View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки
Pages :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Моята е такава,в края на 98г. е произведена. Колата ми е с вътрешния фейслифт, с пласмасовият капак на двигателя, а е със старите маска и брони.
Моята е такава,в края на 98г. е произведена. Колата ми е с вътрешния фейслифт, с пласмасовият капак на двигателя, а е със старите маска и брони.
Тази на която се точа е със лостчето за багажника...
И не е със волана с червен шев и място за плците...
Ето я дайте мнение всичко ли съвпада като модификация? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289475293192132&f1=details
Ей пичове никой ли не знае от къде мога да си купя нови QV прагове ???
ScuderiaAlfaCorse
25-03-2011, 22:09
Колеги да ви питам нещо...от колко до колко е допустимият офсет за 146-ца 15 цола, и има ли някакъв проблем ако джантата е 4x100, но се налага и монтаж на втулки ? За междуболтовото разстояние знам че става, но в комбинация с втулки има ли някакъв проблем ?
Поздрави :)
Колеги да ви питам нещо...от колко до колко е допустимият офсет за 146-ца 15 цола, и има ли някакъв проблем ако джантата е 4x100, но се налага и монтаж на втулки ? За междуболтовото разстояние знам че става, но в комбинация с втулки има ли някакъв проблем ?
Поздрави :)
Никакъв проблем със втулки. Аз съм така 4х100 с гуми 195/50/15 отпред и 195/55/15 отзад.Слагай смело!:yes:
---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:54 ----------
Моята е такава,в края на 98г. е произведена. Колата ми е с вътрешния фейслифт, с пласмасовият капак на двигателя, а е със старите маска и брони.
:Yeeeehaaa:И моята е същата,само,че вече е с фейслифтовата маска,с тенденция да сменя и броните с фейслифтовите!
такааа . Още един въпрос на който се надявам да можете да ми помогнете ... имам си датчик за температурата на маслото самоче се чудя къде да го бодна ...
такааа . Още един въпрос на който се надявам да можете да ми помогнете ... имам си датчик за температурата на маслото самоче се чудя къде да го бодна ...
Колега,така не се задава въпрос, че ще ни вкараш в грях Форумен! Винаго ще се намери кой да ти каже къде да го сложиш!
Сега сериозно!
Огледай около масления филтър за някоя тапа на маслената магистрала. Ако не откриеш, може да боцнеш един трокник на мястото на датчика за маслото и там да сложиш и двата датчика.
infernus
28-03-2011, 20:05
Колега,така не се задава въпрос, че ще ни вкараш в грях Форумен! Винаго ще се намери кой да ти каже къде да го сложиш!
Сега сериозно!
Огледай около масления филтър за някоя тапа на маслената магистрала. Ако не откриеш, може да боцнеш един трокник на мястото на датчика за маслото и там да сложиш и двата датчика.
Че ме подсети, на боксера отгоре на блока ли беше, накрая към бубината? Че и аз отдавна си мисля да сложа такъв датчик, ама пусто все кинти не стигат....
Че ме подсети, на боксера отгоре на блока ли беше, накрая към бубината? Че и аз отдавна си мисля да сложа такъв датчик, ама пусто все кинти не стигат....
Точно до масления филтър има тапа !
infernus
28-03-2011, 20:38
Точно до масления филтър има тапа !
:big_bow_down::Yoda::big_bow_down::Yoda:
Колега,така не се задава въпрос, че ще ни вкараш в грях Форумен! Винаго ще се намери кой да ти каже къде да го сложиш!
Сега сериозно!
Огледай около масления филтър за някоя тапа на маслената магистрала. Ако не откриеш, може да боцнеш един трокник на мястото на датчика за маслото и там да сложиш и двата датчика.
Благодаря ти златен си ... прибави още една бира към касата , която има да те черпи RealSex хуахах :balloon:
PEPI-2ALFA
28-03-2011, 21:54
такааа . Още един въпрос на който се надявам да можете да ми помогнете ... имам си датчик за температурата на маслото самоче се чудя къде да го бодна ...
Виж тая тема, за 147 е, но ще ти свърши работа.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=10026
Христо_Сираков
28-03-2011, 22:00
Виж тая тема, за 147 е, но ще ти свърши работа.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=10026 на 146 1.8 тс е същото
Ехеее много станаха бирите ... на феста да ме подсещате , че съм дрът и забраям :D ... Благодаря за отговорите :)
malkia_jiraf
29-03-2011, 05:12
некой знае ли как се вади средната полуоска от скоросната кутия .щото 3 дена се мача дая извадя,много ще сам ви благодарен ако некой помогне
некой знае ли как се вади средната полуоска от скоросната кутия .щото 3 дена се мача дая извадя,много ще сам ви благодарен ако некой помогне
Ами пьрво се вади полуоската,след това се раЗвиват трите броя болчета 6мм с 10 ключе,и накрая се иЗбива вьтрешната част от полуоската.
---------- Post added at 05:11 ---------- Previous post was at 05:06 ----------
такааа . Още един въпрос на който се надявам да можете да ми помогнете ... имам си датчик за температурата на маслото самоче се чудя къде да го бодна ...
АЗ мога да ти го бооооодна лекичко,ама малко си ми на далеко,а и толкова ли ти е на Зор че искаш да си го Боднеш :lol:.Околко масления охладител има две тапички,мисля че на това място ще ти вьрши работа.
soldier81
29-03-2011, 10:02
Един малко тъп въпрос:
Миналата седмица взех една 145,1.3боксер......
Та гледам м/у седалките някаква съчма има,за какво е?
Чудно ми е,щото на никоя друга алфа не съм имал такова чудо.
Един малко тъп въпрос:
Миналата седмица взех една 145,1.3боксер......
Та гледам м/у седалките някаква съчма има,за какво е?
Чудно ми е,щото на никоя друга алфа не съм имал такова чудо.
Дай снимка и честито :)
soldier81
29-03-2011, 11:20
Мерси:roll2:
Нямам още снимки,влезе направо в бокса,че е разтворила малко задницата и ще сменям лагерите на носачите,и куп други дребни неща за правене.
Влади ти нямаш ли такава съчма на твоята?Мисля че играе някаква роля щото си има гнездо,намира се в тези пластмасовите джобове м/у седалките.
Мерси:roll2:
Нямам още снимки,влезе направо в бокса,че е разтворила малко задницата и ще сменям лагерите на носачите,и куп други дребни неща за правене.
Влади ти нямаш ли такава съчма на твоята?Мисля че играе някаква роля щото си има гнездо,намира се в тези пластмасовите джобове м/у седалките.
Абе не те разбирам много, честно казано. За средната конзола между двете предни седалки ли говориш?
soldier81
29-03-2011, 14:12
Да,точно там.
http://img257.imageshack.us/img257/2179/38rn1.jpg
Виж това квадратното зад скоростния лост дето е, евентуално под него. Това е за движение на огледалата, но и при 155ците май го има. За друго не се сещам.
soldier81
29-03-2011, 15:51
Точно зад него се пада(вътре по средата на джоба до ръчната),има дупка,колкото да влезе съчмата до половината(истинска като от лагер)и тя седи там в дупката и затваря някаква верига явно.
Това ще да е някакво много яко чудо:roll2:
С
абе предишния собственик го е перяла съчмата, та си я забравил в колата :roll2:
Това с тая съчма ми стана много интересно ... нещо нечувано и за мен е до сега ... а пък Гиньо ... мамин салдък до феста ще си дойдеш ли ... да си го слагаме двамина :D :D :D само жена ти да не ревнува хахах
soldier81
29-03-2011, 20:56
Тези дни ще я снимам,явно съм барнал някой прототип:photo:.
spellmaste
29-03-2011, 21:15
Искам да попитам има ли разлика в захвата на предната решетка на алфа 145 от 97 до 00 г ? Освен формата около емблемата друго променя ли се ?
Има разлика в захващането,но не е фатална.На старата маска /преди фейса/ има като копчета под фаровете за захващане. Новата маска се захваща и за бронията,която е равна точно по средата,но старата е вдлъбната и трябва да се прави нещо като планка.Аз си смених моята с фейслифтовата,като съм я хванал само горе с двете болтчета на гредата.
spellmaste
30-03-2011, 10:34
Има разлика в захващането,но не е фатална.На старата маска /преди фейса/ има като копчета под фаровете за захващане. Новата маска се захваща и за бронията,която е равна точно по средата,но старата е вдлъбната и трябва да се прави нещо като планка.Аз си смених моята с фейслифтовата,като съм я хванал само горе с двете болтчета на гредата.
Мерси :)
mihail_mladenov
06-04-2011, 17:18
Да питам, колко пари ще излязат:
- ляв фар
- решетка
- преден капак (сигурно ще се изправи)
- ремонт на предната броня?
Да питам, колко пари ще излязат:
- ляв фар
- решетка
- преден капак (сигурно ще се изправи)
- ремонт на предната броня?
Фар - 30-40лв
Решетка - 20-30лв
Преден капак - изправяне не знам, боядисване поне 150лв, така че най-добре си намери същия цвят, и директно сменяй!
Ремонт на бронята с боядисване - 70-80лв
mihail_mladenov
06-04-2011, 17:46
Мерси за бързия отговор, защото днес като се прибирах от село катастрофирах и съм я закарал колата на майстор. Но утре ще кача и снимки от случилото се и ще кажа какво е станало.
Мерси за бързия отговор, защото днес като се прибирах от село катастрофирах и съм я закарал колата на майстор. Но утре ще кача и снимки от случилото се и ще кажа какво е станало.Съжалявам за случилото се колега, успех и евтино и бързо възстановяване!
колеги, търся маншончета на жилата на скоростите. тия долу при кутията които са като хармоника. казаха ми че вървят обаче с жилата. видях че на жилото на съединителя на самара е подобно, но и то върви комплект.
дайте идея от какво може да станат.
Alfaro76
07-04-2011, 16:47
Селениа, Кастрол или Лики Моли за JTD ?!
Моля ви без дълги коментари и спорове,
че вече има затворена тема за маслото.
spellmaste
07-04-2011, 20:25
кажете в сф къде могат да ми претапицират корите при задната седалка (145). Ходих при момчетата на горубляне и ми казаха че имало много релеф и не се наемат :(
ScuderiaAlfaCorse
07-04-2011, 22:48
Селениа, Кастрол или Лики Моли за JTD ?!
Моля ви без дълги коментари и спорове,
че вече има затворена тема за маслото.
Колега аз бих ти препоръчал Agip 5W40 Evolution тъй като имам наблюдения от това масло и съм много много доволен, но ако си решил да вземаш от другите марки нека някой друг колега сподели ;)
кажете в сф къде могат да ми претапицират корите при задната седалка (145). Ходих при момчетата на горубляне и ми казаха че имало много релеф и не се наемат :(
Не се занимавай ... наистина ако някой се хване доста пари ще иска ... аз си купих от блъсната ... за 20 лв. двете от черна кожа ... отивай в някоя автоморга и ги отнасяй ... всъщност какъв цвят ти трябва ... моите старите са перфектни мога да ти ги подаря ама са от зелен плат
spellmaste
07-04-2011, 23:56
Не се занимавай ... наистина ако някой се хване доста пари ще иска ... аз си купих от блъсната ... за 20 лв. двете от черна кожа ... отивай в някоя автоморга и ги отнасяй ... всъщност какъв цвят ти трябва ... моите старите са перфектни мога да ти ги подаря ама са от зелен плат
Ами те и моите са от зелен плат но целия е свлечен долу и седи като перде :( Ако твоите не ти трябват биха ми свършили много добра работа.
DIDO_7736
08-04-2011, 01:04
количката алфичка 145 1.6 v16 ми мени убороти постояни и студена и топла а понякога ги задаржа на 2000 и непадат от какво може да е?
количката алфичка 145 1.6 v16 ми мени убороти постояни и студена и топла а понякога ги задаржа на 2000 и непадат от какво може да е?
Стъпков мотор, дебитомер, ТПС и т.н., тичкай първо на диагностика и после търси работещо втора ръка примерно или ново, ако може да си позволиш.
п.с. Все пак правописа изисква старание..., поне малко.
Ами те и моите са от зелен плат но целия е свлечен долу и седи като перде :( Ако твоите не ти трябват биха ми свършили много добра работа.
Ако си малко по-търпелив и не ти е спешно ще ти ги пратя по еконт ... но сега немога щото не съм в БГ ... Значи виж как ще направим днес ще се обадя на бащата да ги види в мазата и да ги изчисти от прахта пък аз след месец се прибирам и ще ти ги пратя :mail2:
Мерси за бързия отговор, защото днес като се прибирах от село катастрофирах и съм я закарал колата на майстор. Но утре ще кача и снимки от случилото се и ще кажа какво е станало.
Колега мисля че твоята количка е близнак на тази която аз имах...Капака е здрав решетката и тя и фаровете и те...капака е същия цвят и решетката, ( бронята е спукана) ако имаш разходка мъм София драсни ще ти пратя катра в коя морга оставих колата след моето ПТП.
mihail_mladenov
08-04-2011, 17:53
В скоро време няма да хода на София, но мерси все пак, сега чакам да ми кажат дали капака ще може да се изправи и горе-долу какви пари ще ми излезе ремонта на колата.
Ето и снимки от инцидента...
70427 70428
DIDO_7736
08-04-2011, 19:33
предложете някакви сжешти да не са много скапи до кам 30 лв 1.6
предложете някакви сжешти да не са много скапи до кам 30 лв 1.6
За каква кола?
предложете някакви сжешти да не са много скапи до кам 30 лв 1.6Емиии евтиния вариант е Bosch за 60лв, скъпия и качествен - Denso или NGK за 200-250лв
В скоро време няма да хода на София, но мерси все пак, сега чакам да ми кажат дали капака ще може да се изправи и горе-долу какви пари ще ми излезе ремонта на колата.
Ето и снимки от инцидента...
70427 70428
Ако не ти е крив рог-а не би трябвало целия ремонт с 2-ра употреба части да струва повече от 300лв!
mihail_mladenov
09-04-2011, 17:46
Днеска ми казаха, какво трябва да купувам за Алфата и ето следните неща:
- преден капак
- декоративната решетка
- бронята
- ляв фар
- въздушен филтър
А и днеска гледах в нета, какви са цените като нови и ще излязат някъде около 800 лв, но в сряда ще хода да вида една 145 1.6 TS, че я продават на части, а и е същият свят, като моята. И да се надявам да дам до 400лв. максимално.
BillyBoy`
09-04-2011, 19:44
Днеска си инсталирах уред за налягане на маслото само че има един проблем.Като дам на контакт стрелката отива до края на 7атм. и си седи там,като запаля колата пак си седи на 7атм. без значение дали е топла или студена.По едно време се оправи за около мин. две показваше си нормално и след това пак същия ташак.Та се чудя къде е проблема във датчика или уреда.Някои ако е имал такъв проблем нека да сподели.
spellmaste
09-04-2011, 21:26
Ако си малко по-търпелив и не ти е спешно ще ти ги пратя по еконт ... но сега немога щото не съм в БГ ... Значи виж как ще направим днес ще се обадя на бащата да ги види в мазата и да ги изчисти от прахта пък аз след месец се прибирам и ще ти ги пратя :mail2:
Ще продължа с търсенето и ако не намеря нещо разумно ще ти пиша отново. Вече 2ра седмица колата отвътре ми е по ламарини, заради тези кори не слагам и задните седалки, че жабарите са захванали половината кола с тези кори, чудя се защо не са вързали за тях и таблото:thumbdown: и ми е мн депресиращо така в колата, незнам дали ще издържа цял месец :D
Днеска си инсталирах уред за налягане на маслото само че има един проблем.Като дам на контакт стрелката отива до края на 7атм. и си седи там,като запаля колата пак си седи на 7атм. без значение дали е топла или студена.По едно време се оправи за около мин. две показваше си нормално и след това пак същия ташак.Та се чудя къде е проблема във датчика или уреда.Някои ако е имал такъв проблем нека да сподели.
Според мене,нещо уреда не е добре.:-(
В скоро време няма да хода на София, но мерси все пак, сега чакам да ми кажат дали капака ще може да се изправи и горе-долу какви пари ще ми излезе ремонта на колата.
Ето и снимки от инцидента...
70427 70428
Сори за количката,но като гледам от снимките,не е нищо сериозно.За капака ,по-добре си търси друг.Бронята ми се вижда здрава?!
П.П. Как е станал удара? Тоя е връщал назад и ти си го надънил,ли??
Днеска ми казаха, какво трябва да купувам за Алфата и ето следните неща:
- преден капак
- декоративната решетка
- бронята
- ляв фар
- въздушен филтър
А и днеска гледах в нета, какви са цените като нови и ще излязат някъде около 800 лв, но в сряда ще хода да вида една 145 1.6 TS, че я продават на части, а и е същият свят, като моята. И да се надявам да дам до 400лв. максимално.
Моргите из София са по-скъпи от при теб! Спазари се за цената!!! и не казвай пред тях че точно тоя цвят ти трябва! Има една с фабричен тунинг в твоя район има я в карс мисля като търсиш авточасти. Успех!
mihail_mladenov
10-04-2011, 18:46
Според мене,нещо уреда не е добре.:-(
Сори за количката,но като гледам от снимките,не е нищо сериозно.За капака ,по-добре си търси друг.Бронята ми се вижда здрава?!
П.П. Как е станал удара? Тоя е връщал назад и ти си го надънил,ли??
Прибирах се от село и малко след селскостопанското летище настигам две коли, които карат с около 70-80 км/ч, а аз съм с 90. Изпреварвам единият и вече настигам вторият и тои дава ляв мигач да завива без да се огледа. Скочих на спирачките и удара бе с около 35-45 км/ч. А бронята беше спукана на 2-3 места, а и трябваше да я права и без това, заедно с левият фар.
DIDO_7736
12-04-2011, 01:38
:shocked::shocked:aлфа ебаси свещите трябват ми само 4 големи
mihail_mladenov
12-04-2011, 11:32
Вече си намерих части за колата, като сумата която ще дам е около 320-330 лв.
- Преден капак - 150лв.
- Броня - 100лв.
- декоративна решетка - 20лв.
- ляв фар - 40лв.
- въздушен филтър - 9 - 11 лв.
soldier81
12-04-2011, 11:39
Някой знае ли как се свалят облегалките за главата на предните седалки?От по.старите са,преди фейса.
Благодаря предварително!
Някой знае ли как се свалят облегалките за главата на предните седалки?От по.старите са,преди фейса.
Благодаря предварително!
Кире,
Търсачката е голема работа:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=4500&highlight=%EE%E1%EB%E5%E3%E0%EB%EA%E0
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=6847
Айде успех!
soldier81
12-04-2011, 12:00
Мерси Влади!
Това успя да ми скъса нервите:brickwall:
Вече си намерих части за колата, като сумата която ще дам е около 320-330 лв.
- Преден капак - 150лв.
- Броня - 100лв.
- декоративна решетка - 20лв.
- ляв фар - 40лв.
- въздушен филтър - 9 - 11 лв.
Много ти взимат за капака !
mihail_mladenov
12-04-2011, 13:59
Толкова ми искат, а ако взема да си поръчам нов ми излиза към 450 кинта. А и като взема частите, ще бъдат пребоядисани. Но да се надявам тази седмица да ги взема и колата да е готова за другата седмица, поне.
абе да питам аз още нещо ... и 2-те ми странични стъкла се смъкват без проблеми но като започна да ги вдигам и все едно се накланят напред ... и трябва да им помагам с ръка ... гледах релсите са си наред УЖ не мога да забележа нищо нередно ...
DIDO_7736
12-04-2011, 16:08
ланбдасонда за 145 1.6 в16 99г. някои има ли
абе да питам аз още нещо ... и 2-те ми странични стъкла се смъкват без проблеми но като започна да ги вдигам и все едно се накланят напред ... и трябва да им помагам с ръка ... гледах релсите са си наред УЖ не мога да забележа нищо нередно ...
+1! Накланят се напред и заклинват. Ако ги отворя около8-10 см, няма проблем, но ако ги сваля повече или до долу - вдигането послее голяма мъка.
Пичове помагайте!
Толкова ми искат, а ако взема да си поръчам нов ми излиза към 450 кинта. А и като взема частите, ще бъдат пребоядисани. Но да се надявам тази седмица да ги взема и колата да е готова за другата седмица, поне.
Купувал съм си части от колеги тук във форума и цените са били по ниски от тези, които си обявил тук.
+1! Накланят се напред и заклинват. Ако ги отворя около8-10 см, няма проблем, но ако ги сваля повече или до долу - вдигането послее голяма мъка.
Пичове помагайте!
намажете релсите с грес и проверете правилно ли са монтирани всички уплътнения.
iliqn_145
12-04-2011, 20:05
здравейте колеги.искам да попитам от каде да си кача снимки на профилат.снощи се регистрирах:-)
абе да питам аз още нещо ... и 2-те ми странични стъкла се смъкват без проблеми но като започна да ги вдигам и все едно се накланят напред ... и трябва да им помагам с ръка ... гледах релсите са си наред УЖ не мога да забележа нищо нередно ...
Еййй ,ама голям проблем имаш с ВДИГАНЕТО на самолета:tongue2:.АЗ щях да ти оправя проблема , но така и не намери време да дойдеш да погледна,а бях ти каЗал че и моите бяха доста Зле.Сега като се прибереш ще имаш повечко парички и ще можеш да си оправиш проблема като си вЗемеш две врати :P:crazy:
mihail_mladenov
13-04-2011, 09:31
Купувал съм си части от колеги тук във форума и цените са били по ниски от тези, които си обявил тук.
На мене ми трябват части от Враца, но от Алфата, която гледах само бронята няма да я взимам, защото е тунингована и ще търся друга.
Еййй ,ама голям проблем имаш с ВДИГАНЕТО на самолета:tongue2:.АЗ щях да ти оправя проблема , но така и не намери време да дойдеш да погледна,а бях ти каЗал че и моите бяха доста Зле.Сега като се прибереш ще имаш повечко парички и ще можеш да си оправиш проблема като си вЗемеш две врати :P:crazy:
Устъй са устъй самного са зле джамовете ... напао незнам де да одя да ми ги праят ... Аз се пробвах ама нали ти казвам нищо нередно не успях да видя :tongue2:
Здравейте! Някой да ми помогне да огасим лампата на еърбега. Значи един бастун ми смени волана, но даде контакт без да е закачил буксата и ми светна. Пробвахме да се вържем с централата,но нестана, само abs успяхме да прочетем. Колата е 146 1,4 16V мисля, че е с по старата версия на компютър, нещо М1.5.5. Годината на производство е края на 98, но първата и регистрация е 99. С един еърбег е колата и мисля, че буксата е с три кабела. Да вметна още един проблем. След като сменихме всички ремъци се появи едно виене, когато е в ниски обороти. Като дадеш газ спира да вие. Усеща се при смяна на скоростите също и по-силно се чува в купето, отколкото отвън и е много дразнещо. Като махнем пистовия ремък спира. Може да е алтернатор, но майстора каза, че неможе да го разбере с сигурност. Вече ми писна да правя сякакви ремонти. Почти всичко съм сменил,то небяха повдигачи,вал, вариатор,свещи,фазов сензор,водна помпа и т.н. Ако някой може да помогне да пише. Става въпрос за София.:cry:
Начи отиваш да ти закачат някаде колата на компютър и да ти изчистят грешката и др. път като откачаш или закачаш нещо махай акомулатора ... Щом си от София си лесен ... отиваш в някой клубен сервиз ще ти свършат работа ;)
angelkalugerovo
13-04-2011, 19:48
здравейте колеги,може ли някой да ми каже 145 1.3 боксер с колко ангренажни ремъка 1 или 2,цена на ремъка,на обтяжната ролка?
благодаря
поздрави!:clap:
marian2784
13-04-2011, 21:26
два са.не са скъпи,но ролките са кинта-спрямо тях де.
iliqn_145
13-04-2011, 22:11
братле и моята е черна.да видим коя ще се окаже по барза...:tongue: шегувам се..но моето мнение е че нетрябва да се састезаваме помежду си.а да се обединим срещу другите германски,френски и така нататак боклуци и да им покажем силата на италианската технология. :clap2:
Ролката която ми е на хидравликата е почнала да заминава. Някой знае ли ориантировачно цена?
Ролката която ми е на хидравликата е почнала да заминава. Някой знае ли ориантировачно цена?
ферарист-а мисля че може дори да ти изработи олекотена:idea:
Иначе съм убеден че не струва над 10лв 2-ра ръка!
alfa boy Qv
15-04-2011, 00:28
http://www.youtube.com/watch?v=iKLw3h4N0uo,Qv-то (http://www.youtube.com/watch?v=iKLw3h4N0uo,Qv-%D1%82%D0%BE) пак се доказа :metal:,браво на колегата
http://www.youtube.com/watch?v=iKLw3h4N0uo,Qv-то (http://www.youtube.com/watch?v=iKLw3h4N0uo,Qv-%D1%82%D0%BE) пак се доказа :metal:,браво на колегата
Интересно щеше да бъде да се вижда и оборотомера едновременно :ghost2:
с тия километри които развива на предавките излиза грубо, че тряя прави някъде ..... 8000+ об/мин :wow:
spellmaste
16-04-2011, 22:08
колеги, трябва ми лепенка с емблемата на алфа с диаметър ~20-25 см. Ориентирайте ме къде мога да намеря такова нещо. Благодаря
marian2784
16-04-2011, 23:57
в някоя рекламна агенция
spellmaste
17-04-2011, 20:44
в някоя рекламна агенция
някой ползвал ли е такива услуги да даде кординати
alfa boy Qv
18-04-2011, 12:36
Дам виж за тва не се сетих,хммм ама доста варвежна ми се струва тая Алфа дее аммм както да е,дано след като сложа и аз чипа да видем дали и моята така ще се паржи:noooo::hmm:
digitalundgrd
18-04-2011, 19:51
Ако сложиш и валове и някой други екстри, ще се получи ;)
spellmaste
20-04-2011, 13:51
на 145 стандартните джанти 14" или 15" са ?
на 145 стандартните джанти 14" или 15" са ?
Зависи от модела.
Колеги един въпрос хубави задни амортисьори за 146 1.9ЖТД да ми препоръчате и цена ако може? Със 205/45/16" гуми съм и на неравности опира яко днес имах едни здрави амортисьори останали от 155-цата дано са по читави ще видим преди малко ги монтирах.
А другия ми въпрос е някой сменял ли е до сега буферните тампони които са на купето над пружините и ако да цени че моите и двата са скъсани и стоят вътре в пружините.
Дано и тук като в 155 раздела има хора които да помагат. Благодаря предварително и поздрави на всички :)
Васил Петров
20-04-2011, 17:59
на 145 стандартните джанти 14" или 15" са ?
Само на 1.8 16v и на 2.0 16v фабрично са 15 (понеже отпред са с големи апарати и дискове 284мм) :coolio:
---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:55 ----------
Колеги един въпрос хубави задни амортисьори за 146 1.9ЖТД да ми препоръчате и цена ако може? Със 205/45/16" гуми съм и на неравности опира яко днес имах едни здрави амортисьори останали от 155-цата дано са по читави ще видим преди малко ги монтирах.
А другия ми въпрос е някой сменял ли е до сега буферните тампони които са на купето над пружините и ако да цени че моите и двата са скъсани и стоят вътре в пружините.
Дано и тук като в 155 раздела има хора които да помагат. Благодаря предварително и поздрави на всички :)
Те може от опират от ЕТ на джантата ако е по изнесена(и то повече от зад,малки са калниците).Задните анортесьори са евтини по 100лв бр. добри ще си купиш.
Само на 1.8 16v и на 2.0 16v фабрично са 15 (понеже отпред са с големи апарати и дискове 284мм) :coolio:[COLOR="Silver"]
И на някои JTD-та ;-)
Само на 1.8 16v и на 2.0 16v фабрично са 15 (понеже отпред са с големи апарати и дискове 284мм) :coolio:
---------- Post added at 17:59 ---------- Previous post was at 17:55 ----------
Те може от опират от ЕТ на джантата ако е по изнесена(и то повече от зад,малки са калниците).Задните анортесьори са евтини по 100лв бр. добри ще си купиш.
Значи лоша работа и с тези амортисьори пак закача дори и да няма човек на задната седалка...
Джантите са ми отригиналните Спиидлайн от Алфа 155 16" ЕТ40 обаче опираше отзад в спирачния апарат на диска и сложих фланци по 5мм :(
май ще се връщам на 15" обаче ме притеснява че 15-ките ми са ЕТ35 7Ж дали и те с 4 човека и багаж няма да опират?
ПП: Някой търси ли си 16" :)
Васил Петров
20-04-2011, 20:55
Значи лоша работа и с тези амортисьори пак закача дори и да няма човек на задната седалка...
Джантите са ми отригиналните Спиидлайн от Алфа 155 16" ЕТ40 обаче опираше отзад в спирачния апарат на диска и сложих фланци по 5мм :(
май ще се връщам на 15" обаче ме притеснява че 15-ките ми са ЕТ35 7Ж дали и те с 4 човека и багаж няма да опират?
ПП: Някой търси ли си 16" :)
Аз нещо не можах да схвана.. 16 цола джанта ти оприра в апарата задния? Има малки фланци оргинални на повечето алфи по 1мм.(аз алфа без тея фланци не съм срещал) ЕТ то на 16 ти е голямо като цифра което означава по малко изнесена джанта. Проблема според мен ти идва от 5мм фланци.
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:52 ----------
И на някои JTD-та ;-)
Така е и 1,4 джуниър :coolio: Но ако не е 1,8 или 2,0 човека може да си сложи 14цола джанта.
trustworthy
20-04-2011, 21:10
И на някои JTD-та ;-)
JTD май са заводски с 14-ки всички
Според мен точно тези джанти 16'' би трябвало да могат да паснат на 146 без проблеми и без да опира. Я пак огледайте нещата. Има и вариант ръба на калника да се обърне навътре.
spellmaste
20-04-2011, 23:37
Според мен точно тези джанти 16'' би трябвало да могат да паснат на 146 без проблеми и без да опира. Я пак огледайте нещата. Има и вариант ръба на калника да се обърне навътре.
идеята ми е дали мога да сложа една идея по голяма джанта с по-нисък профил гума, предполагам няма проблеми, но не знам кои цифри да гледам на гумата и джантата за да разбера дали ще станат :(
Разбира се,че можеш да сложиш по голяма джанта. Параметъра ЕТ (офсет на джантата) е един от най-важните в случая.Той трябва да отговаря на този на оригиналните джанти или да е близо до него. За пример, на алфа 145/146 ползваме данти с ЕТ 30, ЕТ 35.
JTD май са заводски с 14-ки всички
Има и с 15ки ;-)
Ей такива: http://data.motor-talk.de/data/galleries/516910/218039/bild-51253.jpg
Има и с 15ки ;-)
Ей такива: http://data.motor-talk.de/data/galleries/516910/218039/bild-51253.jpg
Ти пък намери на кого да ги показваш :)
Ти пък намери на кого да ги показваш :)
Казвам само на Пламен, че има JTD-та фабрично излезли с такива :-)
[QUOTE=Васил Петров;876355]Аз нещо не можах да схвана.. 16 цола джанта ти оприра в апарата задния? Има малки фланци оргинални на повечето алфи по 1мм.(аз алфа без тея фланци не съм срещал) ЕТ то на 16 ти е голямо като цифра което означава по малко изнесена джанта. Проблема според мен ти идва от 5мм фланци.[COLOR="Silver"]
Значи без фланци опирам отзад в спирачния апарат не може да се върти колелото със фланец 5мм опирам някъде според мен в ръба на калника ( по гумата има следа по колата никъде, следата е просто минимална), нова на голяма неравност или когато колата е натоварена......
какви са тези фланци по 1мм?
И никои не каза нищо какво би могло да се случи като в момента нямам буферни тампони на купето ( тези над пружината)
trustworthy
21-04-2011, 07:07
Казвам само на Пламен, че има JTD-та фабрично излезли с такива :-)
Във Варна съм мяркал едно жтд с такива джанти 8) Даже е със същите гуми като на снимката.
Иначе сигурен ли си,че и фабрично излизат с такива? По спецификациите, които съм виждал, ги дават с 14-ки.
Във Варна съм мяркал едно жтд с такива джанти 8) Даже е със същите гуми като на снимката.
Иначе сигурен ли си,че и фабрично излизат с такива? По спецификациите, които съм виждал, ги дават с 14-ки.
Колега извинявай че се обръщам директно към теб, но с какви гуми си караш колата и какво е ЕТ на джантите?
интересува ме след качването на 4-ма души + багаж как стоят нещата? Мерси предварително ;)
Във Варна съм мяркал едно жтд с такива джанти 8) Даже е със същите гуми като на снимката.
Иначе сигурен ли си,че и фабрично излизат с такива? По спецификациите, които съм виждал, ги дават с 14-ки.
Предполагам, че е било опция да се купят и с такива с някои нива на оборудване. Моята например е купена от магазина с такива още в Италия. 2001-ва имах един съсед, който взе за жена си пак 145 жтд със същите. И двете са на външен вид като QV - спойлер на задния капак, прагове и тези джанти, затова предполагам че зависи от оборудването, с което е излязла от завода колата. :-)
angelkalugerovo
21-04-2011, 12:40
колеги здравейте,имам един проблем,колата ми е 145 1,4 боксер,та....уреда за температурата на двигателя ми показва постоянно 60 градуса,погледнах при двигателя за датчика(той си седи,чисто нов),но я няма жичката където се връзва за него(никъде я няма),та мисълта ми е ако може някой да ми обясни как да поправя този проблем без да ходя до майстор?
Благодаря!!!
Поздрави!!!
marian2784
21-04-2011, 21:13
колега боксера има 3 датчика за температурата.Този със синята букса с две кабелчета,той е за инжекциона.има един дето е с една жичка той е за лампата когато мотора прегрее,зна1и ти трябва третия ако проблема е в датчик.Ако колата загрява само до 60 градуса си за термостат
trustworthy
23-04-2011, 23:00
Колега извинявай че се обръщам директно към теб, но с какви гуми си караш колата и какво е ЕТ на джантите?
интересува ме след качването на 4-ма души + багаж как стоят нещата? Мерси предварително ;)
Гумите са 195/55/15. ЕТ е стандартното за оригиналните джанти - 38 май беше. Не опира никъде. Карал съм и с 205/50/15 - пак не са опирали
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:58 ----------
Предполагам, че е било опция да се купят и с такива с някои нива на оборудване. Моята например е купена от магазина с такива още в Италия. 2001-ва имах един съсед, който взе за жена си пак 145 жтд със същите. И двете са на външен вид като QV - спойлер на задния капак, прагове и тези джанти, затова предполагам че зависи от оборудването, с което е излязла от завода колата. :-)
Принципно тези джанти се водят 'от ку-ве' :) Не споря, възможно е да са ги слагали в завода още, но по каталозите, които съм виждал, за жтд дават 14 цола. 15' само за джуниор и куве.
mihail_mladenov
24-04-2011, 09:30
Някой може ли да каже горе-долу каква е цената на кутията на въздушния филтър?
Някой може ли да каже горе-долу каква е цената на кутията на въздушния филтър?
30-40 лв.
mihail_mladenov
25-04-2011, 15:15
Мерси много за отговора.
колеги здравейте,имам един проблем,колата ми е 145 1,4 боксер,та....уреда за температурата на двигателя ми показва постоянно 60 градуса,погледнах при двигателя за датчика(той си седи,чисто нов),но я няма жичката където се връзва за него(никъде я няма),та мисълта ми е ако може някой да ми обясни как да поправя този проблем без да ходя до майстор?
Благодаря!!!
Поздрави!!!
Колега, жичката за датчика, с голяма вероятност някой я е закачил на клема W на динамото!
D-I-V-A-K-A
26-04-2011, 16:24
Не се сдържах да не се похваля :drive:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41048&page=12
angelkalugerovo
26-04-2011, 17:37
Колега, жичката за датчика, с голяма вероятност някой я е закачил на клема W на динамото!
коя е таза клема W на динамото?
къде се намира горе долу?
може ли да снимаш?
Гумите са 195/55/15. ЕТ е стандартното за оригиналните джанти - 38 май беше. Не опира никъде. Карал съм и с 205/50/15 - пак не са опирали
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:58 ----------
Принципно тези джанти се водят 'от ку-ве' :) Не споря, възможно е да са ги слагали в завода още, но по каталозите, които съм виждал, за жтд дават 14 цола. 15' само за джуниор и куве.
Пламене забравяш TI и те са с 15-ки,а наще джанти са си точно от TI фейслифт ;)
коя е таза клема W на динамото?
къде се намира горе долу?
може ли да снимаш?
Отзат на динамото има само три клеми.
Една голяма с гайка 8 мм, това е плюса към стартера и акумулагтора.
Една с 5 мм гайка. Идва плюс през лампата в таблото за динамото и служи за възбуждане на динамото и ин дикация. Обозначена е с D+.
Има още една клема, която не се използв, освен при дизели за оборотомера и е означена с W. Тя е за обикновенна кабелна обувка, каквито са на повечето датчици. При нас не се използва. Предполагам , че там са набутали кабела от датчика за температура на водата.
trustworthy
29-04-2011, 23:23
Пламене забравяш TI и те са с 15-ки,а наще джанти са си точно от TI фейслифт ;)
Все тая. Имах предвид, че се слагат сериойно на двулитровите бензинови кошници :)
mihail_mladenov
22-05-2011, 10:06
Имам едно въпросче, дали кутия за въздушен филтър от 2.0 двигател става за 1.4? Колата е 145.
Въздушния филтър май е един и същ за всички 145/6, 155, ГТВ, Спайдер, ама кутията дали ще стане от някой от тези модели не знам. Аз съм дизел и моята кутия е от дясно, а пък на бензите е от ляво, така че има разлика между някои от моделите.
Има разлика, поне 2 вида са, зависи кои модел е мотора (CF1.2, CF2 или CF3).
mihail_mladenov
23-05-2011, 08:03
Има разлика, поне 2 вида са, зависи кои модел е мотора (CF1.2, CF2 или CF3).
Какво означават тези неща, че не са ми ясни?
Общо взето ТС с алуминиевия капак на клапаните е CF1.2, а с пластмасовия е 2 и/или 3. И на тяхса им различни въздушните филтри и съответно кутиите. Наскоро купувах и се наложи да го избираме по VIN.
BillyBoy`
24-05-2011, 08:21
Различна е само горната част на кутията,няма проблем да се ползват и двете.
digitalundgrd
26-05-2011, 14:17
Какво означават тези неща, че не са ми ясни?
CF1 - туин спарк с метален капак (145,146 преди фейс лифт)
CF2 - туин спарк с пластмасов капак (145,146 фейс лифт, 156 мисля до 2001г)
CF3 - туин спарк с пластмасов капак, има 3 ламбда сонди с 3 катализатора (147, 156 след 2001)
Coach Panov
26-05-2011, 19:12
Имам един въпрос ... спрях се на 145 1.9 JTD и 2.0 QV .... коя от двете е по добрият избор и какво ще рече това мапване .... понеже някой мой приятели ми казаха че с него се вдигала мощността .... Но това възможно ли е и за двата модела който съм избрал ? И струва ли си да се прави такова нещо и защо ? Благодаря предварително за инфото
CF1 - туин спарк с метален капак (145,146 преди фейс лифт)
CF2 - туин спарк с пластмасов капак (145,146 фейс лифт, 156 мисля до 2001г)
CF3 - туин спарк с пластмасов капак, има 3 ламбда сонди с 3 катализатора (147, 156 след 2001)
Само да допълня, че съм виждал 156 1,6 с метален капак - от първите.
badmadafaka
27-05-2011, 09:09
CF1 - туин спарк с метален капак (145,146 преди фейс лифт)
CF2 - туин спарк с пластмасов капак (145,146 фейс лифт, 156 мисля до 2001г)
CF3 - туин спарк с пластмасов капак, има 3 ламбда сонди с 3 катализатора (147, 156 след 2001)
Ку(р)Ве-то ми е с метален капак, а по епер излизаше ЦФ2 :pp:
digitalundgrd
27-05-2011, 13:21
И аз по епер излизам 1,6 ама под капака си имаме двойка :devil2: Предполагам, разбираш какво искам да ти кажа :prescription:
Иначе, както си има приказка от всяко правило си има изключение...И талянците къвто капак имали такъв сложили :) хаахах няма да се очудя...
badmadafaka
27-05-2011, 13:41
Да де, ама на моята номера на двигателя съвпадаше с рамата в епер :coolio:
Идеята ми беше, че има и разни "междинки" и не винаги материала на капака явно е от значение (то при всички марки си го има това) - ми няма да ги хвърлят металните капаци в склада като на някого му е дошла гениалната идея да ги заменят с пластмасови я... :cheers:
Ку(р)Ве-то ми е с метален капак, а по епер излизаше ЦФ2 :pp:
А окабеляването на свещите как е ... в смисъл 1-ва бобина пали 1-ва голяма свещ и 4-та (на 4-ти цил.) малка, или 1-ва бобина пали на 1-ви цил. и двете?
А окабеляването на свещите как е ... в смисъл 1-ва бобина пали 1-ва голяма свещ и 4-та (на 4-ти цил.) малка, или 1-ва бобина пали на 1-ви цил. и двете?Второто, което си описал го има само при CF3
като стана въпрос за години и капаци :) да допълня че съм виждал на купе 146 преди фейса,с мотор CF2.......годината по VIN мисля излизаше 98!
Италянска му работа :)
Пичове, препоръчайте някакви предни амортесьори. Не ми се дават много пари, ама все пак искам да са горе-долу читави. (говоря само за нови и сток - втора ръка и спортни не ми трябват)
digitalundgrd
31-05-2011, 17:40
1. Каяба;)
2. Монро рефлекс...
Пичове, препоръчайте някакви предни амортесьори. Не ми се дават много пари, ама все пак искам да са горе-долу читави. (говоря само за нови и сток - втора ръка и спортни не ми трябват)
Монро рефлекс е хубав компромис цена качество според мен.
1. Каяба;)
2. Монро рефлекс...
Монро рефлекс е хубав компромис цена качество според мен.
Пичове, и за двете марки съм чувал добри отзиви, честно казано и аз се колебая между двете.
На Каяба цената е около 250лв. за 1 брой и честно казано са ми скъпи...
Намерил съм Монро Ориджиналс за около110 лв за брой, но мисля че Рефлекс-а е по-добрия вариянт(все пак за Алфата си трябват газови).
Монро Рефлекс не мога да намеря, някой знае ли каква е цената и от къде мога да си ги купя?
digitalundgrd
01-06-2011, 12:40
Цена не знам, иначе мисля че в Тех-Ко продават Монро Рефлекс ;)
Малко инфо - на 146 1.8 ТС съответните надписи отзад дали са само залепени или е пробита ламарината?
Ако са залепени - лепилото чисти ли се без следи или остава кофти като се махнат?
Със сигурност не е пробита ламарината и почти сигурно е,че ще останат следи след като ги отлепиш. Най-малкото ще трябва да се полира лаковото покритие.
Ясно.
Предполагам една елементарна паста в домашни условия ще свърши работа ?
badmadafaka
02-06-2011, 11:21
Много зависи от цвета и от това колко е "печен" на слънце... В общия случай няма да стане ако си луд детайлист (винаги ще го виждаш) :no:
Ако не си мега претенциозен и колата не е за изложения, ще стане както си казал с паста в домашни условия :spoko:
Е, не се имам за мега претенциозен а и колата няма да ходи по изложения, но си мисля, че това направо ще ми избожда очите ако остане като следа.
В крайна сметка винаги мога да си ги залепя пак ако ме дразни чак толкова :)
badmadafaka
02-06-2011, 11:38
Ако лака е здрав можеш да удариш една водна 2000 и да пастираш отгоре... Абе има сравнително лесни варианти... лепенето на буквите наново не е точно един от тях де :frown:
То ако се размина само с отнемане от лака е ок.
Но няма ли вариант боята отдолу да е избеляла от слънцето, а под буквите - не, че там май няма оправия?
Струва ми се, че докато не пробваш - няма да разбереш :)
При мене нямаше никакъв проблем - полoвината надпис беше счупен и по неговите контури имаше само двойнолепящо. Махнах и другата част - мн леко с тънка отвертка повдигаш от няколко страни, после хващаш с пръсти и дърпаш - ама с отвертката мн леко и внимателно - натиска не трябва да е в-у боята.
После изчитваш останалото лепило с някакъв разтворител мисля, че със спирт става(в никакъв случай кореселин!!!!!!) и след това можеш да минеш с полир паста или вакса(синя туба на Turtle върши мн добра работа)
Колега, като ги отлепиш надписите отзад, може ли да се разберем нещо за тях, ако не си намислил да ги ползваш по друг начин де...?
Ако някой има останало излишно "1.4 T.Spark" да свирка....
berkmena_146
02-06-2011, 21:27
Здравейте, колеги!
Извинявам се предварително, ако задам вече зададен въпрос, но не намерих нищо по моя проблем.
Моля ви кажете от къде мога да намеря евентуално нов двигател за Алфичката ми - 146, 1.6 8V бензин, боксер...
понеже за известно време я бях дал на едни некадърници и по "незнайно" какъв начин са прецакали биелен лагер...а заедно с него са наранили и коленовия вал... и то доста дълбоко.. :-( Майсторите в сервиза казаха, че е възможно шлайфането на вала да мине след 4-ти ремонт... което било последен, т.е. трябва да търся нов вал или направо нов двигател... та, ако знаете от къде мога да намеря нов двигател направо - моля, помагайте :notworthy:
В раздела "Продава" има доста 145/6 боксери на части погледни там :)
Колега, като ги отлепиш надписите отзад, може ли да се разберем нещо за тях, ако не си намислил да ги ползваш по друг начин де...?
Не мисля да ги ползвам. Само трябва да се наканя тези дни да рискувам да видя какво има отдолу.
Ако се махнат безболезнено - твои са, ще се разберем нещо. ;)
badmadafaka
03-06-2011, 09:27
Много е трудно това обаче - аз на моята се опитах да ги махна много внимателно, защото знам, че хората търсят и щях да ги подаря на някой фен, обаче за да не ги счупя буквите, одрах боята отдолу с отверката и в крайна сметка ги счупих и отидоха в кофата... :shocking:
b_angelov
04-06-2011, 09:08
Много е трудно това обаче - аз на моята се опитах да ги махна много внимателно, защото знам, че хората търсят и щях да ги подаря на някой фен, обаче за да не ги счупя буквите, одрах боята отдолу с отверката и в крайна сметка ги счупих и отидоха в кофата... :shocking:
Ех, откога си търся запазена табелка T.SPARK. Ся пак ме хвана яд... :Lkingsmiley:
Ако на някой все пак му се намира - да звънка.
ПП. В този ред на мисли се сетих, че ми трябва и черния пластмасов кабелен канал/държач над бензиновата рейка (този, който държи кабелите на дюзите и вариатора на TS). Ако някой има запазен - да звънка, ще се разберем за цената.
DerMeister
04-06-2011, 21:12
Я подскажете с какво да залепя спукан подкалник?
Не става въпрос за нещо брутално. Леко е пукнат само долу, където е захващането при прага.
Я подскажете с какво да залепя спукан подкалник?
Не става въпрос за нещо брутално. Леко е пукнат само долу, където е захващането при прага.Ми или го разтопи от вътрешната страна с поялник и го съедини, или с кит за пластмаса. :)
DerMeister
04-06-2011, 21:35
кит за пластмаса. :)
Това животно не съм го чувал? То зе лепене или за заглаждане е :)?
Я подскажете с какво да залепя спукан подкалник?
Не става въпрос за нещо брутално. Леко е пукнат само долу, където е захващането при прага.
Пробвай с телбод :metal:
Това май е най бързия вариант. И няма мн да си личи с тая кал по пътищата.
Това животно не съм го чувал? То зе лепене или за заглаждане е :)?За каквото си поискаш :) Там където е сцепеното го направи грапаво, така че да може хубаво да хване, и след това нанасяш, както си се нанася кит, и чакаш :)
marian2784
05-06-2011, 00:20
колеги имам два въпроса:
Нормално ли е биалетките да стоят накриво спрямо отворите в носача?Леглата им на торсиона са 5-6 мм по-навън отколкото на носача,и това е и след смяната на носачите.Явлението е от двете страни,дали има значение че съм със спортни пружини.
Втория ми въпрос е може ли да се чува тракане при неравост заради каре че само него не съм сменял вече и не спира да трака?
:clapping:Малко реклама - Жулиети на Бейкър стрийт 10.6.2011
Колеги, днес оставих красавеца ми в сервиза за смяна на консумативите, а именно масло, филтри и ремъци.Като оставих колата от сервиза едно момче ми каза, че не му харесвало как звучи вариатора.. каза, че ремонта е 15 лв, а нов е около 500... та се надявам да мина без нов ... кажете ми каква сума да приготвя горе долу, че утре ще си я прибирам ? :dunno::calc:
П.С. : колата е Alfa Romeo 146 Junior , 1.6 16v 120 hp
E що не попита в сервиза направо колко ше струва - най-точно те ще ти кажат
ангренаж комплект- към 250-300лв(с работата)
масло+филтри - към 150
пистов ремък - около 20-30
вариатор??
П.П. тва което съм ти написал е ориентировъчно - всичко зависи от цена на части и труд.
Вариатор като себестойност е между 250-350 лева(за всички ТС-и е еднакъв), труда по ангренажния комплект да се оскъпи с 10-15 лева поради това :) Това за 500 лева може да е с труда по смяната на ангренажа.
Колеги, когато колата е на празен ход и се чува нещо като триене/съскане изпод капака. Когато взема да въртя леко волана, съскането спира и после като оставя волана на мира, пак почва. Това някакъв проблем с хидравликата ли е? За какво да се готвя :pirate:
Васил Петров
15-06-2011, 23:54
Що е то и има ли почва у нас 145/146.И дали има мераклии за драга?
D-I-V-A-K-A
16-06-2011, 01:24
Що е то и има ли почва у нас 145/146.И дали има мераклии за драга?
Знаеш, че има, ама пара нема ;)
spellmaste
18-06-2011, 18:49
Знаете ли къде мога да намеря грунд на спрей-бял, за основа преди боядисване ?
в практикер има, но тия спрейове не държат особено.
spellmaste
19-06-2011, 12:48
в практикер има, но тия спрейове не държат особено.
В дружбенския нямаше онзи ден :( . Знам че не държат ,но в момента се "образовам" в боядисването по неволя и правя нещо като тренировки :) Края на лятото ще има цялостно, a за момента наложителните места са на спрей :) Някаква марка на спрея можеш ли да споделиш, аз му казвам грунд защото знам че такова ми трябва,но дори не съм сигурен че това е точното му име :D
Благодаря
Днес имах странен проблем при запалване ... педала на газта някак си омекна и едвам тръгнах .. при положение, че след потъването го натиснах до края .. след това освободих от скорост, изфорсирах и се оправи .... идеи от какво може да е ???:crybaby:
badmadafaka
19-06-2011, 23:20
Що е то и има ли почва у нас 145/146.И дали има мераклии за драга?
Батко ти ли ги убеди да ме запратят в клас В за да си спокоен, кажи честно..? :biggrin1:
Нали щеше да се обаждаш за мода - направи ли го..?
В дружбенския нямаше онзи ден :( . Знам че не държат ,но в момента се "образовам" в боядисването по неволя и правя нещо като тренировки :) Края на лятото ще има цялостно, a за момента наложителните места са на спрей :) Някаква марка на спрея можеш ли да споделиш, аз му казвам грунд защото знам че такова ми трябва,но дори не съм сигурен че това е точното му име :D
Благодаря
на щанда с боите със сигурност има. попитай ги и ще те упътят, но са скъпи тия спрейове и не вършат работа.
Васил Петров
21-06-2011, 00:56
Батко ти ли ги убеди да ме запратят в клас В за да си спокоен, кажи честно..? :biggrin1:
Нали щеше да се обаждаш за мода - направи ли го..?
Батка нямах време да го правя тея дни ще се обада,а ти си с мен клас А споко :sniper:
Alfa User
21-06-2011, 06:49
За сефте пиша тук, но дали видяхте тази тема ?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61200 (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61200)
spellmaste
28-06-2011, 23:44
дайте съвет къде да сключа ГО :)
Поздрави
дайте съвет къде да сключа ГО :)
Поздрави
където ти излиза най-евтино естествено.
donticiano
29-06-2011, 10:25
Колеги вкючвам се в нищото ей така...но писах в друга тема а там няма отговор.Въпроса ми е към пловдивските колеги алфисти..къде да отида да ми направят читава диагностика на красавицата че нещо глъхне и гасне последно време..четох за Джимито и Пламен на Карловско..все още ли бачкат на същите места..или е изкочил някои нов майстор или сервиз който ги разбира(понеже темите за двамата майстори са от преди 3-4 год.) Благодаря предварително!!
Колеги вкючвам се в нищото ей така...но писах в друга тема а там няма отговор.Въпроса ми е към пловдивските колеги алфисти..къде да отида да ми направят читава диагностика на красавицата че нещо глъхне и гасне последно време..четох за Джимито и Пламен на Карловско..все още ли бачкат на същите места..или е изкочил някои нов майстор или сервиз който ги разбира(понеже темите за двамата майстори са от преди 3-4 год.) Благодаря предварително!!
Джимито за диагностика да,ама за ремонти твърдо не.Разбира си от работата много,но и взима скъпо.Иначе пак е на Карловско,като влезнеш през портала караш само направо и мисля,че беше последния сервиз или пред последния в дясно,защото преди беше насреща централно.
donticiano
29-06-2011, 20:59
Да Да само диагностика то друго няма за пипане .. тряя май да се поизчистят грешките. а пък ако излезе и нещо друго имам майсторчета които само те си я барат и вече и знаят чалъмите(макар да се занимават със съвсем други коли) :dance:
Васил Петров
30-06-2011, 01:48
Да Да само диагностика то друго няма за пипане .. тряя май да се поизчистят грешките. а пък ако излезе и нещо друго имам майсторчета които само те си я барат и вече и знаят чалъмите(макар да се занимават със съвсем други коли) :dance:
То с чистене на грешли колата няма да тръгне..... Ама се зареди дебитомер,ламбда,свещи........ и какво ли още не....
Plamen33
07-07-2011, 17:52
Колеги помагаите трябвами инсталация от 145 1.7 16в по точно кабелите които са кьм куплонга за главните бушони и ми трябват релетата които са в коша, при мен кабелите от основния сноп са срязани вище сами имам 33 и слагам мотор и инсталация от 145 1.7 благодаря предварително
spellmaste
10-07-2011, 17:34
Какви пари ~ върви оборудван двигател 2.0 тс за 145 ?
digitalundgrd
10-07-2011, 17:36
500-1000лв според зависи колко на зор е продавача
spellmaste
10-07-2011, 18:15
500-1000лв според зависи колко на зор е продавача
Благодаря :)
spellmaste
20-07-2011, 18:54
колеги, няма ли някой от форума дето да продава масло ?
търся 10в40 ~10L
PEPI-2ALFA
20-07-2011, 23:23
Има. Венци VFTI http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=205
spellmaste
21-07-2011, 19:45
Има. Венци VFTI http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=205
свързах се с него, благодаря
Въпросче - алфа 146 1.6TS има ли датчик за нивото на масло в скоростите?
Абре...я кажете по кво мога да различа 1.6TS CF1 от 1.8TS CF1 в коша на 146-ца? :) Блока доколкото знам е еднакъв, а от него нагоре всичко видимо също е еднакво... Жокери?? :D:D:D
thecleaner
27-07-2011, 19:09
Абре...я кажете по кво мога да различа 1.6TS CF1 от 1.8TS CF1 в коша на 146-ца? :) Блока доколкото знам е еднакъв, а от него нагоре всичко видимо също е еднакво... Жокери?? :D:D:D
Техническа нацио дай 5лева ;)
Ход на буталото е отговора ;) на Руски е Ход поршня
1,6 - 75.6 мм
1,8 - 82.7 мм
За цифрите не гарантирам 100% точност но са там някъде.
Сега нали няма да ме питаш и как се мери:) Не се сваля главата, мотора и т.н.
Техническа нацио дай 5лева ;)
Ход на буталото е отговора ;) на Руски е Ход поршня
1,6 - 75.6 мм
1,8 - 82.7 мм
За цифрите не гарантирам 100% точност но са там някъде.
Сега нали няма да ме питаш и как се мери:) Не се сваля главата, мотора и т.н.Тва сички го знаем, трябва да има по-елементарен и енергоемък начин ;)
thecleaner
27-07-2011, 20:06
Тва сички го знаем, трябва да има по-елементарен и енергоемък начин ;)
Адски трудно е да свалиш една свещ викаш :)
badmadafaka
27-07-2011, 22:01
И как се мери ако нямаш инструмента..?
thecleaner
27-07-2011, 22:24
И как се мери ако нямаш инструмента..?
С по дълга отверка, шиш, шило, електрод ако щеш и ролетка, шублер и т.н. :) Естествено че няма да е точно но 1см им е разликата трудно ще объркаш.
Сещам се и за разликата във валовете ма там е по трудно трее се сваля капака на клапаните да се мерат гърбиците или да се слагат пети.
digitalundgrd
27-07-2011, 23:20
Абре...я кажете по кво мога да различа 1.6TS CF1 от 1.8TS CF1 в коша на 146-ца? :) Блока доколкото знам е еднакъв, а от него нагоре всичко видимо също е еднакво... Жокери?? :D:D:D
Що бре, да не се съмняваш, че си 1,8 :drunk:
infernus
27-07-2011, 23:44
Някой да дойде да премери на боксера че се притеснявам да не съм 1,8 да ме сбъркат с ТС, че е удобно местенцето за мерене :)
Що бре, да не се съмняваш, че си 1,8 :drunk:
Всичко ще си признаете накрая.:biggrin1:
Що бре, да не се съмняваш, че си 1,8 :drunk:
Не е 1,8 със сигурност.:pp:
digitalundgrd
28-07-2011, 00:47
Аз съм сигурен, ама гледам че той пита ;)
Адски трудно е да свалиш една свещ викаш :)По-трудно, отколкото да прочета надпис :D:D А и трябва да въртя коляновия вал с нещо...
п.п. Не се занимавайте със странични размисли и страсти, ами мислете по въпроса :D
thecleaner
28-07-2011, 02:24
По-трудно, отколкото да прочета надпис :D:D А и трябва да въртя коляновия вал с нещо...
п.п. Не се занимавайте със странични размисли и страсти, ами мислете по въпроса :D
Ама ти гатанки ли ни задаваш ?
Ама ти гатанки ли ни задаваш ?Не бе, аз ако знаех нямаше да питам... И накрая май ще излезе, че твоя начин е най-лесния! :bangin:
Сещам се за друг вариант, ма струва 80 жълтици - в Prоспийд.:shutup:
thecleaner
28-07-2011, 02:34
Не бе, аз ако знаех нямаше да питам... И накрая май ще излезе, че твоя начин е най-лесния! :bangin:
Ми мое и да има ма не се сещам за по сигурен, на 1,8 мотор съм виждал 1,4-1,6 валове. А работния обем нема как да се сбърка по моя начин. Мисля че има и някаква минимална разлика в смукателния колектор ма тука грам не съм сигурен.
Инак глеаш спирачките с гоУемия диск 1,8 с малкия 1,6 и готоо. Хахахах.
Сещам се за друг вариант, ма струва 80 жълтици - в Prоспийд.:shutup:
Нали ако покаже 120 коня значи е 1,8 :)
Е аз и с една скромна сума мога да си докарам и 1.6-тицата до 120 коня :) Въпреки, че и сега не е много далече от тях!
thecleaner
28-07-2011, 02:41
Е аз и с една скромна сума мога да си докарам и 1.6-тицата до 120 коня :) Въпреки, че и сега не е много далече от тях!
Без да те отчайвам ма ако покажеш повече от 82-83KW значи караш самоУет.
Без да те отчайвам ма ако покажеш повече от 82-83KW значи караш самоУет.Еми с 50-60лв ако вложа мога да я докарам до тия киловати, ама нещо атмосферния тунинг не ми хареса :D
thecleaner
28-07-2011, 02:52
Еми с 50-60лв ако вложа мога да я докарам до тия киловати, ама нещо атмосферния тунинг не ми хареса :D
Я светни за 50-60лв. къв ше е тунинга. И да ги докараш тия киловати 82-83, останалите 5-6KW е големия зор :)
badmadafaka
28-07-2011, 08:27
Да бе верно, какъв ше е тоя "атмосферен тунинг" за 50-60 лева..? :kiss::naughty:
@thecleaner: а как въртиш коляновия вал за да измериш, аз това не мога да разбера, иначе ясно, че бучкаш някакъв прът отгоре и мериш с линията ;)
Е най-прУсташкия начин е като бучнеш на 5-та предавка и си потикаш колата :)
digitalundgrd
28-07-2011, 09:51
Е най-прУсташкия начин е като бучнеш на 5-та предавка и си потикаш колата :)
Точно така :smartass:
А, ако имаш и условия - колата във въздуха, махаш предна дясна гума, "закачаш се" за болта на шайбата на коляновия вал и въртиш от там...:yes:
badmadafaka
28-07-2011, 10:11
Да бе, аз ако имам условия директно ще отворя главата :) Не се сетих веднага за бутане на 5-та просто... :kiss:
Точно така :smartass:
А, ако имаш и условия - колата във въздуха, махаш предна дясна гума, "закачаш се" за болта на шайбата на коляновия вал и въртиш от там...:yes:
Ма първо да си намери ключ, че надали има в гидорето такъв :)
spellmaste
28-07-2011, 11:34
едно спешно въпросче : снимали са ме някъде от КАТ и имам писмо, ако не отида да го взема от пощата ?
едно спешно въпросче : снимали са ме някъде от КАТ и имам писмо, ако не отида да го взема от пощата ?Ако не ти го връчат лично, или на твой съсед, директно го мятай в кръглата папка!
chicheto87
30-07-2011, 14:05
kolata chitavali che imam oferta za neq kajete mi
chiche, моля пиши на кирилица. Темата може да е за общи приказки, ама и в нея важат правилата на форума!
tonov
spellmaste
30-07-2011, 19:16
Ако не ти го връчат лично, или на твой съсед, директно го мятай в кръглата папка!
Благодаря, надявам се да стане, че хич не ми се занимава с тея цигани в кат.
Имам друг въпрос - нормално ли е да прави вакум в резервоара, като махам капачката има яко свистене, а онзи ден я махнах рязко и ми изми очите с бензин :furious:
Благодаря, надявам се да стане, че хич не ми се занимава с тея цигани в кат.
Имам друг въпрос - нормално ли е да прави вакум в резервоара, като махам капачката има яко свистене, а онзи ден я махнах рязко и ми изми очите с бензин :furious:Е чак да ти измие очите не би трябвало, но по принцип е нормално да има разлика в наляганията.
spellmaste
30-07-2011, 22:05
Е чак да ти измие очите не би трябвало, но по принцип е нормално да има разлика в наляганията.
разликата е огромна, бях вече в резервата когато отидох да заредя и при това количество бензин в колата като махнах рязко капачката ме опръска. Предното зареждане беше предишния ден за ~7л, от които при въпросното "опръскване" бях изхарчил ~4л. Карал съм доста коли, това ми е 1вата алфа и само при нея прави такъв вакум. Не трябва ли отнякъде да влиза въздух в този резервоар ? Ами ако напълня догоре и до резерва не го отварям той горкия ще се свие :D
нормално е да има вакум в резервоара, но ако ти се струва прекалено голям- има едно клапанче в капачката,което може да се е запушило.
spellmaste
31-07-2011, 09:12
нормално е да има вакум в резервоара, но ако ти се струва прекалено голям- има едно клапанче в капачката,което може да се е запушило.
ще го видя къде е това клапанче, но през капачката въздух не минава със сигурност
D-I-V-A-K-A
31-07-2011, 22:55
Имам друг въпрос - нормално ли е да прави вакум в резервоара, като махам капачката има яко свистене, а онзи ден я махнах рязко и ми изми очите с бензин :furious:
И аз в началото го мислих за вакум, но се оказа, че е точно обратното, има по-голямо налягане, заради температурното разширение на бензина. Другият път като махнеш капачката виж, че духа навън ;)
И аз в началото го мислих за вакум, но се оказа, че е точно обратното, има по-голямо налягане, заради температурното разширение на бензина. Другият път като махнеш капачката виж, че духа навън ;)Е те тука е истината, и аз се бях объркал! :)
digitalundgrd
31-07-2011, 23:11
На мен ми се случи на скоро...Колата беше цял ден на слънце (явно и това допринася) и ми се наложа да зареждам...Отворих каапачката и се чу как изсъска...АМа чак пък да ми мие очите...;)
spellmaste
31-07-2011, 23:15
И аз в началото го мислих за вакум, но се оказа, че е точно обратното, има по-голямо налягане, заради температурното разширение на бензина. Другият път като махнеш капачката виж, че духа навън ;)
Идейно е, трябва да го загледам по внимателно.
Колеги кажете как се свалят кръглите духалки от средната конзола /145/. Може ли въобще сам човек да ги свали, баси чанча :(
Едит: Оф свалих ги, то сила си трябвало, мен ме страх да ги напъна :)
И при мен духа навън като отварям капачката на резервоара.
Този клапан на капачката не е ли само всмукателен... в смисъл - против вакуум в резервоара. Другия клапан не беше ли някъде другаде или греша?
резервоара е херметически затворен с цел екология. когато колата не е карана или е карана на газ, в резервоара се събират бензинови пари които могат да създадат някакво налягане, но те при каране се изсмукват през един канистър, контролиран от еку-то. когато се кара на бензин , в резервоара се получава вакум. стигайки до някакво ниво, клапана в капачката се отваря за да компенсира.
при колегата тоя клапан е запушен и вакума става доста нисък. сгъва пластмасовия резервоар и при отвъртане на капачката, той се изправя, изпуква и "му измива очите".
ако не може да почистиш твоя клапан, нова капачка е 20лв.
spellmaste
03-08-2011, 22:49
резервоара е херметически затворен с цел екология. когато колата не е карана или е карана на газ, в резервоара се събират бензинови пари които могат да създадат някакво налягане, но те при каране се изсмукват през един канистър, контролиран от еку-то. когато се кара на бензин , в резервоара се получава вакум. стигайки до някакво ниво, клапана в капачката се отваря за да компенсира.
при колегата тоя клапан е запушен и вакума става доста нисък. сгъва пластмасовия резервоар и при отвъртане на капачката, той се изправя, изпуква и "му измива очите".
ако не може да почистиш твоя клапан, нова капачка е 20лв.
огледах капачката но нито виждам откъде бих могъл да я разглобя, нито нещо като клапан за да го почистя, в средата бутам ръчкам , нищо не помръдва.
Имам и още една чуденка . Преди време "майстори" при смяна на ремъци и тн не бяха зацепили двигателя като хората и смърдеше на бензин и не вървеше, 3 зъба прескочили сладурите. Както и да е, от едно известно време пак почва да ми мирише на бензин и то наистина много при палене а на ниски обороти се мъчи и ~3к об. от един път тръгва-мъчене смисъл че ако не дадеш повече газ при потегляне ще загасне. Както и че м/у 1800 и 3000 об. оборотите се вдигат но километража не помръдва, няма ускорение,няма нищо . Нали няма как без да се отваря двигателя да прескочи зъб или нещо от сорта ?
??? Каква е ролята на чудесийката под шофьорската седалка, тази с едното гумено копче ???
За т'ва гуменото бутонче,знам,че примерно при ПТП с това бутонче спираш притока на гориво,да не стане бум.
Поправете ме ако греша
trustworthy
03-08-2011, 23:04
По-скоро е да възстановиш горивоподаването с него ;)
за капачката -виж тая тема как се разглобява
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27208
за двигателя- какъв е.ако е ТС, се зацепва с едни специални пети. ще ти трябва и диагностика.
бутона под седалката прекъсва бензиновата помпа при силен удар. ако след това няма проблеми и искаш да продължиш- натискаш го и това ще възстанови захранването на помпата.
spellmaste
04-08-2011, 20:53
за капачката -виж тая тема как се разглобява
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27208
за двигателя- какъв е.ако е ТС, се зацепва с едни специални пети. ще ти трябва и диагностика.
бутона под седалката прекъсва бензиновата помпа при силен удар. ако след това няма проблеми и искаш да продължиш- натискаш го и това ще възстанови захранването на помпата.
това за капачката е мн полезно, утре ще я чопля. За двигателя знам че се зацепва с пети, чудех се по скоро дали може да стане за зацепване, в смисъл да се разместят валовете без да е отварян двигателя ?
Alfaro76
06-08-2011, 15:36
Момчета, понеже не видях, та да ви питам...
Развали ми се ключалката на капачката нещо!
Дали има начин аз да я пооправя или се е цакнала вече?:smoke:
spellmaste
06-08-2011, 18:51
Момчета, понеже не видях, та да ви питам...
Развали ми се ключалката на капачката нещо!
Дали има начин аз да я пооправя или се е цакнала вече?:smoke:
На мен на една от вратите ми се оправи сами от дето я разглобих и смазах, пробвай може и да извадиш късмет
Здравейте, колеги! Снощи се появи адско свирене като завъртя волана. Преди малко видях, че няма и следа от масло в казанчето на хидравликата. Мога ли да долея ATF масло, колкото да закърпя положението за ден-два, че сега нямам време да се занимавам? Питам, защото мисля, че преди бях сипал хидравлично масло, а не ATF. Ще стане ли нещо, ако ги смеся?
spellmaste
15-08-2011, 23:29
Здравейте, колеги! Снощи се появи адско свирене като завъртя волана. Преди малко видях, че няма и следа от масло в казанчето на хидравликата. Мога ли да долея ATF масло, колкото да закърпя положението за ден-два, че сега нямам време да се занимавам? Питам, защото мисля, че преди бях сипал хидравлично масло, а не ATF. Ще стане ли нещо, ако ги смеся?
надали ще стане кой знае какво за ден-два, най-много да се получи някаква граница м/у двете, но пак е по-добре от на сухо, маслото си е масло.
Колеги, я кажете, някъде около младост(сф) състоят ли се алфа срещички. Нямам време да кръстосвам София, а винаги е приятно да обсъдиш нещата с някой с твоите проблеми :D
Здравейте, колеги! Снощи се появи адско свирене като завъртя волана. Преди малко видях, че няма и следа от масло в казанчето на хидравликата. Мога ли да долея ATF масло, колкото да закърпя положението за ден-два, че сега нямам време да се занимавам? Питам, защото мисля, че преди бях сипал хидравлично масло, а не ATF. Ще стане ли нещо, ако ги смеся?
Е то точно ATF се сипва. Пък ти вече веднъж си ги смесил. Надали ще стане по-зле.
digitalundgrd
16-08-2011, 02:14
надали ще стане кой знае какво за ден-два, най-много да се получи някаква граница м/у двете, но пак е по-добре от на сухо, маслото си е масло.
Колеги, я кажете, някъде около младост(сф) състоят ли се алфа срещички. Нямам време да кръстосвам София, а винаги е приятно да обсъдиш нещата с някой с твоите проблеми :D
Ми често се събираме на ОМВ на Горубляне, вечер след 22ч...Следи темата http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=925316#post925316 , за да видиш кога има сбирка ;)
Момчета, понеже не видях, та да ви питам...
Развали ми се ключалката на капачката нещо!
Дали има начин аз да я пооправя или се е цакнала вече?:smoke:
купуваш нова капачка и я носиш на ключар да ти пренареди патрона и си свиркаш.
Младежи да ви питам тук няколко въпроса?
Един мой познат има 145 1,6 Ts 97-8г.
От известно време има проблеми с паленето/колата гасне,после не пали,след това запалва когато си иска и пак така/.Номерата обикновенно ги прави когато колата е напечена на жегата.
Свалил е акумулатора с цел изчистване на евентуални грешки,но не се е оправил даже сега му свети ключа и трябва да издирва master ключа и код картите.
Първото за което си помислих е датчик на коляновия вал,четох в една тема и за зацапани и корозирале релета.
Вие някакво мнение по въпроса? :???::unsure:
Младежи да ви питам тук няколко въпроса?
Един мой познат има 145 1,6 Ts 97-8г.
От известно време има проблеми с паленето/колата гасне,после не пали,след това запалва когато си иска и пак така/.Номерата обикновенно ги прави когато колата е напечена на жегата.
Свалил е акумулатора с цел изчистване на евентуални грешки,но не се е оправил даже сега му свети ключа и трябва да издирва master ключа и код картите.
Първото за което си помислих е датчик на коляновия вал,четох в една тема и за зацапани и корозирале релета.
Вие някакво мнение по въпроса? :???::unsure:
Според мен е от температурния датчик за въздуха дапробва да го изключи в такъв момент;) По старите версии на софтуера го имат тоя бъг ;)
Колеги не съм запознат обстойно с устройството на 16V мотора ,може ли някой да сподели /снима,покаже/къде се намира този темрпературен датчик?
Колеги не съм запознат обстойно с устройството на 16V мотора ,може ли някой да сподели /снима,покаже/къде се намира този темрпературен датчик?
Преди дебитомера точно е забоден във въздуховода.
D-I-V-A-K-A
24-08-2011, 20:05
Младежи да ви питам тук няколко въпроса?
Един мой познат има 145 1,6 Ts 97-8г.
От известно време има проблеми с паленето/колата гасне,после не пали,след това запалва когато си иска и пак така/.Номерата обикновенно ги прави когато колата е напечена на жегата.
Свалил е акумулатора с цел изчистване на евентуални грешки,но не се е оправил даже сега му свети ключа и трябва да издирва master ключа и код картите.
Първото за което си помислих е датчик на коляновия вал,четох в една тема и за зацапани и корозирале релета.
Вие някакво мнение по въпроса? :???::unsure:
За паленето незнам, при мен се ебаваше и светеше кода за ключа. За да го оправя махнах акумолатора за 5 минути докато е откачен акумолатора дадох на контакт и тогава сложих акумолатора. От тогава съм го правил този номер на още 2-3 коли и нямат никакви проблеми ;) Пробвай на първо време с това почти съм сигурен, че код лампата ще изчезне и ще видиш дали ще се оправи като цяло проблема, ако не, вече трябва да търсиш другаде проблема ;)
Plamen33
27-08-2011, 14:29
Колеги някои да има шаиби на разпределителните валова за 1.7 16в и шаибата на водната помпа . Благодаря предварително
spellmaste
28-08-2011, 15:52
колеги, кажете добра добавка за почистване на дюзите и откъде бих могъл да я взема на разумна цена. Минах през шел, попитах там какво имат и момчето ми каза: Имаме добавки за всичко, но цените са много надути, по-добре си вземи от друго място! И така питането идва тук :)
badmadafaka
28-08-2011, 16:15
колеги, кажете добра добавка за почистване на дюзите и откъде бих могъл да я взема на разумна цена. Минах през шел, попитах там какво имат и момчето ми каза: Имаме добавки за всичко, но цените са много надути, по-добре си вземи от друго място! И така питането идва тук :)
Bardahl, продават ги в бензиностанциите на лукойл и опаковката е около 15 лева. После профилактично след 1-2 зареждания можеш да сипеш един Redex (продава се навсякъде пак на горе-долу такава цена). :upsidedwnsmiley:
edit: http://www.bardahl.bg/bg/product/m/4278
Само дето това за 20-те литра дето го пише на бъгарски и после да се допълни резервоара едно, че няма особена логика и второ, че като махнеш лепенката с българския превод отдолу по-скоро пише, че се сипва в 20л бензин, изхабяваш го и после пълниш един пълен резервоар, който трябва да изгориш целия...
Alfaro76
28-08-2011, 16:16
колеги, кажете добра добавка за почистване на дюзите и откъде бих могъл да я взема на разумна цена. Минах през шел, попитах там какво имат и момчето ми каза: Имаме добавки за всичко, но цените са много надути, по-добре си вземи от друго място! И така питането идва тук :)
Аз ползвам всякакви добавки само на Лики Моли
и съм доволен и от цените + това са си Немски.
Може да ги разгледаш в магазини Хит, мисля ,че и в Бриколаж ги мярках.
DerMeister
28-08-2011, 16:33
Аз пък знам, че добавките за почистване повличат със себе си цялата гняс и ефектът е обратен. Но това по слухове....
Аз пък знам, че добавките за почистване повличат със себе си цялата гняс и ефектът е обратен. Но това по слухове....
Tова е в случай, че никога преди това не са слагани. Ако се ползват периодично, няма проблеми.
spellmaste
28-08-2011, 22:28
благодаря ви, ще сложа, пък да видим какво ще стане ")
spellmaste
30-08-2011, 19:08
Колеги спешно ми трябва букса за датчика на разпр. вал. Трябва ми букса от стария тип и е спешно, защото в четвъртък ще сменям карантии по двигателя и трябва да се сложи и въпросния датчик, който ми е наличен с новия тип букса :(
Някой има ли, продава ли, къде мога да намея ? Звъннах до 2 морги и предложението е с датчика заедно, а нямам време да обикалям, защото съм на работа :(
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.