PDA

View Full Version : 156 2.0 20V Turbo



V_A_N_K_A_T_A
30-12-2009, 23:12
Вече доста хора разбраха за проекта,някои дори го видяха в завършен вид,затова реших,че е време да пусна тема...
Малко за колата:
Двигателя е от Fiat Coupe - 2.0 20V Turbo.Колата донор намерих от Англия и внесох сам,единствено с тази цел.От нея в 156 отидоха двигателя,електрониката,скоростната кутия,която е с Viscodrive,тунела на скоростите със жилата и скоростния лост и малка част от генерацията.При свалянето на мотора се оказа,че той тече почти отвсякъде,има скъсани тампони и спукан изпускателен колектор.Всичко това е поправено...Двигателя не е отварян.
Прехвърлянето и още куп други операции бяха компетентно извършени от екипа на Екстрийм!
В обявата за Купето пишеше,че британците са поставили чип,премахващ всички ограничения :tooth: , който в последствие се оказа,че е създал доста такива ;) ,но затова ще се погрижи Бобо след празниците.Ще има и дино графики за доказване на постигнатото.Турбината е оригиналната,прясно рециклирана.Генерацията е 63мм. права тръба,само със задно гърне.Колата е учудващо тиха при скорости от 110 нагоре :new_Eyecrazy: ,но не и при ускорение на ниски скорости :BIGsmile: Има blow off Bailey,който си беше от купето и от който съм много доволен,пък и е доста културен и не привличам пуйки :tooth: Маслото е Selenia Racing 10W60,а филтъра е уникална рацерска гъба :D
В момента,освен чипа има и други проблеми,които,най-вероятно се дължат на заминал дебитомер :stretcher:
Като начало,за зимния период колата е все още със оригиналните си спирачни дискове и апарати и зимни гуми на 15 цолови колелета.НО,това много скоро ще се промени.Не е сигурно,обаче,дали апаратите от купето(4 бутално Брембо) ще могат да се приспособят.
Същото важи и за окачването,в момента единствените промени по него са полиуретановите тампони на стаб щангата и 40мм. Eibach пружини,като и тук се очакват промени.
Ето и няколко клипа:
Свалянето на мотора http://www.youtube.com/watch?v=BFiEKNR13ME&feature=channel
Първото палене: http://www.youtube.com/watch?v=ouRrGEmPElg
Малко от ускорението на купето: http://www.youtube.com/watch?v=HaaJ_5S7OYk&feature=channel

Специални благодарности на екипа на Екстрийм сервиз!Най-вече на Добри(drigata),който беше главен отговорник за моята кола,както и на Венци,Боби,Мъри,Шого,Нено и Бобо(той е виновен за започването на проекта).Евала момчета,не можеше да стане по-добре! :big_bow_down:

Засега от мен толкова...Другите сигурно също ще добавят по нещо,а и още снимки
Весел празник :)

Da_Fuse
30-12-2009, 23:39
Страшна е станала, а и звука е много добър!!! Като гледам и ускорението е доста добро:whip: :devil:
Само едно мога да кажа: "Хвала на такъви ентусиасти и осъществяващите проекта проектанти!!!"


п.п. Един въпрос, как турбото прави толкова налягане на място, та чак да изпуска блоу офф-а, че нали си трябва натоварване за да се развърти като хората турбинката?!:new_Eyecrazy:

голямата риба
30-12-2009, 23:45
Знам, че там в Екстрим нещо са станали големи фенове на селения, но според мен маслото не е правилно.
Ако питаш мен истината за тези коли си остава льоман-а.
Тези мотори не са от най-издръжливите на издевателства.

Dexer
31-12-2009, 00:29
Колега, ти ли ме изпреварваше вчера от дървеница към околовръстното?

Ако си бил ти - хубав звук ти вади колата

V_A_N_K_A_T_A
31-12-2009, 00:57
Страшна е станала, а и звука е много добър!!! Като гледам и ускорението е доста добро:whip: :devil:
Само едно мога да кажа: "Хвала на такъви ентусиасти и осъществяващите проекта проектанти!!!"


п.п. Един въпрос, как турбото прави толкова налягане на място, та чак да изпуска блоу офф-а, че нали си трябва натоварване за да се развърти като хората турбинката?!:new_Eyecrazy:

Този Blow off е доста чувствителен.


Знам, че там в Екстрим нещо са станали големи фенове на селения, но според мен маслото не е правилно.
Ако питаш мен истината за тези коли си остава льоман-а.
Тези мотори не са от най-издръжливите на издевателства.

Ами така реши Бобо.Разликата в парите между двете масла е сравнително малка...нямам против следващия път да пробваме с Мотул :roll:


Колега, ти ли ме изпреварваше вчера от дървеница към околовръстното?

Ако си бил ти - хубав звук ти вади колата

Да,аз бях :) Даже ти пуснах аварийни и ти свирнах,като завивах към Арената ;)

Jivko7777
31-12-2009, 01:23
Чудесен проект, браво на всички Вас!
Явно това е бил Фиата над който си изкарваха яда момчетата :)
И да те попитам нещо това купе на 156-та същото ли е на което беше 2.0 ТС и ако е така какво направи с двигателя?

Bobo
31-12-2009, 03:17
Знам, че там в Екстрим нещо са станали големи фенове на селения, но според мен маслото не е правилно.
Ако питаш мен истината за тези коли си остава льоман-а.
Тези мотори не са от най-издръжливите на издевателства.

Господин специалист по маслата да вземеш да прочетеш че льоман се използва за състезателни коли и не е особенно подходящ за всекидневки ;) Освен това тоя матор си е сток само с некъв чеп и съвсем не е напънат а пък фиат разправят че максимално доброто масло за него е 10/60 на тутела, което пък от своя страна е светлинни години зад селенията ;) айде сега да ме обориш? Като имаш предвид че льоман е двойно естерно масло съответно пробега му е приблизително наполовина на синтетиката и на всичкото отгоре 20/60 за зимна употреба направо се е утрепало;)

голямата риба
31-12-2009, 08:12
Уффф Бобо теми за маслата колкото искаш.
Аз дадох да се разбере, че съм пристрастен.
НО като гледам подписа на собственика, съм сигурен че тази кола ще се кара само на заварка.
И времето ще покаже кой от двама ни е прав.

acko88
31-12-2009, 09:35
Първо честито!

Тези апарати за колко мм диск са?Имам предвид 4 буталните.

ФЕРАРИСТ
31-12-2009, 10:18
Няколко въпроса - точките на захващане на комплекта двг и ск кутия едни и същи ли са спрямо 156, както и тампоните на двг?
- Оригинално има ли датчик за налягане на масло, и ако няма къде забихте този дето отчита в момента?
- електрониката към таблото не е преправяна за 156ските уреди, или се ползват тия на Фиата?

WhitePower
31-12-2009, 13:00
ммм добре е станало а и звука ми е познат ;)))
това са едни от най шумните клапани който някога съм чувал и ги препоръчвам на всички турбинатори ;)) със налягания до 1.7 бара ( въпреки ме съмнява да изпусне на по голлямо налягане)

Bobo
02-01-2010, 13:59
ммм добре е станало а и звука ми е познат ;)))
това са едни от най шумните клапани който някога съм чувал и ги препоръчвам на всички турбинатори ;)) със налягания до 1.7 бара ( въпреки ме съмнява да изпусне на по голлямо налягане)

Ми аз знам едно пунто дето на 1.6 почва да изпуска ;)

---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:56 ----------


Първо честито!

Тези апарати за колко мм диск са?Имам предвид 4 буталните.

305мм.

---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:57 ----------


Няколко въпроса - точките на захващане на комплекта двг и ск кутия едни и същи ли са спрямо 156, както и тампоните на двг?
- Оригинално има ли датчик за налягане на масло, и ако няма къде забихте този дето отчита в момента?
- електрониката към таблото не е преправяна за 156ските уреди, или се ползват тия на Фиата?

Точките са си същите ;)
Датчик си има оригинално и повярвай ми да сложиш допълнителен или да смениш този с друг е мишън импосибъл на тоя матор;)
Електрониката към таблото е "леко напасната" въпреки това не на 100% ;)

ФЕРАРИСТ
02-01-2010, 15:11
Точките са си същите ;)
Датчик си има оригинално и повярвай ми да сложиш допълнителен или да смениш този с друг е мишън импосибъл на тоя матор;)
Електрониката към таблото е "леко напасната" въпреки това не на 100% ;)
Бютифул......мерси, ще трябва да разширя взора към обединеното кралство.....

V_A_N_K_A_T_A
02-01-2010, 22:19
НО като гледам подписа на собственика, съм сигурен че тази кола ще се кара само на заварка.
И времето ще покаже кой от двама ни е прав.

Много интересно предположение :D "Заварка" предполагам значи с всичката газ... :roll: Колкото и да е странно,от както е с тоя двигател,карам доста по-нормално и в 80% от времето е само в атмосферен режим ;)

П.П
Какво точно в подписа ми те накара да мислиш така? :shock:

голямата риба
02-01-2010, 22:32
Много интересно предположение :D "Заварка" предполагам значи с всичката газ... :roll: Колкото и да е странно,от както е с тоя двигател,карам доста по-нормално и в 80% от времето е само в атмосферен режим ;)

П.П
Какво точно в подписа ми те накара да мислиш така? :shock:
това, че не ти е единствена кола
скоро ще осъзнаеш, че не става за ежедневна
и когато я подкарваш, ще е на пълна газ

за другото както казах, времето ще покаже

V_A_N_K_A_T_A
02-01-2010, 23:16
Разбирам те... По принцип,колата е напълно приложима за ежедневна употреба.Това беше една от основните ми цели.Но,разбира се,не се знае какви акъли ще ми дойдат.

LEVSKI
05-01-2010, 17:29
Аз съм със същия мотор и карам с каквото ми попадне масло. В момента съм с "някакво" 5w40. Карал съм и със Селения Голд. По скоро в случая е актуален въпроса, почернява ли маслото скоро след като се налее в мотора, и каква температура държи. Иначе незнам как колегата успяв да кара през 80% от времето в атмосферен режим, при моето шофиране е точно обратното.

V_A_N_K_A_T_A
06-01-2010, 12:48
Ангеле, айде не се излагайте турбо кола в атмосферен режим :flirt:
Явно звучи много странно,ама при мен се получава ;) Не съм казал,че я карам постоянно така,просто в момента с тези проблеми гледам да не я "мачкам" толкова,а и е приятно... :)


Бе в задръстванията става, ма колегата сигурно като си тръгне през уикенда към "Кинана" ще и стопи буталата, нал тъй артик ;-)
:tooth: Тук усещам Хасковска жилка :D Честно казано вече я прибирах към "Кинана" и знам колко върви ;)


За да не съм тотално офф,ето така изглежда колата в момента...

BUH
06-01-2010, 15:27
Колега боен въпрос :)
с бензиновата помпа от купето ли си или с на алафата :)

drigata
06-01-2010, 18:22
Не само бензиновата помпа е от купето,ами и тръбопроводите.:evil:

littlesister
06-01-2010, 22:36
тъй като виждам,че е доста по-нисичка от стандартната ще те питам какво и е окачването,кога си го сменял,кви пари и дали мърда по завоите или е стабилно залепена на пътя?

V_A_N_K_A_T_A
07-01-2010, 15:34
тъй като виждам,че е доста по-нисичка от стандартната ще те питам какво и е окачването,кога си го сменял,кви пари и дали мърда по завоите или е стабилно залепена на пътя?

Доста е по-ниска,да.Има пружини Eibach 40/40.Поведението се подобри чувствително.И все пак не препоръчвам на никого да си слага само пружини.Добре е да са в комбинация с амортисьори ;)

oem
07-01-2010, 18:12
Доста е по-ниска,да.Има пружини Eibach 40/40.Поведението се подобри чувствително.И все пак не препоръчвам на никого да си слага само пружини.Добре е да са в комбинация с амортисьори ;)

Колега, то няма такъв Eibach 40/40 za 156. Спортлайн-а е 45/50 мисля. Про-кит-а е 30/30.

V_A_N_K_A_T_A
08-01-2010, 00:14
Може,не споря.Имам някъде pdf-ски файл,но сега ме мързи да търся.Мисля,че не е про кит.Пружината е от червените,а доколкото си спомням и ти си с такива.Така или иначе,колата падна с доста...

oem
08-01-2010, 10:13
Може,не споря.Имам някъде pdf-ски файл,но сега ме мързи да търся.Мисля,че не е про кит.Пружината е от червените,а доколкото си спомням и ти си с такива.Така или иначе,колата падна с доста...

Не се лъжи по цвета :) Пружините и имат номер. Про-кит може да е червен, може и да е черен :) Спортлайн-също е така.

По номера на пружината се вижда каква е точно. Но като гледам предницата ти е доооста забита. Мойта не е толкова ниска.

thecleaner
08-01-2010, 10:22
Не се лъжи по цвета :) Пружините и имат номер. Про-кит може да е червен, може и да е черен :) Спортлайн-също е така.

По номера на пружината се вижда каква е точно. Но като гледам предницата ти е доооста забита. Мойта не е толкова ниска.

Ти си с по лек двигател макар и минимално според мен и това има значение.

oem
08-01-2010, 10:58
Ти си с по лек двигател макар и минимално според мен и това има значение.

На място като седи колата няма значение. Седни му на предния капак да видиш, че няма да мръдне колата :)

Da_Fuse
08-01-2010, 11:05
Абе остави тая работа... 5-така си е с 1/4 по-тежък, и на място и в движение...

oem
08-01-2010, 11:31
Абе остави тая работа... 5-така си е с 1/4 по-тежък, и на място и в движение...

Аз като седна на калника отпред (подчертавам само на единия) не мръдва ама въобще да се смъкне на долу. 80 кг. съм. С колко фиатския мотор да е по-тежък от ТС-а?

Този спор е излишен. Най-добре колегата да си види номерчето на пруйините и ще се разбере с какви пружини е. Щото ако е със Спортлайн, те возят малко по-твърдичко от про-кит.

V_A_N_K_A_T_A
08-01-2010, 12:29
Почти съм сигурен,че са същите.Номера е EW1020001VA ;) И наистина тоя мотор е много тежък,може би е по-тежък и от V6...а нищо чудно и пружините да са поомекнали :roll:

oem
08-01-2010, 13:39
Почти съм сигурен,че са същите.Номера е EW1020001VA ;) И наистина тоя мотор е много тежък,може би е по-тежък и от V6...а нищо чудно и пружините да са поомекнали :roll:

Еми тези са като моите :) Прокит 30/30 :) Но явно верно си е тежичко. Моята предница, не е чак толкова набита. Трбявало е да си сложиш Eibach за jtd. И ако искаш да слагаш такива има човек дето търси точно като твоите. Пиши ми на лично ако решиш да ги сменяш. Веднага ще ги спазарим.

V_A_N_K_A_T_A
05-06-2010, 13:19
Малко инфо за колата....
От 2 месеца,вече е с чип (1.4 бара бууст).Замерена е на диното на Маднес моторспорт,в Пловдив.Оказа се,че интъркуулъра е прекалено малък и има много лошо обдухване,заради разположението си,както се вижда и по стойностите...тепърва ще бъде подменен с челен такъв.На всеки рън,мощността падаше с 10-15 к.с.
Поставихме и някакви спортни амортисьори на ФК.Не знам дали е от марката,но подобрението e минимално.
Набавил съм полиуретанови тампони и 4 бутално Брембо от Алфа 166,които,също тепърва ще бъдат монтирани.
Новото по външния вид са фаровете с лупи(благодарение на колегата mirchozo) и 17 цоловите колелета от ГТВ. 7,5J ET30,5 с гуми Vredestein Ultrac Sessanta 225/45
За резултатите от драг-а,мисля,че всички знаят...
Клипа от диното:
http://www.youtube.com/watch?v=Gz4Os4VSKBw

Flame
05-06-2010, 14:28
Браво баце,колата се развива все по-добре,сега си с оригиналния кулер,така ли?А имаш ли проблеми с разстоянието между предните гуми и калниците,защото е бая нисичка отпред?

mirchozo
06-06-2010, 15:08
Браво Ванка, направи едно клипче как дърпа колицата, гледам нелоши показатели на диното, предполагам като поизчистиш някой неща ще потръгне още по-здраво. Поздравления и за "коуеутата", много отварят тия джанти просто...

PE4E
06-06-2010, 18:29
Много зъл демон е тая кола.....успех колега и следващия път да пуснеш дино с 300+ :plane: :jason2:

V_A_N_K_A_T_A
06-06-2010, 22:35
Радвам се,че ви допада :)
Да,в момента е с оригиналния кулер.Вече избрахме нов с Добри.
Пускам още няколко клипчета от драг дей-я,на които се вижда горе-долу как е колата.Голямо благодаря на Иван(Furious 155),защото клиповете са негови,аз само ги качих в youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=M6iUvYhD_7E - с Бобо

http://www.youtube.com/watch?v=mUbuLoCPGAs - с Дригата (има още 2 старта с него,но ги няма на клипове)

http://www.youtube.com/watch?v=we8rVZOamEY - мисля,че това беше най-доброто време... 13.8

Stoyan Georgiev
07-06-2010, 15:58
звукът е чуден, поздравления за колата :)

Hassel
15-07-2010, 15:25
Браво Ванко. Няколко сутрини засичам красавицата в Бизнес Парк-а и звука е уникаленнннн...как се цеди само не е истина. А тоя блоу-офф направо пълни. Супер е станала. Мисли за по голямо турбо. Нещо от рода на ГТ28РС примерно или от сорта. Лудница е колата. Остани некоя сутрин като идваш да направим мохабет, че имам да те питам мноого неща за този 2.0 20В.

Поздрави

TMAX
15-07-2010, 15:38
БРАВО КОЛЕГА!Машината ме изпълни!Истинска резачка :jason2:

V_A_N_K_A_T_A
20-08-2010, 19:28
С нескрито задоволство ъпдейтвам,че от вчера колата е изцяло полиуретанизирана...
Чак е трудно да се познае,че е 156-ца :tooth:
Тампоните са Powerflex,а майстор-Дригата :kissy:
Честито на печелившите.

oem
21-08-2010, 10:11
Честито за бъдещата нова скърцалка на форума :punk:

Сега сериозно. Оригиналната смазка ли сложихте? Аз нея сложих и след 1 година всичко скърца и от смазка няма и помен.

ludkanar
21-08-2010, 11:19
С нескрито задоволство ъпдейтвам,че от вчера колата е изцяло полиуретанизирана...
Чак е трудно да се познае,че е 156-ца :tooth:
Тампоните са Powerflex,а майстор-Дригата :kissy:
Честито на печелившите.

Ванка а тия тампони колко пара са?Колата ти става маняшка със здраве да си я караш.

digitalundgrd
21-08-2010, 12:59
Честито за бъдещата нова скърцалка на форума :punk:

Сега сериозно. Оригиналната смазка ли сложихте? Аз нея сложих и след 1 година всичко скърца и от смазка няма и помен.

Като цяло полиуретана си иска поддръжка и мазане от време на време...И във форума на БМВ, и в АЛфа оунъра, ако прочетеш и техните поверфлекси скърцат....


Честито на Ванката, колата му наистина е много яка и направена ;)

littlesister
22-08-2010, 01:04
само да питам с фарчетата с лупичките от къде се сдоби,че съм търсил и нема много много..... ?

nkn66
24-08-2010, 03:26
Браво колега! Харесва ми колата

V_A_N_K_A_T_A
05-09-2010, 22:59
Гледам,че чичо вече е постнал снимки в Екстрийм раздела,затова нека и тук да напиша....
От 2 дни е налице последната промяна по колата,а именно челен интъркуулър.
Размера му е 600/200/70.
А,резултата е,че съединителя ми вече приплъзва доста :tooth:
Тук е момента да кажа едно голямо Благодаря на Иво-Фантазията ;) Естествено и на Добри :)
Ето и малко снимков материал.

Събев
05-09-2010, 23:36
Браво Ванко!!!
Колата става все по-добра!

sof_bg
05-09-2010, 23:40
Страхотна е :bowdown:

Flame
06-09-2010, 00:11
Супер е,а и изглежда много лошо.

Ivanov_
06-09-2010, 01:34
Еваляя... всеки път като минеш покрай мен се появява усмивка на лицето ми... колата е звяр! Браво!:evil:

thecleaner
06-09-2010, 01:38
Дека са ти алогените бре хахаха, добре е станала колата браво ;)

ЗМЕЯ!
06-09-2010, 10:34
Дека са ти алогените бре хахаха, добре е станала колата браво ;)

Паднали са в боя как къде...?! :tooth:

Колата радва много и поздравления за вложения ентусиазъм, но беше хубаво(да не кажа задължително) турбо пътищата да се хванат с усилени V скоби за да не ти плюе маркучите.

Ся верно, че при теб нема да има чак такова налягане кат при печките, но за да ти е мирна главата аз бих сложил такива...
Успех в проекта! :cheers:

п.п.Колко коня гоните и на какво налягане ще караш?

mirchozo
06-09-2010, 10:49
супер е станала колата, само се пази от бързи насрещно движещи се котки, кучета и тем подобни, някой път идват с такава скорост че... :hehehm:

V_A_N_K_A_T_A
08-09-2010, 16:08
Паднали са в боя как къде...?! :tooth:

Колата радва много и поздравления за вложения ентусиазъм, но беше хубаво(да не кажа задължително) турбо пътищата да се хванат с усилени V скоби за да не ти плюе маркучите.

Ся верно, че при теб нема да има чак такова налягане кат при печките, но за да ти е мирна главата аз бих сложил такива...
Успех в проекта! :cheers:

п.п.Колко коня гоните и на какво налягане ще караш?

Прав си за Т-болт скобите,но наистина не карам на 2 бара,а и предвиждам промени в близко бъдеще. :)
Не гоним конкретни коне,колкото повече,толкова повече.Засега е със стандартното турбо на 1,4 бара,но се подготвям за ново лагерно с къстъм колектор.


супер е станала колата, само се пази от бързи насрещно движещи се котки, кучета и тем подобни, някой път идват с такава скорост че... :hehehm:

Късно ме предупреди :tooth:
Като се прибирах миналата вечер по магистралат минах през някаква гума или пластмаса,която не видях...но няма големи поражения :)

Благодаря на всички,радвам се че ви допада и ще се видим в Хасково :D

Hassel
11-09-2010, 15:08
Аууу злобааа. Много радва Ванко, браво :)

ПС: Хвани се отбий тия дни да полафим в Бизнес Парк-а. Утре сме нощна ;)


Поздрави :)

ФЕРАРИСТ
02-12-2010, 12:27
Да питам тия дето знаят нещата по колата, с оригиналната си бенз помпа ли е, или с Уалбро?
Че ми се замота едно уалбро почти без пари, англичанчетата казват че до 300 коня може и със стоковата, други казват че Уалбро е задължителна, и нещо се двоумя.....

bouncer
02-12-2010, 15:45
Слагай Уалброто! Няма какво да се колебаеш! Нормалната може и да издържи ама ако я понапънеш малко и ще издъхне без време.

WhitePower
02-12-2010, 17:31
ти поне го значеш от опит ,
Слагай валброто
и аз съм с валбро пък не съм 300 коня
тва как ти звучи

freekyou
03-12-2010, 09:59
Много е яка колата братле, браво за вложения труд и да късаш наред с нея !!!!!! :big_love:

ФЕРАРИСТ
03-12-2010, 15:55
ти поне го значеш от опит ,
Слагай валброто
и аз съм с валбро пък не съм 300 коня
тва как ти звучи
Мерси за инфото - от мен да мине, зех го, ще го сложа....

V_A_N_K_A_T_A
14-04-2012, 02:12
Един ъп,след доста време.....отвлякох се с разни дизели и чужди атмосферки :Bolt:
В момента съм с Т04Е хибрид турбо от един турбо-боксер. ;)
Засега,временно турбината ще остане тази,поради ред причини, независещи от мен. Последната графика на колата е около 306 коня и 360 нютона.
Видео от диното - http://www.youtube.com/watch?v=YY8bJInZYDQ&feature=plcp&context=C4b9579eVDvjVQa1PpcFPDNsrepj9mPjY5GdzVlz6Y gzr3FkmMMV4%3D
Графиката я има в този пост: http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=947649&postcount=19
Това беше на 1.1 холд бууст. В момента колата е на 1.3. Предполагаеми коне-около 320-330.
Абсолютно всичко по мотора е сток. Съединителя също.
Набавени са материали за тръбен колектор,както и нови 630 кубикови инжектори. Генерацията вече е неръждаема, 70мм., без гърнета.

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=92710&d=1334358025

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=92711&d=1334358025

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=92712&d=1334358025

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=92713&d=1334358063

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=92716&d=1334358316

Има и койловъри Intrax отпред,които, както и всички предишни амортисьори и пружини не се справят с тежестта на мотора. Така, че окачването и спирачките остават едни от важните липси по колата.

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=92714&d=1334358063

CrazyElement
14-04-2012, 03:30
Супер екстра е колата и преди време като ме возеше страх хваща от нея :) , ама ми е интресно след толкова коне пробвал ли си я на Гтек за колко секунди прави от 0-100 просто за информация? предполагам е в диапазона на 5 сек?

tqnbtb
14-04-2012, 08:54
браво много добра кола си сътворил всичко това без мотора да е отварян нали ?? Или аз съм го истарвал някъде тоя момент ?

WhitePower
14-04-2012, 22:35
само дето една снимка не се отваря
а за какво са ти 630 кубикови инжектори ми е чудно ???м
мисля леко големшки ша додат за 2 талитра и то 5 дори

radoslavp
15-04-2012, 00:22
само дето една снимка не се отваря
а за какво са ти 630 кубикови инжектори ми е чудно ???м
мисля леко големшки ша додат за 2 талитра и то 5 дори

Орлине ти си разписваш клавиатурата ли, неможе да не дриснеш навсякъде?
За кво са му 630 cc ... има слага, къв е проблема.
Големи ше дойдат ... в тоя спорт понятие голямо не съществува.
Да ти е по-спокойно и с големи дюзи пак ще те разстрелва. :big_flowers:

nonamecrew
15-04-2012, 09:45
Орлине ти си разписваш клавиатурата ли, неможе да не дриснеш навсякъде?
За кво са му 630 cc ... има слага, къв е проблема.
Големи ше дойдат ... в тоя спорт понятие голямо не съществува.
Да ти е по-спокойно и с големи дюзи пак ще те разстрелва. :big_flowers:
:goodnight:

WhitePower
15-04-2012, 12:03
Орлине ти си разписваш клавиатурата ли, неможе да не дриснеш навсякъде?
За кво са му 630 cc ... има слага, къв е проблема.
Големи ше дойдат ... в тоя спорт понятие голямо не съществува.
Да ти е по-спокойно и с големи дюзи пак ще те разстрелва. :big_flowers:
виждам завист в очите ти... остани си с нея , нека те чопли от отвътре
въпроса не е зададен към тебе така че мълчи , питам Иван
на кола с 5 цилиндров-5x630cc на 2.0 литра мотор знае колко прецизно ще бъде настроена с гооолеми инжектори елепа преходните режими

в тоя спорт понятие голямо не съществува
оуу вярвай ми има и то е от огромно значение , всичко трябва да е точно , а не малко или голямо
Да ти е по-спокойно и с големи дюзи пак ще те разстрелва
ПАК :) нека първо ме разстреля , чак тогава говори за ПАК
изкренно се надявам да стане бърз

toki4a
15-04-2012, 21:55
....
бъдете здрави:Yoda:
ей!!!!

acko88
16-04-2012, 10:38
Защо не си и набил едни прожини от 2.4?

ФЕРАРИСТ
16-04-2012, 18:57
Предполагам защото ще се вирне доста, поне аз заради това не бих сложил.......

acko88
16-04-2012, 20:24
Предполагам защото ще се вирне доста, поне аз заради това не бих сложил.......

Има Айбах който слагат заводско,с тях няма да се вирне.

V_A_N_K_A_T_A
17-04-2012, 12:49
Орлине,причината,да са такива инжекторите е много проста и съм сигурен,че я знаеш много добре. Просто такива си намерих,и то нови,за много прилични пари. 5бр. дюзи не се намират под път и над път,та чак да си избирам и какви ;)

Мотора не съм го отварял аз.Възможно е някой преди мен да го е отварял,защото километрите му не са малко.

Киро,пружини от Жтд,така и не си намерих,за да пробвам...един Айбах за Жтд и според мен щеше да е добър вариант.Сега и да искам не мога да сложа такива,заради "койловърите"...

WhitePower
17-04-2012, 13:07
Орлине,причината,да са такива инжекторите е много проста и съм сигурен,че я знаеш много добре. Просто такива си намерих,и то нови,за много прилични пари. 5бр. дюзи не се намират под път и над път,та чак да си избирам и какви ;)

о.к това исках да знам , щото мислих че си ги смятал по някакви параметри дето гониш , щото и аз посмятах ама нещо сметките ми излязаха ,че големшки ша додат и мапването ще е леко трудничко , с нормлното каране и преходните режими , за пълния буст е ясно , там е по леснико
тука при тебе избора е финансов ориентиран
още веднъж ти пожелавам да станеш много бърззз за да и се кефиш максимално

Васил Петров
17-04-2012, 21:39
Важното е бегачките да не се чупят!!! Всеки сам го знае това.След като е вложил 1-торба (чувал) с пари.

И да се стягате-сезона дойде.Трябва да се отсрамва Италианската страст.

Bobo
17-04-2012, 22:13
о.к това исках да знам , щото мислих че си ги смятал по някакви параметри дето гониш , щото и аз посмятах ама нещо сметките ми излязаха ,че големшки ша додат и мапването ще е леко трудничко , с нормлното каране и преходните режими , за пълния буст е ясно , там е по леснико
тука при тебе избора е финансов ориентиран
още веднъж ти пожелавам да станеш много бърззз за да и се кефиш максимално

Че той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапера :wc:

Освен това съм му дал картбланш да праи квото си иска аз се ще я настроя качественно ;) Факт е че с тая карантия и с почти същата турбина на по високи бустове на същото дино вадят 280 коня ние извадихме 306 и се вижда колко е силна колата на пътя;)

vegatta
17-04-2012, 23:14
Наистина на Ванката колата е доста силна и това се видя и на феста

Васил Петров
17-04-2012, 23:16
Наистина на Ванката колата е доста силна и това се видя и на феста

Дай боже да си дойдат нещата на място..............

И трябва па да почерпиш от онея крила. :)

Ще стане колата.Тва е мотора който сток ме изпришти. (да не са му уруки)


Че той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапера :wc:


Няма се косиш. :)

DJ_STIVAN
19-04-2012, 18:50
Че той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапера :wc:

Освен това съм му дал картбланш да праи квото си иска аз се ще я настроя качественно ;) Факт е че с тая карантия и с почти същата турбина на по високи бустове на същото дино вадят 280 коня ние извадихме 306 и се вижда колко е силна колата на пътя;)

Ако визираш моя резултат, е добре да кажеш, че той е направен с оригиналната студена част, а не с Т04B , сега с тази студена част не съм е мерил, защото е невъзможо зараду сърджа, който все още се опитвам да отстраня.

Bobo
19-04-2012, 23:41
Ако визираш моя резултат, е добре да кажеш, че той е направен с оригиналната студена част, а не с Т04B , сега с тази студена част не съм е мерил, защото е невъзможо зараду сърджа, който все още се опитвам да отстраня.

Не визирам изобщо твоя резултат, но все пак напомни ми какъв беше.

V_A_N_K_A_T_A
20-04-2012, 00:53
Е саа щи изтрият мнението :busted_cop:

Ма, ся аз не мога да разбера, ти що така се почувства засегнат?! Да разбираме,че си вадил слаб резултат с такава турбина на това дино ли?

DJ_STIVAN
21-04-2012, 19:16
Не визирам изобщо твоя резултат, но все пак напомни ми какъв беше.

Изкарах 274коня и 380нютона с TB0367 на 1.4 с пад във високите до 0.9 Сега и аз съм с T04B студена част и вече си имам 1.4 до края на оборотите, но немога да е замеря , че трима дойде малко голям и имам кофти сърч в ниски и средни обороти.

drigata
26-04-2012, 18:16
Аз ,смятам въпроса за чипа и "перфектната" кола за изчерпан!

Ако някой друг не смята така (след моя пост) ,сам си е виновен за това което ще го последва!

V_A_N_K_A_T_A
19-12-2012, 02:45
От около седмица варела е на подемника и се развива в посока, нова дино графика. ;) Оказа се,че преди да я разглобим,колата е имала не един и два проблема,които са се отразявали доста негативно на вървежа.

Турбината е от совалка,така че вече съм готов за Байконур ;)
Сега мисля да се насоча към по-важните неща,а именно аеродинамика,брони,по-лъскави джанти и прочее...

Турбото е Garrett GTX3076 с вътрешен гейт, кована перка и водно охлаждане.Вече и с филтърче на маслото.
Оригиналния чугунен колектор замина в историята. Новия е тръбен,неръждаем,специално made by drigata.
Турбо пътищата също претърпяха известни промени.
В близко бъдеще предвиждам и гърне на Magnaflow,защото така не е много съседски-friendly...Просто нямаше наличност на това,което си бях харесал.
Генерацията е 70мм. права,неръждаема тръба.
Дюзите са 630 кубикови Siemens Deka.
Напролет маслото ще бъде LeMans 20W60. Най-вероятно ще се наложи и поставянето на керамичен съединител.
Целта е да видим,аджеба,може или не може 20V Turbo,неотваряно, на 230+ хиляди км.,със стокови бутала и биели да издържи на 400 +/- коня....

Ако мотора издържи това,което съм му измислил,следват,обратно на логиката, спирачки и окачване.

Ето и малко снимков материал:

DJ_STIVAN
22-12-2012, 19:34
От това, което съм чел буталата са здрави и ще издържат на повече от 400 коня, но биелите са слабото място на мотора. Чупели се на малко над 400НМ. Иначе евала за избора на турбо :)

P.S Дизайна на перките GTX колелото не е ли друг? Като този от снимката.....

ICI
23-12-2012, 17:23
Компресорната перка ще да е афтърмаркет ЦНЦ.
За ревизията на мотора, конктретно биелни и основни лагери никога ли не са сменяни ?
Понеже си отпътуват след 150 000км сериозно.
И в комбинация със сток биелите става неприятно, дори и на нетунингован мотор.
А иначе за биелите, мерил съм и на 16вт и на 20вт, материалът е еднакъв с 20 HRC, тоест мекичък в сравнение на тунинг хром-моли биелите с твърдост която се върти около 40 HRC.
Неревизирана сток биела със износен лагер и въртящ момент на мотора около 450 Нм, ще си е голям хазарт ;)

V_A_N_K_A_T_A
24-12-2012, 16:28
Да,така е,перката е CNC афтърмаркет.
И,да, откакто е при мен, на този двигател не му е правено абсолютно нищо,налагащо каквото и да е отваряне...Възможно е в Англия да са го отваряли. Купе-то дойде на около 140 хил. мили и аз съм направил още 20-30хил. км.. Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...

Jivko7777
24-12-2012, 16:34
Да,така е,перката е CNC афтърмаркет.
И,да, откакто е при мен, на този двигател не му е правено абсолютно нищо,налагащо каквото и да е отваряне...Възможно е в Англия да са го отваряли. Купе-то дойде на около 140 хил. мили и аз съм направил още 20-30хил. км.. Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...

точно че може англичанчетата да са го правили нещо знае ли се... давай и каквото сабя покаже

ICI
24-12-2012, 17:45
Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...

не е нещо кой знае колко скъпо да се отвори картера както си е така на място на колата и да се сменят лагерите, то първо като се махне някоя и друга пета ще се види как са като състояние.
Щото ако тропне някой лагер и се завари може да не остане нито блок, нито глава здрави.