PDA

View Full Version : Уникална руска добавка за масло


cyberhill
16-02-2010, 14:56
Темата е от ауди форума .... http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74490&st=0



Уникална руска добавка за масла,продавана невероятно добре на пазара, заради високото си качество и несъмнено доброто влияние на добавката варху двигателя.Създава противоизносващо покритие, с много нисък коефициент на триене върху частите на двигателя, подложен на интензивно триене. Благодарение намаляване силата на триенето, разходът на гориво се намалява.
Мощността на двигателя се увеличава .Освен за двигатели с вътрешно горене, с УМ се препоръчва да се третират и други възли и детайли на автомобила, подложени на интензивно триене, като: скоростна кутия, диференциали.
Това прави приложениято на УМ действително УНИВЕРСАЛНО.

ДИРЕКТНО ОТ ЗАВОДА В МОСКВА



Извода е ясен мисля.

търтей
16-02-2010, 15:02
що тука?
физика учили ли сме в училище?

Mind_Control
16-02-2010, 15:09
Тоя УМ го има от поне 10 години на пазара в БГ. Нищо революционно не е. Незнам дали има ефект, но аз лично не бих сложил, освен ако не съм опрял до основен ремонт и така или иначе ще се отваря двигателя.

cyberhill
16-02-2010, 15:17
що тука?
физика учили ли сме в училище?

Какво имаш в предвид ?

btw - колегите в Ауди форума , твърдят, че който и да го е ползвал, ползва е нямало... :)

търтей
16-02-2010, 20:02
Какво имаш в предвид ?

btw - колегите в Ауди форума , твърдят, че който и да го е ползвал, ползва е нямало... :)

ми не й е тука мястото на темата
освен това е ясно че не работи, както и защо не работи

Jivko7777
16-02-2010, 20:20
Абе това е ще е поредната вълшебна добавка :lol: не се лъжете, моля ви!

cyberhill
17-02-2010, 08:35
ми не й е тука мястото на темата
освен това е ясно че не работи, както и защо не работи

Извинявам се тогава.
Ако обичаш преместия в правилния раздел.

В ауди форума , стана интересна "дискусия" с главен виновник продаващия добавката :)

balev64
17-02-2010, 09:52
Тази добавка аз съм я слагал на мой автомобил,не на алфата обаче която за сега не гори и грам масло.Слагал съм я на бус VWТ4 2,4 дизел който ми харчи едно кило масло на 300-400км има си таблица и в зависимост от количеството масло и изминатите км.се наливат 1-2или 3 дози.Може и да има някакъв ефект но не е и чак толкова очебиен.Единствено положителен извод си вадя от това че понякога като проверявам маслото на щеката, такова отсъства,или дифицита в картера е най малко 1,5 литра масло,а буса си върви,мотора все още не се е сринал и в студовете си пали като истинска кола(става на въпрос за студове до -10градуса).Опа сега видях че става на въпрос за друга добавка.Ма то сигурно все един колхоз ги прави.

ALiGaToR
18-02-2010, 08:17
Ами колеги незнам но аз съм слагал подобна добавка, пак руска на Golf-a на баща ми. Ами незнам дали е направила там защитни слоеве но едно нещо ми направи впечатление. Колата започна да пали много по-лесно и имам чувството, че започна да работи малко по тихо мотора.(субективна преценка на 2-ма) За вървежа не мога да кажа защото е относителна работа.
Тази добавка трябва да се слага със сменяне на маслото и ефекта и продължава и след смяната му. (поне така казаха) :spiteful:
Дозата му е следната.
Ако никога не си слагал преди това се слагат 2-3 флакончета в зависимост от количеството масло - кубатурата на двигателя. И след това на следващата смяна на маслото се добавя по едно. Аз сложих на Golf-a два флакона на 4 литра масло . Когато го купувах цената му беше 12 лева на брой. Аз бих го сложил отново на следващата смяна.

Ако го интересува името на добавката тя е : Ресурс
Не го приемайте като реклама.

Mind_Control
18-02-2010, 11:26
ми не й е тука мястото на темата
освен това е ясно че не работи, както и защо не работи

Защо не работи?

търтей
18-02-2010, 11:34
Защо не работи?

Защото маслото не трябва да променя и да реагира с материалите, с които взаимодейства. По дефиниция.

Mind_Control
18-02-2010, 11:54
Защото маслото не трябва да променя и да реагира с материалите, с които взаимодейства. По дефиниция.

Е за това си прав :) мислех, че имаш предвид по- сложно обяснение.

търтей
18-02-2010, 12:28
Е за това си прав :) мислех, че имаш предвид по- сложно обяснение.

Имам и по-сложно, ма просто няма нужда.

old alfist
18-02-2010, 12:42
Имам и по-сложно, ма просто няма нужда.
Що бе, кажи, кажи - може да научим нещо повече.

търтей
18-02-2010, 12:50
Що бе, кажи, кажи - може да научим нещо повече.

леле :)
да зема да я преместя в общ технически тая тема? :asthanos:

mimouzunov
18-02-2010, 12:52
Аз пък си налях още миналата година това от снимката... Мисля пак да си налея защото определено при голям студ се усеща разлика в развъртането на дригателя и тн..

code
18-02-2010, 12:56
Това съм го пробвал навремето на един микробус, ей така от любопитство ефекта от него е няколко лева в джоба по-малко :chair: Универсален модификатор :-) - напомня ми на континиумния трансфуктор от "Пич къде ми е колата"

cyberhill
18-02-2010, 13:02
Аз лично , като му чуя името, доводите и ползите от рекламата - ми се струва тип WS Teleshop :)

Panchev
18-02-2010, 15:48
Истината е, че ИМА добавки с подобно действие. Но дали тази от рекламата е такава и върши работа, не се знае. Или по-скоро се знае, че едва ли ще свърши нещо. Но съм убеден, че има подобни добавки за масла, които вършат работа, защото съм виждал. Т.е. виждал съм и ефекта от тях. При нас имаме големи промишлени компресори, работещи нонстоп. Дълго време. Всичко за тях е ясно на поддържащия екип - работни характеристики, консумативи, живот на компресора, живот на лагерите и пр. Преди години направиха демонстрация с една подобна добавка за масло (в случая се търсеха смазващи качества и не се отнася за двигател с вътрешно горене, но аналогията е същата), след което добавките се ползваха редовно. На тестова машина се добави чудото в маслото. Промени се звукът на машината, вдигнаха се оборотите, понижи се работната температура. Времето за смяна на лагерите се повиши повече от два пъти. Това значи, че има работещи добавки. Но на какво ще попадне човек, не се знае.

търтей
18-02-2010, 17:58
Износоустойчиност се постига с подбиране на триещите елементи. Най-износоустойчиви да меко-меко и твърдо-твърдо.
Не че не може да се постигне и в двг (хром-хром), но не е полезно ми даже обратното. Щото ако сега се сменят само сегменти, иначе ще се наложи направо нов мотор да си смени.
Идеално би било тефлон-тефлон ама той не издържа.
За капак, всички частици, които не се растварят в маслото, се утаявят на дъното на съда и си остават отделен елемент в маслото.

Изобщо наливайте квото ви дойде, ама е добре да се чете малко преди това. Тва се учи в училище бе, ебаси.

ПП Тва за лагерите вероятно е имало мед вътре. Медните йони се отлагат по кристалната решетка на повърхността на лагера.

VFTI
18-02-2010, 18:17
Слагайте евтини и гадни масла разни минерални и т.н., после давайте по 60лв. за добавки и се хвалете, че по-лесно стартирали и се развъртали...Еми вместо да карате с тая гняс за тия пари да бяхте си купили едно хубаво масълце 5в40 и пак ще има лесно развъртане, по-малък разход и т.н...

Ефект има ама само при стари брички, спукани от каране. Ама на една добре потдържана кола ефекта ще е по-голям с хубаво масло...

Бобби
18-02-2010, 18:45
Износоустойчиност се постига с подбиране на триещите елементи. Най-износоустойчиви да меко-меко и твърдо-твърдо.
Не че не може да се постигне и в двг (хром-хром), но не е полезно ми даже обратното. Щото ако сега се сменят само сегменти, иначе ще се наложи направо нов мотор да си смени.
Идеално би било тефлон-тефлон ама той не издържа.
За капак, всички частици, които не се растварят в маслото, се утаявят на дъното на съда и си остават отделен елемент в маслото.

Изобщо наливайте квото ви дойде, ама е добре да се чете малко преди това. Тва се учи в училище бе, ебаси.

ПП Тва за лагерите вероятно е имало мед вътре. Медните йони се отлагат по кристалната решетка на повърхността на лагера.
А за воените разработки...какво ще кажеш приятелю...?:roll:
п.п....гледал съм малко дискавари, да му се невиди...:))

Stefan Caromov
20-02-2010, 18:55
Точно ум съм вливал в една кола преди 7-8 години. Беше алфа 164 ,и ми направи тогава впечатление ,че мототра утихна доста , спря да пуши (щот беше масларка) и много по-лесно се форсираше

ivan dimitrov
20-02-2010, 19:12
Не зная за руската ама оная от Телешоп преди години си е специално за TS.Наливате добавката, машината работи няколко минути и можете да махнете картерът. И после 500кс, 600кс, 700 .. кс.Даже пръскаме дизелът с вода и ... о чудо .... не гасне!

Nimi
20-02-2010, 19:47
РИМЕТ върши работа - тествано на няколко различни автомобила. Единия беше в много трагично състояние но клиента искаше да се закърпи само ситуацията та отиде два пъти повече количесто и време докато се появи резултата.

Дъралюб, Дурабленд, УМ, Римет, Ресурс, Cera Tec, Motor Protect, Power Fit, Full Metal и много други.

fred
21-02-2010, 20:51
Абе смисъл дали има не е ясно, но ако се слага нещо, то да е Лъки Моли примерно, а не разни руски мешявици

Mupo
22-02-2010, 08:36
Сега незнам дали работи и дали е била от нея, но... Преди 4-5 години един приятел имаше Ситроен Бх 1,4. Разхода му на масло беше около 2л. на 300км.:grin:, като не течеше, а си го гореше. След наливането на тва същото чудо разхода падна на около 1л. на 300км.:wink:

Jivko7777
24-02-2010, 02:05
Сега незнам дали работи и дали е била от нея, но... Преди 4-5 години един приятел имаше Ситроен Бх 1,4. Разхода му на масло беше около 2л. на 300км.:grin:, като не течеше, а си го гореше. След наливането на тва същото чудо разхода падна на около 1л. на 300км.:wink:

Е то баси ефекта :disgust: Аз разбирам да беше спряла напълно да го гори нали за това ги хвалят тея добавки...

Оги
25-02-2010, 21:24
До сега съм ползвал руска добавка и изобщо няква добавка само веднъж.Не за двигателя за рейката беше , губех около 300-400грама хидравлична течност на месец , след слагането на добавката 2 години каране после я продадох и не зная какво е станало , но при мене 2 години не е капнало капка от никъде ,колко си биши с добавката с толкова продадох колата.
Добавката се казваше FENOM и от нея имаше за рейки двигатели скорости радиатори и за още неща ако не се лъжа.