View Full Version : Боядисване само на драскотините в ChipsAway - мнения?
Здравейте,
В София се акумулират много драскотини по боята с различна дълбочина, по паркинги, тесни уличики и т.н.
Та наскоро, освен със старите белези, се сдобих и с нови - и реших да потърся някакво оптимално решение. Гледам има една франчайз фирма Chipsaway - рекламират се, че боядисват само драскотините а не целия детаил. Гледах видео-та на сайта им, и се чудя дали някой от вас е ходил и реално е проверил качеството на работата?
Доста заети изглеждат, но ето първите впечетления.
1. Описват всички увреждания по автомобила за да нямам претенции, че нещо е станало при тях. Или ако стане - да има протокол, кое точно е то.
2. Описват съдържанието на "ценните" вещи в колата: аптечка, пожарогасител, триъгълник и прочее. (Не описаха компак-дисковете, маслата, добавките и спрейовете за почистване в багажника обаче)...
3. Подписва се протокол, снима се талона, оставя се ключа.
По принцип следва да са готови за 4 часа по споразумение за ниво на обслужване (SLA), но тъй като бяха заети днес, се уговорихме утре да свършим работа.
Първите впечетления са за сериозно, дружелюбно обслужване и коректни процедури.
Я кажи какви парички вземат и покажи малко снимки :)
Ще използвам темата за да попитам дали според вас, колеги, при показаните по-долу надрасквания с остър предмет до ламарина, е необходимо да се боядиса целият елемент(в случая преден десн калник) или мога да се възползвам от услугите на тези ChipsAway?
По какъв начин калкулират сумата,която трябва да се плати за ремонта?На квадратен сантиметър или...?
Много грозно и дълбоко надраскване от деца,които са се опитвали да рисуват решетката на алфа ромео :frown:
http://img830.imageshack.us/img830/992/p1010031b.jpg
http://img512.imageshack.us/img512/7200/p1010032m.jpg
Не стана за един ден колата, много работа имали, че отне два дни.
Цените им в крайна сметка са за детайл. Взимат по 110 лв на неосновен детайл, а за основен - 250. Това са цените за автомобили над 5 годишна възраст, за по-новите цените са по-високи.
За качеството на работата все още не мога да ви споделя. Дано поне това е по гаранцията им за 100% съответствие цвета на боята.
Прикачвам снимка на одраното "преди", после ще гледаме за "след".
Ако съм разбрал правилно : драскотината , я таксуват като цял детайл , а те ти коригират само драскотината.
Jivko7777
05-10-2010, 18:16
Цените им в крайна сметка са за детайл. Взимат по 110 лв на неосновен детайл, а за основен - 250. Това са цените за автомобили над 5 годишна възраст, за по-новите цените са по-високи.
Абе хора къде се занимвате с такива работи...Разбирам да беше евтино, а то...до колкото знам в най-добрите и реномирани сервизи взимат по 200лв на детайл, където няма да си познаеш колата направо, а тук за една драскотина 250...:bangin: Да не говорим че в по нормалните сервизи е по 120-130лв на детайл ;)
Ако съм разбрал правилно : драскотината , я таксуват като цял детайл , а те ти коригират само драскотината.
да ти кажа право, и аз го разбирам по същия начин, това, което се случва. За това ожулване ми таксуват 2 детайла, понеже се разпростира от вратата до малко от калника.
Ако караш скъпа кола , със скъпа боя ... да, може да коригираш драскотината само , но в противен случай по-добре целия детайл , и без това ще има и други драскотинки ;)
Ако караш скъпа кола , със скъпа боя ... да, може да коригираш драскотината само , но в противен случай по-добре целия детайл , и без това ще има и други драскотинки ;)
Ако караш скъпа кола , със скъпа боя си имаш застраховател и не ти пука ;-)
А това с боядисване драскотините ми се вижда скъпичко, за същите пари предпочитам целия детайл да се пребоядиса.
Jivko7777
05-10-2010, 21:13
А това с боядисване драскотините ми се вижда скъпичко, за същите пари предпочитам целия детайл да се пребоядиса.
Точно това казах и аз по горе ;)
това с паста не излиза ли не ми изглежда дълбоко
С паста няма да се скрие, беше до основата на боята. Снимката не показва ясно.
Взех колата, доволен съм от резултата. По нищо не си личи, че е боядисвано, освен че елементите са по-лъскави от останалта част, поради полирането.
Едно допълнително цялостно полиране ще оеднакви цялата кола.
При предаването на автомобила дават и гаранционна карта с 2-годишна гаранция на боята и лака.
В крайна сметка колко пари струваше тази драскотина?:calc:
В крайна сметка колко пари струваше тази драскотина?:calc:
Доколкото виждам от калкулациите, колкото два детайла.
Моля колегата да потвърди, но според мен не си заслужава...
Георги Савов
07-10-2010, 08:21
Аз имам подобни надрасквания!Тази оферта за 250 лв.на детайл е несериозна!Както каза колегата Живко 200 лв. е от скъпите и е добро!Има в Германия едни джаджи-викат им -щифтове със същият номер боя,специално за драскотини!Наште ще ми изпратят и като видя резултата ще кажа става или не!:noooo:
Еееее, ако цепите стотинката на две - да, цените им не са за вас.
Труда е качествен, вижда се на chipsaway.co.uk, аз съм доволен.
b_angelov
07-10-2010, 08:51
На мен тази операция ми излезе 30 лв при един майстор. Резултата е задоволителен за цената си. Личи си съвсем леко при ярко слънце и сериозно вглеждане, но по-добре от нищо. Едната "драскотина" грозно беше застъргала и пластмасата на бронята дори.
Идеален вариант е, докато дойде време за цялостно боядисване.
ПП. Смятам, че за нашите 20 годишни коли, струващи по 3-4000 лв. това е по-разумна цена.
На мен тази операция ми излезе 30 лв при един майстор. Резултата е задоволителен за цената си. Личи си съвсем леко при ярко слънце и сериозно вглеждане, но по-добре от нищо. Едната "драскотина" грозно беше застъргала и пластмасата на бронята дори.
Идеален вариант е, докато дойде време за цялостно боядисване.
ПП. Смятам, че за нашите 20 годишни коли, струващи по 3-4000 лв. това е по-разумна цена.
Този майстор дали ще се справи с моята "рисунка" на калника? (post 4,page 1)
Нямам представа кой в Бургас и региона може да свърши добре работата,цената не е от значение.
Колеги,ако можете да препоръчате някой свестен бояджия,ще съм ви признателен! :wallbash:
b_angelov
07-10-2010, 11:07
Този майстор дали ще се справи с моята "рисунка" на калника? (post 4,page 1)
Нямам представа кой в Бургас и региона може да свърши добре работата,цената не е от значение.
Колеги,ако можете да препоръчате някой свестен бояджия,ще съм ви признателен! :wallbash:
Предполагам, че може и да може. Ако искаш в Неделя ела на сбирката да хвърлиш едно око на бронята ми и да видиш как е станала. От там нататък сам си преценяш ;)
Еееее, ако цепите стотинката на две - да, цените им не са за вас.
Труда е качествен, вижда се на chipsaway.co.uk, аз съм доволен.
Какво значи ако цепим стотинката на две? Простата сметка показва, че в реномиран сервиз за автобои могат да пребоядисат цял детайл на същата или дори по-ниска цена. Тук плащаш най-вече заради това, че е голяма играчка да се оправят драскотина по драскотина и не е ясно доколко е оправдано финансово. Според мен цялостното определено ще е по-качествено решение от фиксиране на отделни драскотини, пак с уговорката че го правят добри бояджии.
Иначе поздравления за информацията, смятам че е полезна за всички, които имат желание да се възползват от тази услуга!
Jivko7777
07-10-2010, 12:32
Дай да видим и снимката след :) Нали каза по горе да сравним разликите :)
Излиза че изобщо няма сметка и си е поредната зарибявка ,както казаха колеги, по доста от добрите сервизи цената е по-ниска дори и то за цял детайл .Поредните тарикати.
Аз до колкото знам, най-обикновен квартален авто-боаждия таксува по 150-180 лв на детаел.
Не знам кой от вас реално и наистина последно е правил запитване за цена на боядисване в реномиран, представителен сервиз на марката. Но явно легендата е, че цената при реномираните е 200 лв.
Тези момчета, на детайл вземат по 110 лв. за капак или таван, където труда е повече по 250. Аз имам парите и ги давам.
ето снимка "след" и по живо по здраво. (червеното е отражение, а не нюанс, да поясня, че понякога се налага)
На мен ли ми се струва или нещо си личи интервенцията\чертите на веждата и вратата\?:lupe::unsure:
Отражава се прага на друга кола отсреща до колкото виждам аз :)
А тази интервенция не е трудна по принцип. Лично аз съм си правил калника така и ако някой дойде и познае къде е правеното ще го призная :)
Извинявам се ,но тази драскотина ли поправяха? Или това не е драскотина ?
Извинявам се ,но тази драскотина ли поправяха? Или това не е драскотина ?
Това е отражението на прага на съседната кола ;)
Това е отражението на калника на съседната кола ;)
Аха, ок, може би драскотината от калника на съседната кола ;-)
Георги Савов
07-10-2010, 22:55
Колега Кибер!!!За 110 лв на детайл предполагам е цена на детайл за боядисване без камера!При някой квартален майстор,както се изразяваш!200 лв е за боядисване на детайл с оригинална боя и изпичането в камера!Не е легенда за тези които са се интересували скоро,но за теб явно е!:grandpa:
Друг път не се изказвай "за цепенето на стотинките на две" без да познаваш хората!
Стана ми интересно по повод елеминирането на драскотина по детайл на кола и в тази връзка ми е интересно,ако детаила има повече от една драскотина (да кажем 5,6)дали няма да им е по лесно да го боядисат или ще си играят да запълват чертите по колата,а пък и с боядисан детайл ефекта е каде каде по качествен.Както онзи маркер дето го рекламират пишеш по драскотината и тя се изпарява пълни глупости.
ludkanar
08-10-2010, 00:24
Аз имам познат който има камера и боядисва на добри пари,за качеството да не говорим.Преди няколко часа към 7 един пич си взе БМВ-то с боядисани 2 детайла и направо неможа да си го познае.Беше адски доволен от добре свършената работа.Цената беше към 250-280 лв доколкото разбрах,като имаше и изчукване на вратата че беше 7-8см хлътнала в единия край.
да ви напомня, че тази тема е за мнения от колеги, които са ползвали услугите на сервиза от заглавието...!
---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:21 ----------
Колега Георги, предполагате погрешно! Боядисването е в камера, моля не се изказвайте незапознат. ;) Аз не съм скъперник.
Колега Кибер!!!За 110 лв на детайл предполагам е цена на детайл за боядисване без камера!При някой квартален майстор,както се изразяваш!200 лв е за боядисване на детайл с оригинална боя и изпичането в камера!Не е легенда за тези които са се интересували скоро,но за теб явно е!:grandpa:
Друг път не се изказвай "за цепенето на стотинките на две" без да познаваш хората!
Аз утре ще ходя там и ще дам мнение, надявам се нищо да не личи. При мен е драскотина на задната врата, но колата е сив металик, при металиците и да има някаква минимална разлика не се забелязва толкова (освен ако не объркат боята :smackbum:). Главното е, че не искам да чакам 2 дни за боядисване, а и колата не е изрядна навсякъде другаде та да се притеснявам чак толкова, иначе каското ми поема щетите, аз избрах там да я правят. Пък ако не дай си боже някой ден реша ще я мина цялата, но се съмнявам :) то едно боядисване е 1/3 от колата близо... по-скоро ще чакам някой да задере я преден капак, я някоя броня, че там имам разни дребни поражения. А и са ми одраскали един от малкото детайли, който няма други забележки по боята... Иначе съм чувал, че ако не стане като хората боядисват целия детайл, дават гаранция и тнт. Като цяло ако нямах каско вероятно изобщо нямаше да се занимавам - щях да си поръчам спрей с боя като тази на колата и да си я пръсна сам, после лак, пастиране и готово. Поне на мен ми цените за боядисване у нас ми се струват смешно високи.
Колега ти явно си наистина незапознат ! Аз си боядисах цялата кола понеже беше така надрана , ключа беше пощадил единствено двете брони дори тавана беше надран, та това удоволствие в сервиз няма да споменавам къде и как се казва ще спомена само че правят коли от 100 бона нагоре ми излезе 2000 лева грубо с разглобяването на корите понеже се боядисва всичко и крайния ефект все едно е от магазина. Да сметнем малко
4x калника
4x врати
2x преден и заден капак
2x брони
1x таван
13 детайла раздели го на 2000 лева и после ми говори кое колко струва и кое е евтино и кое скъпо !
(боядисването е с боя на водна основа,което автоматично означава, че няма как да не е в камера )
badmadafaka
07-12-2011, 08:11
Тук доста хора ще ти кажат, че си луд да даваш 2К за боядисване и ще почнат да ти изреждат колко струва боята, труда, ала-бала (естествено по дефолт с най-най-еФтините материали)... Също ще ти обяснят, че на ливадата пред сервиза на Чичо Манчо боята съхне по същия начин като в камерата с инфрачервените и ултравиолетовите лампи и т.н... :bored:
Ако боядисването е качествено, материалите не са някакви пълни боклуци и се боядисва и пече в правилна камера, 2К даже е евтино за цялостно боядисване на 4-врат седан... Освен да дадеш някоя снимка да видим какво са направили... :respect:
Колега ти явно си наистина незапознат ! Аз си боядисах цялата кола понеже беше така надрана , ключа беше пощадил единствено двете брони дори тавана беше надран, та това удоволствие в сервиз няма да споменавам къде и как се казва ще спомена само че правят коли от 100 бона нагоре ми излезе 2000 лева грубо с разглобяването на корите понеже се боядисва всичко и крайния ефект все едно е от магазина. Да сметнем малко
4x калника
4x врати
2x преден и заден капак
2x брони
1x таван
13 детайла раздели го на 2000 лева и после ми говори кое колко струва и кое е евтино и кое скъпо !
(боядисването е с боя на водна основа,което автоматично означава, че няма как да не е в камера )
Ами 2000лв ако ги даваш от джоба си не са никак малко пари, ако ти го плаща застраховател е друг въпрос и не гледай колко се пада на детайл, цената за цялостно боядисване е доста по-ниска. Е, ако е извандалствана подобаващо - няма как, искаш не искаш ще я правиш, но при мен има на няколко места почти незабележими драскотини и още съм далеч от мисълта за по-цялостно боядисване, при положение, че за 1-2 месеца пак ще стане същото. В крайна сметка всичко зависи от човека - аз карам главно градско в София и нямам гараж, та още с взимането на колата съм се примирил до някаква степен, че няма да е като излязла от магазина, въпреки че доста я пазя. Не, че не ми се иска, просто условията не го позволяват.
Иначе по темата - оказа се, че ще боядисат цялата врата, боядисването на отделни драскотини го правели само за частни поръчки, пък аз имах възлагателно писмо от застрахователя. Предполагам, че така взимат и повече пари и има по-малко недоволни клиенти. В петък, живот и здраве, ще видя какъв е резултата.
П.С. След боядисването - резултата е добър. В смисъл не е като излязла от магазина, има няколко микро бабунки (като я погаля се усещат:)) които явно при полирането са ги пропуснали, иначе на външен вид вратата няма разлика с останалата част от колата. Също така не знам дали са боядисали само драскотината или цялата врата, въпреки че ми казаха, че ще я боядисат цялата - аз разликата не мога да я направя така или иначе. Дадоха ми гаранция и отстъпка за евентуални следващи интервенции ако се наложат. Честно казано е много вероятно следващия път (дано не се наложи) да се насоча към друга фирма, просто не останах с впечатлението, че изпипват добре работата. За парите които им плащат застрахователите според мен трябва да се стараят повече, но това, че у нас бояджийските услуги са доста надути си е мое мнение. От друга гледна точка ако са боядисали само драскотината са се справили отлично, но както казах не мога да кажа със сигурност.
badmadafaka
12-12-2011, 08:09
Ниското качество на работата според мен породено от ниска или никаква заинтересованост на хората да си я вършат, е основния проблем в БеГе. Не, че цените са надути сами по себе си - надути са (и то зловещо) с оглед на това, което получаваш за парите си... ;)
Ами 2000лв ако ги даваш от джоба си не са никак малко пари, ако ти го плаща застраховател е друг въпрос и не гледай колко се пада на детайл, цената за цялостно боядисване е доста по-ниска. Е, ако е извандалствана подобаващо - няма как, искаш не искаш ще я правиш, но при мен има на няколко места почти незабележими драскотини и още съм далеч от мисълта за по-цялостно боядисване, при положение, че за 1-2 месеца пак ще стане същото. В крайна сметка всичко зависи от човека - аз карам главно градско в София и нямам гараж, та още с взимането на колата съм се примирил до някаква степен, че няма да е като излязла от магазина, въпреки че доста я пазя. Не, че не ми се иска, просто условията не го позволяват.
Иначе по темата - оказа се, че ще боядисат цялата врата, боядисването на отделни драскотини го правели само за частни поръчки, пък аз имах възлагателно писмо от застрахователя. Предполагам, че така взимат и повече пари и има по-малко недоволни клиенти. В петък, живот и здраве, ще видя какъв е резултата.
ами аз мога да ти кажа честно колко вземат ако си с възлагателно писмо защото имам приятел, който се занимава с това ! Дръж се да не паднеш за цялостно пребоядисване по принцип доверените сервизи вземат между 3-5ооо лева, а свършената работа не зе пове4е от 500!
NightRider
14-12-2011, 03:38
За колегите с възлагателни писма
Булстрат и ДЗИ - сержиз Субару по стария път за Банкя (веднага след Филиповци)
За Армеец - под централата на Армеец в Люлин
И двата сервиза боядисват перфектно, не има правя реклама. Споделям опит
Таван, преден капак се таксуват по принцип детал и 1/2, броните се свалят и се правят (в тези сервизи)
Това с ремонт на драскотини за 250лв. е пълна простотия за мен - те явно пребоядисват целия детайл и ни правят на шарани
Здравейте колеги,
работя в сервиза ( ChipsAway ) и попаднах случайно на темата затова смятам за коректно да дам инф.о по темата.
Цените в сервиза са на детайл, като при повече от 4 детайла се прави индивидуална оферта. Никога не сме имали цени от 250 лв/детайл за драскотина !
Цената е 110 лв при частичен ремонт (на броня,калник и т.н. ...на основен детайл).
Този тип поправка е предпочитан от скъпи и нови автомобили при които клиента не желае да си личи че е боядисван детайла.Друго предимство е че при такава поправка да речем на врата не е необходимо да ти разоборудват вратата ... много често се чупят щипки и след това се получават излишни шумове.Поправката технологично става за 2-3 часа, но обикновено клиента си оставя колата сутринта и си я взима вечерта (10.00часа до около 17.00часа).Тези поправки се правят по желание на клиента ...иначе боядисваме целия детайл.
Всички продукти за тази поправка са английски на ChipsAway ... бойте са 2-ро поколение водна боя, каквато у нас до момента друга фирма НЕ внася(цената е около 300 лв. за литър). При тази поправка се дава гаранция 2 год. на клиента (каквато друг сервиз в БГ не дава ...максимум 6 месеца дават колегите).
Освен драскотини (който са 10- 15% от щетите) в сервиза боядисваме и цели детайли (основно такива).
Разполагаме с 2 бояджийски камери.
Цената за детайл е около 150 лв, ако колата влиза в сервиза с възлагателно писмо от застраховател(работим с 12 компании) даваме:
-цена за допълнителен детайл 80-100 лв.
-Безплатно възстановяваме ако имате повреди по челното стъкло тип "люспа"
-ако имате заведени 4 детайла (основни) получавате бонус от сервиза боядисване на още един детайл по ваш избор.
-клубна карта (вижте в сайта...ако се интересувате)
Сервизите са 7 ... 5 действащи(София,Варна,Пловдив,Бургас и Русе) + 2 нови (Враца и Плевен) трябва да отворят 20-30 март 2012.
Моля ви не искам да правя реклама, а да отговоря на въпросите ви по тази тема ... или ако имате каквито и да е въпроси свързани с боядисване на автомобил ?
NightRider
06-03-2012, 22:19
На влизане в Ботевград от към Зелин има един дето боядисва коли с бои на водна основа. За 2000лв. правел перфектно колата, че и по-евтино ако е цялостно. Около 100 на детайл взимал. Ще го проверя това
---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:15 ----------
...
Моля ви не искам да правя реклама, а да отговоря на въпросите ви по тази тема ... или ако имате каквито и да е въпроси свързани с боядисване на автомобил ?Е, кажи кой е сервизът де. Ето сега на мен ми трябва - Армеец ми даде възлагателно за два детайла, а и отпреди имах за още два
scarface
06-03-2012, 23:01
На влизане в Ботевград от към Зелин има един дето боядисва коли с бои на водна основа. За 2000лв. правел перфектно колата, че и по-евтино ако е цялостно. Около 100 на детайл взимал. Ще го проверя това
---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:15 ----------
Е, кажи кой е сервизът де. Ето сега на мен ми трябва - Армеец ми даде възлагателно за два детайла, а и отпреди имах за още дваКакво значение дали е водна,това не значи че е по качествена единствено е по-безвредна за природата.Водните бои навлязоха у нас единствено заради изискване на ЕС.Има значение за майсторите водната боя е по-трудоемка за работа съхне по-бавно по-гъста е от конвенционалната и може би малко по покривна,конвенционалната е с по ситна структура и става по качествено според мен.Иначе лака е един и същ и за двата вида бои.
exteriorcardetailing
17-03-2012, 20:25
Наистина няма значение каква е боята, но в оторизираните сервизи може би вече не боядисват с такива на ацетонова основа, заради влезлите нови забрани за нея, но в някой малък или частен сервиз все още си боядисват с нея, в което няма нищо лошо.Даже в някой обикновен гараж, може да ти боядисат колата по добре от някои престижен и прехвален бояджийски център, може да е без камера, ама старанието на бояджията е много важно.Казвам го защото много коли са идвали при мен със забележки след боядисване и в повечето случай са стечки, полепнал лак по всички други детайли, които не са били опаковани и са станали само лак, лак по стъклата, а на момчето работещо в Chipsaway, мога да кажа, че най честите ми клиенти с проблеми са от при тях, даже сега имах едно Ауди което даже е връщано за рекламация и после още забележки и на човека му писнало и дойде при мен.Ако ще и със златна боя да боядисвате, като този дето държи пистолета е некомпетентен резултата е плачевен.
В такива сервизи има подготовчици, те шкурят облепят и т.н. и бояджията-"майстор" само дойде да пръсне, без да участва в тези процеси и да знае предварително кое как се е случило, къде не е хванало тиксото, което после ще вейне найлона и ще го плесне на некои детайл, дали изобщо има тиксо при фугите на вратите и после като отворите ще видите целите вътрешни панели матирани, защото после ги бърсали с кореселин.Понякога кварталния майстор върши много по добра работа, защото си уважава клиентите и си гради имиджа постоянно.А Chipsaway, понеже имате договори със застрахователи и ви е все тая как ще направите колата, никога не бих ползвал вашите услуги от всички видяни правени ваши коли, лично мое мнение.Аз за сега си работя сам и не мога да гласувам доверие на никого за да ми помага, дори да го обуча, може после и аз да се сдобия с работници, но трябва да имат контрол, не може да ти върнат колата, че си отишъл за една драскотина, а тя да е станала цялата на г....с, а даже да си си и платил за тази услуга, да ти я направят на г...с.
Mind_Control
21-03-2012, 12:18
Наистина няма значение каква е боята, но в оторизираните сервизи може би вече не боядисват с такива на ацетонова основа, заради влезлите нови забрани за нея, но в някой малък или частен сервиз все още си боядисват с нея, в което няма нищо лошо.Даже в някой обикновен гараж, може да ти боядисат колата по добре от някои престижен и прехвален бояджийски център, може да е без камера, ама старанието на бояджията е много важно.Казвам го защото много коли са идвали при мен със забележки след боядисване и в повечето случай са стечки, полепнал лак по всички други детайли, които не са били опаковани и са станали само лак, лак по стъклата, а на момчето работещо в Chipsaway, мога да кажа, че най честите ми клиенти с проблеми са от при тях, даже сега имах едно Ауди което даже е връщано за рекламация и после още забележки и на човека му писнало и дойде при мен.Ако ще и със златна боя да боядисвате, като този дето държи пистолета е некомпетентен резултата е плачевен.
В такива сервизи има подготовчици, те шкурят облепят и т.н. и бояджията-"майстор" само дойде да пръсне, без да участва в тези процеси и да знае предварително кое как се е случило, къде не е хванало тиксото, което после ще вейне найлона и ще го плесне на некои детайл, дали изобщо има тиксо при фугите на вратите и после като отворите ще видите целите вътрешни панели матирани, защото после ги бърсали с кореселин.Понякога кварталния майстор върши много по добра работа, защото си уважава клиентите и си гради имиджа постоянно.А Chipsaway, понеже имате договори със застрахователи и ви е все тая как ще направите колата, никога не бих ползвал вашите услуги от всички видяни правени ваши коли, лично мое мнение.Аз за сега си работя сам и не мога да гласувам доверие на никого за да ми помага, дори да го обуча, може после и аз да се сдобия с работници, но трябва да имат контрол, не може да ти върнат колата, че си отишъл за една драскотина, а тя да е станала цялата на г....с, а даже да си си и платил за тази услуга, да ти я направят на г...с.
В тази връзка- препоръчай някой добър бояджия, за който си сигурен, че върши работа.
NightRider
21-03-2012, 14:00
В тази връзка- препоръчай някой добър бояджия, за който си сигурен, че върши работа.
В София - вече четири детайла ми боядисаха като доверен сервиз в D&S на Сливница преди Бриколаж. Много съм доволен. Иначе ми казаха, че взимали по 150лв. ако няма за изчукване
exteriorcardetailing
21-03-2012, 18:13
В тази връзка- препоръчай някой добър бояджия, за който си сигурен, че върши работа.
За някакви бояджийски истории мога да кажа, че този момък работи хубаво, тъй като са ми идвали коли боядисвани от него.Не го познавам лично само сме разговаряли, когато съм му пращал някой клиенти или съм имал въпроси към него, а по принцип все се каня да ида при него, за да обменим някоя приказка, ама все няма време.След негово боядисване не се налага да се пастира, т.е. невероятно гладка лакова повърхност, без стечки, прашинки и др.Има си камера,работи с хубави бой и взема нормално скъпо :)
Сервиза е в Дружба а човека се казва Венцислав-0878839380
Мога да ти кажа и други, но не ги познавам, просто са ми идвали коли, на които е имало боядисани елементи и съм коментирал бояджиите, но винаги съм намирал забележки, без които сигурно не може, знам ли?С някой подържам връзка по телефона без дори и да сме се виждали, аз им давам съвети за пастиране на по-капризна кола, след боядисване, те ме вкарват в материята на бояджиите, за разните преливки, с които пък аз се сблъсквам и така.По принцип почти, след всяко боядисване се налага пастиране, но те не го правят(защото те примерно само боядисват, а не пастират , а при мен е обратното), тези портокалови ефекти, стечки, прах от лак, трябва да си ги отстраняват те, защото знаят и колко ръце лак са сложили и кое как е станало, а като дойдат при мен аз гадая и работя на тръни, за да не претрия нещо, защото нали се сещаш, че и да им кажеш да ти сложат повечко ръце лак, те пак ще те прее..ат и ще ти сложат колкото се може по-малко, български манталитет.В големите сервизи боядисват некадърници, всеки свестен бояджия си е направил негов частен сервиз купил си е оборудване, обучил си е няколко човека, дава големи заплати и така, а в големите сервизи ходят за да се учат според мен, затова е на тоя хал работата.Вярно имат оборудване и база, но нямат работника, защото им дават ниски заплати и не ги задържат много, много.На жена ми брат и работи в отдел Аутомотив на Еуромаркет, инсталират бояджийски камери и всякакви неща свързани със сервизи(машини за баланс, крикове, всичко)та и с него сме говорили на тази тема за бояджиите, като стигаме до извода, че дори и на добрите не винаги им се получава, ама като е така, да го направят наново, а те си ти дадат колата и ти ако видиш видиш, ако не си караш така и не ти се разправя после да ходиш пак , да чакаш, да си без кола и т.н.Нали си гледал предавания за коли и бояджийски истории, от типа на Уест Коуст Кастъм, там винаги след боядисване се пастира и полира, ако не е наложително пастиране, то се прави задължително полировка за да се изпъне лака.
В София - вече четири детайла ми боядисаха като доверен сервиз в D&S на Сливница преди Бриколаж. Много съм доволен. Иначе ми казаха, че взимали по 150лв. ако няма за изчукване
Това е нормалната цена за едно хубаво боядисване, за което да ти дадат и гаранция.
Закарах колата си на Венцислав, коѝто exteriorcardetailing препоръчва горе за да ми оправи 2 детаѝла. Ще ви пиша за резултатите и "преди" и "след" снимки. :ph34r:
Mind_Control
04-06-2012, 10:49
Закарах колата си на Венцислав, коѝто exteriorcardetailing препоръчва горе за да ми оправи 2 детаѝла. Ще ви пиша за резултатите и "преди" и "след" снимки. :ph34r:
Чакаме с интерес :)
Днес ми се обади Венцислав, че ми е готова колата. :biggrin:
Пристигам и какво да видя... нито следа от деруи, лющения, вдлъбнатини, все едно беше сменил вратите с нови.:wow: Калниците също бяха минати за да си пасват с вратите. Направо мога да се огледам в цялата дясна страна. Даде ми и остатъка от боята, която е ползвал безплатно.
Общо струваше 350 лв:
- 150 лв боядисване на детаѝл
- изчукване
- разглабяне на 2 врати със ел стъкла и огледала
- вътрешно и външно миене (докарах му я на гъз :unsure:)
Браво!:clap:
ето и снимки
Тема с всичките ми "щети", 2-рата е задна дясна врата:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=70206
exteriorcardetailing
19-06-2012, 18:25
Радвам се че съм помогнал макар и да не познавам лично бояджията Венцислав, който ви препоръчах, но няма нужда да познаваш готвач или художник, когато сътвори нещо перфектно и с желание и станеш консуматор или свидетел на видяното, така беше и с моя случай.Виждал съм коли боядисвани при него и казвам, че е много добър.
Имам наблюдения относно боядисването и на други, ама ще поснимам някой път, да видите хората за какво боядисване дават и пари даже, при положение, че майстора си е за бой.
Със здраве да си караш колата и безаварийно!
Някой знае ли дали въпросния Венцислав все още се работи и дали му е валиден номера тук?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.