PDA

View Full Version : Проблем с набирането на либра 2.4 jtd



giogiaro_89
12-01-2010, 14:59
Колеги здравейте,имам проблем с либрата на братовчеда.При тръгване е тромава като обикновен дизел.Сега всеки ще каже,че е турбото,но мисля,че не е,защото се чува,че работи а и масло не харчи.Чух мнение,че било дебитомер.Та въпроса ми е възможно ли е да е от него,ако има някой колеге с такъв проблем моля да пише.Благодаряви предварително.

didod
12-01-2010, 18:24
За възможно - възможно е.
Други проблеми - клатене на обороти на място, внезапна загуба на мощност (особено при потегляне), да не реагира на педала за газта след запалване? Ако искаш, изключете го от буксата дебитомера и вижте разликата.

И остава да отиде на сервиз да я погледнат.

kpmaster
13-01-2010, 15:55
с колата от подписа ми имам същите проблеми - като дам рязко газ на първа предавка, почти загасва, трудно набира преди да стигне 2200 оборота (някъде там се включва турбото). Няма значение дали е загряла или не - термостата скоро ще го сменям, защото рядко държи 90 градуса - почти винаги е на 75-80 работна температура. каква може да е причината за това да е като спънат кон колата? Приятели имат lancia капа (както знаем тя е същото шаси като алфа 166) и там вървежа е осезаемо по добър...

pr_00f
13-01-2010, 17:02
И за двама ви отговора е един.
Читава диагностика.
В общ технически раздел има доволно количество контакти на сервизи в София.
Отваряте, четете, харесвате си сервиз и го посещавате.

giogiaro_89
13-01-2010, 17:07
с колата от подписа ми имам същите проблеми - като дам рязко газ на първа предавка, почти загасва, трудно набира преди да стигне 2200 оборота (някъде там се включва турбото). Няма значение дали е загряла или не - термостата скоро ще го сменям, защото рядко държи 90 градуса - почти винаги е на 75-80 работна температура. каква може да е причината за това да е като спънат кон колата? Приятели имат lancia капа (както знаем тя е същото шаси като алфа 166) и там вървежа е осезаемо по добър...
E 100% не е от термостата и мисля,че е като моя проблем (дебитомер).Поне за сега съм се спрял на това докато не пробвам и да вида дали е от нега,ако не тогава продължаваме с друго.

---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:04 ----------


И за двама ви отговора е един.
Читава диагностика.
В общ технически раздел има доволно количество контакти на сервизи в София.
Отваряте, четете, харесвате си сервиз и го посещавате.
Да ако не стане с това или друг съвет отиваме на диагностика:stumm:

Dodo 155
14-01-2010, 12:32
При затлачен ЕГР се държи по подобен начин.
Той прави, така да се каже, by-pass на турбото и няма мощност в ниските обороти.
Определено не върви и във високите нормално.

Пуши ли ти колата повече?

giogiaro_89
14-01-2010, 18:02
Колата е оправена,наистина се оказа дебитомер.С помоща на лисан всичко е готово.Големи благодарности на лисан :big_bow_down:

kpmaster
15-01-2010, 08:57
Браво - хубава новина. Аз другия месец ще ида да сменят термостата и дебитомера - дано това да е проблема на колата ..:):strong:

giogiaro_89
15-01-2010, 11:00
Браво - хубава новина. Аз другия месец ще ида да сменят термостата и дебитомера - дано това да е проблема на колата ..:):strong:
Колега за да си сигорен,че е от него исключи го от буксата и колата трябва да тръгне мн добре но и тогава разхода е мн голям.Ако пък остане същото тогава търси диагностика:thumbup:

pininfarina
18-01-2010, 21:54
Колега за да си сигорен,че е от него исключи го от буксата и колата трябва да тръгне мн добре но и тогава разхода е мн голям.Ако пък остане същото тогава търси диагностика:thumbup:

В такива случаи съм винаги първо ЗА диагностика отколкото лутане и губене на време.