PDA

View Full Version : Направи си сам-LOW BUDGET PERFORMANCE



136
06-11-2010, 12:34
Тук даваме поле за изява на изявените и неизявените умове в форума да се представят с своите велики постижения в областа на "мунинга"

tonov
08-11-2010, 19:04
Много добре изглежда :thumbup:

undy
09-11-2010, 18:55
но как ли ще изглежа без присадките отстрани,защото не всеки ги има........а така изглежда жестоко....

136
10-11-2010, 10:00
:)

undy
22-11-2010, 22:50
когато има готов,снимай колега, да видим как е,предполагам ще има много желаещи.........и най-вече без добавките как ще стои..........

toshko69
22-11-2010, 22:58
Дифуьора е супер,но това са ненормални пари.Аз ще си направя цяла броня и ще ми излезе по-евтино.Мое мнение.

136
23-11-2010, 10:04
:)

136
15-12-2010, 14:34
:)

stefoo
15-12-2010, 16:33
готино е станало,като се завърши ще е хубаво да го видим как седи на колата

136
05-01-2011, 16:11
:)

136
06-01-2011, 09:47
:)

promiss
07-01-2011, 00:47
Интересно сега на този фибран дали ще дръпнеш една "драскана мазилка" или ще щпакловаш с гипс само :big_whoops:

136
07-01-2011, 09:46
:)

V_A_N_K_A_T_A
07-01-2011, 13:13
Готина идея.Поздрави за ентусиазма! :)
Интересно,обаче,смяташ ли да правиш някакви добавки за долните странични части на бронята,както е на снимките,които си показал?Защото ако остане само гребена в средата,отстрани ще се вижда и ще бъде малко странно...поне според мен :roll:
Успех!

136
07-01-2011, 13:55
:)

morfius
07-01-2011, 13:57
Притискане на задния мост?
Това му действие има ли го описано някъде и колко точно повишаване на стабилността се очаква с него?

136
07-01-2011, 14:03
:)

morfius
07-01-2011, 14:08
Е някой някъде не е ли правил опити вече?
Ясно, че няма да е в тунел... но поне някакви.

marian2784
07-01-2011, 14:11
колега едиинствения начин да получиш притискане от това е да го направите доста тежичко иначе няма да има ефект,защото нямаш нито гладък под,нито пък е толова ниска 156цата за да създава притискане(осезаемо),а пък и площа на дъфозьора е доста малка поне според мен.не се засягай това е моето мнение

bouncer
07-01-2011, 14:19
ъъъъъъъ....притискане на задни мост?!?! Колега, нали си даваш сметка, че за да се получи това трябва да се смята и изчислява въздушно съпротивление, посока на въздушните потоци, аеродинамика......нещо което в този проект не виждам как ще стане.

В смисъл не се заяждам, но държа да отбележа, че ефекта ще е еиднствено визуален, а относно аеродинамиката....трудно. За да има ефект задния дифузьор пода трябва да е почти идеално гладък и да няма други завихряния под колата.

badmadafaka
07-01-2011, 15:34
За да има ефект задния дифузьор пода трябва да е почти идеално гладък и да няма други завихряния под колата.
Както е на екзотиките ферари, ламобо и т.н.... И аз мисля, че осезаем ефект няма как да има, но пък колата ще има малко по-различна визия с него, което пак си заслужава труда... Иначе се сещам за един малоумен начин да се тества: прави се от не особено здрав материал, вдигаш на полигон/писта максималната възможна скорост с която можеш да направиш остър завой (идеята за "натискане" на колата по принцип е смислена главно в завои) и гледаш дали ще се строши от въздушната струя - ако се строши значи действа. После за да си сигурен, че действа позитивно, сменяш бронята със стокова такава и правиш точно същия тест - ако е по-зле така, значи онова не само действа но и действа положително, демек правиш го от здрав материал и го монтираш :plane:

pooh
07-01-2011, 15:39
...

-Bobby-
07-01-2011, 15:52
Ефектът ще е трудно доловим, но този дифузьор определено ще докара някаква разлика. Разликата особено при висока скорост ще дойде оттам, че дифузьора със сигурност ще "оформя" и ускорява въздушния поток там отзад, следствие на което целия въздушен поток под колата ще преминава по-бързо, сравнение с ако няма нищо и въздуха там отзад се върти на посоки и води до цялостната му по-ниска скорост.
А следствие от картинката, която колегата по-горе е показал - по-бързия поток отдолу ще доведе до по-ниско налягане под колата, съответно по-високото налягане, което е над нея (мисля е излишно да обяснявам защо над колата налягането е по-високо?) ще надделее допълнително и ще доведе до допълнително притискане, следователно колата ще е по-стабилна.
Е, не очаквайте, че притискателната сила ще е като във Ф1, но макар и минимален, ефект ще има от дифузьора.

psiho666
07-01-2011, 17:14
След поредния тъпак по софийските улици се наложи смяна на предната броня. Смених я, а старата счупена остана на терасата. И... за да не скучаем ние, а и бронята, решихме малко да се заиграем с нея. Това беше бронята преди да се започне:

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/001.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/002.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/003.jpg


И така се започна лепенето, което се прави само и единствено с пластмаса. Няма да има и грам кит по нея, щото всички знаем как кита колкото и добре да е нанесен пак има голяма вероятност да се напука. Ще има наслояване, търкане, отново наслояване и пак търкане и така докато стане гладка и готова за боя. И тъй като човек все го чопли нещо, малко ще бъде променен и фейса й. Търси се изчистен дизайн, най-вероятно ще е без халогени... До момента сме стигнали до тук:

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/004.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/005.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/006.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/007.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/008.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/009.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/010.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/011.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/012.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/013.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/014.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/015.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/016.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/017.jpg

http://i427.photobucket.com/albums/pp355/doc_j/Bronia/018.jpg

Темата ще бъде обновявана при следващо развитие и снимков материал. За в бъдеще можем да помагаме, ако някой иска да реставрира броня по този начин без кит.

cassillas
07-01-2011, 17:18
Каква е технологията по нанасяне на пластмасата? Топиш с поялник и после до оформяш пак с поялник така ли? Каква пластмаса използваш ? :picnic:

psiho666
07-01-2011, 17:29
Топиш с поялник и оформяш с шкурка в общи линии. Пластмасата е от броня за VW Polo - имаме една за материал и една, която също трябва да претърпи малко промени, че беше изродски изрязана.

undy
07-01-2011, 18:08
Интересно сега на този фибран дали ще дръпнеш една "драскана мазилка" или ще щпакловаш с гипс само :big_whoops:
колегата полага усилия и труд,за да направи нещо което на всички е интересно,и такива бъзици мисля са неуместни и тъпи.....сори ма не се стърпях.....успех на 136:)

Satanism
07-01-2011, 18:14
кво стана с цената за бронята...аз искам да я знам....също и съвместимостта с фейслифта...

ogi100
07-01-2011, 20:44
Уж на доста хора беше интересна темата за дифузьора, пък след няколко премествания от раздел в раздел стана "лоу-бюджет мунинг" по преценка на модератора...както и да е, по темата -
от опит с подобен дифузьор на друга марка автомобил мога да кажа, че ефекта на подобряване на стабилността се усеща осезаемо над 150км/ч. До колкото познавам колегата определено ще му върши работа :)
Успех с проекта, дано стане като хората
Поздрави

The_Game
07-01-2011, 21:41
Мисля, че много на близко си ги сложил ребрата. Поне тези в средата.

ФЕРАРИСТ
07-01-2011, 22:35
както и да е, по темата -
от опит с подобен дифузьор на друга марка автомобил мога да кажа, че ефекта на подобряване на стабилността се усеща осезаемо над 150км/ч. До колкото познавам колегата определено ще му върши работа :)

Колега, ефекта при нашите коли е 99% визуален само, с чиста съвест мога да ти кажа че например спойлера на 156 тип пейка, при 160кмч не създава и 5 кила притискане, на черната ми имам такъв и направих прост тест - оставям си незатварен багажника, и нареждам 1-2-3-4-5 кг тежести по него - на петия кг той щракна - значи е нужно 5 кг усилие или натиск за да се затвори - сурнах се със 160 по тракията - нищо.....даже по тоя начин ефекта е обратен.....със това което се прави по нашите коли може единствено да се увеличи макс скороста, и то с не повече от 5-6-7 кмч - гледах преди доста време с някакво ГТА едни италианчета, обковали му целия под с ламарина, идеално гладък - 6 или 7 кмч се е повишила макс скороста - просто са елиминирали съпротивлението което правят сичките карантии под колата - даунфорс от сорта на тоя дето в Ф1 го има, не мое да се направи, щото разстоянието между пода и земята е твърде голямо, иска се много математика освен това, аеротунел, а за сток кола няма как да се постигне това.......може с някакви превъзходно изчислени спойлери и прочее неща отзад да се постигне малко по добра стабилност отзад, но тя ще е валидна в плахи форми при скорости над 160кмч, а малко алфи си позволяват да влизат в завой където ще имат нужда от допълнителни 4-5-6 кмч повече скорост от развитата да речем 130кмч.......еле пък да усетят разликата........помня как на втория тракдей доде един субект и почна да ми обяснява че ако съм си сложил задния спойлер под по голям ъгъл, щяла по малко да ми бага задницата, демек неправилно съм го бил сложил.......:)
Така че сичко тва е за красота само......

ne0
07-01-2011, 23:35
даунфорс от сорта на тоя дето в Ф1 го има, не мое да се направи, щото разстоянието между пода и земята е твърде голямо

това е началото и говорим за разстояние почващи от 10 мм ;)


демек неприложимо при нашите талиги

голямата риба
07-01-2011, 23:55
добре де
а защо трябва да е такъв като във формула1
самолетите да не са леки колкото болиди пък летят?

ne0
07-01-2011, 23:59
добре де
а защо трябва да е такъв като във формула1
самолетите да не са леки колкото болиди пък летят?

говорим за потоци под колата, целящи притискане.... това защо го написа

marian2784
08-01-2011, 00:03
тая тема заприлича на голфарска дикусия за ремус

ne0
08-01-2011, 00:04
темата е интересна и най-важното човека го изработва... демек произвежда с ръцете си.... малко са темите тук на такава тематика

marian2784
08-01-2011, 00:09
евала на човека и мен ме радва идеята,но дискусията отива към кофти край,а темите са малко защото тук всеки определя незаводските доработки като селски тунинг и затова никой не се хвали с това което е сътворил с ръцете и ума си(всъщност и аз съм в това число де)

Pastora
08-01-2011, 00:10
При самолетите ефекта на крилото е пораждането на подемна сила. Реално за един автомобил идеалната форма е на капката, но тук срещаме друг проблем - колелата и дъното на автомобила, където се пораждат силни турболентни течения, които имат диря непосредствено зад автомобила - висока скорост на въздуха и завихряне = ниско налягане. Зад автомобила налягането е по-ниско от това пред него, тоест му действа сила, противоположна на движението. С антикрилото (пейката) се "премества" тази зона с ниско налягане по-далеч от задницата на автомобила и се намалява разликата в наляганията. А дали да е като във Ф1, надали някой може да ни каже, дотук сме с физиката за 1-ви курс...

Доко
08-01-2011, 00:15
добре де
а защо трябва да е такъв като във формула1
самолетите да не са леки колкото болиди пък летят?

Ех и таз добра, имам впечатлението, че си технически грамотен и не е нужно някой да ти обяснява за планиране и с каква площ разполагат крилата при самолетите. ;-)

ne0
08-01-2011, 00:35
http://www.youtube.com/watch?v=jYaIXWNOa_A

136
08-01-2011, 00:44
Благодаря и на модераторите за осраната тема след като е поразходиха из форума и прекръстиха няколко пъти.Може да е заключите.Поне аз несмятам да споделям повече за проекта.

psiho666
08-01-2011, 06:59
Благодаря и на модераторите за осраната тема след като е поразходиха из форума и прекръстиха няколко пъти.Може да е заключите.Поне аз несмятам да споделям повече за проекта.

напълно подкрепям мнението на колегата защото вече не се знае кое е относно темата на колегата или моита както и немога да разбера как мойе няколко проекта се сливат в една обща тема аз показвам как се залепя добре една броня и сам описал етапите а не смешки но който има акъл ще разбере както са пояснил че проекта ми не е завършен пък модераторите щом смятат че проектите не са интересни да пуснат по едно лс да спрем да качваме снимки

BLUE1
08-01-2011, 12:43
За първи път пиша в подобна тема, но наистина ми става тъжно когато някой който се опитва да направи нещо със собствените си ръце бива взиман на подбив и присмех от участниците във форума. По същите причини има и други много интересни теми чийто автори просто са спрели да пишат или изтрили публикациите си. Не става въпрос за това дали някой се опитва да помогне с обяснение или посочва грешката на автора на темата, а за тези който се подиграват по едни или друг начин. Към такива потребители модераторите смятам трябва да са абсолютно безкомпромисни за да не се случва повече това което се случи и с тази тема.

Satanism
08-01-2011, 13:42
Аз пък си мисля колегата 136 да не се обижда толкова лесно и да не сме като щипнати госпожички.Не знам той да дължи данък обществено мнение, така че пре-спокойно може да си продължи темата, най-малкото защото някои от нас, ако не друго, поне сме заинтересовани, да видим какво ще се получи.Пък индивиди, които не уважават труда на другите винаги ще има, но те не заслужават каквото и да било внимание от един уважаващ себе си човек...

V_A_N_K_A_T_A
08-01-2011, 13:47
Напълно подкрепям Satanism!
А,всъщност,136 трябва да е доволен от факта,че благодарение на неговия труд и идеи се поражда някакъв вид дискусия.Нали там се раждала истината...И ако тази дискусия,в крайна сметка стигне до някакъв смислен извод,това може да доведе и до подобрение на крайния продукт....По-нагоре се говореше за действието на гребена върху поведението на колата,което всъщност е основната цел на колегата,доколкото разбрах.
А,за колегата psiho666:
Как да ти го кажа,показването,как се лепи броня някак си не е за тунинг раздела ;) По-скоро е нещо като направи си сам.
И изобщо,става така,че следващия който си сложи лети джанти ще си пусне тема в "тунинг проекти"....
Нищо лично.

136
08-01-2011, 15:02
Проблема не е в колегите които си изразяват мнението, а в хората които се грижат за условията и правилата на форума.Не може те да си дискутират в темата ми къде да е заврът .След това да е почистят.Прекръстят няколко пъти. И разходят из форума в рзлични раздели. Никой не ме е питал за нищо най малкото или предопредил. Да не говори че и на края вкарах друга тема в моята.Е невиждам смисъл да продължавам да си губя времето в този раздел.Така че не ме разбирайте неправилно.Уважавам мнението на колегите за действието на дифузьора.Аз имам и друга информация за параметрите му от немска фирма която го е тествала но не ми се влизаше в подробности на този етап.

Satanism
08-01-2011, 15:51
Проблема не е в колегите които си изразяват мнението, а в хората които се грижат за условията и правилата на форума.Не може те да си дискутират в темата ми къде да е заврът .След това да е почистят.Прекръстят няколко пъти. И разходят из форума в рзлични раздели. Никой не ме е питал за нищо най малкото или предопредил. Да не говори че и на края вкарах друга тема в моята.Е невиждам смисъл да продължавам да си губя времето в този раздел.Така че не ме разбирайте неправилно.Уважавам мнението на колегите за действието на дифузьора.Аз имам и друга информация за параметрите му от немска фирма която го е тествала но не ми се влизаше в подробности на този етап.

ок, човек, зае*и ги тях, които и да са, те ги боли от екрана главата, давай да гледаме ти кво правиш... :)

Dexer
08-01-2011, 16:04
Мишо, батка, и на мене ми е интересен замисъла ти. Поне накрая пусни снимки на завършения дифузьор да го видим.
Ако не, ще го показваш на живо:)

pr_00f
10-01-2011, 15:10
За съжаление това което се случи с тази тема е доста неприятно.

В тази ситуация действията на мод екипа определено не бяха адекватни и имаше сериозна липса на комуникация между модераторите.

Бих искал да се извиня от името на мод екипа. И също така бих се радвал ако автора на темата си пусне нова с развитието на проекта.

голямата риба
10-01-2011, 21:52
За какво му е на Мишо да пише, ще се появят двама които искат да купят такъв спойлер и ще бъде обвинен, че е пуснал комерсиална тема.
http://hfhpe.clubalfaromeo.com/avatars/untitled.png

ne0
10-01-2011, 21:57
споко бе то тва е идеята на форума... като тия ми ти там скайп, майп... първо се зарибяваш после ти искат пари за да пишеш у форума...

НО ЕВАЛА НА ПРУФА че се извини!!!!!

ludkanar
10-01-2011, 22:34
споко бе то тва е идеята на форума... като тия ми ти там скайп, майп... първо се зарибяваш после ти искат пари за да пишеш у форума...

НО ЕВАЛА НА ПРУФА че се извини!!!!!

Ми че то само профа се извини за нехайството на другите.А според мен както го има тва нещо и в другите авто форуми ще е много добре да се направи разделче с оптичен тунинг.Така най-добре всеки от нас ще може да покаже с какво е подобрил визията на своя автомобил.А дано стане така,че и аз в скоро време да покажа малко подобрения във визията на колата ми.

Колега сори че ти цапам темата,дано е за добро.

136
11-01-2011, 09:45
За съжаление това което се случи с тази тема е доста неприятно.

В тази ситуация действията на мод екипа определено не бяха адекватни и имаше сериозна липса на комуникация между модераторите.

Бих искал да се извиня от името на мод екипа. И също така бих се радвал ако автора на темата си пусне нова с развитието на проекта.

Радвам се че все още има хора които могат да кажат ИЗВИНЯВАЙ.Проблема наистина беше в секторната кутия :)
Скоро ще пусна и нови снимки от работа.

Ma7e4k0
26-04-2011, 01:22
Заглавието на темата е леко подвеждащо.
Това е LB Performance - LowBudgetPerformance™ --> http://www.facebook.com/pages/LB-Performance/124884397529908?ref=ts