)

100 октана от къде?

bobi_kz
18-04-2014, 08:48
ОМВ и също с 98 спорт на лукойл.

my_power88
20-04-2014, 13:36
привет колеги,неможах да намеря отговор в търсачката и реших да попита,та проблема ми е следния още от както имам колата държи много високи обороти кам 2000 та даже някой път и малко отгоре,ту се нормализира,когато карам на и искам да изклуча от скорост неискат да падат оборотите,друг път паднат абе когат и е кеф,някой ако е имал точ проблем да ме посаветва,щот много не вярвам на тия майстори на голфчета,да няма пак а купи тва,то не е от него купи друго и така..мерси

DerMeister
20-04-2014, 17:50
По време на движение е нормално оборотите на празен ход да са малко по-високи, но не чак 2000. Вероятно имаш проблем с моторчето за празен ход.

roshaf
20-04-2014, 19:38
привет колеги,неможах да намеря отговор в търсачката и реших да попита,та проблема ми е следния още от както имам колата държи много високи обороти кам 2000 та даже някой път и малко отгоре,ту се нормализира,когато карам на и искам да изклуча от скорост неискат да падат оборотите,друг път паднат абе когат и е кеф,някой ако е имал точ проблем да ме посаветва,щот много не вярвам на тия майстори на голфчета,да няма пак а купи тва,то не е от него купи друго и така..мерси
Ако датчика на термостата не е свързан също може да го прави тоя номер, но при мен отиваха към 3к.

spellmaste
25-04-2014, 19:01
Може ли да помогнете със схема за кабела от контактния ключ до реле регулатора на алтернатора ? Или някой ако може да помогне да пообясни откъде минава гадния кабел :D

ivan dimitrov
25-04-2014, 19:11
---

spellmaste
25-04-2014, 20:24
Опа, вярно не съм написал за какъв автомобил, нищо де, нацелил си го от 1-вия път :rockon: Мерси !

spellmaste
26-04-2014, 13:47
Здравейте,
Взех задни амортисьори за 145-цата (някакви спортни Dalfiume Rossano Asseti Sportivi Auto ). Проблема е, че свих единия докрай на ръка (доста трудно стана) и сега няма разгъване вече втори ден :( и съответно немога да го монтирам като е в крайно събрано положение. Пробвах с 2 метални шпилки в двата края, едната шпилка я настъпих, другата - дърпане с ръце и едвам помръдна. Как се разгъват тея щуротии Оо ?!?!?!?!?

malkia_jiraf
01-05-2014, 20:23
Някой може ли да каже нещо за тия грешки .Трия ги и като покарам малко пак ги записва.

brazen
02-05-2014, 13:03
Някой може ли да каже нещо за тия грешки .Трия ги и като покарам малко пак ги записва.

Пичага, мога да ти дам насока само за първата грешка P0704 - виж тази тема във ФИАТ форума, на мен ми свърши работа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63366&highlight=

Ако не го оправиш ще продължава да пише грешката.
Успех!

invinceble
04-05-2014, 11:21
Колеги, осезаема ли е разликата ако сменя пружините и амортисьорите на 146 Junior със обикновени такива? Искам да стане малки по-комфорно...

spellmaste
06-05-2014, 23:45
:haha: :haha: :haha:

http://media.snimka.bg/s1/3447/033138602.jpg?r=0

spellmaste
15-05-2014, 00:37
Здрасти,
Преди време бях попаднал на колега който е сложил километраж от 156 на 145. Дайте някакво инфо за колегата :)

Furious 155
15-05-2014, 10:50
Здрасти,
Преди време бях попаднал на колега който е сложил километраж от 156 на 145. Дайте някакво инфо за колегата :)
това ли ?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=63596&highlight=145+selespeed

DMS
15-05-2014, 11:11
А някой да знае защо се хваща слабо радио в 145? Антената е здрава... радиото е хубава марка.... Някои станции се чуват откровено зле.

kolev
15-05-2014, 12:26
провери да не ти е включена функция LOC (local) на радиото.

spellmaste
15-05-2014, 13:37
това ли ?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=63596&highlight=145+selespeed
Не :( Само километража беше сменил колегата. От 156 сложен на 145 и немога да открия темата :(

digitalundgrd
15-05-2014, 15:16
Заповедай ;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=821249&postcount=130

Иии да почерпиш после като я направиш...

spellmaste
15-05-2014, 20:53
Заповедай ;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=821249&postcount=130

Иии да почерпиш после като я направиш...

Точно това търсех!!! Благодаря !:drunk::drunk::drunk:

ivan dimitrov
15-05-2014, 21:20
---

DMS
15-05-2014, 22:57
Е може ли климатроник и лупи да сложат, а усилвател не? : ) Освен да намаам един? Христо Ботев го хващам идеално, но рядко се интересувам от нивото на река Дунав в сантиметри на руски.

soldier81
17-05-2014, 12:06
Имам един от 155цата,ако ти върши работа ти го подарявам.

DerMeister
18-05-2014, 14:42
Има ли значение от какъв двигател(TS) и коя година е таблото(километража)? Трябва ми само платката.

spellmaste
18-05-2014, 17:38
Има ли значение от какъв двигател(TS) и коя година е таблото(километража)? Трябва ми само платката.
Разколачвал съм две табла от 1,4 (цф1 и цф2) и едно от 2,0. Разлика не открих.

DerMeister
18-05-2014, 20:13
Имам някакви спомени за различна скала на температурата, но може и за боксер да е било...

vankata_ll
18-05-2014, 21:07
Имам някакви спомени за различна скала на температурата, но може и за боксер да е било...

На CF1 двигателите средата на скалата е 80 градуса. При CF2-ките там вече пише 90 градуса. При боксерите не знам как е.
При мен на диагностика, датчикът на инжекциона показва с 10 градуса повече от показанията на таблото.

spellmaste
18-05-2014, 22:59
На CF1 двигателите средата на скалата е 80 градуса. При CF2-ките там вече пише 90 градуса. При боксерите не знам как е.
При мен на диагностика, датчикът на инжекциона показва с 10 градуса повече от показанията на таблото.

Прав си, при цф1 е 80 , при цф2 е 90, но нормалната темп. е винаги хоризонтално на стрелката и не е проблем

lan
19-05-2014, 13:58
Има ли значение от какъв двигател(TS) и коя година е таблото(километража)? Трябва ми само платката.
Има значение, колега. Трябва да ти е от същия двигател и същата година. В противен случай показанията ще са различни - веднъж обортомера ще ти отчита невярно, може да ти полудее километража - тъкмо потегляш, а вече километража ти показва 80-90 км/ч. А може и да ти светнат лампите на ABS-а, еърбега и т.н.
Пиша го от личен опит.
Надявам се да съм бил полезен.

spellmaste
20-05-2014, 20:38
Има значение, колега. Трябва да ти е от същия двигател и същата година. В противен случай показанията ще са различни - веднъж обортомера ще ти отчита невярно, може да ти полудее километража - тъкмо потегляш, а вече километража ти показва 80-90 км/ч. А може и да ти светнат лампите на ABS-а, еърбега и т.н.
Пиша го от личен опит.
Надявам се да съм бил полезен.

При мен не е имало проблеми, на цф1 2.0 бях с километраж от цф1 1.4, от цф1 2.0, сега съм с такъв от цф 2 1.4 и не е имало грам проблеми с който и да било, закачаш на буксите и всичко си работи чудесно вече 3 г.

bobi_kz
22-05-2014, 10:23
Пиша тука за да не пускам нова тема: В момента си ремонтирам колата след скъсан ангренажен ремък и искам да ремонтирам и вариатора, питах разни майстори в Казанлък и ми казаха по-добре да не го пипам, че можело да стане и по-лошо.. гледах снимки на разглобен вариатор и не ми се вижда толкова сложна цялата процедура... ремонтния комплект е една прожина с някви пластмаси. Има ли нещо по специфично при разглобяването сглобяването и монтажа, някой запознат ако знае да сподели да го правя докато колата е разглобена.
Благодаря :)

DMS
22-05-2014, 10:26
Така и така си разглобил.... ще не вмъкнеш едно охлювче? :spell:

bobi_kz
22-05-2014, 10:43
Така и така си разглобил.... ще не вмъкнеш едно охлювче? :spell:

ами иска ми се, но малко кеш няма да ми достигне апък я карам всеки ден и разхода ще стане голям :D иначе бих забол 1 :) засега е с глава от 2.0 само по нататък кой знае... :D

DMS
22-05-2014, 12:03
JивоT и зDраве :Tease:

thecleaner
22-05-2014, 12:14
ами иска ми се, но малко кеш няма да ми достигне апък я карам всеки ден и разхода ще стане голям :D иначе бих забол 1 :) засега е с глава от 2.0 само по нататък кой знае... :D

Да ти кажа само, че глава 1,8 и глава 2,0 са абсолютно еднакви неща.

bobi_kz
22-05-2014, 14:58
С главата от 2.0 не стават ли по-големи камерите? или бъркам..??

thecleaner
22-05-2014, 19:01
С главата от 2.0 не стават ли по-големи камерите? или бъркам..??

Бъркаш, пак казвам главите са абсолютно еднакви.

vankata_ll
22-05-2014, 20:17
...... Има ли нещо по специфично при разглобяването сглобяването и монтажа ....

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=21171&highlight=oem

Виж края на първия пост ;-)

bobi_kz
22-05-2014, 23:02
Някой да услужи с едни пети за зацепване за тази Събота?? Ще почерпя биричка. :thumbup:

spellmaste
23-05-2014, 22:35
Здравейте,
Въпрос: Колко се стяга биалетката към носача на 145/6 ТС ?

DMS
24-05-2014, 00:38
До скъсване и четвърт назад :-D Те тампончетата не си ли я ограничаваха гайката сами? Кво стана с Асети Спортиви Болоня? :hmm: :)

spellmaste
24-05-2014, 04:58
До скъсване и четвърт назад :-D Те тампончетата не си ли я ограничаваха гайката сами? Кво стана с Асети Спортиви Болоня? :hmm: :)

Незнам доколко ограничават, да не я откъсна от стягане :( А за асети още не сме раздули задните калници :D

kolev
24-05-2014, 10:34
няма как да скъсаш биалетката. стягаш докато се посмачкат тампоните.

spellmaste
25-05-2014, 19:36
няма как да скъсаш биалетката. стягаш докато се посмачкат тампоните.

Мерси,
Приключих ходовата част :D

Дайте сега съвети за предни спирачни дискове за 145 QV

Някой с впечатления за тези ? http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=45&modif=189&cat=2&subcat=69&prod=11866&numenkl=2&show=1

spellmaste
26-05-2014, 21:43
Дайте сега съвети за предни спирачни дискове за 145 QV

Някой с впечатления за тези ? http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=45&modif=189&cat=2&subcat=69&prod=11866&numenkl=2&show=1

Хайде, че трябва да взимам дискове :D

kolev
27-05-2014, 10:00
вземи си нещо друго доказано ако ще и метели да са.

digitalundgrd
27-05-2014, 10:59
То въпроса е да е по-така фиешън :)

Лично моето мнение е, че само нарязаните дискове (Брембо Мах например) са по-добрия избор от дупчените...

my_power88
27-05-2014, 22:43
моторчето за празен ход еднакво ли е за всички двигатели на 146,защото мисля че моето се е прецакало да знам какво да търся и дали да земам втора ръка за 2.0 тс.мотор..?

kolev
28-05-2014, 09:25
не са еднакви. 2,0 тс имаш стар и нов мотор.

my_power88
28-05-2014, 19:24
моя е 96г.декември,

Kostadin`
02-06-2014, 23:53
Момчета някой да знае за какво е тази букса в багажника,от ляво зад облегалката?

BillyBoy`
03-06-2014, 09:20
моторчето за празен ход еднакво ли е за всички двигатели на 146,защото мисля че моето се е прецакало да знам какво да търся и дали да земам втора ръка за 2.0 тс.мотор..?Еднакви са от 1.4 до 2.0.Как разбра че моторчето ти е прецакано?Незнам какво трябва да му причиниш за да го прецакаш.Ако иска почистване почистваи го и това е ако клапичката вътре не се движи вътре накисни го със ВД-40 или корселин и деистваи след това по почистването.

bobi_kz
03-06-2014, 12:53
Аз моето го чистих наскоро с Meglio накиснах го за 30 мин. някъде после изпада доста черно от него..

invinceble
08-06-2014, 20:19
Nice, a :)

DJ
15-06-2014, 23:58
Здравейте, имам въпрос някой слагал ли е 6-степенна скоростна кутия на 145/6JTD, кутията ще е примерно от 166-ца 2,4JTD. Та ако някой е парвил тази операция, може лида сподели опит, знам няколко 147 и 156 и 1.9 и 2.4 минали през подобна метаморфоза, ако не тук ще питам в другия раздел:) Като цяло идеята ми е дали има разлика и смисъл, колата ми е с ремап и бууст контролер от колегата ОЕМ и си мисля че може и 6-скорости също да и отиват :)
Мерси предварително на всички отзовали се:)

DMS
16-06-2014, 00:17
Щом ОЕМ я е правил значи колата си я бива, но какво целиш с шестия зъб? Ако пътуваш предимно на дълго и не си падаш по динамиката може би има резон. :)

DJ
16-06-2014, 14:55
Щом ОЕМ я е правил значи колата си я бива, но какво целиш с шестия зъб? Ако пътуваш предимно на дълго и не си падаш по динамиката може би има резон. :)

Честно казано, само събирам информация и опит пък знам ли може и да получи нова кутия колата:) Иначе ОЕМ е супер точен ;)

tonov
16-06-2014, 15:43
Провери първо дали има място да я навреш. 6-степенната кутия е по-дълга с 5-6 см. На 156 стърчи към гумата и понякога опира при пълен десен.
Иначе с 6-степенната колата има по-добър ряз (предавките са по-къси) и съответно намалява разхода на дълъг път.

DJ
16-06-2014, 15:46
Провери първо дали има място да я навреш. 6-степенната кутия е по-дълга с 5-6 см. На 156 стърчи към гумата и понякога опира при пълен десен.
Иначе с 6-степенната колата има по-добър ряз (предавките са по-къси) и съответно намалява разхода на дълъг път.

Радвам се, че точно ти пишеш(очаквах понеже знам че 156-цата ти е с такава кутия) супер звучи тва за повечето "ряз'' и по малкия разход!!! Аз определено нямам техническите познания за да разберя ще се събере ли...дано пише и някой, който е слагал или поне опитвал :)
:cheers:

DJ
16-06-2014, 16:21
Едни доста интересни джанти за колегите които искат 17-ки :) http://olx.bg/4br-leti-dzhanti-oz-i47000921
Обявата не е моя случайно попаднах на нея
:)

bobi_kz
17-06-2014, 11:39
Здравейте колеги,
Колата от подписа ми има ли OBD 2 букса за диагностициране понеже 1 колега си взе скенер който се закача за обд буксата и искам да пробвам на моята кво ще покаже?? :)

D-I-V-A-K-A
21-06-2014, 20:18
Здравейте колеги,
Колата от подписа ми има ли OBD 2 букса за диагностициране понеже 1 колега си взе скенер който се закача за обд буксата и искам да пробвам на моята кво ще покаже?? :)
Не, трябва ти преходник от 3 към 16 пин-а ;)

bobi_kz
23-06-2014, 20:45
Да, вече съм го поръчал и го чакам скоро..
Имам др. въпрос колата ми няма климатик... намерил съм цяла климатична система на много изгодна цена. Интересуваме дали имам 2 радиатора в купето 1 за парно и др. за климатика, защото разбрах че това е най-голямата пречка.. :)

RahzeL
24-06-2014, 10:24
Някой може ли да ми каже къде се намира филтъра на купето?

kolev
24-06-2014, 10:48
сваляш рамената на предните чистачки и махаш 2-те пластмаси. филтъра мисля беше от страната на пасажера.

146_JTD
24-06-2014, 11:52
Точно там е, но няма нужда да сваляш и двете рамен и кори. А само чистачката на пасажера и съответно кората. Под нея има също една пластмаса, която махаш и стигаш до филтъра.

DerMeister
24-06-2014, 16:09
Поне 5 пъти съм го сменял без да свалям чистачки. Просто пластмасата излиза малко на една страна. Не се притеснявай да напънеш малко.

DMS
24-06-2014, 16:10
Или пък гасиш контакта преди да се върнат чистачките. : ) Само внимаваш с щипките че са поизгорели...

kolev
24-06-2014, 16:32
там се събират листа и е хубаво да се почистват дренажните отвори.

bobi_kz
01-07-2014, 22:10
Колеги предни седалки от 166 ще паснат ли на 146?
Поздрави :)

RahzeL
02-07-2014, 12:11
Благодара макар и със закъснение за отговорите. Имаше тема ако не се лъжа със снимки и точни обяснения стъпка по стъпка как се демонтират фаровете на 145, но не мога да я открия. Бихте ли ми обеснили или да ми дадете линк към темата ако съществува още...

bobi_kz
02-07-2014, 12:52
Благодара макар и със закъснение за отговорите. Имаше тема ако не се лъжа със снимки и точни обяснения стъпка по стъпка как се демонтират фаровете на 145, но не мога да я открия. Бихте ли ми обеснили или да ми дадете линк към темата ако съществува още...

предполагам търсиш тази тема: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=6890&highlight=%F4%E0%F0%EE%E2%E5+146

AlfaRomeoBoXeR
12-07-2014, 20:25
Колеги споделете с какво масло карате вашите боксьорчета:tooth:.До сега карах със Eneos 5W40.Търсих доста,извинявам се ако има тема вече, но намирам само за туин спаркове.И още нещо,искам да отдалеча спортния филтър от двигателя със алуминиева тръба,но във нета намирам само това http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=2705 .Ако може някои да качи снимки как е направил неговата ще съм благодарен.
Поздрави :cheers:

mimouzunov
18-07-2014, 23:43
Някои да си я познава или да знае на кои е!? Виси на Била паркинг...

AlfaRomeoBoXeR
19-07-2014, 18:25
Попитах във Bosch за Селения 20к алфа ромео и ми казаха 10лева на литър.По сайтовете обаче го гледам същото за по 20??Възможно ли е да ми пробутат някакъв боклук или просто надуват цените по сайтовете?

ivo_63
21-07-2014, 11:42
ще сменям масло тия дни, но колата я купих със селения 10/40, ако сложа 5/40 има ли опасност да избият семеринги и други странични ефекти и пак ли селения да сложа или има по-добри масла ?

RahzeL
22-07-2014, 13:47
Днес нагазих в една огромна локва на опълченска и ми светна лампата на акумулатора и вече 6 час не се гаси, а малко преди да спра да карам и лампата на айрбега светна. На всичкото отгоре и лампата на абс-а свети като пипна спирачката. Някой нещо да може да ми каже по въпроса?

tonov
22-07-2014, 19:37
Като начало виж дали ти зарежда динамото.... вероятно си го скапал в локвата. Премерете на работещ двигател напрежението на акумулатора и ако е под 13 волта си за ремонт на динамото, или имаш проблем с пистовия ремък. Твърде е възможно другите ти проблеми да идват от слабо напрежение.

RahzeL
22-07-2014, 22:01
Мерси много. Динамото е заминало. Ремонт или друго втора употреба да търся?

ivan dimitrov
22-07-2014, 23:29
---

bobi_kz
23-07-2014, 22:34
Да попитам ако има тенекеджии във форума, обмислям варианта да си оправя тавана от градушката защото е поначукан не е много но си личи и ме дразни, с кит ако китна само вдлъбнатините и после с грунд отгоре и после мисля въобще да не го боядисвам, а да залепя фолио. Знам че е не е добре да има кит по колата щото много се напуква но като е с фолио дали ще е по добре?
Поздрави :)

Zafo_84
27-07-2014, 01:19
Колеги да попитам къде се намира буксата за диагностика на фейслифта за еку и еърбега и дали е една и съща. Благодаря ви

pyle
27-07-2014, 03:16
Да попитам ако има тенекеджии във форума, обмислям варианта да си оправя тавана от градушката защото е поначукан не е много но си личи и ме дразни, с кит ако китна само вдлъбнатините и после с грунд отгоре и после мисля въобще да не го боядисвам, а да залепя фолио. Знам че е не е добре да има кит по колата щото много се напуква но като е с фолио дали ще е по добре?
Поздрави :)

Доколкото знам малки вдлъбнатини се оправят с вакум. А това дали, ще се напука кита зависи от майстора. Каквото и да измислиш успех. Покажи снимки преди и след. :)

bobi_kz
27-07-2014, 13:33
Доколкото знам малки вдлъбнатини се оправят с вакум. А това дали, ще се напука кита зависи от майстора. Каквото и да измислиш успех. Покажи снимки преди и след. :)

мислех за вакум, но ми казаха някакви ненормални цени като 30 лв. на вдлъбнатина... и ако навсякъде е така, колкото и да не ми се иска ще е мажа с кит :D

DJ
27-07-2014, 22:14
Здравейте колеги, ще ви помоля за мнение за ето тези накладки, колата ми е 146 от подписа ми със стандартни спирачки, та въпроса мие
е паснат ли на колата ми и далис а добри :)
ето го линка: http://www.ebay.co.uk/itm/221354871817?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Мерси за мненията колеги :)

D-I-V-A-K-A
28-07-2014, 00:15
Колеги да попитам къде се намира буксата за диагностика на фейслифта за еку и еърбега и дали е една и съща. Благодаря ви
За Еку-то е на десният рог на колата, при амортисьора, а за Airbag-а е под декоративният къпак при пасажера, точно до централната конзола ;-)

Kostadin`
31-07-2014, 12:43
Алфата от подписа ми е само с един ключ,решил съм да взема от донор ключалки с ключове и иммото,въпроса ми е,мога ли да взема от TS (Иммо+ключове+ключалки) и иммото да се синхронизира с моето ЕКУ или трябва да търся само от JTD Еку+Иммо и т.н.

patrona
31-07-2014, 20:02
Здр.Rahzel. А какво стана с лампата на аирбега-угасна ли?Питам понеже моята и тя светна без причина-от изневиделица.от време на време мига угасва,светва и незнам.Да не ме удари възглавницата скоро.

diapper
03-08-2014, 17:12
Всички лостчета на 145/6 със старото табло ли светят (лостчетата за чистачки,мигачи) ?

V@K@T@
03-08-2014, 17:31
мисля, че всички преди 98-ма светят ... моите ги взех от 97-ма

diapper
03-08-2014, 17:43
Аз чакам утре или други ден да пристигнат мойте от боксерче 94та :)
Благодаря !

alfatal
20-08-2014, 21:27
Здравейте, искам да ви попитам дали може да сложа обикновенна газова на боксьорчето :-) ! Или по точно , искам да попитам как се държи с нея(моля мненията да са от хора които са с такъв вид газова) ! Благодаря предварително !

ivan dimitrov
20-08-2014, 22:40
---

alfatal
21-08-2014, 11:07
Ами аз нямам проблеми, станаха 5-6г. Газовата е BRC конвенционална. Заради смесителя се губи мощност(дори и на бензин), но ... няма пьлно щастие.
Цените на инжекционните системи май доста паднаха, цената на газта се покачи, напоследьк се замислям - дали да не се ьпгрейдваме малко. За сега разумьт надделява.

Благодаря ти за бързия отговор ! Защото вече се замислям да слагам газова .

ivan dimitrov
21-08-2014, 18:02
---

alfatal
22-08-2014, 14:07
А иначе при палене ,ниски обороти гърми ли ?? Защото така ми разправят !

ivan dimitrov
22-08-2014, 20:05
---

V@K@T@
22-08-2014, 22:27
Обикновената газова има един много голям +. Не и дреме за по вечето датчици, може да те вози дори сьс светнато жьлто ключе(не разпознат ключ/проблем с имото). Недостатьците са основно 2 - моторьт става малко по муден и гори малко по вече от колкото сьс инжекцион.

Явно са ти я настроили добре щото риска да ти прегарят клапани на всеки 5000 км е голям :cheers:

ivan dimitrov
23-08-2014, 11:46
---

alfatal
23-08-2014, 12:11
Благодаря отново иначе не съм се замислял за клапаните! Страх ме е да не еба мамата на мотора щот ми говорят ,че ако изобщо слагам нещо то трябва да е газов инжекцион !

ivan dimitrov
23-08-2014, 14:45
---

spellmaste
03-09-2014, 22:51
Препоръчайте някой от форума, който се занимава с гърнета и тръболяци по нашите коли, че от днес започнах да гърмя като трактор, а нямам време да обикалям напред назад да търся такъв майстор :)

digitalundgrd
04-09-2014, 08:41
Ем комплект на ъгъла на околовръсното и борис

spellmaste
04-09-2014, 10:47
Ем комплект на ъгъла на околовръсното и борис

А мерси, звучи близко до младост :D Дано да работят и до по-късничко да ги хвана след работа. Отивам да ги гугълвам :D

bobi_kz
05-09-2014, 09:03
Здравейте, колеги от 2 дена карам със спортен филтър и разлика си има във ускорението и вървенето. Карам предимно градско, дали ще има някаква промяна в разхода? Някой който ползва такъв да има наблюдения?
Поздрави

:bg:

DMS
05-09-2014, 10:10
Ще се вдигне леко, няма как. Само гледай да не го преомаслиш, че МАФ-а ще се побърка :)

DerMeister
05-09-2014, 10:49
От бая години съм с K&N. Освен, че звукът е доста приятен, друго не съм забелязал да се е променило. Сега просто ме дразни повече, защото не върви така както звучи. :spam_laser:

bobi_kz
05-09-2014, 11:34
Oще не съм го пръскал със спрей карам го от 2 дена звука е добър вървежа е добре, но не е к&н някакъв др. за 20 30 лв. обикновен конус като го гледам 1 колега ми го даде. :) Гледам, че имам някакви като калъфки за тия филтри за да не се запрашват. Имате ли идеи от къде мога да си взема 1 :D

V@K@T@
05-09-2014, 12:22
По-добре си сложи обикновен панелен за да ти филтрира добре въздуха. Щом искаш звук просто можеш да махнеш другата филтърна кутия, която е зад бронята

bobi_kz
05-09-2014, 14:09
От много време тази кутия не е в колата махнал съм я ... не ми е за звука просто искам колата да върви :D

V@K@T@
05-09-2014, 17:56
Е с един "спортен" филтър няма да тръгне повярвай ми ... даже можеш да постигнеш обратния ефект.

TishO
05-09-2014, 19:15
и аз съм за че може да убие няколко кончета

bobi_kz
06-09-2014, 01:03
Значи стигнахме до извода че е по - добре да се кара със стоковия филтър така ли да го разбирам :D :D

tonov
06-09-2014, 11:17
Ако ще е "спортен" - по-добре да е риплейсмънт. Тия гъби искат добра топлоизолация, иначе ефекта от тях е обратен.
Относно вървенето - не очаквай чудеса. Може да тръгне една идея по-добре във високите обороти, но трябва всичко друго да ти е в час, най-вече дебитомера.

V@K@T@
06-09-2014, 11:38
Именно ... пък и питата ми се струва по читава от към предпазване от боклуци ... 1.4-то си го карах с конус и звука беше супер ама по едно време, като го погледнах този конус срещу слънцето ... МАЛИИИ ... след смяната на двигателя търсих читава кутия за въздушния филтър и едва намерих такава за 2.0 . явно нещо са я правили преди да дойде при мен и дупката за входящия въздух към самия филтър беше по-голяма от обичайното но това се оказа добре защото звука, е като от спортен филтър а пък не пропуска боклуци :)

ivan dimitrov
06-09-2014, 14:43
---

bobi_kz
06-09-2014, 19:34
Ами разбрах, че ги пръскат със силиконов спрей, но още не съм пръскал моя... освен това реших да го напъхам в кутията на филтъра като мисля отгоре да направя 1 капак само..

Kircho
18-09-2014, 17:07
Колеги, опитвам се да сваля стартера на 145 1.6 тс, за смяна на бендикс, но срещам известни затруднения... Някой знае ли точно колко болта има? Развих 3 - два отгоре и един отстрани и леко отдолу, но не помръдва... Да не би да има 4ти? Има и също и две дълги шпилки, завити в корпуса на стартера, да не би да са захванати и към корпуса на ск. кутия? Пробвах с напипване да потърся болт под самият корпус, ама само дедовия успях...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10665347_10201653977270014_4045057484200444518_n.j pg?oh=064b617c190de7e56c940a7e93a8d3a5&oe=541CD476&__gda__=1411178373_98ea4dc17111cb5eb8d8f881ef4501f 0

P.s. Нямам канал, развил съм стойката на акумулатора, дросела и бъркам отгоре. Гледах я и отдолу, абсурд е да се бръкне отнякъде през магарето...

acko88
18-09-2014, 20:03
Само 3 са болтовете,явно е спекъл.

to6ko
18-09-2014, 20:46
Като гледам снимката на края на тези двете шпилки има планка,която от едната си страна е захваната за стартера посредством две гайки,а от долу е захваната към блока!
Развий я от към страната на блока и трябва да падне заедно със стартера!

Kircho
19-09-2014, 10:27
Мерси, Тошко! Знаеш ли дали може да се бръкне отгоре за да се развие?

bobi_kz
19-09-2014, 10:40
Колеги някой ползвал ли е накладки EBC вчера си поръчах за отзад от Англия чакам ги до 10 дена. Имате ли някакви наблюдения над тази марка.

thecleaner
19-09-2014, 10:56
Колеги някой ползвал ли е накладки EBC вчера си поръчах за отзад от Англия чакам ги до 10 дена. Имате ли някакви наблюдения над тази марка.

Много са добри ;)

bobi_kz
19-09-2014, 11:06
Уцелил съм значи,
Благодаря Чистач за отговора ;)

V@K@T@
19-09-2014, 12:58
до колкото знам са разработка на ATI и мисля и аз да си поръчам предни пьк за компак дискове съм аресал тес http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Brakes/Brembo-Sport-Brake-Disc-Set-GT-Sport-Slotted-Front::5167.html

to6ko
19-09-2014, 13:31
Мерси, Тошко! Знаеш ли дали може да се бръкне отгоре за да се развие?

Ако се запасиш с нерви и здрава кожа може!
Успех!

bobi_kz
19-09-2014, 13:54
до колкото знам са разработка на ATI и мисля и аз да си поръчам предни пьк за компак дискове съм аресал тес http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-145-146/Brakes/Brembo-Sport-Brake-Disc-Set-GT-Sport-Slotted-Front::5167.html

Много евра... :D :crybaby:

V@K@T@
19-09-2014, 18:00
За съжаление са много да :/ карах с евтини Брембота сега искам да карам и със скъпи да видя каква е разликата хаха Зимата така или иначе колата не се кара ще се спести някой леФ (Надявам се)

stelt
19-09-2014, 22:03
За съжаление са много да :/ карах с евтини Брембота сега искам да карам и със скъпи да видя каква е разликата хаха Зимата така или иначе колата не се кара ще се спести някой леФ (Надявам се)


Надявай се, той оня джоган ще те довърши.

Kircho
21-09-2014, 12:51
Ако се запасиш с нерви и здрава кожа може!
Успех!

Имаше още два на стойката дето каза... Извадих го отгоре, като махнах дросела и стойката на акумулатора. Видях малко зор само с кабелите, иначе излезе лесно. Вече е монтиран обратно като нов. :plane:

DJ
21-09-2014, 13:42
Като стана дума за накладки от Англия, ето тези стават за моета кола от подписа ми нали? Колата е 146ЖТД.

http://www.ebay.co.uk/itm/EBC-FRONT-ULTIMAX-BRAKE-PADS-ALFA-ROMEO-146-1995-2001-DP1060-2-/310432728244?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAlfa+Romeo|Model%3A146|Cars+Year%3 A2000|Plat_Gen%3A930|Cars+Type%3A1.9+JTD&hash=item48473b84b4


И съответно добри ли са?

V@K@T@
21-09-2014, 14:09
Надявай се, той оня джоган ще те довърши.

Ти пък .. във вторник му сменям спирачната помпа и остават само 4 гуми освен с Влади ако не изявавате желание да бутате хахаха

thecleaner
21-09-2014, 15:01
Като стана дума за накладки от Англия, ето тези стават за моета кола от подписа ми нали? Колата е 146ЖТД.

http://www.ebay.co.uk/itm/EBC-FRONT-ULTIMAX-BRAKE-PADS-ALFA-ROMEO-146-1995-2001-DP1060-2-/310432728244?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAlfa+Romeo|Model%3A146|Cars+Year%3 A2000|Plat_Gen%3A930|Cars+Type%3A1.9+JTD&hash=item48473b84b4


И съответно добри ли са?

Същия номер накладки в Бг е на същата цена http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=856

DJ
21-09-2014, 15:23
Същия номер накладки в Бг е на същата цена http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=856

Има ли шанс тук в Англия да ги купя и да са по качествени щом цената е същата? Нали са като за 1.9ЖТД?

Може ли мнение и за тези:
http://www.ebay.co.uk/itm/221354871817?_trksid=p2055119.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

my_power88
25-09-2014, 22:24
ходих при няколко маистора и всеки се чуди от каде влизат тези газове в купето ми след като цялата генерация е здрава и така немога да реша този проблем последния отговор беше да сменя гарнитура на колекторите,незнам вече,вие кво ще кажите

pa4ito
29-09-2014, 20:55
Колеги, моя позната си търси евтина кола, със сравнително евтина поддръжка и е попаднала на тази обява:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408715549608122&slink=7nhw6a
Ако някой има някакво инфо ще бъда много задължен ако го сподели. Не отказвам и мнения за всичко което виждате. Аз видях сменена централна козола и въздуховоди на вратите.

spellmaste
29-09-2014, 21:50
Колеги, моя позната си търси евтина кола, със сравнително евтина поддръжка и е попаднала на тази обява:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408715549608122&slink=7nhw6a
Ако някой има някакво инфо ще бъда много задължен ако го сподели. Не отказвам и мнения за всичко което виждате. Аз видях сменена централна козола и въздуховоди на вратите.
Тази почти всеки ден стои 2 къщи над сладкарница "Романс" в кв.Симеоново (работя наблизо). Не съм я виждал в движение, виждат се многото доработки по нея, изглежда свежичка за годините си. Ако я засека тази седмица може да направя оглед и да пиша :)

bobi_kz
30-09-2014, 13:01
Здравейте, интересуваме дали кабелите за свещи от QV стават за 1.8 TS.?? Става въпрос за тези: http://store.emk-33.com/product/909742/kabeli-sveshti-alfa-romeo-146-1994-2-0-16v-quadrifoglio-magneti-marelli.html

blizare_
01-10-2014, 19:51
Здравейте!
Купих си фар втора ръка, за нещастие не беше като на снимката , чист...
пълен е с боклуци.
Махнах щипките и се опитах да го отлепя, леко отчекнах едно ръбче..
Та... след 30 мин опити малко по малко да го отлепя реших че има чалъм някакъв...
Някой махал ли е стъкло от фарове? :)
Някакви идеи
?

thecleaner
01-10-2014, 19:55
Здравейте!
Купих си фар втора ръка, за нещастие не беше като на снимката , чист...
пълен е с боклуци.
Махнах щипките и се опитах да го отлепя, леко отчекнах едно ръбче..
Та... след 30 мин опити малко по малко да го отлепя реших че има чалъм някакъв...
Някой махал ли е стъкло от фарове? :)
Някакви идеи
?

С топъл въздух е чалъма.

blizare_
01-10-2014, 21:23
Стана със сешоара. Благодаря.

Сега.. Как да извадя рефлектора ???? :) :)

Kostadin`
02-10-2014, 17:23
Стана със сешоара. Благодаря.

Сега.. Как да извадя рефлектора ???? :) :)

Развиваш отзад водачите(мястото откъдето се регулират фаровете),като шестограма го въртиш по часовниковата стрелка и вадиш ябълката на ел.реглажа(ако има) тя излиза като завъртиш машинката на единия край и я наклониш надолу да излезе ябълката.

V@K@T@
02-10-2014, 19:12
Да знаеш само, че счупиш ли водачите, когато махаш рефлектора ще трябва да си купуваш нов или да побългаряваш този, което голям филм и ако се хванеш да чистиш рефлектора не го пипай с каквото и да е защото вероятноста да се изтърка никелираната повърхност е голяма

ivan dimitrov
06-10-2014, 00:14
---

Kostadin`
06-10-2014, 18:07
Някакъв дехдратиращ филтър имало,някой да знае къде се намира на 145/6?
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p7390_Dehydrating-filter-Alfa-145-146-147-156-166-GTV-Spider.html

ivan dimitrov
09-10-2014, 19:38
---

DMS
09-10-2014, 21:58
Под акумулатора е, нарича се дехидратор и извлича влагата от фреона. Ако е твърде стар ти тормози климатичната инсталация и може да вдига налягане.

stoqn borisov
23-10-2014, 20:22
здравейте колеги Видях една алфа 145 с челен килер на бронята някои може ли да ми помогне с малко информация какви тръби ще ми трябват с какви чупки ми са нужни за слагането за да закупя и лесно ли се поставя.

DerMeister
03-11-2014, 19:00
Здравейте, имам нужда от малко инфо. Факти:
1. Спряха километражът и скоростометърът.
2. Реших да стигам до датчика. Махнах акумулатора, скарата, дзверих се, залягах, гледах, не можах да видя датчика и сглобих всичко обратно.
3. Вече всичко работи.

Понеже не ми се повтаря упражнението и нямам време за сервизи, имам следния въпрос:
От къде взима + и - този датчик, защото очевидно нещо съм разместил и е проработил?

Не съм изключил възможността да е от таблото, но да проработи без да го махам и без да скачам в дупки ми се струва странно. И на студена и на загряла кола след 10 км градско не се оправи от самосебе си, а само след неуспешното търсене на датчика с размърдане на кабалеите около акумулатора и скарата.

ivailo rachev
03-11-2014, 20:06
Що си мисля,че на ЦФ2 километража вземаше информация от АБС-а.

DerMeister
03-11-2014, 21:14
И аз имам такова съмнение, ама уж питах и ми казаха, че е от кутията. Ако е от ABS, нямаше ли да свети лампата?

ivailo rachev
03-11-2014, 21:38
Така като гледам твоята е ЦФ2,ако е така взема сигнал от преден десен датчик и не е задължително да светне лампата на АБС-а.

lan
04-11-2014, 15:30
Здравейте, имам нужда от малко инфо. Факти:
1. Спряха километражът и скоростометърът.
2. Реших да стигам до датчика. Махнах акумулатора, скарата, дзверих се, залягах, гледах, не можах да видя датчика и сглобих всичко обратно.
3. Вече всичко работи.

Понеже не ми се повтаря упражнението и нямам време за сервизи, имам следния въпрос:
От къде взима + и - този датчик, защото очевидно нещо съм разместил и е проработил?

Не съм изключил възможността да е от таблото, но да проработи без да го махам и без да скачам в дупки ми се струва странно. И на студена и на загряла кола след 10 км градско не се оправи от самосебе си, а само след неуспешното търсене на датчика с размърдане на кабалеите около акумулатора и скарата.

Не е от размърдването, а от откачаването на акумулатора. Рестартирал си го, така да се каже. Така ще направи още един два пъти, после при подаване на контакт стрелките на скоростомера и обортомера първо ще подскачат до край и ще се връщат и ще се нулира киломертажа.
Последна фаза е да започнат да показват каквото си искат: на магистралата на пълна газ на 5-та си показваше около 1800 оборота и около 110км/ч.
Поне това беше при мен последователността на събитията. Смених го с друг и вече година нямам такива ядове.

DerMeister
04-11-2014, 16:30
Това при положение, че има датчик на скоростите.
Ако е от ABS?

ivailo rachev
04-11-2014, 17:09
Хрумна ми нещо,защо не погледнеш Датчика на АБС-а и кабелите покрай него,да не би някой да се е зацапал или прекъснал.

DerMeister
04-11-2014, 17:12
Мерси на всички за мненията. Като намеря време ще огледам всичко възможно, че така след работа на тъмно само симулирам... :)

ivailo rachev
04-11-2014, 17:29
И не забравяй после да пишеш :D

RahzeL
05-11-2014, 11:42
Здравейте колеги! От тея дни като застудя имам един проблем. Като превключвам и ми светва лампата с удивителната (за ръчната спирачка) за кратко точно колкото трае превключването на скорост. Бихте ли ми казали от какво може да се получава така. Казанчето е на макс със сширачна течност, точно толкова колкото сипах при смяната и.

ZaRoo
05-11-2014, 13:47
Виж поплавака на капачката дали се движи свободно.
Зачести контактите.

RahzeL
06-11-2014, 11:18
Поплавъка си се движи нормално и июа течност до горе...

bobi_kz
06-11-2014, 14:55
На мен това ми е шифт контол освен др. функции които изпълнява..., но едва ли и при теб е така.. както ти е написал колегата виж буксата да не би да ти прави проблем ;)
Успех

bobi_kz
08-11-2014, 23:46
Да не пускам нова тема ще пиша тука.
Нужна ми е малко помощ за смяна на задни накладки на колата от подписа. Вчера смених от едната страна, но за целта свалях апарата откачах ръчната, махах маркуча който е към апарата и всичко това защото не можах да вкарам буталото навътре и да сложа новите накладки. Утре сутрин ще сменям и от другата страна и се чудя трябва ли пак да минавам по същия път има ли начин да се навие това бутало без да се маха жилото на ръчната и маркуча към апарата??-защото като пробвах въобще не помръдваше... има ли някакви трикове или нещо по особено за да не свалям всичко пак...
Поздрави.

DerMeister
09-11-2014, 00:20
Буталото се прибира със завъртане.

_power_
09-11-2014, 00:31
има си инструмент :stretcher: и да с въртене е както каза колегата.

ZaRoo
09-11-2014, 11:56
Едното се вьрти на ляво другото на дясно.

bobi_kz
09-11-2014, 15:38
Ами знам че има инструмент, но нямах такъв за това импровизирах даже успях да го развия цялото и да почистя отвътре цилиндъра и т.н., но след обезвъздушаване на 2та апарата реших да пробвам как спира и изненада... сега педала хваща малко след средата... а системата е обезвъздушена отзад не излизаха балончета.... има ли нещо др. което трябва да се прави?? отпред не е барано нищо и няма течове. Защо се получи така нямам идея, но в момента колата хич не спира добре..

nedko87
09-11-2014, 22:04
Има още въздух казвам го от опит продължавай с обезвъздушаването

bobi_kz
10-11-2014, 13:02
Има още въздух казвам го от опит продължавай с обезвъздушаването

Ами да това ще е сигурно, някаква идея в София къде има канал на който да обезвъздуша направо и 4те колела? Някъде около Студентски или Младост, Дървеница нещо в тези райони?

bobi_kz
11-11-2014, 11:35
Хора ударете едно рамо да оправим тия спирачки, че не са кара така... :x

RahzeL
14-11-2014, 09:06
Колеги вчера приятелката ми се чукнала леко с някой колега, който не счел за нужно да спира. Това се случва на лидъл сливница (света троица). Имам мигач и калник за смяна. Мисълта ми е дали става калник от 146 иши трябва да си е 145?

ivan dimitrov
14-11-2014, 09:35
---

pyle
14-11-2014, 23:25
Колеги, от какво може да бъде около 4-5 см. празен ход на педала на съединителя на 146 2.0 16в? Ако има въздух, не би ли трябвало да влияе и на спирачките?

tonov
14-11-2014, 23:37
Колеги, от какво може да бъде около 4-5 см. празен ход на педала на съединителя на 146 2.0 16в? Ако има въздух, не би ли трябвало да влияе и на спирачките?

Или въздух, или помпата ти е тръгнала.
Спирачките и съединителя са на отделни системи, само казанчето е общо.

pyle
15-11-2014, 01:52
Благодаря, има ли някакви разумни оферти за дебитомер за първа фаза 2.0 16в ?

nedko87
15-11-2014, 07:11
дай номер на дебитомера и може да измислим нещо

RahzeL
15-11-2014, 10:55
Колеги няколко поста нагоре съм писал за светване на лампата за ръчна спирачка и проблема не само че остан но и се влоши. Сега започна да принигва бързо? Дайте някакви съвети какво да правя.

pyle
15-11-2014, 20:32
От коя марка и модел са най-твърдите оригинални предни пружини, който стават на 145/6 ?


Колеги няколко поста нагоре съм писал за светване на лампата за ръчна спирачка и проблема не само че остан но и се влоши. Сега започна да принигва бързо? Дайте някакви съвети какво да правя.

Чел съм из форума, че примигва при малко "месо" останало по накладките или ниско ниво на течност. :spoko:

ivan dimitrov
16-11-2014, 08:45
---

elpito_rs
16-11-2014, 13:12
Според мен е като е малко месото на накладките.. И в тоя ред на мисли според uk сайта 145 1.6 тс я дават отзад с барабани .. пък на мойта е дискове отзад . Дали съм криво видял в сайта или мойта не е 1.6 :Д . Ама според талона е 1.6

RahzeL
17-11-2014, 09:59
Аз гледах нивото на течноста и си беше на макс. Тя ако е малко значи губи и има теч някаде нали? А под месо ако имате предвид дебелината на накладката, то тя е на около 10хил км и скоро гледах че си има бая и не би трябвало да е от тях. Може и да ги сменя за всеки случай, но мисля че проблема е другаде... Лошото е че съм сутрин от 8 до 22 на работа и нямам кога да отида на сервиз. Също така ми казаха на гтп-то че задно дясно колело ми задържа. Как да се справя и с него. С дискове съм отзад и си мисля дали могат да се раздвижат апаратите?

ivan dimitrov
17-11-2014, 10:37
---

V@K@T@
17-11-2014, 17:32
То туй нещо на моята свети от сумата и време вече ... в началото премигваше и в последствие постоянно ... сменял съм и дискове и накладки и отпред и отзад и жила нови съм слагал маркучи течности абе всичко и пак свети затова си мисля , че е от ключето дет задейства тая лампа ама къде е това ключе. Намеря ли го веднага му е*авам мамата

pyle
17-11-2014, 18:29
То туй нещо на моята свети от сумата и време вече ... в началото премигваше и в последствие постоянно ... сменял съм и дискове и накладки и отпред и отзад и жила нови съм слагал маркучи течности абе всичко и пак свети затова си мисля , че е от ключето дет задейства тая лампа ама къде е това ключе. Намеря ли го веднага му е*авам мамата

Вероятно е долу на апарата, но може е свързано с АБС-а и може да е грешка и да се оправя след диагностика.

V@K@T@
17-11-2014, 19:00
Вероятно е долу на апарата, но може е свързано с АБС-а и може да е грешка и да се оправя след диагностика.

Не знам да ти кажа ... аз отдавна съм й свикнал и вече не ми прави впечатление, че свети

pyle
18-11-2014, 10:59
От каква марка/модел стават рамената на чистачките за 146 ТИ, защото тези на моята не се сменя чистачката, а само перото....



Не знам да ти кажа ... аз отдавна съм й свикнал и вече не ми прави впечатление, че свети

Махни крушката :bouncing_smiley:

nedko87
19-11-2014, 06:41
от фейслифтова 145/6 аз на бабата съм с такива

pyle
19-11-2014, 13:08
Благодаря.

ivan dimitrov
19-11-2014, 13:14
---

pyle
19-11-2014, 23:32
От Фиат Браво/Брава стават, мисля че е по добре да се вземат не комплект а две криви рамена, не остава време да търся та да проверя това предполужение. Сега съм с комплект и дясната не се прибира съвсем долу(то и с оригиналните е така).

Оригинално има една пружинка с помощта, на която следва извивката на "джама" и чисти равномерно, но май май ще сменям моторчето, защото чисти много рязко, не плавно как задното, което ме дразни.

Другите ми питания са: как да отпуша задните пръскалки, защо според вас не ми се изключва мигача и защо от време на време не ми отваря багажника със копчето на таблото?

ivan dimitrov
20-11-2014, 00:59
---

pyle
20-11-2014, 14:12
Не става въпрос за чистенето, чистят добре. В изходно полужение дясната остава леко нагоре под ъгъл защото рамото е право. Другото е с лека чупка и прибира перото плътно хоризонтално долу.
Пръскалките се отпушват със стоманено телче, ако са запушени. Но може да не пръска заради скъсано маркуче или скапано клапанче.
Багажника се държи така ако е прекалено надолу скобата за която се заключва(регулира се), ако е много нагоре пък трака при движение.
За мигача - нямам идея. Лостче, реле, табло на бушоните....

Пръскалките ги "ръчках" с игла и пак не се отпушиха, чува се помпата отпред, обаче отзад не се чува нищо при моторчето, мигача понякога го изключва понякога не. Струва ми се, че някой палец е износен вътре.

PEPI-2ALFA
20-11-2014, 21:05
Пръскалките ги "ръчках" с игла и пак не се отпушиха, чува се помпата отпред, обаче отзад не се чува нищо при моторчето,
Какво очакваш там да се чуе? Ако маркуча е скъсан ще протече някъде по пътя, но ако само е прегънат, водата спира.

pyle
21-11-2014, 03:28
Какво очакваш там да се чуе? Ако маркуча е скъсан ще протече някъде по пътя, но ако само е прегънат, водата спира.

Не знам някакъв звук, индикация, че стига вода до там ...

RahzeL
21-11-2014, 16:02
Аз да споделя да се смеете малко колеги. По моя проблем с лампата на ръчната се оказа че видимо казанчето лъже окото че е пълно на макс а всъщност не е така. Реших да го забърша отвътре с едно парцалче и се оказа че от зацапаното казанче сочи на макс а иначе е под минимума. В следствие се оказа че накладките са туш а не стържеха на "железо" и така смейте си се. Проблема е решен.

pyle
21-11-2014, 20:40
Не е смешно, решение на проблема е.

П.С. Колеги дайте идея, как да направа предницата по-твърда без промяна във височината. Харесва ми стойката и височината ми допада, но е мека. Обмислям вариант за спортни пружини от мареа, по-ниски от оригиналните за мареа и достатъчно яисоки като за мене - Алфа 146 TI с оригинални пружини.

elpito_rs
22-11-2014, 11:30
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10581574_776439502403149_1567523645_n.jpg?oh=b4a8b 35e77b1ab924d58f3260ba632ee&oe=54729E67&__gda__=1416822135_ed71ced413959272bd31789b80405bf c
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10815810_776439529069813_1866790371_n.jpg?oh=38fcd 2e36e1162cf61eed330ab36bc41&oe=54729C10&__gda__=1416819328_d1d4d2ff78204666de62aee3301b0de 1 от немските дали стават на алфата ?!? централния отвор е 57.1 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10818648_776439552403144_573336177_n.jpg?oh=fbcd9f 568894cac35e763421b203e293&oe=5471D6E0&__gda__=1416748543_688906bddd8ca0d4347a94ebb727b04 0

tonov
22-11-2014, 13:51
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10581574_776439502403149_1567523645_n.jpg?oh=b4a8b 35e77b1ab924d58f3260ba632ee&oe=54729E67&__gda__=1416822135_ed71ced413959272bd31789b80405bf c
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10815810_776439529069813_1866790371_n.jpg?oh=38fcd 2e36e1162cf61eed330ab36bc41&oe=54729C10&__gda__=1416819328_d1d4d2ff78204666de62aee3301b0de 1 от немските дали стават на алфата ?!? централния отвор е 57.1 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/10818648_776439552403144_573336177_n.jpg?oh=fbcd9f 568894cac35e763421b203e293&oe=5471D6E0&__gda__=1416748543_688906bddd8ca0d4347a94ebb727b04 0

Не стават
голфу е с джанти 4х100
алфата е с 4х98 и централен отвор 58,1

elpito_rs
22-11-2014, 14:46
мерси, вече знам с точност какво да търся.То тук не се радват на италянки, сеа в сервиза тоя като я видя почна едно марморене що не съм си купил нормална кола, скъпи били частите и тн и тн. ( в чешко ) в родината съм с капа .. и там майсторите като видят и почват как скъпи били частите.. скъпи ама на кукуво лято . Мерси все пак
!

pyle
23-11-2014, 10:32
Колеги дайте идея, как да направа предницата по-твърда без промяна във височината. Харесва ми стойката и височината ми допада, но е мека. Обмислям вариант за спортни пружини от мареа, по-ниски от оригиналните за мареа и достатъчно яисоки като за мене - Алфа 146 TI с оригинални пружини.

bobi_kz
23-11-2014, 15:38
Колеги дайте идея, как да направа предницата по-твърда без промяна във височината. Харесва ми стойката и височината ми допада, но е мека. Обмислям вариант за спортни пружини от мареа, по-ниски от оригиналните за мареа и достатъчно яисоки като за мене - Алфа 146 TI с оригинални пружини.

Пробвай с разпънка на макферсоните

V@K@T@
23-11-2014, 17:12
С разпънка предницата не става по-твърда ... единствения вариант е пружина или амортисьор. Спортните за 145/6 са доста скъпички остава, като вариант пружината