PDA

View Full Version : 155 8V / 16V Прилики и разлики



Nikiboy
07-10-2004, 11:07
Наистина ли е толкова голяма разликата между двата двигателя по отношение на вървенето?

16 клапановата я дават 140 коня при 6300 оборота и нютон метри 165/4000, при 8 е 127/6000 и 163/5000. Ускоренията до 100 са 10.0 и 10.3 сек.

16 клапановата с верига ли е?

Kostadin
07-10-2004, 11:12
Наистина ли е толкова голяма разликата между двата двигателя по отношение на вървенето?

16 клапановата я дават 140 коня при 6300 оборота и нютон метри 165/4000, при 8 е 127/6000 и 163/5000. Ускоренията до 100 са 10.0 и 10.3 сек.

16 клапановата с верига ли е?
не беше лошо да кажеш колко куб.см. са въпросните алфи :wink: предполагам че става въпрос за 1.8 нали :lol:

WhitePower
07-10-2004, 11:13
mmnee s remak e i ot tam se razvintva po burzo

Kostadin
07-10-2004, 11:16
бяла сила и твоита ли е с верига :?:

Nikiboy
07-10-2004, 11:21
Става дума за 1.8 Мисля. че е ясно като пиша конете.

Кажете за динамиката нещо.

WhitePower
07-10-2004, 11:30
mojata e 2.0 i e s remak , az ne poznavam 16V na alfa s veriga ( moze i da ima no ne sam vizdal po malak 16V ot moja , a moze i da sam vizdal ama te vsichki izglezdat ednakvo

DiStefano
07-10-2004, 15:06
Безспорно 16В е по-добрия мотор откъм динамика, ускорение и т.н. ама е по-трошлив ...
личен опит ...
веригата нема да се скине ... докато ремъка ако стане .. ставало е и на 2 хил.км след смяна ... сери у моторетката после

virusalfa
07-10-2004, 22:14
Печове,аз карах 2.0 ts 8v-не знам някои от вас какво ги кара да мислят,че 16 клапанните измислици на Фиат са по-добри :roll: Не знам доколко сте запознати,но на 8 клапанната на смукателния вал има една система на верижното зъбно колело-това е механичен вариатор на фазите на газоразпределението.Относно ускорението-за 8 клапанна версия е 9.3сек(аз съм пробвал до 7.3-по лек наклон при изкачване-СТАВА,ПОВАРВАЙТЕ )при 16клапанната е 9.0сек.Разхода на гориво при първата е 9.7 градско ,при зругата забравих,но при тая разлика в ускорението дали си заслужава кола с ремък... :wink:

DiStefano
08-10-2004, 10:26
Аз подкрепям мнението на Вируса ...

hf hpe
08-10-2004, 11:16
... Не знам доколко сте запознати,но на 8 клапанната на смукателния вал има една система на верижното зъбно колело-това е механичен вариатор на фазите на газоразпределението...
въпросната джаджа Alfa Romeo монтира на свой автомобил още през 1979г.
Такава система има и на 16V версийте(макар че при тях фабрично има дефект, за който сме дискутирали във форума)
Иначе вярвай ми разлика между 16V и 8V версийте има доста голяма, като имам предвид динамични характеристики.