PDA

View Full Version : Покупка на Алфа 156



Gecata
19-04-2006, 15:37
Здравейте на всички! Нов съм в клуба, но не и в предпочитанията си към Алфа Ромео :) и имам един въпрос относно покупката на Алфа 156.
В мобиле.бг като дам търсене на Алфа 156 изскачат окло 15-ина обяви на цена около 10 хил.лв., но в същотото време има и доста на цена около 12-13 хил.Въпроса ми е 10 хил.лв. реална цена ли е за такава кола или не, в смисъл дали тези на по ниската цена не са нещо "прецакани", удряни или де да знам и аз какво.Интересувам се защото съм събрал около десетина хил.лв. и много ми се иска да си купя Алфа 156, но се страхувам да не ме излъжат нещо, защото не разбирам много от техника и покупката на кола на старо ми се вижда рисковано.Това е за сега от мен.
Благодаря ви предварително за съветите.

BatVas
19-04-2006, 16:07
за 1.8 бензинова 10 бона е нормална цена. Виж за 2,4жтд ме съмнява - поне 12-13 хил.

Gecata
20-04-2006, 10:55
Става въпрос за 1.8 тс, 2.0 тс или 1.9 жтд.

Gecata
20-04-2006, 12:45
Имам още няколко въпроса относно Алфа 156.
Някой знае ли в какви граници се движи пълното каско за Алфа 156 1.8 или 2.0 от 1997-99 година? И въобще какви са общите разходи по първоначалната регистрация като данъци, такси и др. такива.

BatVas
20-04-2006, 13:18
Aми каското зависи от това за каква цена ще я застраховаш и все пак от шваке - мисля че по шваке ще ти излезе стойност около 12-14 хиляди - ти разбира се може да искаш корекция надоло(ако си я взел да рече за 10 да искаш да я смъкне до 10 500 - 11 000 - до 20% от шваке може да има корекция надоло) и ако брокера ти е свестен около 600 до 700 лева ти е каското (разбиваш го на 4 вноски да не се товариш в началото -щото ще ти трябват пари за първоначални консумативи - около 600-700 лева) + това гражданска отговорност 70-80 лева(тука вече виж къде ще правиш каско защото при сключена гражданска някои компании дават отстъпка 10% от каското).
Като харесаш колата заздължително я закарай на диагностика - дадените пари не са излишни - дори да не вземеш въпросната кола.
Но ако пък ти кажат за отстраними проблеми - може да се пазариш за смъкване на цената.
Ако вземаш 2.0 ТС 156 - мисля е по добре да не е Селеспиид (поне първата му версия преди ревизията - после след 2000г (да ме поправят ако греша) коригират робота и нямат проблеми но до 99 имат след определени километри - е освен ако има сервизна история и не видиш че е сменян робота - тогава става.
Сега за данъците - ами над 150 са за 1.8 ТС - тея в общината - мисля срока е два месеца .
Ако вземаш 1.9 ЖТД - не е лош вариянт- там вече трябва при диагностика да видиш как са дебитометър и турбо - имаше още нещо ама забравих - така съм чувал от разбирачи колеги - не съм разбирач да знаеш :wink: :D :D :D
Късмет и успех в търсенето :!: :D :D :D

FRANKO
20-04-2006, 13:20
каско в булинс - 730лв
регистрация - 100
гражданска - 90
ремъци, филтри, масла и тнт + труд - 400-600
цените са приблизителни за 156/2.0/98г

Crusader
20-04-2006, 13:27
Имам още няколко въпроса относно Алфа 156.
Някой знае ли в какви граници се движи пълното каско за Алфа 156 1.8 или 2.0 от 1997-99 година? И въобще какви са общите разходи по първоначалната регистрация като данъци, такси и др. такива.

Да не забравиш и обслужването на колата /ремъци, ролки, масла, филтри и други/ - тва са ти около 500 лв. всичко /ако не излезе нещо непредвидено/. Каското е около 7-8 % от стойността и по оценка на застахователя /при тия нама мърдане/-значи за тази кола 500-700 лв.
За регистрацията търси някой печен застраховател или оценител да ти я оцени по-ниско ->щото се плащат 2% на държавата /мойта я оцениха на 1500 :lol: :wink: / + 60-100 лв. номера и прегледи + данъка на първата година /за 2.0 TS - към 180лв./...всичко до тук е съвсем неточно а "на око" - но мойто мнение че ти трябват около 1500 за да си спокоен...

А бе нема се пуашиш от уихвата :wink: - колата си заслужава!



Малиии - много сте бързи ве :!:

Gecata
20-04-2006, 14:59
Благодаря ви много :D :D :D наистина ми е от полза.
Последно-кажете някой проверен сервиз та като си избера колата да я закарам на диагностика и колко ще ми струва. :roll:
Благодаря отново.

BatVas
20-04-2006, 16:03
Благодаря ви много :D :D :D наистина ми е от полза.
Последно-кажете някой проверен сервиз та като си избера колата да я закарам на диагностика и колко ще ми струва. :roll:
Благодаря отново.

Търси Бобо - може да му се обадиш. Особенно ако нямаш възможност да закараш колата до сервиз - щото аз като земах моята нямаше номера и трябваше да плащам репатрак 50 лв до Ванто и обратно+диагностиката. А така ако се разбереш с Бобо може да дойде - е разбира се ще му платиш разкарването - ама за мен това е по-добрия вариант, а и ще ти обясни много повече за колата :wink: Пусни му лично съобщение и се разбери с него - вземи му телефона и търси кола :D :D :D

Little
20-04-2006, 16:26
Накратко информацията е конкретно за моята АР (156 1.8 ТС, 11'98) за миналото лято (2005):
1. Преди покупката поисках тест във Ванто - казах им да се постараят - излезна ми около 80 лв (продавача плати 20 лв за пътна помощ да транспортира колата че беше без номера), продължи час и половина и продавачите направо се препотиха - почнаха с окачването (изглежда направиха и корекции - поне според разпечатката която дадоха); после обясниха че са проверили и геометрията за удари и усуквания (е това не го разбрах кога и къде го направиха... но на тебе не ти пречи да гледаш и питаш повече от мен); после като се заиграха със съдържанието под предния капак... и тук имаше приятна изненада - техника каза че е разменил местата на бобините защото едната била "тръгнала" но на новото място щяла да потрае малко - за сега трае 7500км), за свещи компресии и др. няма да обяснявам защото не съм наясно.
2. След покупката тичате в КАТ - тук си нагласи 20 до 50 лв за човек който се занимава именно с това - пича беше като хала, докато аз само релаксирах... Леко тънак момент е ако колата няма номера (моя случай) правиш гражданската още в автокъщата и "наемникът" си свършва работата. Значи моето занимание в Кат беше основно да разучавам как работи автокасетофона, през това време наемникът ме вреди в опашката, набави пожарогасител с документи и още някакви други и докато се усета за няма 10 минути бяхме изрезали 10-ина коли опашка (не без ключовото участие на един чичо който си буташе колата вместо да я кара - това дали беше случайно или не кой да ти каже). Като добавим и факта че компютърната мрежа в Кат се скапа на 2 пъти и пича чака около 1 час в онова коридорче за номерата (в никой случай не бих казал че имат зала за хората и още по-малко ще твърдя че са чували за климатици)... Та за малко да изпуснем Булинс...
3. Ако ползваш наемник за т.2, то е добре да го спазариш да направите заедно Каското и Маркировката. Ако колата е без аларма е добре т. 1 да я свършиш до 10ч защото добро монтиране на аларма става за около половин работен ден, а след 15:30 да тръгваш за Кат си е рисковано - не забравяй и че ще оправяте документите за покупката и гражданската. Най вероятно (100%) наемникът е аверче със застрахователите и ще си направи актив с Каското, т.е. т. 3 няма да надуе цената от т. 2, а и ще може да прекара застраховката за 20 минути. И поредния тънкаж тичането до сервиза за маркировката - "резервацията" почна докато се правеше каското - ние специално отидохме 15 минути след края на работното време и минахме - около 50 лв беше, но не помня точно. Да добавя че Каското (или част от него) "не важало" докато не минеш маркировката.
4. Цени за каското: в Булинс колата я оцениха (по Шваке) на 15000 до 17000 - ти си избираш базата в тези рамки. Предлагаха 3 вида застраховка: Срещу Кражба за 4.xx%; Пълно за около 7%; Валутно за 9.xx% - помня че Валутното излизаше 1400 лв при база 15000 лв.
5. На другия ден бегаш пак във Ванто и оставяш 560 лв (дано не лъжа) за ремък + ролки, филтри 3 бр, масло и още к'во беше... а бе майсторите си знаят ти пари само да носиш.
6. Обещаваш на Жената че ще и се реваншираш следващия месец :oops:

Gecata
25-04-2006, 16:09
Благодаря на всички за информацията. :D Ще ми е от полза.
Надявам се след някой и друг ден като взема колата де се видим на сбирките. Чао за сега.