PDA

View Full Version : Мнения и отзиви за Ventura Garage



mochko1
04-07-2010, 00:32
Сервиза е доста хубав ,нов и подреден ,а момчетата там си разбират от работата :th_up:

Konstan
30-09-2010, 19:55
Ще ви се доверя на всички тези,които казахте по някоя хубава дума за сервиз ''Ventura Garage (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=732061#post732061)'' и ще го посетя и аз!
Че имам една 146-а/ 1.4 16V/ с едно ''проблемче'' по мотора и вече една година ме размотават/бях в 4 сервиза общо/ и никой нищо не помогна накрая,само пари,пари,пари и пак пари ти искат всички и само това ги интересува!!!:sayjin:

bbojinov
20-10-2010, 20:08
---

BatVas
05-12-2010, 21:58
Аз съм много доволен от сервиза. След като направиха GTV- то ми като ново. (писах в обявата им по погрешка вместо тук ) Вчера и днес направих и първото извънградско каране на последната ми придобивка 155 V6 по която също се хвърли доста труд и сега двигателя тиктака , а окачването и новите дискове и накладки са чук :)

П.П. Изполавам поста да Ви предупредя , че другата седмица я карам 155 цата за да направи Драго генерацията и да ми сложите новите пружини Боге. :ritter:

Abar7h
10-12-2010, 10:25
Един огрооооомен плюс за момчетата от Вентура!!! Спечелиха още един към многото си други клиенти! :yes:

rubig
10-12-2010, 21:44
Да дам и аз едно евала на братчеда и компания:big_bow_down::big_bow_down:Знаете че съм винаги насреща ако имате нужда:cheers:

napoli
21-01-2011, 22:40
Едно и предпоследно благодаря за 100 гущера свършена работа.

DJ
10-03-2011, 08:01
Много доволен, евала на всички момчета Боби, Венци, Нено, Мъри...благодаря ви :biker:

Mury
10-03-2011, 11:43
Много доволен, евала на всички момчета Боби, Венци, Нено, Мъри...благодаря ви :biker:

Кажи сега как е колата:naughty::naughty::naughty:

DJ
10-03-2011, 11:49
Кажи сега как е колата:naughty::naughty::naughty:

Мии върви по добре още на връщане от вас боднах 200км/ч :gruebel: то не ,че кой знае каква скорост ама си ги направи колицата, колко вярное показвал километража тва е друга бира :big_flowers: иначе разхода е надолу колко точно незнам, но така определено по ми харесва за каране :choice:

Благодаря ви имате едно шише Троянска сливова домашна :drunk:

mordohy
10-03-2011, 21:35
Хайде и аз да се изкажа!
Благодарско на Мъро, като най-сериозния там.
Свършихме добра работа и само той остана сериозен.
Не мога , обаче да премълча, че част от сервиза се е превърнал в бардак!
Съдържателят е Григор, а основния сутеньор Боби!:yes:
Резултата ще се яви след 45 дена, ако не бъркам нещо с бременността на котките!
Старата кочина на Григор се е превърнала в любимо място на двете котки на Боби, а вътре имаше още четири тлъсти котарака.
Ясно е, че в това меле, пострадаха най-много дивидентите на Григор, но срещу природата сме безсилни.
Голям майтап падна!
Благодаря колеги и за работата и за приятно прекараното време!:super:

Satanism
10-04-2011, 09:10
Още един доволен :)
благодаря :)

Mury
10-04-2011, 12:24
Още един доволен :)
благодаря :)

Ти кажи какво стана с придърпването:dunno::dunno:

Satanism
10-04-2011, 13:42
Първоначално ми се стори, че изчезна....сега не съм 100% убеден....ама вече и аз се сбърках.При всички положения е доста по-плавно ускорението сега и намаляха вибрациите...Това, дето беше като включването на компресора на климатика изчезна...

Ще я тормозим пак, ама малко по-нататък...

Mury
10-04-2011, 17:16
Първоначално ми се стори, че изчезна....сега не съм 100% убеден....ама вече и аз се сбърках.При всички положения е доста по-плавно ускорението сега и намаляха вибрациите...Това, дето беше като включването на компресора на климатика изчезна...

Ще я тормозим пак, ама малко по-нататък...

Значи има ефект от ремонта :metal::metal::metal:

SunShiney
18-04-2011, 20:51
Още един отзив за сервиза!
Много бързо реагираха на проблема ми и отлично се справиха! :-)
Благодаря много! :-)

avok00
29-04-2011, 15:27
Аз съм редовен посетител там, много неща са ми направили, което не са направили поне пари за него не са взели :)

Най-големия ремонт беше на двигателя. Не беше евтино, но колата върви като токущо излязла от завода. Браво!

nne
13-08-2011, 18:52
Чудесна работа по алфата днес!
Благодаря ви момчета!

pigoff
09-09-2011, 15:36
Изключително коректни!
Коректни в частите и качеството им, коректни в цените, коректни в гаранцията за извършените от тях ремонти.
Доволен съм напълно. Ставам редовен клиент!
Успех момчета!?

danikoker
14-12-2011, 22:29
Специални благодарности към сервиза за извършеният ремонт по колата ми.
Весели празници!

nastybg
23-02-2012, 19:18
От мен благодарности за мъките, който се наложи да изтърпите, докато хванете "спатиите" на Купе-то, както и + за Драго от Еxtreme tuning. И огромно БЛАГОДАРЯ за отношението към клиента, с такова отношение той дори забравя за проблемите по автомобила си. Това е начина просто, успехи :cheers:

badmadafaka
08-04-2012, 12:49
Евала, батки! :respect:

slaf4u
22-05-2012, 23:08
Много приятна атмосфера и свежо чувство за хумор. Останах изумен от скоростта с която се работи в сервиза - очевидно всеки знае какво прави. Момчета, возията се промени тотално - сега е една такава мазна и стегната.
За справка - по автомобила бяха сменени носачите, куп тампони, масалце (yacco) филтри...
Абе момчета, забравих да попитам , този автомобил има ли горивен филтър?
Поздрави на всички!

gboiaj
22-03-2013, 21:58
Един голям + и от мен! Коректни, точни, прекрасно отношение към клиента! Благодаря момчета - ставам редовен клиент :clap2:

ne0
23-03-2013, 11:15
ставам редовен клиент :clap2:

Това е притеснително :) а и с всички "редовни клиенти" с JTS сме си и приятели в последствие :):):)

gboiaj
23-03-2013, 21:19
А то с тоя JTS може и роднини да станем :-)
Шегата настрана , алфата върви много по-добре и ако не си въобразявам гори по-малко!

Tr0ubl3
13-12-2013, 16:48
Хиляди благодарности на сервиз Вентура!!! По-коректни и точни хора, които да си разбират от работата лично аз не знам да има!!! Огромно благодаря !!! :big_bow_down:

Bobi_33
15-12-2013, 21:36
Хиляди благодарности на сервиз Вентура!!! По-коректни и точни хора, които да си разбират от работата лично аз не знам да има!!! Огромно благодаря !!! :big_bow_down:


Определено си заслужаваше, колата да се върни на пътя, не останаха вече такива запазени, започват да изчезват.

sa6omh
03-04-2014, 23:25
Здравейте ! ! ! След ремонт на колата в Вентура, тя тръгна и се държи повече от добре!!! Специални благодарности на целият ви екип и особено на Нено... Желая ви успех. Имате още един редовен клиент ! :clap2::clap2::clap2:

Кайо
04-04-2014, 10:52
Тия са изпаднялци и пропадняци.....смениха ми съединител,калибрираха Селето....и колата тръгна баш как си требе.

Смяната на съединител на Gta Selespeed не е от най-лесните операции,въпреки,че направиха тази операция за първи път Вентурците се справиха отлично!
Много добре свършена работа на перфектна цена!
Браво на Боби за търпението!

voododoll
10-12-2014, 11:13
Отидох, видях, и останах доволен. Махнахме ДПФ и ЕГР-а като хората, колата вече има нов живот до 3та, а на горе лети. Догодина пак, да довършим започнатото.

Много благодарности

AHAHu
14-02-2015, 18:09
Хайде и аз да се похваля . И аз минах през сервиза за редовното - дпф , егр и вихрови клапи . Реших да спестя ремапа след консултация с приемчика :) . Сега колата си е добре - вадя разход по каталожни данни - най-малкото , а и вече ускорява по-добре в ниските :-)

п.с. Така между другото ми настроиха скоростната кутия и сега превключва много по-добре

vovata
18-03-2015, 20:44
Евала на момчетата ! Стана авария в София, веднага се отзоваха и свършиха работа !
Благодарности !

Zlobich
12-04-2015, 19:35
Мили хора преди няколко седмици направихте профилактика на избирача на скоростите на 1.9 jtd 156. Проблема с блокира ето на лоста пак се появи :( Какво следва да се предприеме?

Mury
16-04-2015, 10:22
Мили хора преди няколко седмици направихте профилактика на избирача на скоростите на 1.9 jtd 156. Проблема с блокира ето на лоста пак се появи :( Какво следва да се предприеме?

Обади се по телефона,ще се разберем.

Kovalski
26-04-2015, 15:59
Наскоро взех една 166-тица. Обслужиха я много бързо и ми дадоха някои ценни препоръки. Очертава се още един клиент :)

Dzhelil
29-06-2015, 14:37
И аз останах много довен. Супер отношение.

radostin_ivanov
15-09-2015, 22:38
Благодаря на екипа на Вентура,за добре свършената работа по Гта-то.

mishomvm
28-09-2015, 19:50
Здравейте колеги,
забелязвам, че в няколкото теми на няколкото СПЕЦ алфа сервизи коментари пишат едни и същи хора - колко били доволни, колко професионално и бързо им била оправена колата и т.н (може и така да е).
Тъй като няма обща тема в която да опиша проблема с който се сблъсках и в -4те сервиза до които се допитах ще го опиша във всеки един от тях.
Наскоро закупих алфа 159 1,9JTS без да се интересувам много много от проблеми, слаби места и т.н. Автомобила ми хареса и го взех с проблем - грешки за положение на разпределителните валове и т.н. (P0010, P0011, P0013, P0014).
Първо реших да звънна да споделя проблема с Румен тъй като четох добрите отзиви и след като обясних отговора беше - МНОГО ЛОШО, ти незнаеш ли, че те са проблемни мотори и всички го имат този проблем. Питам аз добре де какво означава много лошо в части и пари? Отговора бе, че трябва да сменим всичко за да се оправи. Питам пак аз за цена и след като чух скромната сума от 2-3к лв. реших, че наистина имам сериозен проблем. Реших да отида до Румен все пак да погледне колата и след бърза диагностика потвърди диагнозата.
Както всеки нормален човек когато отиде на доктор и чуе сериозна диагноза реших да се допитам и до още някой сервиз. Вентура, Бобо и Екстиим ми отговориха по абсолютно същия начин!!!! Все едно, че се бяха наговорили което ми се стори вече супер стрнано. Решението според тях беше или да си я карам така (с проблем, тресене на ниските обороти и невървеж) или да дам 3к за да "сменят всичко" и да се оправи.
Само да отбележа, че колата не тракаше от към вариаторите и не работеше като дизел.

Е след като обмислих и прецених нещата, чух и други мнения реших да се заема и реших да сменя първо веригата (130лв. феби) и зъбното колело на коляновия вал (170лв. оригинално) на моя отговорност. Колата започна да работи перфектно, без да тресе, но се появина отново 2 грешки за вскумателния разпределителен вал. След бърза диагностика се установи, че електромагнитния клапан на вариатора е повреден. Смених го за 40лв. втора употреба с работещ и колата "заспа". Върви както трябва и няма грешки.

Та извода за мен е, че българските майстори особено на такива по редки марки използват любовта на хората към автомобила за да им дерат кожите както си искат.

Mury
29-09-2015, 10:48
Здравейте колеги,
забелязвам, че в няколкото теми на няколкото СПЕЦ алфа сервизи коментари пишат едни и същи хора - колко били доволни, колко професионално и бързо им била оправена колата и т.н (може и така да е).
Тъй като няма обща тема в която да опиша проблема с който се сблъсках и в -4те сервиза до които се допитах ще го опиша във всеки един от тях.
Наскоро закупих алфа 159 1,9JTS без да се интересувам много много от проблеми, слаби места и т.н. Автомобила ми хареса и го взех с проблем - грешки за положение на разпределителните валове и т.н. (P0010, P0011, P0013, P0014).
Първо реших да звънна да споделя проблема с Румен тъй като четох добрите отзиви и след като обясних отговора беше - МНОГО ЛОШО, ти незнаеш ли, че те са проблемни мотори и всички го имат този проблем. Питам аз добре де какво означава много лошо в части и пари? Отговора бе, че трябва да сменим всичко за да се оправи. Питам пак аз за цена и след като чух скромната сума от 2-3к лв. реших, че наистина имам сериозен проблем. Реших да отида до Румен все пак да погледне колата и след бърза диагностика потвърди диагнозата.
Както всеки нормален човек когато отиде на доктор и чуе сериозна диагноза реших да се допитам и до още някой сервиз. Вентура, Бобо и Екстиим ми отговориха по абсолютно същия начин!!!! Все едно, че се бяха наговорили което ми се стори вече супер стрнано. Решението според тях беше или да си я карам така (с проблем, тресене на ниските обороти и невървеж) или да дам 3к за да "сменят всичко" и да се оправи.
Само да отбележа, че колата не тракаше от към вариаторите и не работеше като дизел.

Е след като обмислих и прецених нещата, чух и други мнения реших да се заема и реших да сменя първо веригата (130лв. феби) и зъбното колело на коляновия вал (170лв. оригинално) на моя отговорност. Колата започна да работи перфектно, без да тресе, но се появина отново 2 грешки за вскумателния разпределителен вал. След бърза диагностика се установи, че електромагнитния клапан на вариатора е повреден. Смених го за 40лв. втора употреба с работещ и колата "заспа". Върви както трябва и няма грешки.

Та извода за мен е, че българските майстори особено на такива по редки марки използват любовта на хората към автомобила за да им дерат кожите както си искат.

Искам да те попитам,ако след като беше сменил веригата,колата не се беше оправила,и се налагаше да смениш вариаторите заедно с колелата,какво щеше да кажеш,и ако в последствие се беше наложило да смениш и соленоидите??? Питам защото това се случва много често,но това е предимно загуба на ресурс,пари и време за автосервизите!!!!Ти докара ли колата във Вентура,за да я чуем ???? Взели ли сме ти пари за нещо,за да обвиняваш ????? Това,че всички са ти казали едно и също,трябва да ти говори много,че тези коли имат много различни проблеми.Факта,че ние директно ти казахме,че е по-добре да не правим ние колата,също трябва да ти говори за дъното на проблема,а той е там където ти въобще си нямаш на представа !!!!! Това,че си си оправил колата е супер.Надявам се осъзнаваш,че с този пост си вкарваш автогол,и си затваряш доста врати към хора,които биха ти помогнали,в това число са всички изброени от теб.Лек и успешен ден !!!!

gboiaj
30-09-2015, 09:50
Колега, нормално е да ти кажат най-лошия вариант, без да са я видели, все пак всички изброени са се сблъсквали неведнъж с такъв проблем. Моя скромен опит с Ventura - три години и 30000 км с оплювания от всички JTS - всички проблеми са диагностицирани и отстранявани точно и навреме, като в същото време никога не съм се чувствал "набутан" - сменя се само това , което е за смяна + добро отношение + бърза и качествена работа. Така , че ако пак подкарам Алфа, ще отида при тях.

alfa racer GTA
30-09-2015, 16:04
Според мен това е от малкото случаи в който и двете страни са прави.

Действително без автомобила да е закаран на място за диагностика и преглед, нормално е да кажат най-голямата сума за ремонт.

И аз съм подобен сектор- работя с хора и така "от дистанция" първо не давам "диагноза" второ ако искат "цена" казвам максимума, защото иначе поичват едни пазарлъци каквито и на пазара ги няма ...

От друга страна иронията е , че когато някой ме попита от дистанция по телефона за "цена" му казвам "Виж сега какво все едно колата то да се развали в Русе, а ти да си от Пазарджик и да се обадиш на "твоят майстор автомонтьор" и да му кажеш "Какви какво му има на автомобила ми!" -това е несериозно и най-малкото непрофесионално.Няма как от 500 км да гадаем.Поради това аз почти никога( :whistle:)не правя така(е имам вече един грях към Рубиг сервиз, отнех му 5 минути от отпуската и времето за семейството, за което :notworthy: и си беше повече резултат на неразбиране от моя страна на показанията на компа на 159-ката ми).
Аз непрофесионално НЕ РАБОТЯ.

Поради това разбирам и другите хора в други сфери когато отказват да работят непрофесионално.

Ако някой иска качествена услуга, то всичко става НА МЯСТО.
Не за друго, за защото "всяко нещо си иска своето" .

Това казвам и на моите клиенти.

Ако някой даде непрофесионален съвет, после излиза виновен при невярна диагностика.


Въпреки всичко аз благодаря на mishomvm за споделеният опит, тъй като той ще е полезен на други потребители-алфисти занапред.

Всеки принос към форума трябва да се оценява адекватно и по справедливост.

Guzzi
02-10-2015, 00:26
Здравейте колеги,
забелязвам, че в няколкото теми на няколкото СПЕЦ алфа сервизи коментари пишат едни и същи хора - колко били доволни, колко професионално и бързо им била оправена колата и т.н (може и така да е).
Тъй като няма обща тема в която да опиша проблема с който се сблъсках и в -4те сервиза до които се допитах ще го опиша във всеки един от тях.
Наскоро закупих алфа 159 1,9JTS без да се интересувам много много от проблеми, слаби места и т.н. Автомобила ми хареса и го взех с проблем - грешки за положение на разпределителните валове и т.н. (P0010, P0011, P0013, P0014).
Първо реших да звънна да споделя проблема с Румен тъй като четох добрите отзиви и след като обясних отговора беше - МНОГО ЛОШО, ти незнаеш ли, че те са проблемни мотори и всички го имат този проблем. Питам аз добре де какво означава много лошо в части и пари? Отговора бе, че трябва да сменим всичко за да се оправи. Питам пак аз за цена и след като чух скромната сума от 2-3к лв. реших, че наистина имам сериозен проблем. Реших да отида до Румен все пак да погледне колата и след бърза диагностика потвърди диагнозата.
Както всеки нормален човек когато отиде на доктор и чуе сериозна диагноза реших да се допитам и до още някой сервиз. Вентура, Бобо и Екстиим ми отговориха по абсолютно същия начин!!!! Все едно, че се бяха наговорили което ми се стори вече супер стрнано. Решението според тях беше или да си я карам така (с проблем, тресене на ниските обороти и невървеж) или да дам 3к за да "сменят всичко" и да се оправи.
Само да отбележа, че колата не тракаше от към вариаторите и не работеше като дизел.

Е след като обмислих и прецених нещата, чух и други мнения реших да се заема и реших да сменя първо веригата (130лв. феби) и зъбното колело на коляновия вал (170лв. оригинално) на моя отговорност. Колата започна да работи перфектно, без да тресе, но се появина отново 2 грешки за вскумателния разпределителен вал. След бърза диагностика се установи, че електромагнитния клапан на вариатора е повреден. Смених го за 40лв. втора употреба с работещ и колата "заспа". Върви както трябва и няма грешки.

Та извода за мен е, че българските майстори особено на такива по редки марки използват любовта на хората към автомобила за да им дерат кожите както си искат.
Трябвало е в някой от посочените сервизи да ти кажат някаква ниска цена,и после на пангара.
Та извода за мен е, че малкооо послъгваш.Казахме ти,че сменяме само веригата на твоя отговорност и ако колата не заработи трябва пак да се разглобява. Та втория извод за мен е, че аз съм на кон.

mordohy
03-10-2015, 20:55
Не коментирам ремонта, който колегата сам си е направил, защото инфото е определено полезно.
Останалото е просто непознаване на работата в сервизите и отговорността, която носят.
Ще изместя малко фокуса, за да стане по-ясно.
Карат ми някакъв таралясник от горското, че не му зарежда динамото, но виждам, че цялата му инсталация е връзвано както им падне и половината табло е нагоряло, както и са се оголили силовите кабели.
Какво трябва да направя?
Ами всичко това да го оправя, защото ако след мен се запали кочината, аз ще съм виновен. И това е наистина така.
Ето защо от сервизите са ти отговорили по тоя начин.
представи си ги, че са шивачи!
Ако са ти съдрани гащите, те ще ти ушият панталон. Гащите ще си ги кърпиш сам!:hehe:

krustnika
04-10-2015, 00:54
Ако са ти съдрани гащите, те ще ти ушият панталон. Гащите ще си ги кърпиш сам!:hehe:

Добър пример колега!

Но в случая човека се възмущава защо в сервизите не са му предложили да му ушият костюм на цена равна на тази, за която той сам си е закърпил съдраните гащи :biggringift:

mordohy
04-10-2015, 12:15
Добър пример колега!

Но в случая човека се възмущава защо в сервизите не са му предложили да му ушият костюм на цена равна на тази, за която той сам си е закърпил съдраните гащи :biggringift:
Мда! И понеже сме на шивалня тема ще подсиля примера: " Ето ви едно копче, да ми се зашие балтон"!

ivopifeca
03-12-2015, 20:30
Алфата-Фиат 146 турбо нафта,която купих на сестра ми посети сервиза заради теч на масло.Момчетата се справиха добре.Свършиха работа същия ден в който им я закарахме.

vgeorgiev
22-06-2016, 22:37
Здрвейте,

Три пъти съм карал колата си там за сериозни ремонти. И трите пъти бях доволен от работата и обслужването. Работи се добре, приемчика се обажда преди да се ремонтира каквото и да е и т.н. Абе всичко ОК.
26.09.2015 243000км: Спирачни дискове, предни накладки, предни носачи, биалетки, кормилен накрайник, спирачнки маркучи
03.10.2015 243300км: Задни накладки, гривна АБС, жила на ръчна спирачка, заден ляв ремонтен комплект носав, задно дясно спирачно цилиндърче.
14.04.2016 252000км: Семеринг КВ, семеринги полуоски, муфа СК, смяна скоростна кутия, измиване, тампони двигател.

Днес я закарах за нещо елементарно за четвърти път и останах крайно изненадан.
Малко предистория. Събота 18/06/2016 пътувам за Сандански от София. Имаше катастрофа на кресненското дефиле. Имаше зверско задръстване.
Бях принуден да спирам няколко пъти, за да изчакам да преминат колите от другата лента. Както и да е. Имах достатъчно време за губене в жегата. Отварям капака и огледах покрай мотора.
Долу и зад пистовия ремък ясно се вижда маншона на вътрешното каре на дясната (дългата) полуоска.
Беше сцепен почти на половина. Може би на 90 градуса. Всичко около него беше в грес и т.н.
Стигнах без проблеми, върнах се в понеделник. Запазих си час за ремонт за вторник 22/06/2016.

Отивам в сервиза в 9:30. Посреща ме приемчика. Пита ме какво има. Обяснявам. Попитах дали да покажа, какво съм видял. Получих отговор не.
Бе ми казано, че за около два часа ще е готова. Тръгнах си. В 14:26 ми се обажда приемчика и ми казва: "Владо, на колата нищо и няма. Не е скъсан маншона". Аз отново обяснявам за кой маншон става дума и т.н. Изглежда, че по време на разговора той отиде до колата и погледна. Отново ми беше обяснено, че не виждат нищо. Аз попитах дали не се вижда греста. Беше ми казано, че от долу всичко е в масла, което наистина е така. Предложих да позавъртят колелото за да се отвори цепката. В крайна сметка го откриха и ми казаха, че ще го сменят в стил "от мен да мине".

Взех си колата в 18:20. Приемчика го нямаше. Оставих 50 лева и си тръгнах.

Моето впечатление за ситуацията:
- напълно съм на ясно, че грешки стават. може някой да е изморен, да има проблеми или нещо друго и да не е видял.
- ясно е, че повредата е малка и не е фатална.
- ясно е, че няма да се изкарат много пари от това.
- разбирам, че мога да изчакам. аз не бързам.
- но не ми е ясно ако утре дойда за друго нещо например носачи и не съм забелязал маншона...дали щяха да го сменят ?!?

Съжалявам, че приемчика го нямаше, за да му го кажа лично. Сори пичове, но това е което мисля.

ne0
27-06-2016, 12:07
Съжалявам, че си останал с лошо чувство. Прав си, че малките неща обръщат каруцата, НО :)

Грешката е в мен, че не погледнахме колата заедно, както ти поиска, защото по обясненията ти беше крайно ясно, че е разкъсан маншона и има много голямо омасляване.

При студена кола, допълнително замърсяване и прокъсване (маншона по никакъв начин не беше разделен на две части или да имаше скъсване в което да може да се бръкне с пръст) на маншона не по целия диаметър сме направили пропуск, който след разговор с теб поправихме.
В интерес на истината имахме спор с колегата правил колата дали е скъсан маншона или не. Защото и той очакваше да види скъсан маншон и много грес. След завъртане на полуоската и осветяване от правилна страна се видя проблемът.
За радост всеки ремонт се снима и макар да избягвам да го правя ще пусна снимките за да се добие представа.

153894 153895

В СЛУЧАЯ ЦЕНАТА НА РЕМОНТЪТ НЕ ВЛИЯЕ ПО НИКАКЪВ НАЧИН. Ние работим откровено защото ни харесва тази работа и сме приятели с клиентите, които реално ни хранят.

Съжалявам не за маншона, а за това, че си си тръгнал с лошо чувство от сервиза. Ако ни се довериш отново ще се реваншираме.

Поздрави!

Alex_26
27-06-2016, 12:14
Вие винаги за дупка по-голяма от пръст ли търсите? Това изразяване е пак недопустимо, още повече, че колегата ви е упътил Освен това графитната грес не мож я сбърка с масло

ne0
27-06-2016, 14:07
Вие винаги за дупка по-голяма от пръст ли търсите? Това изразяване е пак недопустимо, още повече, че колегата ви е упътил Освен това графитната грес не мож я сбърка с масло

Колега, уважавай откровеността на хората, както и възможността за грешка. Медалът има две страни винаги. Маншонът при друг оборот не се вижда така както на снимката. Имаш някаква информация и си запознат с колата и човека или просто тонът ти е заядлив?
Въпреки всичко с помощта на клиентът колата си тръгна отремонтирана (дори и по-късно през деня).


Поздрави!

thecleaner
28-06-2016, 18:24
Моля Лорда, Цецо и Кольо, да не пишат "поне" в темите на сервизите, ако нямат лично впечатление от конкретния сервиз и ни посочат конкретно, къде се е издънил сервиза или защо са доволни от него, в противен случай ще получат Alexit, кой на колкото му се полага, че дори и с бонуси.

nickgaidarov
29-06-2016, 00:00
...

vgeorgiev
29-06-2016, 10:37
...Маншонът при друг оборот не се вижда така както на снимката. ....

Не искам да споря, но.... Това, което сте снимали няма как да съм го видял изобщо. Още повече на снимките ви се вижда само напукване, от което няма как да излезе грестта.
Лично с очите си видях как маншона е скъсан на поне 90 градуса дъга и беше отворен. Това беше очеизбождащо погледнато отгоре през коша на мотора. Много съжалявам, че не снимах проведата, когато я видях, за да не спорим сега.


Причината поради която може би не сте видяли скъсването е, че ако колата е на подемник, амортисьора и пружината са отпуснати, от там и полуоската е наклонена по-надолу от нормалното и положение.

По този начин цепката, за която говоря и която не сте снимали може да бъде видяна отново пак и единствено отгоре.

Както и да е. Не е моя работа да обяснявам как да си вършите работата. Притесняваме това, че се наложи да го направя.

:Bolt:

ne0
02-07-2016, 11:43
:) Спор няма - клиентът винаги е прав.
Истината е, че като загрее маншона прокъсването се увеличава и т.н. Но това без теб нямаше как да го знаем.

Не исках да изпадаме и в подробности, но ще обясня.
Когато автомобилът е по-стар, ръждясал и т.н. след нормална експлоатация по български пътища, винаги гледаме да не се разглобява за щяло и нещяло поради простата причина, че винаги завличат резби, късат се болтове, не се избиват карета и т.н...

Прост пример. Ако не излезе полуоската и се почне едно нагряване, преси и т.н.. смяна на лагери и т.н.

Наистина за това прокъсване ако не БЕШЕ ТИ, с информация и настояване не си струваше да се разглобява точно тази кола.

Поздрави!

ivo_red
20-07-2017, 11:27
По принцип съм верен пациент на Румен-Рубиг, но мога да похваля и препоръчам момчетата от Вентура с открито сърце. Засичал съм ги всички още преди години по Алфа сбирки. Разбират си много от работата, организацията е на ниво и отношението им е коректно. Досега 3 или 4 пъти съм ги посещавал и винаги съм оставал доволен.

vgeorgiev
24-01-2023, 00:14
...
Когато автомобилът е по-стар, ръждясал и т.н. след нормална експлоатация по български пътища, винаги гледаме да не се разглобява за щяло и нещяло поради простата причина, че винаги зав
Наистина за това прокъсване ако не БЕШЕ ТИ, с информация и настояване не си струваше да се разглобява точно тази кола.

Поздрави!

Добре, че лекуваш неръждясващи автомобили, а не си лекар. Надявам се, че си ме разбрал.
Искаш да кажеш, че като колата ми струва 200лв на скрап, не си заслужава да я ремонтираш и е по-добре да я карам със скъсан маншон докато счупя карето ли ?
Казваш колко ще струва ремонта и аз си взимам решението. Така правят професионалистите. Аматьорите решават вместо клиентите си.

Още един сервиз ми каза нещо подобно. Нямало смисъл да ремонтираме задните носачи, защото ремонта излизал 500лв. Да де, но към този момент нямам възможност да карам друга кола и съм готов да ги платя.

Успех в работата и само здрави и неръцдясали коли да ремонтирате, нещастници

ivopifeca
28-02-2023, 13:49
КОЛЕГА РАЗБИРАЕМО Е,сервизите в момента си надвиха на масрафа,много коли станаха,и трябва да се молиш с парите си.Ако някоя част не е сменявана с години и е клеясала,въобще ти казват-фърли си колата че е стара,купи си нова,та да можеме да отвиваме лесно болтовете,и да ти взимаме парите за труд.Иначе парите ги имат за есенна шума.....ДОБРЕ ГИ РЕГУЛИРАХА "МАЙСТОРЧЕТАТА" до към началото на 2000 година с тия техни гяволъци...Сега се взеха за ,да отидеш и да се молиш...