PDA

View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16

Alfa145quadrifoglio
09-06-2015, 16:11
Здравейте момци ще ви попитам един може би глупав въпрос. Дали знае някой какъв е размера на болтовете на фабричните джанти на 145 QV ? 4х98 4х100 ли са какви са защото искам да сменявам джантите и предполагам търся същия размер като мойте ? :D Благодаря предварително наздраве хах

thest
09-06-2015, 16:18
Здравейте момци ще ви попитам един може би глупав въпрос. Дали знае някой какъв е размера на болтовете на фабричните джанти на 145 QV ? 4х98 4х100 ли са какви са защото искам да сменявам джантите и предполагам търся същия размер като мойте ? :D Благодаря предварително наздраве хах
Една полезна таблица колега! http://www.tuning.bg/forums/index.php?/topic/8177-%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D 0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D 0%B7%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2/ 4x98 са фабрично!

Alfa145quadrifoglio
09-06-2015, 16:26
Благодаря ти !! Така и предполагах но по добре да питам. Такава таблица търсех и аз но не намерих хах

иван иванов
23-06-2015, 12:56
Здравеите Алфаджии, имам Алфа145 1.6 ts. Някой би ли ми казал как да си сваля динамото.Сваил съм полуоската ,а то още не иска да излиза

DerMeister
24-06-2015, 16:27
Бърз въпрос.
Колата винаги ми е харчела масло, по 1л. на 2-3хил км да кажем.
Напоследък обаче при продължително каране по магистрала с 140-150 се появи следния проблем. На моменти зверски изпушва(при разко подаване на газ или изкачване), направо става димна завеса на магистралата. В следващият момент спира и колкото и да я настъпваш и ускоряваш не пуши(поне видимо). След X километра пак го прави. Естествено разхода на масло вече е много по-голям, но то просто се вижда как излиза през ауспуха. До сега не е пушела видимо, въпреки харча на масло. В града масло не пипа, въпреки че се кара без жалене. На място не пуши, при форсиране също.

Дали сепаратора се е запушил с времето и при едно чистене ще се върне към старата "нормална" ситуация или вече неизбежно съм за ремонт?

tonov
24-06-2015, 22:00
Залагам на сепаратор, като се запуши точно така прави.

DerMeister
24-06-2015, 22:48
Започвам значи от там. Имаше ли тема за процедурата по разглабяне и чистене, че нещо не намирам, но имам спомен за такава....:cheers:

П.П. Намерих я:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845

pyle
26-06-2015, 20:28
Бих искал да чуя мнение от колеги със заварени вариатори, обмисля моя да го заваря и да центровам вала.

pyle
30-06-2015, 17:58
Какво се модифицира, за да подкарам пластмасов смукател на първа фаза мотор?

mordohy
01-07-2015, 13:00
Бърз въпрос.
Колата винаги ми е харчела масло, по 1л. на 2-3хил км да кажем.
Напоследък обаче при продължително каране по магистрала с 140-150 се появи следния проблем. На моменти зверски изпушва(при разко подаване на газ или изкачване), направо става димна завеса на магистралата. В следващият момент спира и колкото и да я настъпваш и ускоряваш не пуши(поне видимо). След X километра пак го прави. Естествено разхода на масло вече е много по-голям, но то просто се вижда как излиза през ауспуха. До сега не е пушела видимо, въпреки харча на масло. В града масло не пипа, въпреки че се кара без жалене. На място не пуши, при форсиране също.

Дали сепаратора се е запушил с времето и при едно чистене ще се върне към старата "нормална" ситуация или вече неизбежно съм за ремонт?

Изпушването по време на движение винаги е от "много масло в картера" От запушен сепаратор може да го изхвърля през семеринги и уплътнения, но изпушването е винагиот това нещо, плюс излъскани цилиндри. Разбира се, колкото по-износен е двигателя, толкова по-лесно го прави. Обикновено само с един хонинг и смяна на сегментите се оправя.

hsr
08-07-2015, 08:29
Колеги, може ли някак да се разбере дали има нещо барано по двигателя на 1.6 ТС?
Имаме си тука една 146, уж позанемарена, не особено поддържана, пък доста върви за тоя мотор :hmm:

pyle
08-07-2015, 10:44
Колеги вчера с климатик ми вдигна 99 градуса, без клима стига 92-3 и си пуска перка и се охкажда веднага, вчера с първа степен не успя да охлади. Нормално ли е, ако не какъв би могъл да е проблема. Термостата е на 4 месеца датчика за температура на антифриза е на 2, радиатора ми сълзи. 146 2.0 16в.

tonov
08-07-2015, 20:27
Е в тия жеги е нормално.

pyle
08-07-2015, 20:30
И други дни съм карал на жега, но вчера карах на климатик, без климатик не ми дига толкова температура. Довечера ще ходя да изпръскам радиатора.

ivan dimitrov
08-07-2015, 21:53
---

pyle
08-07-2015, 22:38
В града в задръстването, 30мин.... Четох колеги изчистили радиаторите си с добър ефект, мисля да опитам. Благодаря за отговорите, сменил съм термостат и датчика на температура на антифриза и реших, че не са читави. Аз се шашкам, защото другата ми кола е Голф 3, на който датчика изкуствено е подправен в рамките на 80-100 градуса да показва винаги 90, а при мен уреда отчита всяко движение..

Scrapera
09-07-2015, 23:59
Колеги вчера с климатик ми вдигна 99 градуса, без клима стига 92-3 и си пуска перка и се охкажда веднага, вчера с първа степен не успя да охлади. Нормално ли е, ако не какъв би могъл да е проблема. Термостата е на 4 месеца датчика за температура на антифриза е на 2, радиатора ми сълзи. 146 2.0 16в.
Според мен проблема ти е в радиатора. Аз имах същия проблем - стигаше 99-100 градуса на климатик. С чисто нов радиатор стрелката никога, никъде не подминава 91 градуса. Въпреки, че не е Valeo и не е меден. Ако е оригиналния не се мъчи да го промиваш, вече почти със сигурност е позагнил и топлоотдаването му е отслабнало значително.

pyle
10-07-2015, 01:41
Според мен проблема ти е в радиатора. Аз имах същия проблем - стигаше 99-100 градуса на климатик. С чисто нов радиатор стрелката никога, никъде не подминава 91 градуса. Въпреки, че не е Valeo и не е меден. Ако е оригиналния не се мъчи да го промиваш, вече почти със сигурност е позагнил и топлоотдаването му е отслабнало значително.

И аз имам такова чувство... При първа възможност ще го сменя. Странното, е че продължително каране с постоянна скорост (60<) изстива до мааалко под 80градуса.

pace
12-07-2015, 02:03
Така и така сте подхванали темата за климати..да питам,компресора трябва ли да 'щрака' при празна система?

ivan dimitrov
12-07-2015, 10:46
---

pyle
12-07-2015, 12:31
На мен системата ми е с много ниско ниво и като натисна копчето щраква реле, че го пуска и веднага щраква пак, че го спира, както трябва да е, ако не щраква според мен е друг проблем.

ivan dimitrov
12-07-2015, 15:59
---

pyle
12-07-2015, 16:02
Щом при ниско ниво изключва компресора, следователно няма как да го изхаби до празна освен, ако няма теч?

ZaRoo
12-07-2015, 18:40
При празна система нищо не щрака.

pyle
12-07-2015, 18:43
При система с ниско ниво, повече ли се товари компресора и от там мотора? Когато пусна климатика става страшно, сякаш губи 50 к.с. колата..

pace
12-07-2015, 21:33
Аз купих колата без радиатор за климата,сега сложих един,смених и О пръстените и след 3-4дни ще го карам на диагностика...стискайте палци да заработи :)

pyle
13-07-2015, 02:12
Избягала центровка с 1 зъб, ще удари ли клапани?

tonov
13-07-2015, 23:17
няма

pyle
14-07-2015, 01:15
няма

Благодаря, ще пробвам нещо и ще кажа резултата. :biggrin:

digitalundgrd
14-07-2015, 01:31
Трябва да е на закъснение ;)

pyle
14-07-2015, 01:42
Да изпускатела, смукатела ще го оставя на центровка.

AlfaRomeoBoXeR
16-07-2015, 17:29
Колеги филтърна кутия от 145 1.6 боксер става ли на 146 1.6 боксер?
Благодаря предварително.

tonov
16-07-2015, 19:27
Трябва да са еднакви.

viktori79
17-07-2015, 11:05
Колеги,скоро взех една Алфа146 Боксер и искам да Ви питам дали знаете някакъв добър сервиз в Пловдив,където да и прегледат ходовата част,а и като цяло за последваща подръжка

pyle
17-07-2015, 13:11
Има ли разлика в изпускателния колектор между цф1 и цф2. Колега от 156 форума е постнал снимка под колата и ми се струва, че има разлика в дължината на 4>2 и 2>1.

П.С. Какво се сваля за смяна на крушки по арматурното табло, започнах с лайсната около стъклото на километража, но е залепена и ме е страх да я дръпна да не я строша, има ли някакъв трик?

TishO
18-07-2015, 19:33
колко трябва да е компресията на 1.9 JTD?????

AlfaRomeoBoXeR
18-07-2015, 21:25
Колеги тая джаджа на боксер ще стане ли ?

http://avtopolis.net/bg/kutiya-pred-vzdushen-filtr.html

ivan dimitrov
18-07-2015, 23:13
---

pyle
24-07-2015, 12:51
Колеги, кои версии на 146 са без чистачка на задния джам?

DerMeister
24-07-2015, 13:43
Колеги, кои версии на 146 са без чистачка на задния джам?
Според мен е екстра, която можеш да си платиш при покупката.

pyle
24-07-2015, 13:48
Не ме кефи чистачката..

ivan dimitrov
25-07-2015, 12:31
---

pyle
25-07-2015, 12:41
Махаш я и слагаш тапа на отвора. Обаче си е полезна, рядко верно, но е полезна.

Това ми беше първоначалната идея, но е дооста голяма дупката май и не мога да измисля какво да сложа, ползена горе долу, от спойлера назад не виждам нищо, и да ми е мръсно стъклото няма да е кой знае какъв проблем.

ivan dimitrov
25-07-2015, 15:07
---

pyle
25-07-2015, 15:32
Като стана въпрос за заден капак, самия капак ли тежи доста или са ми някак много стегнати амортисьорчетата, в посока отваряне.

ivan dimitrov
25-07-2015, 15:46
---

pyle
25-07-2015, 16:06
Екстра, изчезва моторчето...

tonov
25-07-2015, 17:53
Смени си амортисьорчетата.

pyle
25-07-2015, 18:24
Смени си амортисьорчетата.

Държат капака, защо да ги сменям.

ivan dimitrov
25-07-2015, 20:45
---

pyle
25-07-2015, 20:54
Ще се опитам да отгатна - защото с нови, капакът се отваря сам, като цъкнеш копчето.

Хъмм, щом казвате, ще ги сменя.

_power_
26-07-2015, 02:10
Топран е марката (нови са по 10-15лв) а при теб тежи не капака, а джама ;)

pyle
26-07-2015, 11:26
Топран е марката (нови са по 10-15лв) а при теб тежи не капака, а джама ;)

Най-вероятно, но няма какво да се направи, освен плексиглас. :devil:

ivan dimitrov
26-07-2015, 18:57
---

pyle
26-07-2015, 20:51
Алфа вече имат опит с въглеродните нишки, един карбонов заден капак ще е много по лек, особено ако не му сложат и джам, тъй и тъй не се вижда ищо през него....

Ако сменяте амортисьорите, внимавайте да не са по дълги. Аз взех по дълги с 5мм и имах проблем със заключването. наложи се да изместя ключалката нагоре и капакът не лягаше плътно. Въобразявах си че са оставили мааалко местенце свободно...

Чак до карбонов капак не мисля да стигам, просто не ме кефи чистачката на джама и с премахването ще спестя и малко тегло. Амортисьорчетата, ще ги взема с мен като ги сменям за да не стане като при теб, благодаря за съвета.

DerMeister
27-07-2015, 14:35
Подарявам счупена, лепена и повторно счупена предна броня за 145/6 фейслифт. Отдолу след първата поправка е по-ниска от нормалното. Има счупено, спукано и т.н. Едната дупка за захващане горе е срязана със секачки, защото не можах по никакъв начин да развия болта при демонтажа. Общо взето в много лошо състояние, но може на някой ентусиаст да му трябва, като знам какъв дефицит са. Намира се в София, не ми се занимава с никакви куриери и доставки, даже се чудя защо не съм я хвърлил още. :)

http://s16.postimg.org/6rdb2zb29/20150725_172727.jpg (http://postimg.org/image/6rdb2zb29/)

Starang
28-07-2015, 15:40
Да не отварям нова тема, приятел има 146 2.0 TI и има проблем с кантара на задните спирачки и питането е дали така е опасно да я кара и може ли да се смени с кантар от друга 146ца

pyle
31-07-2015, 00:55
Да не отварям нова тема, приятел има 146 2.0 TI и има проблем с кантара на задните спирачки и питането е дали така е опасно да я кара и може ли да се смени с кантар от друга 146ца

В какво се изразява проблема, че и на мойта отзад с чисто нови дискове, накладки, не лови нищо?

Starang
31-07-2015, 14:00
тече му течност от там, намери на 1 място чисто нови-200лв, та заради това питането е дали може да се вземе от друга 146

pyle
19-08-2015, 09:43
Колеги възможно ли е от слаб акумулатор, да не може да ми пусне алармата с дистанционно, но да мога да я заключа с ключа, стартера даже и не трепна.

Ivelin96
21-08-2015, 12:33
Търся капачки 50мм за джанти 14-ки ако някой продава или знае от къде мога да намеря да пише

vi4444o
21-08-2015, 20:53
Търся капачки 50мм за джанти 14-ки ако някой продава или знае от къде мога да намеря да пише

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90342&page=2

Виж пост №17

pyle
03-09-2015, 15:57
Колеги, предлага ли се по-студен термостат за 16в туин спарк? Моя в момента отваря на 85, има ли примерно на 81-2 градуса? Зимата ще измръзне от студ колата, но тя така или иначе загрява половин час, поне лятото да не и е толкова топло.

pyle
15-09-2015, 21:54
Препоръчайте ми къде да си занеса джантите, да ми разтврят централния отвор в София и какво струва горе долу?

AgentStormbringer
17-09-2015, 10:40
Колеги, някой дали е правил тая процедура- да сложи седалки от Bravo на 145- ца? Дали седалката на височина няма да е различна? Релсите дали ще са еднакви, plug'n play ли ще е или ще трябва да се разпробиват дупки наново?
Гледах в търсачката и в другите форуми- нищо конкретно. :throw:

ivo_red
18-09-2015, 12:28
Колеги възможно ли е от слаб акумулатор, да не може да ми пусне алармата с дистанционно, но да мога да я заключа с ключа, стартера даже и не трепна.

Не само е възможно, ами направо си е гарантирано

pyle
18-09-2015, 19:09
Не само е възможно, ами направо си е гарантирано

Оказа се слаб акумулатор, но въпреки това от време на време нещо ми се бъзика, давам контакт всичко ток, въртя да запаля, нищо, заключвам отключвам пали от половин оборот.. Ама живи и здрави екстра е колата.. :go:

Zafo_84
20-09-2015, 17:44
Колеги някой може ли да ми каже къде се налира датчика на разпределителния вал колата е 1.4 тс 103 коня, и буксата че набива грешка и пука като я изфорсирам

ivo_red
21-09-2015, 17:58
пичове не се вкл изобщо перката.нито 1ва,нито 2ра степен!и на вкл клима

Zafo_84
21-09-2015, 19:30
Провери бушона е 40 а и е в кутийката над левия макферсон има обозначена перка

pyle
21-09-2015, 21:25
пичове не се вкл изобщо перката.нито 1ва,нито 2ра степен!и на вкл клима

Не разбрах, на климатик има ли перка?

PEPI-2ALFA
22-09-2015, 08:38
Колеги някой може ли да ми каже къде се налира датчика на разпределителния вал колата е 1.4 тс 103 коня, и буксата че набива грешка и пука като я изфорсирам
Между ангренажните колела е датчика.

ivo_red
22-09-2015, 11:01
Не разбрах, на климатик има ли перка?

Сорка, писах от телефона. Не се включва перката на охлаждането и в градско загрява колата до над 100 градуса. Стана изведнъж. Карам си по цариградско пускам климата и лъха топло, викам си БАХ! Оказа се, че перката изобшо не вкл. Трябва 1ва степен някъде към 85 градуса да се включи, на около 92-3 да се пусне 2ра, а като е пуснат климатика трябва да си бачка пак. А не се вкл. при нито едно положение. :lupe:

Zafo_84
22-09-2015, 11:04
Намерих го сега ми трябва датчик който да работи номера е 0 232 101 026 ако някой има нека свирка 0878311300

---------- Post added at 11:04 ---------- Previous post was at 11:01 ----------

Ако не е бушона за което се съмнявам, е реостата за 1 ва степен но той е само и единствено за нея, климата върти 1 ва но и да е здал багажа реостата втора трябва да врътне видя ли бушона??? А може и релетата да са проблема те са прес акумулатора.

ivo_red
22-09-2015, 12:13
..Ако не е бушона за което се съмнявам, е реостата за 1 ва степен но той е само и единствено за нея, климата върти 1 ва но и да е здал багажа реостата втора трябва да врътне видя ли бушона??? А може и релетата да са проблема те са прес акумулатора.


Ако е реостата, трябва да има 2ра степен, а няма и 2ра. Демек гледам релета и бушони

PEPI-2ALFA
22-09-2015, 12:33
Намерих го сега ми трябва датчик който да работи номера е 0 232 101 026 ако някой има нека свирка 0878311300
При мен, на 1.6ТС сменихме само елемента. Купува се само елемента, който е същия на ... повече коли (от някакъв голф) и се запоява на кабелчето с буксата.

pyle
22-09-2015, 12:43
Сорка, писах от телефона. Не се включва перката на охлаждането и в градско загрява колата до над 100 градуса. Стана изведнъж. Карам си по цариградско пускам климата и лъха топло, викам си БАХ! Оказа се, че перката изобшо не вкл. Трябва 1ва степен някъде към 85 градуса да се включи, на около 92-3 да се пусне 2ра, а като е пуснат климатика трябва да си бачка пак. А не се вкл. при нито едно положение. :lupe:

Колега на 92 е първа степен на 107 е втора, аз скоро имах ядове и се оказа датчика на температурата на афтифриза, който стои на радиатора, но аз имах перки на климатик, може би е реостата или бушони...

ivo_red
22-09-2015, 13:23
Колега на 92 е първа степен на 107 е втора, аз скоро имах ядове и се оказа датчика на температурата на афтифриза, който стои на радиатора, но аз имах перки на климатик, може би е реостата или бушони...

Офф да и аз глупости съм писал, ама темп. беше 110 като спрях и нямаше никва перка и на клима няма перка. Тва е странното. Демек втора степен трябваше да е вкл. или поне 1ва за климатика, та се чудя какво да търся

lan
22-09-2015, 15:00
Офф да и аз глупости съм писал, ама темп. беше 110 като спрях и нямаше никва перка и на клима няма перка. Тва е странното. Демек втора степен трябваше да е вкл. или поне 1ва за климатика, та се чудя какво да търся
Бушон 40А отпред при лявото бомбе.
Това говори за повишено съпротивление, което при мен дойде от заминала перка.

ivo_red
24-09-2015, 11:18
Бушон 40А Пробвах с друг и пак съм без перкаотпред при лявото бомбе.
Това говори за повишено съпротивление, което при мен дойде от заминала перка.

Проверих го тоя бушон. Той си е с нарисувана перка на него, ама не е в него проблема. Смених го и пак няма перка. Чува се да цъка некво реле, ама перката не помръдва:sickness:

pyle
24-09-2015, 19:38
Колеги, от 1-2 дни сутрин като запаля на студена, колата не успява да сработи всичките цилиндри и гасне, след това паля и всичко е бомба, забелязах, че го прави откакто сипах 95 преди 3-4 дни, преди това само 100, скоро ще изчистя стъпковия мотор и ще сменя свещите, друго което един път само ми направи е поприницип спирам на предавки и когато дадох междинна газ имаше детонация, колата иначе върви и пали без никакви проблеми. Моля за идеи, какво може да е, тия дни ще сипа 100 и една добавка, от която съм доволен.

Zafo_84
24-09-2015, 21:29
Намерих датчика смених го, но когато запаля на празен ход всичко е наред, чека не свети, след като подам газ веднага светва чека и изписва грешка 08-camshaft position sensor. Колата за разлика от преди се форсира и работи добре но постоянно записва грешката на какво може да се дължи това?

ivo_red
25-09-2015, 13:09
Колеги, от 1-2 дни сутрин като запаля на студена, колата не успява да сработи всичките цилиндри и гасне, след това паля и всичко е бомба, забелязах, че го прави откакто сипах 95 преди 3-4 дни, преди това само 100, скоро ще изчистя стъпковия мотор и ще сменя свещите, друго което един път само ми направи е поприницип спирам на предавки и когато дадох междинна газ имаше детонация, колата иначе върви и пали без никакви проблеми. Моля за идеи, какво може да е, тия дни ще сипа 100 и една добавка, от която съм доволен.

Пробвай преди всичко с читав бензин

DerMeister
25-09-2015, 15:43
Гасненето при първо палене е всеизвестна мистерия, за която има писано много, но аз лично не съм прочел никъде каква е причината на 100%. Предположения много. При мен ту го има, ту изчезва, без да сменям нищо и с един и същи бензин от една и съща бензиностанция. Просто подавай леко газ при първо палете или директно гасиш и палиш отново и това е.

Най-интересното е, че не е да кажем през ден или на няколко паления, ами няколко месеца имам проблем, няколко месеца или цяла година нямам и се почва наново.

pyle
25-09-2015, 20:08
Гасненето при първо палене е всеизвестна мистерия, за която има писано много, но аз лично не съм прочел никъде каква е причината на 100%. Предположения много. При мен ту го има, ту изчезва, без да сменям нищо и с един и същи бензин от една и съща бензиностанция. Просто подавай леко газ при първо палете или директно гасиш и палиш отново и това е.

Най-интересното е, че не е да кажем през ден или на няколко паления, ами няколко месеца имам проблем, няколко месеца или цяла година нямам и се почва наново.

Аз попринцип имам нужда от почистване на стъпков мотор, защото много ми клати оборотите при товар на мотора и мисля, че това е проблема, надявам се да е от него, спиах хубав бензин, ще пробвам утре сутрин да видя как ще е положението. Благодаря за отзива.

П.С. Това ли е проблема с прословутия пин 15 ?

pyle
26-09-2015, 21:58
Изчистих днес моторчето, пружината на клапатасе движи плавно, сега забелявам, че лееко ми задържа обороти около 2000 после ги смъква по-бързо до 1050 там ги задържа леко и плавно ги смъква до 780, което е супер вече не ми тресе при въртене на волана или при малък товар, но все още се усеща тежко климатика.. :???: .. надявам се като сменя свещите да се оправи малко, но ще се види. Сутринта като я запалих студена преди да я изчистя нямаше проблем с гаснене...

ivo_red
29-09-2015, 17:59
Да споделя, проблемът с перката се оказа реостат и заварена инсталация. Остранен с вещата намеса на Румен:big_bow_down:


... но все още се усеща тежко климатика.. :???: .. надявам се като сменя свещите да се оправи малко, но ще се види. ......
Колега, не искам да те отчайвам, ама тва с климатика нема да се оправи със свещите. Усеща си си осезаемо по принцип. Ама не е като на 60 коньова кола де:flirt:

pyle
29-09-2015, 18:44
Да споделя, проблемът с перката се оказа реостат и заварена инсталация. Остранен с вещата намеса на Румен :big_bow_down:


Колега, не искам да те отчайвам, ама тва с климатика нема да се оправи със свещите. Усеща си си осезаемо по принцип. Ама не е като на 60 коньова кола де:flirt:

Предполагам, но проблема когато спра на място падат оборотите до 600 и нормализира и ми задържа много на 2000 оборота като сменям предавки и е много наприятно, казаха ми че може да ми е мръсен дросела и да не се затваря изцяло, някакви предположения?

DerMeister
29-09-2015, 20:47
Стъпково моторче. Някой, който разбра трябва да го ревизира или друго втора ръка.

pyle
30-09-2015, 08:56
Стъпково моторче. Някой, който разбра трябва да го ревизира или друго втора ръка.

Клапата се движи както трябва, току що карах, като беше студена пак задържаше и 1-2 пъти подадох след 3000 и се оправи, после загря и всичко точно...

pyle
04-10-2015, 12:19
Някой пробвал ли е на 2.0 тс 16в блок да сложи глава от 1.6 без вариатор, чета в alfaowner, че главите от 1.6 до 2.0 са еднакви освен вариатора.

thecleaner
04-10-2015, 20:56
Някой пробвал ли е на 2.0 тс 16в блок да сложи глава от 1.6 без вариатор, чета в alfaowner, че главите от 1.6 до 2.0 са еднакви освен вариатора.

От къв зор ти е да убиваш колата?

pyle
04-10-2015, 21:51
От къв зор ти е да убиваш колата?

Ще си зацепа валовете по собствена преценка, но после измислих, че валовете на 2.0 няма без вариатор, тъй чее явно няма да го осъществя..

thecleaner
04-10-2015, 21:53
Ще си зацепа валовете по собствена преценка, но после измислих, че валовете на 2.0 няма без вариатор, тъй чее явно няма да го осъществя..

Ми завари си вариатора и си ги зацепвай както ти душа желае ;)

pyle
05-10-2015, 08:28
Ми завари си вариатора и си ги зацепвай както ти душа желае ;)

По-скоро си мислех да ми изработят на струг формата на вариатора.

ZaRoo
05-10-2015, 11:01
После защо ТС то бил боклук.

pyle
05-10-2015, 16:02
После защо ТС то бил боклук.

Това във връзка с какво го казваш????

lazar2005
14-10-2015, 22:18
Колеги аз си купих пети за 1,4 и 1.6 тс ако на някой му трябват да свирка

pyle
25-10-2015, 17:28
Вода в коритото на резервната гума, без мокър мокет, с влага по пластмасата на моторчето на чистачката, възможно ли е от там да тече?

rumencho83
25-10-2015, 20:31
Ще ходиш ли на срещата в вторник колегата

bobi_kz
14-11-2015, 12:06
Мнения за биалетки Frap?

pyle
14-11-2015, 19:30
Само "as metal" !!!

V@K@T@
18-11-2015, 21:04
Колеги за да не пускам отделна тема имам някои неща от QV ако на някой му трябма нещо да ми пише.

Пружини, рейка, нови главини (задни), задни дискове и апарати, казанче за вода, километраж, задни амортисьори ииии пластмасов всмукател от 1.4 :D

pyle
27-11-2015, 20:40
Колеги със 146 в обилни дъждове и вашите коли ли стават подводници, мойта днес стана ужас направо...

pa4ito
27-11-2015, 22:10
Не знам за 46-ците, но 45 се държи добре. Какво разбираш под "подводница"?

pyle
28-11-2015, 12:38
Не знам за 46-ците, но 45 се държи добре. Какво разбираш под "подводница"?

Силно запотяване на всички джамци, без пуснат климатик, при силен валеж.

V@K@T@
29-11-2015, 21:25
Пускаш автоматично да духа на жамеците и нямаш грижи. Друго решение не съм успял да намеря

pyle
05-12-2015, 23:11
Колеги, има ли други крушки за таблото освен тези 6-7 отзад за уредите на 145/6?

ivan dimitrov
06-12-2015, 10:12
Тия за подсветката се виждат/достъпват отзад. Индикаторните са светодиоди, като на по старите идикаторът за "липса на зареждане"(акомулаторчето) е също лампа. Лампи за посветка има и зад врътките на климатичната система, една има в пепелникът и една над него. В бутоните и копчелъците разни са светодиоди.
п.п. Индикаторът за дълги светлини също е лампа и се сменя отзад, без разглобяване на самото табло.

pyle
06-12-2015, 11:47
Мойта е 95-та и не ми свети километража и оборотомера 0-4000 и бензиномера 1/2-1.

ivan dimitrov
06-12-2015, 16:06
Една или две лампички са дали фира. Развиваш двата винта на декоративното панелче пред таблото с уредите. Освобождаваш щипките е долният му край, изтегляш внимателно назад. Таблото се държи на четири болта, мисля бяха с шестостен 4мм, развиваш и издърпваш таблото леко назад. Уверяваш се че колата не е "на контакт", изваждаш щекерите и таблото е в ръцете ти. Докато щекерите не бъдат върнати по местата им НЕ ДАВАШ "на контакт".
Крушките излизат с леко завъртане, сменяй всичките, ако не искаш след някой и друг ден да повтаряш операцията.

pyle
06-12-2015, 16:45
Една или две лампички са дали фира. Развиваш двата винта на декоративното панелче пред таблото с уредите. Освобождаваш щипките е долният му край, изтегляш внимателно назад. Таблото се държи на четири болта, мисля бяха с шестостен 4мм, развиваш и издърпваш таблото леко назад. Уверяваш се че колата не е "на контакт", изваждаш щекерите и таблото е в ръцете ти. Докато щекерите не бъдат върнати по местата им НЕ ДАВАШ "на контакт".
Крушките излизат с леко завъртане, сменяй всичките, ако не искаш след някой и друг ден да повтаряш операцията.

Благодаря за изчерпателния отговор, всичко направих, но смених само 2 и както каза повторих работата.. утре тряя да взема още 2 ...

П.С.

От каква марка/модел става изпускателен колектор за twin spark, по-добър от моментния, харесах си от 155 8в. Какво е нужно за да се монтира?

pyle
07-12-2015, 20:33
Скоро ще сменям термостат, възможностите са: 80, 83, 88 градуса температура на отваряне. Колко е най-повходящата температура за нашия климат, аз си мисля за 80, защото лятото става топличко. Моля за съвет.

thecleaner
07-12-2015, 20:45
Скоро ще сменям термостат, възможностите са: 80, 83, 88 градуса температура на отваряне. Колко е най-повходящата температура за нашия климат, аз си мисля за 80, защото лятото става топличко. Моля за съвет.

Това термостат за Алфа ли е или некоя тЮнинг жаджа набита в маркуча :)

pyle
07-12-2015, 21:34
Това термостат за Алфа ли е или некоя тЮнинг жаджа набита в маркуча :)

Не не, целия тройник: Хела-80, Гейтс-83, Бер-88, Гейтс-88.

Излъгах се миналата година да спестя 30-40лв и купих някъв вернет.. и сега на 70 градуса вече е отворил и познай дали загрява над 70 градуса и разхода дали ми е под 13..

pyle
08-12-2015, 19:45
Някакви отзиви от Гейтс? Дават му 83 градуса.

nedko87
08-12-2015, 22:14
Колега аз преди време си взех бер и бях много доволен.Все пак с такъв излиза от завода.

pyle
09-12-2015, 08:37
Колега аз преди време си взех бер и бях много доволен.Все пак с такъв излиза от завода.

Аз бер свалих от колата и други хора са ми го препоръчяали, но всички имат температура на отваряне 88..

pyle
14-12-2015, 19:59
Колеги, има ли различни размери на тампони на носачите за " типо" платформа?

pyle
17-12-2015, 09:03
Колегите премахнали ремъка на баланс валовете на 2.0 twin spark, усещат ли резонанс почти из целия оборотен диапазон?

Kostadin`
29-12-2015, 23:51
Колеги да попитам кои модификации на 145/6 и до коя година имаха светещи лостчета на фарове/чистачки?

V@K@T@
30-12-2015, 00:07
Колегите премахнали ремъка на баланс валовете на 2.0 twin spark, усещат ли резонанс почти из целия оборотен диапазон?

НЕ


Колеги да попитам кои модификации на 145/6 и до коя година имаха светещи лостчета на фарове/чистачки?

до 97-ма ако не се лъжа ... от боксер със сигурност са светещи

pyle
30-12-2015, 10:28
НЕ

На какво се дължи тогава при мен?

V@K@T@
30-12-2015, 15:07
На какво се дължи тогава при мен?

Не знам. Аз моите валове изцяло ги бях премахнал. Не само да им махна ремъка ... не съм сигурен ако само откачиш ремъка им дали ще създават такива проблеми, за които говориш

pyle
30-12-2015, 17:49
Не знам. Аз моите валове изцяло ги бях премахнал. Не само да им махна ремъка ... не съм сигурен ако само откачиш ремъка им дали ще създават такива проблеми, за които говориш

Защото се допитах до клегите от alfaowner и те казаха, че е нормално да го има този резонанс, според един колега обаче, с валовете има повече товар върху въртящите се компоненти в мотора.

pyle
31-12-2015, 11:54
За какво служи точно над термостата има нещо като вакум като за геометрия на турбо?

V@K@T@
31-12-2015, 13:03
Над термостата има един маркуч, който излиза ат капака на главата и влиза в маркуча преди дросела. Ако за него питаш? Той е за маслените пари

thecleaner
31-12-2015, 14:48
Над термостата има един маркуч, който излиза ат капака на главата и влиза в маркуча преди дросела. Ако за него питаш? Той е за маслените пари

Пита за Егр а

pyle
31-12-2015, 15:32
Пита за Егр а

Може би.

П.С. Иска ли някаква поддръжка ЕГР-а, може ли да се затапи и има ли смисъл?

feel
10-01-2016, 13:37
Колеги, от известно време се замислям за един проект (който нямам възможността чисто технически да изпълня сам) и искам някой и друг съвет. Става дума за алфа 145 3.0 v6, виждал съм, че е възможно основно във ютюб, а и в някои международни форуми, но ми е интересно дали в България някой е пробвал, какъв точно двигател е използвал, и на каква точно 145-чка. Като разходи как излиза, както и някой, който би се захванал с подобно нещо. Възможно ли е изобщо без да се обезобрази купето? Като цяло всичко, което може да бъде полезно. Не съм решил непременно да го правя, но мисля, че ако стане би било страхотно. :not-fair:

thest
10-01-2016, 13:46
Почети тази тема колега! http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=83629

Kostadin`
12-01-2016, 15:11
Колко милиметра беше диаметъра на дифтунгата на пробката на картера на 1.9JTD?

shieldpro
12-01-2016, 17:35
Пробваи с све бучки лед търкаи по дъвката няколко мин сама трябва да се отдели �� в/у дънки работи на 100% без следи ��

V@K@T@
13-01-2016, 22:26
Някой да си има на идея от какво може да не ми работи нивомера на горивото? 145 1.7 15v Boxer. Нали коиницата го играе и нивомер

shieldpro
14-01-2016, 15:45
Може ли да попитам от скоро съм горд собственик на 145 ЖТД �� обаче ангренажния ремък е трябвало да бъде сменен преди 20.000км та се заех веднага обаче това което ме интересува е реална ли е цената от 220лв за комплект ролки и ремък с отстъпката която ползвам идва на 170лв някаде...

DerMeister
14-01-2016, 18:34
Звънни на 3 магазина и на форумните сервизи да ти направят оферта и ще разбереш...

ivan dimitrov
15-01-2016, 20:26
Някой да си има на идея от какво може да не ми работи нивомера на горивото? 145 1.7 15v Boxer. Нали коиницата го играе и нивомер

Вероятно имате предвид "кошницата". Да, там е нивомерът. това - "не работи" е твърде общо. Показва винаги макс, показва винаги мин. или не показва верно?

V@K@T@
15-01-2016, 21:25
Не показваше нищо ... Стоеше си най-долу без да помръдва и единствено лампата ми светеше. Разпънах малко пружината, която връща кошницата и всичко се оправи.

ivan dimitrov
15-01-2016, 22:14
Не показваше нищо ... Стоеше си най-долу без да помръдва и единствено лампата ми светеше. Разпънах малко пружината, която връща кошницата и всичко се оправи.

Каква пружина? "Кошницата" е онова изчадие от пластмаса, в което се помещават бенз. помпа и нивомерът, заедно със сондата на "излишното гориво".
Пдчертавам не се заяждам. За да се разбираме, трябва да исползваме едни и същи термини.
Важното е, че проблемът е решен, в крайна сметка.

V@K@T@
16-01-2016, 07:42
Това изчадие нали има и горна част ... Там дето ръгаш буксите. Някъде по средата м-у долното изчадие и горното може да се откопчеят двете изчадия едно от друго и вътре има пружина. Но малко съм скаран с обясненията по някога за това ще ти снимам каквото ми е останало от една стара помпа и ще ме разбереш

invinceble
16-01-2016, 18:29
Здравейте колеги, колата е 1,6ТС 146 98'.
Сутрин като тръгна за работа, след 2-3 километра колата започва да губи мощност и спира. Гася, паля и тръгва и повече няма проблеми. Като спра за по-дълго, пак същото - веднъж го прави и после нищо. Смених свещи и бобини. Имам съмнение, че е дебитомера. Как мога да разбера дали е от него. Ако му махна буксата и карам така, дали ще е вредно за колата?

shieldpro
19-01-2016, 14:40
Дам благодаря цената е 209лв за ангренажа марка continental

---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:35 ----------


Звънни на 3 магазина и на форумните сервизи да ти направят оферта и ще разбереш...

Дам така и направих 209лв е ангренажа марка continental благодаря ��

pyle
17-02-2016, 19:21
Колеги, гледам из ибей има стъпкови мотори за cf1 за по 100-тина лева не оригинални и се чудя дали работят като хората, из чуждите форуми до са не съм видял 1 да си купи оригинално а всички зимат от там, аз скоро смяни купих оригинално втора ръка и много ме блазни да пробвам ибейско, някой пробвал ли е ?

bobi_kz
27-02-2016, 15:41
1 въпрос за да не пускам нова тема. Купих си комплект запалителни бобини, но се оказа, че не стават за моя мотор не мога да вкл. кабелите към тях. Дали могат да се преправят или е по-добре да търся други?
Поздрави.

pyle
29-02-2016, 19:46
Колеги, ако спра вариатора, ще се променя ли положението на вала въпреки това в някакви минимални граници?

bobi_kz
29-02-2016, 22:19
Колеги, ако спра вариатора, ще се променя ли положението на вала въпреки това в някакви минимални граници?

Как се спира вариатор? :D :D

DJ
29-02-2016, 22:35
Здравейте, колеги от скоро имам следния проблем: когато колатата е в покой трудно влизат първа и задна скорост. Съединителя е почти нов, демпфера обаче е пътник, дали има връзка? Колата е 146 JTD.

pyle
01-03-2016, 10:45
Как се спира вариатор? :D :D

Откачане на соленоида.щ, като не стига налягане не би трябвало да променя положението си.

ivo_red
04-03-2016, 08:32
Пичове, дайте идеи за следния проблем. Преди време започна да ми свети лампата на абс-а като позагрее колата и реших, че е от централата. Купих друга, но така и не я сложих...Както и да е. След един дълъг път до Банско сега вече си имаме АБС ол дъ тайм, но свети лампата на еърбег, което ме навява на мисълта, че проблемът е по електрониката някъде. АБСът си проработи от самосебе си- тестван е многократно, не есамо лампата да не свети- бачка си.Дайте идеи какво да търся..Как така сам се оправи АБСа, а се бъгна бега?

invinceble
04-03-2016, 10:07
Здравейте колеги,
Напоследък като е мокро времето, постоянно има мирис на застояла вода в колата. Идеи как да го премахна? Къде може да се събира такава вода? 146 97/98'

veselin71
04-03-2016, 10:14
Случвало ми се е при запушване на отворите за отичане на водата, пред предното стъкло, водата се събира, прелива и по пътищата за въздуха навлиза в купето. След отпушване на отворите, нещата се оправят.

pyle
04-03-2016, 14:55
Пичове, дайте идеи за следния проблем. Преди време започна да ми свети лампата на абс-а като позагрее колата и реших, че е от централата. Купих друга, но така и не я сложих...Както и да е. След един дъъг път до Банско сега вече си имаме АБС ол дъ тайм, но свети лампата на еърбег, което ме навява на мисълта, че проблемът е по електрониката някъде. АБСът работи- тестван е многократно, не есамо лампата да не свети- бачка си.Дайте идеи какво да търся

На мен също ми свети като загрее ама само когато се е пускал, след време спира да свети.. Същата кола.

my_power88
23-03-2016, 17:39
привет на всички,някво мнение за тези крушки и някой да е ползвал,мисля да сменям ксенона с нещо такова?
http://www.avto.bim.bg/Diodna-krushka-H1-LED_pr51987.html

tonov
23-03-2016, 21:12
Няма никакъв смисъл от такава смяна, освен ако не искаш да ги ползваш за дневни светлини.

PEPI-2ALFA
24-03-2016, 10:53
Аз слагах на фаровете за мъгла с цел да ги ползвам за дневни. Светеха като за габарит.Махнах ги.

П.П. Сега виждам, че са различни крушките в линка и на снимката, която си дал. Аз слагах като на снимката, само че с 36 диода.

pyle
26-03-2016, 12:05
Колеги колко трябва да са твърди маркучите на охладителната система когато е запален мотора?

budged3d
30-03-2016, 21:35
Колеги не бях виждал 145ца без ел.стъкла мислих си ,че ги има дори и в най-ниското ниво на оборудване,явно съм се бъркал :)

ivopifeca
01-04-2016, 20:53
Ха!Доста интересно наистина.

invinceble
04-04-2016, 19:53
Колеги, какво е прецакано като притриса на задна? Съединител?

pyle
28-04-2016, 13:40
Колеги, вчера минах технически, но ми казаха че има голяма разлика в спирачното усилие между предните две колела. Въздух, маркучи, налягане в гумата, всякакви идеи биха ми помогнали.

ivopifeca
28-04-2016, 19:51
Здравейте,лети 13-ки,дали ще паснат на 146-ца,гумите на тях са 175 на 70?В момента е на 14-ки железни-175 на 65.

dessso
29-04-2016, 09:02
Ако си с вентилирани дискове няма да станат, при 240мм дискове има вероятност да влязат в зависимост от ЕТ-на джантите.

ivopifeca
29-04-2016, 14:44
ТД е колата...няма ли да стане много ниска?

pace
29-04-2016, 20:23
Здравейте,лети 13-ки,дали ще паснат на 146-ца,гумите на тях са 175 на 70?В момента е на 14-ки железни-175 на 65.

Стават..

tonov
30-04-2016, 10:34
Колеги, вчера минах технически, но ми казаха че има голяма разлика в спирачното усилие между предните две колела. Въздух, маркучи, налягане в гумата, всякакви идеи биха ми помогнали.

Като начало виж състоянието на накладките (вътрешните също) - дали са еднакво износени

pyle
30-04-2016, 13:05
Като начало виж състоянието на накладките (вътрешните също) - дали са еднакво износени

Благодаря за отговора, задържа ми колелото, което не спира и вероятно са се изпекли накладките, ако не вали днес ще сляза да раздвижа апарата. Обезвъздушаването като на кола без АБС ли се прави или трябва нещо по-специфично?

tonov
01-05-2016, 00:13
Обезвъздушаването си е нормално, не мисля че има нещо по-различно при кола с АБС.

pyle
12-05-2016, 10:48
Колеги, кой температурен датчик след компютъра на първа фаза мотор?


П.С. Този който е на термостата, защото не можеше да запали колата когато беше откачен.

nedko87
13-05-2016, 21:24
До колкото знам на термостата

pyle
14-05-2016, 15:44
До колкото знам на термостата

Предположих, след като колата не успя да запали явно не знае колко гориво да пусне..

bobi_kz
17-05-2016, 21:54
Волан от АР 147 може ли да стане на 146? Мисля да и присъдя... :D

pyle
17-05-2016, 22:29
Волан от АР 147 може ли да стане на 146? Мисля да и присъдя... :D

И евентуално лостчета дали стават ? :D

pyle
18-05-2016, 22:00
Здравейте отново, какви трябва да са параметрите на "self-adaptive FRA" и "TRA" , на М2.10.3 може ли да се прави ресет през мултискен, защо не мога да направи тест на актуаторите на моторче за празния ход, дюзи?

Благодаря предварително!

bobi1997
07-07-2016, 10:16
Здравейте колеги, имам 2 бързи въпроса:

1). Какво и как е захващането на спойлера на задния капак на 146 junior?

2). Как се захващат декоративните прагове?

ivan dimitrov
07-07-2016, 10:40
Здравейте колеги, имам 2 бързи въпроса:

1). Какво и как е захващането на спойлера на задния капак на 146 junior?

2). Как се захващат декоративните прагове?

По първият въпрос нямам инфо. Праговете се държат на винтове и "щипки". Винтовете са отдолу, могат да се видят със "залягане" или на канал. Могат да бъдат открити и с опипване, ако прагът е чист. Внимавайте с щипките, някой излизат, други...... се трошат.

V@K@T@
07-07-2016, 14:28
За да се монтира спойлера се правят дупки от вътрешната част на капака и се завиват болчета през тях в резбите на спойлера.

bobi1997
07-07-2016, 21:24
Благодаря за отговорите :)

А що се отнася до декоративните праговете мойта си е фабрично без такива, но има някакви затапени технологични отвори по прага отдолу, та сигурно през тях минават винтове и щипки...

ivan dimitrov
07-07-2016, 21:45
Само винтовете са отдолу. Щипките са отстрани. Не съм виждал 145/146 без декоративни панели на праговете. Да не би да е пребоядисвана? Коя година е произведена?

bobi1997
07-07-2016, 21:54
1995 г. е излязла от завода, не личи да е пребоядисвана, тъй като боята си личи, че е стара и има тези микро драскотини, но знам ли...

Иначе колата е бордо, а пък праговете черни, което ме озадачава. Но пък съм виждал и други 145/6 1.3 боксер пак така с черни прагове. Може би като най-маломерен двигател от моделната линия, а и колата е без АБС и еърбег, което ме навежда на мисъл, че е ниско ниво на оборудване - може би заради това.

А иначе имам и отстрани по праговете пак някакви отвори затапени..

invinceble
07-07-2016, 22:09
Аз пък съм с junior и ми писна да ми се откача прага всеки път като се вдига с подемник.....

bobi1997
07-07-2016, 22:26
Продай ми ги тогава :mrgreen: :mrgreen:

ivan dimitrov
08-07-2016, 01:00
До преди фейслифта, май всички оригинално са с черни прагове и ненацяло боядисани брони.
Не е заради кубатурата, може действително да е много ниско ниво на оборудване, въпреки че съм виждал такива без възглавници и климатик и пак имат прагове. Както е известно обаче, маркетинговата стратегия на наще хора е велика, та........ нищо чудно.

bobi1997
08-07-2016, 07:36
Нищо нали пък за това имаме олх :BIGsmile:

PEPI-2ALFA
09-07-2016, 13:35
Ето снимки на праговете от вътрешната страна
http://s243.photobucket.com/user/PEPI_TILEV/media/146%20parts/SNC01472_zpsb4cff537.jpg.html?sort=3&o=100
http://s243.photobucket.com/user/PEPI_TILEV/media/146%20parts/SNC01471_zps31d704ea.jpg.html?sort=3&o=101
http://s243.photobucket.com/user/PEPI_TILEV/media/146%20parts/SNC01468_zpsd10236b4.jpg.html?sort=3&o=102
http://s243.photobucket.com/user/PEPI_TILEV/media/146%20parts/SNC01467_zpsf4303d36.jpg.html?sort=3&o=103
Там, където съм кляпал бял силикон, това са гнезда на щипките отстрани.

bobi1997
09-07-2016, 22:19
Благодаря за детайлните снимки. Вече придобих добра представа как да си ги монтирам. Днес като си купувах джанти от една 146 на части успях да видя изпочупени щипки и легла за щипки на праговете и също добих представа, че трябва да се внимава :scherzkeks:

dgeri
11-07-2016, 18:20
Алфа Ромео 146 1.4 i. e. 16v T.Spark 103Hp 76kw 30.11.1998г От няколко дни като запаля колата и веднага угасва На по високи обороти като настъпвам газта върви добре но отнема ли газта и я изключа от скорост угасва насред пътя На всеки светофар се налага да стартирам отново Къде може да е проблема Ходих на няколко сервиза но ми отказват да се заемат с проблема Колата е на газ и бензин Прави г о без значение на какво е Моля ако някой знае сервиз където да ми решат прблема да ми напише Благодаря

BillyBoy`
11-07-2016, 19:01
Почистване на дроселова клапа,моторче за празен ход,проверяваш да не смуче въздух от някъде.

bobi_kz
16-07-2016, 10:36
Колеги, как се сваля предната бронята на АР 146?

bobi1997
16-07-2016, 16:07
Аз имах известна борба с нея преди време. Значи първо се сваля маската между фаровете, тя е на два шестограма. Под нея имаш 2 болта 13ки бяха май, които държат бронята към гредата - махаш ги и тях. Отстрани е хваната към двата подкалника с щипки или рапидки (зависи...), както и има два яки водача от двете страни, от които трябва да се издърпа. Но след тия опреации пак отказваше да излиза, а ме беше страх да напъвам да не потроша нещо, та се оправих и без сваляне на бронята.

Но нека някой колега, който е довеждал операцията до край за разлика от мене да каже...

bobi_kz
16-07-2016, 17:13
Справих се свалих я, но сега ме интересува тая греда отпред на която се държи бронята може ли да се сменя?

ivan dimitrov
16-07-2016, 17:49
Аз имах известна борба с нея преди време. Значи първо се сваля маската между фаровете, тя е на два шестограма. Под нея имаш 2 болта 13ки бяха май, които държат бронята към гредата - махаш ги и тях. Отстрани е хваната към двата подкалника с щипки или рапидки (зависи...), както и има два яки водача от двете страни, от които трябва да се издърпа. Но след тия опреации пак отказваше да излиза, а ме беше страх да напъвам да не потроша нещо, та се оправих и без сваляне на бронята.

Но нека някой колега, който е довеждал операцията до край за разлика от мене да каже...

Пропуснали сте 4-те болта отдолу.

bobi1997
16-07-2016, 19:21
Справих се свалих я, но сега ме интересува тая греда отпред на която се държи бронята може ли да се сменя?

Ами не съм я свалял бронята както стана ясно, но би трябвало гредата да си е стандартно хваната с болтове към рогчетата и да може да си я смениш..?


Пропуснали сте 4-те болта отдолу.

Даа явно това е бил проблема. Малко бързах тогава и въобще не залягах да търся защо не излиза. Мерси все пак :yes: при следващата дисекция отпред ще си я сваля :mrgreen:

bobi_kz
19-07-2016, 21:51
http://m.ebay.com/itm/Black-Universal-Mount-Drink-Bottle-Organizer-Car-Auto-Vehicle-Cup-Holder-Stand-/131781028015?nav=SEARCH
Решение.. :)

ivo_red
24-07-2016, 17:04
Справих се свалих я, но сега ме интересува тая греда отпред на която се държи бронята може ли да се сменя?

Може и даже се продават нови. Ама демонтажа ще е малко хамалогия

bobi_kz
27-07-2016, 07:10
Може и даже се продават нови. Ама демонтажа ще е малко хамалогия

Ясно, но явно е мн сложно разглобяването затова поправихне старата.

TaskovBG
27-07-2016, 19:04
Здравейте, вчера свалих предните тонколони на моята 146-ца, бяха си оригиналните. Можете ли евентуално да ми кажете кое е + и кое - (минус), на кабелите или клемите. Имам оригинални от голф 3 , в идеално състояние и ще слагам тях, там също обаче няма посока..

ivan dimitrov
27-07-2016, 22:49
Не ми е ясно защо е необходима подобна интервенция. Електрическият поляритет в случая няма значение, важен е акустичният. В смисъл - въртите клемите до постигане на максимални ниски. Малко "пипкава" работа, но след като сменяте оригиналните говорители - неизбежна. Това в случай че "гоним" добър звук. Ако не - както и да ги вържете, все тая.
За колегите с говорители, чийто еластично окакване е "изгнило" - продава се 7" "гофрета", която с малко усърдие и упоритост прави говорителите "нови".

ivo_red
28-07-2016, 22:31
Не ми е ясно защо е необходима подобна интервенция. Електрическият поляритет в случая няма значение, важен е акустичният. В смисъл - въртите клемите до постигане на максимални ниски. Малко "пипкава" работа, но след като сменяте оригиналните говорители - неизбежна. Това в случай че "гоним" добър звук. Ако не - както и да ги вържете, все тая.
За колегите с говорители, чийто еластично окакване е "изгнило" - продава се 7" "гофрета", която с малко усърдие и упоритост прави говорителите "нови".еластично окакване?какво имате предвид и може ли снимка на тази гофрета?

ivan dimitrov
29-07-2016, 13:58
Имам предвид меката връзка м/у мембраната и корпусът на високоговорителят. Те са 2, едната при малкият диаметър на конусът, другата при големият. Тая при големият в нашият случай е проблемна, разпада се и говорителят започва да "дрънчи" и няма ниски. Продават ги обаче като резервни части, Във Варна ги има в бившият магазин "Електрон"(до джамията в центъра). Снимка......не ми мина през ума да правя. Мога да снимам възстановен говорител евентуално, ама....

ivo_red
29-07-2016, 17:43
Имам предвид меката връзка м/у мембраната и корпусът на високоговорителят. Те са 2, едната при малкият диаметър на конусът, другата при големият. Тая при големият в нашият случай е проблемна, разпада се и говорителят започва да "дрънчи" и няма ниски. Продават ги обаче като резервни части, Във Варна ги има в бившият магазин "Електрон"(до джамията в центъра). Снимка......не ми мина през ума да правя. Мога да снимам възстановен говорител евентуално, ама....

Не,не, няма нужда.Обяснихте подробно и се изясни всичко. При мен засега всичко е здраво и имам ниски и нищо не дрънчи, но да се има предвид все пак..

dessso
18-08-2016, 06:39
Колеги, някой знае ли къде се намират електронните блокове на ЕГР и СРС на алфа 146 ТД?

bobi1997
23-08-2016, 13:28
Привет колеги! Имам един бърз въпрос - декоративните пластмасови прагове за 145 и за 146 с еднаква дължина и присъединяване ли са?

vankata_ll
24-08-2016, 03:56
Логично е всичко да е еднакво и на 99% съм сигурен, че е така.

bobi1997
24-08-2016, 09:15
Мисълта ми беше, че поне нали са различни от страничните огледала назад и дали няма някаква разлика...но ти си вторият човек, който ми казва, че са еднаква така, че явно са... :indian:

ivo_red
26-08-2016, 11:33
търся тръбичка за антифриз.тази,която се закрепва за колектора.спешно,ако някой знае моргa в Бургас, или алфа тс на части 2.0 cf1

ivopifeca
01-09-2016, 19:01
Сутрин като запаля,ремъка свири около половин минута и после няма ядове...Причини?При палене без газ,лампата на алтернатора свети,след подаване на газ,изгасва и почва да свири за около 30 сек.От ремъка ли е,хлабав ли е,или е за смяна?Мерси предварително!

DerMeister
02-09-2016, 13:42
"От ремъка ли е,хлабав ли е,или е за смяна?"

Отговорът е във въпроса, но няма как да се отговори без да се види от компетентно лице....

slavev
02-09-2016, 14:29
Здравейте!
Искам да попитам нещо за интериора в семейството имаме 2 145-ци и двете JTD и двете 2000г. но моята е с хубав кожен волан с червени конци и такива също на топката на скоростния лост а и панела в средата е черен не сив та въпроса ми е някакво по специално изпълнение ли е?
Също така къде могат да ми тапицират волана качествено?

bobi1997
02-09-2016, 21:59
Здравейте!
Искам да попитам нещо за интериора в семейството имаме 2 145-ци и двете JTD и двете 2000г. но моята е с хубав кожен волан с червени конци и такива също на топката на скоростния лост а и панела в средата е черен не сив та въпроса ми е някакво по специално изпълнение ли е?
Също така къде могат да ми тапицират волана качествено?

Не съм много запознат с фейсовите, но твоята може би има салон от Junior или TI фабрично...

Alex_26
07-09-2016, 11:40
Здравейте!
Искам да попитам нещо за интериора в семейството имаме 2 145-ци и двете JTD и двете 2000г. но моята е с хубав кожен волан с червени конци и такива също на топката на скоростния лост а и панела в средата е черен не сив та въпроса ми е някакво по специално изпълнение ли е?
Също така къде могат да ми тапицират волана качествено?

Метни една снимка де. За волан взимат 200лв.

V@K@T@
07-09-2016, 16:20
Някой да знае нещо за тази?

http://www.cars.bg/c1664948

pyle
16-09-2016, 13:49
Напоследък когато я пали за пръв път в деня, иска да гасне, пали на 1200-300 падат до 800 се 1 ще загасне и ги връща на 1200 пак докато качи малко температура и постепенно падат до нормални. Някой измисли ли лечение за това, датчика на хол и си заминава или ?

DerMeister
16-09-2016, 14:41
Ако веднага изгасиш докато се мъчи и запалиш отново, всичко наред ли е?

pyle
16-09-2016, 14:45
Ако веднага изгасиш докато се мъчи и запалиш отново, всичко наред ли е?

Ами по-малко изразено, е но пак не пали без да трепнат оборотите..

ivopifeca
16-09-2016, 20:10
С кой мотор е?Бензин,нафта?

pyle
17-09-2016, 07:42
С кой мотор е?Бензин,нафта?

Бензин 2.0 cf1

Alex_26
17-09-2016, 09:14
Ако имаш газова е от нея

pyle
17-09-2016, 09:46
Ако имаш газова е от нея

Нямам, колата се кара само с 98/100октана гориво, свещите са нови, вчера смених маслото и днес е много по-добре колкото и странно да звучи, вариатора има ли общо, защото когато ми трака силно вариатора при палене, ми падат оборотите... А когато не трака при палене, пали без проблеми

tedo0o
07-10-2016, 23:45
Здравейте колеги.Искам да попитам какви са ви мненията за Alfa Romeo 145 1.6 хубави и лоши страни и по-точно за тази http://www.cars.bg/c1849935 защото един мой колега се е спрял на този модел и иска да разбере повече за този модел.

BillyBoy`
08-10-2016, 00:26
Нямам, колата се кара само с 98/100октана гориво, свещите са нови, вчера смених маслото и днес е много по-добре колкото и странно да звучи, вариатора има ли общо, защото когато ми трака силно вариатора при палене, ми падат оборотите... А когато не трака при палене, пали без проблемиВариатора няма нищо общо със това дали ти играят оборотите при палене на студен двигател.По скоро си провери какво ти е положението при свещите първо.

pyle
08-10-2016, 02:24
Вариатора няма нищо общо със това дали ти играят оборотите при палене на студен двигател.По скоро си провери какво ти е положението при свещите първо.

Проблем с обороти няма, колата гасне като я запаля първи старт в деня, ако изтрака вариатора гасне със сигурност, ако не се чуе пали перфектно.. Свещите са нови, вариатора има общо, защото когато се активира, сместа обеднява....

bobi1997
08-10-2016, 08:46
Здравейте колеги.Искам да попитам какви са ви мненията за Alfa Romeo 145 1.6 хубави и лоши страни и по-точно за тази http://www.cars.bg/c1849935 защото един мой колега се е спрял на този модел и иска да разбере повече за този модел.

Колега по обявата, която си дал предполагам, че питаш за 1.6 боксер. Не знам колко валидно е мнението ми понеже съм собственик на 1.3 боксер от около 3 месеца и 3000 км, но честно казано съм доволен. Ако улучите с читава и сравнително поддържана бройка, без някакви видими и осезаеми на първо четене проблеми с мотора направо си е супер модел.

До колкото съм чел и са ми казвали, и от краткия ми опит до момента с модела, знам че моторът е сравнително безпроблемен, окачването също горе-долу.

Като минус до момента мога да кажа единствено, че са малко ниски (поне моята), и не си позволявам да влизам по какви да е оврази както с Пежото ми, понеже картера и изпускателните тръби са доста ниско в сравнение с други коли...

Иначе конкретната обява, която си дал - колата изглежда свежа и цената също е добра. Но трябва да се внимава и огледа добре, конкретно с тая (а всъщност и с всяка) понеже имам чувството, че може и да е издевателствано над нея...

BillyBoy`
08-10-2016, 09:30
Проблем с обороти няма, колата гасне като я запаля първи старт в деня, ако изтрака вариатора гасне със сигурност, ако не се чуе пали перфектно.. Свещите са нови, вариатора има общо, защото когато се активира, сместа обеднява....
Няма такова нещо,мисля че говориш наизуст.Соленоида мисля че отваря и пропуска масло към вариатора някъде между 2800-3000 оборота.Ако бъркам нека някои които е запознат по-добре да ме поправи.Проблема ти е някъде другаде.Моята що не гасне като изтрака вариатора на студен мотор и на първо палене?

pyle
08-10-2016, 11:33
Няма такова нещо,мисля че говориш наизуст.Соленоида мисля че отваря и пропуска масло към вариатора някъде между 2800-3000 оборота.Ако бъркам нека някои които е запознат по-добре да ме поправи.Проблема ти е някъде другаде.Моята що не гасне като изтрака вариатора на студен мотор и на първо палене?

Мой приятел е гледал колата на широколентова сонда и в момента на активиране 1800об/мин сместа обеднява не си го измислям. Вероятно проблема е другаде, просто размишлявам. Вчера запалих без дебитомер и запали супер. От слаба бензинова помпа може ли да е?

BillyBoy`
08-10-2016, 13:12
Може.Щом си запалил без дебитомер без проблем може би и там да ти е проблема.Намери си един със които да караш няколко дена така и ако няма проблеми работата е ясна.

pyle
08-10-2016, 13:13
Може.Щом си запалил без дебитомер без проблем може би и там да ти е проблема.Намери си един със които да караш няколко дена така и ако няма проблеми работата е ясна.

Обаче това е само на първия старт, после пали без никакви ядове и колата върви супер до прекъсвач.. Аз съм набелязал темп датчик/обогатитела.


П.С. Дано да не е дебитомер, защотоо .. 500лв :(

BillyBoy`
08-10-2016, 13:40
Тия нашите дебитомери държат повече от колкото на 156-ците и 147-ците няма страшно,един втора ръка и готово.

nedko87
08-10-2016, 16:07
До колегата Pyle опитвал ли да ресетнеш еку-то. Ако си фо ресетвал оправяли се след това.

pyle
08-10-2016, 16:24
До колегата Pyle опитвал ли да ресетнеш еку-то. Ако си фо ресетвал оправяли се след това.

Мотора е CF1 при него не знам дали има ресет както при следващите поколения, ако да моля да споделите. Ресет съм правил на актуатора на моторчето за празен ход през МЕС.

nedko87
08-10-2016, 16:39
Говорим за откачане на акумулатора. Навремето имах 146ца с 1.6 цф1 мотор и при нея се наблюдаваше същото. На около два месеца откачах минуса на акумулатора и всичко беше наред след това. Аз се бях насочил към бобините но се разделих с колата преди да проверя дали е от тях.

pyle
08-10-2016, 17:02
Говорим за откачане на акумулатора. Навремето имах 146ца с 1.6 цф1 мотор и при нея се наблюдаваше същото. На около два месеца откачах минуса на акумулатора и всичко беше наред след това. Аз се бях насочил към бобините но се разделих с колата преди да проверя дали е от тях.

Правил съм го, но нямам спомен да има подобрение, бобините не мисля, би трябвало да прекъсва като е мокро.

budged3d
10-10-2016, 11:25
Някой досега забелязвал ли е колко много си приличат километражите на нашите 145/146 с тези на Mercedes-Benz E-Class (W210) да не кажа голяма дума но на вид според мен са 1:1

pyle
10-10-2016, 11:55
Някой досега забелязвал ли е колко много си приличат километражите на нашите 145/146 с тези на Mercedes-Benz E-Class (W210) да не кажа голяма дума но на вид според мен са 1:1

Нашите са по-хубави!

_power_
10-10-2016, 23:38
Да ти дам дебитомер за проба :BIGsmile: Имам резервен :coolio:

pyle
11-10-2016, 01:05
Да ти дам дебитомер за проба :BIGsmile: Имам резервен :coolio:

Не ми се вярва да е от него, колата върви добре има.. Мое да пробваме някой ден на сбирка, ще ти драсна да го вземеш.

ivopifeca
11-10-2016, 20:03
Някой досега забелязвал ли е колко много си приличат километражите на нашите 145/146 с тези на Mercedes-Benz E-Class (W210) да не кажа голяма дума но на вид според мен са 1:1Има прилика,колега.На 145-6 е по прегледен според мене.

pa4ito
12-10-2016, 14:54
Здравейте колеги.Искам да попитам какви са ви мненията за Alfa Romeo 145 1.6 хубави и лоши страни и по-точно за тази http://www.cars.bg/c1849935 защото един мой колега се е спрял на този модел и иска да разбере повече за този модел.

Колата е с боксер двигател и е 103к.с. Супер корав двигател. Редовна смяна на масло и си на 6. Развърта се много бързо и има страхотен звук. Принципно е "по-жаден" - в София ми е стигал 12 градско, извън града е 7. Това е на бензин. Останалото е като при всички 145-ци - евтина поддръжка и поскърцваща вътрешност :)
При нормална експлоатация, нямаш никакви проблеми.

Bobi_33
13-10-2016, 00:08
Някой досега забелязвал ли е колко много си приличат километражите на нашите 145/146 с тези на Mercedes-Benz E-Class (W210) да не кажа голяма дума но на вид според мен са 1:1

Вярно доста си приличат. Срам за Алфа, да краде от Мерцедес. При положение, че предшественика 33 има в пъти по-добро табло.

pyle
15-10-2016, 17:33
Колеги, някой пробвал ли е да подреди кабелите на свещите кактo при CF3 и какъв е бил ефекта, някой споменават изгорели бобини..

ivopifeca
15-10-2016, 20:14
Ебати...13-те от 75 цата,ми не станаха отпреде,опират у апаратите,пуууууу!

---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 16:56 ----------


Вярно доста си приличат. Срам за Алфа, да краде от Мерцедес. При положение, че предшественика 33 има в пъти по-добро табло.
145-6,излиза,преди 210 на Мерцедес,или греша?

Bobi_33
16-10-2016, 22:22
Ебати...13-те от 75 цата,ми не станаха отпреде,опират у апаратите,пуууууу!

---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 16:56 ----------


145-6,излиза,преди 210 на Мерцедес,или греша?

Не знам, никога не съм се интересувал от Мерцедеси, просто не харесвам тая марка. :grin:

pyle
17-10-2016, 13:16
Колеги, някой пробвал ли е да подреди кабелите на свещите кактo при CF3 и какъв е бил ефекта, някой споменават изгорели бобини..

Пробвах и е добре, празния ход е по-стабилен, за вървеж не усещам разлика, може и да има. Дано няма яд с бобините.

pyle
22-10-2016, 11:29
100 годишния въпрос.. Разхода ми стана ужасен напоследък.. Сондата ми мисля, че е за смяна, но все пак нямам лампи, отчита стойности, дебитомера работи, защото колата върви супер, датчика на температурата на компютъра съм му хвърлил око, дайте други предложения. Мерси предварително!

П.С. забравих да кажа, някъде около колектора ми изпуска генерацията, много е вероятно това да е проблема, нали?....

bobi1997
22-10-2016, 21:12
100 годишния въпрос.. Разхода ми стана ужасен напоследък.. Сондата ми мисля, че е за смяна, но все пак нямам лампи, отчита стойности, дебитомера работи, защото колата върви супер, датчика на температурата на компютъра съм му хвърлил око, дайте други предложения. Мерси предварително!

П.С. забравих да кажа, някъде около колектора ми изпуска генерацията, много е вероятно това да е проблема, нали?....

Не знам на ТС моторите къде точно е ламбда сондата, ама ако пропуските в генерацията са преди нея е вероятно това да е проблема. Аз на боксерчето съм с продънена генерация на 3-4 места :mrgreen::mrgreen:, но след сондата и няма ядове с разхода за сега

pyle
23-10-2016, 00:47
Мерси за отговора, но май сам си го насадих като сипвах 3-4 пъти по 10 по 10лв и уреда си отчита колкото на него му е кеф...

ivo_red
24-10-2016, 20:16
показателят за бензина на 146 е скандално неточен, особено лампата за резерва. на поплавък е и под наклон и в остър завой веднага светва. Най-точно е пълно-празно да засечеш. 10 кинта са няма и 5 л.

pyle
24-10-2016, 23:16
Да.. поприницип избягвам да сипвам по 10лв ама не знам защо го направих и всеки ден по 10 по 10лв сипвах и лампата светеше през ден..

ivan dimitrov
25-10-2016, 18:56
показателят за бензина на 146 е скандално неточен,

Това важи за всеки автомобил с широк плосък резервоар. Най лесният, макс.точен начин за засичане е пълно/пълно. Никого не бих посъветвал да кара до свършване на горивото.

saiman
25-10-2016, 20:37
Здравейте нещо загазих със алфицата 145 ТС 1.4 103 кс 2000 год последната от модела със много изненади като си копуваш части:wallbash: както си вървеше нормално изведнъж на баирите започнаха да падат оборотите под 1000 работи равномерно без да се тресе двигателя обаче се чува пропукване във колекторите давам газ на място но не дига оборотите заглъхва гася паля и все едно нищо не е било тръгвам малко придръпва но се оправя и върви без проблем без да мини обороти без да прекъсва със нормална мощност но до другия баир и пак от начало но интересното е че изкарвам баира отначало тръгва със сила да го изкарва ходих на диагностика отчети че ламбда сондата е отишла другото беше добре майстора каза че не може да дава такъв ефект от нея замерихме бензиновата помпа 3.2 налягане даде накараха ме да срежем аспуха да не би гърнетата да е проблема не са пак го направи свещите ги сменях и са Denso пали и студена и топла без проблем не ми се менят оборотите ряз има до като мине баир :wallbash: поизгаря масло но във рамките на нормалното за на 400 к мотор направо откачих моля за съвет ако може написах долу горе проблема но не съм технически много грамотен и извинявайте ако не съм го обяснил както трябва

pyle
25-10-2016, 20:50
Здравейте нещо загазих със алфицата 145 ТС 1.4 103 кс 2000 год последната от модела със много изненади като си копуваш части:wallbash: както си вървеше нормално изведнъж на баирите започнаха да падат оборотите под 1000 работи равномерно без да се тресе двигателя обаче се чува пропукване във колекторите давам газ на място но не дига оборотите заглъхва гася паля и все едно нищо не е било тръгвам малко придръпва но се оправя и върви без проблем без да мини обороти без да прекъсва със нормална мощност но до другия баир и пак от начало но интересното е че изкарвам баира отначало тръгва със сила да го изкарва ходих на диагностика отчети че ламбда сондата е отишла другото беше добре майстора каза че не може да дава такъв ефект от нея замерихме бензиновата помпа 3.2 налягане даде накараха ме да срежем аспуха да не би гърнетата да е проблема не са пак го направи свещите ги сменях и са Denso пали и студена и топла без проблем не ми се менят оборотите ряз има до като мине баир :wallbash: поизгаря масло но във рамките на нормалното за на 400 к мотор направо откачих моля за съвет ако може написах долу горе проблема но не съм технически много грамотен и извинявайте ако не съм го обяснил както трябва

Дебитомер ми звучи на мен...