PDA

View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки



Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

kolev
18-02-2010, 23:44
и проблема е вътре в релето- студени спойки....

zatopol
18-02-2010, 23:50
бихте ли ми препоръчали генерация за моята алфичка аз в момента съм с c.s.c. но средното гърне отиде та откуде бих могъл да си закупя нови само че тихи като моите?

marto890424
19-02-2010, 00:17
Някой мойе ли да ми каже някои каталог с реални цени търся помпа на съединител за алфа ромео 146 1,6 boxer

---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:08 ----------

---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:15 ----------

zaryto
19-02-2010, 00:23
Не е там. При другата група релета под волана е. За да го достигнеш, трябва да свалиш кората под таблото.

Мерси,а някаква схема за да го позная по-лесно кое е?С ВД-40 ще се реши ли проблема или трябва ново?

Nyte
19-02-2010, 09:11
Мерси,а някаква схема за да го позная по-лесно кое е?С ВД-40 ще се реши ли проблема или трябва ново?
Най-добре си вземи ново от Викиват (гледам, че си от Пловдив), по 3 лв. са. На мене като ми беше изгоряло главното реле си взех от там. Симпатягите от Динекспрес ми търсеха 50 лв. за същото понеже видиш ли "било оригинално и само с него щяло да стане" :pokey:

kolev
19-02-2010, 11:05
ей тука ти е схемата
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Indicators%20And%20Hazard.PDF
най-долу е нарисувано N13 - високо с много крачета. проблема е в студени спойки вътре в релето. или се отваря и припоява или ново. с вд40 няма да стане. докато сложиш пластмасите и пак няма да работи. има писано по темата.

zaryto
19-02-2010, 14:48
ей тука ти е схемата
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203/Indicators%20And%20Hazard.PDF
най-долу е нарисувано N13 - високо с много крачета. проблема е в студени спойки вътре в релето. или се отваря и припоява или ново. с вд40 няма да стане. докато сложиш пластмасите и пак няма да работи. има писано по темата.

Да прочетох я,но колегата не беше написал как е отстранил проблема.Мерси!

kolev
19-02-2010, 14:55
ами отваря се релето и се припояват лошите спойки или се купува ново. две такива съм правил и дефекта беше еднакъв. краката са с голяма площ и още в завода като ги заливат с калай се пука и се получава студена спойка. като сложиш ново след някоя друга година пак ще прави същото така че по-добре май да се ремонтира старото.

tonov
19-02-2010, 19:13
Най-добре си вземи ново от Викиват (гледам, че си от Пловдив), по 3 лв. са. На мене като ми беше изгоряло главното реле си взех от там. Симпатягите от Динекспрес ми търсеха 50 лв. за същото понеже видиш ли "било оригинално и само с него щяло да стане" :pokey:

Няма да мине с 3 лв :spiteful: Просто вътре има и електроника, не е просто реле. Така че само ново СЪЩОТО, или ремонт на старото.

alfaromeofen
19-02-2010, 21:57
Само електрониката да не изгори ,но повечето пъти и тя нее нещо кой знае какво.Само да трябва да се проследи схемата.Аз сменявах една интеграла на това реле в Пежо.Даже и сложих не същата ами аналог.Смених и цялото реле,(контактната система и бубината,които даже бяха за 24 волта ,но пък на по голям ампераж за да е нагаря така,само се отвиват няколко навивки от намотката на бубината.Трябва да се подбере внимателно ,тъй като на по малко напрежение контактите не се затварят с такава сила ,защото се намаля магнитното поле на бубинката.) ,

zaryto
20-02-2010, 17:56
Почистих го,дано да не прави проблеми повече :spam_laser:

Nyte
21-02-2010, 11:44
Няма да мине с 3 лв :spiteful: Просто вътре има и електроника, не е просто реле. Така че само ново СЪЩОТО, или ремонт на старото.
За кое реле говориш колега? За главното или това на колегата? Понеже при мен вече няколко месеца си работи като швейцарски часовник това, което си взех за 3 лв. :)

П.С. Сега видях в документацията, че става дума за това на мигачите - явно е някакво по-специално. Моето си беше съвсем обикновено автореле с 4 крачета :)

zaryto
21-02-2010, 14:23
За кое реле говориш колега? За главното или това на колегата? Понеже при мен вече няколко месеца си работи като швейцарски часовник това, което си взех за 3 лв. :)

П.С. Сега видях в документацията, че става дума за това на мигачите - явно е някакво по-специално. Моето си беше съвсем обикновено автореле с 4 крачета :)

:Tease: Последно за какво реле става въпрос,защото мисля да ходя във Викиват,ако пак откаже.Това което свалих аз се намира отляво под кората до кормилото,точно под показанието на бензина и има електроника по него.

alfaromeofen
21-02-2010, 15:12
Щом има платка вътре ,значи ти е релето за мигачите.Електрониката е за да мига(вкл. и изкл. релето). 8) Измери съпротивлението на бубинката и ако няма такова ,електрониката може и здрава да е, а значи бубината е прекъснала и не дърпа контактите.Може да смениш само реленцето вътре с друго подходящо ,ако цялото е много скъпо или си заслужава.Дано съм ти помогнал.

tonov
21-02-2010, 18:03
За релето за мигачите говоря.

Обикновено няма нищо изгоряло, само спукани спойки и работи когато му скимне. Аз примерно често оставах без десен мигач.

Nyte
21-02-2010, 19:18
:Tease: Последно за какво реле става въпрос,защото мисля да ходя във Викиват,ако пак откаже.Това което свалих аз се намира отляво под кората до кормилото,точно под показанието на бензина и има електроника по него.
Ами обикновено автореле (каквото е главното автореле за колата) можеш да намериш във Викиват, колега. За другото с електрониката не знам, но не пречи да провериш! ;)

vanko
21-02-2010, 20:01
Някой мойе ли да ми каже някои каталог с реални цени търся помпа на съединител за алфа ромео 146 1,6 boxer

---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:08 ----------

---------- Post added at 00:17 ---------- Previous post was at 00:15 ----------
ами погледни тук http://axm-auto.com/ .аз като търся нещо,първо тук гледам.относно помпата -сменях я преди нова година.65 лв + спирачна течност.поздрави

alfaromeofen
22-02-2010, 19:27
Е колеги сигурно и при вас се е появило ама аз да покажа :innocent: .Ето какво може да обнови малко фейса на мозилката http://www.getpersonas.com/en-US/gallery/All/search?p=alfa+romeo&search.x=6&search.y=9 ..за всички фенове ,а инак има и други теми :crazy:

S_G_M
25-02-2010, 13:55
Колеги , може ли да ми кажете кой е оригиналния размер на гумите за 145 JTD .

DerMeister
25-02-2010, 13:59
:arrow:

S_G_M
25-02-2010, 14:08
Мерси !

ivan dimitrov
02-03-2010, 15:02
---

Ivanov_
02-03-2010, 23:58
Колеги един приятел има 146 1.4 тс е колата и има 2 проблема. Не зная до колко са сериозни, но все пак не е нормално та проблемите са:
1 - Като я запали и първите няколко секунди трака като дизел и след това спира да трака и си работи нормално.

2 - Като я кара малко по бързо, т.е. я понастъпва се появява една миризма в купето която наподобява развалени яйца.

Иначе колицата е много добра 2001 година е и си върви доста! Някакви идеи, относно горните проблеми ? Мерси предварително!

junior
03-03-2010, 00:08
Ми според моето скромно мнение.
1-Тракането е от вариатора, повечето са така ако не им са сменяни. Този проблем има два варианта да се оправи. Първият е да се смени вариятора който е наи сигурен , че ще изчезне тракането. А втория е да се купи ремонтен комплект за вариятор и да се ремонтира. Ма този вариант не е за предпочитане , защото ефекта е временен, мойе и след 20 км пак да се рзтрака.
2-Проверете катализатора да ли е за смяна, обикновено кат мирише на завалени яица, катализатора е отишъл.

Nyte
03-03-2010, 00:09
1 - Като я запали и първите няколко секунди трака като дизел и след това спира да трака и си работи нормално.

2 - Като я кара малко по бързо, т.е. я понастъпва се появява една миризма в купето която наподобява развалени яйца.
1 - Тръгнал е вариатора, колега. Ако колата още не е обслужена нека си купи един ремонтен комплект колегата, че иначе трябва да се бръкне около 300 лв. за нов вариатор. Потърси из форума има много изписано за вариатора.
2 - Някои колеги казват, че като замине катализатора и почва да мирише на развалени яйца, така че това е възможна причина.

P.S. Колегата junior ме е изпреварил с 1 минута :D

Ivanov_
03-03-2010, 00:15
Благодаря ви колеги! За тракането и аз мислех, че е от вариатора, но все пак реших да попитам. Мерси още веднъж за бързия отговор!

drajko145
03-03-2010, 00:38
Тоя ремонтен комплект не върши работа защото може да изкара 10 000км а може и 50км (както стана при мен) така че най-добре е ново вариаторче :)

ves_v8
03-03-2010, 22:35
Колеги, от чисто любопитство искам да попитам някой знае ли за какво служи бутона, който се намира под шофьорската седалка на 145 1.3 боксер?

ivan dimitrov
03-03-2010, 22:46
---

monie
04-03-2010, 13:10
Здравейте колеги, карам 145 1.4-боксер ,тези дни взе да потропва двигателя и се появи шум.Доктора ми каза,че ми е заминала водната помпа,но по-лошото е,че е започнал да се обажда основен лагер....та въпроса ми е: има ли смисал да го правя или направо да си търся някои двигате втора употреба.Знам ,че ако сваля двигателя, няма да се рамина само с лагер...

Pastora
04-03-2010, 13:41
Ако си вземеш двигател каква е гаранцията, че ще е читав? Прави си твоя, поне аз така мисля. Това е при положение, че ти харесва вървежа. Иначе може да си присадиш 1,6 сравнително безболезнено, но... къде ги раздават тия читави двигатели ?

monie
04-03-2010, 14:57
много сложно ще е ,ако сложа 1.6, ще трябва и скорости да сменям,поне така ми казаха,4е били с различни предавателни числа,и не ставали

ves_v8
04-03-2010, 15:12
много сложно ще е ,ако сложа 1.6, ще трябва и скорости да сменям,поне така ми казаха,4е били с различни предавателни числа,и не ставали
колега оправи си твоят мотор, няма смисал да се занимаваш да сменяш с 1.6 боксер. разликата във вървежа не е голяма. Като отвориш твоят мотор ще можеш да си го направиш кукличка и поне ще си спокоен че ще караш дълго време без притеснения спрямо мотора:)

---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:08 ----------


Инерционен датчик или шок сензор(както Ви харесва) служи да спре горивната помпа при сериозен удар.
п.п Всъщност бутонът възстановява захранването на помпата.
Благодаря колега :respect:

ivan dimitrov
04-03-2010, 17:19
---

monie
04-03-2010, 17:59
няма никакви грижи с маслото,също и при натиснат съединител няма промяна в шума,.Просто един път съм правил основен ремонт на старата алфа,и беше голям зор.... първо бяха само лагери,после айде да шлайфаме вала,айде и главите....Хич не ми се захваща пак с това.
Ще изчакам да се появи в продажби някоя с 1.4 мотор и май това ще е.

zaryto
04-03-2010, 18:02
Някой да има идея,как да развия болта на халогена,защото някой много умен го е изял и няма развиване т'ва чудо :new_Eyecrazy:,а и сигурно е развиван преди 5 години и е ръждясал целия и клеасъл..

vanko
04-03-2010, 21:11
Здравейте колеги,имам един бърз въпрос.Става дума за моторчето на чистачките-работи ама мн.стърже.Със сигурност не е от чистачките.Та въпросчето ми е мога ли да го заменя с моторче на друг италиянски автомобил.Поздрави

ivan dimitrov
04-03-2010, 21:40
---

vanko
04-03-2010, 22:20
Има много писано по темата.Исках да дам линк ама .... тц. Ако под стърже се разбира насечено движение - внимателно сваляте двигателчето, почиствате контактната площ на зъбното колело и четките към него, зглобявате и ...... трябва да се оправи. Ако се справите с търсачката - четете - има какво. движението на чистачките е идеално т.е. не е насечено.Изчетох доста и направих всичко,но уви-звукът не се маха.Затова мисля да сменя моторчето.Мерси все пак

ivan dimitrov
05-03-2010, 00:07
---

vanko
05-03-2010, 00:41
аз сам с рамене от типо, и някави чистачки купени от ПЕТРОЛ за по 8 лв. бройката.разглобих целия механизъм и вързах на буксата само моторчето без задвижващия механизъм на раменете и този стържещ звук идва точно от там.а за задната чистачка и аз обмислям скорошна смяна.:cheers:

vanko
05-03-2010, 13:55
проблемът е отстранен срещо 25 лв. купих друго моторче и сега вс.е ОК.:grin:

146_JTD
13-03-2010, 20:26
едно въпросче от мен: вярно ли е, че двигателите на алфите ни са изцедени на максимум още от завода? един познат ми обяснява, че на моята ЖТД няма накъде да я правя с цел да подобрявам мощността, тъй като заводски била изцедена и нямало да издържи двигателя. А опел или ФВ заводски ги правели на 50 процента от капацитета на двг. дори ми даде пример - "кой тунингова италиански автомобили. както виждаш двигател се пипа на немски или в още по-добър вариант - японски автомобил".
- на моя въпрос "има ли вариант да сложи турбо на неговата вектра 16в", той каза, че няма да издържи съединител, сеглемнти, вал и много други. което пък значи, че по-горното му твърдение не е много вярно и си противоречи.
- какво мислите по въпроса?!

Pastora
13-03-2010, 20:32
едно въпросче от мен: вярно ли е, че двигателите на алфите ни са изцедени на максимум още от завода? един познат ми обяснява, че на моята ЖТД няма накъде да я правя с цел да подобрявам мощността, тъй като заводски била изцедена и нямало да издържи двигателя. А опел или ФВ заводски ги правели на 50 процента от капацитета на двг. дори ми даде пример - "кой тунингова италиански автомобили. както виждаш двигател се пипа на немски или в още по-добър вариант - японски автомобил".
- на моя въпрос "има ли вариант да сложи турбо на неговата вектра 16в", той каза, че няма да издържи съединител, сеглемнти, вал и много други. което пък значи, че по-горното му твърдение не е много вярно и си противоречи.
- какво мислите по въпроса?!
Естествено, че при турбиниране е необходима смяна на доста елементи в двигателя със закалени и пригодени за по-големи натоварвания(включително съединител, спирачки и т.н.). Това важи за всички автомобили, друг е въпроса какво надуване търпят частите на различните производители, но това е относително. Имам приятел със Сивик 1,6 160 коня и при турбиниране ще сменя валове също ;) А се водят много здрави двигатели. Както виждаш и аз съм "тунингован", засега не съм изгърмял. Верно, нямам турбина, но не мисля да инвестирам в такава, предпочитам да си присадя друг двигател направо.

Satanism
13-03-2010, 23:28
едно въпросче от мен: вярно ли е, че двигателите на алфите ни са изцедени на максимум още от завода? един познат ми обяснява, че на моята ЖТД няма накъде да я правя с цел да подобрявам мощността, тъй като заводски била изцедена и нямало да издържи двигателя. А опел или ФВ заводски ги правели на 50 процента от капацитета на двг. дори ми даде пример - "кой тунингова италиански автомобили. както виждаш двигател се пипа на немски или в още по-добър вариант - японски автомобил".
- на моя въпрос "има ли вариант да сложи турбо на неговата вектра 16в", той каза, че няма да издържи съединител, сеглемнти, вал и много други. което пък значи, че по-горното му твърдение не е много вярно и си противоречи.
- какво мислите по въпроса?!
Е така тръгват кръчмарските легенди и митове ;)

146_JTD
13-03-2010, 23:34
на мен това ми е ясно. но от техническата страна на въпроса ми стана интересно за твърдението му относно капацитета на двг на алфа. и изобщо кой може да го каже това или и форума по тоя въпрос ще се превърне в кръчмарски приказки ;) :)

Pastora
13-03-2010, 23:37
Тук вече очакваме специалистите да се изкажат, аз нямам капацитет колега :)

146_JTD
13-03-2010, 23:44
Тук вече очакваме специалистите да се изкажат, аз нямам капацитет колега :)

и аз, и аз :butt:

DerMeister
15-03-2010, 12:53
Това сигурно е най-новият довод, че тва италианските коли за нищо не стават... Смях голям. Явно е ял бой от някой италиански кошник и е станало така понеже неговият двигател е на 50% само, не за друго.

dudeslav
16-03-2010, 01:18
Поизчетох бая из форума и не ми стана ясно реостата41947 като се мери какви стойности трябва да показва,че едната му букса е прегоряла и някой здрав българин я е изтръгнал...Перката се пуска ама незнам на коя степен.Ако е заминал термобушона пак ли ще си работи перката(на 2ра степен)? А буксата 41948 за какво служи - там при вентилатора? Иии последно какво управлява кутииката от снимката 41949 над реленцата?

ivan dimitrov
16-03-2010, 10:36
---

tonov
16-03-2010, 19:13
Поизчетох бая из форума и не ми стана ясно реостата41947 като се мери какви стойности трябва да показва,че едната му букса е прегоряла и някой здрав българин я е изтръгнал...Перката се пуска ама незнам на коя степен.Ако е заминал термобушона пак ли ще си работи перката(на 2ра степен)? А буксата 41948 за какво служи - там при вентилатора? Иии последно какво управлява кутииката от снимката 41949 над реленцата?

Отговарям по ред на номерата:
реостатът беше некви малки омове, нещо от рода на 4-5. Със сигурност ще го хванеш ако е прегорял. Ако термобушона е изгорял, няма да работи първа степен. Втора си работи. В този случай на омметър реостата ще ти дава безкрайност.
Буксата нямам идея каква е :screwy:
Кутийката ти е управлението на левия джам - "комфорт" функцията.

dudeslav
17-03-2010, 10:40
мерси за инфото...

dudeslav
24-03-2010, 21:16
Мда.Ново 6.След скъсан носач(десен) на 145цата и роднина-майстор дето вика.."ше ти намеря носач аз ги познавам тука"...слагам носача,слагам гумата и...седи на една страна.Все едно носача е по къс и дърпа гумата навътре.2 крика и лягам и меря разстоянията между болтовете и шарнирния болт и излиза,че десния носач е с около 1,5-2 см по къс.Ровнах се в АХМ-авто и фиатовските носачи за браво изглеждат по същия начин (с друг каталожен номер) но незнам дали са същите като дължина.Та въпроса ми е дали малоумника ми е дал носач за фиат или от нещо друго италянско,че е такъв по късичък.Ако е некъф друг направо през витрината ще му го "по"върна...:throw:

abart_
24-03-2010, 21:39
Мдаааа,не ти се струва-найстина са ти дали по-къс носач колега !

и ако не се лъжа разликата беше 12мм в дължината,като на ALFA-та са най-дългите спрямо FIAT/Lancia

tonov
24-03-2010, 21:58
Дал ти е от неква друга италианка. Алфите са с по-дълги носачи. Мисля че ставаха и от 155 (след ФЛ), мареа, браво хгт.

bis145
24-03-2010, 22:27
Носача най-вероятно е бил от фият.Тези дни се сблъсках със същия случай.Еднакво изглеждащи са със просто око, но в крайна сметка като го сложиха се получи точно като при вас.И се наложи да си го върна.На алфата е по-дълъг.

V@K@T@
25-03-2010, 08:11
Имам няколко въпросчета ама да не отварям нова тема ще питам тук . Моята 145-ца е 1.4 с 4 дискови спирачки 2000г. обаче предните дискове с накладките са за смяна и съм решил да сложа от 2.0 ТС двойно винтилирани , нарязани , надупчени и така дискове съм намерил от къде да купя ... но въпросът ми е дали спирачните апарати от 2.0 стават за 1.4 без да се преправят нещо . Дали само се махат моите и се слагат другите или има и нещо др.

vankata_ll
25-03-2010, 09:03
Уж си отдавна във форума, но явно ти е убегнало това. 1.8 и 2.0 литровите версии са с по-големи като диаметър предни дискове. Съответно и спирачните апарати са различни.

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38492 В тази тема има написано за "ъпгрейдването" към по-големи дискове.

Лошото е, че ако минеш на апарати за 284 мм диск няма да можеш да слагаш 14 цола джанти.

Успех ;-)

V@K@T@
25-03-2010, 09:05
Благодаря за бързия отговор аз съм с 15-ки а задните имат ли разлика 1.4 от 2.0

vankata_ll
25-03-2010, 12:24
Май не. Гледам в нет-а, че всички са на 240,5мм

146_JTD
25-03-2010, 16:56
появи ми се скърцане от задното дясно колело (доколкото чувам). скърцането не е постоянно, има го и при ниска скорост и при висока. когато завивам наляво се училва, а надясно - спира.помислих, че е лагер, но той не трябвали да вие? иначе наподобява скърцане точно като при накладки: когато е с ниска скорост е насечено скърцането, а с висока постоянно скърца.
а при натискане на спирачка, спира. ??? какво ли е ??? и впрочем може ли да е от самите накладки?

tonov
25-03-2010, 18:20
По-вероятно е да е от накладките. Може и да е заседнало нещо дребно.

V@K@T@
25-03-2010, 18:57
майка ми има форд фокус и при нея пак така задно дясно колело свиреше все едно са накладки и при ляв завой намаля шума при десен усилва и се оказа точно лагер

dudeslav
25-03-2010, 19:09
На лагер блъска.И при мен беше така-свири едно такова странно от време на време и на десен завой се усилва.Онзи ден като си мерих десния "по-къс" носач вдигам на крик и викам чакай да видя спирачките,ама не.Лагер се оказа...

146_JTD
25-03-2010, 21:56
най-вероятно е спирачен апарат или нещо свързано с накладките. симптомите за сега не са за лагер. имало някаква гумичка в апаратите, която при износване се замърсява вътре и се ограничава движението. като го оправя, ще пиша пак :)

146_JTD
26-03-2010, 15:13
точно това излезе. нещо от лугата и мизериите на накладките им е станало нещо и опираха. но ги свалиха и ги изчистиха и сега са като нови :) момчетата от "Лъки стар" Велико Търново верно са богове на италианските бараки ;)

Abar7h
28-03-2010, 23:15
Един тъпичък въпрос, но все пак да се допитам - какво трябва да сменя, за да получа като резултат по-малко обороти от край до край, т.е. по-директен волан? Само рейката или още неща за нужни?:question:

tonov
28-03-2010, 23:49
Един тъпичък въпрос, но все пак да се допитам - какво трябва да сменя, за да получа като резултат по-малко обороти от край до край, т.е. по-директен волан? Само рейката или още неща за нужни?:question:

рейката със сигурност, май и кормилните накрайници бяха различни :roll:

junior
29-03-2010, 00:23
Аз пък да пиам, колко инача са предните тонколони на 145-цата. Че едната ми изби и трябва да ги сменям.

tonov
29-03-2010, 00:28
Аз пък да пиам, колко инача са предните тонколони на 145-цата. Че едната ми изби и трябва да ги сменям.

6,5'

junior
29-03-2010, 00:31
Мерси колега.

Abar7h
29-03-2010, 09:45
рейката със сигурност, май и кормилните накрайници бяха различни :roll: От QV или 1.8 трябва да търся, нали така?

146_JTD
29-03-2010, 17:27
аз пак имам един въпрос, днес сложих летните гуми, а те са 195/50/15, докато зимните са 175/65/14. Може ли заради това че са по-широки летните и контакта с асфалта е по-голям и от това да се чува едно бучене. питам, защото няма какво друго да е. гумите са балансирани, в добро здраве са :) няма криви джанти.. и просто се хвърлям в някакви размисли.. някакви идеи?

DerMeister
29-03-2010, 17:30
Контактът с асфалта е същият, ако ще и 220/50/18 да сложиш. Но иначе всяка гума си има различен звук при търкаляне и най-вероятно е от това.

abart_
29-03-2010, 18:04
Я да взема да попитам и аз,предстои ми смяна на носачите (макар че са почти нови мойте) поради това че ми идват дълги вече,и сега съм с едни подложни шайби.....абе филма е голям

Та намерил съм си къси носачи,от Ланча мисля, и се чудя възможно ли е евентуално да се наложи да сменям и накрайници ?!?

tonov
29-03-2010, 22:18
От QV или 1.8 трябва да търся, нали така?

QV със сигурност, за 1,8 не знам. Мисля че и ЖТД-та са с такава, или поне някои.

146_JTD
29-03-2010, 23:31
хах, знаете ли какво се оказа... паднах! :D тъй като гумата е широка и калника и задната броня не покриват цялата площ на гумата + това че днес цял ден вали, от високата скорост водата се удря в долната част на задната броня и тъй като тя е пластмасова и куха, шумът се усилва с усилване на скоростта. (дали?)

tonov
29-03-2010, 23:40
хах, знаете ли какво се оказа... паднах! :D тъй като гумата е широка и калника и задната броня не покриват цялата площ на гумата + това че днес цял ден вали, от високата скорост водата се удря в долната част на задната броня и тъй като тя е пластмасова и куха, шумът се усилва с усилване на скоростта. (дали?)

Може и от самата шарка на гумата да е

146_JTD
30-03-2010, 00:18
има нещо гнило, свързано с водата. на сухо не са правили така, а и като се замисля не съм ги карал на дъжд извънградско. второ пък, звука идва от задните гуми. ще ги тествам пак, мисля, че е от това.

V@K@T@
31-03-2010, 00:42
Такааа ... още едно въпросче от мен : Спука ми се корпуса на скоростната кутия от към диференциала и половината масло е изтекло . Няма проблем при сменяне на скорости не шуми не хъркат само дето като тръгна да завивам и се чува едно мн. гадно пукане и чаткане от колелетата както също 2-те колелета се въртят с еднаква скорост и дори едното да е във въздуха пак започват да се въртят и 2те . Въпросът ми е дали мога да заваря корпуса на кутията и да се е прее*ал диференциала нещо или ако сменя цялата кутия ще се оправи ... благодаря предварително

kolev
31-03-2010, 11:00
сменяй кутията направо колега.

Ivo_
31-03-2010, 19:50
кое да избера - гума изглеждаща перфектно, с голям грайфер, но с ДОТ 48/2004 или поизносена, с по малък граифер, но 2006-2007 ?

tonov
31-03-2010, 20:28
А какви марки са? Това също има значение в случая.

Ivo_
31-03-2010, 21:21
Fulda Carat Attiro e 2004 ; другите са Hankook основно... не гледах модела, с асиметрична шарка са. имаше и едни пирели (с посока), но сменили цвета - сиви, чак леко пожалтели. имаше и мишелин, несиметрична шарка, сториха ми се много меки. тази фулда е била "много препорачителна" 2003 ADAC тест.

tonov
31-03-2010, 22:09
Аз бих заложил на ханкук-а, лично мнение. Нищо че са с по-малък грайфер.
То е ясно че най-добре нова гума, ама ...

Ivo_
02-04-2010, 12:01
Купих Fulda-та. Лееко по твърди от старите ми, стават за това лято. Ще се кара внимателно докато се обуе колата с 4 нови някои ден, когато позакърпят дупките...

Walker
02-04-2010, 12:04
Аз пък да пиам, колко инача са предните тонколони на 145-цата. Че едната ми изби и трябва да ги сменям.

17см стават

Blade
02-04-2010, 12:53
И аз ходих вчера да слагам летните. На двете леви зимни ми бяха излязли балони, заради пътищата на "най-добрият град за живеене в БГ" , едната я залепиха другата казаха, че е за хвърляне. Жалко, гумите нямаха и 20к км, а съответните две джанти приличат на спирала ДНК...просто нямам думи, бесен съм! :prison:

Ivo_
02-04-2010, 20:02
За джантите се чудя аз... Дали да търся да купя от морга 2 или да нося да изправям моите си.

oTBpaTuTko
03-04-2010, 03:50
За 40лв ще ти ги изправят на гумаджииницата до Пожарната :photo:

infineon
06-04-2010, 18:16
Отскоро съм с 145 ца и имам едно питане
Както ми е копчето за степените на парното са: OFF 0 1 2 3 4

Каква е разликата между OFF и 0?
Когато е на OFF забелязах че дори да не е натиснато копчето за клапата за въздуха му свети диода?
Защо ?
Преди имах Фиат браво и сега ми се струва че 145 цата има доста по голям радиус на завой ебати ужаса е, наистина ли е така или ми се струва

tonov
06-04-2010, 19:06
Отскоро съм с 145 ца и имам едно питане
Както ми е копчето за степените на парното са: OFF 0 1 2 3 4

Каква е разликата между OFF и 0?
Когато е на OFF забелязах че дори да не е натиснато копчето за клапата за въздуха му свети диода?
Защо ?
Преди имах Фиат браво и сега ми се струва че 145 цата има доста по голям радиус на завой ебати ужаса е, наистина ли е така или ми се струва

При положение 0 не върти вентилатора, но ако колата се движи вентилация става - от самото налягане на въздуха. Идеята за офф е тотално спиране на вентилацията, включително и естествената циркулация чрез затваряне на клапата.

За завиването - не само ти се струва, така е. Алфата е с по-голям радиус на завой. Дискутирано е многократно, може да потърсиш из темите.

trustworthy
06-04-2010, 20:34
А, ако си с 1.8, 2.0 бензин или 1.9жтд, трябва да ти е ясно, че имаш честта да караш една от най-неманеврените алфи - тези имат още по-малко обороти на рейката от останалите 145/6, които също се водят неманеврени ;)

Abar7h
06-04-2010, 22:12
Един такъв въпрос колеги - някой правил ли си е ел. прибиране на огледалата? Мисля като имам повечко свободно време да си взема едни огледала от Дедра примерно които имат тази фукнция да разуча как точно става и дали може да се направи и за 145/6.

Satanism
07-04-2010, 11:10
Ако ти паснат болтчетата е доста елементарно :)
Монтираш новият ключ, намираш една схема, да вържеш жиците от копчето със старите от ел. инсталацията, пускаш 2 нови жици до всяка страна за ел. прибирането, във вратите-същата процедура с жиците за подгрева и настройването, връзваш жиците за ел. прибирането с тези, които си пуснал, палиш и се кефиш :)

Abar7h
08-04-2010, 00:53
Ако ти паснат болтчетата е доста елементарно :)
Монтираш новият ключ, намираш една схема, да вържеш жиците от копчето със старите от ел. инсталацията, пускаш 2 нови жици до всяка страна за ел. прибирането, във вратите-същата процедура с жиците за подгрева и настройването, връзваш жиците за ел. прибирането с тези, които си пуснал, палиш и се кефиш :)За инсталацията лесно - чудех се дали може да се прехвърли механизма на моите си огледала, ако някой се е занимавал, но май още няма такива форумци. Ако успея да съчиня нещо при наличие на повечко свободно време ще пиша.

Satanism
08-04-2010, 05:42
За инсталацията лесно - чудех се дали може да се прехвърли механизма на моите си огледала, ако някой се е занимавал, но май още няма такива форумци. Ако успея да съчиня нещо при наличие на повечко свободно време ще пиша.

Едва ли бих казал аз, като пробвал подобно нещо на друга кола :)

reptli
10-04-2010, 10:56
Колеги я кажете някой що годе свестен сервиз,в който да се каже кое по предницата е разбито и е за смяна.Става въпрос за София,аз съм от Младост :)

Abar7h
10-04-2010, 12:10
Колеги я кажете някой що годе свестен сервиз,в който да се каже кое по предницата е разбито и е за смяна.Става въпрос за София,аз съм от Младост Най-близо ти е Ауто Италия - пътя към летището, завиваш към втори терминал и после пак вдясно и ще видиш сервиза. Но по-добре преди да отидеш си запази час. :)

Satanism
10-04-2010, 12:13
Най-близо ти е Ауто Италия - пътя към летището, завиваш към втори терминал и после пак вдясно и ще видиш сервиза. Но по-добре преди да отидеш си запази час. :)

Не съм сигурен, че са еталон за свестен сервиз точно тея...
Има един големичък сервиз на разклона на Малинов, за пазара на Младост 1.Правил съм си там лагерите на задните носачи, сториха ми се свестни....

Nyte
10-04-2010, 22:38
Колеги, при Alfa Romeo 145 1.4 TS спирачките отзад не са ли с барабан? Аз оня ден останах доста учуден, че моите са дискови и отпред и отзад! :shocking:

tonov
10-04-2010, 22:42
Колеги, при Alfa Romeo 145 1.4 TS спирачките отзад не са ли с барабан? Аз оня ден останах доста учуден, че моите са дискови и отпред и отзад! :shocking:

145/6 с АБС са с 4 дискови спирачки без значение мотора

Nyte
10-04-2010, 22:44
145/6 с АБС са с 4 дискови спирачки без значение мотора
Ясно. Мерси за бързия и точен отговор, колега! :)

trustworthy
10-04-2010, 22:50
Че има ли 145/6 без вграден абс?

Blade
10-04-2010, 23:34
Че има ли 145/6 без вграден абс?

Не 8)

soldier
10-04-2010, 23:54
145/6 с АБС са с 4 дискови спирачки без значение мотора


Ясно. Мерси за бързия и точен отговор, колега! :)


Не 8)

Нещо в тия мнения куца. Излиза, че всяка 145/6 е с абс и => всяка е с 4дискови спирачки, пък аз отзад съм с барабани и май нямам абс или имам, но не работи :bouncing_smiley:

Abar7h
11-04-2010, 00:20
Не 8)
Начи мойта е лимитирана серия:shocking:

Васил Петров
11-04-2010, 00:20
Аз съм с 4 диска и нямам ABS :drinking:

didkoldihno
11-04-2010, 00:29
Аз съм с 4 диска и нямам ABS :drinking:

аз съм с 4 диска и абс :tongue2:

reptli
11-04-2010, 00:47
Не съм сигурен, че са еталон за свестен сервиз точно тея...
Има един големичък сервиз на разклона на Малинов, за пазара на Младост 1.Правил съм си там лагерите на задните носачи, сториха ми се свестни....
Благодаря ;)


Че има ли 145/6 без вграден абс?ами аз съм без АБС ;)

Satanism
11-04-2010, 11:07
Доколкото знам има без АБС,както и с 2 диска и АБС

trustworthy
11-04-2010, 11:54
ами аз съм без АБС ;)

Ама по рождение ли нямаш или просто бе бачка?


...както и с 2 диска и АБС

И аз така знам.

tokata_pz_flex
11-04-2010, 12:16
145/6 с АБС са с 4 дискови спирачки без значение мотора

Не е така . Моята беше 1.6 ТС с барабани отзад и с АБС .
До кола си е ...

BillyBoy`
11-04-2010, 12:34
Хайде де пък моита беше със барабани отзад и без АБС,ама сега е и със дискове отзад и пак е без АБС,та жабарите не мойш ги разбереш какви са им критериите за вграждане на някои такива дребни екстри.

---------- Post added at 09:34 ---------- Previous post was at 09:32 ----------


Не е така . Моята беше 1.6 ТС с барабани отзад и с АБС .
До кола си е ...Със барабан и със АБС?Нещо ме съмнява тука!!!!!

abart_
11-04-2010, 13:07
.....Със барабан и със АБС?Нещо ме съмнява тука!!!!!

И аз не съм чувал още за такова нещо ?!? :dunno:

Мойта си беше оригинално с барабани и без АБС

п.п още си е така де

trustworthy
11-04-2010, 14:11
Със барабан и със АБС?Нещо ме съмнява тука!!!!!

И аз преди мислех, че не може да е с барабани и абс, но после разбрах, че има и такива. При ниския клас автомобили се среща тая 'аномалия' ;)

reptli
11-04-2010, 14:40
Ама по рождение ли нямаш или просто бе бачка?





нямам си ;) интересното е,че си имам всичко друго но АБС-нямам :dunno:

tokata_pz_flex
11-04-2010, 16:22
Добре :)

v1play3r
11-04-2010, 18:01
и моя таралясник няма абс ,ел.фарове и възглавници ...тъй ,че явно е на нива екстрите по модела :notify:

soldier
11-04-2010, 18:17
Аз имам всички екстри без климатроник (имам климатик), люк (то май няма такива с люк), кожа (полу-кожен ми е салона) и абс, за който не съм сигурен липсва ли или не бачка.
Аз си мисля, че абс не е свързан с нивата оборудване, а с годината и двигателя. То май в новите коли даже не е екстра

Satanism
11-04-2010, 19:22
И аз преди мислех, че не може да е с барабани и абс, но после разбрах, че има и такива. При ниския клас автомобили се среща тая 'аномалия' ;)

Сега карам един Ситроен Ц3, той също е с барабани отзад и има абс/ебд ;)

ivan dimitrov
11-04-2010, 21:07
---

tonov
11-04-2010, 22:18
Ми аз не съм виждал алфа с барабани отзад и АБС. Не че не може да има де :screwy: Чудно ми е къде е наврян датчика?
Боксера ми нямаше АБС на сестра ми 145-цата 1.4ТС също няма и отзад е с барабани.
Що се отнася до екстрите - при италианците няма логика, не търсете. Навремето даже и тема пусках по въпроса, никой не можа да даде еднозначен отговор.

V@K@T@
11-04-2010, 22:28
пичови има ли разлика между скоростните кутии на 145 ТС 2000г. и 1.4 ТС по-стара год.

trustworthy
11-04-2010, 22:58
пичови има ли разлика между скоростните кутии на 145 ТС 2000г. и 1.4 ТС по-стара год.

Не би трябвало да има.

V@K@T@
11-04-2010, 23:46
Благодаря за отговора ... дано да няма :)

junior
11-04-2010, 23:54
Моята е джуниор испълнение и е с четири диска и абс, даже отпред е с вентилирани дискове. Ма е само с един аербег, иначе имам климатроник и другите глезотийики без кожа.
.

tonov
12-04-2010, 00:14
пичови има ли разлика между скоростните кутии на 145 ТС 2000г. и 1.4 ТС по-стара год.

Ако старата е с ламаринения картер - кутиите са различни.

V@K@T@
12-04-2010, 00:19
Ако старата е с ламаринения картер - кутиите са различни.
т.е. няма да стане и ще трябва да я продавам и да търся друга ... малиии

н.неделчев
12-04-2010, 19:40
Здравейте,колеги!Предстои ми закупуване на летни гуми.Предлагат ми Сава на добра цена.Някой да е карал с тая марка да изкаже мнение.Благодаря предварително.Поздрави.

tokata_pz_flex
12-04-2010, 19:52
Аз съм карал на Пежото с тях ... не са лоши като гуми . Не съм ги натоварвал екстремно и т.н. Ако караш нормално , мисля няма да те разочароват .

V@K@T@
12-04-2010, 22:52
Ако старата е с ламаринения картер - кутиите са различни.
Прав си не става сега трябва да сменям и полуоските ... планката на тампона на скоростната утия също е различна :prescription: и стартера не пасва :(

roshaf
13-04-2010, 14:17
Един въпрос :) Значи при тракащ вариатор когато се разкачи буксата на соленоида на вариатора трябва ли да спре да трака, или няма да има никва разлика ? Щото при мене разлика в звука няма пък за вървеж не съм пробвал 8)

tonov
13-04-2010, 21:21
Един въпрос :) Значи при тракащ вариатор когато се разкачи буксата на соленоида на вариатора трябва ли да спре да трака, или няма да има никва разлика ? Щото при мене разлика в звука няма пък за вървеж не съм пробвал 8)

няма да спре
тракането е механично

Tonimir
14-04-2010, 12:58
Голеги, да ви питам един мини въпрос ...

Страничните огледа от 146/145 пасват ли на 155ците? Някой да има информация по въпроса?

Благодаря предварително,
Поздрави.

soldier
14-04-2010, 13:01
Видимо са различни

Tonimir
14-04-2010, 13:27
Видимо са различни

Че са различни на вид и механизъм е ясно ... проблема ми е, че ми писна от тези тъпо затварящите се огледала на 155ата. Само някой тъпанар да мине и да ти закачи огледалото, край, чупи се на място! И после иди да търсиш по моргите втора рака или го лепиш, и като го лепиш не можеш да го затваряш, и въобще кръгчето пак се повтаря ... писна ми, 3 пъти съм лепял лявото огледало, и снощи като за капак, докато колата е била паркирана, някой ми е закачил дясното огледало и го намерих на кабелите да виси ... :throw:

Притесняват ме две неща ...

1) От вътре, където влиза във вратата, еднакви ли са отворите? Гледам на 145/146 предната врата, до голяма степен, много прилича на 155цата, като гънка на горната рамка на вратата и покрай огледалото. /всичко ми е на око-преценка./ -прилича и на Типо-Темпра м/у другото.

2) Самата гънка на огледалото /външната/ дали е същата.

Ето няколко снимки:

146: http://img706.imageshack.us/img706/5352/1456.th.png (http://img706.imageshack.us/i/1456.png/) ---- 155: http://img638.imageshack.us/img638/6776/1552.th.jpg (http://img638.imageshack.us/i/1552.jpg/) ---- 155(2): http://img101.imageshack.us/img101/8229/155q.th.png (http://img101.imageshack.us/i/155q.png/)

Поздрави.

DerMeister
14-04-2010, 13:29
Само не знам ще има ли смисъл, щото моето лявото и аз си го лепя вече втори път и няма затваряне...:Tease:

Tonimir
14-04-2010, 13:40
Само не знам ще има ли смисъл, щото моето лявото и аз си го лепя вече втори път и няма затваряне...:Tease:
При огледалата на 146(145), огледалото се прибира хоризонтално, т.е ако предположим, че ако някой идиот мини и ти го закачи, има шанс да се прибере от посоката на натиска ---> , докато при 155цата, ако натиснеш със сила посока

---> (хоризонтална), ефекта ще е огледало на кабели ...защото то се затваря под ъгъл 45 градуса.

Плюс това, че самото огледало на 146(145) като се прибере, то наистина се прибира, някак си не е така издадено, докато на 155цата, даже след като го врътнеш на горе, то пак си стърчи, т.е разстоянието врата-ръб на огледалото, доста голямо си остава, и пак, ако някой мине и ти го закачи, чупи се на място. /абе отвратителна работа/

За това искам практично решение, писна ми от висящи огледала. Знам, че от ТИПО пасват 1:1 , и може и типовски да сложа, но за жалост, типовските доста грозни седят, и за това искам от алфа 146(145), че са пак така красиви. /да не кажа, че са дори по-хубави от на 155цата/

Идеи, мнения? :-/

soldier
14-04-2010, 13:50
При мен огледалото като го закача в друго се прибира. Е веднъж ми се случи така да се прибере, че да изфръкне стаклото, но пласмасата си седи винаги здрава. Според мен ел. механизма ще си бачка. Само в закрепянето на пласмасата може да имаш проблем. Огледала от Типо/Темпра според мен няма да станат. По спомен там захващането е различно.

DIDO_7736
14-04-2010, 14:27
zdraveite da pitam kakvi podobreniq moga da napravq na 145 1.6 120konq vsi4ko po dvigatelq turbo mojeli da se sloji


Колега,тука пишем на кирилица!

Мордохай!

soldier
14-04-2010, 14:35
zdraveite da pitam kakvi podobreniq moga da napravq na 145 1.6 120konq vsi4ko po dvigatelq turbo mojeli da se sloji

Може

DIDO_7736
14-04-2010, 14:41
dai nqkakva informaciq kakvo otkade kolko struva ako moje6 iskam da q napompam dosta

Прочети правилата на форума!
Кирилица, колега!!

soldier
14-04-2010, 14:44
dai nqkakva informaciq kakvo otkade kolko struva ako moje6 iskam da q napompam dosta

Пиши на кирилица, използвай препинателни знаци и големи букви в началото на изречението. После помпай колкото искаш...

Писано е много по тоя въпрос. Използвай търсачката или разгледай темите от раздел Тунинг проекти. Парите са много.

v1play3r
14-04-2010, 16:12
Колегата е оптимист като мен в началото ... :Tease:

tokata_pz_flex
14-04-2010, 19:34
Доста пари влизат в подобен проект . Съдейки по начина по който е зададен въпроса , човека няма никаква идея за какво иде реч .

soldier
15-04-2010, 11:51
Ако съм си разменил буксите на задните ел. стакла ще работят ли?

Т.е. ако съм се опитал да закъча кабела за лявото копче, на това, което е за дясното стакло и обратно.

Не знам дали ме разбрахте ма малко сложно за обясняване.

Satanism
15-04-2010, 14:06
Стъклата искат 12 волта и маса...ако ще и на запалката да ги закачиш, ако стигат тея 2 неща до тях, ще бачкат ;)
Не знам какво точно си направил при положение, че кабелите (поне на повечето коли) за задните джамци вървят в страни, в праговете, но ако имаш 4но управление от шоф врата, ще са ти разменени бутоните.

soldier
15-04-2010, 19:22
Това, което направих, е че ходих на майстори. Те ми разглобиха почти цялото табло и го сглобиха, но сега задните джамци не бачкат. Иначе при мен са посредата зад ръчната двата бутона и нямам други. Днес проверих, че кабелите са закъчени. Явно някъде другаде се връзват. Нямах възможността да проверя дали стига ток до тия последните букси, но сигурно не стига, щом не работят прозорците :(

tonov
15-04-2010, 19:32
Провери си копчето LOCK - пред тези за стъклата. Може там да не са закачили.

Abar7h
15-04-2010, 20:56
Доста пари влизат в подобен проект . Съдейки по начина по който е зададен въпроса , човека няма никаква идея за какво иде реч .
Виж го че е някакъв тотален ламер....даже не знам защо им отговаряте...като оня драгаджия със 1.6TS дето си мисли че кара драгстер, скоро беше писал в някаква тема...:screwy:
Ето едно въпросче по темата за напреднали - може ли да се клонира информацията от чипнат М2.10.4? И ако отговора е да, (в което се съмнявам) къде може да се направи?:Tease:

soldier
15-04-2010, 21:01
Провери си копчето LOCK - пред тези за стъклата. Може там да не са закачили.

Него не съм го гледал точно, но ми се стори, че някво реле цъка като го натискам. Интересното е, че това копче свети, а тези за стъклата не.

tonov
15-04-2010, 21:34
Него не съм го гледал точно, но ми се стори, че някво реле цъка като го натискам. Интересното е, че това копче свети, а тези за стъклата не.

Ем точно, като се натисне това копче и тия за стъклата гаснат ;) Тогава не работят.

Релета за задните стъкла няма.

ЕДИТ: сега видях че има едно реле, точно то се командва от това копче и пуска/спира тока към задните стъкла.
Няма релета за самите моторчета.

tokata_pz_flex
15-04-2010, 21:43
Виж го че е някакъв тотален ламер....даже не знам защо им отговаряте...като оня драгаджия със 1.6TS дето си мисли че кара драгстер, скоро беше писал в някаква тема...:screwy:
Ето едно въпросче по темата за напреднали - може ли да се клонира информацията от чипнат М2.10.4? И ако отговора е да, (в което се съмнявам) къде може да се направи?:Tease:

Ами дори и ламерите имат нужда да им се обърне внимание :)
За клонирането , не знам . Трябва да се копира инрмацията на носител ( лаптоп примерно ) и да се свали на чипа :)

Abar7h
15-04-2010, 21:44
Ами дори и ламерите имат нужда да им се обърне внимание :)
За клонирането , не знам . Трябва да се копира инрмацията на носител ( лаптоп примерно ) и да се свали на чипа :)
Там е работата - дали може да се свали...понеже май не става :S

soldier
15-04-2010, 21:45
Ем точно, като се натисне това копче и тия за стъклата гаснат ;) Тогава не работят.

Релета за задните стъкла няма.

ЕДИТ: сега видях че има едно реле, точно то се командва от това копче и пуска/спира тока към задните стъкла.
Няма релета за самите моторчета.

Ще го видя това копче и после ще го мисля

tokata_pz_flex
15-04-2010, 21:49
Там е работата - дали може да се свали...понеже май не става :S

Ами може и да не става . Че иначе всеки щеше да е мапер :)

Satanism
15-04-2010, 22:06
Както казваше хакера от китайците в "CnC Generals" "There's always a way in" :D :D

Abar7h
15-04-2010, 22:17
Ами може и да не става . Че иначе всеки щеше да е мапер :)Бе не е баш така - на М1.5.5 става да си земеш инфото и да го сложиш на друг чип... Ма за старите кочинки не знам:dunno:

soldier
16-04-2010, 11:40
Ще го видя това копче и после ще го мисля

Оправих го. Искам да блогадаря на tonov, че ме подсети да провера това копче lock :big_bow_down:

tokata_pz_flex
17-04-2010, 09:48
Абе момци , тъй като има една малка Ланча с прозорци отзад като на 145 , които са ЕЛ. ми се върти една работа в главата ...
Да намеря по моргите такава и да и взема машинките за странично отваряне и да ги вградя в 145 ... дали ще стане ?

tonov
17-04-2010, 10:36
То май ше е по-трудно намирането, отколкото вграждането ;) Ланча ипсилон със задни ел стъкла - само съм чувал че има такова животно.
Няма невъзможни неща, нали знаеш.

tokata_pz_flex
17-04-2010, 10:39
ДА ! :)
Ако се вземат машинките с копчетата и кабеляците мисля ще стане :)

zaryto
19-04-2010, 19:53
Гумените копчета на волана за клаксона свалят ли се?

vanko
23-04-2010, 19:41
Привет на всички!За да не отварям нова тема,реших да попитам тук!Днес след края на работния ден си паля колата за да се прибирам!Забелязах че колата взе да прекъсва а оборотите-нестабилни.опитах да форсирам,но неможах да вдигна повече от 3500-4000 оборота.натискам педала,но няма никой.:furious: Изгасих мотора и запалих отново.колата работеше без проблем........та от какво мойе да е това нещо.Поздрави

Satanism
23-04-2010, 19:50
Ако пак го направи ще го мислим...принципно това са симптоми на МАФ, освен това може от свещи и кабели да е.

vanko
23-04-2010, 19:58
Ако пак го направи ще го мислим...принципно това са симптоми на МАФ, освен това може от свещи и кабели да е.
там е работата че не е за първи път.

Satanism
23-04-2010, 19:59
там е работата че не е за първи път.

Ми почваш от свещите, кабелите и после въздушен, ГОРИВЕН филтър, ако имаш, после МАФ и вече нататък засега ми се изчерпват идеите....

Abar7h
24-04-2010, 13:38
Колеги, някой да е сипвал Motul 4100 15W50 на TS 16V? Понеже аз си я понастъпвам често...

За да не е спам да кажа че вчера махнах резонаторната кутия, което е преди въздушния филтър и честно казано в комбинация с K&N-чето и махнатия катализатор колата тръгна малко по-добре и оборотите се стрелкат доста бързичко вече!

vanko
24-04-2010, 14:46
Ми почваш от свещите, кабелите и после въздушен, ГОРИВЕН филтър, ако имаш, после МАФ и вече нататък засега ми се изчерпват идеите....
днес ми направи същия проблем,мн се изнервих!утре сте сложа старите свещи-NGK !дано има ефект

н.неделчев
25-04-2010, 08:37
Искам да помоля по запознатите колеги да кажат от кой бензинов двигател алтернатора ще пасне за моя 1.9 тд,защото във форума няма един дизел на части.Моят ,с който купих колата не е оригиналния и като запаля чека не угася докато не подам газ.Досега не ми беше проблем,но след като оправих климатика имам проблем.Вчера покарах с включен климатик 2-3 км и като я изгасих не можах да запаля.

Satanism
25-04-2010, 15:36
aз имам от Делта тдс, трябва да са еднакви, писал съм ти лс

infineon
27-04-2010, 20:34
Искам да помоля по запознатите колеги да кажат от кой бензинов двигател алтернатора ще пасне за моя 1.9 тд,защото във форума няма един дизел на части.Моят ,с който купих колата не е оригиналния и като запаля чека не угася докато не подам газ.Досега не ми беше проблем,но след като оправих климатика имам проблем.Вчера покарах с включен климатик 2-3 км и като я изгасих не можах да запаля.


Имам същия проблем като теб. Алфа 145 1.9 ТД.Като запаля и свети лампата и чак като подам малко газ се оправя.

Имаш ли представа защо го прави??

soldier
27-04-2010, 23:11
Имам същия проблем като теб. Алфа 145 1.9 ТД.Като запаля и свети лампата и чак като подам малко газ се оправя.

Имаш ли представа защо го прави??

И аз съм в този клуб с 146тд

Satanism
28-04-2010, 01:07
И делтата ми правеше така, момчета....само дето не е било винаги така...появи се този проблем по едно време...така и не разбрах от какво е

н.неделчев
28-04-2010, 07:33
Имам същия проблем като теб. Алфа 145 1.9 ТД.Като запаля и свети лампата и чак като подам малко газ се оправя.

Имаш ли представа защо го прави??

Още не съм открил причината.Замерихме динамото,то си зарежда нормално.По принцип,като светне за постоянно вече има проблем.Интересното е че като я покарам и я изгася,като я запаля веднага изгася веднага без да съм докосвал газта.

soldier
28-04-2010, 16:32
Проблема е някъде в алтернатора, но са ми казали, че не е фатално стига винаги след като палиш да подаваш гас, а не я държиш да си работи така. Но докато не ти изгасне лампата, алтернатора със сигурност не работи.

Pastora
28-04-2010, 19:00
Когато не е в ред, започва в началото с примигване само. Постепенно свети все по-честичко. И като ти съобщат труда по него ревеш, че се маха цялата предница :)

mordohy
29-04-2010, 23:35
Както го описваш е от слаба крушка за динамото.От нея е възбуждането му.След гасене и пак палене, в ротора има доста голям остатъчен магнетизъм и то по-лесно се възбужда.Липсата на мощност се дължи на няколко причини:
хлабав(при тебе стар, вкоравен и приплъзващ)ремък,изгоряла фаза или диод.Симптомите са падане на напрежението до под 13.2 волта при включване на консуматори.
В много редки случаи загубата на мощността се дължи на износени колекторни пръстени или на заяждащи четки!
Потърси в раздела на 33-ките.Там има много изчерпателна тема!

tonov
30-04-2010, 19:47
баце, само ще вметна че при 145 е индикацията е със светодиод, не е с ламба :roll: Мислим ше има значение

mordohy
30-04-2010, 22:27
Баце, за първи път с кеф те хващам, че ме проверяваш!Там на светодиода има в схемата и един шунтиращ резистор!Той дава нужния ток на регулатора.Алюзията е, че ако не се подава достатъчно ток на възбудителната намотка, няма да се получи лавинообразното повишаване на напрежението на динамото!В Гърция съм виждал 145 с крушки и то 1.5 вата, както на 33-ки и е основна язва в системата.Явно тука са много редки!Всъщност не съм виждал такива в Бг!Все пак, катърите си слагат лампи от 5 вата и още при 650 оборота се възбужда динамото.
Наздраве!:tequilla:

tonov
01-05-2010, 00:09
Мдааа, верно има шунт. Ама светодиодите не стареят за разлика от крушките. Резисторите и те (или поне е малко)

Ай наздраве :)

GRME4E
08-05-2010, 15:25
здравейте колеги.стопа на багажника не свети.свалих го пробвах с акумолатора свети.молиа дайте сьвет, кьде да тьрсиа проблема?стоп светлините отзат работиат нормално.146jtd

tonov
08-05-2010, 21:16
Виж първо на буксата дали има + и маса, и според това което липсва тръгваш по кабелите ;) Ако е масата - лесно, може да пуснеш и от друго място. Ако е + е повече ровене, но най-вероятно е прекъснал кабела в гъвкавата връзка.

GRME4E
09-05-2010, 18:41
беше прекьснато кабелчето,ама какво ровене падна.......че ме навалиа и дьжда,ама го открих.БЛАГОДАРИА на tonov.

гадмръсна
10-05-2010, 15:00
здравейте отскоро и аз се сдобих с една алфа (146 1.6 боксер) и тъй като ми е първа кола не съм много на ясно с квото и да е проблема ми че двигателя малко тресе на свободна при 1000 об. но не постоянно а в някакъв интервал се разтриса за малко и после работи нормално после пак се разтриса та мислех да започна като почистя МПХ обаче не мога да го намеря имам тука ръководство за ремонт обаче в него е даден двигател 1.7 (за 1.6 не намерих) на който е отпред на колекторите а на моя двигател няма нищо там така че ако някой може да ми помогне с някакви съвети снимки и тнт ще съм много благодарен

ivan dimitrov
11-05-2010, 00:48
---

гадмръсна
11-05-2010, 13:49
Здр. скайп ми е : ivan.angelov666 мерси предварително и да допълня че газ нямам на колата.

ogi100
11-05-2010, 17:30
Здравейте
за да не отварям нова тема за такава глупост пиша тук.
Искам да вържа една камерка за задно виждане, но не мога да разгадая по коя жица от кабела който са ми дали за захранване да пусна "+" и коя да е за масата:
едната е чисто черна, а другата е с шарка

RahzeL
11-05-2010, 17:32
Обикновенно чисто черната е минус а тази с шарката е плюса.

ogi100
11-05-2010, 20:33
Обикновенно чисто черната е минус а тази с шарката е плюса.
Благодарско ;)

mordohy
11-05-2010, 20:37
здравейте отскоро и аз се сдобих с една алфа (146 1.6 боксер) и тъй като ми е първа кола не съм много на ясно с квото и да е проблема ми че двигателя малко тресе на свободна при 1000 об. но не постоянно а в някакъв интервал се разтриса за малко и после работи нормално после пак се разтриса та мислех да започна като почистя МПХ обаче не мога да го намеря имам тука ръководство за ремонт обаче в него е даден двигател 1.7 (за 1.6 не намерих) на който е отпред на колекторите а на моя двигател няма нищо там така че ако някой може да ми помогне с някакви съвети снимки и тнт ще съм много благодарен


Добре дошла , гадино мръсна!:tooth:
Преди да се забъркаш в гадни филми си провери свещите!
Бас държа, че електродите са се разкрачили!
Успех във форума!

bochkata
12-05-2010, 13:00
Добре дошла , гадино мръсна!:tooth:
Преди да се забъркаш в гадни филми си провери свещите!
Бас държа, че електродите са се разкрачили!
Успех във форума!

Подобно вибриране/леко тресене на автомобила, се появи при мен точно след като смених маслото (10W60 и на щеката е на max). Та искам да попитам, дали е просто съвпадение на обстоятелствата или наитина причината може да е в повечето налято (поне за мен) масло.

stelt
12-05-2010, 15:15
Няма общо в случая повечето масло.

roshaf
13-05-2010, 11:55
Я кажете, според вас струва ли си, да рискувам със термостат 2-ра употреба. При положение, че казват за него, че работи. Или направо да си купувам нов. :) Имайте предвид, че съм със силно ограничени финанси. :)

ogi100
13-05-2010, 12:17
Я кажете, според вас струва ли си, да рискувам със термостат 2-ра употреба. При положение, че казват за него, че работи. Или направо да си купувам нов. :) Имайте предвид, че съм със силно ограничени финанси. :)
То човек като няма финанси, не му остава голям избор :) Вземи го, извари го в някаква колба, като гледай да го закачиш с някакво въже някъде така че да не опира в дъното и по стените на съда в който го вариш и гледай с термометър какво се случва и дали отваря/затваря плътно.
А на теб какъв ти е проблема с твоя? Ако е зацепил отворен по-добре карай така докато събереш пари за нов. Иначе винаги имай едно на ум че може кофти термостат и малко невнимание да ти донесе ремонт за хилядарка дори :shocking:

roshaf
13-05-2010, 22:04
...

Точно в отворено положение е забил. :) Явно към нов ще се насоча :)

zaryto
31-05-2010, 19:04
Някъде продават ли такава гайка с уши?Тази е от шестограмите,които са на дръжката на вратата.

marian2784
31-05-2010, 20:41
колеги не знам дали се филмирам ,но ми се струва че колата не върви еднакво само с мен и с още някой,знам че би било логично при положение че тежестта се увеличава но добавената маса е около 8 процента и не мислих че е усезаемо

roshaf
31-05-2010, 21:20
колеги не знам дали се филмирам ,но ми се струва че колата не върви еднакво само с мен и с още някой,знам че би било логично при положение че тежестта се увеличава но добавената маса е около 8 процента и не мислих че е усезаемо

Мдаа.. Повечето време в колата съм само аз, или и приятелката ми най много. 1 път ми се случи да кача 3-ма колеги по около стотина килограма всеки :BBQ: . Имаше огромна разлика в вървежа :D , че и спирането :stretcher:

EDIT: ААа да попитам.
Четох за някакъв смукач дето са включвал при студен двг. Та при каква температура става това? :) че днес смених термостата и се надявам да ми падне малко разхода :D

DerMeister
31-05-2010, 21:37
Няма смукач при ТС. ЕКУ-то си преценява по данните от всички датчици колко гориво, въздух и т.н. да подава, управлява моторчето на празен ход и т.н. и т.н.

roshaf
31-05-2010, 21:45
Значи когато двг-то е студено еку-то отчита това и подава повече гориво? И Понеже с тоя новия термостат стрелката заковава 1 идея под 80 градуса, исках да разбера при тази температура, ще стане ли това дето написах по горе. :D Надявам се да ме разберете какво искам да попитам. :D

Satanism
31-05-2010, 23:33
Значи когато двг-то е студено еку-то отчита това и подава повече гориво? И Понеже с тоя новия термостат стрелката заковава 1 идея под 80 градуса, исках да разбера при тази температура, ще стане ли това дето написах по горе. :D Надявам се да ме разберете какво искам да попитам. :D

Температурата трябва да ти е една идея по 90, а не под 80 градуса....провери си датчика...

миро
01-06-2010, 00:03
Температурата трябва да ти е една идея по 90, а не под 80 градуса....провери си датчика...

Неговата е от по-старите версии и по средата му е 80 не 90 градуса, една идея под 80 е нормалната температура!

Satanism
01-06-2010, 00:08
Неговата е от по-старите версии и по средата му е 80 не 90 градуса, една идея под 80 е нормалната температура!

Ю шур?На ТуинСпарк 1.6?

миро
01-06-2010, 00:24
Е ти сега ме караш да се съмнявам, но помня, че беше дискутирано и друг път това..

Satanism
01-06-2010, 00:35
Е ти сега ме караш да се съмнявам, но помня, че беше дискутирано и друг път това..

Ми щото и моята, верно CF2, но беше 1.6ТС също...тва да не си го чул за боксерите?

DerMeister
01-06-2010, 00:57
Чакайте сега. Има едни табла, на които беше изписано 80, а не 90 градуса в средата, но значи ли, че трябва да заковава стрелката на 80? Винаги трябва да си е на 90 градуса според мен па къде точно е по скалата е друг въпрос... Поне това е пътят на логиката. При мен не стои една идея преди 90, ами точно на 90 и не мърда от там.

Satanism
01-06-2010, 01:36
Mи и аз така ги виждам нещата...ама...знае ли човек кво са измислили пицаджиите...

roshaf
01-06-2010, 05:25
80 ми е в средата, а 90 нямам. Има една чертичка малко преди 120 и това е. :) А на колко ви отварят термостатите? Моя го дават на 83 градуса. Следователно мисля, че около 80те трябва да държи.

Moris_zh
01-06-2010, 09:39
Точно при този вид табла, т.е. уреди за температурата се получават доста аномалии. Грешката на самия уред е от порядъка на 6-7 градуса. Нормалната температура на двигателя е около 88-90 градуса, а те си показват 80-82.

Abar7h
01-06-2010, 11:21
Колегита, отскоро имам следния проблем - гърми във всмукателния колектор, но само когато подам пълна газ от 2000 оборота без товар (на място). Така гръмва че един път като бях откачил филтъра и погледнах в тръбата към дебитомера и едно приятелче настъпи газта направо ми отвя перчема :new_Eyecrazy:... Идейки?

Satanism
01-06-2010, 11:32
80 ми е в средата, а 90 нямам. Има една чертичка малко преди 120 и това е. :) А на колко ви отварят термостатите? Моя го дават на 83 градуса. Следователно мисля, че около 80те трябва да държи.

Точно щом ти отваря на 83, значи нормалната е 90....

Pastora
01-06-2010, 12:47
И моя същата работа прави и отваря на 80 някъде, а е нов :) Явно има аномалия :))

Satanism
01-06-2010, 12:48
Абе вие "отваря" на какво викате...че ви се включва перката или че термостата ви отваря големия кръг на охл. течност?!?!

146_JTD
01-06-2010, 13:12
някой би ли ми казал какво е това в квадрата и тръбата за какво служи и какво свързва..? благодаря :)

Abar7h
01-06-2010, 13:31
При мойто 1.6ТС на 83 отваря термостата, на 90 пуска перката, мисля че е нормално?

Satanism
01-06-2010, 14:48
някой би ли ми казал какво е това в квадрата и тръбата за какво служи и какво свързва..? благодаря :)

Това е тръба от Уейстгейта към тръба от кулера...


За термостата и перката-да, 83 и 92 трябва да са...

Pastora
01-06-2010, 15:03
Ако приемам малко над чертичката с 80 да е 83, то тогава ми отваря термостата и на 90 и малко перката се пуска :)

kolev
01-06-2010, 16:01
някой би ли ми казал какво е това в квадрата и тръбата за какво служи и какво свързва..? благодаря :)

не е ли EGR-а това

tokata_pz_flex
01-06-2010, 20:34
Да , това е ЕГР клапана .

v1play3r
01-06-2010, 20:42
Днес забелязах сефте ,че на мойта не и работи копчето за циркулацията на въздуха (вътре/вънка) просто няма никаква разлика със и без него ... не е голям дерт, но все пак някой запознат да помогне ? :help:

tokata_pz_flex
01-06-2010, 21:10
Свети ли като го цъкнеш ?

v1play3r
01-06-2010, 21:30
свети ..

tonov
01-06-2010, 21:57
Счупен ти е механизма за местене на клапата.
Има 3-4 теми, потърси "клапа рециркулация". Ама съм 90% сигурен, че като видиш за кво иде реч, ще се откажеш да го правиш.

reptli
02-06-2010, 11:01
Колеги на скоро смених предни дискове и накладки.Старите бяха криви и при спиране от висока скорост тресеше яко.След смяната абсолютно същия номер си прави :frown: Дали им трябва малко време да се поушлайфат?

kolev
02-06-2010, 11:12
изчисти ли основата хубаво с телена четка.

reptli
02-06-2010, 17:52
изчисти ли основата хубаво с телена четка.

коя основа колега :-?

Abar7h
02-06-2010, 18:36
Колегита, отскоро имам следния проблем - гърми във всмукателния колектор, но само когато подам пълна газ от 2000 оборота без товар (на място). Така гръмва че един път като бях откачил филтъра и погледнах в тръбата към дебитомера и едно приятелче настъпи газта направо ми отвя перчема :new_Eyecrazy:... Идейки?И все пак?

tonov
02-06-2010, 18:57
коя основа колега :-?

Главината, там където ляга диска. Ако не си, има голяма вероятност да са останали парченца ръжда и при монтажа новият диск да е застанал накриво.

mordohy
02-06-2010, 20:05
И все пак?

Смукателен клапан, бедна смес,свещи, кабели, бобина...

Abar7h
03-06-2010, 09:50
Смукателен клапан, бедна смес,свещи, кабели, бобина...
Кабели и бобини ги гледахме при Бобо и са ОК, свещите са NGK, значи остават другите 2! Мерси колега!:go:

vanko
04-06-2010, 19:24
за да не пускам нова тема,някои можели да ми поясни малко понятието-бубинен блок!защото последната диагностика,която беше преди година показа това.поне човекът който я прави така каза.препоръката му беше да сменя кабели свещи и въпросния бубинен блок!поздрави

tonov
04-06-2010, 21:17
Боксера е с две бобини, които са в общ корпус. Може би това е имал предвид.
На ТС са четири бобини, всяка отделно.

vanko
04-06-2010, 22:07
а имали вероятност от тази бубина колата да е мн по мудна в ниските обороти?

tonov
04-06-2010, 22:47
Едва ли.

baba_vuna
05-06-2010, 04:34
Имам вапрос,ако някой знае моля да сподели.Искам да сменя салона на Алфа 146 с кожен салон на друг модел(156,147 или GTV).Предните седалки мисля,че няма да има ядове,обаче със задните си нямам идея.

tokata_pz_flex
05-06-2010, 09:11
Мисля , че не стават . При 145 има кожен салон , но и там май са различни от на 146 ...
Преди време един колега си беше претапицирал неговия .
От 156/147 мисля няма да стане .

Abar7h
05-06-2010, 09:51
а имали вероятност от тази бубина колата да е мн по мудна в ниските обороти?
Моя мотор не е боксер, но предполагам че в това отношение няма да има значение - имах лош контакт на една от бобините, както и два леко цепнати кабела - след като ги смених колата тръгна по-добре в ниските! Във високите нищо не се промени. Щом ти е казал майстора, по-добре го направи, за да не се задълбочи проблема.

baba_vuna
05-06-2010, 12:48
Мисля , че не стават . При 145 има кожен салон , но и там май са различни от на 146 ...
Преди време един колега си беше претапицирал неговия .
От 156/147 мисля няма да стане .
Салоните на 146 и 145 няма разлика.Само че едва 7-8% от 145-ците са с кожен салон,което прави доста трудно намирането и изборът е малък.А при 156-ците половината са с кожен салон и на почти всяка морга има някоя паркирана.И все ще се намери някой по-запазен салон.

Satanism
05-06-2010, 15:49
Салоните на 146 и 145 няма разлика.Само че едва 7-8% от 145-ците са с кожен салон,което прави доста трудно намирането и изборът е малък.А при 156-ците половината са с кожен салон и на почти всяка морга има някоя паркирана.И все ще се намери някой по-запазен салон.

Я да те видя как се качваш на задната седалка на 145-ца със салон от 146ца като нямали разлика....

Христо_Сираков
05-06-2010, 17:56
Имам вапрос,ако някой знае моля да сподели.Искам да сменя салона на Алфа 146 с кожен салон на друг модел(156,147 или GTV).Предните седалки мисля,че няма да има ядове,обаче със задните си нямам идея.

колега ето какво ми направиха на мен
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29426&highlight=%EA%EE%E6%E5%ED+%F1%E0%EB%EE%ED
вече година и половина нямам дертове
кожата е изкуствена

Abar7h
06-06-2010, 20:05
Тъп въпрос - чип от 1.4TS със М2.10.4 става ли на 1.6TS със същия мотроник....предполагам, какъв ще е отговора, но надеждата умира последна:mrgreen:

Abar7h
07-06-2010, 23:14
Тъп въпрос - чип от 1.4TS със М2.10.4 става ли на 1.6TS със същия мотроник....предполагам, какъв ще е отговора, но надеждата умира последна:mrgreen:
Толкова ли сложен въпрос зададох....

Pastora
09-06-2010, 23:14
Явно, аз не знам, но опреснявам, дано някой знаещ види и пише :)))

marian2784
10-06-2010, 20:16
на дали колега стойностите в таблиците ще са различни

Abar7h
11-06-2010, 10:53
на дали колега стойностите в таблиците ще са различни
И аз така си мисля, но във форума никой не продава от 1.6, а от 1.4 има 2-3 обяви на доста добри цени! Ама май никой не знае как стоят нещата... Айде деее поне ме нахранете грубо, че съм необразован, отколкото да мълчите!

Васил Петров
11-06-2010, 19:09
баце според мен няма да стане защото графиките са различни на двата модела иначе ти и да го купиш трябва да се презапише за 1.6.

marian2784
11-06-2010, 21:32
баце според мен няма да стане защото графиките са различни на двата модела иначе ти и да го купиш трябва да се презапише за 1.6.
ами то със същия успех може да си купи празна памет от магазина и да я запише за 1.6,струва 5 кинта в най-лошия случай ама каква файда.с две думи няма да стане,опа три са