View Full Version : GTV 2.0 20V Turbo
Време е да разкрием недоопазената тайна.
След последното Туин Спарк раждане на добрият ни другар Bouncer. Неговото GTV пристигна при нас за ремонт. След като установихме щетите по мотора се взе решение да се намери донор на по-силен орган. Двигателят е 2.0 петцилиндров 20 клапанов с охльо-бохльо. След часове труд на целия ни колектив днес (вчера) късно вечерта колата запали.
Ето и малко снимки, повече - като му дойде времето.
DJ_STIVAN
28-10-2009, 18:30
Освен ревизия.... барано ли е друго по двигателя?
tokata_pz_flex
28-10-2009, 19:08
Тази кутия без преправяне ли става на мотора ? Ако не се лъжа това е кутията от ТС ... или се бъркам ? С какви полуоски е колата ?
колега пусни някоя снимка на мотора в коша,ако имаш, да видим как се е събрал вътре :photo: тампоните за захващането паснаха ли?
Турбинката ми се вижда доста едра:static: не е базова предполагам,дай още инфо
Конфигурацията,мотор,скорости,тунел,жила,преден мост,шенкели,полуоски,спирачки и амортисьори са изцяло от донора.:smackbum:
Като се има в предвид ,че кутията е с фабричен щпер и виско,НЕ е от туинспарк и спирачките са брембо 4 бутално + 305мм вентилирани дискове,а и за по голям кеф е с регулируемо кони спорт отпред.:pokey:
За момента колегата ще наваксва разликата от вървежа ,спирането и друсането:evil: спрямо предната си конфигурация,а за по нататък........,:grandpa::grandpa::nuke:
:roll2::roll2::roll2::roll2::roll2::punk:
ахам супер значи да питам рва 4 бутално брембо и дисковете 305мм са на 4по98 нали?
няма ли останали един комплект
ахам супер значи да питам рва 4 бутално брембо и дисковете 305мм са на 4по98 нали?
няма ли останали един комплект
5 болта са, Ники ;) виж снимките по-внимателно
tokata_pz_flex
30-10-2009, 01:37
Дрига , мерси за отговора :balloon: 1912 ГТВ на е 4х98 :)
5 болта са, Ники ;) виж снимките по-внимателно
оригинално са на 4 болта ма ги преправихме ;)
---------- Post added at 00:52 ---------- Previous post was at 00:49 ----------
колега пусни някоя снимка на мотора в коша,ако имаш, да видим как се е събрал вътре :photo: тампоните за захващането паснаха ли?
Турбинката ми се вижда доста едра:static: не е базова предполагам,дай още инфо
Турбинката си е стоковата мотора засега ще си е 220кс. тампоните пасват точно но инсталацията и всички агрегати към мотора са преправени ;) Още снимки ще пусна утре сутринта.
да затова ставаше въпрос щото оригинално на купето са 4 по 98 ...някой комплект някъде останал
Ето още снимки 8-)
http://bobo.clubalfaromeo.com/ExtremeService/Resize/Picture%20003_1.jpg
http://bobo.clubalfaromeo.com/ExtremeService/Resize/Picture%20004_1.jpg
http://bobo.clubalfaromeo.com/ExtremeService/Resize/Picture%20013.jpg
http://bobo.clubalfaromeo.com/ExtremeService/Resize/Picture%20014.jpg
http://bobo.clubalfaromeo.com/ExtremeService/Resize/Picture%20015.jpg
И едно филмче как тиктака на празен ход ;)
http://bobo.clubalfaromeo.com/ExtremeService/Picture 001.avi :spiteful:
33149
33150
33151
33152
33153
33154
33155
33156
още малко...
А от къе намерихте капак за този двигател (този черния имам в предвид) на алфа ромео. Или е претърпял боичка?
А от къе намерихте капак за този двигател (този черния имам в предвид) на алфа ромео. Или е претърпял боичка?
Претърпял е пълна промяна ;)
айде и аз да се изкажа. Колата е първа фаза, произведена декември 95-та. Купена и карана в Италия до нещастната 2004, когато я купува българин и я кара и там и тук. Автомобилът има перфектна сервизна книжка и сервизна история до 2004 с коректно въведени всички данни и ремонти. абе кеф пълен! първият собственик е бил страхотен ентусиаст и ГТВ-то има GTV Cup Limited оптичен пакет на Зендер е била с много ниско спортно окачване. Нашето момче купува колата, маха окачването и се започва каране по български. От самия него разбрах следното "много се радвам че най-полсе колата е при някой който я поддържа както трябва защото аз никога нямах парите да я правя като хората". Респективно не я е правил въобще. След редица некадърни майстори и още по-некадърни ремонти в началото на септември тази година най-после стана каквото отдавна се очкваше. Раждането протече бързо и без усложнения. Рожбата се оказа буталото на четвърти цилиндър, в което имаше зверка дупка, респективно надран блок и всички екстри! :hump: :new_Eyecrazy: :chair:
Почна се едно мислене - да се прави ли двигателя или да се купува друг. Решихме да се прави. Да, ама не! след последвата дисекция се излезнаха много интересни нещица :) аксиалните пластини на вала се разхождаха в картера,вала се е разхождал налява надясно,и наранил малко маслената помпа,и е изплюл двата семеринга. Пластините са "някакви" от "нещо", но в никакъв случай не са от тази кола :) резултата - надран вал и много мъки.
След последвалото отчайване Бобо намери от някъде едно купе 2.0 20V Turbo и ми отправи предложение, което не можеш да откажа. Абе, можех ама не исках :)
Екстрийм започнаха да работят по колата и мъките от мои станаха техни. Евала на момчетата за ентусиазма, евала на Дригата за нервите по окабеляването, евала на Бобо за идеята и всичко останало! вече видях колата готова, седнах в нея и даже ми позволиха да я припаля :)
сега искрено се надявам някой път да ми разрешат и да я покарам :go: :) Още не знам дали зверчето ще е всекидневка, но най-вероятно ще е. Това е за сега. Скоро ще се видим на пътя.
Малко новини по темата - колата вече почти мина разработка и съм доста доволен. За всекидневка може да се ползва, но в задръстванията особено в тези студове разхода е :lol_sign: . Имах известни драми докато си намеря джанти 16" с ЕТ под 30, за да не ми опират в новите спирачни апарати, но се оправих. Държа да отбележа, че шпера променя колата коренно - няма вече пилежи всеки път, няма олекване в завой, много по предвидима е... абе супер :)
Предстоят монтиране на допълнителните уреди за налягане и температура на маслото, но преди това трябва да се преработи централната конзола, за да ги вградя.
След това почвам интериора :)
hristiqn
08-01-2010, 18:18
Малко новини по темата - колата вече почти мина разработка и съм доста доволен. За всекидневка може да се ползва, но в задръстванията особено в тези студове разхода е :lol_sign: . Имах известни драми докато си намеря джанти 16" с ЕТ под 30, за да не ми опират в новите спирачни апарати, но се оправих. Държа да отбележа, че шпера променя колата коренно - няма вече пилежи всеки път, няма олекване в завой, много по предвидима е... абе супер :)
Предстоят монтиране на допълнителните уреди за налягане и температура на маслото, но преди това трябва да се преработи централната конзола, за да ги вградя.
След това почвам интериора :)
И на мен ефекта от шпера ми хареса определено . На какъв диаметър оставихте генерацията , че аз съм пред дилема м/у 71 и 76 мм .
И на мен ефекта от шпера ми хареса определено . На какъв диаметър оставихте генерацията , че аз съм пред дилема м/у 71 и 76 мм .
А ти 500-600кс ли ще гониш????
Генерация на 63 спокойно до над 300кс. без бекпрешър,нещо си се изсилил.
WhitePower
11-01-2010, 10:09
а това 71 само тръба без нищо ли? и даунпайпа ли ще ти е на 71 ??
hristiqn
11-01-2010, 13:33
а това 71 само тръба без нищо ли? и даунпайпа ли ще ти е на 71 ??
Засега съм я оставил на 61мм права тръба без резонатори ;) Да не цапаме темата на колегата ...
Малко ъпдейтване на темата:
Вчера си взех колата с нова генерация на 63мм. Права тръба и последно гърне. Марката може да я каже Бобо за да не объркам нещо. Официално колата мина разработка и сега ще мога да дам повече инфо как е положението.
Скоро ще сложа клипче, но звука е феноменален. :clap:
Някакво развитие ... инфо , снимки , клипчета ..... :blush:
развитие има - гръмна ми кранчето на парното и цялото табло стана в антифриз. Трагично загинаха часовника и касетофона...
скоро обещавам снмки и клипче защото е крайно време вече :)
От вчера колата е с чип и мога да каже че е като обладана от зъм демон с много тежък запек :) Тва оборотомера ще напусне много скоро щото много работа му се отвори :)
имахме някои звукови чуденки, но ги решихме след два-три тура хвърляне на боб. Евала на Бобо, Дригата и Ненко, че ми отвориха очите за тъмната страна! Империята ще победи!
В събота ще направя снимки и клипче, въпреки че колата е на гъз и има много сериозна нужда от пребоядисване.
Тва Екстремизма е нещо много опасно :)
Смяташ ли да я караш на дино, за да видиш резултата в числа?
Ъпгрейдвано ли е нещо по железата - бутала,биели,лагери,колянов вал?
Колко бара пик и холд прави турбината?
Поздрави за яката кола! На живо да се види и чуе ще е доста по-интересно от клипчета хехе
Смяташ ли да я караш на дино, за да видиш резултата в числа?
Ъпгрейдвано ли е нещо по железата - бутала,биели,лагери,колянов вал?
Колко бара пик и холд прави турбината?
Поздрави за яката кола! На живо да се види и чуе ще е доста по-интересно от клипчета хехе
Смятам да я меря на дино, да. Двигателя е изцяло сток по карантите. Пик прави 1.5, а холд е на 1.1-1.2 бара.
колата има уникален звук и возия. Момчетата от Екстрийм просто са направили шедьовър. Скоро трябва да започна интериора :)
Това е нежното й гласче:
http://www.youtube.com/watch?v=BBEYH3l6yRU
и на открито:
http://www.youtube.com/watch?v=XmHsJp0BjQE
http://media.snimka.bg/6133/018521135.jpg
Това е нежното й гласче:
http://www.youtube.com/watch?v=BBEYH3l6yRU
и на открито:
http://www.youtube.com/watch?v=XmHsJp0BjQE
Колата е пълен мармалад!!!Успехи и да я направите 400 коне!:th_up:
drajko145
03-05-2010, 15:49
Снощи я видях пред "Червило" случайно и е много готина :) браво на колегата! :):clapping:
Колата е много добра!!! Преди малко се разминахме на ул.Добротич, и останах с много добро впечатление от звука и.
Stoyan Georgiev
04-05-2010, 01:33
ще цитирам pe4e
колата е мармалад :noooo: кефиии:screwy:
alfonco147GTA
04-05-2010, 14:03
колата верно "е като обладана от зъм демон с много тежък запек"
:shocked:
DiStefano
04-05-2010, 18:29
колата е мания ... питака е мноо лют ... евала на майстерите ...
Измери ли се колата на дино?
не, пръдна турбото и сега го лекуваме :)
не, пръдна турбото и сега го лекуваме :)
Сега ще стане още по-бърза, подобно на sof_bg 156-та.
такаааааааа, вече имаме чисто нова турбина Гарет Т28 и тези дни предостои монтаж :)
Ет е сега ше видиш къв кеф ше настане. Това е правилното турбо за тоя мотор!!! Успех колега :)
Поздрави
Браво, Бояне! Да живее пуйката!!!
и пуйката вече официално живее с нов охлюв! Оглеждайте се и се ослушвайте!
Аз още събота те видях да караш по софийските булеварди :naughty:
WhitePower
31-08-2010, 17:21
и пуйката вече официално живее с нов охлюв! Оглеждайте се и се ослушвайте!
ми аз се оглеждам ама все не мога да те видя ,
Онзи ден я видях пуйката да бръмчи по Евлоги към 6 и нещо привечер. Само не видях Боян или Илия караше :-)
Боян. Дай ся 5 лв :roll2:
imam edin vapros - kak mogat da se vdignat konete na v6 turbo ?
spe4elist
08-09-2010, 21:40
imam edin vapros - kak mogat da se vdignat konete na v6 turbo ?
Колега, здравей! Добре дошъл и добре заварили! И още по-хубаво ще е, ако си комуникираме на Кирилица. А най-добре - Задължително на Кирилица. Приятно пребиваване и успех.
WhitePower
08-09-2010, 23:47
imam edin vapros - kak mogat da se vdignat konete na v6 turbo ?
лесно
Малко да раздвижим темата :)
както повечето от вас видяха на Итлафеста вече имаме нов интериор :) Салона е Момо с червена кожа от друго ГТВ.
В момента се търсят уреди - бууст метър, налягане на масло и температура на масло. Също така се търси и тапицер, който да претапицира волана и скоростния лост. Напролет предстои пребоядисване и нови джанти. Мисля да мина на 17-ки, а 18-ките да отидат на 159-ката.
Малко да раздвижим темата :)
както повечето от вас видяха на Итлафеста вече имаме нов интериор :) Салона е Момо с червена кожа от друго ГТВ.
В момента се търсят уреди - бууст метър, налягане на масло и температура на масло. Също така се търси и тапицер, който да претапицира волана и скоростния лост. Напролет предстои пребоядисване и нови джанти. Мисля да мина на 17-ки, а 18-ките да отидат на 159-ката.
Салончето е чуудно, чудно... ;-) :yes:
badmadafaka
13-01-2011, 13:23
Доста си си играл щом и мокета си сменил... :yes:
Екстра е салона - най-добрия за тая кола според мен :yes:
Супер е салона,има тапицер в Хаджи Димитър добър,някъде по темите има координати,аз не знам къде се намира точно,помня само че караше 159-ка.А джанти от гтв на 159 май не стават само с раздвижни болтове,май и втулки трябват?!
Тапицера в ХД аз го знам каде е ако има нужда ще опътвам.
Бояне виждам че шофиорскаата седалка се позахабила което е кофти понеже салона е много хубав,моя съвет е да се заредиш с хубава козметика и редовно да го потдържаш,ако и предишния собственик му е обръщал внимание нямаше да се стигне до това протъркване.
Иначе честито много хубаво изглежда! ;)
Малко да раздвижим темата :)
както повечето от вас видяха на Итлафеста вече имаме нов интериор :) Салона е Момо с червена кожа от друго ГТВ.
В момента се търсят уреди - бууст метър, налягане на масло и температура на масло. Също така се търси и тапицер, който да претапицира волана и скоростния лост. Напролет предстои пребоядисване и нови джанти. Мисля да мина на 17-ки, а 18-ките да отидат на 159-ката.
Майка как ще сложиш джанти 5x100 на 5x110:oops::oops::oops:
лесно, друже :) жантите на ОЗъ са с десет дупки и се предвидени за 5х100 или 5х110 :) Бах тоз див късмет! Все едно съм знаел! Ако на няко й му излезнат хубави 17-ки с борд на 5х98 или 5х100 да свирка.
А мокета Боби 33 се измъчи да го сменя, пък то отдолу кви неща излезнаха...шок и ужасТ!
Интериора ти е като моя - червено Момо с червен мокет :) Кефи:)
лесно, друже :) жантите на ОЗъ са с десет дупки и се предвидени за 5х100 или 5х110 :) Бах тоз див късмет! Все едно съм знаел! Ако на няко й му излезнат хубави 17-ки с борд на 5х98 или 5х100 да свирка.
А мокета Боби 33 се измъчи да го сменя, пък то отдолу кви неща излезнаха...шок и ужасТ!
Ми нали са италиански,може да са предвидени и за 159.:-D
Време е за леко раздвижване.
Трябва да подменя шофьорската седалка със спортна такава, защото дори червеното Момо не издържа повече от година и се счупи. В момента жестоко се колебая каква седалка да сложа. Харесал съм си два модела:
Спарко:
http://www.prospeed.bg/bg/product/5489/0
ОМП:
http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=HA/750/N
Разглеждах и някакви китайски реплики, но не ми се рискува с тях, защото им нямам вяра. Държа седалкада да има функция за регулиране на облегалката и да е "по-ниска" от нормалната седлака, защото сега главата ми се удря в тавана.
Давайте акъл.
Другото което съм харесал са измервателни уреди. Харесал съм си бууст метър, налягане на масло и температура на масло от марката ProSport, а серията е PK. Пише че са американски ама нещо ме съмнява. Някой знае ли как стои въпроса с тези артикули?
ОМП-то е по-добро. Сядал съм в такова. В другата не съм, но ми изглежда по-дървена.
WhitePower
18-05-2012, 13:55
то тука всичко зависи от монтажа , за височината ;)
аз бих си взел нещо подобно
http://www.ebay.co.uk/itm/Sparco-R333-Sport-Road-Seat-Base-Mounted-Grey-Red-High-Quality-/200731307487?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ebc84addf#ht_1786wt_1185
Не е лошо това Спарко, но няма да ми се връзва много с червения интериор, а и не знам дали ще се събере в колата. Имайте предвид, че това е евридейка, а не пистова или драг бегачка - демек гоним и функционалност и дизайн.
badmadafaka
18-05-2012, 14:32
Някои марки (като BRIDE например) имат готови релси за монтаж на техните седалки, направени за различните модели коли - от това по-културен начин за мен няма (ако можеш да си го позволиш).
Ето за какво говоря:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=bride&_sacat=9800&_odkw=bride&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
WhitePower
18-05-2012, 14:48
Не е лошо това Спарко, но няма да ми се връзва много с червения интериор, а и не знам дали ще се събере в колата. Имайте предвид, че това е евридейка, а не пистова или драг бегачка - демек гоним и функционалност и дизайн.
за събиране ще се събере , ама ти си преценяваш с интериора кое и как
---------- Post added at 14:48 ---------- Previous post was at 14:47 ----------
Някои марки (като BRIDE например) имат готови релси за монтаж на техните седалки, направени за различните модели коли - от това по-културен начин за мен няма (ако можеш да си го позволиш).
Ето за какво говоря:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=bride&_sacat=9800&_odkw=bride&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
от тези релси нищо не става, мойте бяха с такива и не ми изкефи и ги изхвърлих и си монтирах седалкие на оригиналните релси :)
и сега си ги движа напред назах на горе и на долу ;)
за съжаление дясната малко я пбърках и е по висока с 1 см
Лимита за седалка ми е макс 500 лв.
вярно е. Ще се ходи да Овърдрайв да седя в ОМП-то и да видим.
За уредите нещо да кажете?
Също така попаднах на някакви уж "немски" FK седалки ама нещоооо.....
Бели са. VDO са много добър варинат ама доста скъпички идват...
Всъщност сега като погледнах са си колкото и тези американските - около 300 лв ще ми стъпят и трите. Някакви идеи кой ги продава в БГ
badmadafaka
18-05-2012, 16:04
...от тези релси нищо не става, мойте бяха с такива и не ми изкефи и ги изхвърлих и си монтирах седалкие на оригиналните релси...
Мисля, че бъркаш. По принцип всяка седалка си идва с НЯКАКВИ релси, които в най-добрия случай можеш да завариш на пода на колата... Това, което аз имах предвид са релси, произведени от производителя на седалката и направени да са plug&play в точно твоя модел кола... ;-)
Лимита за седалка ми е макс 500 лв.
Колегата ВЕТ продаваше 2 броя спарко кожени с един куп настройки и сгъващи се....черни на цвят с отвори за колани. Питай го.
Аз на времето не намерих в БГ и си ги поръчах от alfisti.net.
Между другото Проспиид ги продават, ама излизаше по-скъпо. Не забравяй, че освен уредите ти трябват и съответните датчици за налягане и температура на маслото. Всичко излизаше към 400лв. за трите уреда и двата датчика.
...ааа и подсвтката трябва да им се смени, защото е доста мижава. Ама ако стигнеш до там, имам решение (LED)
ами то май май на Купето датчиците са си VDO и не се налага смяна, ама най-добре Дригата да каже. Преди поръчка ще се допитвам до него
WhitePower
18-05-2012, 17:05
от всички уреди до сега най съм доволен от D1 spec
http://www.youtube.com/watch?v=7hNYiN4bkYw
Апекси И най добрите Defi
с китачета вече не ми се занимава а новите са фешън
Каквато и спортна седалка да сложиш на фона на какъвто и да е салон в колата ще е с много голяма липса на "дизайн". Ако търсиш функционалност и дизайн и запазване на някакъв приличен вид потърси си предни седалки от Brera.
Относно уредите:
http://www.youtube.com/watch?v=Cv_Hk6HUPzU
Супер дизайн, доказана функционалност.
Заложи на оригинална спарко седалка, като ако искаш и някакво удобство гледай към Pro2000. Нови с изтекла хомологация могат да се намерят за около 450-500лв. А тук може да погледнеш малко размери http://www.sparcousa.com/resourceFiles/26.pdf
Бели са. VDO са много добър варинат ама доста скъпички идват...
Всъщност сега като погледнах са си колкото и тези американските - около 300 лв ще ми стъпят и трите. Някакви идеи кой ги продава в БГ
Ники Спаркото от Варна предлага бели, семпли, подобни на VDO уреди и други интересни неща Боянкис, дрънни му ако искаш... уреди (http://www.adventurecar.com/bulcategorie/Pagina%20strumenti%20economici%204%20BG%20%20-%202008.pdf), сайт (http://www.adventurecar.com/catalogo.tuning.bl.php) ;)
След два дни разходки мога да кажа следното:
- В Овърдрайв друсат гъби. Нямаха налични седалки OMP, които да не са корита и разликата в цената на сайта им и в магазина е 100лв + .
- В Проспийд продават една много симпатична седалка Спарко R100 черна за 480 лв, но нещо ми се струва че и тя няма да оцелее дълго време.
- Гледам в нета един модел на D2 Racing Sport който се води регулируемо корито за дрфит и адски много ме кефи, защото има метален гръб, който държи точно там къде искам.
- В проспийд имат много приятни уреди VDO на перфектни цени - между 60 и 120 лв без датчика. Остава да видя моят датчик дали се разбира с тях и ако не да си куп и датчик.
Ако някой може да ми каже кой модел е тази седалка на Д2
Колеги,
колата май ще се продава в скоро време. В момента е в сервиза за смяна на съединител, ремонт на предно окачване и предни дискове и накладки.
Цената ще е 8500 лв. Напред в темата можете да видите как и какво е сменяно по нея.
:chair: защоооо...????!!!!!:hitbycupid:
Защото от от както се роди дъщеря ми не я карам изобщо, а брат ми иска дръг тип автомобил вече. Ще видим. То вече всичко сменихме по нея, мама му стара.
Bobo Markov
18-05-2015, 23:08
брееее Адаш, таз кола я знам откак я взехте - голяма радост ви беше ама то оттогава минаха и маса години малко съжалявам, че я продаваш ... и ако имате път пак към тоя лекар за малката (това не ти го пожелавам) вземи удари един телефон :)
Честно казано не знам как сърце би ви дало да я продадете. Дано попадне в ценител, защото колата наистина много радва. Дано! :)
Колеги,
колата е пусната в раздел "Продажби". Цената е 8500 лв.
injekciona
02-06-2015, 14:39
Документално как седят нещата с колата, озаконена ли е с новия мотор?
Не. В талона е със стария мотор и респективно на старите коне.
Не. В талона е със стария мотор и респективно на старите коне.
Така реално може да се продаде само в София, за да не сменятт номерата, иначе отива на каналите, проверки и т.н.
само за София друг начин няма ...
Така, де... То си го пише в обявата. Сега, има начин да се оправят документите... ама не тук...
don_pepone
04-06-2015, 23:16
Ако има валиден технически преглед при пререгистрация в друг град не я гледат на канал, а само и слагат номерата ;)
Има напълно валиден технически преглед и платени данъци и застраховки за 2015 г.
Ако има валиден технически преглед при пререгистрация в друг град не я гледат на канал, а само и слагат номерата ;)
Де да ставаше така
Колата скоро ще мине Технотест, за да се впише новият мотор в документите и всичко да е ок. От вчера е с нови дискове и накладки и няколкостотин дребни ремонта за една торба пари...
А още продава ли се или вече отпадна от продажби?
Jivko7777
27-08-2016, 17:18
А още продава ли се или вече отпадна от продажби?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90005
Пичове,
колата е на пазара отново. Цената е 6500. В момента е в Екстрийм сервиз за преглед и може да се гледа и пробва след като излезе.
за повече инфо - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90005
за последните няколко месеца са сменени двете помпи на съединителя, двигателя е прегледан и обслужен - сменена е един дефектирал инжектор. Ходовата част е прегледана и без забележки.
В момента има единствено забележки по боята - на две места боята се люпи.
Просто й мина времето на тази кола за мен и брат ми - продава се.
ЦЕНА 5000 лв
Продадена. Новият собственик да прецени дали да заключи темата или ще се похвали.
Хаха :) Чак сега виждам ...
Е хваля се.... От няколко дена си търся повод да изляза да покарам ... Има ебати якия звук. То явмо темата ще продължи , щото съм замислил и вече напазарувал някои работи .... Чакам да и се нарадвам още няколко дена и започвам разглобяванките ...
До бизнас парка я виждах паркирана.
Секси е :)
Хаха :) Чак сега виждам ...
Е хваля се.... От няколко дена си търся повод да изляза да покарам ... Има ебати якия звук. То явмо темата ще продължи , щото съм замислил и вече напазарувал някои работи .... Чакам да и се нарадвам още няколко дена и започвам разглобяванките ...
Е това се казва луд фен. Браво! И честито за новата покупка! :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.