PDA

View Full Version : Промяна на клиренса на Джулиета



Venci
12-05-2006, 15:35
По - просто казано искам да сваля бабката с един зъб от торсионите надолу. До тук добре. Искам обаче и отзад да слезе също с 3 - 4 сантиметра. Дайте идеи, моля. Пружините няма да ги режа каквото ще да става. Мислех някакви други да намеря и с тях да се изгавря. Идеи? Още нещо има, ли смисъл да се сменяват торсионите от друга кола, Афета например, за да стане по-твърда ?

Slide
12-05-2006, 16:48
мойта отзад е с две пружини една в друга и отзад е доста твърда. Ако намериш пружини с които да се гавриш можеш да пробваш.

Venci
12-05-2006, 16:58
Пружини от какво? От Джулиета?

75 2.0 turbo
12-05-2006, 22:06
режи вее ко я бавиш после едни яки амортесиори и газ :wink:
колкото до торсиона аз моя съм го презацепвал с един зъб но :cry:
колата стана като за ДТМ а не за нашите улици и пак я върнах
но съм рязал задните пружини с една витка :wink:

145
13-05-2006, 00:35
Бате Венци знае много добре че 1зъб надолу на торсионът е много голям ход ,единственият вариянт от 2.0 TD vanchini & martelli иобърнати на обратно , е естественно отново виподлагат на испитания , ама това е само запознавачи на въпростният модел ,относно De DION ,пружините са втри спецификации ,Варианте А,В,С или червена и бяла ,синя ижълта , и само бяла бОЯ ,относно твърдост и височина , относно ходът на амортисиора най добре е ''koni '' или ''SPICA'' с ограничен ход SD1 . поданни на КРАСИМИР РАНГЕЛОВ {ВСЕМОГЪЩИЯТ}

V_G_Z
13-05-2006, 11:54
отзад няа проблем да се реже ... отпред ако искаш да сваляш с мм има номер ама е голяма играчка ... тъй като отпред торсиона към носача е с 35шлици а отзад към носещата греда е с 34шлици то ако презацепиш и от двата края с по един зъб колелото се вдига или сваля с 1.5-2мм ход зависи накъде презацепваш :wink: звучи лесно ма си е ташак :lol: друго важно е преди да започнеш няква опреация да БЕЛЖИШ фабричо как е било за да няма после главоболия ако се обърка нещо :wink:

Venci
13-05-2006, 17:08
Аз мисля да я сваля с един зъб. Това са около 2.5 см до колкото знам :lol: . За белязането естествено ще я бележа. Мисля че няма да са ми много тези близо 3 см, защото откакто сложих 15-те колата се вдигна доста от пътя :dyrvo_v_kenefa: . Не ми се щеше да :jason2: режа пружините отзад, ала май ме навихте. А `хамортисьори от какво точно да взема? :gruebel:

75 2.0 turbo
13-05-2006, 21:38
аз съм с билщаин спортни за лада са и са предназна4ени за рали а не писта въпреки това са доста твърди демек друсм яко :P

Venci
14-05-2006, 18:04
Задни ладови амортисьори, ако слагам ще трябва да се промени захващането. Те са с уши и тампони, а за трансаксълите трябва да са с шпилки за закрепване. Ще трябва да играе телоподаващото. Но шпилките върху ушите ли ще трябва да се заварят или да се отрежат ушите и на тяхно място? :roll:

75 2.0 turbo
14-05-2006, 22:23
Задни ладови амортисьори, ако слагам ще трябва да се промени захващането. Те са с уши и тампони, а за трансаксълите трябва да са с шпилки за закрепване. Ще трябва да играе телоподаващото. Но шпилките върху ушите ли ще трябва да се заварят или да се отрежат ушите и на тяхно място? :roll:
хихиихх бе пробих ушите им и вкарах шпилка заварих я на две места един път в основата и втори във ухото после с тампоните и шаибите от оригиналните ги монтирах :wink:

Venci
15-05-2006, 09:44
Добри новини! :kicking: Снощи се сдобих с два задни амортисьора КОНИ от Лада. :D Регулируеми. Пича каза, че повече няма да ги кара. Обаче не ми ги бил давал за постоянно. То това ще го видим дали ще е така като ги сложа на колата :twisted: , но мисля да ги направя с планки, да не им дупча за сега ушите.

голямата риба
15-05-2006, 12:45
Венцо
сега се сещам че вартбурга на предните си амортесьори има точно това което на тебе ти трябва,
П образна планка със заварен болт на късата страна

Venci
15-05-2006, 13:19
Планка от Варбурджини, а? :roll: Може, ако ли не ще играе телоподаващото и без това трябва да трупам опит :tongue: , че тия плъхове в гаража не ги връзвам и така са я наяли... :D

джуджанка
15-05-2006, 14:50
Лада, Вартбург.... бат Венци, ти верно накрая няма да караш Алфа 8)
Няма ли за вас спортни пружинки за модела ?

Venci
15-05-2006, 16:54
Лада, Вартбург.... бат Венци, ти верно накрая няма да караш Алфа 8)
Няма ли за вас спортни пружинки за модела ?

Личи ти, че не си опитвал да търсиш резервни части за кола модел 1976 година. Въпреки, че Джулиетата е произвеждана до 1984, а Алфа 75, която е почти същата като механика е произвеждана до началото на 90-те, като тръгна да търся части по магазините и ми се доаква :pain: без извинение. Навсякъде ме гледат или като извънземно или клошар. В първия случай не са чували за такава кола, във втория си мислят, че съм си купил нещо ефтино, за да се предвижвам от точка А до точка Б. Дори и да има спортни пружини и амортисьори за моята кола някъде, те ще бъдат на ужасяваща цена и ще са извън България. Така, че в такива специфични случаи предпочитам да модифицирам, с телоподаващо, с части от други коли и т.н. Колкото до това дали на края ще карам истинска Алфа, една от последните истински Алфи или на Венцо Джулиетата е въпрос на гледна точка. :Tease:

джуджанка
15-05-2006, 16:59
Бат Венци, аз с добро:
имам предвид именно пазаруване извън България. Аз съм в твоята ситуация с частите, макар и с различна кола. Не е толкова скъпо (на моменти дори е смешно евтино), за сметка на това е по-качествено от всичко което намирам тук.
ПП: Относно онова за гледната точка - човек го преосмисля реално когато попадне на добре поддържана кола.
ППП: Доста хора на тази трансаксъл платформа сте, можете дори групови покупки да правите !

Bobo
15-05-2006, 18:09
Да тва с гледната точка ми хареса много Джейми не се напрягай :wink: Тука трее да е ясно че тез две алфи не са алфи а са на Павлин паметника и на Венцо кошницата :lol: :lol: :lol:

Упс замалко да забраа и на Бобо атмосверката :lol:

Бобоо, не е на "Венцо кошницата" , а на "Венцо бабичката" - стара и немощна :tooth:

джуджанка
15-05-2006, 18:18
Не се напрягам Бобо, то туй "атмосферка" не е лепнато случайно 8)

Slide
16-05-2006, 08:45
Венцо при мен и двете пружини са от Джулиета, като едната е срязана на половина, така я вземах,отзад е висока но мен ме устойва и без това я карам по много лоши пътища. Мисля че варианта с амортисьори е по-добър.

джуджанка
16-05-2006, 09:41
Да споделя малко прясно инфо за рязани пружини:
съвсем скоро имахме в Тойота дискусия - и един пич ряза и слага. В един момент ги "нацели" и на височина, и на твърдост (стават по-твърди с рязането). После подмина с 2 см желания размер и сега се оплаква че е невъзможно да се кара.
ПП: Срязаните пружини не бяха оригиналните.