PDA

View Full Version : Алфа 145-146, тема за общи приказки



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16

Zhelio_155
23-04-2012, 14:01
Здарейте. Имам някъкъв проблем с оборотите. Карам си нормално и като пусна на свободна (примерно пред сфетофар) и оборотите ми скачат над 1500 до 2000 и се задържат 10-15 секунди, после се нормализират. Ако я форсирам леко, като пусна газта се нормализират пак. Това го прави и при загрял двигател. Термостата ми е смемен преди по-малко от месец, може ли нещо да не е сложен както трябва или автоматичният смукач.

D-I-V-A-K-A
23-04-2012, 20:54
Здарейте. Имам някъкъв проблем с оборотите. Карам си нормално и като пусна на свободна (примерно пред сфетофар) и оборотите ми скачат над 1500 до 2000 и се задържат 10-15 секунди, после се нормализират. Ако я форсирам леко, като пусна газта се нормализират пак. Това го прави и при загрял двигател. Термостата ми е смемен преди по-малко от месец, може ли нещо да не е сложен както трябва или автоматичният смукач.

Най-вероятно тия номера ти ги прави от стъпковото моторче ;)

Zhelio_155
30-04-2012, 00:18
А това стъпково моторче регулира ли се, почиства ли се или се сменя, може ли да се направи нещо по-въпроса

RahzeL
01-05-2012, 12:26
Искам да попитам дали мога да измия двигателя и след това да си карам или трябва да стои да изсъхне ? В смисъл има ли опасност да влезе вода някъде или някоя жичка да даде късо някаде ?

tqnbtb
01-05-2012, 15:03
моя съвет е да не го миеш щото аз така напълник отворите за свещите ДО ГОРЕ с вода .. след това с 1 спринцовка с маркуч тоших всичко като луд .. Според мен забърши си хапака на клапаните с някъв препарат (обезмаслите) и някъв парцал(най добре да жертваш хавлия) другите работи ги забърши с мократа кърпа и гумите и маркучите можеш да ги минеш с препарат специален за гуми стават като нови .. но без кора от доло след 2 седмици мотора става леш пак

my_power88
01-05-2012, 16:14
привет на всички,искам да попитам килегите с 146-ците които имат пълен ел.пакет,става въпрос за задните врати-прозорците нещо по слабо се дигат и пускат от предните ми от какво може да е или просто си са така направени?

thecleaner
01-05-2012, 17:05
привет на всички,искам да попитам килегите с 146-ците които имат пълен ел.пакет,става въпрос за задните врати-прозорците нещо по слабо се дигат и пускат от предните ми от какво може да е или просто си са така направени?

Просто смазваш навсякъде където нещо се движи, (механизъма и стъклото) и ще си дойдат нещата на мястото.

pe6kata212
01-05-2012, 17:56
Привет пичове,мислех да пускам нова тема,но реших първо тука да питам.
Става въпрос за мойта 146ца 1.6 боксьор,та замина ми преден ляв макферсон,демек изтекоха му течностите.
Кажете някой рециклирал ли е това жилязо,как,къде,колко пари и сполучливо ли беше рециклирането.
Чувал съм,че им слагали пълнители от нещо,също така ги носели насам натам да им сменяват уплътнения и масла.
Та въпроса е,къде да отида за да ми се свърши работа,а не да си дам само парите(не че ги има и ми се дават ,ма няма как)
Знам,че от новото по хубаво няма,но и пари за ново няма така че питането ми е конкретно.
Втора употреба не ми се слага,щото не се знае колко ще изкара(не че рециклирането ще е гаранция де,но все пак)
Тъ дайте акъл.

Тенкю

zaryto
02-05-2012, 02:29
На 1.6 боксер,1.3 и на 1.7 има ли разлика в диаметрите на крайните гърнета?Търся си гърнета и мисълта ми е дали стават от другите.

diapper
05-05-2012, 22:22
Колеги,тука откакто се позатопли времето пък и не само сега и миналото лято Алфата прави магарии.
Ако я оставя на слънце и напече хубаво така 2,3,4 часа,после не пали.Единствения начин да я запаля е педала на газта заварен за пода и първите няколко секунди глъхне,тресе и трябва да я форсирам и аз да и задържам оборотите мисля ,че ако пусна педала на газта в този момент ще загасне,малко след това си ги задържа на ~ 1500 rpm,след това си застават нормално.
Ако е на сянка ядове няма,идеи ?
Колата е тази от подписа.

BillyBoy`
05-05-2012, 22:31
Диагностиката какво казва????!!!!

diapper
05-05-2012, 23:07
Не съм я карал на диагностика,реших първо до вас да се допитам,дали някой е имал подобен проблем,с който мога да се справя сам.

BillyBoy`
05-05-2012, 23:58
Предполагам дросела да е зацапан много,моторче за празен ход,ламбда сонда,запушени дюзи,гадаем общо взето.При мен моторчето за празния ход направо беше блокирало,нямаше оборти на празен ход и без натиснат педал на газта не палеше,от там пък записваше и грешка на дебитомера.След като го раздвижихме внимателно и следващо почистване нещата се оправиха.Може да провериш и за масло при свещите например да не би да има нещо там.Просто те подсещам за такива елементарни на пръв поглед нещица които могат да ти създадат нерви,може да кажем да си ги направиш и ти и тогава ако няма подобрение вече прибягваш до диагностики маистори итн......:-P

diapper
06-05-2012, 00:37
Благодаря за идеите!
Утре ще се преслушваме,aко някой друг има мнение по въпроса,моля да помага :handshake:

BillyBoy`
06-05-2012, 00:46
Добре пиши какъв е бил проблема като го откриеш:handshake:

serafim
06-05-2012, 00:49
Като ще гадаем, да гадаем. Четох някъде за подобни проблеми при 155. Може и във форума да е, но не го намирам. Там се оказа, че заради бъг в ЕКУ-то над определена температурна разлика между температурата на водата (датчика за водата) и на входящия въздух (датчика преди дебитомера) колата не пали. Оправяло се, като се изключи датчика, пали се и след 20 - 30 сек, като се охлади датчика, датчика се включва обратно. Доколкото 146 CF1 (металния капак) е идентична със 155 (същия мотроник 2.10.4) - може и това да е. Най-верно ще покаже диагностиката. Гледам си от Люлин - закарай я на Сашо за диагностика, да ти е мирна главата :-).

diapper
06-05-2012, 01:26
Добре пиши какъв е бил проблема като го откриеш:handshake:
Разбира се,само малко свободно време да остане,че се оказа,че утре няма да мога да я погледна.


Като ще гадаем, да гадаем. Четох някъде за подобни проблеми при 155. Може и във форума да е, но не го намирам. Там се оказа, че заради бъг в ЕКУ-то над определена температурна разлика между температурата на водата (датчика за водата) и на входящия въздух (датчика преди дебитомера) колата не пали. Оправяло се, като се изключи датчика, пали се и след 20 - 30 сек, като се охлади датчика, датчика се включва обратно. Доколкото 146 CF1 (металния капак) е идентична със 155 (същия мотроник 2.10.4) - може и това да е. Най-верно ще покаже диагностиката. Гледам си от Люлин - закарай я на Сашо за диагностика, да ти е мирна главата :-).
Има логика в това,аз също си мислех,че на някой датчик му става топличко :D
Благодаря за информацията ! :)
Иначе,най-вероятно ако аз не се справя ще тичам при Сашо,и без това той е личен доктор на Алфата :D

Васил Петров
06-05-2012, 02:31
Появява се тоя бъг в Еку-то на 2.10.4.
И колата едвам притриса и не пали. От там слизаш откачаш буксата на датчика за темп. на въздуха преди дебитомера и палиш.Както си запалил,веднага закачаш буксата и си караш цял ден без ядове.Прави го само при първо палене.

По принцип тва е при Еку 2.10.4 и то на 2.0 мотор. При другите мотори не се среща.(аз така знам)

thecleaner
06-05-2012, 02:44
Появява се тоя бъг в Еку-то на 2.10.4.
И колата едвам притриса и не пали. От там слизаш откачаш буксата на датчика за темп. на въздуха преди дебитомера и палиш.Както си запалил,веднага закачаш буксата и си караш цял ден без ядове.Прави го само при първо палене.

По принцип тва е при Еку 2.10.4 и то на 2.0 мотор. При другите мотори не се среща.(аз така знам)

И на 155цата ми го правеше тоя номер 1,8 16v.

Zhelio_155
10-05-2012, 10:49
Предполагам дросела да е зацапан много,моторче за празен ход,ламбда сонда,запушени дюзи,гадаем общо взето.При мен моторчето за празния ход направо беше блокирало,нямаше оборти на празен ход и без натиснат педал на газта не палеше,от там пък записваше и грешка на дебитомера.След като го раздвижихме внимателно и следващо почистване нещата се оправиха.Може да провериш и за масло при свещите например да не би да има нещо там.Просто те подсещам за такива елементарни на пръв поглед нещица които могат да ти създадат нерви,може да кажем да си ги направиш и ти и тогава ако няма подобрение вече прибягваш до диагностики маистори итн......:-P

Някой може ли да покаже къде стои и какво представлява това стъпково моторче и дросела

BillyBoy`
10-05-2012, 13:01
Някой може ли да покаже къде стои и какво представлява това стъпково моторче и дроселаТова е така нареченото стъпково моторче http://www.album.bg/alfaromeo145/images/29338561/ а дроселовата клапа е под него.

alfa_erazor
14-05-2012, 11:22
Как да разбера какъв е кода на цвета на колата, няма никъкви лепенки.

kolev
14-05-2012, 11:36
като отвориш 5-тата врата от вътрешна страна на рамката на вратата май беше. там гледа ли.

alfa_erazor
14-05-2012, 12:10
Гедахме с майстора дето ще я прави, и отзад и отпред, на самата кола няма подсказки, всички лепенки липсват.

kolev
14-05-2012, 12:24
значи пишеш вин кода в епер и виж какво ще покаже
eper.fiatforum.com/

alfa_erazor
14-05-2012, 12:48
Май само цвета на интериора

http://img651.imageshack.us/img651/2936/eper.png

tonov
14-05-2012, 14:27
Май само цвета на интериора



Да не е това отгоре "colour 180"?

kolev
14-05-2012, 14:58
за съжаление не излиза там. не иска ли бояджията да я забърка по проба. така би трябвало и да са максимално близки цветовете на пребоядисваните детайли. иначе има каталози с номерата ама няма да ти свършат работа без твоето номерче.
ти цялата ли ще я боядисваш или частично.

alfa_erazor
14-05-2012, 15:44
Няма да е цялата, само 2 детайла. Бояджията ще забърка нещо, въпроса беше ако мога да помогна да му кажа какъв е цвета.

@tonov, това точно е цвета на интериора

Аз намерих разни сайтове с каталози за цветове, и един PDF файл, там има цветове по години и модели, но за 146 '99-та има 4-5 различни цвята синьо :)

vankata_ll
14-05-2012, 19:26
В английският форум имаше една подобна тема. Развръзката беше, че момчето се обади на клона на Алфа Ромео и са му казали кода на боята по VIN номера и годината на регистрация на колата. Не знам доколко това е приложимо в България, но можеш да пробваш като последен шанс. И задължително капачката на резервоара с теб. Успех.

error145
14-05-2012, 22:24
Колеги, дали ще пасне топката за скоростния лост от 166 на 145? Търся си топка като от снимката и се чудя дали ще пасне.

error145
15-05-2012, 12:46
Моята е точно с такова повдигане за задната, но се чудя дали са еднакви с на 166.

V@K@T@
17-05-2012, 20:48
БИГ ПРОБЛЕМ момчета ... днес тъкмо когато си тръгвам от работа се качвам в колата и давам на контакт а на таблото никой . викам "Ъ сигурно ми е паднал акомулатора" (щото го очаквам) но в момента в който натиснах педала на спирачката всичко светна . При следващото изключване и включване на контактния ключ отново същия проблем самоче този път натискането на спирачката не помогна пробвах да запаля и успях но не ми работеше нито парното нито мигачи фарове стопове абсолютно нищо по таблото като километраж оборотомер и т.н. ... работеше само двигателя , чистачките , запалката , и аварийните светлини ... много странен проблем и много сериозен . сега като излизам ще разбутам релета-мрелета и ако няма промяна си хващам такси но за утре рано рано сутринта не знам какво ще правя без кола . Благодаря на отзовалите се предварително

tonov
17-05-2012, 21:22
Спокойно, има сервизен бушон за тия неща, сигурно е изгорял.

пп: търси бушон SERVICES 15A

V@K@T@
18-05-2012, 00:29
Спокойно, има сервизен бушон за тия неща, сигурно е изгорял.

пп: търси бушон SERVICES 15A

Слава богу проверих ги всичките и се оказа , че е някакъв сервизен бушон (не знам дали е същият за , който говориш но явно да) беше 20 ампера но поради липса на такъв сложих 25 надявам се да не е проблем . М-у другото случвало ли му се е на някой да изкриви 2 джанти и да спука 1 гума със скорост толкова малка , че километражът му да не може да я отчете ? Защото на мен ми се случи преди 10 мин. и немога да спра да псувам , като каруцар . ако кмета ми е пред очите ще му изтръгна далака през носа :wallbash:

tqnbtb
18-05-2012, 07:14
на мен ми се е случвало да искривя зверски 2-те предни оригинални спийдлайн с 20 км (едва ги оправиха) като гумата не се пукна а стана голям балон а беше с дот 2010 като нова болен бях :( като в дупката не влезах със спирачки .. След проверка за поражения по окачването се оказа че ТРВ носач които бях купил преди година си беше отишъл (точно от тая дупка) а mooga беше все още читав та тогава се обедих че други носачи няма да сложа на колата :)

V@K@T@
18-05-2012, 21:13
как беше ... да караш по Българските пътища ---> БЕЗЦЕННО

abart_
19-05-2012, 22:55
на мен ми се е случвало да искривя зверски 2-те предни оригинални спийдлайн с 20 км (едва ги оправиха) като гумата не се пукна а стана голям балон а беше с дот 2010 като нова болен бях :( като в дупката не влезах със спирачки .. След проверка за поражения по окачването се оказа че ТРВ носач които бях купил преди година си беше отишъл (точно от тая дупка) а mooga беше все още читав та тогава се обедих че други носачи няма да сложа на колата :)

С МOOG ли караш ве ? :)

Наскоро прибирайки се за Русе една вечер, валеше дъжд,и с тия кьорави фарове......даже не видях в каква дупка се метнах :jason2:

Бях със зимните гуми още отпред,та резултата беше една 17-ка задна гума за изхвърляне с дупка на борда,джанта пукната,и предната гума 195/55/15 със зверски балон ..и си викам,пак че бях със зимните и ми се размина предницата-ама не! Миналата седмица смених съответно и преден лагер барабар с главината......

tqnbtb
20-05-2012, 10:04
С МOOG ли караш ве ? :)

Наскоро прибирайки се за Русе една вечер, валеше дъжд,и с тия кьорави фарове......даже не видях в каква дупка се метнах :jason2:

Бях със зимните гуми още отпред,та резултата беше една 17-ка задна гума за изхвърляне с дупка на борда,джанта пукната,и предната гума 195/55/15 със зверски балон ..и си викам,пак че бях със зимните и ми се размина предницата-ама не! Миналата седмица смених съответно и преден лагер барабар с главината......

десния ми беше ТРВ левия Моог и мууга издържа ново Трв го хвърлих ебахти пък да не ти казвам кви пари струваше .. влезах и с 2те гуми в дупката :) и 2те предни са за хвърляне не са пукнати ама са с огромни балони та предполагам че моога е издържал щото е малко по нов или нз .. Но трв вече няма да си взимам закво като ги сложа 1 до друг с муга се едно гледам едни и същи носачи ? тампоните са 1:1 шарнира и той .. Не съм доволен от марката а колко хора ми казваха само ТРВ пък държат колкото фаст така че секи да си преценя за него си :)

DMS
20-05-2012, 12:35
А някой може ли да ми каже защо откровено кученце носач за 50лв държи вече година за разлика от Технород на 4 месеца (2000км) слаган в Лисан, който хлопа да не казвам като какво в какво? :/

tqnbtb
20-05-2012, 13:56
нз не съм ползвал технород ама като чета във форума мн ги хвалят :)

kolev
20-05-2012, 14:31
абе то у форума много прехвалени неща има ама накрая се оказва че само цената им е голяма.

BillyBoy`
20-05-2012, 15:25
абе то у форума много прехвалени неща има ама накрая се оказва че само цената им е голяма.Ти лично карал ли си със такива?

V@K@T@
20-05-2012, 16:46
я споделете наистина кой от кои носачи е доволен , че аз още съм с оригиналните обаче заради тая дупка ще трябва и носач да сменям ... нещо се разлопал десния :(

tqnbtb
20-05-2012, 17:04
с оригиналните и до сега са били здрави така ли ? да кажем че си 2000г .. това са 12 год .. което е мега мн .. за носачи До колкото знам оригиналните са ти ТРВ и явно са искарали прекалено мн .. Та значи добри носачи са или ТРВ или Муг според мен но аз повече ТРВ няма да сложа замина за 10 месеца а ги пазя дупките като очите си .. И технород казват че са добри ама виж по горе има и някои недоволни колеги и от тях

BillyBoy`
20-05-2012, 17:30
Еми за Технорода мога да ти кажа левия приближава вече 62К км експлоатация и ще изкара и това лято десния се предаде на 48К км.

V@K@T@
20-05-2012, 17:53
ами да 2000г. ми е колата аз я карам около 4 г. и преди мен е карана 1 г. във Варна т.е. общо 5 год. в BG ... значи така , като чета ще се насоча към най-ефтините поне да знам за какво ще ги сменям пак след 10-12 месеца ... пък да се надявам , че ще избутат и повече

acko88
20-05-2012, 20:39
Аз вече карам само с оригиналните,при тях проблем с шарнир несъм имал,само сменям тампоните.

tqnbtb
20-05-2012, 23:05
аз пък точно с шарнирите имам проблеми до ся квито и носачи да сложа там им е слабото място явно само си мисля че пазя дупките хахаха

tincho
21-05-2012, 01:55
аз също съм още с заводските носачи и сам смянал само тампони хем е 97'г. на 200 000 км

nikit087
22-05-2012, 17:48
Колеги може ли да сложи такива свещи Шампион на Алфата ми 146 1,6ТС 97 година е.....http://axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=46&modif=193&cat=21&subcat=113 Изглеждат ми доста евтини и не знам дали ще вършат работа ?

digitalundgrd
22-05-2012, 23:28
Не си купувай нито Шампион, нито Бош свещи...За този мотор или оригиналното NGK или Denso Iridium

nikit087
23-05-2012, 21:02
Колега аз исках да питам дали ще ми върши работа тоя Шампион,защото нямам пари за такива скъпи свещи,като NJK и Denso iridium за тях ми искат по 250 лева комплекта

D-I-V-A-K-A
23-05-2012, 21:11
Колега аз исках да питам дали ще ми върши работа тоя Шампион,защото нямам пари за такива скъпи свещи,като NJK и Denso iridium за тях ми искат по 250 лева комплекта

Има попринцип свещи на NGK за 90лв. но са с по-малък пробег. 50 000 им дават ;)

didko_boy
23-05-2012, 21:36
Колега аз исках да питам дали ще ми върши работа тоя Шампион,защото нямам пари за такива скъпи свещи,като NJK и Denso iridium за тях ми искат по 250 лева комплекта

криза е малките може и шампиончета !!! може и да не ги сменяш ако не са много зле ! Големите недей шампион

миро
23-05-2012, 22:40
И аз съм с moog откакто се помня и съм много доволен.. :)

nikit087
24-05-2012, 22:34
Колеги какви са симптомите когато ти заминат свещите на колата,свата въпрос за twin spark двигатели :)

my_power88
26-05-2012, 15:44
здр.колеги,някой скоро слагал ли е фолио за затамняване на стъклата на задните врати и на каква цена варви само слагането без фолио?

D-I-V-A-K-A
26-05-2012, 15:56
здр.колеги,някой скоро слагал ли е фолио за затамняване на стъклата на задните врати и на каква цена варви само слагането без фолио?

Около 50-60лв. е труда за слагането колега ;)

my_power88
26-05-2012, 16:12
без значение кво фолио(американско,обикновено)„само слагането толкова,мерси колега за барзия отзив

my_power88
30-05-2012, 17:24
колеги,от каде мога даси взема от тия лепенки за възстановяване на емблемата???

tonov
30-05-2012, 17:34
Свържи се с phoenix (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1502) :)

nikit087
30-05-2012, 19:19
Колеги имам въпрос,на приятел на Алфата ангренажния ремък е сменян 2008 година и от тогава до сега е минал 20000км с него и се чуди дали е за смяна или да си кара до 50000км с него.....Защото почти ще станат четири години с тоя ремък Dayco е ремъка.....

tonov
30-05-2012, 19:22
Аз лично бих го сменил, каучукът старее. Ролките вероятно ще са добре, ако ги е сменил на предната смяна, така че остава само ремъка.

nikit087
30-05-2012, 21:23
Аз си мислех,че ангренажния ремък е на километри,преди имах Фиат Темпра сега го кара мой приятел от 7 години не му е сменян ангренажа даже не знам на колко хиляди километра е и още не го е скъсал...ама тия темпри са 1,6 със защита и няма как да удари...затова не го сменя :)

tonov
30-05-2012, 22:26
То е на пробег и години - според което настъпи първо ;)
За ТС го дават 50000 км или 3 години.

DerMeister
31-05-2012, 11:20
На 48000км ми избяга пластмасовата ролка на пистовия ремък(забравих обтяжна ли е, паразитна ли е).... Добре, че бях в София, а не на път. Та с тези боклучави части, които ни продават, е хубаво да се спазват сроковете, та и предварително да се сменя :)

brazen
31-05-2012, 15:35
То е на пробег и години - според което настъпи първо ;)
За ТС го дават 50000 км или 3 години.

Някой може ли да каже за JTD кога е редно да се смени?

my_power88
31-05-2012, 17:03
здр.колеги,значи ще се пробвам да сменя сам преден десен носач и моля за малко напатствия и ще могали да се справя сам,по добре да се по изцапам през уикенда отколкото да давам 20 кинта!!!

diapper
31-05-2012, 18:22
http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61929
Тук има обяснение със снимки :prescription:
Успех !

brazen
31-05-2012, 18:22
Един приятел така се стистна за 20 кинта, отплесна му ключа и са си ходи с бушон и разцепена вежда...

П.П. Все пак Успех!

D-I-V-A-K-A
31-05-2012, 19:05
Някой може ли да каже за JTD кога е редно да се смени?

Зависи от марката, но около 100 000км. или 5 години ;)

acko88
31-05-2012, 21:53
Един приятел така се стистна за 20 кинта, отплесна му ключа и са си ходи с бушон и разцепена вежда...

П.П. Все пак Успех!

Аз пък незнам кой ще е тоя майстор който ще му смени носача за 20лв :stumm:

Васил Петров
31-05-2012, 22:23
Ми има и такива.Глад мори добитъка... има една такава приказка.

Но и на мен 20лв ми се виждат малко.:prescription:

RahzeL
01-06-2012, 13:03
Някой има ли представа от какво може да имам малко проблеми с паленето? Значи не всеки път, но доста често и без значение студен или топъл двигател, колата като че ли се мъжи да запали. Въртя ключа, запалва и работи на 4-500 оборота 2-3 секунди и чак тогава си застава на нормалните. Ако някой може да ме просвети какво да направя ще съм му благодарен.

vankata_ll
02-06-2012, 15:36
Това като я е напекло слънцето или винаги?

spellmaste
02-06-2012, 18:31
Някой има ли представа от какво може да имам малко проблеми с паленето? Значи не всеки път, но доста често и без значение студен или топъл двигател, колата като че ли се мъжи да запали. Въртя ключа, запалва и работи на 4-500 оборота 2-3 секунди и чак тогава си застава на нормалните. Ако някой може да ме просвети какво да направя ще съм му благодарен.
Диагностика от някой който се занимава с нашите кошници :)

BillyBoy`
02-06-2012, 23:36
Виж първо при свещите как е положението.

nikit087
03-06-2012, 08:54
Колеги чудя се може ли да се почисти дебитомера на колата със спрей за почистване на електроника...Cyclo е спрея :)

DMS
03-06-2012, 11:35
Препоръчвам ти:

http://s13.postimage.org/3pf8iltcz/1300791200_7934_0.jpg (http://postimage.org/image/3pf8iltcz/)

my_power88
03-06-2012, 17:29
привет на всички колеги,имам една молба ако някой има останал или може да ми намери от някаде стикер за заден прозорец (club alfa romeo)и да ми го прати ще сам много благодарен.

вече се сдобих и аз със стикер

RahzeL
06-06-2012, 23:13
Това като я е напекло слънцето или винаги?

Винаги!
А при свещите сичко е ок.

DMS
09-06-2012, 16:42
Някой има ли опит с радио антените при 145/146? Захваща се с болтче през уши, които при мен са счупени и антената се движи свободно, като не прави също добър контакт.

Това ли е решението?] (http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0% BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D1%8 2%D0%B5%D0%BD%D0%B0+08)

BillyBoy`
11-06-2012, 18:59
Да попитам знаещите.Каква е връзката на датчика на термостата със перката за охлаждане на радиатора.Имам един проблем и от доста време не мога да го реша.Значи изключх датчика запалих колата светна червената лампа и се включи перката!!!!

kolev
11-06-2012, 19:02
по тоя датчик еку следи температурата на колата и освен това управлява перките при достигане на температура.

spellmaste
15-06-2012, 23:29
Здравейте,
ударих на камък с един ксенон. Взех си 35W H1 ксенон за 145-чко. Като подам ток доректно от акумулатора си свети добре, но като го включа през фаровете, както си трябва, само присветква и веднага загасва.
Къде може да е проблема ?

kolev
16-06-2012, 07:22
случва се кабелите ВЪВ фара да нагарят. виж ги как са.

pe6kata212
16-06-2012, 09:02
Някой има ли опит с радио антените при 145/146? Захваща се с болтче през уши, които при мен са счупени и антената се движи свободно, като не прави също добър контакт.

Това ли е решението?] (http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0% BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D1%8 2%D0%B5%D0%BD%D0%B0+08)

Имаш още едно решение,отиваш до най близката морга и търсиш Браво,Брава,Мареа,Пунто,145,146 и сигурно други модели със същата антена и си сваляш оригинална.

mihail_mladenov
16-06-2012, 10:57
Някой да знае къде във Враца могат да ми сменят ламбда сонда?

spellmaste
18-06-2012, 19:48
случва се кабелите ВЪВ фара да нагарят. виж ги как са.

мисля да пусна "+" директно от акумулатора през реле 12v и да ползвам "-" на фара. Разглобя ли ги тея фарове може и да не се върнат обратно :D

kolev
19-06-2012, 10:11
то инсталацията на фара излизаше до колкото помня и без да го разглобяваш. само трябва да го свалиш. иначе оригинално захранването си минава през реле и то на 2 линии. какъв е смисъла да слагаш още едно.

badmadafaka
19-06-2012, 10:19
Точно така е при 145 - свали фаровете, отвори ги отзад и сам ще видиш какво е състоянието на кабелите... А си мисля, че нагарят много защото рефлектора е метален доколкото имам спомен... Тоест ако се е напукала изолацията и кабелчето се допира до рефлектора - ето ти драма... На моята бивша профилактично бях омотал кабелчетата вътре с изолирбанд, защото състоянието им беше плачевно (цялата изолация напукана)... А кабел от батерията е безмислен ако в буксата на фара имаш плюс...
По-скоро ако не ти се занимава с жиците във фара резни буксата и свържи директно там ксенона - така игнорираш частта от инсталацията, която е вътре в самия фар... Ако решиш да правиш това ми се обади - мисля, че имам чисто нови неползвани кабели от ксенон комплект - може да ги резнеш и да ползваш буксите за културно свързване... Недостатъка ще е, че ако решиш да се вънеш към нормална крушка, пак ще е някакъв филм...

DMS
19-06-2012, 16:55
Полезни съвети


За да избегнете неприятните миризми, преди да спрете вентилатора изключете климатика и оставете да издуха влагата от изпарителя
А защо след като спра компресора започва да намерисва лекичко? Пуснат ли е той - всичко е наред. Направя ли тази процедура - започва да бъзди :roll:

spellmaste
19-06-2012, 18:40
Точно така е при 145 - свали фаровете, отвори ги отзад и сам ще видиш какво е състоянието на кабелите... А си мисля, че нагарят много защото рефлектора е метален доколкото имам спомен... Тоест ако се е напукала изолацията и кабелчето се допира до рефлектора - ето ти драма... На моята бивша профилактично бях омотал кабелчетата вътре с изолирбанд, защото състоянието им беше плачевно (цялата изолация напукана)... А кабел от батерията е безмислен ако в буксата на фара имаш плюс...
По-скоро ако не ти се занимава с жиците във фара резни буксата и свържи директно там ксенона - така игнорираш частта от инсталацията, която е вътре в самия фар... Ако решиш да правиш това ми се обади - мисля, че имам чисто нови неползвани кабели от ксенон комплект - може да ги резнеш и да ползваш буксите за културно свързване... Недостатъка ще е, че ако решиш да се вънеш към нормална крушка, пак ще е някакъв филм...

Есента кагато отварях фаровете да си правя водачите омотах вътре жиците с изолирбанд, бяха напукани както ти казваш. Метална е само полусверичката зад лупата на късите. Не виждам смисъл да ги отварям пак, по-лесно ми е да пусна нов кабел с реле и бушонче. Вътре другите кабели остават и някой хубав ден мога да си сменя за секунди и с обикновена крушка.


то инсталацията на фара излизаше до колкото помня и без да го разглобяваш.
Излиза с дърпане, но за влизането ти трябват пинсети, нерви и доста вълшебни думички.


А защо след като спра компресора започва да намерисва лекичко? Пуснат ли е той - всичко е наред. Направя ли тази процедура - започва да бъзди
какво е "бъзди" ???

error145
19-06-2012, 23:20
Бъзди- смърди, мерише и тем подобни ;)

phoenix
20-06-2012, 14:12
Един поглед през новия ми 3D телевизор със тъч панел за лапнимитопа на централната конзола:)

https://lh3.googleusercontent.com/-mZ25TIkvZ5k/T-Gm0xXK8gI/AAAAAAAAAYk/hRYFQU4pI4U/s512/IMG253.jpg

kolev
20-06-2012, 16:14
ама си ненормалник ...... :D
голяма козирка си направил, че като гледам и дисплея ще е сериозен.

phoenix
20-06-2012, 18:26
хи хи, козирка си требе, а кой вариант по ви допада:
https://lh4.googleusercontent.com/-aMvJJFnPacI/T-HTe52v9MI/AAAAAAAAD0s/NMeHfafvMso/s800/alfi%2520red.jpg?gl=US
https://lh5.googleusercontent.com/-4SlR5kvngdI/T-HL3jQxQzI/AAAAAAAAD0Y/DD3pjXia4U0/s800/alfi3.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-OJzxzkZ1xIw/T-HetPWE00I/AAAAAAAAD04/laLdY0ZVoHE/s800/alfi%2520flag.jpg?gl=US

vankata_ll
20-06-2012, 19:28
Честно казано ... никой. С 15-ки или 14-ки си, че гумите ти са високи и не мога да позная. С 16-ки с подходящ офсет (малко по-изнесени навън ЕТ30-25 и ниски пружини ще постигнеш много повече "УАУ" ефект.
Иначе малко "тунингована" кола иска малки винили. Нещо по-семпло ще и седи по-добре.
Знам, че си мераклия и ще я направиш хубава ;-)

spellmaste
20-06-2012, 20:31
хи хи, козирка си требе, а кой вариант по ви допада:


черното, въпреки че цялото това нещо идва малко вповече :)

V@K@T@
20-06-2012, 20:36
Един поглед през новия ми 3D телевизор със тъч панел за лапнимитопа на централната конзола:)

https://lh3.googleusercontent.com/-mZ25TIkvZ5k/T-Gm0xXK8gI/AAAAAAAAAYk/hRYFQU4pI4U/s512/IMG253.jpg

Брутааааааааално :) евала браво ... много ми харесва

serafim
20-06-2012, 23:53
Разбира се,само малко свободно време да остане,че се оказа,че утре няма да мога да я погледна.


Има логика в това,аз също си мислех,че на някой датчик му става топличко :D
Благодаря за информацията ! :)
Иначе,най-вероятно ако аз не се справя ще тичам при Сашо,и без това той е личен доктор на Алфата :D
И какво се оказа в края на краищата?

Shider
21-06-2012, 08:09
Колеги, проблем с температурата! Колата е 146JTD
Появява се в жегите при изкачване на баири с повече газ и с включен климатик - примерно на Витиня със 140-150км/ч (знам, че не е особено здравословно...) температурата отива някъде между 90' и 110'. Върна ли газта до 120, или изключа климатика - се връща на 90... Не се проявява при други условия. Маркучите не се втвърдяват; радиатора и антифриза са сменяни миналата година; термостата малко преди това; водната помпа не я смених при обслужването на ангренажа; вентилаторите си включват и бавно, и бързо; отделно мих радиаторите с маркуча, както са си на колата доколкото мога. Общо взето в задръствания, форсиране на място, каране до ограниченията, или без климатик не се проявява никакъв проблем.
Съмненията ми основно са за прекалено концентриран антифриз (не знам дали са основателни, но не си я правих аз миналото лято след инцидент с животно на пътя и последвала смяна на радиатора), или превъртаща перка на водната помпа (случвало ми се е на БМВ с пластмасова такава). Или да я закачам на диагностика и да търся друга причина? Или някой патил с подобен проблем ще даде жокер в някаква друга посока???

thecleaner
21-06-2012, 09:14
Колеги, проблем с температурата! Колата е 146JTD
Появява се в жегите при изкачване на баири с повече газ и с включен климатик - примерно на Витиня със 140-150км/ч (знам, че не е особено здравословно...) температурата отива някъде между 90' и 110'. Върна ли газта до 120, или изключа климатика - се връща на 90... Не се проявява при други условия. Маркучите не се втвърдяват; радиатора и антифриза са сменяни миналата година; термостата малко преди това; водната помпа не я смених при обслужването на ангренажа; вентилаторите си включват и бавно, и бързо; отделно мих радиаторите с маркуча, както са си на колата доколкото мога. Общо взето в задръствания, форсиране на място, каране до ограниченията, или без климатик не се проявява никакъв проблем.
Съмненията ми основно са за прекалено концентриран антифриз (не знам дали са основателни, но не си я правих аз миналото лято след инцидент с животно на пътя и последвала смяна на радиатора), или превъртаща перка на водната помпа (случвало ми се е на БМВ с пластмасова такава). Или да я закачам на диагностика и да търся друга причина? Или някой патил с подобен проблем ще даде жокер в някаква друга посока???

Радиатора на климатика, ако е с много смачкани ламели, може да се явява проблем, а водния радиатор с нов ли го смени?

Shider
21-06-2012, 10:12
Радиатора на климатика, ако е с много смачкани ламели, може да се явява проблем, а водния радиатор с нов ли го смени?

Да, водния радиатор е нов. Климатичният е малко крив - леко посукан в долната част и ламелите (но и те не са толкова ситни и фини, като на водния) са понатиснати на места от пластмасовата декоративна решатка, но не е изпускал и са го оставили, като по-добър вариант от разни евтини китайски заменки. Да свалям бронята и да изправям ламели, колкото и малко да са криви ли?

diapper
21-06-2012, 15:27
И какво се оказа в края на краищата?

Датчик колянов вал :hump:

serafim
25-06-2012, 21:41
Здравейте! И аз да задам един въпрос - как точно се откопчават куплунзите на бобините на TS CF1.2 - т.е. металния капак? На снимката са оградени с червено.

D-I-V-A-K-A
25-06-2012, 21:46
Здравейте! И аз да задам един въпрос - как точно се откопчават куплунзите на бобините на TS CF1.2 - т.е. металния капак? На снимката са оградени с червено.

С тънка права отверка им изваждаш телчетата като почнеш от някоя от страните, а не от горе. Те са потгънати 2-3 милиментра навътре от долната страна. Първото сигурно малко ще те измъчи, но като го видиш какво представлява, другите ще ги махнеш за секунди ;) Сецай смело, здрави са ;)

diapper
28-06-2012, 11:23
Колеги едно въпросче имам.
Седалки от 145-ца стават ли на 146-ца?
Говоря и за предните и за задната.

D-I-V-A-K-A
28-06-2012, 11:49
Колеги едно въпросче имам.
Седалки от 145-ца стават ли на 146-ца?
Говоря и за предните и за задната.

Да стават, само като бонус ще имаш палчетата за падането на предните седалки ;)

diapper
28-06-2012, 12:02
Мерси за отговора :clapping:

ivan dimitrov
29-06-2012, 15:45
---

DMS
29-06-2012, 16:53
Някой почиствал ли е евапоратора на климатика? Става ли само с махане на решетката или трябва цялата конзола? За фейслифт става въпрос.

badmadafaka
29-06-2012, 17:45
Вьпрос - от кьде се достига до горните гайки (болтове) на задните амортисори на 146. Хвьрлих бегьл поглед и е ясно че ще ми трябва канал, вьпросьт е дали нудобният канал ще свьрши работа или трябва да тьрся нормален.
Точно за това не ти трябва канал... ;)
Вдигаш на крик задницата и като се спусне колелото надолу ще видиш под калника един технологичен отвор в самия мост, в който се бърка с удължена вложка (по спомен размер 15) и се действа... Даже теоретично може да ги свалиш и без да сваляш колелото, защото има достатъчно място като я вдигнеш на крика, ама ми се струва малко мърляшка работа така... :neko:

PS: Това, което написах се отнася за 145, но доколкото знам няма никаква разлика при тази, за която питаш.

ivan dimitrov
29-06-2012, 18:21
---

tonov
01-07-2012, 12:55
Благодаря! Видях тапата но навьтре нищо не се виждаше та за това и вьпросьт ми.

Taм е, ама е доста навътре. Внимавай да не изтървеш болта вътре в гредата. Ако все пак стане тая беля, вдигаш задните седалки и под тях ще видиш овален технологичен отвор в гредата, покрит с гумена тапа - оттам може да го извадиш.

zyro-86
02-07-2012, 20:21
Здравейте, писах и в една друга тема, имам проблем, ако можете да ми помогнете, благодаря предварително, дали някой знае защо не преминава ток през бобината на един от цилиндрите, като на буксата на бобината дава ток 12 V а бобината е здрава. На Алфа 146

ivan dimitrov
02-07-2012, 21:44
---

D-I-V-A-K-A
02-07-2012, 22:00
Здравейте, писах и в една друга тема, имам проблем, ако можете да ми помогнете, благодаря предварително, дали някой знае защо не преминава ток през бобината на един от цилиндрите, като на буксата на бобината дава ток 12 V а бобината е здрава. На Алфа 146

А как разбра, че бубината е здрава?

zyro-86
02-07-2012, 22:38
ами взех здрава бобина и пак не дава ток, а и размених от работещите бобини и не става

tonov
02-07-2012, 22:41
Казваш че пак ше видя кьсия си удьлжител, а? Щото болта не падна , ама удьлжителя.... . Явно "тьпите' италианци и за това са помислили.
Не спира да ме очарова талигата.
Мерси! Утре пак ще и бьркам по дупките.

Пиши после дали си успял :)
Аз когато за първи път свалях амортисьорите на мойта, не знаех за този пиниз, та голямо треперене падна хихи

D-I-V-A-K-A
02-07-2012, 23:03
ами взех здрава бобина и пак не дава ток, а и размених от работещите бобини и не става

Виж дали има маса бубината ;)

DerMeister
03-07-2012, 14:03
Една питанка от мен. Трябва да сменям радиатора на климатика. Нов или втора ръка? Ако втора ръка, има ли значение от кой двигател е и коя година е колата?

Васил Петров
03-07-2012, 15:18
Една питанка от мен. Трябва да сменям радиатора на климатика. Нов или втора ръка? Ако втора ръка, има ли значение от кой двигател е и коя година е колата?

Няма разлика в радиаторите на ТС.

ivan dimitrov
05-07-2012, 15:18
---

badmadafaka
05-07-2012, 18:57
...Дали много сьм сгрещил с изборьт?
За мен - ДА, даже скоро четох някаква тема тук за тотализирали амортисьори на 156 от тази марка, имаше и снимки...
Сега обаче ще се намерят няколко човека които "са доволни" и "нямат никакви проблеми" и т.н. да се успокоиш за изборА си... :cheers:

ivan dimitrov
05-07-2012, 19:44
---

badmadafaka
05-07-2012, 21:51
Ако японските са "Каяба" не е случайно, че са два пъти по-скъпи от тези... ;)

mordohy
05-07-2012, 22:27
Виж дали има маса бубината ;)

Масата идва от комутатора!
Плюса от главното реле.
В така описаната ситуация е добре да се проследи пътя от компа до бОбината.
Клеясала клема, най-вероятно!:hehe:

Васил Петров
05-07-2012, 22:50
Ако японските са "Каяба" не е случайно, че са два пъти по-скъпи от тези... ;)

Доста хора караме с червената и сивата серия на Каяба и мога да кажа че са веднъж.

ivan dimitrov
07-07-2012, 12:47
---

error145
10-07-2012, 22:49
колеги, някой може ли да ми каже как се връзва буустметър?:)

badmadafaka
11-07-2012, 08:15
колеги, някой може ли да ми каже как се връзва буустметър?:)
Ето (http://www.audiemotion.org/forum/viewtopic.php?t=1284) едно предостатъчно обяснение, че и с картинки... :neko:

acko88
11-07-2012, 18:30
колеги, някой може ли да ми каже как се връзва буустметър?:)

С глупости се занимаваш май май :)

error145
11-07-2012, 22:37
Така, между другите глупости :D

ScuderiaAlfaCorse
11-07-2012, 22:53
Колеги някой може ли да ми намери такива пластмаси ?

V@K@T@
12-07-2012, 00:16
Колеги някой може ли да ми намери такива пластмаси ?

Тос модел са така :tooth: ако случайно намериш и имаш в излишък искам и аз :crazy:

brazen
12-07-2012, 10:53
тва си е консуматив... и при мен е така.

acko88
12-07-2012, 23:29
тва си е консуматив... и при мен е така.
Имам бе Вели как неси ме питал...

V@K@T@
13-07-2012, 01:06
Трябва да са останали един комплект здрави от кувето ми - кажете какво давате ако ги намеря, за да преценя има ли смисъл да ги търся... :)

м-у другото днес щях да ти звъня за компресора за климатика ако не си го продал де . Тъкмо колегата от Т-ще ако измисли нещо можем да комбинираме доставката :) по някое време през деня ще ти се обадя да се разберем

tqnbtb
13-07-2012, 01:22
имам въпрос с гуми 195-45-15 по добре ли ще се стартира отколкото със 195-50-15 ? смисъл разликата от 55 на 50 я видях и не е малко.... питам с още малко по ниски дали ще е по добре или вече ще изгубя сцепление в първите 60 фута развъртането е ясно че ще е по лесно .. предполагам по ниската и в завой ще се държи по добре

error145
13-07-2012, 18:00
Колко трябва да се преправи тая конзола, за да пасне?!?!?!

Majed_146
14-07-2012, 23:35
Здравейте Колеги,:baby_bringin: от Вчера съм вече Татко! имаме си малък Алфист вече в семейството:baby:, първо дете, първо внуче На осмото небе съм :big_love:, особенно след многото примеждия, които ме съпъстваха в последните 2 дена преди раждането! Важното че се роди жив и здрав, майка му също, тегло 3030гм, дължина 50см с две седмици по рано от термина:doctor: -голям красавец- :) :devil: чувството е невероятно, пожелавам го на всеки от все сърце!

поздрави

soldier81
15-07-2012, 00:05
Честито!!!
Да ви е жив и здрав и само поводи за гордост да ви носи!

V@K@T@
15-07-2012, 10:27
Здравейте Колеги,:baby_bringin: от Вчера съм вече Татко! имаме си малък Алфист вече в семейството:baby:, първо дете, първо внуче На осмото небе съм :big_love:, особенно след многото примеждия, които ме съпъстваха в последните 2 дена преди раждането! Важното че се роди жив и здрав, майка му също, тегло 3030гм, дължина 50см с две седмици по рано от термина:doctor: -голям красавец- :) :devil: чуството е невероятно, пожелавам го на всеки от все сърце!

поздрави

:bravo: Честито тате да е живо и здраво и цялото семейство покрай него ... :dance: ...

my_power88
15-07-2012, 11:30
а честито и от мен,живи и здрави да сте всички,много късмет и щастие

D-I-V-A-K-A
15-07-2012, 13:50
Живи и здрави да сте, да ви слуша много, да боледува малко и да не ви опъва много нервите ;) :big_flowers:

Majed_146
15-07-2012, 23:46
Багодаря ви колеги за пожеланията от все сърце!

PEPI-2ALFA
16-07-2012, 00:47
Живо и здраво да Ви е. С раждането да са свършили проблемите му :cheers:

brazen
16-07-2012, 10:42
Здравейте Колеги,:baby_bringin: от Вчера съм вече Татко! имаме си малък Алфист вече в семейството:baby:, първо дете, първо внуче На осмото небе съм :big_love:, особенно след многото примеждия, които ме съпъстваха в последните 2 дена преди раждането! Важното че се роди жив и здрав, майка му също, тегло 3030гм, дължина 50см с две седмици по рано от термина:doctor: -голям красавец- :) :devil: чуството е невероятно, пожелавам го на всеки от все сърце!

поздрави
Честито!!!
От това по-голяма радост НЯМА!!

Колега, пожелавам ти да ти е живо и здраво детенцето и много да ви стлушка и да ви радва!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

ivailo rachev
16-07-2012, 13:11
Честито и от мен колега,нека да ви е живо и здраво и вие покрай него.

Majed_146
16-07-2012, 13:48
Благодаря ви много Колеги, да сте живи и здрави, вие и вашите семейства!


Момчето вече си има Име кръстихме го Набийл (نبیل)(Nabeel) от арабски преведено "Благороден"

поздрави на всички

V@K@T@
16-07-2012, 14:44
Ахх душичка малка сладка :) :) :) Още веднъж от сърце ти пожелавам да ти е живо и здраво детенцето и да слуша , като порасне :)

BillyBoy`
16-07-2012, 14:44
Е нека следващото да е женско:)Честито:).

V@K@T@
16-07-2012, 18:23
Имам въпросче с повишена трудност ... спешно трябва да си сменя предните гуми но единственото което намирам в Търговище 45/16 е широчината 225 ... сега съм с 205 и нямам проблеми въпросът ми е дали ще ми опират някъде ако отпред сложа 225/45/16 ...

vankata_ll
16-07-2012, 19:39
А не те ли притеснява, че отпред ще имаш по-дебел профил на гумата от колкото отзад?

ivailo rachev
16-07-2012, 20:54
А не те ли притеснява, че отпред ще имаш по-дебел профил на гумата от колкото отзад?

Да това малко ще е грозно отстрани,а и аз си мисля,че ще опира.Няма ли вариант задните да минат отпред(ако са читави) и широките да ги сложиш отзад,така естетически ще е по-приветливо.

abart_
16-07-2012, 21:15
Ееее това да не е задно предаване,че отзад да са по-широките гуми?! :)

Някой "предняци" даже спортуват с по-малък цолаж джанти и гуми отзад.......

инъче 225/40 няма ли ?

V@K@T@
17-07-2012, 07:11
А не те ли притеснява, че отпред ще имаш по-дебел профил на гумата от колкото отзад?
Притеснява ме :hmm:

Да това малко ще е грозно отстрани,а и аз си мисля,че ще опира.Няма ли вариант задните да минат отпред(ако са читави) и широките да ги сложиш отзад,така естетически ще е по-приветливо.
Задните са страхотни даже са с прибран борд и не ми опират въобще ... но ако сложа 225 отзад ... на 3-тата неравност ще се нарежат на калника :stretcher:

Ееее това да не е задно предаване,че отзад да са по-широките гуми?! :)

Някой "предняци" даже спортуват с по-малък цолаж джанти и гуми отзад.......

инъче 225/40 няма ли ?:no: Няма ... Но вчера късно вечерта се сетих за едни фенове на BMW при които от време на време карат гуми при тях и след един телефонен разговор се оказа , че МАЙ ... МОЖЕ И ДА ИМА моя размер :comphits: но понеже след малко тръгвам за Попово да си сменям тампони и др. щурутийки по предницата ще се наложи да оставя гумите за утре дано някоя да не ме предаде по пътя ... По принцип вече търкам ограничителя на гумата ...

ivailo rachev
17-07-2012, 08:09
Ооо те са бая накрая на живота си,еми пък дано се окаже,че има твоя размер.

vankata_ll
17-07-2012, 11:14
[QUOTE]Притеснява ме :hmm:
QUOTE]

Ами не го прави тогава. Търси 205/45 или 215/40. Колата освен бърза трябва да е и красива ;-)

V@K@T@
17-07-2012, 21:19
Йез :) оказа се , че има но ще почакам 1 седмица ... ураааа :)

ivailo rachev
17-07-2012, 22:14
Еее добре,че няма да става като луноход с широки гуми отпред и тесни отзад:super:

abart_
17-07-2012, 23:56
:no:Луноход?!?!? Стига глупости :laughing1:

хората го правят за баланс това....

http://www.youtube.com/watch?v=ZaNFxCe2bpw

от 1.40 мин да се гледа!!!

Аз по-голяма глупост не съм чувал от това на кола с предно да се слагат по-широките гуми отзад,и то само заради естетика,на тия дръгели:roll:

DMS
18-07-2012, 17:53
Можете ли да ми препоръчате най-добрия препарат за пластмасовата тапицерия по колата. Търся освежаване без излишни мазньочи. ; )

V@K@T@
18-07-2012, 17:55
Правилно но най-добре според мен си е 4-те гуми да са еднакъв размер :)

tqnbtb
18-07-2012, 18:39
Правилно но най-добре според мен си е 4-те гуми да са еднакъв размер :)

точно така ! но и най добре в твоя случай да са на 205 ... все пак не караш 300 коня кола да слагаш някви валяци (без да се обиждаш) просто така мисля

ivailo rachev
18-07-2012, 19:34
Можете ли да ми препоръчате най-добрия препарат за пластмасовата тапицерия по колата. Търся освежаване без излишни мазньочи. ; )

Еййй вуйчо преди време ми беше подарил някакво пръскало съвсем обикновено за табло и беше с някакви съставки доста ми бяха избелели лайсните на вратите на предишната кола(Фиат Браво) и като ги напръскам с него стават като нови,но не помня името,обаче като познавам вуйчо много вероятно да го е купил от "всичко по 1лв."Иначе има едни на Вюрт ако не се лъжа и бяха доста добри,също може да пробваш Ма Фра

V@K@T@
18-07-2012, 20:38
точно така ! но и най добре в твоя случай да са на 205 ... все пак не караш 300 коня кола да слагаш някви валяци (без да се обиждаш) просто така мисля
Така е прав си дори мисля , че 16/205 са й тежки ... В смисъл тя колата пак наказва :D но , като направя сравнение с тенекиените 15-ки ... нищо общо ... с 15-ките с хубави гуми , като включа на 3-та гумите пресвирват и километража се телепортира от 100 на 110 а пък с 16-ките пресвирват само на 2-ра

ivailo rachev
20-07-2012, 08:10
Абе малко глупав въпрос ама къде се намира ЕКУ на КуВе-то CF1 мотора,нещо в коша не го виждам.Видях,че буксата за диагностика е горе пред дясната чистачка,правилно ли съм забелязал.

thecleaner
20-07-2012, 09:30
Абе малко глупав въпрос ама къде се намира ЕКУ на КуВе-то CF1 мотора,нещо в коша не го виждам.Видях,че буксата за диагностика е горе пред дясната чистачка,правилно ли съм забелязал.

В краката на пасажера.

DerMeister
21-07-2012, 15:11
Вярно ли е, че първа степен на перката е само за климатика, а 2-ра степен се включва, когато колата загрее над определени градуси. Имам високо налягане в климатичната система и казаха, че са шунтирали реостата, за да се включва направо 2-ра степен, когато пусна климатика. Притеснява ме, да не би да не са наясно и първа степен да си се ползва и срещу загряване при изключен климатик.

TS
21-07-2012, 15:27
http://www.youtube.com/watch?v=dpeBij11eb4 8)
Hrvata 145 Turbo Integrale

ivan dimitrov
21-07-2012, 15:56
---

tonov
21-07-2012, 18:27
Вярно ли е, че първа степен на перката е само за климатика, а 2-ра степен се включва, когато колата загрее над определени градуси. Имам високо налягане в климатичната система и казаха, че са шунтирали реостата, за да се включва направо 2-ра степен, когато пусна климатика. Притеснява ме, да не би да не са наясно и първа степен да си се ползва и срещу загряване при изключен климатик.

Не е само за климатика, за охлаждане на мотора е. Просто като включиш климатика, в момента в който компресорът вдигне налягане, управлението на климатика пуска перката за да се охлажда изпарителя. Хубаво е да си оправиш първата степен. Така с шунтиран реостат се товари релето.

DerMeister
21-07-2012, 18:44
Не е само за климатика, за охлаждане на мотора е. Просто като включиш климатика, в момента в който компресорът вдигне налягане, управлението на климатика пуска перката за да се охлажда изпарителя. Хубаво е да си оправиш първата степен. Така с шунтиран реостат се товари релето.
На мен всичко си ми работи. Просто го нагласиха винаги да се пуска 2-ра степен, когато се пусне климатика, като двата кабела, които влизат в ... (не съм убеден какво, да не ви подведа) ги включиха един в друг. До колкото разбрах, първа степен си се ползва и за охлаждане на водния радиатор, така че по-добре да си върна всичко по местата?

tonov
21-07-2012, 19:02
Предполагам са ти свързали реостата накъсо. Следствието от това е, че перката се включва директно на бързата скорост още при градусите предвидени за първа. Токът е по-голям, моторът тръгва рязко и товари цялата система за първа степен, която не е предвидена за този товар. Единственото хубаво нещо в случая е, че сега няма опасност да си прегрееш колата ;)

ivan dimitrov
21-07-2012, 19:26
---

DMS
22-07-2012, 12:28
Еййй вуйчо преди време ми беше подарил някакво пръскало съвсем обикновено за табло и беше с някакви съставки доста ми бяха избелели лайсните на вратите на предишната кола(Фиат Браво) и като ги напръскам с него стават като нови,но не помня името,обаче като познавам вуйчо много вероятно да го е купил от "всичко по 1лв."Иначе има едни на Вюрт ако не се лъжа и бяха доста добри,също може да пробваш Ма Фра

Има ли ги по бензиностанциите или да потърся в някой сериозен магазин?

Самите пластмаси съм ги чистил и изглеждат добре, тапицерията също съм я изпрал, но ми се ще таблото да се освежи. Преди време един познат беше ходил на автомивка с цялостно пране и т.н., но таблото му беше мазно и дразнещо :/

my_power88
22-07-2012, 18:31
здр.колеги,някой знае ли колко литра ни са резервоарите на нашите 146-ци 2.0 ts

ivailo rachev
22-07-2012, 19:01
Има ли ги по бензиностанциите или да потърся в някой сериозен магазин?

Самите пластмаси съм ги чистил и изглеждат добре, тапицерията също съм я изпрал, но ми се ще таблото да се освежи. Преди време един познат беше ходил на автомивка с цялостно пране и т.н., но таблото му беше мазно и дразнещо :/

По бензиностанциите мисля,че ще има,но ще са скъпи.Провери в някой магазин за автоаксесоари и питай за такива със съставки мисля,че имаше някакъв течен силикон ли се водеше или нещо подобно не помня за бляскаво табло.


здр.колеги,някой знае ли колко литра ни са резервоарите на нашите 146-ци 2.0 ts
Така като ти гледам подписа е 150 коньовата версия CF1 ако е така е 61 литра,ако е след фейслифта 155 коня е 51 литра резервоара(поне по информация в интернет)

Zhelio_155
12-08-2012, 01:56
Здравейте колеги, искам да попитам дали има вероятност ламбда сонда от 156 1.6 да е същата като на моята 146-ца 1.6 98г. Незнам годината на 156-та

don_pepone
12-08-2012, 12:29
Виж цветовете на кабелите,защото имаше някакъв праг в годините,където до едиси коя година (99 примерно) са с 2 бели черен и сив,после почват да слагат с други цветове ( мисля имаше червен).
Ако пасват цветовете,ти си човека ;) Аз карам с сонда от 8-цилиндрово БМВ вече 2 години и си бачка супер :)

BillyBoy`
12-08-2012, 15:03
Здравейте колеги, искам да попитам дали има вероятност ламбда сонда от 156 1.6 да е същата като на моята 146-ца 1.6 98г. Незнам годината на 156-таАко двигатела на 156-цата и на 146-ца са със металните капаци отгоре ще стане.

ivailo rachev
15-08-2012, 20:07
Здравейте колеги,в тази тема искам да поздравя цялата рода на бившия собственик на КуВенцето ми заради отличната поддръжка на колата и за навременната смяна на всички консумативи.Пускам ви две снимки на свещите(свещи силно казано),които бяха на колата и се чудя защо хора,които нямат възможност да поддържат такива коли си ги купуват.И аз се чудех защо ми се струва,че тая кола не вървеше като за 150 коня.Е поне сега тръгна много доволно.

tqnbtb
15-08-2012, 21:57
майко мила .... нямам думи направо изглеждат в ужасно състояние

serafim
15-08-2012, 22:47
... и се чудя защо хора,които нямат възможност да поддържат такива коли си ги купуват...
Защото са евтини, ... ма не ги поддържат, щото е скъпо. Бг парадокс:rotfl:

ivailo rachev
16-08-2012, 08:13
Защото са евтини, ... ма не ги поддържат, щото е скъпо. Бг парадокс:rotfl:

Да вярно е,кола 150 коня за няма и 2000 лева СУПЕР.Ама това,че после обслужването струва колкото половин такава кола не ги интересува,важното е че са си купили кола 150 коня,нямам думи.Тая кола ако е имала 80-тина коня със тея свещи ще е било много добре:mrgreen:

BillyBoy`
16-08-2012, 14:52
Аз за това дори и при наи малко съмнение веднага им правя ревизия,или това е едно от първите неща които се правят веднага след покупката на кола втора ръка.Такива хора където си поддържат по този начин колите са мърлячи,или наи вероятно преди това са имали голф,опел или ауди.Такива люде не заслужават да карат повече от изброеното.Каква марка са тия свещи?

ivailo rachev
16-08-2012, 16:03
NGK са обаче като гледам как резбата и там където се развиват как са ръждясали си представям на колко години и километри са.

tonov
16-08-2012, 20:10
NGK са обаче като гледам как резбата и там където се развиват как са ръждясали си представям на колко години и километри са.

Сигурно са на възрастта на колата :yes: Кой е луд да сменя свещи като си има по една резервна на всеки цилиндър :naughty:

ivailo rachev
17-08-2012, 08:02
Ами да вярно е,аз се чудех как въобще е палила с тези свещи,пък то нали има по една резервна:punk:

Majed_146
17-08-2012, 16:58
Ето това се казва Лай...на, да не си смениш свещите! и после били калпави Коли! Бацка успех с Ремонтите! дано да няма и други подводни камъни!

Поздрави

ivailo rachev
17-08-2012, 17:59
Благодаря,аз надводните камъни ги знам(похапва си масълце).Знаех за проблема на колата преди да отида да я видя на място,но любовта ми към този автомобил е доста силна.Хич не ме притеснява,че ще отварям мотора за ремонт,понеже ще си го правя аз(наясно съм кое как става,работил съм в автосервиз) и сега работя в магазин за авточасти и частите са при мен,така че нямам проблеми с това.Инче след смяната на свещите колата се държи много добре,а този разход,който ми го дава чак се чудя може ли да е възможно.Тук в Габрово ми дава около 9/100 бензин при каране до 3000 оборота.Обаче този,от който я взех е такъв мърляч,че нямам думи,пепелника беше пълен с цигари,поне да я изчисти за огледа.Влизам в колата(вече я взех) въртя едвам превърта стартера викам акумулатора си отива,като се загледах на какво приличаха клемите ми стана лошо(след изчистването им нямам проблеми).Надявам се да не ми излизат други подводни камъни:-(

V@K@T@
18-08-2012, 07:21
уау ... 9/100 градско даже е малко ... аз не знам дали има Туинспарк в купето на 145 който да гори толкова малко ... с 1.4-то разхода ми беше 11-12 сега с 2-ката е 11-13 почти няма разлика за 1.6 и 1.8 не знам но и там ме съмнява да е под 10

ivailo rachev
18-08-2012, 07:58
Ами с 3 литра и половина бензин минавам 42 километра,но карам през време,в което няма задръствания и тук има доста булеварди дето като си закрепя на 4-та със около 50-55км. и минавам така доста дълго разстояние и при тръгване ускорявам бавно с едва натиснат педал на газта.Обаче това ми се случи само в началото,сега ме хващат нервите така,че докато ускоря до 50км./ч. и стигам за където съм тръгнал:-D

tqnbtb
18-08-2012, 17:41
точно 10/100 ми гори в Бургас .. ако си го поставя за цел мога да я сваля и на 9 ама не ми се занимава изнервям се като карам толкова бавно карам и фиат браво 1.6 под 10-11 немога да падна с него .. чудна работа

ivailo rachev
18-08-2012, 21:16
Точно и аз както и да я карах не можех да я смъкна под 10-11.А тая поне по-върви в ниските и не се налага да я настъпвам за да ускоря по-бързо.

журналиста
20-08-2012, 20:50
ами аз пък карам даже и без капачка

my_power88
21-08-2012, 18:13
здравейте колеги,вчера минавах преглед и ми казаха задно дясно колело ми даржи мн.слабо,отидох при майстор след това,погледнаго и каза,чеапарата не работи и жилото е заседнало,трябва да купя нов апарат и жило или некав втора употреба,на някой да му се намира?

tonov
21-08-2012, 23:12
А кат земеш втора употреба колко ли ще е читав след вероятно поне 12 години служба?

Разглоби си твоите апарати, почисти им водачите и буталцата, ако се наложи им смени ремонтни комплекти уплътнения. После си вземи ДВЕ НОВИ жила и забравяш за грижи със задните спирачки :) Даже ще дърпаш ръчна през зимата без да се чудиш дали ще отлепи после, или ще поливаш с легена :naughty:

ivailo rachev
22-08-2012, 07:55
А кат земеш втора употреба колко ли ще е читав след вероятно поне 12 години служба?

Разглоби си твоите апарати, почисти им водачите и буталцата, ако се наложи им смени ремонтни комплекти уплътнения. После си вземи ДВЕ НОВИ жила и забравяш за грижи със задните спирачки :) Даже ще дърпаш ръчна през зимата без да се чудиш дали ще отлепи после, или ще поливаш с легена :naughty:

+1 Няма смисъл да вземаш друг втора употреба и недай си боже той да е същия.По-добре си раздвижи твоя и както каза колегата му смени уплътненията и си свиркай.

ivailo rachev
22-08-2012, 13:52
Я да попитам,някой знае ли колко милиметра шестограм е за пробката на мотора,че ще сменям масло и надигнах на крик да погледна каква е,видя ми се доста малка около 6-8 мм.


П.П.Намерих колко е :D

Tonimir
22-08-2012, 16:28
Я да попитам,някой знае ли колко милиметра шестограм е за пробката на мотора,че ще сменям масло и надигнах на крик да погледна каква е,видя ми се доста малка около 6-8 мм.


П.П.Намерих колко е :D

8мм е.

ivailo rachev
22-08-2012, 22:08
Да се похваля,като смених маслото вариаторчето чука по-малко,а такава гняс изкарах отвътре,че няма накъде.Винаги като започна да правя нещо по колата и започвам да поздравявам цялата рода на предишния собственик.Иначе налях масълце 10в60 на Granville пълна синтетика и цената е задоволителна,а качеството,от както го пробвах на предишните коли аз със друго масло няма да карам.

mihail_mladenov
23-08-2012, 09:33
Преди 2 седмици ходих на Свети Влас на почивка, колата ми даде разход 7л/100км, като съм карал със 100-110 км/ч. 500 изминати километра = 35 литра бензин.

ПС: От няколко дена съединителя започна да ми отделя доста ниско, какви може да са проблемите, че в момента колата съм я оставил пред нас и основно се движа с велосипед из града?

alfa_erazor
23-08-2012, 10:44
Здравейте, извденъж ми се появи някакъв проблем с паленето.
Когато завъртя ключа, не се чува стартера а само едно щтракане като от реле, и се вижда че се вдига консумацията, таблото и плафона светват по-слабо.
След няколко опита запалва, но не мога да хвана някаква закономерност, понякога пали от 2-рия опит, днес след 10-15, като чели се влошават нещата.

С търсачката не открих подобна тема, поне не и за JTD.
Някакви предположения?

D-I-V-A-K-A
23-08-2012, 10:55
Здравейте, извденъж ми се появи някакъв проблем с паленето.
Когато завъртя ключа, не се чува стартера а само едно щтракане като от реле, и се вижда че се вдига консумацията, таблото и плафона светват по-слабо.
След няколко опита запалва, но не мога да хвана някаква закономерност, понякога пали от 2-рия опит, днес след 10-15, като чели се влошават нещата.

С търсачката не открих подобна тема, поне не и за JTD.
Някакви предположения?

Най-вероятно не ти изхвърля бендикса, за това и не чуваш въртене.

ivan dimitrov
23-08-2012, 10:59
---

brazen
23-08-2012, 11:35
за последните два поста: + 1

Щом не може да изхвърли бендикса, значи е за рецилкиране.
На моя стартер му бяха заминали и лагерчетата и щеше доста да оскъпи рециклирането. За това си взех втора употреба от Италианеца за 50-60лева.

П.П. На предишната кола(Рено 19) се беше прецакал по същия начин. Имах си отигран метод - с дълга тръбичка почукваш стартера няколко пъти и колата пали. Да ама при алфата няма как - първо че е на много кофти място, второ че дори и да успееш да го чукнеш няма да има ефект(поне при мен нямаше).

Колега, ако сам сменяваш стартера, трябва да си намериш канал или подемник(за да работиш под колата, отгоре няма как), да се въоражиш с много търпение, ключе, тресчотка и звездогаечен(стартера се държи на три болта и понеже е много, ама много забутан, за всеки болт си трябва различен инструмент). Не помня болтовете с кой размер глава бяха - мисля че беше 12-ка, но не съм сигурен.
Успех!

alfa_erazor
23-08-2012, 13:40
Благодаря ви за отговорите. Надявах се че може да е някоя дреболия, но в такъв случай ще се обърна към сервиз, ще споделя какво е било като го оправят.

kolev
23-08-2012, 13:47
Най-вероятно не ти изхвърля бендикса, за това и не чуваш въртене.

а може ли да изхвърля бендикса ама шалтера да не включва или пък четките да са капут или пък втулките изядени :wierdo:

brazen
23-08-2012, 14:11
а може ли да изхвърля бендикса ама шалтера да не включва или пък четките да са капут или пък втулките изядени :wierdo:

Всъщност ако има проблем с четки, шалтер или втулки, не би трябвало да може да изхвърли бендикса.(Ако бъркам -нямам против някой да ме поправи)

Щом го чува да "цъка" , значи би трябвало шалтерът да работи.
Най-често проблемът е в "четките". При мен, обаче и втулките бяха зле.

kolev
23-08-2012, 14:28
шалтера кое го натиска.

brazen
23-08-2012, 16:23
контактен ключ?

kolev
23-08-2012, 16:45
:) студено
като изключим различията външно и наличието на редуктор при някои стартери, устройството им на работа е едно и също
http://1.bp.blogspot.com/-4S1sXuv64Ak/TZmfu9f5X_I/AAAAAAAAAA4/4O-_YDR8Brg/s1600/starter.gif
кое тука е шалтера. какво се случва като завъртим ключа на "стартер". може ли проблема да е дори в лоши връзки на кабелите.

tonov
23-08-2012, 19:51
ПС: От няколко дена съединителя започна да ми отделя доста ниско, какви може да са проблемите, че в момента колата съм я оставил пред нас и основно се движа с велосипед из града?

Като напомпаш вдига ли се педала?

Виж си нивото на спирачна течност. Огледай за течове около работния цилиндър на съединителя и около помпата на педала. Обезвъздушете системата. И ако не се оправи, вероятно помпата ти е "тръгнала".

RahzeL
23-08-2012, 21:53
Прецака ми се шофьорския джам. Като го свалям забива на 1-2 места а като го дигам спира и почва да припуква и трябва да добавям груба сила. Какво да правя ?

DerMeister
23-08-2012, 22:49
Прецака ми се шофьорския джам. Като го свалям забива на 1-2 места а като го дигам спира и почва да припуква и трябва да добавям груба сила. Какво да правя ?
Сваляш кората и гледаш. Водачи, машинка, алабала, чистиш, смазваш...

RahzeL
24-08-2012, 00:04
Сваляш кората и гледаш. Водачи, машинка, алабала, чистиш, смазваш...

С какво се смазва ? Не съм много по тези работи.

Bulan4o
24-08-2012, 18:53
Хмм, имам едно въпросче относно предния плафон (Алфа 146)... имам едно бутонче на него, което може да се натисне с нещо остро (доста е навътре)... днеска за 1 ви път реших да го цъкна (бях го забелязал от доста време)... та цъкнах го и започна да премигва зелено диодче до него, някои може ли да ме светне за какво е ? Любопитството ми не свърши до там, отворих гнездото и имаше забутана няква платка с кабели. Простете ми невежеството. Ще се радвам, ако ме светнете! Благодаря предварително.

ivan dimitrov
24-08-2012, 20:29
---

V@K@T@
25-08-2012, 07:32
Оригинално там трябва да стои приемникьт за дистанционно на централното заключване.

И моите познания свършват до там ... ама за какво мига , за какво се цъка ... голям филм с тая платка там :gives[1]:

ivan dimitrov
26-08-2012, 09:28
---

Bulan4o
26-08-2012, 11:02
Днеска и аз погледнах едно ръководство. На това място принципно седи Anti Theft device, демек устройство против кражба. Включва предавател, лампа лед, запаметяващ бутон и сензор за звук. На мен ми липсват предавателя и сензора за звук ;] A вече, защо имам запаметяващия бутон и лампата, нямам идея.

D-I-V-A-K-A
26-08-2012, 11:10
Почва да мига понеже е в готовност да му се въведе код, защото ако не ти разпознае ключа, посредством код-картата на ключа, се въвежда кода чрез натискане на въпросното копче в определена последователност.

Bulan4o
26-08-2012, 11:27
Aaa, това вече е добре да се знае, а имаш ли идея каква е последователността? Аз го разцъках лекинко.. като цъкна бутона за централното ( за заключване и лампата мигва). Иначе преди това, го цъкнах въпросното микро ключе и почна да мига постоянно на интервал от 2-3 секунди, като го цъкнах 2 пъти бързо, един след др. спря.

ivan dimitrov
26-08-2012, 11:36
---

D-I-V-A-K-A
26-08-2012, 11:49
Aaa, това вече е добре да се знае, а имаш ли идея каква е последователността? Аз го разцъках лекинко.. като цъкна бутона за централното ( за заключване и лампата мигва). Иначе преди това, го цъкнах въпросното микро ключе и почна да мига постоянно на интервал от 2-3 секунди, като го цъкнах 2 пъти бързо, един след др. спря.

Не мога да си спомня точно но мисля, че цифрите се вкарваха като се натискаха бързо, а интервала между цифрите беше май едно самостоятелно мигане на диода.

ivan dimitrov
26-08-2012, 12:08
---

D-I-V-A-K-A
26-08-2012, 16:31
Погледнах упьтването. Правилно сьм запомнил че там е само приемникьт. Самата аларма когато я има е под таблото. Запомнянето става като се цькне бутончето ,задьржа се в това полужение, натиска се бутоньт на ключьт, светодиодьт трябва да мигне не по вече от ведньж след което трябва да светне продчлжително. врьщаме бутончето на приемникьт в изходна позиция.

Хахаха, значи толкова добре и поомня :)

ivan dimitrov
26-08-2012, 17:36
---

alfa_erazor
29-08-2012, 16:45
Здравейте, извденъж ми се появи някакъв проблем с паленето.
Когато завъртя ключа, не се чува стартера а само едно щтракане като от реле, и се вижда че се вдига консумацията, таблото и плафона светват по-слабо.
След няколко опита запалва, но не мога да хвана някаква закономерност, понякога пали от 2-рия опит, днес след 10-15, като чели се влошават нещата.

С търсачката не открих подобна тема, поне не и за JTD.
Някакви предположения?

Ще се цитирам за да се сетите за какво говоря.
Днес взех колата от сервиза, оказа се че проблема е в кабелите, лоши връзки от (+) клемата, и от там идвало всичко, дори и индикацията за изгоряла подгревна свещ изчезна.

Свещите и стартера са ОК, и съм се разминал с по-сериозни щети, които е можело да се получат заради хлабавите връзки.

Хубав ден на всички :)

DMS
29-08-2012, 18:19
От какво е този звук наподобяващ биене (14-26та секунда от клипа)?

http://www.youtube.com/watch?v=uZBi5AtR0mo

tonov
29-08-2012, 21:12
Не знам точно на кое казваш биене, но мотора от клипа си работи напълно нормално. Това е характерния звук на петака.

DMS
02-09-2012, 16:14
Някой да има 2 гуми 195/60/15 за проба без значение от вида и състоянието?

DMS
02-09-2012, 21:48
Не си губи времето, няма да станат на 145-цата... :grandpa:

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67189

Противоречиви мнения, затова исках проба :)

От 50 на 55 е огромна разликата, ако и от 55 на 60 е още толкова, със сигурност си заслужава, макар и да ощетим спортния дух.

serafim
02-09-2012, 22:33
Вземаш гуми с джанти и пробваш. Иначе само ще се пълни темата.:wierdo:

Bobo
03-09-2012, 19:08
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67189

Противоречиви мнения, затова исках проба :)

От 50 на 55 е огромна разликата, ако и от 55 на 60 е още толкова, със сигурност си заслужава, макар и да ощетим спортния дух.

Аз карах такива зимни на QV-to когато беше сток ;) Слагай и се вози смело;)

Gogata
05-09-2012, 20:27
Днес направих голяма простотия... От няколко дни съм разглобил алфата в гаража за смяна на водния радиатор. Вчера си взех друг и днес тръгнах да го сменям. До тук ок, но заради един клеясъл болт (http://img39.imageshack.us/i/wp001214z.jpg/) при свалянето дифузьора, успях да откъртя парче от пластмасата на радиатора отстрани. Въпросът ми е дали може да се поправи въпросната дупка (http://img841.imageshack.us/i/wp001210.jpg/) по някакъв начин или да се смени цялата пластмаса (http://img266.imageshack.us/i/wp001212.jpg/) , тъй като на другия радиатор ми е здрава. Радиаторът, който прецаках е добър и не ми се иска да го хвърлям заради една глупост.

tonov
05-09-2012, 23:25
Лично аз бих сменил радиатора.

По принцип може да се залепи, но вече не можеш да разчиташ на тоя радиатор - дали няма да текне в неподходящ момент и най-вече дали ще го видиш преди да е станало късно.

Разглобяването и последваща смяна на пластмасата също не е много за препоръчване, но според мен е по-добър вариант от лепенето. Евентуално после може да текне между пластмасата и питата.

DMS
11-09-2012, 16:13
Някой да има представа тази букса за какво е? Намира се под казанчето за антифриз.

http://s15.postimage.org/j3dvy2y1j/11092012.jpg (http://postimage.org/image/j3dvy2y1j/)

ПП: работи си клаксончето

stelt
11-09-2012, 16:39
Прилича на букса за клаксона.

D-I-V-A-K-A
11-09-2012, 18:53
ПП: работи си клаксончето

А й двата клаксона ли работят? Ако е така, да не ти е от моторчето на чистачките.

DMS
11-09-2012, 19:23
А й двата клаксона ли работят? Ако е така, да не ти е от моторчето на чистачките.

Виждал съм че има две бутончета на волана, но незнаех че има двa клаксона.

tonov
11-09-2012, 19:32
Двете тромби/клаксони работят едновременно с цел по-приятен звук. Ако ще и пет бутончета на волана да имаш, винаги клаксона се пуска по един и същи начин - като се задейства някое от тях ;)

CHILIEV
12-09-2012, 13:56
Някой да има представа тази букса за какво е? Намира се под казанчето за антифриз.

http://s15.postimage.org/j3dvy2y1j/11092012.jpg (http://postimage.org/image/j3dvy2y1j/)

ПП: работи си клаксончето

За моторче за умивлаки на фарове... ?

brazen
17-09-2012, 14:19
Пичове, трябва ми "пръчката" за проверка на маслото. Някой знае ли за 145-цата 1.9JTD, от каква друга кола мога да взема? примерно става ли от 147-ца дизел?? Или от нек'ъв Фиат?

146_JTD
20-09-2012, 20:49
Здравейте! Въпросът ми е свързан със снимката по-долу. Закъсаната гума, която се вижда, се намира зад акумулатора и леко на ляво, който в момента е махнат. Какво е това? някакво уплътнение на тампон на двигател?

badmadafaka
20-09-2012, 21:16
Маншон на избирача на скоростната кутия... :wow:
Може и без него ако това е подтекста на питането ти, само поизмии с нафта и омажи с масло или някаква смазка да нe задържа там водата...
Щом е закъсан мое лично мнение е, че е по-добре без него (защото функцията му е да пази от вода, като е закъсан по-скоро може да пази водата, която е влязла през дупката да не вземе да излезе примерно)...

@DMS: Какво стана с гумите 195/60, монтира ли ги на 145 да кажеш дали всичко е идеално с тях..?